Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.682 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdcrave.com

fuzion frenzy voor 24 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik heb sinds kort een vaag probeem. M'n xbox ziet spellen tegenwoordig als een normale (film) DVD. Dus als ik een spel erin stop dan start ie de mediaspeler. Normale films pakt ie wel gewoon en leest ie zonder problemen. Maar zodra ik er een spel in lijkt het alof ie het spel niet leest en start ie de media speler.
Ik heb voor de rest nog nooit eerder problemen hiermee gehad en m'n xbox maakt ook geen krassen op de dvd's. Heb vandaag ook crackdown gekocht en deze, "schone DVD", pakt ie ook niet. Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

Alabama_man schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 22:10:
Ik heb sinds kort een vaag probeem. M'n xbox ziet spellen tegenwoordig als een normale (film) DVD. Dus als ik een spel erin stop dan start ie de mediaspeler. Normale films pakt ie wel gewoon en leest ie zonder problemen. Maar zodra ik er een spel in lijkt het alof ie het spel niet leest en start ie de media speler.
Ik heb voor de rest nog nooit eerder problemen hiermee gehad en m'n xbox maakt ook geen krassen op de dvd's. Heb vandaag ook crackdown gekocht en deze, "schone DVD", pakt ie ook niet. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Gewoon MS bellen, je X360 is aan het dood gaan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Jezus ik heb dat ding amper een half jaar. Heb nog even koppig zitten proberen en uiteindelijk pakte ie crackdown alsnog. Maar tis geen leuk teken dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
Begrijp ik het goed dat je je xbox live gold account alleen telefonisch kan cancellen?

Ik heb niet echt tijd/zin om online te gamen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm in de TS las ik dat je met een amerikaans live account niks vanaf videomarket place kon downloaden maar als ik bv de free trailers download dan lukt dit wel.

Maar als ik eventueel punten op deze account zet en pak vervolgens een betaalbare film dan werkt het niet?

Vind het alleen vreemd waarom hij dan de free content niet scant, maar goed kan nu tenminste een goede filmaanbod trailers in hd krijgen.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Sinds vanavond heb ik hem dan eindelijk in mijn bezit... Crackdown met een Halo 3 beta-invite...
Even een kort stukje met een klein foto'tje :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/crackdown.jpg

Crackdown
Na een uurtje of drie deze game te hebben gespeeld, heb ik me een beter beeld kunnen vormen van de final van Crackdown.

Gameplay
Mensen die ervaring hebben met de demo, hebben kennis kunnen nemen van de zalige gameplay die deze game biedt. Hierin is de uiteindelijke versie niet veel anders. Uiteraard is geen enkel onderdeel van de game, gameplay of speeltijd meer beperkt en kan je gerust je tijd gaan stoppen in deze game. De vergelijking, welke een professionele reviewer maakte in zijn review van Crackdown, tussen deze game en een zandbak kan ik volledig beamen. Tis gewoon één grote zandbak, alles mag, niets moet... er is altijd wel wat te beleven.

Achiefments
Heb ik me nog niet zo sterk in verdiept, maar liggen wel redelijk voor de hand (zijn ook terug te vinden op internet). De door mij behaalde achiefments zoals, doodt baas 1, doodt baas 2 en dergelijke heb ik wel al binnen. Voor het werken aan je XP en je karakter krijg je uiteraard ook de nodige puntjes...

Halo 3
Juistem, de eerste oplage(s) van deze game bevat, zoals iedereen weet, de beta invite. Omdat ik één van de eerste serie gamers in Nederland ben met deze game in zijn bezit, heb ik deze invite niet kunnen missen uiteraard...

Overall indruk
Zalige game om in je collectie te hebben, je zal je nooit meer vervelen. Door de eindeloze combinatie van eigen creativiteit, de mogelijkheden welke de speelomgeving je biedt en een zalige sfeer is elke minuut in de wereld van Crackdown één om van te genieten. :)

Ik vind mijzelf niet echt een goede schrijver, in ieder geval niet van gamereviews. Toch hoop ik een indruk te hebben gewekt van de final versie en een beetje meer onderbouwing te hebben gegeven, een steuntje in de rug voor vele 360-bezitters.

[ Voor 10% gewijzigd door Novah op 22-02-2007 00:25 ]

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

d:)b Crackdown is echt een top spel. Als je het mij vraagt leuker om te spelen dan GoW.
Alles is heerlijk over de top. Nade's ter grote van kleine nuke. rocket en nade launchers, schietende auto's.
Ik heb me ontzettend vermaakt met deze game, (en een stoer shirt) :P :*)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 12:55
Vandaag 22 februari gaat de mediamarkt in Cruquius open en daarom zijn er een aantal aanbiedingen. Onder andere een xbox 360 premium pack met PGR 3 en Kameo voor 360 euro en LCD tv's voor onder de prijzen die in de pricewatch staan.

Als je dus nog een xbox 360 wilt is dit je kans.

Verwijderd

kurt15 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 01:25:
Vandaag 22 februari gaat de mediamarkt in Cruquius open en daarom zijn er een aantal aanbiedingen. Onder andere een xbox 360 premium pack met PGR 3 en Kameo voor 360 euro en LCD tv's voor onder de prijzen die in de pricewatch staan.

Als je dus nog een xbox 360 wilt is dit je kans.
En waar mag dit liggen?

edit:

Haarlemmermeer?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 08:10 ]

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 08:06:
[...]

En waar mag dit liggen?

edit:
Haarlemmermeer?
dat vroeg ik me ook al af. Welke planeet in het melkwegstelsel is dat.

Vandaag komt mijn HD eindelijk binnenHij is net binnen. Kan ik eens wat demo's gaan downloaden om alvast een verjaardagslijstje te maken.

Wat is trouwens een fatsoenlijke verbinding om via Live te kunnen gamen? Is er een minimum vast gesteld die ik ergens weer kan vinden? Ik heb hier namelijk niet zo'n supersnelle verbinding (1500/ 256)

[ Voor 23% gewijzigd door MeneerKrab op 22-02-2007 09:35 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

GBI schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 08:59:
[...]

dat vroeg ik me ook al af. Welke planeet in het melkwegstelsel is dat.

Vandaag komt mijn HD eindelijk binnen. Kan ik eens wat demo's gaan downloaden om alvast een verjaardagslijstje te maken.

Wat is trouwens een fatsoenlijke verbinding om via Live te kunnen gamen? Is er een minimum vast gesteld die ik ergens weer kan vinden? Ik heb hier namelijk niet zo'n supersnelle verbinding (1500/ 256)
De limiet die je krijgt met deze verbinding is eerder bij het downloaden van content vanaf marketplace dan dat je het merkt met online gaming...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Als ik kijk wat wat ik verbruik aan bandbreedte als ik aan het gamen ben en een chat heb lopen komt dit niet boven de 25kb.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik gecharmeerd ben van arcade games. En ik heb geen zin om de demo's allemaal te gaan proberen om die zodoende in mijn played games list te krijgen zonder te kunnen verwijderen. Is het nou echt zo slecht gesteld met arcade, of is er ook nog echt leuke verslavende shit te spelen?

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ik heb gisteren mijn XBox360 bemachtigd. Het GoW premium pakket, met THP8 erbij, een extra draadloze controller en de Play and Charge Kit.

THP8 heb ik nog niet heel lang gespeeld, maar wat ik er van heb gespeeld was te gek. Ze hebben het roer helemaal omgegooid, maar gelukkig op een zeer goede manier.

De meeste tijd heb ik uiteraard door gebracht met Gears of War. Wat een ontzettend mooi en vet spel is dat zeg...en al helemaal als ik over twee maanden mijn 32" LCD (HD)TV heb :)
Maar (ja, er is een 'maar'); de framerate ging echt zwaar omlaag op een bepaald stuk, gelukkig maar heel even, maar het stoorde wel een beetje, en het liet me even schrikken.
Tot mijn verbazing, en irritatie, kreeg ik tijdens een cinematic echt stotterend geluid en beeld. Het leek alsof hij bleef hangen, maar ging weer verder, later in hetzelfde filmpje heb ik dit weer twee keer ervaren.

[s](***SPOILER:
waar je met die helikopter weg wordt gehaald, maar die dan neer wordt gehaald door een nemesis, en dan door het gebouw op de grond stort***)[/s]

(mijn excuses maar ik weet niet de HTML voor spoilers precies...)

Maar ik had hier ergens gelezen dat als je de updates download, je daar geen last meer van hebt. Nu heb ik geen internet op mijn XBox360. Is het mogelijk om op een andere manier aan die updates te komen? (branden op cd of via usb?)

&

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Weltschmerz schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:05:
[s](***SPOILER:
waar je met die helikopter weg wordt gehaald, maar die dan neer wordt gehaald door een nemesis, en dan door het gebouw op de grond stort***)[/s]

(mijn excuses maar ik weet niet de HTML voor spoilers precies...)
Bijna goed... er bestaan gewoon [spoiler] tags.

spoiler:
zie je :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Weltschmerz
Royz schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:07:
[...]

Bijna goed... er bestaan gewoon [spoiler] tags.

spoiler:
zie je :)
spoiler:
Zeer handig, dank je ; P

&

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Gewoon even met een lange netwerkkabel gaan lopen kutten, of even meenemen naar een vriend van je met een tv en breedband.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Crackdown is de shit. Halo 3 beta doe ik niet aan, want ik wil niet net als bij Halo 2 eeen kut gevoel hebben om het te spelen. Als ik nu de beta speel en ik heb zooiets van dit is kut dan heb ik het al een beetje verpest voor mezelf :P en dat wil ik niet. ik w8 wel lekker tot de final Gold is gegaan :D

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Dit weekend lekker crackdown halen, helaas moet ik nog wel lost planet uitspelen, hopelijk krijg ik daar genoeg tijd voor, ik zit pas in missie 5

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Alabama_man schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 22:10:
heb ik ook gehad, maar bij mij was er niet veel aan de hand. een poosje later deed GoW het weer bij mij. Nu is me xbox weg voor reparatie want bij mij geeft hij vaak van die rode lampjes en heeft UPS hem opgehaalt. Als ik jou was belde ik gewoon ff MS en komen ze hem ophalen bij je. Misschien ligt het gewoon aan je dvd van het spel en als het niet zo is dan gaat MS het waarschijnlijk ff repareren

• Weltschmerz
Haijo schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:52:
[...]

Gewoon even met een lange netwerkkabel gaan lopen kutten, of even meenemen naar een vriend van je met een tv en breedband.
Nou mijn broer heeft ook een XBox360 en wilde die update installeren dat je de 360 backwards compatible wordt, dit ging gewoon via het branden van een cdrom, en dan installeren op je 360. (stond op de officiele site zelfs) Maar ik vroeg me af of dit ook met normale updates kan, misschien weet er hier iemand er meer van...

&

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Weltschmerz schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:16:
[...]

Nou mijn broer heeft ook een XBox360 en wilde die update installeren dat je de 360 backwards compatible wordt, dit ging gewoon via het branden van een cdrom, en dan installeren op je 360. (stond op de officiele site zelfs) Maar ik vroeg me af of dit ook met normale updates kan, misschien weet er hier iemand er meer van...
Op de officiele site staat ook dat het ook via Xbox Live kan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Weltschmerz
MetroidPrime schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:23:
[...]

Op de officiele site staat ook dat het ook via Xbox Live kan.
Ja maar dat heb ik dus niet ; P Maar het kan dus wel via cd allemaal? Want ik denk dat die updates wel handig zijn tegen de sporadische FPS drop van GoW.

&

• MetroidPrime

MetroidPrime

Weltschmerz schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:24:
[...]

Ja maar dat heb ik dus niet ; P Maar het kan dus wel via cd allemaal? Want ik denk dat die updates wel handig zijn tegen de sporadische FPS drop van GoW.
O sorry, ik las je vraag verkeerd. Volgens mij kan dat momenteel juist niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Zo, net even Crackdown gekocht. En ook meteen maar ff Rainbow Six meegenomen, kon hem niet laten liggen. Hij riep me ook steeds: 'Neovooo, Neovooo'. Héél vreemd. O-)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Ik vraag me af hoe het zit met de herspeelbaarheid van de game. Ik had namelijk met de demo na een tijdje al het gevoel: is dit alles? Aangezien je die bosses moet killen, autoraces kunt doen en rondlopen/springen.
Is dat echt zo of zijn er nog meer dingen om te doen? Co-op daargelaten want dat is op zich gewoon singleplayer met zn 2en en verders niet byzonders (behalve de fun dan ;) )

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:31:
Zo, net even Crackdown gekocht. En ook meteen maar ff Rainbow Six meegenomen, kon hem niet laten liggen. Hij riep me ook steeds: 'Neovooo, Neovooo'. Héél vreemd. O-)
Neovo zal voortaan niet meer te vinden zijn op Tweakers
Op donderdag 22 februari 2007 werd Neovo opgenomen in psychiatrische inrichting 'De schommel' in Groningen. Deze speciale kliniek werd opgesteld door dr. R.M.C Donald en heeft een speciaal programma opgesteld om jongens en meisjes met waanillusies, ten opzichte van computerspellen, terug te brengen in de samenleving. De behandeling van Neovo zal 'uiterst zwaar worden', aldus een woordvoerder van 'De schommel'. Naar verwachting zal hij pas tegen de release van de XBox1080 het licht weer zien...

-Henk Henkelstein, Geletraaf

:P

&

Verwijderd

Weltschmerz schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:53:
[...]

Neovo zal voortaan niet meer te vinden zijn op Tweakers
Op donderdag 22 februari 2007 werd Neovo opgenomen in psychiatrische inrichting 'De schommel' in Groningen. Deze speciale kliniek werd opgesteld door dr. R.M.C Donald en heeft een speciaal programma opgesteld om jongens en meisjes met waanillusies, ten opzichte van computerspellen, terug te brengen in de samenleving. De behandeling van Neovo zal 'uiterst zwaar worden', aldus een woordvoerder van 'De schommel'. Naar verwachting zal hij pas tegen de release van de XBox1080 het licht weer zien...

-Henk Henkelstein, Geletraaf

:P
Whahahaha! _/-\o_

Er belde net inderdaad iemand van 'De Schommel'... dacht dat het verkeerd nummer was. 8)7 :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 13:13 ]

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Novah schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 00:18:
Sinds vanavond heb ik hem dan eindelijk in mijn bezit... Crackdown met een Halo 3 beta-invite...

[afbeelding]

Crackdown
Na een uurtje of drie deze game te hebben gespeeld, heb ik me een beter beeld kunnen vormen van de final van Crackdown.

Gameplay
Mensen die ervaring hebben met de demo, hebben kennis kunnen nemen van de zalige gameplay die deze game biedt. Hierin is de uiteindelijke versie niet veel anders. Uiteraard is geen enkel onderdeel van de game, gameplay of speeltijd meer beperkt en kan je gerust je tijd gaan stoppen in deze game. De vergelijking, welke een professionele reviewer maakte in zijn review van Crackdown, tussen deze game en een zandbak kan ik volledig beamen. Tis gewoon één grote zandbak, alles mag, niets moet... er is altijd wel wat te beleven.

Achiefments
Heb ik me nog niet zo sterk in verdiept, maar liggen wel redelijk voor de hand (zijn ook terug te vinden op internet). De door mij behaalde achiefments zoals, doodt baas 1, doodt baas 2 en dergelijke heb ik wel al binnen. Voor het werken aan je XP en je karakter krijg je uiteraard ook de nodige puntjes...

Halo 3
Juistem, de eerste oplage(s) van deze game bevat, zoals iedereen weet, de beta invite. Omdat ik één van de eerste serie gamers in Nederland ben met deze game in zijn bezit, heb ik deze invite niet kunnen missen uiteraard...

Overall indruk
Zalige game om in je collectie te hebben, je zal je nooit meer vervelen. Door de eindeloze combinatie van eigen creativiteit, de mogelijkheden welke de speelomgeving je biedt en een zalige sfeer is elke minuut in de wereld van Crackdown één om van te genieten. :)

Ik vind mijzelf niet echt een goede schrijver, in ieder geval niet van gamereviews. Toch hoop ik een indruk te hebben gewekt van de final versie en een beetje meer onderbouwing te hebben gegeven, een steuntje in de rug voor vele 360-bezitters.
Ik heb em net ook nog gehaald alleen moet ik eerst tot 21.30 uur werken voordat ik em eindelijk kan spelen |:(

360 BLOG

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ik heb nog te veel spellen liggen, en te weinig uren om te spelen.

Crackdown lijkt me wel leuk maar heb nog DeadRising, COD3, Kameo Condemned, The Outfit en Lost planet liggen.

En R6 heb ook nog 130 punten te halen. Ik heb al gemerkt dat ik geen COD3 en R6 door elkaar kan spelen want dan begin ik met COD3 met granaten te gooien als ik op IR wil schakelen, en gooi ik een granaat bij R6 als ik wil springen. Om over het gemis van een coversysteem in COD3 nog maar niet te spreken.

Ik ben inmiddels op het punt dat ik 2e hands spellen ben aan het kopen. Tegen de tijd dat ik tijd heb om Crackdown te gaan spelen staat hij voor 30 euro op marktplaats.

Op die manier zondag ook Lostplanet gekocht.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:31:
Ik heb nog te veel spellen liggen, en te weinig uren om te spelen.

Crackdown lijkt me wel leuk maar heb nog DeadRising, COD3, Kameo Condemned, The Outfit en Lost planet liggen.

En R6 heb ook nog 130 punten te halen. Ik heb al gemerkt dat ik geen COD3 en R6 door elkaar kan spelen want dan begin ik met COD3 met granaten te gooien als ik op IR wil schakelen, en gooi ik een granaat bij R6 als ik wil springen. Om over het gemis van een coversysteem in COD3 nog maar niet te spreken.

Ik ben inmiddels op het punt dat ik 2e hands spellen ben aan het kopen. Tegen de tijd dat ik tijd heb om Crackdown te gaan spelen staat hij voor 30 euro op marktplaats.

Op die manier zondag ook Lostplanet gekocht.
Ik heb hetzelfde probleem, heb inmiddels 12 games liggen. 8)7 Ik koop inderdaad ook veel 2e-hands, ik maak bijna nooit meer dan 5 Euro verlies op een game. De échte toppers wil ik nog wel eens in de winkel kopen (waaronder Crackdown), en die verkoop ik ook niet of pas na lange tijd. Meerdere games spelen is inderdaad lastig, helemaal als ze niet tot hetzelfde genre behoren zoals jij ook al omschrijft, haha! ;)

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 08:06:
[...]

En waar mag dit liggen?

edit:
Haarlemmermeer?
Bij Hoofddorp in de buurt dacht ik.

Verwijderd

ik heb de xbox pas sinds 3 weken maar op de een of andere manier krijg ik oblivion er maar niet uit om de andere spellen te spelen die ik er bij kreeg. pgr3, dead rising, lost planet. De demo van rainbow six is ook echt te gek, maar heb nog zoveel vette spellen liggen.

• yzf1kr
Het probleem is eenbeetje de trijd tussen mijn vriendengroep wbt gamerpoints.

Wij spelen niet meer om wie overall de meeste punten heeft, dat win ik toch steeds met gemak omdat ik dan weer een of ander easy kiddy game uit de kast trek. (Heb nog ergens Eragon en FN3 Liggen). En iemand die meer spellen heeft kan meer punten hebben dus dat is neit zo leuk.

Nee, wij spelen om wie het hoogste aantal punten per spel heeft, 1000/1000 is natuurlijk maximaal op dit moment. Maar probeer dat maar eens op een spel als R6 of DeadRising te halen.

Door die achievement point krijg je toch een beetje competitie.

Verwijderd

Nee, wij spelen om wie het hoogste aantal punten per spel heeft, 1000/1000 is natuurlijk maximaal op dit moment. Maar probeer dat maar eens op een spel als R6 of DeadRising te halen.
Door die achievement point krijg je toch een beetje competitie.
Ik heb inmiddels 8 of 9 games op 1000/1000, ben het meest trots op CoD2 en Full Auto. Dead Rising is inderdaad érg moeilijk om op 1000/1000 te spelen. Wel megavette game! 8)

Verwijderd

Gasten even een vraagje over DEAD RISING. Ik heb dus Dead Rising nu gekocht maar wat ik irritant vind is het volgende: wanneer ik met een persoon ga praten dan krijg ik alleen een ondertiteling te zien terwijl ze druk bezig zijn met gebaren. Ik krijg hier helaas niks van te horen. Is dit een bug? Of heb ik ergens een 5.1surround instelling aanstaan terwijl ik maar stereo geluid heb uit mijn tv.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:11:
Gasten even een vraagje over DEAD RISING. Ik heb dus Dead Rising nu gekocht maar wat ik irritant vind is het volgende: wanneer ik met een persoon ga praten dan krijg ik alleen een ondertiteling te zien terwijl ze druk bezig zijn met gebaren. Ik krijg hier helaas niks van te horen. Is dit een bug? Of heb ik ergens een 5.1surround instelling aanstaan terwijl ik maar stereo geluid heb uit mijn tv.
Nee, het spel heeft helaas alleen stemmen tijdens de cut-scenes.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Jullie met je 1000/1000 punten games, ik heb net 2100 totaal, en dat in een half jaar tijd ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Ik zit op de 375, ruim een maand bezig :{

Verwijderd

Ik zit ook nog maar op 21886. :X

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Na 2mnd zit ik ook nog maar op 1500

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

codes zijn blijkbaar al gebruikt door mensen op GOT dus bij deze verwijderd

[ Voor 151% gewijzigd door Naresh op 23-02-2007 08:47 ]

360 BLOG

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Naresh schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:10:

Ik heb vandaag Crackdown & Lost Planet gekocht en daar zaten 3 X-Box Live kaarten bij en aangezien ik al voorzien ben van een jaar X-Box Live.

Dus bij deze de codes voor wie ze kan gebruiken:

1. BCGD2-3W9M7-GDCY9-XT6X4-7JMRT

2. KXBV9-9Q89G-6499K-M62RK-F96QG

3. PJY7F-VCFFV-DFHY9-FC4KJ-KYQCT

als je 1 van de 3 gebruikt is dat misschien handig om te melden zodat iemand anders ze niet hoeft te proberen
2 games, 3 kaarten? Dief :P

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Novah schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 00:18:

[afbeelding]

Crackdown

Gameplay

Achiefments

Halo 3

Overall indruk

Doe de Dead Rising DVD please in het hoesje ;( ;(

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:21:
[...]
Doe de Dead Rising DVD please in het hoesje ;( ;(
Ff over Dead Rising: weet iemand wanneer je in de Maintenance tunnels komt? Ik heb daar een sleutel voor nodig, waar en wanneer kan ik die krijgen?

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:32:
[...]

Ff over Dead Rising: weet iemand wanneer je in de Maintenance tunnels komt? Ik heb daar een sleutel voor nodig, waar en wanneer kan ik die krijgen?
spoiler:
Je moet via de parkeerplaats ( als je voor de deur van North Plaza staat is er links (ver links) een stuk dat naar de parkeerplaats gaat, pak de rode auto en ga dan in de maintenance tunnels en neem als je naar binnen rijd gelijk de bocht naar rechts, dan eerste links en dan weer eerste rechts.
Dan is daar een deur, en ligt de sleutel aan de rechterkant achteraan de kamer.
Als je die hebt kan je via de deuren in het winkelcentrum in de maintenance tunnels komen :).

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:40:
[...]
spoiler:
Je moet via de parkeerplaats ( als je voor de deur van North Plaza staat is er links (ver links) een stuk dat naar de parkeerplaats gaat, pak de rode auto en ga dan in de maintenance tunnels en neem als je naar binnen rijd gelijk de bocht naar rechts, dan eerste links en dan weer eerste rechts.
Als je die hebt kan je via de deuren in het winkelcentrum in de maintenance tunnels komen :).
Super! Was ik zelf nooooooit achter gekomen. Thanks TwyLight! ;)

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:40:
[...]
spoiler:
Weet je misschien ook of je handboeken (health +2 etc) moet je deze steeds bij je bewaren of is het oppikken en verbruiken voldoende voor kennis? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb nu een Viva PInata Special Edition van iemand gekocht. Nu is deze dus nederlands. Ik heb me Xbox Altijd al op engels staan. Maar toch bleef het spel nederlands. Is er nog een manier om em op engels te krijgen ? Of is alle content op de DVD alleen maar in het nerderlands.

Of leest het spel uit je gamers profile uit welk land je komt ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Naresh schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:10:

Ik heb vandaag Crackdown & Lost Planet gekocht en daar zaten 3 X-Box Live kaarten bij en aangezien ik al voorzien ben van een jaar X-Box Live.

Dus bij deze de codes voor wie ze kan gebruiken:

1. BCGD2-3W9M7-GDCY9-XT6X4-7JMRT

2. KXBV9-9Q89G-6499K-M62RK-F96QG

3. PJY7F-VCFFV-DFHY9-FC4KJ-KYQCT

als je 1 van de 3 gebruikt is dat misschien handig om te melden zodat iemand anders ze niet hoeft te proberen
Ik zou graag een code gebruiken. ik zal de 3e: PJY7F-VCFFV-DFHY9-FC4KJ-KYQCT gaan proberen. Ik heb in het begin ooit 1 maand xbox live gehad maar toen moest ik al die games nog leren spelen met een gamepad. Nu heeft het iets meer nut om echt online te spelen.

Edit: Alle 3 de codes zijn als gebruikt :'( dikke peg dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 23-02-2007 00:25 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Astennu schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:18:
[...]

Ik zou graag een code gebruiken. ik zal de 3e: PJY7F-VCFFV-DFHY9-FC4KJ-KYQCT gaan proberen. Ik heb in het begin ooit 1 maand xbox live gehad maar toen moest ik al die games nog leren spelen met een gamepad. Nu heeft het iets meer nut om echt online te spelen.

Edit: Alle 3 de codes zijn als gebruikt :'( dikke peg dus.
hmm, je kan anders op xboxworld even kijken. Daar bestaat volgens mij een thread waarin mensen hun trials weggeven. (tenminste dat was een hele tijd terug zo)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Niet zo slim ook op ze hier te posten. mensen die wel de codes gebruiken maar niet het fatsoen hebben even te reageren dus. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:04:
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik gecharmeerd ben van arcade games. En ik heb geen zin om de demo's allemaal te gaan proberen om die zodoende in mijn played games list te krijgen zonder te kunnen verwijderen. Is het nou echt zo slecht gesteld met arcade, of is er ook nog echt leuke verslavende shit te spelen?
In een recente podcast van MajorNelson werd in een interview met een of andere bigshot van Microsoft gesteld dat XBLA een platform moet worden voor de wat kleinere studios, wellicht als opstapje naar het grotere werk. Ik denk dat de XBox360 nog te kort bestaat om daar nu al resultaat van te zien, dus voorlopig moeten we het doen met het aanbod wat we nu hebben.(en wat beloftes die nog niet zijn waargemaakt)
Persoonlijk vind ik alle retro shit bagger.....de titels zijn gewoon niet goed genoeg, maar bij de recentere games heb ik wel een paar kleine juweeltjes kunnen ontdekken:
Heavy Weapon, Assault Heroes, Geometry Wars en natuurlijk Uno....er gaat niet boven een potje Uno na een paar uur intensief te hebben geCrackdowned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:15:
[...]

Weet je misschien ook of je handboeken (health +2 etc) moet je deze steeds bij je bewaren of is het oppikken en verbruiken voldoende voor kennis? :)
Interessante vraag, dus ik haal hem nog ff een keertje aan. Wil het antwoord ook wel weten. TwyLight? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Weet iemand toevallig het antwoord op mijn viva pinata vraag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:07:
[...]

In een recente podcast van MajorNelson werd in een interview met een of andere bigshot van Microsoft gesteld dat XBLA een platform moet worden voor de wat kleinere studios, wellicht als opstapje naar het grotere werk. Ik denk dat de XBox360 nog te kort bestaat om daar nu al resultaat van te zien, dus voorlopig moeten we het doen met het aanbod wat we nu hebben.(en wat beloftes die nog niet zijn waargemaakt)
Persoonlijk vind ik alle retro shit bagger.....de titels zijn gewoon niet goed genoeg, maar bij de recentere games heb ik wel een paar kleine juweeltjes kunnen ontdekken:
Heavy Weapon, Assault Heroes, Geometry Wars en natuurlijk Uno....er gaat niet boven een potje Uno na een paar uur intensief te hebben geCrackdowned.
Heb net eens wat youtube video's bekeken over Heavy Weapon, maar het ziet er toch wel verslavend uit.. Misschien toch eens beetje investeren in wat MS points :)

Overigens, wat mij een ver-schrik-ke-lijk toffe game lijkt voor XBLA is um, sja.. eeeh, hoe heet het ook weer... 8)7
Vroeger veel gespeeld. Met zo'n "spaceship" dinges van bovenaf gezien over een mooi landschap vliegen, en dan vanalles voor je krijgen wat je afknalt. Ondertussen je schip up (en weer af :X ) gradend. Ik weet dat mijn omschrijving bagger is, maar weet iemand wat ik bedoel? :P

[ Voor 43% gewijzigd door UltraSub op 23-02-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:32:
[...]

Heb net eens wat youtube video's bekeken over Heavy Weapon, maar het ziet er toch wel verslavend uit.. Misschien toch eens beetje investeren in wat MS points :)
Geloof me, dat is het investeren van wat MS points dubbel en dwars waard. Onwijs addictive! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
[...]

Overigens, wat mij een ver-schrik-ke-lijk toffe game lijkt voor XBLA is um, sja.. eeeh, hoe heet het ook weer... 8)7
Vroeger veel gespeeld. Met zo'n "spaceship" dinges van bovenaf gezien over een mooi landschap vliegen, en dan vanalles voor je krijgen wat je afknalt. Ondertussen je schip up (en weer af :X ) gradend. Ik weet dat mijn omschrijving bagger is, maar weet iemand wat ik bedoel? :P
Ik ken wle het oorlogsspel 1945. Met een vliegtuigje vliegen en alles kapot schieten. Dat heb ik zo veel gespeeld op de msx. Die moeten ze maar gaan uitbrengen naar xbla.

gister demo gespeeld van CoD2 en Lost Planet. Wel wennen die controller ten opzichte van de muis. CoD2 was ik zo door heen omdat ik die al kende, maar van Lost Planet snap ik helemaal niets. Ben je vrolijk aan het lopen zak je dood in elkaar. Komt er zo'n gigantische grote sprinkhaan die me aan zijn pootjes rijgt. Dat ging iig nog niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik wil net een film gaan kijken op m'n xbox 360 maar het geluid klopt niet. ik heb de film (avi) veranderd naar dvd en gebrand en ik mijn xbox gestopt maar dan heb ik dus slecht geluid. de avi afspelen via transcode werkt ook niet. als ik de dvd in een dvd speler stop dan doet het geluid het wel goed. en als ik de avi op m'n computer kijk doet die het ook goed. oftewel alleen bij m'n xbox 360 doet het geluid raar. weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Raptor: Call of the Shadows

http://www.youtube.com/watch?v=YHi-hwI3l0Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:17:
[...]

Interessante vraag, dus ik haal hem nog ff een keertje aan. Wil het antwoord ook wel weten. TwyLight? :P
Je moet de boeken in je bezit houden.

Net zoals de boeken voor experience en wapen upgrades wtc.
Je moet dus een keuze maken, wat je wilt meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Astennu schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:28:
Weet iemand toevallig het antwoord op mijn viva pinata vraag ?
Volgens mij moet de de landinstelling wijzigen. Ik heb hem ook op Nederlands gespeeld. Het is irritant, maar je went er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Ik heb zojuist een review van Crackdown gelezen, en gisteren een filmpje ervan bekeken. Ik heb echt een enorme neiging om dat spel meteen aan te schaffen, maar dat vind ik ook zo zielig voor GoW en THP8 (aangezien ik mijn 360 2 dagen heb).
Eerst die spellen maar eens uitspelen en dan Dead Rising en Crackdown kopen denk ik zo.

Jammer wel dat ik wat meer zal moeten wachten met het kopen van spellen, aangezien ik ook graag een nieuwe tv wil hebben (32"HDLCD 8)), dus wacht ik even op budget versies, of doe ik heel sporadisch een aankoop. (Crackdown is 70 euro? en Dead Rising volgens mij 30 tegenwoordig?)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:53
Linken naar je advertenties is niet de bedoeling, aangezien dat wat spammerig overkomt.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Warm, heel warm.. Precies hetzelfde idee, alleen "nieuwer" en betere graphics.
Of maak ik mezelf nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:15:
Na al die twijfel in het topic hier, is het toch niks voor mij. Hou het gewoon bij PC gamen. Hierom verkoop ik mijn 360 Premium + Kameo. Hoop er nog rond de 300,- voor te kunnen krijgen. Alles compleet met bon / boekjes / doosjes.

*knip*
Ik wil niet met je bemoeien maar hoe kun je in godsnaam zeggen dat dat ding niks is als je er 10 minuten kameo op gespeeld heb?

In mijn ogen, (en in die van veel andere) is Kameo nou niet eggt de beste game die op deze console te krijgen is....

Maar zo te zien heb je je besluit al genomen dus kom ik hier een beetje laat mee....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:21:
[...]
Warm, heel warm.. Precies hetzelfde idee, alleen "nieuwer" en betere graphics.
Of maak ik mezelf nou gek?
R-type 2

http://www.youtube.com/wa...TtOE&mode=related&search=

Of is dat weer koud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:53
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:21:
[...]

Ik wil niet met je bemoeien maar hoe kun je in godsnaam zeggen dat dat ding niks is als je er 10 minuten kameo op gespeeld heb?

In mijn ogen, (en in die van veel andere) is Kameo nou niet eggt de beste game die op deze console te krijgen is....

Maar zo te zien heb je je besluit al genomen dus kom ik hier een beetje laat mee....
Ik heb ook enkele demo's geprobeerd. En ik gebruik hem gewoon niet. Kan nooit de zin vinden om erop te gamen of ook maar te kijken naar een nieuwe game. Met de PC wel, daarom is het niks voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:30:
[...]

Ik heb ook enkele demo's geprobeerd. En ik gebruik hem gewoon niet. Kan nooit de zin vinden om erop te gamen of ook maar te kijken naar een nieuwe game. Met de PC wel, daarom is het niks voor mij :)
Okay, je punt is duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Warmer en toch inderdaad kouder. De gfx zijn beter inderdaad, maar nou is het een horizontal panning game. Terwijl de game die ik heb gespeeld toch echt vertical panning was. Maar damn, tis zelfs zo erg dat ik het platform vergeten ben. Mijn gevoel zegt pc, mijn geest zegt dat het ook nog wel eens een Amiga 500 kan zijn geweest. Naja, we gaan offtopic.. Alhoewel ik denk dat er een hoop mensen dit graag op XBLA zouden willen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Eindelijk Crackdown uit vandaag....kan niet wachten om 'm zo te gaan halen en vanavond eens flink uitgebreid te gaan knallen.....het wordt een lange avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:12:
Eindelijk Crackdown uit vandaag....kan niet wachten om 'm zo te gaan halen en vanavond eens flink uitgebreid te gaan knallen.....het wordt een lange avond :)
Ik had um gister al, maar kan maar niet van Dead Rising afblijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:15:
[...]

Zo dat heb ik dus ook! Dead rising is echt verslavend! _/-\o_
LOL ik ben meer aan het shoppen :X dan mijn opdrachten aan het uitvoeren :+

Tot nu toe echt geen spijt met de games die ik heb gehaald:
Lost Planet: super game met prachtige graphics en leuke eindbazen
GoW: tja, wat kan ik hierover zeggen: Beste game ooit? :P
PGR3: erg leuk om tegen elkaar te racen
Dead Rising: superverslavend om zombies te slashen >:)

Volgende game: Crackdown :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nondeju, krijg zo snel geen MS points geregeld.
Geen zin om naar de winkel te gaan, ebay.nl niks, ebay.de steeds meer duitsers die niet naar nl verzenden :(

Naja, dan maar eerst wat anders gaan doen. Kan altijd nog XBLA'en :)

/edit
En dit is de reden:
"das ist wegen den PayPal oder Überweisungs-Gebühren zu teuer, daher wird das nicht angeboten"

Snap er geen zak van. PayPal maakt euro's over en de transactie van .nl naar .de is niet duurder als van .nl naar .nl. Of sla ik nu de plank mis?

[ Voor 37% gewijzigd door UltraSub op 23-02-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:33:
[...]

Zo dat heb ik dus ook! Dead rising is echt verslavend! _/-\o_
LOL ik ben meer aan het shoppen :X dan mijn opdrachten aan het uitvoeren :+
Ik snap niet dat ik je dan nog niet tegen ben gekomen in het winkelcentrum. Ik ben vaste klant inmiddels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:35:
Nondeju, krijg zo snel geen MS points geregeld.
Geen zin om naar de winkel te gaan, ebay.nl niks, ebay.de steeds meer duitsers die niet naar nl verzenden :(

Naja, dan maar eerst wat anders gaan doen. Kan altijd nog XBLA'en :)

/edit
En dit is de reden:
"das ist wegen den PayPal oder Überweisungs-Gebühren zu teuer, daher wird das nicht angeboten"

Snap er geen zak van. PayPal maakt euro's over en de transactie van .nl naar .de is niet duurder als van .nl naar .nl. Of sla ik nu de plank mis?
Geen idee van Paypal gedoe, maar je kan toch de code via mail verzenden? Je hebt dat kaartje toch niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren bij de laatste missie van Heavy Weapon aangekomen. Die is wel heel erg heftig maar pas 2 of keer keer geprobeerd.

Crackdown wordt denk ik mijn volgende aankoop. Veel mensen klagen ove rde korte duur van het spel maar ik pak de demo er toch wel elke keer weer bij en dan doe je elke keer hetzelfde dus na het uitspelen gewoon lekker rellen in die stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zei dit een paar posts terug ook al, en is inderdaad zwaar irritant: als je een demo speelt van een XBLA game, komt deze game gewoon bij je 'played games' te staan. Dat wil ik helemaal niet! :(

Kan je die niet uit die lijst halen ofzo op de één of andere manier? Als je demo's van normale games speelt komen deze niet in de 'played games' lijst. En zo hoort het vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Muthas schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:42:
[...]

Geen idee van Paypal gedoe, maar je kan toch de code via mail verzenden? Je hebt dat kaartje toch niet nodig...
Ja was mijn idee ook, en zo heb ik het al eerder gedaan. Kan nu echter niemand vinden die zaken wil doen met .nl. Wel verzend via email, maar schijnt om de betaling te gaan. Misschien is er iets veranderd bij PayPal..
Naja... We raken off-topic ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:47:
Iemand zei dit een paar posts terug ook al, en is inderdaad zwaar irritant: als je een demo speelt van een XBLA game, komt deze game gewoon bij je 'played games' te staan. Dat wil ik helemaal niet! :(

Kan je die niet uit die lijst halen ofzo op de één of andere manier? Als je demo's van normale games speelt komen deze niet in de 'played games' lijst. En zo hoort het vind ik.
Ben het volledig met je eens, en met mij hier velen denk ik.
Ik vind het een bug, en geen feature. Je kunt ze iig niet uit je lijst krijgen, op geen enkele manier. Dat ze daar maar eens een upgrade voor uit brengen. Kan toch nooit zo moeilijk zijn om een delete-from-list optie in te bouwen.

[ Voor 44% gewijzigd door UltraSub op 23-02-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het volledig met je eens, en met mij hier velen denk ik.
Ik vind het een bug, en geen feature. Je kunt ze iig niet uit je lijst krijgen, op geen enkele manier. Dat ze daar maar eens een upgrade voor uit brengen. Kan toch nooit zo moeilijk zijn om een delete-from-list optie in te bouwen.
Ik hoef nog geeneens een delete-from-list optie (ben snel tevreden), maar dat alleen de games die ik in full version speel in m'n 'played games' list komen te staan. We kunnen samen een handtekeningenactie starten op GoT, en dat naar Redmond sturen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nu probeer ik dus mooi geen XBLA trial's, omdat ik bang ben het niks te vinden en ze wel in mijn lijst te hebben. Er wordt overal om gevraagd (ook op xbox.com forums), en toch wordt het niet aangepast. Missen ze iets in Redmond, of boeit het ze domweg niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 20:01
Woodsy schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:15:
Na al die twijfel in het topic hier, is het toch niks voor mij. Hou het gewoon bij PC gamen. Hierom verkoop ik mijn 360 Premium + Kameo. Hoop er nog rond de 300,- voor te kunnen krijgen. Alles compleet met bon / boekjes / doosjes.
Nou ik ben blij dat ik hem heb! Ik had dus helemaaal geen zin meer om iedere keer weer te moeten upgraden en drivers te downloaden. Vooral het upgraden kost bakken met geld. Eerst natuurlijk de videokaart, onder de €200 hoef je niet te beginnen. Oh meneer, er moeten dan 2 voedingskabels op de videokaart....vastlopers. Oh de voeding is niet sterk genoeg €100. Geheugen erbij €100. Nee meneer, dat leuke spel van u werkt niet onder xp. En dan hèb je een kaart van €200 euro (alsof het niks kost, want dan heb je nog maar een middenmoder) dan moet je nog een heleboel graphische dingen uitzetten.
Of dan heb je n spel gekocht en dan doet die het weer s niet :( Heb er werkelijk 3 maanden over gedaan om Need for Speed Most Wanted te kunnen STARTEN op mn pc en niemand wist wat er was. Bleek ergens een virtual cd player op mn pc te staan en dan knalt de beveiliging van de game erin 8)7
En wanneer je s ging Googlen op problemen met games op computers...pfffff alleen maar ellende!

Geef mij maar mn xbox360! Aanzetten, game erin en spelen maar. Online gaming is fantastisch en gemakkelijk en geen creditcard nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Ferry34 op 23-02-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig sexy beelden van Forza Motorsport:

http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=9490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

:ruk:
Damn, dat spel word ook vet. en nu zit ik te geilen met crackdown...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:15:
[...]

Even vraagje tussendoor :d Ben ff met wat achievements bezig met DeadRising. Maar ik moet bv 20 man mollen met een parasol, klinkt makkelijk! Maar ik kies dan een zielig groepje zombie's uit en dan pak ik een parasol en ren door hun heen en ze flikkeren allemaal op hun muil. Maar dan staan ze weer op en ga ik weer terug hun beuken en dan gaan ze nog niet dood :D Moet t wel 10x doen ofzo voordat er 1tje doodgaat en dat duurt gewoon 5min.

Hoe gaat dat sneller? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:13:
[...]

Even vraagje tussendoor :d Ben ff met wat achievements bezig met DeadRising. Maar ik moet bv 20 man mollen met een parasol, klinkt makkelijk! Maar ik kies dan een zielig groepje zombie's uit en dan pak ik een parasol en ren door hun heen en ze flikkeren allemaal op hun muil. Maar dan staan ze weer op en ga ik weer terug hun beuken en dan gaan ze nog niet dood :D Moet t wel 10x doen ofzo voordat er 1tje doodgaat en dat duurt gewoon 5min.

Hoe gaat dat sneller? :D
a) Je moet ze niet mollen, maar omduwen.
b) Het zijn er geen 20 maar 30.

Gewoon een parasol pakken, richting een aardige groep zombies lopen, parasol in de aanslag en duw ze maar omver. Als je er 30+ hebt, heb je je achievement. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Yup, gewoon 2 minuten op en neer lopen met je parasol.

Je hoeft ze zoals bij de bolwling achivement niet allemaal in een keer opzij te duwen.

Dit weekend nog maar een keertje door Condemned heen lopen en dan weer Dead Rising uit de kast trekken. Op een of andere manier kom ik maar niet in dat spel, en 16% van de punten halen op een spel is mij toch echt te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
De trailer heeft wel een veelzeggende titel: Photomode en Actionhouse trailer.

M.a.w. de beelden tijdens het spelen zullen wel minder uit zien. (Net zoals bij GT:HD overigens daar ziet de photomode ok stukken beter uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:32:
Yup, gewoon 2 minuten op en neer lopen met je parasol.

Je hoeft ze zoals bij de bolwling achivement niet allemaal in een keer opzij te duwen.

Dit weekend nog maar een keertje door Condemned heen lopen en dan weer Dead Rising uit de kast trekken. Op een of andere manier kom ik maar niet in dat spel, en 16% van de punten halen op een spel is mij toch echt te laag.
Ik heb nu 300 van de 1000. De verdeling van de achievements voor deze game is onwijs tof gedaan vind ik, je haalt echt alles uit de game als je ze wilt unlocken. Vanavond maar eens ff voor het eerst een kijkje nemen in de beruchte Maintenance Tunnels... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ziet er niet echt ingame uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Heeft er iemand al beelden gezien van Fatal Inertia? Het wordt een futuristische racer, waavan ik zojuist een paar afbeeldingen heb gezien en het ziet er vet uit. Dit keer geen standaard wapens, maar wapens die de physics aanpassen (denk aan magneten of windstoten, of turbos die je op je vijand afstuurd, zodat hij rondjes gaat draaien). Mij lijkt het tof, maar ik heb dus nog niets zien bewegen...en da's toch best belangrijk bij een futuristische racer dacht ik zo... :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Weltschmerz schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:19:
Heeft er iemand al beelden gezien van Fatal Inertia? Het wordt een futuristische racer, waavan ik zojuist een paar afbeeldingen heb gezien en het ziet er vet uit. Dit keer geen standaard wapens, maar wapens die de physics aanpassen (denk aan magneten of windstoten, of turbos die je op je vijand afstuurd, zodat hij rondjes gaat draaien). Mij lijkt het tof, maar ik heb dus nog niets zien bewegen...en da's toch best belangrijk bij een futuristische racer dacht ik zo... :P
Je kunt hier een filmpje van de PS3 versie zien, maar je wilt niet weten hoe traag het spel er uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Tranen in mijn ogen en dan niet van de snelheid.....

Ik fiets nog sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik lees in de startpost niks over het hele XNA gebeuren, kan iemand het toevoegen?
In mijn ogen is het een bijzonder fijne toevoeging aan de (reeds goed doordachte) xbox360 console en de downloadable content eromheen.

Er blijken nogal wat developers te posten hier, wellicht een leuk idee als jullie samen een game maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:01:
[...]

dat ziet er niet echt ingame uit.
Volgens de developer zijn dit gewoon ingame replay beelden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Faust schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:48:
Ik lees in de startpost niks over het hele XNA gebeuren, kan iemand het toevoegen?
In mijn ogen is het een bijzonder fijne toevoeging aan de (reeds goed doordachte) xbox360 console en de downloadable content eromheen.

Er blijken nogal wat developers te posten hier, wellicht een leuk idee als jullie samen een game maken? :)
Jij weet toch zelf zoveel van programmeren af? Waarom doe je het zelf niet? ;)

Gezien dat jij de Xbox 360 in een ander topic afkraakt puur omdat er geen Sony logo op staat neem ik aan dat je dit sarcastisch bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:13
Ik kwam ff wat fotos tegen van die nieuwe drive die stiller is dan de oude.

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=584312 check the link.

Het viel mij op dat de voorkant zwart is??? Kan het zijn dat dit mischien de Zwarte XBOX 360 is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Greekmaster schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:04:
Het viel mij op dat de voorkant zwart is??? Kan het zijn dat dit mischien de Zwarte XBOX 360 is :D
Is gewoon de chrome alleen de reflectie valt wat verkeerd uit op deze foto's, waardoor het zwart lijkt te zijn. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
MetroidPrime schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:02:
[...]

Jij weet toch zelf zoveel van programmeren af? Waarom doe je het zelf niet? ;)
http://msdn2.microsoft.com/en-us/xna/aa937781.aspx

naja, download de tools zou ik zeggen.
we kunnen er een wedstrijd van maken :)
wie het eerst een halo killer heeft is de winnaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Nee, dat zal ik niet doen. Je moet voor XNA programmeren in C# en dat is een programmeertaal waar ik zelf niet bekend mee ben. Zodra Microsoft ook andere talen gaat ondersteunen met XNA, zien we wel weer verder.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.