Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.683 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TwyLight schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:56:
Als je de eye toy aansluit kan die ook nog als buitenlamp functioneren, vliegen elimineren met de "star-wars mosquito defence system" en je voeten masseren met laser technologie
_O- _O-

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBI schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:45:
ik heb nu een net 3 uur een nieuwe televisie en wil nu toch wel eens over naar een andere kabel voor de xbox, heb 2x scart en zo'n rca aansluiting aan de rechtkant zitten. Welke kabel kan ik nou het beste nemen want er zijn zoveel verschillende en zoveel verschillende merken.

Kan iemand mij de weg wijzen. Het liefst 1 met scart aansluiting
Voor het beste resultaat met een CRT TV moet je de Advanced Scart cable hebben.
Het scartblokje wat bij de 360 geleverd wordt geeft hooguit S-video en dat is een stuk slechter dan RGB via de Advanced Scart cable.
Wat voor nieuwe TV heb je nu?
Als het een HD TV is dan is component het beste, die kabel zit standaard bij de 360 Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:39:
[...]

Voor het beste resultaat met een CRT TV moet je de Advanced Scart cable hebben.
Het scartblokje wat bij de 360 geleverd wordt geeft hooguit S-video en dat is een stuk slechter dan RGB via de Advanced Scart cable.
Wat voor nieuwe TV heb je nu?
Als het een HD TV is dan is component het beste, die kabel zit standaard bij de 360 Premium.
ik heb gewoon een breedbeeld tv gehaald van lg 2dehands via marktplaat :) geen hdtv of w/e dus het zal wel de advanced scart cable worden dan.

ik heb een core systeem gekregen. Ben nog een beetje nieuw in de hele xboxscene maar dat ga ik me snel eigen maken.

[ Voor 8% gewijzigd door MeneerKrab op 19-02-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Stefmeister schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:33:
Welke Xbox 360 is nu aan te raden om te kopen? Ik bedoel hiermee, welke xbox 360 heeft welke drive. Als ik het zo lees zijn de benq's het stilst, maar hoe herken je zo'n "nieuwe" xbox 360 ivm een "oudere" ?kopen. (mijn portemonee jeukte wel toen ik een premium voor 350 zag net)
Ook ik heb hier vaker dingen over gelezen, en ik vraag me ten zeerste af hoe je verschillen kunt herkennen als je voor de schappen in de winkel staat. Komende vrijdag is het dan eindelijk zo ver, dan ga ik een Xbox360 Premium Gears of War pakket kopen. Ook koop ik er meteen een extra draadloze controller, Tony Hawk's Project 8 en de Play and Charge Kit bij.
Misschien als ik genoeg in de verleiding ben gebracht ook nog Dead Rising, of Lost Planet.
Maar kan iemand mij dus vertellen, net zoals de quote hierboven, wat de verschillen nu precies zijn, en hoe je zoiets kunt merken?

-W.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
wow, ik struinde even op Xboxworld forum 2e hands verkoop dingetje. Bood iemand:
Fifa 07, Dead Rising, Call of Duty 3, Splinter Cell: Double Agent en NFS:Most Wanted voor 80eur aan, e hij woont ook nog is 5min van me vandaan en komt ze zelfs brengen. Heerlijk :D 16eur per spel.

Wou ik even delen zo op de vroege morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:19:
wow, ik struinde even op Xboxworld forum 2e hands verkoop dingetje. Bood iemand:
Fifa 07, Dead Rising, Call of Duty 3, Splinter Cell: Double Agent en NFS:Most Wanted voor 80eur aan, e hij woont ook nog is 5min van me vandaan en komt ze zelfs brengen. Heerlijk :D 16eur per spel.

Toch niet gekopieerd he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
zo lekker, echt 15min geleden gereageerd op topic + even gebeld, en hij is net langsgekomen, alle 5 netjes in doosje zonder krassen zelfs nog met wat 48uurs kaarten.

Leuke deal lijkt me toch? :D Ik had ze toevallig ook allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Als het het hier zo lees"
http://www.engadget.com/2...d-new-internal-dvd-drive/
Wil ik echt een benq drive hebben in mijn nog te kopen xbox 360, kan iemand die een GoW pakket gekocht heeft verifieren of tegenspreken of die betreffende xbox 360 zo'n drive heeft.

En kan iemand die toevallig recent een xbox 360 heeft gekocht dit ook even melden (graag met aankoop datum en winkel erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of op een andere minder legale wijze verkregen :( .

Eigen ervaring : had gedurende vakantie mijn 360 uitgeleend, en visite daar had ALLE uitgeleende 360 spellen + een aantal oude xbox spellen gejat. De xbox zelf gelukkig niet. Degene aan wie ik ze uitgeleend had ging zelf ook op onderzoek uit (wist op een gegeven moment dus dat die visite geldproblemen had) en kwam de spellen na 2 dagen bij een 2ehands-winkel ALLEMAAL tegen. Vraag gesteld aan eigenaar en aangifte gedaan bij politie. Hij kreeg uiteindelijk advies ze terug te kopen ( 8 spellen voor inkoopprijs bij 2ehandswinkel, €30 ), want politie wilde er niet al te hard achteraan ( 2 1/2 week gewacht en nagevraagd).

Heb je nog gevraagd waarom ie ze kwijt moest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Hmm nope, hij leek/klonk me meer het type van 1x spelen en weer weggooien. Hij had een dikke bmw volgens mij dus denk eerder dat ie dr gewoon vanaf wou ofzo. Maargoed 16eur voor CoD3/Fifa07? :D

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=95715

Is wel legit maar die gast had als hij een dagje had gewacht veeeeel meer kunnen krijgen, his loss :D

@aego dat is toch wel erg crue zeg damn. Leen je iets uit krijg je de helft terug. En die gast waar je het aan uit geleend heb die had niet door dat je spellen weg waren ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door nudie op 20-02-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:53
Nog meer mensne problemen met het komen op Xbox Live?
Ik kan niet emer inloggen, MTU probleem.. :s terwijl er niets aan de router is veranderd, en gister werkte het nog wel.
Dus denk een X-Live probleem, kan namenlijk ook niet op Xbox.com inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn onderhoudswerkzaamheden tot 14.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Is er nog kans dat je crackdown wat eerder kan krijgen omdat winkels hem te vroeg gaan verkopen, ik kan namelijk niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Yess! Ik heb mijn gratis Xbox Live Arcade games gekregen! Liep in december een actie van Microsoft voor nieuwe Xbox Live Gold Members. :P

Het is alleen jammer dat ik Joust en Frogger heb gekregen. :+ Maarja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. _/-\o_ Ik ben er blij mee!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
nudie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:19:

yup xboxworld is echt een aanrader voor 2e hands spellen, ik gebruik marktplaats daar nooit voor eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
DarkShadow schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:11:
Is er nog kans dat je crackdown wat eerder kan krijgen omdat winkels hem te vroeg gaan verkopen, ik kan namelijk niet wachten :P

Euhm, vandaag??

http://www.xbox.com/en-US...ckdown&WText.campSrc=Home

Release Date: 2/20/2007

Edit, laat maar das voor onze engelse buren...

Ik had ook heel even YES! Maar helaas. :P nog ff geduld tot vrijdag dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Pixeldude op 20-02-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

US Release date, in EU komt ie officieel a.s. vrijdag.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
On_E schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:17:
[...]

US Release date, in EU komt ie officieel a.s. vrijdag.
Kwam ik ook net achter, beetje zuur. Maar ach, ff drie dagen wachten lukt ook nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:03:
Er zijn onderhoudswerkzaamheden tot 14.00
Ah van daar, hmm heb net een Archievement gehaald, maar zonder online te zijn..
Dit moet geen probleem zijn toch? heb het wel eens voorbij zien komen maar kan het niet meer vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Stefmeister schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:38:
Als het het hier zo lees"
http://www.engadget.com/2...d-new-internal-dvd-drive/
Wil ik echt een benq drive hebben in mijn nog te kopen xbox 360, kan iemand die een GoW pakket gekocht heeft verifieren of tegenspreken of die betreffende xbox 360 zo'n drive heeft.

En kan iemand die toevallig recent een xbox 360 heeft gekocht dit ook even melden (graag met aankoop datum en winkel erbij).
Ik ga vrijdag dus zo'n pakket aanschaffen, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat kan zien? (Ik check Tweakers vaak vanuit mijn werk, en hier laten ze geen sites door, behalve dan Tweakers, is dat even fijn ; ) Ik kan de links dus vaak niet openen)
Maar ik zou het wel even checken voor je, als je me uit kunt leggen hoe ik dat kan zien. En wat is het verschil precies met een Benq drive en de "originele(??)" ?

-W.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Waarschijnlijk valt het niet te zien zo aan de buitenkant.
Maat ik kan me herinderen dat er vanaf buiten een lipje zat bij de doos, waar je dacht ik de productie datum kon bekijken..
Als dit zo is moet je een vrij recentie zoeken.
Zo heb je de grootste kans dat je die Benq speler hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Onno_Devine schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:46:
Waarschijnlijk valt het niet te zien zo aan de buitenkant.
Maat ik kan me herinderen dat er vanaf buiten een lipje zat bij de doos, waar je dacht ik de productie datum kon bekijken..
Als dit zo is moet je een vrij recentie zoeken.
Zo heb je de grootste kans dat je die Benq speler hebt!
Maar wat is het verschil dan precies tussen die "Benq" en wat er dan in een andere versie zit? (wat zit er eigenlijk in die andere versie dan?)

-W.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 09:39:
[...]

Zit er geen bug in jou? :9 Ik had de Sharpshooter al bij de 3e poging. 8)
Oke, oke.. met de vlammenwerper truc had ik meteen 83% :) Toch vreemd dat ik 'm de vorige keer niet kreeg. Nu bunker buster nog. Liep gisteren in het water level tegen zo'n ventje op wat meteen einde poging was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 12-09 13:39
Volgens verschilleden sites hebben de meeste xbox 360's met BenQ's de volgende productieinformatie dit idd ergens op een lipje van de doos moet staan :

BenQ
Lot# 0650 of hoger
Team: CSON
Serial number in de range 039000000000 of hoger.

Als je de drive lade opent zie je het verschil.
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/dvdtest/samsung-hitachi-benq_s400.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Wat is voornamelijk het verschil tussen de drives?

Geluidsproductie of wat?

Edit: Gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door PeterMCSE op 20-02-2007 13:10 ]

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Onno_Devine schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:24:
[...]

Ah van daar, hmm heb net een Archievement gehaald, maar zonder online te zijn..
Dit moet geen probleem zijn toch? heb het wel eens voorbij zien komen maar kan het niet meer vinden..
Ja, hoe zit dit eigenlijk?

Als ik een maand offline ben en ik haal heel veel achievements, "tellen" die dan gewoon on-line zeg maar? Ik bedoel; maakt het wat uit of je een maand geen GOLD hebt bijvoorbeeld? Ik heb de XDoos nog maar 4 weken.

Ik zat namelijk te denken om EERST wat games uit te spelen en DAARNA een gold abbo aan te schaffen. Over een maandje dus. Als ik nu on-line ga valt er weinig te winnen aangezien iedereen die on-line speelt alles heeft unlocked en getuned met MotoGP en NFSMW.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
PeterMCSE schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:09:
Wat is voornamelijk het verschil tussen de drives?

Geluidsproductie of wat?
Ik geloof niet dat er veel verschil zit in het aantal Watt dat de drives verbruiken. :+

[ Voor 53% gewijzigd door yzf1kr op 20-02-2007 13:17 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
RappieRappie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:16:
[...]

Ja, hoe zit dit eigenlijk?

Als ik een maand offline ben en ik haal heel veel achievements, "tellen" die dan gewoon on-line zeg maar? Ik bedoel; maakt het wat uit of je een maand geen GOLD hebt bijvoorbeeld? Ik heb de XDoos nog maar 4 weken.

Ik zat namelijk te denken om EERST wat games uit te spelen en DAARNA een gold abbo aan te schaffen. Over een maandje dus. Als ik nu on-line ga valt er weinig te winnen aangezien iedereen die on-line speelt alles heeft unlocked en getuned met MotoGP en NFSMW.
Als je weer online gaat worden ze je achievement list geupdate.
Er komt dan te staan "behaald" ipv een datum.

Silver of Gold maakt trouwens niets uit, ook bij Silver houd xbox.com gewoon je achievements bij.

[ Voor 6% gewijzigd door yzf1kr op 20-02-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
yzf1kr schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:17:
[...]

Ik geloof niet dat er veel verschil zit in het aantal Watt dat de drives verbruiken. :+
:+

Had het al gevonden

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
yzf1kr schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:19:
[...]

Als je weer online gaat worden ze je achievement list geupdate.
Er komt dan te staan "behaald" ipv een datum.

Silver of Gold maakt trouwens niets uit, ook bij Silver houd xbox.com gewoon je achievements bij.
Ah oke vandaar, zie wel eens behaald bij mensen staan idd!
Maar bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze vraag al eerder gesteld (en helaas geen antwoord gekregen): is het mogelijk om je gamercard op de desktop van een Mac te plaatsen?

Ik heb dat nu wel op m'n Windows pc via www.mygamercard.net, maar dat gaat (volgens mij) niet voor een Mac. En ik wil toch ook wel graag m'n gamercard showen op m'n MacBook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Onno_Devine schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:26:
[...]

Ah oke vandaar, zie wel eens behaald bij mensen staan idd!
Maar bedankt ;)
Bedankt inderdaad. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:29:
Ik had deze vraag al eerder gesteld (en helaas geen antwoord gekregen): is het mogelijk om je gamercard op de desktop van een Mac te plaatsen?

Ik heb dat nu wel op m'n Windows pc via www.mygamercard.net, maar dat gaat (volgens mij) niet voor een Mac. En ik wil toch ook wel graag m'n gamercard showen op m'n MacBook. 8)
Ja, ik quote mezelf. :+

Heb het al gevonden, hoewel het om een widget gaat voor op het dashboard. Ik wil eigenlijk een gamercard die 24/7 op m'n desktop staat, en niet op het dashboard. Mocht iemand weten of dit kan, en hoe dat dan moet dan hoor ik dat graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Kunnen wij als Xbox community geen geld bij elkaar sparen voor een apart subforum binnen GoT? :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:46:
Kunnen wij als Xbox community geen geld bij elkaar sparen voor een apart subforum binnen GoT? :+
8) Strak plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Royz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:46:
Nee, laat maar dan moeten we ook nog iemand vinden die het forum vult met nietszeggende openings posts.

Ik vind dit plekje ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet twee keer gebeld met Microsoft Xbox 360 support. Tot twee keer toe wisten ze me te melden dat de console helemaal geen krassen op schijfjes kan maken, omdat Microsoft dit zelf getest heeft. Alleen door eigen schuld (console verplaatsen tijdens het spelen, vibraties omdat 'ie op een instabiele plek staat) kan dit voorkomen. De dames die ik aan de telefoon had weigerden om hiervoor een ticket aan te maken en hem terug te nemen ter reparatie of vernieuwing.

Het enigste wat ik nog zou kunnen doen is een mailtje sturen naar xboxsup2@microsoft.com met wat foto's en een uitleg van mijn probleem. Maar ze verzekerden me al van een negatief oordeel hier over.

Als dat zo gaat uitkomen dan zit ik dalijk dus mooi te kijken met een apparaat van €400 dat mijn schijfjes bekrast, en vernielt. Dead Rising was al praktisch onspeelbaar geworden eerst, en tijdens het spelen van Gears of War krijg ik ook al "disc unreadable" errors. Ik word echt kwaad als ik op zo'n manier behandeld word als daarnet. Wat een ongelooflijke kakservice zeg!

Wat zou ik verder nog kunnen doen om toch in aanmerking voor een gerepareerde / nieuwe console te komen? Ik durf toch te zweren dat er eerder mensen waren die wel een nieuwe exemplaar hebben gekregen, en die de zelfde problemen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:18:
Wat zou ik verder nog kunnen doen om toch in aanmerking voor een gerepareerde / nieuwe console te komen? Ik durf toch te zweren dat er eerder mensen waren die wel een nieuwe exemplaar hebben gekregen, en die de zelfde problemen hadden.
Kassa schijnt binnenkort aandacht te gaan besteden aan het probleem, dus je kunt je het beste daarbij aanmelden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Daarnet twee keer gebeld met Microsoft Xbox 360 support. Tot twee keer toe wisten ze me te melden dat de console helemaal geen krassen op schijfjes kan maken, omdat Microsoft dit zelf getest heeft. Alleen door eigen schuld (console verplaatsen tijdens het spelen, vibraties omdat 'ie op een instabiele plek staat) kan dit voorkomen. De dames die ik aan de telefoon had weigerden om hiervoor een ticket aan te maken en hem terug te nemen ter reparatie of vernieuwing.

Het enigste wat ik nog zou kunnen doen is een mailtje sturen naar xboxsup2@microsoft.com met wat foto's en een uitleg van mijn probleem. Maar ze verzekerden me al van een negatief oordeel hier over.

Als dat zo gaat uitkomen dan zit ik dalijk dus mooi te kijken met een apparaat van €400 dat mijn schijfjes bekrast, en vernielt. Dead Rising was al praktisch onspeelbaar geworden eerst, en tijdens het spelen van Gears of War krijg ik ook al "disc unreadable" errors. Ik word echt kwaad als ik op zo'n manier behandeld word als daarnet. Wat een ongelooflijke kakservice zeg!

Precies ongeveer het zelfde probleem hier!
Ik heb ook een keer zogoed als een unreadable disc gekregen, ik wou gewoon dat MS die vergoede, ik kwam niet meer verder.
Ben heel lang met die man aan de telefoon in discussie geweest!
Maar er kwam idd niets uit.. Nu pakte hij hem toevallig één keer wel van de 15 ofzo :x en nu ben ik dus als ware langs die error.. _/-\o_
Maarja ik had ook geen idee wat ik meer kon doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:21:
[...]

Kassa schijnt binnenkort aandacht te gaan besteden aan het probleem, dus je kunt je het beste daarbij aanmelden.
Wow! Thanks man, dit had ik net nodig! _/-\o_ Die gasten van Kassa weten hier wel raad mee denk ik. Het word tijd dat gamend Nederland eindelijk eens verlost word van dit aanhoudende probleem dat maar niet lijkt te worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Onno_Devine schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:22:
[...]

Ik heb ook een keer zogoed als een unreadable disc gekregen, ik wou gewoon dat MS die vergoede, ik kwam niet meer verder.
Maar er kwam idd niets uit.. Nu pakte hij hem toevallig één keer wel van de 15 ofzo :x en nu ben ik dus als ware langs die error.. _/-\o_
Terug naar de winkel gaan. Ik had nl het zelfde probleem met GoW. Op het zelfde stuk kreeg ik telkens de melding Unreadeble Disk toen heb ik dixons gebeld en uitgelegd dat ik het spel maar net 2 mnd had en toen kon ik em langs brengen en kreeg ik een nieuwe disk.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Het wordt inderdaad eens tijd dat een consumenten programma aandacht besteed aan dit probleem.
Ik heb dit zelf destijds ook al aangekaart bij iemand die dit probleem had, al zijn er nog altijd personen die ontkennen dat het de schuld is van MS.

Zelf heb ik er gelukkig geen last van, maar vrienden wel. In het begin werdt het probleem door MS ook onderkent en 360's en DVD's uitgewisseld, maar schijnbaar gaat het nu een beetje in de papieren lopen en weigeren ze nog mee te werken.

Ze zeggen dat je de console niet rechtop mag zetten..... waarom maakt men dan recalme met een rechtopstaande console? En staat het in de handleiding? :?

Omgevingstrillingen... als ik een shop geef tegen mijn laptop of dvdspeler terwijl de disc draait zelfs dan heb ik nog geen krassen.

Ik vind mijn 360 een fantastisch apparaat, maar de spelers die er in zitten zijn duidelijk de sluitpost van de begroting en daardoor toch wel de Achilleshiel van deze console. De spelers zijn gewoon zo slecht dat ze gaan vibreren en daardoor flink herrie maken, en soms zo erg vibreren dat ze de DVD bekrassen.

Hopenlijk dat men in de toekomst een betere speler in zal bouwen, naar wat ik begrepen heb zijn de BenQ's al beter maar optimaal is het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Onno_Devine schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:22:
[...]

Een vriend ("Jan", voor het gemak) van een vriend ("Piet") van mij (ja ja, het is niet makkelijker ; ) had hetzelfde probleem. Ik hoop zelf niet dat ik het ga krijgen overigens. Maar on topic: hij had hetzelfde probleem zonder ooit zijn Xbox360 gekanteld te hebben, vervoerd te hebben met disc erin, of zelfs maar verplaatst te hebben. Gewoon uit de verpakking gehaald, en gaan spelen, en de 360 maakte krassen. De helpdesk weigerde hem enige ondersteuning te bieden. Nu is "Piet" een kennis van iemand (ja ik weet het) die bij het hoofdkantoor van Microsoft Nederland werkt. Die iemand zei tegen "Piet", dat "Jan" het beste gewoon even direct contact met hem op kon nemen. Hoe dit precies allemaal verlopen is weet ik niet, want het kwam gewoon een keer ter sprake op een avond gamen.
Toch, het blijkt dat die miepjes op de helpdesk helemaal niet zo goed weten wat aan te moeten met klachten, en dus zo maar een No Go Area opzetten, waar wij dus niet doorheen komen. Terwijl achter hen een team staat wat wél heel vriendelijk met haar klanten omgaat...
Ik zal eens wat navraag plegen, misschien kom ik erachter wat er met "jan" allemaal gebeurd is, en wat ie heeft moeten doen voor een nieuw exemplaar...

-W.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
D.R. schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:04:
[...]

Uitspelen in 6 uur, ja op rookie misschien, op veteran heb je er toch behoorlijk pittige missies inzitten. Het is echt strategisch plannen wat je van plan bent, hoe je een formatie het beste kan laten aanvallen. Ga je gelijk voor de doelwitten of destroy je eerst de escorte..
Nee, ik vermaak me nog wel met Battlestations Midway.
Heb hem ook maar gekocht, werd wel tijd voor een nieuwe game :9 . Nog niet gecrasht, lag dus aan de demo. Verder, multiplayer, tja, nog steeds dezelfde verschijnselen als in demo (mensen die vroeg weggaan omdat hun units naar de klote zijn, waardoor je bijvoorbeeld 2 carriers en een schip hebt, en alles qua overzicht kwijt bent). Maar als je een goed potje hebt, met tactiek is het echt wel leuk.

Zit nu bij missie 5 denk ik, met 2 schepen japanse cargo schepen neerhalen, lukt alleen nog niet... Ach, blijf proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb ook de zelfde probleem, vorig week contact opgenomen en mijn probleem voorgelegd. Volgens de helpdesk blijkt uit onderzoek van Micorsoft dat de Xbox geen krassen kan maken op je dvd en dat ze er niks aan doen en echt helemaal niks :(

Maar ik had nog een andere probleem, als mijn dvd drive aan het laden was hoorde ik een heel raar geluid. ( weet niet hoe ik het moet uitleggen, net alsof de drive de handrem trok en daarna loopt hij vast) Volgens de helpdesk kon dit ook niet en ze konden er ook niks aandoen.

Ik ben gelukkig goed geholpen door de meneer van de helpdesk. Hij heeft een reperatie bon gemaakt, dat mijn xbox steeds vastloopt en het krassen erbuiten gelaten, omdat als hij dat zou melden hij geen reperatie bon kan aanmaken. Ik was het er niet mee eens, omdat mijn grootste probleem het krassen van de dvd is. Ben in het bezit van 31 games (orgineel) en speel 6 games zeer vaak en zijn allemaal bekrast. Soms moet ik een spel iets van 10x proberen om hem te kunnen opstarten, zeer irritant. Echt kut dat microsoft daar niks aan doet, omdat het volgens hun onderzoek niet kan. Al met al dankzij de hulp van de helpdesk toch een reperatie bon gekregen en als goed is wordt hij vandaag opgehaald door UPS.

Edit: Net UPS langs geweest, hoop dat ik hem zo snel mogelijk terug krijg, begin hem nu al te missen ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Vreemd wel dat microsoft nog steeds de krassen niet erkent.
Sommige mensen krijgen daar dan wel weer gehoor naar.

Best wel jammer als je 400 euro aan een console hebt gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaand een kopie van de mail die ik zojuist naar het programma Kassa heb gestuurd. Bij deze raad ik ook iedereen aan die de zelfde problemen heeft, het zelfde te doen! Hoe meer klachten er bij het programma binnen komen, des te meer druk er op Microsoft kan worden gezet om tot een passende oplossing te komen.
Geachte Kassa,

Zojuist heb ik de aflevering gezien waarin jullie het hadden over de Xbox 360 en het bekrassen van de bijbehorende games. Ook bij mij is dit het al meer dan twee maanden het geval!

Sinds dat ik de console heb gekocht, heb ik ook reeds drie games aangeschaft. Eén daarvan is in de periode van aanschaf tot nu al volledig onspeelbaar geworden. Twee andere games vertonen allerlei krassen, varierend van klein tot groot. Aangezien ik zelf zeer voorzichtig om ga met al mijn spullen, weet ik 100% zeker dat de console deze krassen op mijn schijfjes heeft gemaakt.

De afgelopen twee maanden heb ik al meerdere malen contact opgenomen met de winkel waar ik het apparaat gekocht heb, en tot drie keer toe contact opgenomen met Microsoft Support. Beiden hebben mij tot op heden altijd afgewezen, en stellen dat IK de oorzaak ben van al mijn problemen omtrent de console. Er word geen reparatie aangeboden, en mijn schijfjes worden ook niet vergoed!

Ik heb tevens al met een hele hoop mensen gesproken die precies de zelfde problemen hebben. Maar er word maar een heel enkele keer een uitzondering gemaakt bij Microsoft om mensen met soortgelijke problemen te helpen. Het varieerd ook bij deze mensen van "disc unreadable" errors, tot compleet vernielde schijfjes. En aangezien het een behoorlijke dure hobby is (€400 voor de console, en circa €60/70 voor een game) loopt dit natuurlijk behoorlijk in de prijzen. Je kunt wel stellen dat ik voor enkele honderden Euro's in de pan ben gehakt. Net zoals velen met mij.

Nu hoop ik echt dat er via uw programma iets gedaan kan worden voor alle gedupeerden! Vandaar dat ik u ook deze e-mail stuur. Bij deze wens ik u veel sterkte om een gepaste oplossing te vinden voor alle gedupeerden.

Veel succes!

Met vriendelijke groet,
Marco van der Woude
Wanneer er via deze weg niets kan worden gerealiseerd dan houd het denk ik ook op. Kassa is toch wel een toonaangevend programma op consumenten gebied, en krijgt meestal ook wel iets voor elkaar als het moet. En anders zitten alle gedupeerden toch maar mooi te kijken met een kut apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

@ Marco1983

Heb ook een mail gestuurd, (zelfde als wat in me bericht hier boven staat ) naar kassa hoop echt dat ze er wat mee doen _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door sekeroglan op 20-02-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

misschien is het een idee om ook dit topic mee te geven aan kassa ?
Er staan hier nog een aantal ervaringen in ..

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Blaasvis schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:34:
misschien is het een idee om ook dit topic mee te geven aan kassa ?
Er staan hier nog een aantal ervaringen in ..
Goed idee van je, alleen denk ik niet dat ze bij Kassa ff 30 topics gaan lezen :o
Maar ja, nee heb je ja kan je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Lijkt me slimmer om dan ff een topicje aan te makan met poll etc. dir in :)

Ik heb hier gelukkig nog geen last van *Klop, klop (de uit geleende GoW heb ik helaas wel terug gehad met twee rare krasjes dr op maar dat is onderling af gehandeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Civic519 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:48:
Lijkt me slimmer om dan ff een topicje aan te makan met poll etc. dir in :)

Ik heb hier gelukkig nog geen last van *Klop, klop (de uit geleende GoW heb ik helaas wel terug gehad met twee rare krasjes dr op maar dat is onderling af gehandeld)
Dat lijkt mij geen goed plan. Polls zijn niet alleen waardeloos online (iedereen kan stemmen, ook mensen die geen Xbox 360 hebben), maar wekken ook weinig discussies op. Een apart topic voor Kassa is ook niet wenselijk. Voor onderwerpen die voor Kassa van belang zijn kun je terecht op hun eigen forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

@ Terr

Had een poll gemaakt, maar werkt niet moet ik daar toestemming voor vragen?

Nu ik ook je post terug lees heb je opzich gelijk.

[ Voor 123% gewijzigd door sekeroglan op 20-02-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 360 aangesloten via een toslink kabel op mijn home cinema set, dit zou het beste geluid moeten geven. maar als ik op het dashboard bij settings voor dolby digital 5.1 kies dan hoor ik alleen geluid via de voorste twee speakers en de subwoofer. Waarom hoor ik dan niet het geluid uit alle boxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Misschien dat de dashbord geen 5.1 geluiden geven?
Hoor je wel 5.1 bij een film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 13-09 23:52
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:03:
Ik heb mijn 360 aangesloten via een toslink kabel op mijn home cinema set, dit zou het beste geluid moeten geven. maar als ik op het dashboard bij settings voor dolby digital 5.1 kies dan hoor ik alleen geluid via de voorste twee speakers en de subwoofer. Waarom hoor ik dan niet het geluid uit alle boxen?
Doet die het niet bij het gamen dan, surround?
Als ik de internetradio afspeel, hoor ik de muziek alleen op de voorste twee. Echter de game wordt wèl in surround gedaan. (kàn de muziek wel op alle zetten overigens, maar staat op stereo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 13:32
Fraggler schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:57:
Weet iemand een fijn programma of een link naar een howto om HD content om te zetten naar wmv hd?
Ik heb namelijk een hoop hd films in x264 en .ts die ik graag om wil zetten zodat ik deze mooi op mijn x360 kan afspelen.
Hier staat alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Loopt jullie 360 wel eens vast?

Ik heb hem nu een maand en hij is al 2x vastgelopen. 1x met NFSMW en 1x met CoD3. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
RappieRappie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:07:

Ik heb hem nu een maand en hij is al 2x vastgelopen. 1x met NFSMW en 1x met CoD3. :(
Gister nog bij TDU, en notabene op het scherm "saving content don't turn off you console..." Schork me de tering. Net ook eindelijk is 'the tour of the island' gedaan, en dan zou nu alles weg zijn... heb hem nog even aan laten staan in de hoop dat hij weer bij zn positieve zou komen maar helaas. Toch maar uit gezet, en even laten 'afkoelen' Gelukkig is er niks verloren gegaan. :)

Hoe staat je 360? blokkeer je geen ventilatie gaten etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Die van mij loopt weleens vast ja, voornamelijk in Burnout Revenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hij loopt bij mij ongeveer 8 keer per 10 keer dat ik Saints row speel vast (meestal na wat langer spelen, en als er veel explosies op het beeld zijn b.v.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02

Ik heb mijn 360 gekocht in februari 2006 en die liep toen ik hem net kocht regelmatig vast. Maar toen er eenmaal een zooi updates kwamen werd dit opgelost. Ik heb eigenlijk sinds dien geen problemen meer met mijn 360 gehad. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ach ik zag hier en daar dat het wel eens voorkwam. Wel jammer maar goed; ik zit er niet mee. Als hij stuk gaat claim ik gewoon mijn garantie. :)

Wel waardeloos zonet; had net een bounty in NFSMW van 450.000 toen ie vastliep. :(

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 20-02-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En helaas.......deze week gewoon geen release op XBLA...
Ik heb een maand geleden points ingeslagen voor de toffe releases en wat heb ik er tot nu toe van gekocht? Een jetpac gamerpic........
Ik weet dat XBLA geen abonnement is waar je wekelijks recht heb op een nieuwe game, maar kom op Microsoft....how hard can it be?
Wellicht dat het vertrek van Ross Erickson en Greg Canesta dit gerommel veroorzaakt.....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 06:29:
En helaas.......deze week gewoon geen release op XBLA...
Ik heb een maand geleden points ingeslagen voor de toffe releases en wat heb ik er tot nu toe van gekocht? Een jetpac gamerpic........
Ik weet dat XBLA geen abonnement is waar je wekelijks recht heb op een nieuwe game, maar kom op Microsoft....how hard can it be?
Wellicht dat het vertrek van Ross Erickson en Greg Canesta dit gerommel veroorzaakt.....
Serieus? ;( Ik dacht dat alien hominid zou komen. Ze hebben zoveel spellen liggen, en dan krijg je tapper en paperboy en het fatsoenlijke houden ze achter? Niet te geloven.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wacht nog op SWOS als XBLA :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Ik heb zojuist even met Mediamarkt Eindhoven gebeld met de vraag of ze nog een Xbox360 Premium pakket met Gears of War hadden liggen.
Kreeg ik als antwoord dat die dingen limited zijn, en dat ze die dus niet hadden en niet meer binnen kregen. Ik vond het een vrij apart antwoord aangezien ik me niet voor kan stellen dat het pakket limited is, en ze waarschijnlijk dacht dat ik het over de limited edition van het spel had.

Maar, misschien weet iemand hier zeker hoe dat zit met dit pakket, of dit daadwerkelijk limited is of niet...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik denk dat Microsoft zich ernstig in de vingers snijdt door maar maximaal 1 spel per week te willen uitgeven. Vanwege het uitstel van 1 titel moeten er nu andere titels worden uitgesteld en het aantal ontwikkelaars die interesse hebben in XBLA ligt lager dan wanneer er 2 of 3 titels per week komen(er kunnen maar maximaal 52 spellen per jaar worden uitgebracht).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Weltschmerz schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:12:
Ik heb zojuist even met Mediamarkt Eindhoven gebeld met de vraag of ze nog een Xbox360 Premium pakket met Gears of War hadden liggen.
Kreeg ik als antwoord dat die dingen limited zijn, en dat ze die dus niet hadden en niet meer binnen kregen. Ik vond het een vrij apart antwoord aangezien ik me niet voor kan stellen dat het pakket limited is, en ze waarschijnlijk dacht dat ik het over de limited edition van het spel had.

Maar, misschien weet iemand hier zeker hoe dat zit met dit pakket, of dit daadwerkelijk limited is of niet...
Er staat idd op de doos van GoW-pack dat het 'Limited Edition' is. Of dat enigszins waar is, betwijfel ik. Aangezien ik van GoW-pack 3-4x meer binnen heb gekregen aan voorraad van de echte Limited Edition pack van o.a. PS2-pink, PES6-XB360-Pack, whatever....

Hoe dan ook: lijkt mij niet dat het echt limited is.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
TweakBoy schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:37:
[...]

Er staat idd op de doos van GoW-pack dat het 'Limited Edition' is. Of dat enigszins waar is, betwijfel ik. Aangezien ik van GoW-pack 3-4x meer binnen heb gekregen aan voorraad van de echte Limited Edition pack van o.a. PS2-pink, PES6-XB360-Pack, whatever....

Hoe dan ook: lijkt mij niet dat het echt limited is.
Maar je weet niet toevallig of er iets inzit wat anders is dan bij de normale pakketten? Andere spelversie, ander frontje, andere kleur for example. Heb zoiets meegemaakt bij het Windwaker pakket van de Gamecube, die cube die daarbij zat was zilver, maar de latere edities waren gewoon paars, dat was dus echt iets limited, doch bleef de combinatie op voorraad.
Ik vraag me dan af als ik zoiets hoor of er iet in dat GoW360 pakket zit wat "limited" is...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:03:
[...]

Doet die het niet bij het gamen dan, surround?
Als ik de internetradio afspeel, hoor ik de muziek alleen op de voorste twee. Echter de game wordt wèl in surround gedaan. (kàn de muziek wel op alle zetten overigens, maar staat op stereo).
Inderdaad in het dashboard krijg ik het geluid uit twee speaker, maar in-game voledig 5.1 geluid. Alleen jammer dat als je muziek afspeelt op de xbox dat het geluid ook alleen maar uit de voorste twee komt. Dit zou je toch eigenlijk moeten kunnen instellen dat hij dan automatisch naar dolby stereo moet schakelen.

Trouwens klopt het dat de 360 geen dvd rw afspeelt? ik brand mijn films meestal op rw om ze 1 keer te kijken en dan te verwijderern maar de xbox speelt ze niet af. het is ook jammer dat je geen dvd kan streamen vanaf de pc of is hier wel een manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Le-zen..
Transcode 360, is pas 452x voorbij gekomen hier ;)

/edit
Hoewel ik moet zeggen dat ik zelf (in tegenstelling tot vele anderen), geen dvd's kon streamen. Het mag blijkbaar maar een zo kaal mogelijk iso zijn. Naja, voor de rest werkt het, ik gebruik de functie toch niet echt.

[ Voor 65% gewijzigd door UltraSub op 21-02-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
UltraSub schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:08:
Le-zen..
Transcode 360, is pas 452x voorbij gekomen hier ;)

/edit
Hoewel ik moet zeggen dat ik zelf (in tegenstelling tot vele anderen), geen dvd's kon streamen. Het mag blijkbaar maar een zo kaal mogelijk iso zijn. Naja, voor de rest werkt het, ik gebruik de functie toch niet echt.
In principe moet je hier toch elke vraag gewoon kunnen stellen, ongeacht of ie al 500x is langsgekomen of niet?
Een eerdere vraag van mij had ik namelijk niet gesteld omdat iemand anders er al iets over had gemeld, maar deze persoon kreeg geen antwoord. En verder is het niet altijd even fijn om 15 paginas in 30 topics te moeten gaan checken ; P

(verder snap ik de frustratie overigens wel enigzins)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:41:
[...]

In principe moet je hier toch elke vraag gewoon kunnen stellen, ongeacht of ie al 500x is langsgekomen of niet?
Waarom zou iemand de moeite moeten nemen zo'n vraag te beantwoorden als je zelf de moeite niet wilt nemen om even het topic door te lezen. Er worden soms vragen gesteld waarvan het antwoord letterlijk enkele posts eerder staat.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:52:
[...]

Waarom zou iemand de moeite moeten nemen zo'n vraag te beantwoorden als je zelf de moeite niet wilt nemen om even het topic door te lezen. Er worden soms vragen gesteld waarvan het antwoord letterlijk enkele posts eerder staat.
Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind niet dat men hoeft te verwachten dat iedereen, alle paginas van alle topics door gaat nemen. Ik zelf kijk ook eerst een paar paginas eerder, meestal rond een stuk of 10, maar ik ga ook niet alle topics doorlopen.
En daarbij, als je het zo frustrerend vindt, kun je de vragen ook gewoon negeren.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Weltschmerz schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:58:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind niet dat men hoeft te verwachten dat iedereen, alle paginas van alle topics door gaat nemen. Ik zelf kijk ook eerst een paar paginas eerder, meestal rond een stuk of 10, maar ik ga ook niet alle topics doorlopen.
En daarbij, als je het zo frustrerend vindt, kun je de vragen ook gewoon negeren.
Even een ctrl-fje over de startpost naar "stream" en je kan het vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal Gear Solid 4 toch ook naar 360?

De geruchtenstroom blijft maar door gaan. Zal het nieuwste deel uit de gewaardeerde Metal Gear Solid-reeks toch de overstap naar de 360 gaan maken? Het wijst er in ieder geval wel op. Het onderzoeksbureau Penn, Schoen en Berland Associates heeft een onderzoek uitgevoerd naar de potentie van Metal Gear Solid 4 op de 360. In het interview werd onder meer gevraagd naar hoe het huidige gamesaanbod van Konami op de 360 werd gewaardeerd, en of mensen graag MGS 4 op de 360 zouden willen zien.
Wie precies de opdracht tot het onderzoek heeft gegeven is onbekend. Hoewel dit onderzoek zonder uitslag niet zo heel veel zegt is de release van MGS 4 op de 360 weer een stapje dichterbij gekomen, GTA IV is namelijk na een zelfde soort onderzoek ook naar de Xbox gekomen.

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=16361

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:17:
Metal Gear Solid 4 toch ook naar 360?

[...]Zal het nieuwste deel uit de gewaardeerde Metal Gear Solid-reeks toch de overstap naar de 360 gaan maken?[...]
Oeh dat zou wel heel vet zijn. Ik ben zelf niet zo'n volwaardig MGS fan, maar ik heb dan ook nooit de moeite genomen om het te gaan spelen. Toch, aangezien het een vrij legendarische reeks spellen is lijkt het me tof om ze ook op de 360 terug te gaan zien.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-08-2022
Ik heb een normale breedbeeld televisie van 50Hz, en ik heb een computer beeldscherm van 60-75 Hz. Ik ben van plan om een Xbox 360 te gaan kopen, maar ik op verschillende forums gelezen dat de beeldkwaliteit van TV's die op 50Hz draaien, slecht is. Dus dacht ik dat ik het dan beter op mijn computerbeeldscherm kon spelen. Maar laatst heb ik gelezen dat alleeneen paar spellen op 60 Hz draait, en dat de rest 50Hz wel ondersteund. Op wat kan ik beter gamen, op mijn computerbeeldscherm of op mijn breedbeeld televisie?
Ik ben trouwens van plan om de Core versie te nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Olic90 op 21-02-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:52:
[...]

nou 30 topics doorlezen is inderdaad een heel karwei, maar ik had begrepen dat transcode alleen voor divx was en niet voor dvd daarom stelde ik die vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraag: Ik wil graag mijn draadloze controller opladen. Nu heb ik ergens hier ooit gelezen dat je het kunt aansluiten aan een usb aansluiting op je pc. Nu heb ik dat gedaan maar ik zie geen lampje of zo branden, waarmee ik kan zien dat het aan het opladen is. Doe ik dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 11:37
Iemand CrackDown al ergens gekocht? Zo ja? Waaro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
MetroidPrime schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:26:
Ik denk dat Microsoft zich ernstig in de vingers snijdt door maar maximaal 1 spel per week te willen uitgeven. Vanwege het uitstel van 1 titel moeten er nu andere titels worden uitgesteld en het aantal ontwikkelaars die interesse hebben in XBLA ligt lager dan wanneer er 2 of 3 titels per week komen(er kunnen maar maximaal 52 spellen per jaar worden uitgebracht).
Jep, dat idee heb ik ook. Aan de ene kant is regulatie wel goed omdat je anders misschien een enorme flood krijgt op de marketplace, aan de andere kant komt er per week ook wel meer dan 1 full-price titel uit.

In elk geval zou het me goed lijken als er 1 nieuwe titel naast 1 remake uitkomt. Dus pacman & heavy weapon samen, of in elk geval in dezelfde week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:45:
Even een kort vraag: Ik wil graag mijn draadloze controller opladen. Nu heb ik ergens hier ooit gelezen dat je het kunt aansluiten aan een usb aansluiting op je pc. Nu heb ik dat gedaan maar ik zie geen lampje of zo branden, waarmee ik kan zien dat het aan het opladen is. Doe ik dit goed?
Ik ga hem morgen ophalen, in Breda bij gamestore C-Square. 8) De game is daar momenteel al binnen gekomen, dus als je in de buurt woont zou ik zeker ff bellen en vragen of ze hem nog beschikbaar hebben. Ze hadden een aardige reserveringslijst, dus zou zeker eerst ff bellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een demo gedownload van John Woo Presents Stranglehold.
Wat ziet dat er bruut uit zeg! Wie heeft hier nog meer informatie over?

http://xbox360.ign.com/objects/748/748381.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
cvs79 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:46:
Net even de lokale spelletjes boer gebeld, en die heeft hem misschien morgen al. Beetje zuur dat ik de hele dag moe werken dus word het voor mij als nog vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
quote]Dagi schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:45:

Ik ga hem morgen ophalen, in Breda bij gamestore C-Square. De game is daar momenteel al binnen gekomen, dus als je in de buurt woont zou ik zeker ff bellen en vragen of ze hem nog beschikbaar hebben. Ze hadden een aardige reserveringslijst, dus zou zeker eerst ff bellen.
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:23:
[...]

Ik ga hem morgen ophalen, in Breda bij gamestore C-Square. 8) De game is daar momenteel al binnen gekomen, dus als je in de buurt woont zou ik zeker ff bellen en vragen of ze hem nog beschikbaar hebben. Ze hadden een aardige reserveringslijst, dus zou zeker eerst ff bellen.
Verkeerde reactie gequote? :P :)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:27:
Ik heb gisteren een demo gedownload van John Woo Presents Stranglehold.
Wat ziet dat er bruut uit zeg! Wie heeft hier nog meer informatie over?

http://xbox360.ign.com/objects/748/748381.html
valt weinig over te zeggen, behalve dan dat je in het theehuis gewoon regelrecht in een scene van de film Hardboiled terecht bent gekomen. d:)b ziet er super bruut uit, nu zeggen onwetende mensen wel: oh, tis een max payne aftreksel. Vergeet niet John Woo heeft die bullettime uitgevonden, ik kijk er in ieder geval naar uit.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:34:
[...]
nou 30 topics doorlezen is inderdaad een heel karwei, maar ik had begrepen dat transcode alleen voor divx was en niet voor dvd daarom stelde ik die vraag.
Mijn opmerking was niet direct tegen jou gericht hoor, meer een algemene opmerking
cvs79 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:46:
Yep, heb em net bij MM Arena gehaald. Ze waren er net de schappen mee aan het vullen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En weer een Jprg op komst!!!! Eternal Sonata. Heeft een Japanse release gekregen, dus hopen dat ie ook snel naar Europa komt!!! deze wordt een must samen met Blue Dragon :9~

een filmpje (lage kwaliteit) : http://media.xbox360.ign.com/media/761/761569/vids_1.html

Keep `m comming MS O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Meeste gameshop's hebben al een lijst op crackdown...
Haal hem vanavond op.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Ik had naar kassa gemaild, vandaag een stijlvol mailtje terug gekregen _/-\o_
Kassa VARA (Kassa@vara.nl) + Contactpersoon toevoegen
Aan: Onno (************@hotmail.com)

Onderwerp: RE: Xbox 360 bekrast spellen.

Mag ik je telefoonnummer?

vr grt
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
DrumandBass schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:46:
Meeste gameshop's hebben al een lijst op crackdown...
Haal hem vanavond op.
Mensen die Crackdown reeds in hun bezit hebben, zouden jullie wat meer informatie willen geven over de 'beta coupon'? Op dit moment heb ik bijvoorbeeld geen Gold-abbo op mijn gamertag meer staan, moet ik nog steeds verlengen. Bij het activeren van deze coupon heb je Gold nodig? Kga pas mn Gold-abbo activeren zodra ik weer tijd heb om lekker online te gamen, zonde om die nu al te activeren terwijl ik nu nog in een drukke periode zit...

Kwas net in een gamewinkel, Fuzion Frenzy 2 lag daar mooi in de schappen.... 40 euries, das nie nix...
Ik was in de veronderstelling dat deze game een budget-prijs mee zou krijgen, a 25 tot 30 euries?

Misschien vanavond ergens Crackdown proberen te fixen, anders maar vrijdag ofzo... (morgen geen tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Novah schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:06:
[...]
Mensen die Crackdown reeds in hun bezit hebben, zouden jullie wat meer informatie willen geven over de 'beta coupon'? Op dit moment heb ik bijvoorbeeld geen Gold-abbo op mijn gamertag meer staan, moet ik nog steeds verlengen. Bij het activeren van deze coupon heb je Gold nodig? Kga pas mn Gold-abbo activeren zodra ik weer tijd heb om lekker online te gamen, zonde om die nu al te activeren terwijl ik nu nog in een drukke periode zit...

Kwas net in een gamewinkel, Fuzion Frenzy 2 lag daar mooi in de schappen.... 40 euries, das nie nix...
Ik was in de veronderstelling dat deze game een budget-prijs mee zou krijgen, a 25 tot 30 euries?

Misschien vanavond ergens Crackdown proberen te fixen, anders maar vrijdag ofzo... (morgen geen tijd).
Fuzion Frenzy ligt bij Nedgame.com voor 34,99, maar dat is dan weer ex. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ThatsHollywood schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:44:
En weer een Jprg op komst!!!! Eternal Sonata. Heeft een Japanse release gekregen, dus hopen dat ie ook snel naar Europa komt!!! deze wordt een must samen met Blue Dragon :9~

een filmpje (lage kwaliteit) : http://media.xbox360.ign.com/media/761/761569/vids_1.html

Keep `m comming MS O-)
lage kwaliteit? IGN insider abo ftw :7 . Ben benieuwd.

*edit* eerste video bekeken. Battlesysteem doet wat denken aan de "tales of" reeks, grote plus voor mij :)

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 21-02-2007 17:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
ThatsHollywood schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:44:

Keep `m comming MS O-)
Hup, weer een mooie titel voor de x360, houdt het dan nooit op :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 13-09 22:54
Ik heb vandaag een VGa kabel gekocht voor mijn xbox 360. Aangesloten op mijn CRT Philips 109B6 scherm. Maximale resolutie : 1920 x 1440 bij 64 Hz , heeft deze monitor. Nu had ik om even te testen hem dus op 1920x1080 gezet.
Ik leuk wachten niks blijft zwart beeld en sprong weer terug op oude resolutie. Nu gezet op 1280x1024, (maar mijn desktop heb ik normaal op 1280x960 staan, tevens staat windows ingesteld op 85 hz, terwijl in menu van monitor zelf 60hz staat en 85 hz is forced:S).

Iemand enig idee waarom de xbox hem neit 1920 kan sturen?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.