Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.681 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
MetroidPrime schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:31:
[...]

Nee, dat zal ik niet doen. Je moet voor XNA programmeren in C# en dat is een programmeertaal waar ik zelf niet bekend mee ben. Zodra Microsoft ook andere talen gaat ondersteunen met XNA, zien we wel weer verder.
http://www.space.unibe.ch/comp_doc/c_manual/C/cref.html
bedank me later als je een goede baan hebt bij bungie ;)

edit: wilde niet de indruk wekken een discussie te starten, probeerde alleen vriendelijk te zijn. sorry voor de offtopic

[ Voor 11% gewijzigd door Faust op 23-02-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dat zal ik niet doen aangezien ik allang al C ken en je voor XNA juist C# moet kennen, wat een compleet andere taal is. Dit begint erg offtopic te raken, dus als je verder wilt discussieren met me, dan moet je dat maar via DM doen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Damn Crackdown is echt vet! Orbs verzamelen is zwaar verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Even een vraag voor de mensen met Crackdown:
Hoe maak ik Sergei Sovetnik dood???
spoiler:
Ik weet waar hij is, namelijk in zijn toren. Het probleem is dat ik gewoon niet bij hem kan komen. Ik kan niet door de ramen schieten, en er is ook geen deur om binnen te komen... Er is wel een klein hokje, waar volgens mij een deur hoort te zitten, maar die zit er dus niet. Als ik naar binnen kijk zie ik namelijk een deur, maar de andere kant van die deur is gewoon een muur :?

EDIT:
ok, is al gelukt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 23-02-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:17:
[...]

Interessante vraag, dus ik haal hem nog ff een keertje aan. Wil het antwoord ook wel weten. TwyLight? :P
Als je een boek hebt gepakt werkt die gewoon zo lang als je hem in je inventory hebt.
Aan het begin is dat wat lastig maar als je verder bent heb je toch genoeg plek voor items en kan je makkelijk een boek bij je houden (of meerdere).

Vooral handig is het boek (weet niet precies hoe die heet, is al weer eventjes geleden) die je scherpe wapens 2 keer langer laat houden.
Dan kan je veel langer met de katana's doen, en als je er in North Plaza even een stuk of 8 haalt kan je weer even vooruit.
nudie schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:13:
[...]

Even vraagje tussendoor :d Ben ff met wat achievements bezig met DeadRising. Maar ik moet bv 20 man mollen met een parasol, klinkt makkelijk! Maar ik kies dan een zielig groepje zombie's uit en dan pak ik een parasol en ren door hun heen en ze flikkeren allemaal op hun muil. Maar dan staan ze weer op en ga ik weer terug hun beuken en dan gaan ze nog niet dood :D Moet t wel 10x doen ofzo voordat er 1tje doodgaat en dat duurt gewoon 5min.

Hoe gaat dat sneller? :D
Ze hoeven niet dood, je moet er gewoon 20 omver gooien met de parasol. dat is een super makkelijke achievement.

[ Voor 32% gewijzigd door jmxd op 23-02-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Oh..My..GOD!

Voor de geintereseerde met een sterk hart. Zwem met Crackdown naar het Agency Gebouw (die 3 tyfus hoge torens) en begin met klimmen. Eenmaal halverwege moet je de kortste toren beklimmen aan de achterkant, via pijpen en plateau's naar boven springen en dan van de kortste naar de middelste toren springen. Als je 2 agility stars heb kom je niet hoog genoeg en moet je echt een hele rare sprong nemen om iets hoger op de middelste toren te komen. Als je 3 agility stars heb en je springt van de kleine op de grote dan land je iets hoger en kan je naar de hoogste toren gaan middels een brug en die naar de top beklimmen.

Dan kan je even 10min genieten van t uitzicht en je 10GS Achievement :D Daarna moet je er vanaf springen en in het water landen voor nog eens 10 punten.

Maar DAMN ik ben er echt een uur mee bezig geweest met een maat van me omstebeurt, paar keer half naar beneden gevallen, paar kleine hartaanvallen en mn handen badend in het zweet. Ook al heb je geen hoogtevrees in het echt, hij loopt zo tyfus snel met 2 a 3 Agility stars dat je heel heel rustig moet lopen om er niet vanaf te vallen.

Maar het is ZO vet en het zo waard. Echt lekker kloten in Co-op, oneindig veel mogelijkheden :D
Verhaal is flinterdun, maar daar kijk ik niet eens na, beetje basejumpen, springen, orbs verzamelen, kloten, dingen opblazen en gebouwen geklimmen :D

Super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een boek hebt gepakt werkt die gewoon zo lang als je hem in je inventory hebt.
Aan het begin is dat wat lastig maar als je verder bent heb je toch genoeg plek voor items en kan je makkelijk een boek bij je houden (of meerdere).

Vooral handig is het boek (weet niet precies hoe die heet, is al weer eventjes geleden) die je scherpe wapens 2 keer langer laat houden.
Dan kan je veel langer met de katana's doen, en als je er in North Plaza even een stuk of 8 haalt kan je weer even vooruit.
Thanx again TwyLight! Gelukkig heb ik je in m'n vriendenlijst staan, haha! ;)

Wat een supergame dat Dead Rising! Net nog ff die Jeep gekaapt van die 3 soldaat-zombies in het park. Ik voelde me echt ff een soort superheld... ...zucht... :o

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04-2021
hey jongens ik heb wat hulp nodig bij een externe hdd bij mijn xbox360... ik heb een plug&play 300GB externe harddisk gekocht en mijn xbox pakt em niet... hij is ntfs geformat... weet iemand misschien het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
NTFS is je probleem.

FAT32 nemen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka
weet je dat HEEEEL zeker? want er staan al best veel bestanden op en die zou ik dus moeten gaan backuppen... en ik wil et wel zeker weten dat et werkt dan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:54:
[...]

Wat een supergame dat Dead Rising! Net nog ff die Jeep gekaapt van die 3 soldaat-zombies in het park. Ik voelde me echt ff een soort superheld... ...zucht... :o
Ik heb me er ook úren mee vermaakt :P. Super game.
Wel irritant is dat die convicts in die hummer buiten elke dag terug komen }:|.
Je moet ze dus 3 keer verslaan. (of niet, maar ze zijn nogal irritant als je mensen aan het redden bent e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Vet he,

Had het met een buddie ook al in de demo gedaan. Sta je mooi langs die rode schijnwerpers en dan base jump :D

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:54
makaveli1988 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:08:
weet je dat HEEEEL zeker? want er staan al best veel bestanden op en die zou ik dus moeten gaan backuppen... en ik wil et wel zeker weten dat et werkt dan.. :P
Ja het moet echt, was bij mij ook het probleem, NTFS herkent ie gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka
ok ik doe et nu... wat kan ik dan allemaal? alleen in de ondersteunde formaten dingen erop zette|? of ook dingen van marketplace ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
makaveli1988 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:24:
ok ik doe et nu... wat kan ik dan allemaal? alleen in de ondersteunde formaten dingen erop zette|? of ook dingen van marketplace ofzo
Lees de SP ff man... ;)
Wel kun je een externe HD via USB aansluiten waar je vervolgens en muziek en foto's van kunt gebruiken. Deze werkt dan dus niet als hoofd-HD en kun je dus geen games/demo's op downloaden of als cache gebruiken, en de backwards compatibility zal ook afwezig zijn als je niet ook de opklik-HD hebt. Maar op deze manier kan je wel je hele muziek collectie tijdens het gamen beluisteren, terwijl je ook nog demo's en trailers kan downloaden.
/edit
En verdomme, ik wil nu 800 MS punten hebben, om Heavy Weapon te kunnen upgraden. Alleen het probleem is dat ik nergens nú aan punten kan komen ;(
CC zie ik niet zo zitten, omdat je daar niet meer vanaf schijnt te komen bij MS :(

/edit 2
Xenon lijkt er ernstig op. Was dus idd op de Amiga 500, maar er is inmiddels een versie voor de pc uit: Xenon 2000 _/-\o_
Als hij zo op arcade komt, lap ik meteen 1200 punten... :P

[ Voor 32% gewijzigd door UltraSub op 23-02-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:48:
[...]
Ik heb me er ook úren mee vermaakt :P. Super game.
Wel irritant is dat die convicts in die hummer buiten elke dag terug komen }:|.
Je moet ze dus 3 keer verslaan. (of niet, maar ze zijn nogal irritant als je mensen aan het redden bent e.d.)
Dat vind ik toch wel het grootste minpunt hoor: dat mensen redden. Ze luisteren gewoon niet naar wat ik zeg, en dan lopen ze ergens anders heen of ze blijven eigenwijs staan. :(

Sommige mensen kan je dragen of op je rug nemen, dat is nog wel te doen, maar bij diegene waarbij dat niet kan wordt het toch wel érg lastig. Dus dan laat ik ze maar gewoon sterven. :X

Ik heb nu bijna de eerste drie dagen erop zitten. Gaat het dan nog verder ofzo? Omdat als ik naar de achievements kijk, is het mogelijk om 5 en zelfs 7 dagen te overleven. Hoe zit dit precies? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

UltraSub schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:33:
[...]

CC zie ik niet zo zitten, omdat je daar niet meer vanaf schijnt te komen bij MS :(
Dat is toch alleen zo als je 'm koppelt aan je live account (als in een maandelijkse / jaarlijkse betaling) en niet met Live points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
.KeN. schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:17:
[...]

Dat is toch alleen zo als je 'm koppelt aan je live account (als in een maandelijkse / jaarlijkse betaling) en niet met Live points.
Um, dat lees ik er toch niet uit, als iemand me dat kan bevestigen ben ik blij :)
Naar wat ik begreep komtie in https://billing.microsoft.com te staan, en daar kom je er niet meer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik zal eens een stukje tikken over XNA voor op de frontpage... Feel free to place it, or not... ;)
XNA Studio

XNA Studio is een Gaming Framework voor Visual Studio 2005 / Visual C# 2005 en werkt samen met de programmeertaal C#. Met XNA studio is het mogelijk om spellen te maken voor zowel Windows als de XBox 360. XNA studio richt zich met name op het ontwikkelen van Arcade games maar ook 3D games behoren tot de mogelijkheid. Om te kunnen genieten van je eigen of andermans XBox games gemaakt met XNA zul je een XNA Club subscription moeten nemen. Deze is vooralsnog alleen in de US te krijgen voor 100 dollar per jaar of 40 dollar per 3 maanden. Misschien wel het mooiste van XNA is dat het gratis is. Zowel het XNA framework als Microsoft Visual C# Express zijn gratis te verkrijgen via de microsoft site. XNA is momentaal aanbeland bij versie 1.0 met ondersteuning voor de XBox 360. Er zijn voor een heleboel game gerelateerde functies standaard oplossingen beschikbaar in XNA waaronder gamepad ondersteuning, GrahicDevice controle, Spritebatches en vele andere. Ook mist er nog het een en ander aan XNA, waaronder een standaard methode om Text te outputten, het schijnt echter dat microsoft dit in een latere versie zal gaan toevoegen. Om XNA games op windows te spelen heb je het XNA framework, .NET Framework 2.0 en DirectX 9c nodig. Vind je het leuk om een keer met XNA en C# te expirimenteren dan raad ik je aan dit te doen met XNA. Het is een leuke manier om games e maken waarbij je wel weet wat er nou echt gebeurt (in tegenstelling tot lame programma's als Game Maker e.d.). Voor de beginners onder ons een paar XNA tutorials om je op weg te helpen (XNA is zo nieuw dat er nog niet veel van te vinden is).

XNA Book, 4 gratis XNA beginner lessen in PDF hoofdstukken, aanrader voor iedereen die met XNA begint. Op de site van LearnXNA staan ook nog wat Video tutorials, ook erg leuk.
http://learnxna.com/pages/XNABook.aspx

Microsoft XNA developer site, download hier Visual C# express en XNA studio, ook is hier documentatie beschikbaar.
http://msdn2.microsoft.com/en-us/xna/default.aspx

Google is your friend, aangezien XNA nog maar net uit is schieten de artikelen als paddestoelen uit de grond, zoek dus regelmatig eens met Google naar XNA Studio om de nieuwste artikelen te lezen en technieken te leren.
www.google.nl

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:29:
[...]

LOL ik dat zo'n boekje heb ik het weer weggegooid maar ja ik weet waar ik moet zijn :)
En met toeval heb ik de katana ontdekt en wat een superwapen is dat zeg! Helaas ben ik nu pas lvl5 en heb een mini inventory. Hoe kan ik de Clown om zeep helpen met de dubbele chainsaw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:54:
[...]

Hoe heb je die gasten kapot gemaakt? Met mijn katana te lijf gaan schiet niet op want hij knalt mij steeds neer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

UltraSub schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:20:
[...]

Um, dat lees ik er toch niet uit, als iemand me dat kan bevestigen ben ik blij :)
Naar wat ik begreep komtie in https://billing.microsoft.com te staan, en daar kom je er niet meer vanaf.
Wat bedoel je met dat laatste ?
Je doet een éénmalige betaling en daar blijft het bij.
Of bedoel je dat je 'm niet meer van je account kunt deleten ? Dan klopt dan volgens mij wel ja, maar wat is daar het probleem van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hoi Tweakers,

Ik heb vanmiddag Dead Rising gehaald bij de Bart Smit in Zwolle voor 29 euro.
Echter zit er een bijna ontizchtbare "ring" op ongeveer 1,5 a 2 cm van het gat van de CD.
Je moet echt goed kijken, wil je het kunnen waarnemen.
Is dit normaal of heb ik weer eens de pech dat ik een CD heb meegekregen die gebruikt is door iemand met een kapotte Xbxox 360 drive?
Als dit zo is dan ga ik hem morgen direct ruilen..............
Ik heb overigens (nog) geen problemen ondervonden met het spelen van het spel, hij draait dus gewoon.

Vind het trouwens ontzettend storend dat ze bij de Bart Smit, alle games uitpakken en in een plastic mapje stoppen. Volgens mij worden de schijfjes namelijk ook niet gecontroleerd op krassen als ze terug gebracht worden.

Maar goed kan iemand mij bevestigen dat deze "ring"normaal is, en dat meerdere mensen dit hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door Semper Fight op 24-02-2007 02:26 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde ring op een aantal cd's van mij. Ik denk dat het normaal is, want verder zien de cd's er krasvrij uit en je moet erg goed kijken om deze ring op te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:41:
[...]

Dat vind ik toch wel het grootste minpunt hoor: dat mensen redden. Ze luisteren gewoon niet naar wat ik zeg, en dan lopen ze ergens anders heen of ze blijven eigenwijs staan. :(

Sommige mensen kan je dragen of op je rug nemen, dat is nog wel te doen, maar bij diegene waarbij dat niet kan wordt het toch wel érg lastig. Dus dan laat ik ze maar gewoon sterven. :X

Ik heb nu bijna de eerste drie dagen erop zitten. Gaat het dan nog verder ofzo? Omdat als ik naar de achievements kijk, is het mogelijk om 5 en zelfs 7 dagen te overleven. Hoe zit dit precies? :?
Er zijn in totaal 7 verschillende ending's die je kan halen, Enkel alleen bij Ending A kan je nog verder. Als je hem nog niet uit hebt gespeeld tot het eind wil je het misschien zelf ontdekken, dus daarom in een spoiler:

spoiler:
Er zijn dus 7 endings, er zit niet veel verschil tussen de endings, maar toch.
Ending A haal je enkel door álle case's gedaan te hebben, om 10:00 bij Isabella te zijn (2 uur voordat je dus bij het helipad moet zijn, dan belt ze je en dan móet je er heen wil je Ending A halen.
Ik deed het de eerste keer niet en kon toen dus opnieuw beginnen.
Als je Ending A gehaald hebt krijg je namelijk een nieuwe mode "Overtime Mode"

Het komt er op neer dat je op je zelf geïnfecteerd bent, maar dat Isabella een (tijdelijk) anti-gif weet te maken, en je daarna zelf moet vluchten en aan het eind tegen de échte eind baas moet vechten.
Het is een beetje lang om het allemaal uit te leggen, dus je kan hier even kijken of gewoon even op google "Overtime Mode" intikken.

En dán, wanneer je Overtime Mode uit hebt gespeeld krijg je weer een nieuwe mode "Infinite Mode" waarbij je leven steeds om de minuut een blokje daalt, en je steeds weer dingen moet eten en drinken om te blijven leven en ook iedereen is je vijand, niet alleen de zombie's en alle psychopats nog een keer, maar ook alle main characters van het spel kom je een keer tegen en ze zijn ook verandert in zombie's.

De achievement voor 5 en 7 dagen kan je daar dus halen, je moet dan dus 5 en 7 hele dagen zien te overleven in Infinite Mode.

Oh, en trouwens: Als je mensen aan het redden bent en je kan ze niet vasthouden om wat voor manier dan ook moet je niet telkens roepen "over here" o.i.d.
Elke keer wanneer je dat roept stoppen ze met rennen en gaan dan weer verder, dus het vertraagd alleen maar.
Je kan ze trouwens ook zelf wapens geven hè. Een handgun is het beste want als je ze een katana ofzo geeft gebruiken ze hem amper. :X

[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 24-02-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
.KeN. schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:49:
[...]

Wat bedoel je met dat laatste ?
Je doet een éénmalige betaling en daar blijft het bij.
Of bedoel je dat je 'm niet meer van je account kunt deleten ? Dan klopt dan volgens mij wel ja, maar wat is daar het probleem van ?
Nou, ik vertrouw die "eenmalige" betaling niet zo. Ik lees overal op het net horror stories dat als ze een CC in hun account hadden zitten, ze plotsklaps afgesloten werden enz. Het schijnt mis te kunnen gaan als je CC expireert en je vergeet de gegevens aan te passen. En dat is dus snel gebeurd. MS sluit je Live account dan per direct af, tot je een nieuwe CC hebt opgegeven die wel valid is. Dat zijn toch praktijken die ik behoorlijk laag vind.
Nogmaals, het berust niet op eigen ervaring, puur en alleen ervaringen die ik heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:13:
[...]
Er zijn in totaal 7 verschillende ending's die je kan halen, Enkel alleen bij Ending A kan je nog verder. Als je hem nog niet uit hebt gespeeld tot het eind wil je het misschien zelf ontdekken, dus daarom in een spoiler:

spoiler:
Er zijn dus 7 endings, er zit niet veel verschil tussen de endings, maar toch.
Ending A haal je enkel door álle case's gedaan te hebben, om 10:00 bij Isabella te zijn (2 uur voordat je dus bij het helipad moet zijn, dan belt ze je en dan móet je er heen wil je Ending A halen.
Ik deed het de eerste keer niet en kon toen dus opnieuw beginnen.
Als je Ending A gehaald hebt krijg je namelijk een nieuwe mode "Overtime Mode"

Het komt er op neer dat je op je zelf geïnfecteerd bent, maar dat Isabella een (tijdelijk) anti-gif weet te maken, en je daarna zelf moet vluchten en aan het eind tegen de échte eind baas moet vechten.
Het is een beetje lang om het allemaal uit te leggen, dus je kan hier even kijken of gewoon even op google "Overtime Mode" intikken.

En dán, wanneer je Overtime Mode uit hebt gespeeld krijg je weer een nieuwe mode "Infinite Mode" waarbij je leven steeds om de minuut een blokje daalt, en je steeds weer dingen moet eten en drinken om te blijven leven en ook iedereen is je vijand, niet alleen de zombie's en alle psychopats nog een keer, maar ook alle main characters van het spel kom je een keer tegen en ze zijn ook verandert in zombie's.

De achievement voor 5 en 7 dagen kan je daar dus halen, je moet dan dus 5 en 7 hele dagen zien te overleven in Infinite Mode.

Oh, en trouwens: Als je mensen aan het redden bent en je kan ze niet vasthouden om wat voor manier dan ook moet je niet telkens roepen "over here" o.i.d.
Elke keer wanneer je dat roept stoppen ze met rennen en gaan dan weer verder, dus het vertraagd alleen maar.
Je kan ze trouwens ook zelf wapens geven hè. Een handgun is het beste want als je ze een katana ofzo geeft gebruiken ze hem amper. :X
Thanks for your wisdom! :D
Shit een hoop dingen die ik niet weet over Dead Rising zeg. Ik ga nu overnieuw beginnen omdat ik steeds op mijn beeldscherm krijg te zien: SCOPE FAILED .. en dan houdt het op voor mij. Of is er een foefje hiervoor?

p.s.
Ik vind het vrij moeilijk om dingen geregeld te krijgen. Ik krijg de jappen bijvoorbeeld maar niet met mij mee.

Voordat ik je ga bombarderen met nog meer vragen ga ik denk ik maar snel je url doornemen. Het zijn flink wat pagina's maar zo te zien wel erg nuttig. Thanks!
http://www.1up.com/do/feature?cId=3152848#DR1

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:38:
[...]

Thanks for your wisdom! :D
Shit een hoop dingen die ik niet weet over Dead Rising zeg. Ik ga nu overnieuw beginnen omdat ik steeds op mijn beeldscherm krijg te zien: SCOPE FAILED .. en dan houdt het op voor mij. Of is er een foefje hiervoor?
Nog een keer spelen :) Ik heb gemerkt dat je inventory in het begin te klein is om voldoende bij je te hebben om alle scoops te kunnen doen. Als je doorspeelt ga je in level omhoog, en bij je volgende spel begin je dan gewoon als een veel hoger level character.
p.s.
Ik vind het vrij moeilijk om dingen geregeld te krijgen. Ik krijg de jappen bijvoorbeeld maar niet met mij mee.
spoiler:
Daarvoor moet je het Japanse woordenboek pakken wat voorin de winkel achter de toonbank ligt

Ik heb zelf ook nog wel een vraag..

Frank the Pimp
TYPE: 1 Play REQ: Simultaneously escort 8 female survivors.

Is escort voldoende, of moet je ze in veiligheid brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je die gasten kapot gemaakt? Met mijn katana te lijf gaan schiet niet op want hij knalt mij steeds neer..
Je moet een SMG gebruiken, en genoeg eten of drinken voor het ergste geval. Eerst die kerel die achterin de jeep zit kapot schieten, dan de bestuurder en dan die daar naast zit. Maak het jezelf makkelijk door ze naar een gebied in het park te lokken waar veel bomen staan. Ze rijden daar dan steeds tegenaan waardoor ze ff stil staan. Op dat moment kan je goed richten en moet de klus zo geklaard zijn. :)
TwyLight, dus als ik het goed begrijp is het zaak om eerst alle case-files te doen, waarbij het redden van mensen niet noodzakelijk is? Zie ik dat goed? Mijn eerste 3 dagen zitten er nu op (heb geen ending gehaald), en kan nu weer overnieuw beginnen. Je houdt echter wél je level en je skills, dus het wordt wel steeds makkelijker om een ending te halen dan. Dus als ik me puur ga richten op de case-files kan ik een ending halen? Of moet je per sé ending A zien te halen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:25:
[...]

Je moet een SMG gebruiken, en genoeg eten of drinken voor het ergste geval. Eerst die kerel die achterin de jeep zit kapot schieten, dan de bestuurder en dan die daar naast zit. Maak het jezelf makkelijk door ze naar een gebied in het park te lokken waar veel bomen staan. Ze rijden daar dan steeds tegenaan waardoor ze ff stil staan. Op dat moment kan je goed richten en moet de klus zo geklaard zijn. :)

[...]

TwyLight, dus als ik het goed begrijp is het zaak om eerst alle case-files te doen, waarbij het redden van mensen niet noodzakelijk is? Zie ik dat goed? Mijn eerste 3 dagen zitten er nu op (heb geen ending gehaald), en kan nu weer overnieuw beginnen. Je houdt echter wél je level en je skills, dus het wordt wel steeds makkelijker om een ending te halen dan. Dus als ik me puur ga richten op de case-files kan ik een ending halen? Of moet je per sé ending A zien te halen?
Klopt.
Het beste is gewoon dat je de eerste keer alleen case's doet, maar wel probeert zo veel mogelijk PP te halen.
Je kan gewoon niet alles in één keer doen, hoe hoog qua level je ook zit, en de eerste keer doe je overal een stuk langer over maar zodra je een hoger level hebt en je weet de weg een beetje ben je veel sneller en kan je veel makkelijker mensen redden.

En ending A is niet verplicht hoor, het is alleen wel zo dat je alléén de nieuwe mode krijgt (dus verder kan) bij Ending A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:41:
[...]
Klopt.
Het beste is gewoon dat je de eerste keer alleen case's doet, maar wel probeert zo veel mogelijk PP te halen.
Je kan gewoon niet alles in één keer doen, hoe hoog qua level je ook zit, en de eerste keer doe je overal een stuk langer over maar zodra je een hoger level hebt en je weet de weg een beetje ben je veel sneller en kan je veel makkelijker mensen redden.

En ending A is niet verplicht hoor, het is alleen wel zo dat je alléén de nieuwe mode krijgt (dus verder kan) bij Ending A.
Oké, het is mij duidelijk. Ik zit nu op level 20, denk dat ik de case files nu allemaal wel moet zien te halen. Ik probeer dan wel meteen voor ending A te gaan, zodat ik dus inderdaad een nieuwe game-mode unlock. Thanks alweer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook pas met Dead Rising begonnen.
Maar ik heb ergens ooit een zwaardenwinkel gezien maar krijg die met geen mogelijkheid meer gevonden.
Kan iemand mij vertellen waar die zit? Ik dacht in North Plaza maar daar kon ik hem niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:05:
Ik ben ook pas met Dead Rising begonnen.
Maar ik heb ergens ooit een zwaardenwinkel gezien maar krijg die met geen mogelijkheid meer gevonden.
Kan iemand mij vertellen waar die zit? Ik dacht in North Plaza maar daar kon ik hem niet meer vinden.
spoiler:
Hij zit in North Plaza direct naast de supermarkt waar je ook tegen die psycho met het winkelwagentje moet vechten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Die Otis wordt op ten duur trouwens wel ongelofelijk irritant vind ik. Hij blijft maar bellen en bellen, en als je dan in een gevecht zit met een boss en je neemt niet op belt die telkens weer opnieuw en opnieuw, en als je dan snel ff opneemt en weer omhang belt die gelijk terug dat het rude is.

:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Otis wordt op ten duur trouwens wel ongelofelijk irritant vind ik. Hij blijft maar bellen en bellen, en als je dan in een gevecht zit met een boss en je neemt niet op belt die telkens weer opnieuw en opnieuw, en als je dan snel ff opneemt en weer omhang belt die gelijk terug dat het rude is.
Volledig mee eens, dat is zwaar irritant. En dan nog op z'n pik getrapt zijn ook wanneer je niet op kon nemen omdat er 50 zombies op je nek zitten. :(

Als je winkels of items niet kunt vinden, of je weet niet meer waar je ze gevonden hebt, dan kan je handig gebruik maken van deze (interactieve!) plattegrond:

http://newcenstein.com/deadrisingmap.htm

Altijd handig! :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yes, heb dan eindelijk 2100 puntjes kunnen scoren. Toch maar ff naar de Bart Smit geweest vanmiddag. Meteen Heavy Weapon unlocked, en gassen maar.
Which brings me to another point. Waar en hoe wordt geregistreerd dat ik 800 punten heb gedokt voor die game? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als mijn HD crashed? Is dit profielgebonden? Ik bedoel, kan mijn Gamertag ten alle tijde en overal die volledige versie downloaden? Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:36

BM

Moderator Spielerij
UltraSub schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:46:
Yes, heb dan eindelijk 2100 puntjes kunnen scoren. Toch maar ff naar de Bart Smit geweest vanmiddag. Meteen Heavy Weapon unlocked, en gassen maar.
Which brings me to another point. Waar en hoe wordt geregistreerd dat ik 800 punten heb gedokt voor die game? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als mijn HD crashed? Is dit profielgebonden? Ik bedoel, kan mijn Gamertag ten alle tijde en overal die volledige versie downloaden? Of mis ik nu iets?
Op live word bijgehouden dat je een game gekocht hebt. Deze kun je dus na een HD crash oid gewoon weer downloaden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:50:
[...]

Op live word bijgehouden dat je een game gekocht hebt. Deze kun je dus na een HD crash oid gewoon weer downloaden :)
Yep. Zo vaak als je wilt. Op dezelfde account uiteraard, maar das logisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:31:
[...]

Nee, dat zal ik niet doen. Je moet voor XNA programmeren in C# en dat is een programmeertaal waar ik zelf niet bekend mee ben. Zodra Microsoft ook andere talen gaat ondersteunen met XNA, zien we wel weer verder.
Als je c++ kan kun je c# binnen een dag leren (en dan wil je niet meer terug) Iets anders dan c, c++ of c# zou onzin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jottem, komende woensdag weer eens een leuke release op XBLA: Alien Hominid !!!
Ook wordt er beloofd dat het XBLA debacle van deze maand in Maart goedgemaakt word, wellicht meerdere releases per woensdag.

@Ultrasub: Niet onbelangrijk, mocht je je gekochte games op een andere XBox360 downloaden (bv als je een nieuwe krijgt/koopt, voor wat voor reden dan ook; moet je verbonden zijn met Live om je XBLA games te kunnen spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:45:
Jottem, komende woensdag weer eens een leuke release op XBLA: Alien Hominid !!!
Ook wordt er beloofd dat het XBLA debacle van deze maand in Maart goedgemaakt word, wellicht meerdere releases per woensdag.
Eerst zien, dan geloven ondertussen.. :O

Mocht het waar zijn ben ik natuurlijk niet ontevreden, maar ik zit nu al een dikke maand te wachten op iets fatsoenlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

UltraSub schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:32:
[...]
Nou, ik vertrouw die "eenmalige" betaling niet zo. Ik lees overal op het net horror stories dat als ze een CC in hun account hadden zitten, ze plotsklaps afgesloten werden enz. Het schijnt mis te kunnen gaan als je CC expireert en je vergeet de gegevens aan te passen. En dat is dus snel gebeurd. MS sluit je Live account dan per direct af, tot je een nieuwe CC hebt opgegeven die wel valid is. Dat zijn toch praktijken die ik behoorlijk laag vind.
Nogmaals, het berust niet op eigen ervaring, puur en alleen ervaringen die ik heb gelezen.
Hmm apart, maar dat zijn dan ook secondhand experiences zoals je al zegt :)
Mijn creditcard was vorig jaar december verlopen en ik heb deze maand mijn nieuwe gegevens pas ingevoerd. Ben niet afgesloten en kon gewoon gelijk punten kopen en verzilveren.
Maybe I'm just lucky.. of die de mensen van wie je het hebt gehoord doen gewoon iets fout :p

Maar het is al opgelost lees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:45:
@Ultrasub: Niet onbelangrijk, mocht je je gekochte games op een andere XBox360 downloaden (bv als je een nieuwe krijgt/koopt, voor wat voor reden dan ook; moet je verbonden zijn met Live om je XBLA games te kunnen spelen.
Thnx heren, voor de info, voel me een stuk happier nu :)
Maareeh, je kunt een XBLA dus nooit spelen zonder een Live verbinding? Zeg maar offline gamen? Oi, da wissiknie. Inderdaad niet onbelangrijk om ff te weten. Bedankt!
.KeN. schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:26:
[...]

Hmm apart, maar dat zijn dan ook secondhand experiences zoals je al zegt :)
Mijn creditcard was vorig jaar december verlopen en ik heb deze maand mijn nieuwe gegevens pas ingevoerd. Ben niet afgesloten en kon gewoon gelijk punten kopen en verzilveren.
Maybe I'm just lucky.. of die de mensen van wie je het hebt gehoord doen gewoon iets fout :p

Maar het is al opgelost lees ik :)
Weet ik veel wat ze doen :)
Ik weet dat ik gewoon prepaid koop, en klaar, problem solved.. Ghehe.
Kwam alleen een beetje moeilijk uit gisteren, normaal kom ik bijna iedere middagpauze bij de MM, dus dan kan ik ze altijd wel kopen. Heb gezien dat in tegenstelling tot de Gold abbo's waar wel veel prijsverschil in zit, dit bij de points geen ruk uit maakt. Best raar eigenlijk, dat die niet net zoals Gold op internet een stuk goedkoper te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:25:

:{
Damn ik was lvl 9 en ben nu maar overnieuw begonnen. Het is niet echt een game die je in 1 keer kunt uitspelen. Het is 10 x dezelfde ronde spelen en dan pas vooruitgang boeken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hmm net op Kassa, over dat de Xbox360 krassen maakt.

Volgens Hardware.info komt het door de lens op de dvd drive. Hebben ze ook onderzocht. Maar het enige wat Microsoft zegt is, je moet je xbox maar stabiel zetten en uit ons onderzoek kan het niet.

Een heel vaag verhaal, vooral ook, omdat de krassen in een kring zijn en dat kan je zelf onmogelijk zo rond krijgen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Microsoft drukt zoals verwacht gewoon hun snor, helaas.
Heb wel even direct gecheckt welke drive ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
idd!
Het gaat nu nog even door Kassa, online!

http://www.omroep.nl/themakanaal/player/consumenten.html

Overgens, vindt ik dat Microsoft wel heel dom doet, als ze zo moeilijk gaan doen, snijden ze zich zelf wel ergens in de vingers..

[ Voor 38% gewijzigd door Onno_Devine op 24-02-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 10:52
Volgens mij, voor de mensen die niet gekeken hebben, komt het probleem alleen voor bij de samsunh/hitachi drive (die zonder gaatjes). Helaas heb ik die, wacht af wat microsoft hierop gaat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

philippevk schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 19:36:
Volgens mij, voor de mensen die niet gekeken hebben, komt het probleem alleen voor bij de samsunh/hitachi drive (die zonder gaatjes). Helaas heb ik die, wacht af wat microsoft hierop gaat zeggen.
Dat hebben ze al gedaan, ze doen er niks mee zie ook mijn bericht van van paar post terug. Ook gebeld, probleem uitgelegd. Maar ze doen er echt helemaal niks aan. Gelukkig heeft die meneer van klante service mij beetje geholpen door in de reperatie bon te zetten dat mijn xbox steeds vastloopt. Hoop dat ik een nieuwe terug krijg of in iedergeval eentje met een Benq dvd drive. Ben nu al 5 dagen aan het wachten. Begin hem al te missen eigenlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:08

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik vindt de kwaliteit van de reparaties zwaar onder de maat.

Ik had een launch box, die ging kapot met 3 rode lichten, opgestuurd, en na 1 week had ik eentje van november 2005, een oudere dus.

Afijn, die deed het 2 dagen en kreeg toen e74 errors. Ook weer opgestuurd en na een week een nieuwe, dit keer van begin november 2005, weer een oudere refurbished.

Die gaf met de eerste keer opstarten al een e74, en moet minstens 2/3 keer aan/uit gezet worden voordat ie goed doorstart en ik uberhaupt in het dashboard kom.

Schandalig hoe slecht de kwaliteit is van de refurbished xboxen, deze gaat ook weer terug. Dit moet microsoft echt klauwen vol geld kosten, om dergelijk slecht gerepareerde xboxen op te sturen en weer terug te moeten halen.

Buiten dat is het nou ook niet echt lekker voor het klantvertrouwen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is het niet zo dat alle nieuwe 360's inmiddels zijn uitgerust met een BenQ drive? Die stiller en zonder krassen te maken te werk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:08

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, maar daar hebben de 10 miljoen overige bezitters vrij weinig aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand aan de slag gegaan met deze software ?:

http://www.madcatzstore.c...roduct=2815&idCategory=10

No longer are you limited by the movie and music file types supported by your Xbox 360. The GameShark Media Player is a powerful, PC based movie and music management utility that provides the key to unlocking the media collection stored on your PC. Supporting DivX, XviD, MPEG 1 and 2, AVI and WMV video files, the movie streaming application allows you to watch your favorite movies, home videos or other files via your networked Xbox 360 in HD* quality.

Music lovers have not been excluded either. Now you can fully manage all of your PC based MP3 files via the included music ripper which will allow you to import your CDs in MP3 format for playback on the Xbox 360. Enhanced with an online auto-complete function to gather album, artist, and track names, now you have the power to take control of your entire music collection. Create your own play lists then stream your favorite MP3 tunes straight to your Xbox 360 for hours of audio enjoyment. GameShark promises innovative, quality products for all your gaming needs.

Product Features:

* Play HD* quality content from your PC on your HDTV
* Allows streaming of non WMA/WMV content
* On the FLY streaming of XviD, DivX, AVI file types**
* No lengthy media conversions from non Media Center content necessary
* Seamlessly integrates your PC media types to your Xbox 360 Media ExtenderStream your PC movies and music through your Xbox 360
* Stream your PC movies and music through your Xbox 360
*HD quality dependent on video source, Xbox 360 settings, PC processor and wireless/wired network speed
**Not all versions of video codec’s supported

Hiermee zou je makkelijke alle soorten media kunnen streamen zonder ingewikkeld dingen te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

XeNoBiTe schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 20:09:
Is het niet zo dat alle nieuwe 360's inmiddels zijn uitgerust met een BenQ drive? Die stiller en zonder krassen te maken te werk gaat?
Als het goed is de xbox die na november 2006 zijn gemaakt.

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=584312

[ Voor 10% gewijzigd door sekeroglan op 24-02-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt dus ook een 'goede' drive van Hitachi (met gaatjes)... ?

Die BenQ drive..kun je die niet zelf ergens kopen en erin bevestigen? (voor als de garantie verlopen is oid).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ja, het is natuurlijk belachelijk dat de first buyers nu last hebben van die slechte drive. Maar ik zit er hard over te denken om er binnenkort toch maar één te gaan aanschaffen. Vind Crackdown, Saint Row, TDU, GoW enz. toch wel erg vet!! Momenteel weinig games op de PC die me echt kunnen bekoren, dus waarom dan nu geen 360 halen? Straks komt dan wel de nieuwe met HDMI en 120GB HD, maar die wordt ook een stukje prijziger en dat is het volgens mij niet waard om op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik vraag me af welk outsource bedrijf MS heetf genomen als partner om de 360's van NL te repareren. Ze moeten die gasten flink aanpakken, want bij Dell hebben we dat ook gedaan en sindsdien hebben we een flink stuk minder klachten over reparaties.

Ik zou in geval van Bizzarro geen genoegen nemen met een 2e refurbisched die zo snel al stuk is. Ik zou gelijk ene gloednieuwe eisen en gesealed. Ik weet dat alle bedrijven aan refurbished reparties doen anders zijn de afschrijfkosten van kapotte 360's wel heel erg hoog.

Weet iemand waar je een rechtstrreekse email naar xbox 360 support kan sturen?
Ik wil namelijk klagen dat ze hun afspraken niet nakomen met xbla games uitbrengen en dat ze per week meer dan 1 moeten uitbrengen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 22:10:

Ik wil namelijk klagen dat ze hun afspraken niet nakomen met xbla games uitbrengen en dat ze per week meer dan 1 moeten uitbrengen.
Dat ze per week meer dan 1 moeten uitbrengen? Wie ben jij dan wel niet om dit te beslissen?
Kom op zeg, er kan zoveel mis gaan met een game op XBLA te zetten, als jij het beter weet en kunt dan moet je nodig gaan solliciteren bij Microsoft.
Wees toch gewoon blij dat we Retrogames kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:05:
[...]

Dat ze per week meer dan 1 moeten uitbrengen? Wie ben jij dan wel niet om dit te beslissen?
Kom op zeg, er kan zoveel mis gaan met een game op XBLA te zetten, als jij het beter weet en kunt dan moet je nodig gaan solliciteren bij Microsoft.
Eén game per week is misschien ook wel wat weining op zich. Er zijn namelijk bakken met oude classics die zo XBLA op kunnen worden uitgebracht. Maar, misschien is de vraag er naar wel helemaal niet zo groot als iedereen denkt. En dat ze daarom zo weining uit brengen er voor.

Morgen ga ik trouwens een tweede mailtje sturen naar Kassa! Microsoft's reactie was natuurlijk als verwacht. Maar met het programma Kassa als grote steun verwacht ik toch wel dat er voor een hoop mensen alsnog iets geregeld kan worden.

http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=3183097

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:35:
[...]

Eén game per week is misschien ook wel wat weining op zich. Er zijn namelijk bakken met oude classics die zo XBLA op kunnen worden uitgebracht. Maar, misschien is de vraag er naar wel helemaal niet zo groot als iedereen denkt. En dat ze daarom zo weining uit brengen er voor.
Nou vindt het zat hoor, alsnog moeten al die games (hoe simpel ze ook zijn) helemaal opnieuw worden geschreven...
Dit is wel wat meer werk dan een weekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Voor zover ik het begreep kwam het juist niet voor bij Hitachi drives, maar bij TSST, Toshiba Samsung drives.

/Heeft iemand al meer info over Resident Evil 5, en/of Army of Two qua release??? 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Exorcist op 25-02-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

AzN_cRzY schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 22:10:
Nederland was vanavond volgens Lebbis in zijn show een klaagsamenleving.. Hij had gelijk :O

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 20:17:
is er al iemand aan de slag gegaan met deze software ?:

http://www.madcatzstore.c...roduct=2815&idCategory=10

No longer are you limited by the movie and music file types supported by your Xbox 360. The GameShark Media Player is a powerful, PC based movie and music management utility that provides the key to unlocking the media collection stored on your PC. Supporting DivX, XviD, MPEG 1 and 2, AVI and WMV video files, the movie streaming application allows you to watch your favorite movies, home videos or other files via your networked Xbox 360 in HD* quality.

Music lovers have not been excluded either. Now you can fully manage all of your PC based MP3 files via the included music ripper which will allow you to import your CDs in MP3 format for playback on the Xbox 360. Enhanced with an online auto-complete function to gather album, artist, and track names, now you have the power to take control of your entire music collection. Create your own play lists then stream your favorite MP3 tunes straight to your Xbox 360 for hours of audio enjoyment. GameShark promises innovative, quality products for all your gaming needs.

Product Features:

* Play HD* quality content from your PC on your HDTV
* Allows streaming of non WMA/WMV content
* On the FLY streaming of XviD, DivX, AVI file types**
* No lengthy media conversions from non Media Center content necessary
* Seamlessly integrates your PC media types to your Xbox 360 Media ExtenderStream your PC movies and music through your Xbox 360
* Stream your PC movies and music through your Xbox 360
*HD quality dependent on video source, Xbox 360 settings, PC processor and wireless/wired network speed
**Not all versions of video codec’s supported

Hiermee zou je makkelijke alle soorten media kunnen streamen zonder ingewikkeld dingen te moeten doen.
Precies hetzelfde kan je met transcode360 (heb je windows mediacenter voor nodig) of tversity, maar dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Idd, pure afzetterij. Ook die moet het omzetten en vreet cpu om hd films om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 19:15:
[...]

Damn ik was lvl 9 en ben nu maar overnieuw begonnen. Het is niet echt een game die je in 1 keer kunt uitspelen. Het is 10 x dezelfde ronde spelen en dan pas vooruitgang boeken :S
Klopt, dat is toch wel apart moet ik zeggen. Mijn eerste 3 dagen zitten erop, geen ending gehaald dus kan weer van voren af aan beginnen. Wel met level 21, das wel lekker. Denk dat ik dit keer maar weer geen ending haal, zodat ik over 3 dagen aan de case-files kan gaan beginnen op level 40. Dan moet dat te doen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Lees net een bericht op marktplaats, kan bullsh*t zijn, maar misschien kan iemand het verifieren:

beste mensen

let op op mensen die denken rijk te kunnen worden hier op marktplaats

1 maart is de prijsverlaging van de xbox 360 in verbant met de komst van de ps3

de prijzen zijn vanaf 1 maart

premieum nu 399 dan 299

core nu 299 dan 229

dus beter weekje wachten dan hier een vermogen voor een tweedehands ding te kopen

Zeer interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:57
OEH...hoop dat het waar is! ik heb momenteel een Wii en wou ook een 360 maar had er geen geld genoeg voor. maar voor €299 kan ik hem niet laten staan _/-\o_ O+

Hoop dat het waar is :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Zo ken ik er ook wel wat.
Iedereen kan wat lullen hoor, enneh, "in verbant met" duidt er niet echt op dat hij/zij te vertrouwen is.

Dit is natuurlijk al erg lang verwacht, maar kom op, de goedkope (hahaha) versie van de PS3 is 500 euro, de dure versie van de Xbox 360 is 400 euro. Dan zit je nog met een verschil van 100 euro.

Waarom zou M$ de 360 dan überhaupt nog goedkoper moeten maken?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

MacorgaZ schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:03:
Iedereen kan wat lullen hoor, enneh, "in verbant met" duidt er niet echt op dat hij/zij te vertrouwen is.

Dit is natuurlijk al erg lang verwacht, maar kom op, de goedkope (hahaha) versie van de PS3 is 500 euro, de dure versie van de Xbox 360 is 400 euro. Dan zit je nog met een verschil van 100 euro.

mischien omdat ze dan meer 360's verkopen?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 10:55:
[...]

Klopt, dat is toch wel apart moet ik zeggen. Mijn eerste 3 dagen zitten erop, geen ending gehaald dus kan weer van voren af aan beginnen. Wel met level 21, das wel lekker. Denk dat ik dit keer maar weer geen ending haal, zodat ik over 3 dagen aan de case-files kan gaan beginnen op level 40. Dan moet dat te doen zijn. :)
Hoeveel levels zijn er wel niet? :+
Ik ben pas bij lvl13 aangekomen en vond dat al voldoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

MacorgaZ schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:03:

idd en het is eerder 50 euro van de premium af dan 100. BS imo.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
DarkShadow schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:12:
[...]

Precies hetzelfde kan je met transcode360 (heb je windows mediacenter voor nodig) of tversity, maar dan gratis.
Tenzij die Gameshark software ervoor zorgt dat je ook andere HD files (dus H.264/VC-1/.EVO) files kunt streamen, dan is het topsoftware. Nu -met hdtvpump en/of transcode360 icm windows mediacenter 2005 kan ik alleen nog maar HD .ts files spelen die mpg2 zijn....

Iemand overigens een idee waarom het zo relatief lang duurt (niet dat ik zelf zo handig ben hoor) voordat het mogelijk is alle typen HD bestanden via de pc + 360 te streamen zijn? Ik vind het namelijk beetje vreemd dat als je de HD-DVD speler (die vanaf 16 maart in ons land te koop zal zijn) via usb aan je 360 plugt de 360 alle HD formaten (dus H264, VC-1, MPEG2) slikt terwijl de HD-DVD speler enkel de data naar de 360 stuurt, terwijl als ik nu HD bestanden via mijn Windows Media Center 2005 via mijn PC naar de 360 stuur (dus gewoon via het netwerk) de 360 enkel zoals gezegd MPEG2 HD bestanden laat zien...

[ Voor 43% gewijzigd door hully op 25-02-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Ik had gister 1 rode ring en er stond dat ik contact moest opnemen met customer support.

Toen ik reboot deed werkte mijn xbox gewoon weer.

Moet ik me nu zorgen gaan maken? Xbox gekocht in december 2006 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:20:
[...]

Hoeveel levels zijn er wel niet? :+
Ik ben pas bij lvl13 aangekomen en vond dat al voldoende :P
Er is één achievement die je pas unlocked wanneer je level 50 hebt gehaald, dus wat dat betreft heb je nog wel even te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:05:
[...]

het enige wat ik wil doen is een mailtje sturen om te zegegn wat ik van XBLA vindt -> DIKKE POEP. Games boeien te weinig er moeten meer XBLA gereleased worden en kleine develeopers voor xbla moeten ze misschien meer ondersteunen

En dat NL een klaagsamenleving is is gewoon omdat wij kwaliteit willen zien en niet met alles genoegen nemen.

Belofte die MS maakte was om per week minstens 1 XBLA game te releasen. MS komt hun belofte gewoon niet na en daarom wil ik ze een mailtje sturen. Hoe meer mensen dat doen hoe meer ze zien dat XBLA misschien toch neit zo een kleine gamers community heeft.

Ik zou graag zien dat Sonic: The Hedgehog, Sreets Of Rage, Worms z.s.m. worden uitgebracht op de 360

[ Voor 26% gewijzigd door crzyhiphopazn op 25-02-2007 13:08 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag zien dat Sonic: The Hedgehog, Sreets Of Rage, Worms z.s.m. worden uitgebracht op de 360
Ik geloof niet dat MS haar beleid baseert op de wensen van één persoon, dus ik vrees dat je aan het kortste eind gaat trekken. :P

Ik vind XBLA tot nu toe prima hoor. En tuurlijk, er is altijd wel iets om over te zeiken. Ik ben het ook met je eens dat lang niet alle XBLA-games de moeite waard zijn, maar er zitten toch wel enkele pareltjes tussen (Heavy Weapon anyone?). Er staat nu al ruim 2 maanden een PS3 naast mijn 360, en als ik kijk wat daarvoor gereleased wordt qua arcade-games, nou dan moet je érg blij zijn dat je een 360 hebt hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
PacinoAllstars schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:36:
Ik had gister 1 rode ring en er stond dat ik contact moest opnemen met customer support.

Toen ik reboot deed werkte mijn xbox gewoon weer.

Moet ik me nu zorgen gaan maken? Xbox gekocht in december 2006 :)
Tja, het is nooit goed, grote kans dat hij weer terug komt. Als je nu gewoon nog je spellen kan spelen is er niets aan de hand. Zorg wel dat je je xbox goed hebt geplaatst (niet warm en opgesloten). Als je je xbox terug brengt naar customers krijg je vaak een gerepareerde xbox terug, veel zin heeft dit niet omdat ook deze vaak weer kapot gaan. Anyway, hopen dat het niet gebeurt en als het toch gebeurt MS bellen en een ander krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Als we dan toch met verzoekjes bezig zijn, ik wil dit weer terug:
UltraSub schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:33:
[...]

Xenon lijkt er ernstig op. Was dus idd op de Amiga 500, maar er is inmiddels een versie voor de pc uit: Xenon 2000 _/-\o_
Als hij zo op arcade komt, lap ik meteen 1200 punten... :P
Hier een screenie van de nieuwe variant:
Afbeeldingslocatie: http://www.bitmap-brothers.co.uk/Image9.jpg

Ik heb ook niet zo'n moeite met het aantal games op XBLA. Waar ik veel meer moeite mee heb is het niet kunnen (willen) spelen van trials, ivm vervuiling van de played games list. :(

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 25-02-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook niet zo'n moeite met het aantal games op XBLA. Waar ik veel meer moeite mee heb is het niet kunnen (willen) spelen van trials, ivm vervuiling van de played games list. :(
Kijk, dat is nou inderdaad een punt waar ook ik veel moeite mee heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:54:
[...]

Kijk, dat is nou inderdaad een punt waar ook ik veel moeite mee heb. :)
iid dat is egt zo lomp dat je elke trail ziet en het vreemde is dat je demo's van gewone x360 games niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dat is een ergernis van ongeveer alle mensen met een 360 denk ik. :{
Snap echt niet dat Microsoft dat niet oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

UltraSub schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:39:

En waarom boeit dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Dat verknalt je statistieken om maar iets te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ze op hun games list geilen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Het staat gewoon slordig en onoverzichtelijk op pagina's zoals MyGamercard.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verknalt je statistieken om maar iets te noemen...
omdat ze op hun games list geilen :p
Het staat gewoon slordig en onoverzichtelijk op pagina's zoals MyGamercard.net.
Heb ik niks meer aan toe te voegen. :)

TwyLight, waar heb jij die 33 ft springen met de motor gehaald? Dat kan zeker alleen in een case file, niet als je gewoon zelf een beetje door het park aan het crossen bent? Ik probeer steeds over al die hobbels in het park te springen, maar ik kom niet hoog (en dus ver) genoeg voor 33 ft. :?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:43:
TwyLight, waar heb jij die 33 ft springen met de motor gehaald? Dat kan zeker alleen in een case file, niet als je gewoon zelf een beetje door het park aan het crossen bent? Ik probeer steeds over al die hobbels in het park te springen, maar ik kom niet hoog (en dus ver) genoeg voor 33 ft. :?
Voor zover ik weet heb ik die een keer bij toeval gehaald toen ik met de motor in de vijver reed en er toen bij de rand weer uit ging en toen een stukje vloog.

Maar dat weet ik niet meer 100% zeker.

[ Voor 5% gewijzigd door jmxd op 25-02-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mezelf een sony bravia 32inch gekocht, nu vraag ik me alleen af wat beter is om je xbox op in te stellen: 720p of 1080i, ik zie namelijk geen verschil, tenminste niet waarneembaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
DarkShadow schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:12:
[...]

(nogmaals)

Tenzij die Gameshark software ervoor zorgt dat je ook andere HD files (dus H.264/VC-1/.EVO) files kunt streamen, dan is het topsoftware. Nu -met hdtvpump en/of transcode360 icm windows mediacenter 2005 kan ik alleen nog maar HD .ts files spelen die mpg2 zijn....

Iemand overigens een idee waarom het zo relatief lang duurt (niet dat ik zelf zo handig ben hoor) voordat het mogelijk is alle typen HD bestanden via de pc + 360 te streamen zijn? Ik vind het namelijk beetje vreemd dat als je de HD-DVD speler (die vanaf 16 maart in ons land te koop zal zijn) via usb aan je 360 plugt de 360 alle HD formaten (dus H264, VC-1, MPEG2) slikt terwijl de HD-DVD speler enkel de data naar de 360 stuurt, terwijl als ik nu HD bestanden via mijn Windows Media Center 2005 via mijn PC naar de 360 stuur (dus gewoon via het netwerk) de 360 enkel zoals gezegd MPEG2 HD bestanden laat zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:47:
[...]
Voor zover ik weet heb ik die een keer bij toeval gehaald toen ik met de motor in de vijver reed en er toen bij de rand weer uit ging en toen een stukje vloog.

Maar dat weet ik niet meer 100% zeker.
Ooo wat haat ik die gasten in hun hummer zeg! Ik ben pas lvl12 en wil twee kerels redden maar elke keer wanneer ik met hen naar buiten kom rijden zij of schieten zij mij dood. Ik krijg amper de kans om met mijn uzi op hen te aimen. Ik heb een skateboard meegenomen maar ja dat wil ook niet echt lukken nadat zij prijsschieten op mijn hoofd. :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:33:
[...]

Ooo wat haat ik die gasten in hun hummer zeg! Ik ben pas lvl12 en wil twee kerels redden maar elke keer wanneer ik met hen naar buiten kom rijden zij of schieten zij mij dood. Ik krijg amper de kans om met mijn uzi op hen te aimen. Ik heb een skateboard meegenomen maar ja dat wil ook niet echt lukken nadat zij prijsschieten op mijn hoofd. :'(
Eerst die gasten in de Jeep mollen door ze naar een plek in het park te lokken met veel bomen. Dan rijden ze steeds tegen een boom aan, en kan je ze makkelijker raken. Schiet eerst die gast met die grote gun kapot, dan de bestuurder en dan tot slot de bijrijder. Zo is het mij ook gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:31
Hoi,

Ik weet niet of dit een probleem is maar..

de kleur van mijn games is wat raar.
Als ik zeg maar Crackdown aan het spelen ben zegt de naratar de "Purple" gateways are blabla.

Echter zijn ze op mijn radar Paars.
Dit heb ik bijvoorbeeld ok met GoW. De kleuren hebben een soort overlay van kleuren (blauwish/grey).

Komt dit door de kabel?

Ik heb de Samsung 32" LCD Tv, en gebruik de meegeleverde xbox kabel op component.

EDIT: Opgelost. had dus de kabels niet goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Killion op 25-02-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Killion schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:39:
Als ik zeg maar Crackdown aan het spelen ben zegt de naratar de "Purple" gateways are blabla.

Echter zijn ze op mijn radar Paars.
Uhm, is Purple niet Paars???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Is het mogelijk om die hd dvd add on om te ruilen met die dvd drive. Ik weet dat er iets was met een dvd drive signature key ofzo, maar het wel mogelijk is zo het wel een dope actie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:43:
Ik heb degene uit North Plaza gepakt en ben er mee naar Wonderland Plaza gereden en daar van de roltrap afgesprongen. Was meer dan voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:27:
[...]

Ik heb degene uit North Plaza gepakt en ben er mee naar Wonderland Plaza gereden en daar van de roltrap afgesprongen. Was meer dan voldoende :)
Staat daar een motor dan? :*)

En TwyLight, ik ben ooit één keer in de tunnels bij een soort slagerij geweest (butcher denk ik). Kan hem nergens meer vinden. Weet jij de locatie uit je hoofd?

Het begint hier aardig op een Dead Rising forum te lijken... :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Laatst online: 18:01
hebben jullie kassa gezien??? iedereen moet ff mailen naar kassa en zeggen als ze krassen krijgen op een dvd's
http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=3183097

alleen natuurlijk als je echt krassen heb enzo, eerst even artikel lezen en dan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Nu stel ik'n vraagje :)
Heb je voor de x360 ook een programmaatje waarmee je kan capturen? Beelden opnemen dus en opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Laatst online: 18:01
ik heb geen idee, volgens mij is dat er niet, maar als je een gemodde xbox hebt weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Laatst online: 07:23

Erw

Is er een manier om er achter tekomen welke dvd er in mn xbox zit zonder hem open temaken?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.