Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TwyLight schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:57:
Vind hem wel een beetje gelijk hebben, je maakt wel een beetje van een vlieg een olifant.
Spoilers vind je nou eenmaal, als je dat niet wilt trek je de stekker van het internet er maar uit :+
Dat komt omdat er geen gehoor werd gegeven aan mijn verzoek om de spoilers weg te laten.
Maar goed, ga lekker door.. Eens kijken hoe er wordt gereageerd als ik met een paar spoilers kom en het legitimeer met "Spoilers vind je nou eenmaal, als je dat niet wilt trek je de stekker van het internet er maar uit :+ "

See how you'll like it ;)

Maar goed.. do carry on..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Denko schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:08:
(voor de luie mensen (of die websense niet toelaat) worms komt uit )
dat wist ik al een paar maanden ja, maar de vraag is: wanneer? (websense hier ja :p)

*edit* 7 maart, en de site is helemaal niet geblokkeerd door websense :p

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 02-03-2007 14:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Denko schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:08:
ik zeg maar 1 ding, woohoo!!

http://www.xboxic.com/news/2505

(voor de luie mensen (of die websense niet toelaat) worms komt uit )
Dat wordt even een puntenkaart kopen voor woensdag :P
Twenty-two weapons and utilities to deploy against your enemies
Dat waren er vroegah volgens mij wel wat meer, maar who cares als je
A random landscape generator to ensure that no two landscapes are ever the same
hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15
Muthas schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:03:
[...]

Dat wordt even een puntenkaart kopen voor woensdag :P

[...]

Dat waren er vroegah volgens mij wel wat meer, maar who cares als je

[...]

hebt. :)
Dat was al sinds Worms 2 hoor ;)

Worms 2 is wat mij betreft nog de beste Worms _/-\o_ Zelf wapensets maken met oneindige super bananen enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Thomaszki schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:08:
[...]

Dat was al sinds Worms 2 hoor ;)

Worms 2 is wat mij betreft nog de beste Worms _/-\o_ Zelf wapensets maken met oneindige super bananen enzo :D
En dan binnen drie beurten het hele landschap wegblazen en allemaal in het water vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Thomaszki schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:08:
[...]
kan je in world party ook hoor :). Hebben we dit weekend toevallig nog op een lanparty zitten spelen, 4 uur aan een stuk door, geniaal :)

2 zonderlingen zaten daar dan nog worms 3D apart te spelen. De onwetenden...3D worms was zo slecht....

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 02-03-2007 16:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Real_MaRsMaN schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:40:
[...]

Alle info die je nodig hebt:
http://www.adaptec.com/en.../avc_1400_ug_v1_0_pdf.htm

En hier kun je 'm kopen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=160089836702

Trouwens, dit alles had je ook zelf kunnen vinden met Google. Mij kostte 't nog geen 2 minuten.
Dankjewel, ik had gezocht maar niks gevonden. Ik heb de guide gelezen maar kan je het ook op de 360 gebruiken? Heeft iemand ervaring ermee met dat gamebridge? En hoe duur is hij precies? Ik zie eerst 10 euro en daarna 27 euro nog op ebay :S Wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
3D Worms was een flop ja :{
Maar de developer zal zijn portemonnee denk ik flink kunnen vullen met deze arcade versie :+

Ik ging met Worms altijd graven en hele wegen maken onder de vijanden met de drilboor en die stalen balken, en dan vanaf onder in een keer toeslaan :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

TwyLight schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:18:
3D Worms was een flop ja :{
Maar de developer zal zijn portemonnee denk ik flink kunnen vullen met deze arcade versie :+

Ik ging met Worms altijd graven en hele wegen maken onder de vijanden met de drilboor en die stalen balken, en dan vanaf onder in een keer toeslaan :D _O_
die verticale vuistlag, jaaa...als je dat op lan speelt hoor je gegarandeerd een "HE, WTF?!" door de zaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBI schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:24:
vannacht tot 2:30 gespeeld... Had mijn beste keus gekocht gisteravond UNO.

Dit is echt zo'n lekker spel. Beetje cammen en chatten met elkaar, heb nog geen cam of headset maar het is wel grappig gemaakt.

weet iemand hoe je succesvol 2x kan bluffen tijdens een spelletje?
Hele simpele uitleg: De computer doet je altijd een voorstel welke kaart op zou mogen gooien. De computer zegt nummerkaart, maar jij doet de 4kaart....dat is bluffen, doe dat twee keer in één game, zonder dat je tegenstander challenge roept, en je hebt je achievement.

enne.....YES!!!! WORMS!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Nieuwe ingame Too Human screens:

ign blog : http://blogs.ign.com/silicon-knights

Hi-res versies ff klikken.

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/769/769508/too-human-20070301051102997-000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/769/769508/too-human-20070301051101747-000.jpg

erg hot

En omdat deze screens er CGI-achtig goed uitzien:
Yes it is the atmosphere: Atmospheric Scattering, Depth of Field, Field of View, 4xAA and more - its just lots of post working give things a softer look - say goodbye to jaggies in Too Human. One of the current issues with these shots is that screen capture utility on the dev kits actually are not accurate to what you see on final output. It has do with adjustments (more post) to the frame buffer after screen utility grabs them. So the game does do look better then they do in these shots.

Hope that help and I am glad some people like. They are all directly from the game and realtime.

Denis
Wow, thanks for all the kinds words everyone. Did someone change the url or is this really NeoGaf?

I am glad everyone like what they see so far. This is just the tip of the iceberg.

We have fixed the technology problems we had at E3. Frame rate and camera problems are in the past. After we start to show again, I hope they will be in a forgotten past.

Addition/Edit: What you see in the new shot with Balder is the in-game playable model (not one just for cinema). Its what he looks like when you play the game.

Denis
Mass effect:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/93027920070301screen002op7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/93027920070301screen001hb3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/93027920051004screen004gi2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/93027920070301screen005gl0.jpg

X360 gamen gaat nog vetter worden dit jaar :9~

[ Voor 23% gewijzigd door S2S op 02-03-2007 17:43 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Oeeee... wat zou Worms gaan kosten? 800 of 1200? Kan me voorstellen dat ze denken, dat gaat zo vet verkocht worden, als we 1200 doen gaat dat veel extra geld opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Jemig wat een gepraat over deadrising (ligt hier in het stof te vergaan). Zal ik hem toch maar eens gaan spelen, misschien dat me pro evolution verslaving dan verminderd wordt.

En mijn god wat een mooie screens hierboven 2007 word een goed jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:26:
Oeeee... wat zou Worms gaan kosten? 800 of 1200? Kan me voorstellen dat ze denken, dat gaat zo vet verkocht worden, als we 1200 doen gaat dat veel extra geld opleveren :)
800 kost die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik denk dat Too human dik overhyped is. Bij gears of wars maakten ze ons ook helemaal lekker met die zogenaamde highres screens. Maar in de praktijk valt dit toch wel vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PcManiaxx schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:57:
Ik denk dat Too human dik overhyped is. Bij gears of wars maakten ze ons ook helemaal lekker met die zogenaamde highres screens. Maar in de praktijk valt dit toch wel vies tegen.
Dan heb je duidelijk nog nooit van Silicon Knights gehoord. De oprichter is fel tegen het vrijgeven van renders als screenshots. Een keer in een interview met IGN heeft hij zelfs enorm veel kritiek op Microsoft gegeven omdat een screenshot van het spel Amped flink was bewerkt met Photoshop. Als Denis Dyack zegt dat dit ingame is, dan is dit ook echt ingame.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:04:
[...]

Dan heb je duidelijk nog nooit van Silicon Knights gehoord. De oprichter is fel tegen het vrijgeven van renders als screenshots. Een keer in een interview met IGN heeft hij zelfs enorm veel kritiek op Microsoft gegeven omdat een screenshot van het spel Amped flink was bewerkt met Photoshop. Als Denis Dyack zegt dat dit ingame is, dan is dit ook echt ingame.
QFT

Ik kijk erg naar deze game uit! Eternal Darkness is een van mijn Fav games op de Cube, een game die me weer aan het gamen heeft gekregen, voor ED game-de ik bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
TwyLight schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:57:
Vind hem wel een beetje gelijk hebben, je maakt wel een beetje van een vlieg een olifant.
Spoilers vind je nou eenmaal, als je dat niet wilt trek je de stekker van het internet er maar uit :+
Ik ben het beiden eens, maar toen ik zelf nog niet met Dead Rising speelde, en iedereen erover sprak: had geen flauw idee waar mensen het over hadden, ik las er gewoon over heen laat maar zeggen.

ik noem maar wat, de parasol achievement. Ik had geen flauw benul, en vind het daarom ook geen spoiler. Spoiling is naar mijn mening echt dingen verklappen zoals het verhaal/plot/einde.

Als je echt niets en ook maar niets over een game wilt weten, moet je daarom maar ook geen nieuws, trailers kijken of demo's spelen want dat zou de game verzieken ;)

maar goed, vind het inderdaad wel raar dat er geen Dead Rising topic bestaat, wordt of werd toch door veel mensen gespeeld hier. Beter dan die Lost Planet topic: zit hele tijd tegen mezelf te praten :+

@Darkshadow: maak je niet druk, ik vond Oblivion saai en Crackdown vind ik helemaal bagger. Dead Rising kost maar € 30,- gewoon halen :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb er wel aan gedacht maar ben zelf nooit zo goed in van die mooie TS's te maken, dus als iemand zich geroepen voelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

Ik heb vanmiddag een Xbox360 gekocht, daar schijnt dus een maand gratis Live Gold bij te zitten, maar zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe ik dat krijg?
Zodra ik alles invul (via de Xbox zelf) krijg ik de opties Redeem Code, Silver, Gold(1,2,3) maar zie ik geen free trial staan? Bij Gold moet ik meteen creditcard gegevens invullen enzo...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Bloederig schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:54:
Ik heb vanmiddag een Xbox360 gekocht, daar schijnt dus een maand gratis Live Gold bij te zitten, maar zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe ik dat krijg?
Zodra ik alles invul (via de Xbox zelf) krijg ik de opties Redeem Code, Silver, Gold(1,2,3) maar zie ik geen free trial staan? Bij Gold moet ik meteen creditcard gegevens invullen enzo...

Alvast bedankt!
Gewoon aanmelden voor een gratis Silver abonnement, en dan heb je automatisch een maand gratis gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

TwyLight schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:57:
[...]
Gewoon aanmelden voor een gratis Silver abonnement, en dan heb je automatisch een maand gratis gold.
Okeej dan. Thanks alot.
Dacht al zoiets, maar durfde het eigenlijk niet zo :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

TwyLight schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:57:
[...]
Dus als ik het goed begrijp kan je gratis online als je elke maand een nieuw account maakt? :D

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
ja tot een max van 3 verschillende accounts als het goed is ;)
alleen minder is dat je Achievement punten dan ook niet steeds mee gaan naar je nieuwe accounts he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:21
Iedere keer zie ik die berichten voorbij komen over kapotte Xboxen, ring of deaths, kapotte discs, en was ik maar al te blij dat de mijne het maar gewoon bleef doen. Helaas heeft hij het nu dan toch gewoon begeven. Ik was bezig met een potje pokeren online, en ineens geen beeld meer. Opnieuw opstarten, 3 rode knipperende lampjes :-(
Kabels nog eruit gehaald en terug in gedaan, harddisk eraf, maar het mocht niet meer helpen.
Dus Xbox support maar gebeld. Moet zeggen, dat viel nog alleszins mee. Had een heel vriendelijk meisje aan de lijn, en binnen 10 minuten was alles geregeld. Maandag maar naar UPS bellen om een afspraak te maken wanneer ze hem kunnen komen halen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
De Xbox was trouwens van begin 2006.

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:34
Weet iemand trouwens of er al een nieuwe colin mrea ralley komt voor de xbox 360? In de lijst met beschikbare games staat ie niet. Alleen dat versie 4 voor de orginele xbox ook op de 360 gespeelt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens gehoord dat xbox-live gold gratis word klopt dat ook of is het een roddel ?

Zo ja weet iemand ook wanneer dat is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
dadj schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:44:
over frustrerende spellen gesproken, ik zit nog altijd vast in dezelfde level in GOW met Raim.. :( Zou erg graag verder gaan met t spel..
Het is inderdaad een frustrerend gedeelte ja. Ik had m bijna opgegeven, maar ineens had ik m. Wel n keertje of 40 moeten doen hoor.
Vooral proberen naar de andere kant te rennen als hij bijna bij je is. Wel in het licht blijven, anders pakken die vliegende dingen je.
Van die maat van je heb je weinig hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
wmeester schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:15:
Weet iemand trouwens of er al een nieuwe colin mrea ralley komt voor de xbox 360? In de lijst met beschikbare games staat ie niet. Alleen dat versie 4 voor de orginele xbox ook op de 360 gespeelt kan worden.
Ja hij komt dit jaar op de xbox360, alleen wanneer??

http://games.teamxbox.com...DIRT-Colin-McRae-OffRoad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=boxshot_uk_large_655336.jpg

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verdorie; mijn Hotmail account waarop mijn gamertag stond is gehackt (denk ik). Ik kan niet meer inloggen op mijn account. Nu ben ik wat aan het klooien geweest op mijn 360 en heb mijn profile gedelete. :X

ALLE saved games die onder mijn profile hingen zijn weg! :( Nu staan er op de HDD nog wat losse save games (vooral die van moto GP 06 waar ik heel veel tijd in heb gestoken) die ik wil kopieeren naar een nieuwe profile, alleen kom ik niet op XBOX Live! omdat die unavailable zou zijn. Ik kan dus geen nieuwe account aanmaken en ook niet inloggen op mijn oude.

Dit moet nog heel even zo doorgaan, dan staat mijn 360 morgen op V&A! }:| Ik heb echt geen zin om alles opnieuw te gaan halen. :N

Verdorie! &%#@$@^ zooi! :o

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 03-03-2007 03:26 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
eindelijk weer een nieuwe xbox
1 met een samsung drive en hijs wel stiller dan mijn launch day xbox
hoop dat deze het ook beter zal blijven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 03:25:
Verdorie; mijn Hotmail account waarop mijn gamertag stond is gehackt (denk ik). Ik kan niet meer inloggen op mijn account. Nu ben ik wat aan het klooien geweest op mijn 360 en heb mijn profile gedelete. :X

ALLE saved games die onder mijn profile hingen zijn weg! :( Nu staan er op de HDD nog wat losse save games (vooral die van moto GP 06 waar ik heel veel tijd in heb gestoken) die ik wil kopieeren naar een nieuwe profile, alleen kom ik niet op XBOX Live! omdat die unavailable zou zijn. Ik kan dus geen nieuwe account aanmaken en ook niet inloggen op mijn oude.

Dit moet nog heel even zo doorgaan, dan staat mijn 360 morgen op V&A! }:| Ik heb echt geen zin om alles opnieuw te gaan halen. :N

Verdorie! &%#@$@^ zooi! :o
kan je beter je oude spellen verkopen en er een paar nieuwe voor terug kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15
Ik zou even bellen naar Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Tja, daar krijg ik mijn savegame met MotoGP niet mee terug.

Die is weg namelijk. :'(

ik heb net een nieuwe profile aangemaakt, ik begin wel opnieuw. Wel jammer, ik was al bij SEED 48 met MotoGP en had NFSMW bijna uitgespeeld. :'(

1 Ding is wel leuk; nieuw account > 1 maand gratis Live! Gold. :P

Edit; ik heb al een mail naar MS gestuurd, maar ik hoef die profile en E-mail account niet meer. Heb al een nieuwe.

Edit: is er al iemand met Moto GP 06 die de Rossi 50th Anniversary bike unlocked heeft? Ik zie hier en daar staan op internet hoe dat moet, maar het lukt niet. :?

[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 03-03-2007 11:39 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Okay, ik ben heb een week geleden dus de Ring-of-Death gehad, maar ik wil jullie advies even. Het is één keer gebeurt tijdens het spelen van Oblivion, daarna niet meer, en ik kan verder alle spellen spelen. Toch MS bellen en 'm om laten ruilen? Er zit nl. nog maar een maand of 3 garantie op .... En als hij dan toch echt dood gaat na de garantie heb ik niks.. Maarja, was dit een eenmalig incident of is het ding echt aan het sterven...

Advies? MS bellen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

pwvliet schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:45:
Iedere keer zie ik die berichten voorbij komen over kapotte Xboxen, ring of deaths, kapotte discs, en was ik maar al te blij dat de mijne het maar gewoon bleef doen. Helaas heeft hij het nu dan toch gewoon begeven. Ik was bezig met een potje pokeren online, en ineens geen beeld meer. Opnieuw opstarten, 3 rode knipperende lampjes :-(
Kabels nog eruit gehaald en terug in gedaan, harddisk eraf, maar het mocht niet meer helpen.
Dus Xbox support maar gebeld. Moet zeggen, dat viel nog alleszins mee. Had een heel vriendelijk meisje aan de lijn, en binnen 10 minuten was alles geregeld. Maandag maar naar UPS bellen om een afspraak te maken wanneer ze hem kunnen komen halen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Welcome to the club.
Als je voor 1 á 2 uur belt met ups, komen ze hem voor vijfen nog halen.

Ik heb gister de mp demo van graw eens lekker zitten spelen met een paar engelsen. Geweldig plezier gehad, en de sfeer in de game is gewoon super :) .
Totdat er een of andere kiddo kwam (in mijn team) die het nodig vond om mij te gaan rondcommanderen, toen had ik het wel ff gezien, en ging ik maar :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,

Mijn xbox ging een maand geleden ook ineens uit en gaf daarna 3 knipperende rode lampjes. Heb hem toen gebeld naar MS, kon hem opsturen via UPS. Eenmaal opgestuurd had ik hem na 5 dagen al terug... Heel chill... Ik ben alleen bang dat hij inderdaad in de toekomst weer de geest gaat geven als de garantie is afgelopen.

P.s. Ik vind de spellen tegenvallen op dit moment en speel alles binnen 15 uur uit. Grootste tegenvallen vond ik nog wel Gears of War. Zo'n mooi spel en binnen 8 uur uitgespeeld. Ik wacht echt op een mooie titel. Lostplanet lijkt me wel vet... alleen het is enkel alleen weer schieten enzo ^^

Greetz O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:32:
Ey,

Mijn xbox ging een maand geleden ook ineens uit en gaf daarna 3 knipperende rode lampjes. Heb hem toen gebeld naar MS, kon hem opsturen via UPS. Eenmaal opgestuurd had ik hem na 5 dagen al terug... Heel chill... Ik ben alleen bang dat hij inderdaad in de toekomst weer de geest gaat geven als de garantie is afgelopen.

P.s. Ik vind de spellen tegenvallen op dit moment en speel alles binnen 15 uur uit. Grootste tegenvallen vond ik nog wel Gears of War. Zo'n mooi spel en binnen 8 uur uitgespeeld. Ik wacht echt op een mooie titel. Lostplanet lijkt me wel vet... alleen het is enkel alleen weer schieten enzo ^^

Greetz O+
Binnen 8 uur? Als je hem op elke moeilijkheidsgraad uitspeeld, alle tags verzameld en als Dom speelt ben je er echt wel wat langer mee bezig.
Dus dan is jouw definitie van uitspelen denk ik anders als bij de meeste mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dan kun je beter iets buiten het shooter genre zoeken, die leunen nou eenmaal op een intensieve maar korte sp en een goede mp (geld ook voor lost planet). Enchanted arms ben je lang zoet mee maar moet je wel liggen, saints row houdt je ook wel even bezig.
Bovendien komen er de komende 6 maanden zoveel goede spellen uit dat je niet meer weet wat je moet kiezen.

Iemand trouwens al de 7 min durende gameplay video van bioshock gezien? Was weer even vergeten wat deze game zo fantastisch maakte, maar damn _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vind het wel mee vallen, dat Bioshock.
Lijkt me eigenlijk helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 19:01
De demo van Armored Core 4 is uit op de Japanse xboxlive.

http://www.majornelson.co...ored-core-4.aspx#comments

Nog een vrij grote demo ook :

Choice of 7 ACs from each of the games companys,
10-part small training mission,
3 full mission (city battle with ACs, submarine battle, desert AC fight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Alle press resources zeggen nog 'TBA', dus ga maar uit van minimaal 4 maanden weg. Mass Effect staat overigens voor 25 mei op de lijst.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15
Mass effect ziet er goed uit imho, maar of het echt een topper wordt voor mij weet ik nog niet. Ben nooit dol op Sci Fi, of het moet wel een heel goed verhaal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er zo veel xbox 360 uitvallen vlak bij de garantie zal microsoft toch een probleem hebben.
De levensverwachting van de xbox360 is toch 5jaar.
Dus ook naar2 jaar mag de xbox360 niet verrotgaan en kunnen ze het gaan vergoeden.
Word dus nog een hoop rechtzaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:32:
Ey,

Greetz O+
Ey, als je GOW zo makkelijk vindt kan je mij dan niet even helpen, cause im seriously stuck.. _/-\o_

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

pwvliet schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:45:
Argh! Hier dus nog één!
Vanmiddag ff wat potjes Geometry Warsen bejeweled. Ik dacht daarna, toch nog even de demo van Crackdown proberen (ik zit nog over de aanschaf te twijfelen) en na wat customizen blijft die hangen in het laadscherm. Muurvast. Opnieuw opstarten, wil van Gears of War weer naar dashboard. Blijft weeer hangen. Nogmaals uit en daarna weer aan, drie rode lampen.
MFR Date is 5 december 2005, dus wel in de kwetsbare groep.

En nu weet ik wel dat de service erg goed is van MS, maar ik zit toch wel te balen dat ik zo dadelijk een gerefurbished ding terugkrijg, terwijl ik altijd superzuinig op mijn apparatuur ben.

[edit] hmmm, zojuist maar even alle kabels los getrokken en even laten afkoelen. Nu doet hij het weer. De vraag is alleen: moet ik het nu toch melden of kijken hoe lang hij het volhoudt.. Volgens mij heb ik dit dilemma al eerder voorbij zien komen in dit topic, weet iemand wat diegene gedaan heeft?
Ik krijg nu ook wel een beetje het gevoel dat het bij een groot deel van de 360's gebeurd. Kan zijn omdat ik er nu zelf mee te maken heb...

[ Voor 12% gewijzigd door Armada op 03-03-2007 18:57 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
dadj schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:34:
[...]

Ey, als je GOW zo makkelijk vindt kan je mij dan niet even helpen, cause im seriously stuck.. _/-\o_
waar zit je vast? Het is weer een tijdje geleden dat ik het op Insane heb uitgespeeld, maar wil altijd wel helpen hoor. Ik zal je toevoegen. M'n tag is Tequilazu.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ruilen: ik heb lost planet tegen gow of r6vegas?

trouwens mijn gamertag is dennisweijers83 als je wilt kun je die toevoegen. mijn friendlist is nogal klein en ik wil wat meer tegen nederlanders spelen. trouwens wel erg klote dat het veranderen van je tag 10 euro kost. ik had dat eigenlijk wat beter moeten bedenken voordat ik gewoon mijn eigen naam invulde ipv een leuke tag.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

TwyLight schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:00:
Ik vind het wel mee vallen, dat Bioshock.
Lijkt me eigenlijk helemaal niks.
Denk dat je nog een keer naar die laatste trailer moet kijken, maar dan met je ogen open.

Bioshock GOTY confirmed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:46:
Iemand trouwens al de 7 min durende gameplay video van bioshock gezien? Was weer even vergeten wat deze game zo fantastisch maakte, maar damn _/-\o_ .
Sprakeloos..... Wat gaat dat spel dope worden zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Heeft iemand hier de Datel transfer memory kit die ervaring hierover kan posten.

Trouwens vandaag in Dusseldorf geweest daar hebben ze stapels HD DVD players en WII's liggen bij SATURN (warenhuis Galleria ??) WATTTTUUUH :9~ :9~ :9~

[ Voor 11% gewijzigd door crzyhiphopazn op 03-03-2007 21:55 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Kheb me vandaag echt geamuseerd met de demo van Crackdown, hij wordt niet zo positief ontvangen (Halo 3 beta met gratis Crackdown :) ) , maar het lijkt mij anders best gaaf... Tis dat ik nog 2 spellen heb liggen die ik nog niet uitgespeeld heb (Call of Duty 2 en GRAW) maar ik zou hem best willen hebben...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
AzN_cRzY schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:10:
Heeft iemand hier de Datel transfer memory kit die ervaring hierover kan posten.

Trouwens vandaag in Dusseldorf geweest daar hebben ze stapels HD DVD players en WII's liggen bij SATURN (warenhuis Galleria ??) WATTTTUUUH :9~ :9~ :9~
hoeveel kostten de hd-dvd players daar?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

curry684 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:41:
[...]

Alle press resources zeggen nog 'TBA', dus ga maar uit van minimaal 4 maanden weg. Mass Effect staat overigens voor 25 mei op de lijst.
Mass Effect staat niet meer voor 25 Mei maar is nu TBA :(
De game staat nog wel geplanned voor dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

GoldieLox schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:04:
Kheb me vandaag echt geamuseerd met de demo van Crackdown, hij wordt niet zo positief ontvangen (Halo 3 beta met gratis Crackdown :) ) , maar het lijkt mij anders best gaaf... Tis dat ik nog 2 spellen heb liggen die ik nog niet uitgespeeld heb (Call of Duty 2 en GRAW) maar ik zou hem best willen hebben...
Ik heb hem al liggen er het is erg leuk. ik zit ff wat reviews te lezen en gemiddel een 8. Vind ik best een aardige score. Zeker als je van het type houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Phusebox schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:36:
[...]

hoeveel kostten de hd-dvd players daar?
€ 195. Niet dat ik hem als aparte unit zou willen nemen. Ik wil die shit ingebouwd zien in me 360 dat zou pas :9~ zijn

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:11:
[...]

€ 195. Niet dat ik hem als aparte unit zou willen nemen. Ik wil die shit ingebouwd zien in me 360 dat zou pas :9~ zijn
IDD :D Ingebouwde HD speler, 65mm processor voor minder hitte, 120GB hdd en een HDMI aansluiting :P
Dan heb ik tenminste echt iets aan mijn HD LCD scherm _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 08-09 22:48
mediamarkt groningen heeft de hd-dvd voor 188 op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

philippevk schreef op zondag 04 maart 2007 @ 11:57:
mediamarkt groningen heeft de hd-dvd voor 188 op voorraad
Uhm 188 euro klinkt goed, ben erg geprikkeld om er toch 1 te halen binnenkort.

Maar ik wil eigenlijk ook wel dat forcefeedback wheel voor Forza2, werkt dat ding een beetje met andere games, PGr3 bijvoorbeeld?

[ Voor 20% gewijzigd door S2S op 04-03-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Weet iemand hoe duur die gaat kosten? Dat stuur inc. Forza 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

verdorie nou ben ik ook aan de beurt.
Ik ging even dead rising spelen... vastlopen binnen 5 minuten.
nou ja kan gebeuren he dacht ik, mooi niet dus. blijft vastlopen, is me al 10 keer gebeurt binnen een kwartier tijd.

Ik gisteren xbox support bellen, moet ik een nieuw profiel maken want de savegame zou wel eens corrupt kunnen zijn. ik braaf proberen en verhip lijkt te werken.
bedank de support medewerker vriendelijk en ga met veel verdriet mijn savegame verwijderen en dead rising maar opnieuw spelen.

10 minuten gespeeld en nu loopt ie weer telkens vast.

xbox arcade spellen lijken helemaal geen problemen te hebben. ik verdenk het dvd kras probleem want als ik naar mijn dead rising dvd kijk zie ik allemaal van die ronde krasjes.

en dit terwijl ik mijn xbox al een jaar niet verplaatst heb laat staan terwijl hij aanstaat.

wat te doen? want mijn probleem lijkt mij tweeledig:
1. een xbox die krassen maakt en freezed.
2. spellen die bekrast zijn.

toch maar aanmelden bij xbox support?

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
TwyLight schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:23:
Weet iemand hoe duur die gaat kosten? Dat stuur inc. Forza 2?
Ik gok stuur + Forza 2 - 30 dus 130 eurotjes :) .

Overigens, voor degene die binnenkort een 360 Premium willen aanschaffen, kijk is hier naar, aardig setje :)

[ Voor 37% gewijzigd door Muthas op 04-03-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand van jullie al eens geprobeerd om de demo van f.e.a.r. te downloaden. ik zou die graag willen spelen maar om de een of andere reden stopt de download vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999

Erw

Moet ik mn AP in de Bridge functie zetten om met de Xbox360 over wifi teverbinden?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Erw schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:01:
Moet ik mn AP in de Bridge functie zetten om met de Xbox360 over wifi teverbinden?
Kan je doen ja, ligt eraan of je X360 internet verbinding door krijgt zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belachelijk trouwens dat je moet beschikken over een live abo om 1000 gamerpoints te kunnen halen. Ik heb besloten mijn 360 weer te verkopen puur uit protest tegen dit beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

Vervolgje, nou zojuist maar even gebeld. ik mag hem op gaan sturen met ups. ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. mischien dat de winkel waar ik de game gekocht heb mijn schijfje wel wil vervangen. dan zou ik helemaal klaar zijn.

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:08:
belachelijk trouwens dat je moet beschikken over een live abo om 1000 gamerpoints te kunnen halen. Ik heb besloten mijn 360 weer te verkopen puur uit protest tegen dit beleid.
Hoezo is dat belachelijk :? . Waarom zouden mensen die ook multiplayer spelen niet extra gamerpoints mogen verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vind het eerder belachelijk dat je je Xbox verkoopt om die reden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:13
Muthas schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:46:
[...]

Overigens, voor degene die binnenkort een 360 Premium willen aanschaffen, kijk is hier naar, aardig setje :)
Dit pakket heeft dezelfde inhoud als een 360 Premium + Wireless Expansion Pack, bij de MM te krijgen voor hetzelfde bedrag.
Nog een vraag: Als je de quick-charge kit los koopt, dan zit er een accu bij. Zitten er in het Wireless Expansion Pack dan 2 accu's (1 van de quick charge, 1 bij de controller) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:21:
Belangrijk nieuws overigens! Het schijnt dat er een exploit gevonden is in een oudere 360 kernel waardoor het mogelijk is om daarop unsigned code te draaien! Da's natuurlijk helemaal niet zo mooi, "onze" 360 is gekraakt..... Dit opent vast deuren naar andere exploits ;( :

http://www.securityfocus.com/archive/1/461489/30/0/threaded

Waar gaat het heen met de wereld als we per-se steeds alles moeten hacken..
Wel eens van XBMC gehoord? Dit mag eerder gisteren dan vandaag op de 360 draaien als je het mij vraagt. Moeten ze maar alle codecs ondersteunen ipv alleen wmv. XBMC is de beste media player die er bestaat en het zou MS sieren als ze die zelf gewoon zou gebruiken. Dit gaat nooit gebeuren dus hacken die box. :)

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:58:
[...]

Hoezo is dat belachelijk :? . Waarom zouden mensen die ook multiplayer spelen niet extra gamerpoints mogen verdienen?
Nee, je kunt pas 1000 points halen als je live hebt. Dus je betaalt 60 euro voor een spel die je zonder live niet helemaal uit kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar gewoon, dit is nergens voor nodig :/

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digit7722 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:28:
Vervolgje, nou zojuist maar even gebeld. ik mag hem op gaan sturen met ups. ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. mischien dat de winkel waar ik de game gekocht heb mijn schijfje wel wil vervangen. dan zou ik helemaal klaar zijn.
Tot je xbox je nieuwe schijfje ook vernaggeld natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DePino Je hebt opzich wel gelijk, maar achievements zijn eigenlijk niet zo boeiend. Het staat misschien wel mooi maar meer niet :P

Microsoft is ook een big money machine waar gewoon steeds meer geld in moet. DePino je kunt ook je sekboks flashen :P dat is ook uit principe (ja ik weet smoes blabla :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:25:
@ DePino Je hebt opzich wel gelijk, maar achievements zijn eigenlijk niet zo boeiend. Het staat misschien wel mooi maar meer niet :P

Microsoft is ook een big money machine waar gewoon steeds meer geld in moet. DePino je kunt ook je sekboks flashen :P dat is ook uit principe (ja ik weet smoes blabla :P)
Ik ben alleen bang dat ik dan geen live meer kan spelen, hoewel me dat bij veel games nu ook ook weer niet zo heel veel boeit. Ik vind het gewoon echt raar dat je een extra abo moet afsluiten om de game volledig tot zijn recht te laten komen. net of de games al zo heel goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Msniekers schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:22:
[...]

Dit pakket heeft dezelfde inhoud als een 360 Premium + Wireless Expansion Pack, bij de MM te krijgen voor hetzelfde bedrag.
Nog een vraag: Als je de quick-charge kit los koopt, dan zit er een accu bij. Zitten er in het Wireless Expansion Pack dan 2 accu's (1 van de quick charge, 1 bij de controller) ?
Hmm, dacht dat die Expansion Pack overal 75 euro was, het is al goedkoper als los kopen, als ze het dan ook nog afprijsen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Laatst online: 24-09-2019
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:15:
[...]

Wat jij belachelijk vindt zal me persoonlijk aan mijn reet roesten, nerd.
Ik snap niet helemaal hoe dit helpt in de discussie rond jouw probleem.
Maar op daarop terug te komen, er zijn zoveel redenen waarom de beslissing
voor het uitdelen van online achievements logish is. De meeste spellen hebben
namelijk (verplicht?) online mogelijkheden. Een spel is niet uitgespeeld als
je alleen door een singleplayer storyline beukt. Ik vind het geweldig dat de
mogelijkheden van online gebruik van een game gestimuleerd wordt.

Een voorbeeld daarvan is de online Co-op mogelijkheid in Gears of War.
Ik heb daarmee meerdere malen enkele vrienden geholpen in singleplayer mode.
Geweldige tijd meebeleeft, en het heeft voor mij het spel behoorlijk wat meer waarde gegeven.
Dat ik daarvoor beloont wordt met een aantal "Played Co-op as Dom" achievements maakt het alleen
maar aantrekkelijker.

Als die online achievements zo belangrijk voor jou zijn, waarom speel je dan niet online.
Als jij een spel koopt voor 60 euro alleen voor de singleplayer, dan is dat jou keus. Je kan
het de makers niet kwalijk nemen dat zij mogelijkheden bieden voor mensen die wel online
willen spelen. Jij wilt alleen de singleplayer mogelijkheden gebruiken? Dat is ok.. Je krijgt dan
ook keurig de achievements voor het deel van het spel dat jij blijkbaar alleen wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swindle schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:34:
[...]

Ik snap niet helemaal hoe dit helpt in de discussie rond jouw probleem.
Maar op daarop terug te komen, er zijn zoveel redenen waarom de beslissing
voor het uitdelen van online achievements logish is. De meeste spellen hebben
namelijk (verplicht?) online mogelijkheden. Een spel is niet uitgespeeld als
je alleen door een singleplayer storyline beukt. Ik vind het geweldig dat de
mogelijkheden van online gebruik van een game gestimuleerd wordt.

Een voorbeeld daarvan is de online Co-op mogelijkheid in Gears of War.
Ik heb daarmee meerdere malen enkele vrienden geholpen in singleplayer mode.
Geweldige tijd meebeleeft, en het heeft voor mij het spel behoorlijk wat meer waarde gegeven.
Dat ik daarvoor beloont wordt met een aantal "Played Co-op as Dom" achievements maakt het alleen
maar aantrekkelijker.

Als die online achievements zo belangrijk voor jou zijn, waarom speel je dan niet online.
Als jij een spel koopt voor 60 euro alleen voor de singleplayer, dan is dat jou keus. Je kan
het de makers niet kwalijk nemen dat zij mogelijkheden bieden voor mensen die wel online
willen spelen. Jij wilt alleen de singleplayer mogelijkheden gebruiken? Dat is ok.. Je krijgt dan
ook keurig de achievements voor het deel van het spel dat jij blijkbaar alleen wilt spelen.
Nee, je ziet het totaal verkeerd. Een game zou moeten worden aangeboden met de mogelijkheid 1000 GP te halen voor single play. iemand die dus alle mogelijkheden wil verkennen en halen is dus verplicht 60 euro per jaar uit te geven aan live.
Daarnaast zou je hier en daar een bonus kunnen uitdelen aan mensen die online spelen. Maar het blijft belachelijk dat je live moet nemen om iets geheel uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:46:
[...]

Nee, je ziet het totaal verkeerd. Een game zou moeten worden aangeboden met de mogelijkheid 1000 GP te halen voor single play. iemand die dus alle mogelijkheden wil verkennen en halen is dus verplicht 60 euro per jaar uit te geven aan live.
Daarnaast zou je hier en daar een bonus kunnen uitdelen aan mensen die online spelen. Maar het blijft belachelijk dat je live moet nemen om iets geheel uit te spelen.
Helemaal mee eens. Ik gebruik zelf geen Live!, omdat ik liever met vrienden op de bank speel. Dan wil ik ook wel in singeplayer al het mogelijke behalen, en niet een onuitgespeeld spel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Reactie voor Depino en Exorcist:

Developers mogen max maar 1000 AP toekennen voor online en offline gebruik. Daarnaast mogen ze via een uitbreiding 250 voor offline of online extra toerekenen aan AP's.

De reden dat ze online ook achievements delen is om de casual/minor gamer te lokken naar het online gedeelte. Bij de meeste spellen is het ook verdomde moeilijk of lang om die online AP's te halen en dat maakt de speelduur van het spel aan de ene kant langer en aan de ander kant kan het juist iemand tegen houden

Maar de meeste mensen zijn hierdoor toch online gaan gamen en dat is het nut van die online achievements. VB: Gears Of War, R6 Las Vegas, Lost Planet, GRAW 1 & 2

Als jij niet online wilt spelen dan is het jou keuze dan krijg je bv voor GRAW 1 575 AP's toegekend voor het SP gedeelte.
Ik snap je ook wel dat je €60 moet uitgeven voor gold, MAAR het is meer dan de moeite waard. MS servers moeten ook onderhouden worden en MS heeft dat goed voor elkaar. Live loopt soepeltjes. Online gamen met bv R6 Las Vegas is leuker online dan offline BELIEVE ME :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
[...]

1000 gp voor singleplayer, en dan hier en daar een bonus. Dat is zegmaar precies zoals het nu is,
alleen in plaats van een max van 1500, is het nu een max van 1000 zonder extra live aankopen.
Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat je niet de volle 1000 punten per game krijgt, maar dat is ook precies de bedoeling. Je speelt namelijk niet de hele game, je hebt live nodig ervoor.

Dat vind je ongetwijfeld niet terecht, en dat is volgens mij wat je bedoelt(ik kan er naast zitten)
60 euro om een heel jaar te genieten van alle mogelijkheden van je xbox, dat is precies 1 spel minder.
Zoals enkele andere al zeggen, het is het echt waard. En het achievement systeem werkt in
mijn ogen niet meer dan logisch.

Veel mensen vinden 5 euro per maand teveel geld voor de online service. Zij zien het liever gratis.
Gratis is inderdaad een heerlijke prijs, maar ik betaal liever een ZEER zacht prijsje voor een goede online service, dan gratis 24/7 lag in me games.

edit:
kleine toevoeging

[ Voor 10% gewijzigd door Swindle op 04-03-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
[...]

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ben het toch niet helemaal met je eens.
Wanneer je een race-game speelt en je doet alleen de single-player tegen de computer, dan is het veel makkelijker om races te winnen. Ik ben nog geen enkele race-game tegen gekomen waarbij ik het echt moeilijk kon winnen tegen de computer (en zo goed ben ik nou ook weer niet hoor).
Ging ik daarna online, dan werd ik de eerste 2 weken kompleet zoek gereden.

Dus online winnen is moeilijker en daar mag ook iets tegenover staan. Bovendien moet je het gewoon zien als iets extra's wat je ook kunt behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
AzN_cRzY schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:11:
[...]

dat vind ik wat aan de dure kant... hij is op genoeg plaatsen rond de 175-180 te vinden

en dat ze hem in groningen al hebben is toch raar, want ik meen dat er gezegd was dat ie pas 16 maart uitkomt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Phusebox schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:36:
[...]

dat vind ik wat aan de dure kant... hij is op genoeg plaatsen rond de 175-180 te vinden

en dat ze hem in groningen al hebben is toch raar, want ik meen dat er gezegd was dat ie pas 16 maart uitkomt
uhu ik was ff daar een dagje shoppen. Vond het gewoon de normale prijs, maar ze hebben al wel daar samen met pallets vol met WII's.

zelf zou ik willen zien dat die HD DVD add on op 1 of andere manier werkend in je huidige xbox gezet kan worden.

Dan kan ik het tenminste op 1080i via component kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ach, dat ze online willen stimuleren is niet alleen logisch, daar verdienen ze ook een hoop op dus dan zou je vanuit Microsoft zoiets sneller doen als dat wanneer het niets op zou leveren.
Bovendien is het helemaal niet erg dat je nog ff online kunt, daar vind je namelijk snel weer wat mensen om vaker mee te gamen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik zag op de site van correct de Fifa 2005 Live Bundel voor 15 euro staan. hier krijg je dan 12 maanden live bij maar ik vroeg me af of deze code ook op de xbox 360 te gebruiken is. ik weet dat die drie maanden altijd wel werken maar dit is zo'n live starters kit en ik las dat dit alleen kon als je een creditcard hebt. is dit waar of heb ik weer wat vaags gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 11:06
@McBBvB: die code werkt gewoon op de xbox 360 hoor. Er staat wel op de doos dat het alleen werkt met creditcard, maar dat was waarschijnlijk alleen bij de oude xbox nodig. Code kun je bij de xbox 360 gewoon invoeren en dat werkt zonder creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Swindle schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:50:
[...]
1000 gp voor singleplayer, en dan hier en daar een bonus. Dat is zegmaar precies zoals het nu is,
alleen in plaats van een max van 1500, is het nu een max van 1000 zonder extra live aankopen.
Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat je niet de volle 1000 punten per game krijgt, maar dat is ook precies de bedoeling. Je speelt namelijk niet de hele game, je hebt live nodig ervoor.
Daar heb je niet zoveel aan. Dan zit je na de SP op 1000/1500 punten in plaats van op 600/1000 :)

En precies zoals je mensen hebt die niet zoveel online spelen (waar ik er ook 1 van ben) heb je evengoed mensen die de single player van GoW nog niet eens op casual uithebben, maar zo ongeveer wel alle online achievements hebben. Die zullen juist het tegenovergestelde willen.

Ik vind dat je (DePino) wel een punt hebt, maar ik zou liever gewoon een versie in de winkel zien voor 10 euro minder en dan zonder online mogelijkheden. Helaas hebben de developers er een hoop tijd in gestoken om die online elementen voor mekaar te krijgen, en zul je dus niet zo snel dat gaan meemaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Makster schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:58:
@McBBvB: die code werkt gewoon op de xbox 360 hoor. Er staat wel op de doos dat het alleen werkt met creditcard, maar dat was waarschijnlijk alleen bij de oude xbox nodig. Code kun je bij de xbox 360 gewoon invoeren en dat werkt zonder creditcard.
oke thx, dan is 15 euro niet echt veel voor 12 maanden. morgen meteen ff halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
S2S schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:10:
[...]

Uhm 188 euro klinkt goed, ben erg geprikkeld om er toch 1 te halen binnenkort.

Maar ik wil eigenlijk ook wel dat forcefeedback wheel voor Forza2, werkt dat ding een beetje met andere games, PGr3 bijvoorbeeld?
Ik heb het stuurtje ook. Met need for speed carbon is er niet mee te rijden, met pgr ging het behoorlijk, maar ik vind het nog steeds een game van niks!
Ik heb t stuurtje gekocht vanwege forza2, dus ik wacht op de release. Waar ik me wel een beetje op verkeken heb is dat je niks aan het stuur kunt instellen zoals met een wheel voor de pc. Ik bedoel dus de force feedback en de kracht van de veer (voor als je het stuur door je vingers laat glippen na een bocht en de auto weer rechtdoor gaat).
Het staat dus of aan of uit, hou daar rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Eindelijk dan de HD-DVD extension...
Nu hij er dan eindelijk is begin ik wel heel erg te twijfelen. :o

Kzou hem nu eigenlijk alleen kopen als ik wist dat de kwaliteit optimaal was, tov standalone HD-DVD players, hij geen kabaal maakt (ook handig voor DVD-9's dus) en HD-DVD een toekomst heeft tov Blue-Ray... lastige zaak. :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Dat laatste kan nog wel even duren. Een duidelijke winnaar heb je pas als de grote massa voor een medium kiest, en ik zie de gewone consument nog niet zo snel aan de hd-dvd of bluray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Nou ik ben nu al de GRAW2 aan het spelen en ik ben echt sinds een lange tijd helemaal ondersteboven wat de 360 wel niet op je beeldbuis kan toveren.
Verder is het een heel gaaf spelletje waar ik geen genoeg van kan krijgen.

echt prachtig

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Ik heb sinds gisteren Crackdown en Dead Rising, en damn wat is Crackdown cool! _/-\o_
Erg vet hoe je middels de orbs je skills kunt upgraden! (van een hoge brug springen, of met bussen gooien!) _/-\o_
Dead Rising heb ik pas enkele minuten gespeeld. Ziet er grafisch goed uit, speelt fijn weg, alleen kan ik mijzelf wel ergeren aan de laadtijden. Maargoed, dat zal wel wennen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Swindle schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:50:
[...]
Veel mensen vinden 5 euro per maand teveel geld voor de online service. Zij zien het liever gratis.
Gratis is inderdaad een heerlijke prijs, maar ik betaal liever een ZEER zacht prijsje voor een goede online service, dan gratis 24/7 lag in me games.
Lag heeft zeer weinig met de servers van microsoft te maken, als iemand lekker limewire aan heeft terwijl hij aan het hosten is doen de servers van microsoft er zeer weinig aan hoor... Als microsoft nou is een paar lekkere dedicated servers op zou zetten ;) Tuurlijk kosten al die downloads een hoop geld (demo's en trailers) maar met het spelen tegen elkaar bij bijvoorbeeld gears of war heeft microsoft weinig te maken. Je zou dan zelfs kunnen zeggen dat je 5 euro per maand betaald omdat er een lan aansluiting op je xbox zit als je geen gebruik maakt van demo's en trailers.

Zeer goed vind ik de service trouwens ook niet te noemen hoor. Refreshen van servers duurt lang, geen duidelijke ping indicatie, geen mogelijkheid tot het opzetten van je eigen dedicated server enz enz. Ik weet eerlijk gezegd niet eens of ze wel service leveren...

[ Voor 20% gewijzigd door SaN op 04-03-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Novah schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:50:
Eindelijk dan de HD-DVD extension...
Nu hij er dan eindelijk is begin ik wel heel erg te twijfelen. :o

Kzou hem nu eigenlijk alleen kopen als ik wist dat de kwaliteit optimaal was, tov standalone HD-DVD players, hij geen kabaal maakt (ook handig voor DVD-9's dus) en HD-DVD een toekomst heeft tov Blue-Ray... lastige zaak. :P :)
Dat laatste is maar de vraag. Er zijn veel meer filmstudios die films exclusief op Blu-Ray uitbrengen dan op HD-DVD en Blu-Ray is ook op de meeste gebieden technisch gelijkwaardig of superieur aan HD-DVD. Op dit moment brengen alleen de porno-industrie en Universal Movies hun films exclusief uit op HD-DVD, alle andere films die op HD-DVD uitkomen, komen tegelijkertijd ook op Blu-Ray uit. Verder zijn de spelers voor beide formaten even duur (als we de Xbox 360 drive even buiten beschouwing laten) en de films zelf ook. Op papier heeft Blu-Ray de beste kansen om de standaard te worden, maar ik zou zelf nooit een speler aanschaffen die niet allebei de formaten aankan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
sander-sp schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:26:
[...]
Zeer goed vind ik de service trouwens ook niet te noemen hoor. Refreshen van servers duurt lang, geen duidelijke ping indicatie, geen mogelijkheid tot het opzetten van je eigen dedicated server enz enz. Ik weet eerlijk gezegd niet eens of ze wel service leveren...
Ik heb persoonlijk geen last van de lange refresh-tijden. Ze lijken misschien lang omdat je niet direct vanaf de eerste server die voldoet aan jou eisen ze te zien krijgt, maar pas een lijstje als hij klaar is.
Meer een UI keuze dan dat het lang duurt naar mijn mening.

Ping indicatie mis ik totaal niet. Het enige spel waar ik "echt" last heb gehad van enige lag was in
Dead or Alive 4, en de game doet een soort auto slowdown, irritant, maar beter dan hangende beelden.
Ik denk dat het opzetten van Dedicated Servers meer een vereiste is van Microsoft, dan dat een ontwikkelaar het niet zo kan maken. Ik heb er geen problemen mee, mijn games lopen goed.

Service?: hmm
- Game demo's
- trailers
- videodienst (nog niet hier momenteel)
- Downloads/Score/Persoonlijk Info gecentraliseerd bijhouden, overal bereikbaar
- Regelmatige updates
- Nieuwe content beschikbaar voor veel games
- mogelijkheid tot plaatsen van eigen software(XNA?)
- Tags/Themes/Community shit
- Bereikbaarheid van Xbox Live
- Jaarlijkse Night of Xbox Live
- Messenger Systeem, tekst of voice

Ongetwijfeld nog veel meer waar ik even niet kan opkomen.

edit:
typo
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.