aleen als je de dvd op start, maar niet zonder je xbox open te maken
Verwijderd
720pVerwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:08:
ik heb mezelf een sony bravia 32inch gekocht, nu vraag ik me alleen af wat beter is om je xbox op in te stellen: 720p of 1080i, ik zie namelijk geen verschil, tenminste niet waarneembaar.
Tip laat tevens je tv calibreren http://www.isfcalibraties.nl/ wereld van verschil
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 17:50 ]
Ik had laatst een site gevonden waarop je prijzen van xbox 360 games kon vergelijken. Ik ben de link vergeten. Weet iemand deze? Het gaat trouwens niet om de pricewatch of kieskeurig.
Bedoel je www.budgetgaming.nl ?
I think I'll pass
Damn.. prijzige grap dat..Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:38:
[...]
Tip laat tevens je tv calibreren http://www.isfcalibraties.nl/ wereld van verschil
I think I'll pass
[ Voor 80% gewijzigd door Ken. op 25-02-2007 18:21 ]
Ja, daarvoor moet je wel eerst Isabela verslagen hebben bedenk ik me nu.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:41:
[...]
Staat daar een motor dan?
En TwyLight, ik ben ooit één keer in de tunnels bij een soort slagerij geweest (butcher denk ik). Kan hem nergens meer vinden. Weet jij de locatie uit je hoofd?
Het begint hier aardig op een Dead Rising forum te lijken...
Die slagerij zit helemaal linksbovenin de maintenance tunnels.
Ja, daar kom je door als je in de tunnel gaat niet direct rechts te gaan maar direct links, en dan gewoon de weg volgen.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:41:
Staat daar een motor dan?
En TwyLight, ik ben ooit één keer in de tunnels bij een soort slagerij geweest (butcher denk ik). Kan hem nergens meer vinden. Weet jij de locatie uit je hoofd?
Het begint hier aardig op een Dead Rising forum te lijken...
Gewoon zorgen dat ze achter je aan komen en dan een beetje zig-zag lopen, en dan op een houten huisje boven de picknick tafels klimmen, dan botst hij er steeds tegen aan maar hij kan niet omhoog schietenVerwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:33:
Ooo wat haat ik die gasten in hun hummer zeg! Ik ben pas lvl12 en wil twee kerels redden maar elke keer wanneer ik met hen naar buiten kom rijden zij of schieten zij mij dood. Ik krijg amper de kans om met mijn uzi op hen te aimen. Ik heb een skateboard meegenomen maar ja dat wil ook niet echt lukken nadat zij prijsschieten op mijn hoofd.
[ Voor 39% gewijzigd door jmxd op 25-02-2007 18:45 ]
Verwijderd
Als dit werkt is dit voor mij echt de gouden tip!TwyLight schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:43:
[...]
[...]
Gewoon zorgen dat ze achter je aan komen en dan een beetje zig-zag lopen, en dan op een houten huisje boven de picknick tafels klimmen, dan botst hij er steeds tegen aan maar hij kan niet omhoog schieten
Ik wilde DR al bijna naar buiten flikkeren.
Hier kan iedereen de aflevering zien:LeVortex schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:19:
hebben jullie kassa gezien??? iedereen moet ff mailen naar kassa en zeggen als ze krassen krijgen op een dvd's
http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=3183097
alleen natuurlijk als je echt krassen heb enzo, eerst even artikel lezen en dan mailen.
http://player.omroep.nl/?...f5a22089a589029d472e8bbba
Door spoelen naar: 16.50, ik zal mijn games is ook even checken.
Ik gebruik daar de: Adaptec GameBridge AVC-1400 voor.Bas Odenhoven schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:24:
Nu stel ik'n vraagje
Heb je voor de x360 ook een programmaatje waarmee je kan capturen? Beelden opnemen dus en opslaan?
Werkt wel goed, maar kan alleen via composiet aansluiten.
Review: http://hardware.teamxbox....-GameBridgeTV-AVC1410/p1/
[ Voor 28% gewijzigd door nFo op 25-02-2007 19:34 ]
Erw schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:36:
Is er een manier om er achter tekomen welke dvd er in mn xbox zit zonder hem open temaken?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ja, door hier te kijken en je dvd drive te vergelijken:Erw schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:36:
Is er een manier om er achter tekomen welke dvd er in mn xbox zit zonder hem open temaken?

Van rechts naar links: Philips VAD6037/21, Hitachi-LG GDR-3120L en deToshiba-Samsung TS-H943
Dan nog de Benq drive:

Kon helaas daar niet de open versie van vinden.
Edit: deze post mag verwijderd worden AzN_cRzY was eerder, had hem al in reactie staan, en toen duurde het een beetje lang om een Benq Drive te vinden (die open niet te vinden was..) vandaar het grote tijd verschil
[ Voor 16% gewijzigd door Onno_Devine op 25-02-2007 19:47 ]
En welke is nou de drive die het meeste sloopt ? En welke zit er in de nieuwste ? Ik heb volgens mij een Hitachi. Maar die leest ook niet alles goed dus hij moet een keer terug. Zal het morgen eens na kijken welke ik pressies heb.Onno_Devine schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:46:
[...]
Ja, door hier te kijken en je dvd drive te vergelijken:
[afbeelding]
Van rechts naar links: Philips VAD6037/21, Hitachi-LG GDR-3120L en deToshiba-Samsung TS-H943
Dan nog de Benq drive:
[afbeelding]
Kon helaas daar niet de open versie van vinden.
Edit: deze post mag verwijderd worden AzN_cRzY was eerder, had hem al in reactie staan, en toen duurde het een beetje lang om een Benq Drive te vinden (die open niet te vinden was..) vandaar het grote tijd verschil
[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 25-02-2007 21:23 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
op kassa hadden ze het over de tsst. Ik gok dan dat het de Samsung Toshiba is waarmee meer problemen waren
TSST = Toshiba Samsung Storage Technology.TheJason schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:10:
op kassa hadden ze het over de tsst. Ik gok dan dat het de Samsung Toshiba is waarmee meer problemen waren
Dus ja de Samsung drive.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
De gouden tip die mij erg heeft geholpen met het spelen van Dead Rising:
Ga een paar dagen crossen in de ondergrondse parkeergarages. Ik had een route uitgestippeld waarin ik de garage inreed, daarna helemaal naar links om over te stappen in de van, daarna een eind rijden om over te stappen in de Mercedes, om vervolgens weer naar buiten te rijden en het proces weer te herhalen.
Dit allemaal net zolang tot je de Genocider Achievement haalt (iets van 54000 kills).
Doe dit binnen 3 dagen, vlieg gewoon mee met de heli, begin opnieuw en taaadaaa een level wwar je U tegen zegt en : De Real Mega Blaster.....een superwapen waarmee je de moeilijkste boss in hooguit 3 schoten uitschakelt, ook die 3 irritante convicts buiten.....
Ga een paar dagen crossen in de ondergrondse parkeergarages. Ik had een route uitgestippeld waarin ik de garage inreed, daarna helemaal naar links om over te stappen in de van, daarna een eind rijden om over te stappen in de Mercedes, om vervolgens weer naar buiten te rijden en het proces weer te herhalen.
Dit allemaal net zolang tot je de Genocider Achievement haalt (iets van 54000 kills).
Doe dit binnen 3 dagen, vlieg gewoon mee met de heli, begin opnieuw en taaadaaa een level wwar je U tegen zegt en : De Real Mega Blaster.....een superwapen waarmee je de moeilijkste boss in hooguit 3 schoten uitschakelt, ook die 3 irritante convicts buiten.....
Het is dat de meeste 360's uitgeleverd zijn met een TSST samsung drive of dat nou een MS025 of MS028 drive is.TheJason schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:10:
Of het nu een Hitachi is of een TSST, het probleem bestaat bij beide.
Ik heb vanaf het begin al geroepen dat het een stabilisator probleem was. Dat wordt is nu met bewijs geleverd. Al vind ik die knul van HWinfo wel een domme sukkel, ook kassa.
Wie gaat er nou op camera die 360 kantelen terwijl er een spel inzit. DIt is door MS ten strengste verboden.

Het feit blijft wel dat het een hardware fout is en niet een gebruikersfout zoals MS beweerd
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Je bedoelt deze route (spoiler?):Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 06:49:
De gouden tip die mij erg heeft geholpen met het spelen van Dead Rising:
http://img.photobucket.co...r_miagi/genocideroute.swf
Waar kan je die Mega Blaster vinden dan?
De megablaster ligt dan op de vesnterbank in het kamertje waar Otis is, en waar je de ventilatie kokers in gaat.
Je kan door de verschillende endings te halen trouwens een heel Megaman outfit bij elkaar sparen.
Je kan door de verschillende endings te halen trouwens een heel Megaman outfit bij elkaar sparen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Hoe kom je in de ondergrondse parkeergarages dan??Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:40:
[...]
Je bedoelt deze route (spoiler?):
http://img.photobucket.co...r_miagi/genocideroute.swf
Waar kan je die Mega Blaster vinden dan?
Verwijderd
Dat wist ik eerst dus ook niet, dus alle credits voor TwyLight: als je in het park loopt richting de ingang van North Plaza, moet je links naar de hoek toe lopen. Daar is een ingang naar een parkeerplaats, waar je ook de rode auto vind én de motorfiets. En je raadt het al: hier vind je ook de ingang naar de ondergrondse parkeergarages (Maintenance tunnels heten ze eigenlijk).Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:47:
[...]
Hoe kom je in de ondergrondse parkeergarages dan??
yep heb het gezien. vind het opvallend dat heel veel van die gasten problemen krijgen maar dat ms ze gewoon afscheept.LeVortex schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:19:
hebben jullie kassa gezien??? iedereen moet ff mailen naar kassa en zeggen als ze krassen krijgen op een dvd's
http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=3183097
alleen natuurlijk als je echt krassen heb enzo, eerst even artikel lezen en dan mailen.
bedoel het leken me duidelijk geen beginnertjes maar die hard gamers en tweakers. en die weten echt wel dat je zo;n box niet moet tilten tijdens het spelen.
en opvallend was dat ze vaak meerdere aangedane spellen hadden. je zou toch zeggen dat als ze getild hadden tijdens het spelen dat ze dat na 3 keer wel leren en niet nog 3 spellen verkrassen. dus lijkt me sterk dat het met onstabiliteit te maken heeft. in ieder geval niet de onstabiliteit waar de gebruiker wat aan kan doen
Niet begrijp ik?sander-sp schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:24:
Is er een manier om je ping te testen vanaf de xbox? Ik heb zo veel lag in Gears of War dat ik aan mijn modem/router begin te twijfelen...
Verwijderd
Misschien prijzig maar je haalt nu alles uit je tv:).KeN. schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:20:
Bedoel je www.budgetgaming.nl ?
[...]
Damn.. prijzige grap dat..
I think I'll pass
Waarom een duur scherm en niet calibreren das pas zonde:( , maar goed helaas kan ik je niet met beelden blij maken anders wist ik zeker dat je overtuigd was en dat die kosten het waard zijn.
Verwijderd
JAAAAAAAAVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:52:
[...]
Dat wist ik eerst dus ook niet, dus alle credits voor TwyLight: als je in het park loopt richting de ingang van North Plaza, moet je links naar de hoek toe lopen. Daar is een ingang naar een parkeerplaats, waar je ook de rode auto vind én de motorfiets. En je raadt het al: hier vind je ook de ingang naar de ondergrondse parkeergarages (Maintenance tunnels heten ze eigenlijk).
Ik heb net hopelijke een 2de Xbox360 premium gekocht via Ebay
voor 25 euro..
Wat denken jullie.. zal ik hem ooit ontvangen?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...spagename=ADME:B:SCO:IT:1
Verwijderd
Ik was de eerste keer, net als jij, ook zo blij als een kind!Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:29:
[...]
JAAAAAAAAWat is het toch mega bruut zeg om in zo'n wagentje te rijden en 3000zombies af te maken
Nu is het mij gelukt en ga proberen nu ergens te saven

Ik denk 't niet maar zo uiteraard wel mooi zijn.ilovetechno schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:32:
Ik heb net hopelijke een 2de Xbox360 premium gekocht via Ebayvoor 25 euro..
Verwijderd
Ik neem aan dat je de case files enzo niet erbij hoeft te doen? Dat is onmogelijk volgens mij. Dus is het killen van die circa 54.000 zombies alleen voldoende? En dan wachten op de heli?Dit allemaal net zolang tot je de Genocider Achievement haalt (iets van 54000 kills).
Doe dit binnen 3 dagen, vlieg gewoon mee met de heli, begin opnieuw en taaadaaa een level wwar je U tegen zegt en : De Real Mega Blaster.....
Idd.. voor 25 euro wil ik die gok wel wagenNaresh schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:38:
[...]
Ik denk 't niet maar zo uiteraard wel mooi zijn.
Als nog 200 man zo denken dan heeft hij toch snel 5000 euro verdient.ilovetechno schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:55:
[...]
Idd.. voor 25 euro wil ik die gok wel wagen

Dat is de makkelijkste manier van oplichten die er is, vaak met kleine bedragen want veel mensen vinden het te veel werk om achter 25 euro aan te gaan.
Klopt. alleen ebay is toch redelijk betrouwbaar. Ik heb er nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Daarbij verloopt de betaling via Paypal. Dus is verzekerd.yzf1kr schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:12:
[...]
Als nog 200 man zo denken dan heeft hij toch snel 5000 euro verdient.![]()
Dat is de makkelijkste manier van oplichten die er is, vaak met kleine bedragen want veel mensen vinden het te veel werk om achter 25 euro aan te gaan.
Daarbij was zijn feedback goed
Feedback van 5 mensen is niet heel erg overtuigend, ook nog van een paar als koper. Maar via pay pal is het inderdaad verzekerd, dus geen probleem. Ik ben wel benieuwd of je hem krijgt, hou ons op de hoogte!
Je hoeft sowieso niks natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:43:
[...]
Ik neem aan dat je de case files enzo niet erbij hoeft te doen? Dat is onmogelijk volgens mij. Dus is het killen van die circa 54.000 zombies alleen voldoende? En dan wachten op de heli?
En misschien krijg je daarna nog wel meer...
Verwijderd
Is er al meer nieuws bekend over xvid`s afspelen via xbox mediacenter.
Ik bedoel dus codecs op de xbox 360.
http://www.gamer.nl/doc/35236
dit is het laatste wat ik er ooit eens over heb gehoord...
mocht je hem hebben, ben ik bereid die last van je schouders te nemen voor 50 euroilovetechno schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:32:
Nee, natuurlijk niet. Dit is met 101% zekerheid een oplichter en dan heeft het ook geen zin om 25 euro met Paypal op te sturen met het dwaze idee "Voor 25 euro kan ik wel een gokje wagen..." als je van te voren al weet dat je niks opgestuurd krijgt. Nu ga je eerst een paar weken wachten en daarna bij paypal vragen of je toch alsjeblieft je geld terug kunt krijgen omdat je (surprise surprise!) opgelicht bent.ilovetechno schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:32:
Slimme actie zeg...

Ik ben dan niet een echte gast die overal zit te tweaken ofzo, maar mijn xbox360 ligt gewoon op de vloer en word eigenlijk nooit aangerijkt en staat dus zeker wel stabiel. Ik heb hetzelfde probleem en weet zeker dat het aan me drive ligt (ook een tsst). Ik heb nu 2 xboxen gehad die allebij hetzelfde probleem hadden en allebij tsst en ze lagen allebij stabiel. MS moet er gewoon wat aan doen en snel of het gaat ze nog veel meer geld kosten denk ikdangerpaki schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:53:
[...]
yep heb het gezien. vind het opvallend dat heel veel van die gasten problemen krijgen maar dat ms ze gewoon afscheept.
bedoel het leken me duidelijk geen beginnertjes maar die hard gamers en tweakers. en die weten echt wel dat je zo;n box niet moet tilten tijdens het spelen.
en opvallend was dat ze vaak meerdere aangedane spellen hadden. je zou toch zeggen dat als ze getild hadden tijdens het spelen dat ze dat na 3 keer wel leren en niet nog 3 spellen verkrassen. dus lijkt me sterk dat het met onstabiliteit te maken heeft. in ieder geval niet de onstabiliteit waar de gebruiker wat aan kan doen
Edit sorry ik was me eigen tekst vergeten er neer te zetten
[ Voor 26% gewijzigd door LeVortex op 26-02-2007 13:54 ]
Je zegt wel dat je verzekerd bent, maar volgens mij is dat je verzekerd bent alleen voor amerikanen. Ik denk serious dat je opgelicht bent en dat je 25 euro verknalt hebilovetechno schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:15:
Klopt. alleen ebay is toch redelijk betrouwbaar. Ik heb er nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Daarbij verloopt de betaling via Paypal. Dus is verzekerd.
Daarbij was zijn feedback goed
Edit Lol verkeerde quote, ben lekker bezig vandaag
[ Voor 45% gewijzigd door LeVortex op 26-02-2007 13:57 ]
Verwijderd
ik vind het ronduit belachelijk dat de 360 geen divx ondersteund. de eerste xbox is nog meer een multimedia apparaat als de nieuwste. daarom heb ik naast de 360 nog steeds mijn oude staan die ik eigenlijk graag zou willen verkopen, maar omdat ik veel films download ook in divx kan ik die alleen nog maar streamen via mijn oude xbox. De programma's transcode en tversity krijg ik niet aan de praat doordat ik geen mediacentre pc heb. microsoft mag wel wat meer ondersteuning bieden hiervoor. het zou gewoon wat makkelijker gemaakt moeten worden. ik sta nog steeds te kijken hoe makkelijk xbox live werkt en hoe makkelijk de box online gaat (pas 3 weken in bezit).Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:15:
Is er al meer nieuws bekend over xvid`s afspelen via xbox mediacenter.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 13:59 ]
Moet microsoft geen rechten betalen als ze divx willen laten afspelen op een 360? Want die techniek van divx is niet van hun en het lijkt me niet dat ze zomaar codecs mogen installeren op een 360.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:57:
[...]
ik vind het ronduit belachelijk dat de 360 geen divx ondersteund. de eerste xbox is nog meer een multimedia apparaat als de nieuwste. daarom heb ik naast de 360 nog steeds mijn oude staan die ik eigenlijk graag zou willen verkopen, maar omdat ik veel films download ook in divx kan ik die alleen nog maar streamen via mijn oude xbox. De programma's transcode en tversity krijg ik niet aan de praat doordat ik geen mediacentre pc heb. microsoft mag wel wat meer ondersteuning bieden hiervoor.
Misschien moet je xbox mediacenter op je 360 zetten als die er binnenkort komt. Ik weet dat er nu alleen een versie is die op de gewone xbox werkt, maar er zal er zeker over een paar maanden eentje zijn voor xbox360 gok ik zo.
voor tversity heb je geen mediacenter nodig, en is best makkelijk op te zetten. Ik heb nog ergens een link waar heel makkelijk uitgelegd wordt hoe je het allemaal moet instellen. Die kan ik wel posten als ik thuis ben. Je hebt alleen wel een redelijke pc nodig...
Hmm, als je geld terug wilt krijgen via Paypal heb je een eigen risico van 25 euro... Dus alleen interessant voor grote bedragen.ilovetechno schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:15:
[...]Daarbij verloopt de betaling via Paypal. Dus is verzekerd.
Als je de advertentie goed leest dan zie je dat je niet op een 360 bied maar op een gids hoe je goedkoop aan spullen kunt komen. Ik vermoed dan ook dat je de gids zal krijgen.ilovetechno schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:32:
Als je italiaans net zo goed als dat van mij is dan raad ik je http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr aan
Maar post vooral de inhoud van de guide, ben wel benieuwd naar deze 'scheme'With this guide who I sell to you is possible all this, to succeed to obtain a single object of any thing it wants!
Net gelezen dat de MP demo van GRAW 2 te downloaden is van marketplace..vanavond maar ff doen en bekijken..iemand al die hem heeft gespeelt en zijn mening ervan kan posten??
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Yup, dat is een hele oude.it0 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:36:
[...]
Als je de advertentie goed leest dan zie je dat je niet op een 360 bied maar op een gids hoe je goedkoop aan spullen kunt komen. Ik vermoed dan ook dat je de gids zal krijgen.
Als je italiaans net zo goed als dat van mij is dan raad ik je http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr aan
[...]
Maar post vooral de inhoud van de guide, ben wel benieuwd naar deze 'scheme'
Die advertenties worden al jaren gebruikt. Kijk maar eens in de krant of op marktplaats.
"Snel rijk worden., met maar 1/2 uurtje werk per dag! Wil je weten hoe? Stuur 10 euro en gefrankeerde envelop naar postbus xxxxxx. En ik zend je de methode toe."
5 dagen later envelop in bus met A4 tje met tekst in de trant van:
"Plaats advertentie in Telegraag net zoals mij, groeten Piet"
En je bent je 25 euro kwijt omdat je krijgt wat je koopt.
Maar deze is lang nog niet zo erg als die figuren die mensen laten bieden op de verpaking of handleiding van een 360.
Verwijderd
ja maar is dit dezelfde kwaliteit als een gewone xvid afspelen via m`n oude xbox?sander-sp schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:01:
voor tversity heb je geen mediacenter nodig, en is best makkelijk op te zetten. Ik heb nog ergens een link waar heel makkelijk uitgelegd wordt hoe je het allemaal moet instellen. Die kan ik wel posten als ik thuis ben. Je hebt alleen wel een redelijke pc nodig...
Ik bedoel als ik een HR HDTV s0xe0x download. Houd je dan zelfde kwaliteit?
In de TS staat ook een link met de handleiding voor Tversity. Ik heb 't zelf alleen nog niet aan de praat gekregen.
Handleiding
Handleiding
Ja hoor, quality is gewoon hetzelfde. Ziet er goed uit!Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:41:
[...]
ja maar is dit dezelfde kwaliteit als een gewone xvid afspelen via m`n oude xbox?
Ik bedoel als ik een HR HDTV s0xe0x download. Houd je dan zelfde kwaliteit?
op www.priceattack.nl zijn nu aanbiedingen voor de xbox 360. weet niet of de site te vertrouwen is maar je kan iig even kijken. premium pakket voor bijv. 289 euro...
Verwijderd
thanks! maar,UltraSub schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:03:
[...]
Ja hoor, quality is gewoon hetzelfde. Ziet er goed uit!
is dit een persoonlijke observatie of een onderbouwde opmerking
"Dit artikel is op vrijdag, 10 november 2006 toegevoegd."
voor deze prijs en een op=op beleid moet ze er wel heeeeel veel ingekocht hebben;)
voor deze prijs en een op=op beleid moet ze er wel heeeeel veel ingekocht hebben;)
Zo dat is wel erg goedkoop. Zelfs op marktplaats vind je ze niet zo goedkoop. Ik vraag me af of die site alleen te vertrouwen is.op www.priceattack.nl zijn nu aanbiedingen voor de xbox 360. weet niet of de site te vertrouwen is maar je kan iig even kijken. premium pakket voor bijv. 289 euro...
Grote kans dat het 360's zijn met een brakke TSST drive denk ik. Partij die ze van een winkel hebben overgenomen die er niet vanaf komen oid. Maar ze kunnen natuurlijk ook perfect zijn! Dixons heeft deze week 10% Airmile korting op ALLE artikelen, misschien is daar halen ook een goede deal.
Helaas te laat, uitverkocht...
Helaas te laat, uitverkocht...
[ Voor 5% gewijzigd door XeNoBiTe op 26-02-2007 16:25 ]
Verwijderd
Yep, gewoon drie virtuele dagen zombies slachten, op tijd zijn voor de helicopter, saven om daarna het spel opnieuw te beginnen met je super-wapen en dito powersVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:43:
[...]
Ik neem aan dat je de case files enzo niet erbij hoeft te doen? Dat is onmogelijk volgens mij. Dus is het killen van die circa 54.000 zombies alleen voldoende? En dan wachten op de heli?
Dus voor de duidelijkheid, je kan Dead Rising uitspelen door gewoon op de heli te wachten, wat je verder in de game wel of niet doet bepaal je zelf, vandaar dat de game verschillende eindes telt.
Verder nog een nieuwsflash tussendoor, Alien Hominid HD is echt bevestigd voor woensdag!!!!
Verwijderd
die handleiding heb ik stap voor stap doorlopen en nog ziet mijn xbox de pc niet als tversity. ik kan wel de pc vinden als het gaat om muziek, photos, maar geen films dit loopt dan via wmp11.sander-sp schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:01:
N000hsElectra schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:19:
[...]
TSST = Toshiba Samsung Storage Technology.
Dus ja de Samsung drive.
Welke zitten er tegenwoordig in ? En komt die nieuwe " Ref2 " nog met een 65 nm cpu ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
prima te vertrouwen (priceattack.nl), ik heb er al diverse keren dingen besteld, nooit problemen.wingsofgold schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:15:
[...]
Zo dat is wel erg goedkoop. Zelfs op marktplaats vind je ze niet zo goedkoop. Ik vraag me af of die site alleen te vertrouwen is.
Ik heb vandaag die xbox cooler daar besteld, kent iemand dat ding? Is het wat?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik ben bezig om Tversity aan de praat te krijgen en bij stap 2 moet je de patch uitpakken naar de juiste map maar dan krijg ik deze fout

Ik kan em wel uitpakken naar een andere map maar dan kan ik nog steeds niet het bestand mediaserver.exe kopieren naar de juiste map
iemand tips ??
Ik kan em wel uitpakken naar een andere map maar dan kan ik nog steeds niet het bestand mediaserver.exe kopieren naar de juiste map
iemand tips ??
[ Voor 28% gewijzigd door Naresh op 26-02-2007 22:49 ]
ja, waarschijnlijk draait je media server nog... in je tversity mapje (in je startmenu) onder "tools" even "stop media server" doen. Als dit niet werkt, de media server afsluiten via taak beheer.
Ik dacht dat je de patch niet meer hoefde te draaien trouwens als je de nieuwste versie download...
edit: ik zet 'em hier ook even neer, ik weet niet tot in hoeverre dat andere topic nog gelezen wordt...
Ik dacht dat je de patch niet meer hoefde te draaien trouwens als je de nieuwste versie download...
edit: ik zet 'em hier ook even neer, ik weet niet tot in hoeverre dat andere topic nog gelezen wordt...
party42 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:03:
ik ga ook even een schopje geven. Afgelopen weekend Most Wanted gekocht uit de "classics" bak voor de xbox 360 maar ligt het aan mij, of is dit spel nogal buggy... Hij hangt regelmatig (complete freeze). Wat me ook opviel is dat de game nog helemaal geen updates heeft...? Hij start gewoon op terwijl zelfs Crackdown meteen al een patch had...
Maargoed, heeft iemand hetzelfde? Het is ook op willekeurige momenten namelijk, soms gewoon in het menu, en soms tijdens het racen... Het komt nooit echt goed uit zegmaar
[ Voor 55% gewijzigd door party42 op 26-02-2007 23:47 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ik heb Most Wanted foor 12,50 op de kop getikt als 2e handsje en ik vind het echt een HEERLIJK spel. Buggy niet gemerkt? Ben nu denk ik 10/20 uur bezig en is nog nooit gecrasht. Lekker je eigen muziek op de achtergrond, dikke blur en racen.
Wat lekker is van t spel is dat je echt bijna constant in gevecht bent met de politie en je tegenstanders ipv dat je 5min voor of achterop ligt. Althans zo ervaar ik het en dat is echt vet constant inhalen en ingehaald worden.
Wat lekker is van t spel is dat je echt bijna constant in gevecht bent met de politie en je tegenstanders ipv dat je 5min voor of achterop ligt. Althans zo ervaar ik het en dat is echt vet constant inhalen en ingehaald worden.
ja da's zeker waar... ik vind het verder ook een heerlijk spel. heb het destijds veel op de pc gespeeld. Maar het klopt dat er geen enkele update voor gemaakt is? Misschien is de cd (dvd) wel gewoon wat vuil of beschadigd, eigenlijk nog niet eens zo naar gekeken...
Zou best kunnen ja, heb je het met andere spellen?
Bent wel lang bezig zeg damn, in t begin lijkt t echt super easy om 1000 punten te halen, maar er gaat best veel tijd inzitten.
Bent wel lang bezig zeg damn, in t begin lijkt t echt super easy om 1000 punten te halen, maar er gaat best veel tijd inzitten.
nou vandaag heeft mijn uit 24-12-2005 stammende 360 eindelijk de handdoek in de ring gegooid.
maar nou wil ik graag weten welk telefoon nummer je moet bellen voor de helpdesk zodat ze dat geval op kunnen halen.
Ik weet dat dit meerdere malen hier voorbij is gekomen, maar ik heb al lopen zoeken en kon het niet vinden. dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het nummer nog een keer te vermelden, en wellicht is het wel verstandig om het in de FAQ van de TS te vermelden...
maar nou wil ik graag weten welk telefoon nummer je moet bellen voor de helpdesk zodat ze dat geval op kunnen halen.
Ik weet dat dit meerdere malen hier voorbij is gekomen, maar ik heb al lopen zoeken en kon het niet vinden. dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het nummer nog een keer te vermelden, en wellicht is het wel verstandig om het in de FAQ van de TS te vermelden...
Het staat o.a. in de handleiding en op Xbox.com.Bulls-NL schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:57:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb NFS:MW ook. Ben er ook al lang mee bezig en dacht dat het ook wel makkelijke 1000 punten waren. Niets is minder.
Bij mij waren er geen updates voor het spel. Wat je iig niet moet doen is eerst een paar uur NFS:MW spelen en dan PGR3. Dat was even een totale overschakeling.
Vanavond ga ik ff bronze en steel champ halen met pgr3. De rest laat ik denk ik maar liggen want daar ben ik helemaal niet goed voor.
Bij mij waren er geen updates voor het spel. Wat je iig niet moet doen is eerst een paar uur NFS:MW spelen en dan PGR3. Dat was even een totale overschakeling.
Vanavond ga ik ff bronze en steel champ halen met pgr3. De rest laat ik denk ik maar liggen want daar ben ik helemaal niet goed voor.
Heb een groot gedeelte van het weekend tijd besteed aan Crackdown en wat een heerlijk spel. Ben nog niet eens heel veel bezig geweest met het opruimen van de verschillende gangs, maar meer met het vinden van orbs, van gebouw naar gebouw springen (geeft echt zo'n "zal ik het wel/niet halen" Matrix gevoel). Het ontbreken van een echt verhaal boeit helemaal niet, het is echt gemaakt om gewoon plezier mee te hebben.....zal voorlopig nog niet gaan vervelen....
Nee, eigenlijk draaien de rest van de spellen gewoon goed. Moet zeggen dat het "geluid" die de NFS dvd produceert ook raar is. Beetje hakkelend (schrapend) geluid soms. Alsof de dvddrive stil staat en het schijfje nog na-draait...nudie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:23:
Zou best kunnen ja, heb je het met andere spellen?
Misschien maar gewoon omruilen...
Is er hier iemand die net een nieuwe Xbox heeft ? Mijn 3 maanden oude Xbox heeft een Samsung / Toshiba drive
en wil graag weten wat er in de nieuwe zit. Ik heb ook problemen dat hij schijfjes niet pakt dus ik denk er over om em terug te sturen.
En hoe zit het met die nieuwe revisie van de 360 ? Komt die nieuwe nog met een 65 nm CPU er in die minder warm wordt ?
En hoe zit het met die nieuwe revisie van de 360 ? Komt die nieuwe nog met een 65 nm CPU er in die minder warm wordt ?
Verwijderd
gewoon support opbellen. Krijg je zo een nieuwe. En als ik jouw was had ik je xbox dan nog een tijdje gehouden en tegen die tijd dat die v2 uit is je oude verkopen en er een nieuwe voor terug kopen. Ik zit nu ook met een refurbished en dat bevalt me niet en het bevalt me al helemaal niet als ik straks geen garantie meer heb.Astennu schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:29:
Is er hier iemand die net een nieuwe Xbox heeft ? Mijn 3 maanden oude Xbox heeft een Samsung / Toshiba driveen wil graag weten wat er in de nieuwe zit. Ik heb ook problemen dat hij schijfjes niet pakt dus ik denk er over om em terug te sturen.
Refurbished als in is gerepareerd door MS en terug gekomen ? Of hoe moet ik dit zien ? En zitten er in de nieuwe Xboxen geen TSST drives meer ? Die van mij is namelijk nog helemaal niet zo oud. Ik heb em denk ik 3 maanden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:42:
[...]
gewoon support opbellen. Krijg je zo een nieuwe. En als ik jouw was had ik je xbox dan nog een tijdje gehouden en tegen die tijd dat die v2 uit is je oude verkopen en er een nieuwe voor terug kopen. Ik zit nu ook met een refurbished en dat bevalt me niet en het bevalt me al helemaal niet als ik straks geen garantie meer heb.
En ik vraag me of wanneer die V2 zou komen want ik heb niet veel zin om veel bij te leggen voor een V2. Dus als die er over een maand zijn kan ik nog wel wachten. Aan de andere kant als mijn Xbox in die tijd wat DVD's gaat slopen ben ik ook me geld kwijt. Want ik hoorde dus dat MS best moeilijk doet over het vergoeden van de schijfjes.
En moet je dan je HD ook mee sturen waar al je save games enz op staan ? Had die graag gehouden. Want ik neem aan dat als ze dat ding omruilen je ook een nieuwe HD krijg als je die mee stuurt. En hoe zit het met de controller en headset ? Moeten die ook allemaal mee terug ? Anders moet ik voor die tijd even een memory card kopen om me save games te redden.
[ Voor 15% gewijzigd door Astennu op 27-02-2007 10:08 ]
Verwijderd
refurbished idd zoals je het zegt, gerepareerd.Astennu schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:06:
[...]
Refurbished als in is gerepareerd door MS en terug gekomen ? Of hoe moet ik dit zien ? En zitten er in de nieuwe Xboxen geen TSST drives meer ? Die van mij is namelijk nog helemaal niet zo oud. Ik heb em denk ik 3 maanden.
En ik vraag me of wanneer die V2 zou komen want ik heb niet veel zin om veel bij te leggen voor een V2. Dus als die er over een maand zijn kan ik nog wel wachten. Aan de andere kant als mijn Xbox in die tijd wat DVD's gaat slopen ben ik ook me geld kwijt. Want ik hoorde dus dat MS best moeilijk doet over het vergoeden van de schijfjes.
En moet je dan je HD ook mee sturen waar al je save games enz op staan ? Had die graag gehouden. Want ik neem aan dat als ze dat ding omruilen je ook een nieuwe HD krijg als je die mee stuurt. En hoe zit het met de controller en headset ? Moeten die ook allemaal mee terug ? Anders moet ik voor die tijd even een memory card kopen om me save games te redden.
Niemand weet nog wanneer die v2 uit komt. De een zegt ten tijde van ps3 launch, de ander tegen het eind van het jaar. En grote kans dat die wel zonder die drive worden geleverd. Neem aan als er veel problemen met een drive deze wordt vervangen door een ander en tja als jij een nieuwe v2 wil zal je zowiezo moeten bijbetalen
als je een beetje moeite doet kan je dat zelf ook wel en zon wereld van verschil is er met tv instellingen ook weer niet te bereiken (of je moet het wel erg verprutst hebben). 200 tot 300 euro om je contrast eventjes bij te stellen, ik vind het pure oplichterij.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:38:
[...]
720p
Ik ben niet snel enthousiast, maar het is echt een wereld van verschil!DarkShadow schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:54:
[...]
als je een beetje moeite doet kan je dat zelf ook wel en zon wereld van verschil is er met tv instellingen ook weer niet te bereiken (of je moet het wel erg verprutst hebben). 200 tot 300 euro om je contrast eventjes bij te stellen, ik vind het pure oplichterij.
Bullshit, als ik een divx spelertje koop bij de mediamarkt voor 30 euro kan hij ook divx en xvid afspelen, dan ga je mij niet vertellen dat dit voor MS onmogelijk is. Het is idd gewoon schande dat het niet kan, een enorme gemiste kans. Een groot gedeelte van de extender functionaliteit valt gewoon weg, ik kan ook geen asf files afspelen en dus niet streamen via het internet in veel gevallen.LeVortex schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:00:
[...]
Moet microsoft geen rechten betalen als ze divx willen laten afspelen op een 360? Want die techniek van divx is niet van hun en het lijkt me niet dat ze zomaar codecs mogen installeren op een 360.
Misschien moet je xbox mediacenter op je 360 zetten als die er binnenkort komt. Ik weet dat er nu alleen een versie is die op de gewone xbox werkt, maar er zal er zeker over een paar maanden eentje zijn voor xbox360 gok ik zo.
tversity of transcode zijn lapmiddelen, ik kan er geen hd mee coderen omdat mn pc daarvoor te sloom is. Het lukt me nog net op 480p, ondertussen heb ik wel een mooie hdtv staan, zonde dus. Daarnaast is het niet mogelijk om door te spoelen en kan je computer tijdens het kijken niet gebruikt worden.sander-sp schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:01:
Ik ben ook al een paar keer "genaaid" met die refurbished xbox-en. Ik ben nu aan mijn 4e xbox toe, maar ik blijf steeds in de 2005 range hangen. En dit terwijl mijn oorspronkelijke xbox van 02-2006 was! Mijn huidige xbox is van 10-2005Astennu schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:06:
[...]
Refurbished als in is gerepareerd door MS en terug gekomen ? Of hoe moet ik dit zien ? En zitten er in de nieuwe Xboxen geen TSST drives meer ? Die van mij is namelijk nog helemaal niet zo oud. Ik heb em denk ik 3 maanden.
Je Hardeschijf moet je niet meesturen, ze zeggen soms dat het wel moet, maar gewoon niet doen
Ik vind het wel grappig dat sinds Kassa/hardware.info iedereen roept dat de Samsung drive bagger zou zijn en weet ik veel niet deugt, hiervoor was het de Hitachi die als de pest vermeden zou moeten worden.
Mensen die daadwerkelijk een Samsung drive met problemen, vind ik ik prima dat die klagen, maar de rest die maar mee zitten te lullen
En 200euries neertellen om je tv te laten calibreren, ben je helemaal gek geworden? Als je zelf niet eens het verschil ziet, totdat iemand met behulp van een dvdtje jou tv ingesteld heeft. tja, dan kan je net zo goed niet je tv laten calibreren...of zelf doen.
Mensen die daadwerkelijk een Samsung drive met problemen, vind ik ik prima dat die klagen, maar de rest die maar mee zitten te lullen
En 200euries neertellen om je tv te laten calibreren, ben je helemaal gek geworden? Als je zelf niet eens het verschil ziet, totdat iemand met behulp van een dvdtje jou tv ingesteld heeft. tja, dan kan je net zo goed niet je tv laten calibreren...of zelf doen.
[ Voor 27% gewijzigd door Terryb47 op 27-02-2007 11:59 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Kan je de xbox360 aansluiten op een Dell 2405FPW en kan je dan HD resolutie spelen?
Kon het niet vinden via de search

VGA, DVI, Component, Composiet, S-video zit er op.

AmenTerryb47 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:52:
Ik vind het wel grappig dat sinds Kassa/hardware.info iedereen roept dat de Samsung drive bagger zou zijn en weet ik veel niet deugt, hiervoor was het de Hitachi die als de pest vermeden zou moeten worden.
je kan de xbox premium aansluiten met de bijgeleverde Component kabel op de(je raad het al) component port van je monitor.wenze schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:57:
Kan je de xbox360 aansluiten op een Dell 2405FPW en kan je dan HD resolutie spelen?
[afbeelding]
IK heb hem nu 2 weken. Bij mij zit er een hitachi speler in. Nog geen problemen gehad maar bij mij ligt hij dan ook kast onder de tv.Astennu schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:29:
Is er hier iemand die net een nieuwe Xbox heeft ? Mijn 3 maanden oude Xbox heeft een Samsung / Toshiba driveen wil graag weten wat er in de nieuwe zit. Ik heb ook problemen dat hij schijfjes niet pakt dus ik denk er over om em terug te sturen.
Mijn 4e xbox is onderweg naar mij toe inmiddels. Gister gebeld, en van de 5 keer dat ik nu met de support heb gebeld, moest ik 2 keer terugbellen omdat de systemen daar vastliepen (bij microsoft?
).
Ik ben benieuwd of dit wéér een oudere gaat worden, heb het een beetje gehad met die refurbished dingen, ze vertoonden allen op dag 1 dat ik ze terugkreeg kuren (telkens e74 errors).
Ik heb nu al 3 keer een reparatie in 1.5 maand moeten laten uitvoeren, en ik kon als compensatie kiezen uit PGR3, Kameo of PDZ, welke ik allemaal al heb... Toen kwam hij met een wireless controller of memory unit, waar ik blijer mee was
.
Was dat bij de overigen ook zo, dat als je voor de 3e keer een reparatie moest doen je eerst een vervangende xbox kreeg, waarna je pas je kapotte hoefde op te sturen?

Ik ben benieuwd of dit wéér een oudere gaat worden, heb het een beetje gehad met die refurbished dingen, ze vertoonden allen op dag 1 dat ik ze terugkreeg kuren (telkens e74 errors).
Ik heb nu al 3 keer een reparatie in 1.5 maand moeten laten uitvoeren, en ik kon als compensatie kiezen uit PGR3, Kameo of PDZ, welke ik allemaal al heb... Toen kwam hij met een wireless controller of memory unit, waar ik blijer mee was
Was dat bij de overigen ook zo, dat als je voor de 3e keer een reparatie moest doen je eerst een vervangende xbox kreeg, waarna je pas je kapotte hoefde op te sturen?
bij mij vertelde de man aan de telefoon dat ik NA 3x eerst een andere kreeg.. dus in feite de 4e keer dat ie stuk gaat.. Ik heb weinig vertrouwen in mijn huidige console, heb ook alweer vastlopers gehad met rainbow six : vegas na een paar uurtjes spelen. Alles staat ruim vrij(xbox + voeding)
Ok maar ik heb geen zin dat ik een oudere xbox krijg dan dat ik had. Of waar iemand lomp mee heeft gedaan. Dan krijgen ze em zo weer terug. Dus even goed in de gaten houdenWiseguy1983 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:30:
[...]
Ik ben ook al een paar keer "genaaid" met die refurbished xbox-en. Ik ben nu aan mijn 4e xbox toe, maar ik blijf steeds in de 2005 range hangen. En dit terwijl mijn oorspronkelijke xbox van 02-2006 was! Mijn huidige xbox is van 10-2005![]()
Je Hardeschijf moet je niet meesturen, ze zeggen soms dat het wel moet, maar gewoon niet doen
Ik heb zo'n scherm heb em op Component. Dan kun je tot 1080i. Alleen de A3 ref van de 2407 kan 1080p aan alle andere niet.wenze schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:57:
[afbeelding]
Ik heb hier dus gen zin in. Wil gewoon een nieuwe of ze vervangen de drive van mijn oude en sturen die terug. Nja ik zal het deze week wel eens bekijken. Kun je niet zelf een andere drive in die xbox knallen. Gewoon een Hitachi drive kopen die hun ook gebruiken of zo.Bizzarro schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:17:
Mijn 4e xbox is onderweg naar mij toe inmiddels. Gister gebeld, en van de 5 keer dat ik nu met de support heb gebeld, moest ik 2 keer terugbellen omdat de systemen daar vastliepen (bij microsoft?).
Ik heb nu al 3 keer een reparatie in 1.5 maand moeten laten uitvoeren, en ik kon als compensatie kiezen uit PGR3, Kameo of PDZ, welke ik allemaal al heb... Toen kwam hij met een wireless controller of memory unit, waar ik blijer mee was.
[ Voor 34% gewijzigd door Astennu op 27-02-2007 12:31 ]
Verwijderd
Kutzooi.. Ik baal toch echt dat ik een luidruchtige Toshiba Samsung drive heb die ook nog eens krasjes veroorzaakt.
Ik krijg aardig vaak 'this disc is unreadable' foutmeldingen maar zie gelukkig nog steeds geen diepe groeven op mijn schijfjes. Wat kan ik nu het beste doen?
Verwijderd
ik heb een hitachi drive maar die maakt ook een terin herrie dus het zal niet aan de drive liggen denk ik. ik heb de box in een tv kast gestopt en nu hoor ik hem toch al een stuk minder als het geluid van het spel aanstaat.
hoe kan je eigenlijk zien van welke datum je xbox is?
Heb ik ook ook veel read errors dus ik ga em maar terug sturen voor dat er een dvd kapot gaat. Nu maar hopen dat geen reburbished krijg maar als ik het zo hoor krijgt iedereen van die gare xboxen uit 2005 :\ die van mij is nu van 8-2006Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:47:
Kutzooi.. Ik baal toch echt dat ik een luidruchtige Toshiba Samsung drive heb die ook nog eens krasjes veroorzaakt.Ik krijg aardig vaak 'this disc is unreadable' foutmeldingen maar zie gelukkig nog steeds geen diepe groeven op mijn schijfjes. Wat kan ik nu het beste doen?
Op de achterkant zit een stikker en daar staat een fabricage datum.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:07:
ik heb een hitachi drive maar die maakt ook een terin herrie dus het zal niet aan de drive liggen denk ik. ik heb de box in een tv kast gestopt en nu hoor ik hem toch al een stuk minder als het geluid van het spel aanstaat.
Verwijderd
hoe laat ik mijn xbox communiceren met windows xp?
iemand de gouden tip? op de site van xbox staat wel een handleiding maar die werkt niet.
iemand de gouden tip? op de site van xbox staat wel een handleiding maar die werkt niet.
Wat werkt er dan niet?Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:24:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Je moet je hele firewall van windows er uit gooien niet alleen uit zetten maar de hele service uitschakelen. Anders blijft hij die link naar de mediaplayer blocken. Erg slecht dat MS hun eigen product blockt en hackers niet
Mijn xbox heb ik gekocht in december ik weet niet zo 123 wat de productiedatum is. Maar ik heb een ook Samsung Drive. De lawaai wen je op den duur ook wel aan maar die van mij maakt geen krassen, niet dat ik heb gezien. Maar ik krijg wel eens in de zoveel tijd een disk error.
Nog even over tversity. Ik heb Tversity geinstalleerd ik heb de patch uitgepakt in de juiste map maar mijn xbox ziet mijn pc niet als Tversity hij zit em nog steeds als de gewone pc. Weet iemand hoe dit komt ? Of hoe ik dat kan verhelpen ?
Nog even over tversity. Ik heb Tversity geinstalleerd ik heb de patch uitgepakt in de juiste map maar mijn xbox ziet mijn pc niet als Tversity hij zit em nog steeds als de gewone pc. Weet iemand hoe dit komt ? Of hoe ik dat kan verhelpen ?
Die ga ik denk ik maar halen. Heb de flash game gespeeld en dat was al lachen.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:42:
[...]
Verder nog een nieuwsflash tussendoor, Alien Hominid HD is echt bevestigd voor woensdag!!!!
Je moet naar www.xbox.com/pcsetupVerwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:24:
Daar die handleiding volgen. Wel zorgen dat je een legale versie hebt van xp. Want zonder werkte hij bij mij ook niet.
[ Voor 41% gewijzigd door MeneerKrab op 27-02-2007 14:06 ]
Verwijderd
Ik heb ook dat probleem vanalles geprobeerd maar niets werkt. de faq's gaan wel allemaal niet over de nieuwste versie dus ik weet niet of daar ook de patch voor nodig is. maar zonder die patch krijg ik hem ook niet aan de praat. het wordt tijd dat het gaat werken want ik wil die divx films maar niet op de oude xbox blijven kijken. Hoe krijg je trouwens dvd's gestreamd naar de 360? ik heb geen media centre pc.[b][message=27575534,noline]Naresh schreef op dinsdag 27 februari 2007 @
Als ik een Amerikaans spel koop (DDR Universe) zal deze natuurlijk NTSC zijn.
Op mijn Europese PAL X360 zal dat niet werken, maar doordat ik de VGA output gebruik
(720p / 1080i) omzeil ik toch gewoon de hele pal/ntsc kwestie?
op deze site http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Games staat de game helaas nog niet (is ook pas vandaag rereleased)
Op mijn Europese PAL X360 zal dat niet werken, maar doordat ik de VGA output gebruik
op deze site http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Games staat de game helaas nog niet (is ook pas vandaag rereleased)
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
haha dat is niet de oorzaak kan je vertellenGBI schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:05:
[...]
Die ga ik denk ik maar halen. Heb de flash game gespeeld en dat was al lachen.
[...]
Je moet naar www.xbox.com/pcsetup
Daar die handleiding volgen. Wel zorgen dat je een legale versie hebt van xp. Want zonder werkte hij bij mij ook niet.
Zo werkt dat helaas niet. Er zijn namelijk zat Tv's die zowel PAL als NTSC aankunnen, de regio lock is in je xbox360 "geregeld" en heeft niks te maken met de manier waarop je het naar je tv stuurt.actieman schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:16:
Als ik een Amerikaans spel koop (DDR Universe) zal deze natuurlijk NTSC zijn.
Jawenze schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:57:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik vind juist dat wij zo'n nieuwe Benq ding moeten krijgen. We hebben last aan ondervonden en nu mag mickeysoft laten blijken dat hij ons als gamer wil behoudenAstennu schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:12:
[...]
Heb ik ook ook veel read errors dus ik ga em maar terug sturen voor dat er een dvd kapot gaat. Nu maar hopen dat geen reburbished krijg maar als ik het zo hoor krijgt iedereen van die gare xboxen uit 2005 :\ die van mij is nu van 8-2006
Ja vind ik ook......Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:45:
[...]
Ik vind juist dat wij zo'n nieuwe Benq ding moeten krijgen. We hebben last aan ondervonden en nu mag mickeysoft laten blijken dat hij ons als gamer wil behouden
Ben benieuwd hoe laat jou wekker afloopt.............................
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
http://www.hardware.info/...ZGia/Krassende_XBOX_360/1
Krassende XBOX 360 ?
Onderzoek naar het bekrassen van schijfjes door de XBOX 360 spelcomputer.
Krassende XBOX 360 ?
Onderzoek naar het bekrassen van schijfjes door de XBOX 360 spelcomputer.
Dit topic is gesloten.