Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Welke Xbox 360 is nu aan te raden om te kopen? Ik bedoel hiermee, welke xbox 360 heeft welke drive. Als ik het zo lees zijn de benq's het stilst, maar hoe herken je zo'n "nieuwe" xbox 360 ivm een "oudere" ??

Ik sta op het punt er eentje te kopen, maar zou best nog even willen wachten om geen "oude" te kopen. (mijn portemonee jeukte wel toen ik een premium voor 350 zag net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:33:
mijn portemonee jeukte wel toen ik een premium voor 350 zag net
Waar zag je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik heb zojuist een email gekregen met codes voor twee arcade games (toen ik m'n xbox 360 had gekocht kon ik me op internet aanmelden en zou ik in februari (nu dus) 2 arcade games krijgen). ik heb codes gekregen voor frogger en joust. nu vroeg ik me af of iemand anders dit ook gekregen heeft en misschien andere games... misschien wil iemand een van deze games ruilen voor andere die diegene gekregen heeft (als ze voor iedereen andere game codes geven)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:54
McBBvB schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:04:
ik heb zojuist een email gekregen met codes voor twee arcade games (toen ik m'n xbox 360 had gekocht kon ik me op internet aanmelden en zou ik in februari (nu dus) 2 arcade games krijgen). ik heb codes gekregen voor frogger en joust. nu vroeg ik me af of iemand anders dit ook gekregen heeft en misschien andere games... misschien wil iemand een van deze games ruilen voor andere die diegene gekregen heeft (als ze voor iedereen andere game codes geven)...
Ik heb ook codes voor die twee games gekregen. Ik denk dat iedereen gewoon dezelfde krijgt.

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als ik mijn xbox wil registreren online zegt die altijd dat de service niet beschikbaar is tijdelijk zodra ik alles heb ingevoerd en op enter heb geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
McBBvB schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:04:
Woehaaa.... ik heb een 360 uit januari 2006.
Ik had me voor de gein ook aangemeld en heb de codes ook gekregen... :)

8)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 12-09 13:39
Ik ben even de naam van de zaak vergeten, het is zo'n gameshop vlak naast mediamarkt rotterdam
volgens mij was het is van "game plaza" oid. Ik kan er nog even heen lopen als je het zeker wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Harro1985 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:44:
[...]

Ik heb ook codes voor die twee games gekregen. Ik denk dat iedereen gewoon dezelfde krijgt.
hmm ik heb een launch xbox en meteen geregd; maar nooit codes gezien... bedankt dat microsoft de mensen van het eerste uur ook iets teruggeeft...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st18
  • Laatst online: 06-09 18:07
Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:06:
[...]

hmm ik heb een launch xbox en meteen geregd; maar nooit codes gezien... bedankt dat microsoft de mensen van het eerste uur ook iets teruggeeft...
Mensen van het eerste uur kregen Texas Hold'em Poker gratis..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:10:
[...]

Ik ben even de naam van de zaak vergeten, het is zo'n gameshop vlak naast mediamarkt rotterdam
volgens mij was het is van "game plaza" oid. Ik kan er nog even heen lopen als je het zeker wilt weten.
Dank je wel! Het is inderdaad 'game plaza'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is in Media Markt Den Haag voor 369 euro geloof ik en de Core 269 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Arcade game van komende woensdag word, als de geruchten waar zijn Alien Hominid HD.
Zou wel mooi zijn na de retro bagger van afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
st18 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:11:
[...]

Mensen van het eerste uur kregen Texas Hold'em Poker gratis..... ;)
ehm, niet bij mij dus, ik heb nooit iets gekregen na registreren

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 17-02-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 19:48
Had je maar moeten opletten. Was de eerste 48 uur gratis te downloaden toen het op marketplace verscheen. :P

Ik hoop dat MS weer zoiets doet zoals ze bij de oude xbox hebben gedaan. Mensen die voor een bepaalde datum hun xbox hadden gekocht (Voor de prijsverlaging) konden 2 gratis games kiezen + een gratis controller.
Gelukkig voor mij waren de winkeliers toen zo slim om al voor die datum de prijsverlagingen te doen, dus ik had heel goedkoop een xbox + die extra's. :P

[ Voor 63% gewijzigd door Albinoraptor op 17-02-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hmm.. hier ook Frogger en Joust.
Maar ja, tis carnaval hier in het zuiden, dus ik ga nu niet proberen. Eerst 4 dagen grof zuipen, donderdag en vrijdag zal ik me er eens aan geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
milenko79 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:16:
En je hoeft toch ook niet ieder spel dat je hebt uitgespeeld oneindig in de kast te laten staan?
Zodra ik klaar ben met ene spel gaat hij op marktplaats (of ik moet er echt heel zeker van zijn dat ik het spel nogmaals ga spelen, maar meestal gaat hij dan 2 maanden later alsnog op marktplaats).

Bewaren van spellen waar je nooit meer tijd voor hebt is zonde IMO. Mijn idee daarachter is dat het gaat om de ervaring, niet om het eigendom van het schijfje.
Dat is wel zo, maar ik vind dat tegenwoordig meer de nadruk ligt op het online gamen. De single player is meestal nogal kort, maar daarna begint de volgende fase.
Zoals bijvoorbeeld Need for Speed Carbon, ik had hem in 1 dag uit (1 dag!) maar ja, die computertegenstanders rijden voor geen meter. Daarna ga je online en word je de eerste week compleet zoek gereden

En de lengte van de games: kan je nagaan, met tomb raider1 op de playstation ben ik echt weken bezig geweest (zeker 3 uur per dag), maar dat zie je eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ahhh vandaag loopt mn gold af...

Iemand nog een trail kaartje liggen toevallig? O-)

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]

Nou moet je microsoft niet er van de schuld geven dat jij hebt zitten te pitten.

Ergens in december hebben hier een aantal posts gestaan over het feit dat xboxlive! 2 gratis games weg gaf als je je xbox op een bepaalde site registreerd.

Mijn 360 was al sinds januari 2006 geregistreerd, maar toch heb ik hem nog eens aangemeld.. wie niet waagt die niet wint. En dus gisteren de 2 games gekregen.

Texas Hold'em was gratis te downloaden binnen 48 uur na de release. Veel mensen hebben en toen ook gedownload, als je toen hebt zitten slapen kan Microsoft er ook niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Was alleen in een bepaalde periode, en niet met launch.

En herinner je nog die mooie Premium afstandbediening die je bij je launch 360 kreeg? ;)
Phusebox schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 09:02:
[...]

ehm, niet bij mij dus, ik heb nooit iets gekregen na registreren
Haha, nee, toen Texas Hold 'em uit kwam, was ie de eerst 48 uur voor nop te downloaden ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Muthas op 17-02-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:52:
[...]

[...]

Ik heb ook Ultimate 32 Bit NL, 30 dagen eeuwige versie :) Ik kan video's/fotos/muziek wel bekijken met de Media Center, maar zodra ik een film opent zegt hij dat het een onbekende extensie heeft, terwijl het gewoon .avi is. Ik heb dus Kazaa-lite codecs en All Codecs geinstalleerd maar gaf dat nog steeds aan, is er nog iets wat ik moet downloaden zodat hij mijn Xvid films wel afspeelt?
Ten eerste moet je dus transcode360 installeren (google maar even). Als je dat werkend hebt gekregen (zorg ervoor dat je de tray optie kiest met installeren en UAC uitzetten) dan kan je met mediacenter op een avi gaan staan, houd je x in zodat je meer opties krijgt,dan klik je in het menuutje op meer en dan zie je een knop transcode360 die je klikt. Als het goed is zie je dan je film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer dat het geen 16:10 resoluties zoals 1440x900 ondersteunt via de VGA kabel. Nu ziet het beeld op mijn nieuwe samsung 931BW er totaal niet uit,veel te blurrig. Ik raad iedereen af om een 16:10 monitor te kopen, zelfs een sdtv heeft beter beeld. Ik vraag me af waarom microsoft geen 16:10 resoluties wil aanbieden.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Heavy Weapon is best vermoeiend als je met z'n vieren speelt. Het hele scherm is 1 grote kogelregen en het is lastig daar alles tussendoor te zien.. maar het is wel super gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En dat kan alleen online neem ik aan ?
Ik probeerde het laatst met zijn vieren te spelen, maar dat ging niet.
Of kan het gewoon niet met de trial en wel met de full version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:44:
Heavy Weapon is best vermoeiend als je met z'n vieren speelt. Het hele scherm is 1 grote kogelregen en het is lastig daar alles tussendoor te zien.. maar het is wel super gezellig :)
Maar wel vet. Ik ben tot de 13de minuut gekomen met drie andere gasten. Het beste is wel teamwork. 1 iemand die op grondvoertuigen let, 1 iemand die de linkerkant kapot knalt, een de rechterkant en 1 is vliegende keep, bv. iemand met een laser die rockets uit de lucht schiet.

Even voor alle duidelijkheid. Je kan dus niet met 2 man op dezelfde console Xbox Live Warparty spelen met 2 random andere dudes? Is mij nog niet gelukt namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Haijo schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:05:
[...]

Maar wel vet. Ik ben tot de 13de minuut gekomen met drie andere gasten. Het beste is wel teamwork. 1 iemand die op grondvoertuigen let, 1 iemand die de linkerkant kapot knalt, een de rechterkant en 1 is vliegende keep, bv. iemand met een laser die rockets uit de lucht schiet.

Even voor alle duidelijkheid. Je kan dus niet met 2 man op dezelfde console Xbox Live Warparty spelen met 2 random andere dudes? Is mij nog niet gelukt namelijk...
Klopt. Je leert overigens vrij snel als je bezig bent :)

Ik zat hier met mijn broer te spelen, en maakte een game aan met 1 private slot waarin ik hem uitnodigde maar dat werkte inderdaad niet. Je kunt niet local multiplayer en online multiplayer combineren lijkt het.

Je kunt wel lokaal met z'n vieren spelen. Of dat in de trial ook kan weet ik eigenlijk niet, ik heb de trial 5 minuten gespeeld en toen de full version maar gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waarschijnlijk ligt het dan aan de trial hehe.
Ik ga 'm waarschijnlijk toch unlocken binnenkort, dus dan kom ik er vanzelf wel achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu op www.consumententv.nl kijken: xbox 360 krast spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:12:
[...]

Klopt. Je leert overigens vrij snel als je bezig bent :)

Ik zat hier met mijn broer te spelen, en maakte een game aan met 1 private slot waarin ik hem uitnodigde maar dat werkte inderdaad niet. Je kunt niet local multiplayer en online multiplayer combineren lijkt het.

Je kunt wel lokaal met z'n vieren spelen. Of dat in de trial ook kan weet ik eigenlijk niet, ik heb de trial 5 minuten gespeeld en toen de full version maar gekocht :P
Eens een keer samen spelen? Gamertag: Haijo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Haijo schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:47:
[...]

Eens een keer samen spelen? Gamertag: Haijo.
Klinkt goed, mijn gamertag staat in mijn onderschrift :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Laatst online: 09:47

Duinkonijn

Huh?

vraagje is die wifi adapter van 360 ook onder XP/vista te gebruiken.

heb gezocht naar drivers maar zie zo 123 niks.

kan hem helaas niet voor me xbox gebruiken gezien hij buiten het bereik staat van me ap..

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Muthas schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:31:
[...]

Was alleen in een bepaalde periode, en niet met launch.

En herinner je nog die mooie Premium afstandbediening die je bij je launch 360 kreeg? ;)
Ik ben ff aan het zoeken geweest en kwam hier op uit:
www.xbox360nextgennow.com/register
Zo te zien als je alles invult krijg je gratis codes :o ik heb het geprobeerd, alleen toen ik al me gegevens had ingevuldt kwam ik bij Compaign Code (joost mag weten wat dit is..) en Serial.
Maar er stondt ook Skip dus ik heb geskip`t :P en thankyou blabla dus ik wacht af of ik een mailtje krijg met de gegevens :)
_/-\o_

Edit: o leuk je moet dus je serial invoeren staat in de Terms of use., had net me 360 weer terug gezet :z
Registration Successful. Thank you for participating!

Microsoft will verify your entry and, if valid, you will receive an email with the tokens for your free Xbox Live® Arcade games on or before February 15, 2007.
Damn ben dus wel te laat O-) 2 dagen naja we zullen zien..
Als Compaing code moet je: XBXNG111 gebruiken!!
Ben benieuwd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Onno_Devine op 17-02-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

XBXNG102 is de campaign code voor 4(?) gratis games, tenminste dat heb ik vanavond geprobeerd

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
op het Xbox forum:
http://forums.xbox.com/5/9026932/ShowPost.aspx#9026932

Zeggen ze het van wel.
Ik heb het geprobeerd, waarschijnlijk te laat maar we zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

vanochtend in de mediamarkt breda vielen me de volgende zaken op
frenzy 2 voor 33 euro
pgr3 voor 25 euro
bomberman 57 euro

wist niet dat bomberman uit was en frenzy is erg cheap voor die prijs.. maakt het zelfs wel interessant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ik weet dat er games zijn waarbij het mogelijk is om gamerpics te unlocken.

Iemand van jullie enig idee of er een site is waar ik kan vinden bij welke games dit het geval is en op welke manier je de pics dan vrij speelt?

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/exCOESes.png

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Haijo schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:05:
[...]

ben tot 6 minuten en 57 seconden gekomen, maarja dat was na een uurtje spelen, met 2 man totaal dus. Erg leuk arcade spel overigens, zijn er nog meer zulke verslavende spellen als heavy weapon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf tot 17 min gekomen, was supervet. De nummer 1 is tot een half uur gekomen, daar heb ik echt bewondering voor, want het is echt hectisch......
@Darkshadow : Ik vond Assault heroes ook een hoog "nog een keertje dan"gehalte hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 07:51:
@Darkshadow : Ik vond Assault heroes ook een hoog "nog een keertje dan"gehalte hebben.....
Op den duur begonnen de minpunten van Assault Heroes mij een beetje te veel op de zenuwen te werken, zoals dat het scherm niet snel genoeg scrollt. Ik ben nog wel steeds van plan om een keer opnieuw te beginnen en de bunker buster achievement te gaan halen, da's wel de lastigste.

En de sharpshooter achievement mis ik ook nog, maar daar zit volgens mij een bug in. Ik heb al eens aan de streep gestaan met 73% accuracy en nog kreeg ik 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:43:
[...]

ben tot 6 minuten en 57 seconden gekomen, maarja dat was na een uurtje spelen, met 2 man totaal dus. Erg leuk arcade spel overigens, zijn er nog meer zulke verslavende spellen als heavy weapon?
Heavy Weapon is écht meesterlijk gewoon! Ik hoop dan ook dat ik die laatste achievement (Canon Happy) ooit zal unlocken, wat zal ik dan trots zijn. :+

Ken je Mutant Storm Reloaded? Vind ik ook zo'n zwaar verslavend arcade-spelletje. Probeer de demo er anders eens van. :)
En de sharpshooter achievement mis ik ook nog, maar daar zit volgens mij een bug in. Ik heb al eens aan de streep gestaan met 73% accuracy en nog kreeg ik 'm niet.
Zit er geen bug in jou? :9 Ik had de Sharpshooter al bij de 3e poging. 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje mensen; Iemand weleens een Xbox Live gold 12+1 month account by Dvdboxoffice besteld?

Heb die van mij namelijk een paar dagen geleden binnengekregen en geprobeerd te activeren. Helaas doet ie het niet. Als ik 'em invul in mijn dashboard staat er dat de code niet geldig is, en op xbox.com doet ie het ook niet.

Ik herinner me dat sommige mensen hier op het forum op ebay codes hebben gekocht van mensen uit amerika. Dan moeten codes die oorspronkelijk in canada verkocht worden toch ook werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Mensen,

ik heb Vista RTM Build 6000 Ultimate draaien en ik wil Media Center met mijn XBOX laten babbelen.Vista herkent de XBOX als extender wanneer deze aangezet wordt. Als ik de dan installatie procedure doorloop dan zien de PC en XBOX elkaar wel maar daarna moet er een driver worden geinstalleerd voor de XBOX.
Ik heb op internet gezocht maar ik kan geen driver vinden voor de XBOX, iemand hier enig idee hoe of wat?
Gewoon muziek en foto's delen via de dashboard gaat wel :?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:58:
Vraagje mensen; Iemand weleens een Xbox Live gold 12+1 month account by Dvdboxoffice besteld?

Heb die van mij namelijk een paar dagen geleden binnengekregen en geprobeerd te activeren. Helaas doet ie het niet. Als ik 'em invul in mijn dashboard staat er dat de code niet geldig is, en op xbox.com doet ie het ook niet.

Ik herinner me dat sommige mensen hier op het forum op ebay codes hebben gekocht van mensen uit amerika. Dan moeten codes die oorspronkelijk in canada verkocht worden toch ook werken?
niet alle amerikaanse/canadese codes werken in europa, het is geluk hebben, of in jouw geval pech dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Die website herkent dat ik Vista draai en komt met een lap tekst over het instellen van je firewall en dergelijke. Dit heb ik allemaal al eens geprobeerd en dan nog blijft er gevraagd worden om een driver voor de XBOX360 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
der_roedie schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:28:
Mensen,

ik heb Vista RTM Build 6000 Ultimate draaien en ik wil Media Center met mijn XBOX laten babbelen.Vista herkent de XBOX als extender wanneer deze aangezet wordt. Als ik de dan installatie procedure doorloop dan zien de PC en XBOX elkaar wel maar daarna moet er een driver worden geinstalleerd voor de XBOX.
Ik heb op internet gezocht maar ik kan geen driver vinden voor de XBOX, iemand hier enig idee hoe of wat?
Gewoon muziek en foto's delen via de dashboard gaat wel :?
ik mag hopen dat je geen driver voor de xbox hoeft te installeren. Wat zou je nog meer willen streamen dan? Op dit moment is het met MediaCenter alleen mogelijk om mp3's (en verwante audio bestanden), foto's en wmv filmpjes te streamen. Dus geen divx / xvid. Hiervoor heb je andere programma's nodig zoals TVersity (voor streamen c.q. transcoden zonder media center) of Transcode 360 (voor streamen / transcoden onder media center).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 09:39:
[...]

Heavy Weapon is écht meesterlijk gewoon! Ik hoop dan ook dat ik die laatste achievement (Canon Happy) ooit zal unlocken, wat zal ik dan trots zijn. :+
Wat ook goed is voor je ego (zeker als je eigenlijk zuigt met games, zoals ik), Assault heroes spelen op zondagmiddag en kijken hoe hoog je eindigt op de wekelijkse leaderboards....deze worden op zondag ververst en bezorgde mijn first time ever nummer 1 op een xbLive leaderboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:35:
[...]

ik mag hopen dat je geen driver voor de xbox hoeft te installeren. Wat zou je nog meer willen streamen dan? Op dit moment is het met MediaCenter alleen mogelijk om mp3's (en verwante audio bestanden), foto's en wmv filmpjes te streamen. Dus geen divx / xvid. Hiervoor heb je andere programma's nodig zoals TVersity (voor streamen c.q. transcoden zonder media center) of Transcode 360 (voor streamen / transcoden onder media center).
maar je zal wel eerst media center moeten connecten voordat je daar gebruik van kan gaan maken. iig voor transcode dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:30:
[...]

maar je zal wel eerst media center moeten connecten voordat je daar gebruik van kan gaan maken. iig voor transcode dan
Precies, ik moet eerst die zooi aan de praat krijgen maar sinds mijn overstap naar internetplusbellen met bijbehorende experiabox doet mijn MCE het al niet meer. Helaas met de vervanging van XP door Vista werkt het nog steeds niet.

En ik wil zo graag mijn favoriete series weer op mijn TV kijken ipv. laptoppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:58:

Als je hotmail account, bij land Amerika of Canada staat dan kan het wel anders kan je het niet invoeren. Het is ook niet mogelijk om je account te veranderen. Het werkt alleen op het moment als je registreerd bij Xbox en je account staat in USA. ( Land)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:05:
[...]

Als je hotmail account, bij land Amerika of Canada staat dan kan het wel anders kan je het niet invoeren. Het is ook niet mogelijk om je account te veranderen. Het werkt alleen op het moment als je registreerd bij Xbox en je account staat in USA. ( Land)
Bedankt voor de info man. Dat wordt dus helaas weer een nieuwe aanschaffen, gelukkig
was die van dvdboxoffice niet zo erg duur. Moet ik maar even wachten met Crackdown co-op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ik kom net de volgende site tegen: http://www.xbox.com/rewards
De site start heel erg hoopgevend met: "Its time to get something back for all you've put into gaming.
Welcome to Xbox Rewards
" _/-\o_

Op het moment dat ik probeer in te loggen krijg ik helaas de volgende melding: "Sorry, to be eligible for Xbox Rewards, you must be a legal resident of the 50 United States and District of Columbia." :'(

Hopelijk komt hier heeeeel snel verandering in! Het lijkt mij fantastisch om MS-Points, themes, gamerpics of games te kunnen verdienen/winnen op basis van je gamerscore!

Misschien dat er tot die tijd nog GoT-ters met een Amerikaanse account hier voordeel uit kunnen halen...

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:26:
[...]

Bedankt voor de info man. Dat wordt dus helaas weer een nieuwe aanschaffen, gelukkig
was die van dvdboxoffice niet zo erg duur. Moet ik maar even wachten met Crackdown co-op...
ik heb wel een collega die het misschien van je wilt overnemen. Mail maar naar pm_pain@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, is de 360 ook een goede dvd speler om dvd's te bekijken (zonder upscaling dan)?
Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Als je kan leven met het extra geluid dat een 360 meer prodceert als een normale DVD speler, is de 360 een hele goede speler. Die wbt beeldkwaliteit niet veel onder doet voor de duurdere high end spelers.

Het zwakke deel is zijn dvd-drive. Die zijn in high end spelers wat beter en stabieler en hebben een betere klok, maar de verwerking en postprocessing van het signaal is uitermate goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Stond laatst op xbox-scene.com juist dat de 360 een heel beroerde dvd speler is. ze hebben het onderbouwd met pics. moet je maar even kijken

http://www.xbox-scene.com...ews-archive-28-1-2007.php

in het midden van de pagina staat het artikel

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2088531,00.asp

van de reviewer zelf

[ Voor 41% gewijzigd door Hoodlum77 op 18-02-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Laatst online: 07:23

Erw

Kan ik met de http://www.senao.nl/producten/product.php?id=9 mn xbox360 en mn pc draadloos op het net aansluiten?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In verband met het bekrassen van mijn games ga ik mijn Xbox 360 terug deponeren bij Microsoft. Maar hoe zit het nu met mijn savegames, gamerpoints, etc? Alles staat natuurlijk wel op mijn harddisk die bijgeleverd zat bij het Premium Pack. Ben ik straks alles kwijt of hoe zit dat nu eigenlijk? Ga ik verplicht worden om mijn harddisk mee te sturen, of kan ik die aan de kant houden? Vooral het verlizen van de savegames gaat denk ik wel een dompertje worden hiero. M'n broertje heeft namelijk ook wat meer advanced shit vrij gespeeld in sommige games. Bijvoorbeeld de Megaman blaster (meer dan 30.000 zombies killen of iets dergelijks) in Dead Rising en zo...

Misschien iemand die ervaring heeft met het terugsturen van zijn of haar Xbox die me een beetje op weg kan helpen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:30:
In verband met het bekrassen van mijn games ga ik mijn Xbox 360 terug deponeren bij Microsoft. Maar hoe zit het nu met mijn savegames, gamerpoints, etc? Alles staat natuurlijk wel op mijn harddisk die bijgeleverd zat bij het Premium Pack. Ben ik straks alles kwijt of hoe zit dat nu eigenlijk? Ga ik verplicht worden om mijn harddisk mee te sturen, of kan ik die aan de kant houden? Vooral het verlizen van de savegames gaat denk ik wel een dompertje worden hiero. M'n broertje heeft namelijk ook wat meer advanced shit vrij gespeeld in sommige games. Bijvoorbeeld de Megaman blaster (meer dan 30.000 zombies killen of iets dergelijks) in Dead Rising en zo...

Misschien iemand die ervaring heeft met het terugsturen van zijn of haar Xbox die me een beetje op weg kan helpen hier mee?
Is al vaak gezegd hier, ook al zegt ms dat je het moet doen, gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hoodlum77 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 21:41:
Stond laatst op xbox-scene.com juist dat de 360 een heel beroerde dvd speler is. ze hebben het onderbouwd met pics. moet je maar even kijken

http://www.xbox-scene.com...ews-archive-28-1-2007.php

in het midden van de pagina staat het artikel

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2088531,00.asp

van de reviewer zelf
Vind ik niet leuk om dit te horen, ik had juist het idee dat het wel goed zat met de dvd playback. Laatst 24 seizoen 4 gekeken en dat zag er goed uit. Echt genoten van de beeldkwaliteit, dingen zoals in die plaatjes heb ik nooit gezien. (VGA kabel overigens, ze zeggen dat dat in principe niets uitmaakt)

[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 18-02-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
Ik begrijp ook niets van dat artikel, ik vind dvd's kijken via de xbox360 wèl heel mooi.
Wel 1 nadeel, ik vind de ondertiteling niet mooi, maar beeldkwaliteit is erg goed en heel makkelijk de surround sound erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Nou, als je kijkt naar die Monty python screenshot zie toch wel dat er iets mis is. Da's net VHS getaped vs HD.

Nu heb ik zelf een Pioneer DVD speler van FL 1000,- met een dure RGB kabel van FL 90,- (jaja, ik ben er toen ingetrapt) : een dvd afspelen op m'n Xbox360 ziet er stukken mooier uit hoor (via Component), m'n standalone speler staat al tijden stof te happen helaas :+

Het artikel is sowieso ongeloofwaardig, (wij als 360 owners weten wel beter) en die leken die trappen er natuurlijk in. Een review of artikel van een zogenaamde Tech site is oh zo gevaarlijk. Maar goed dat gebeurd vaak genoeg met OC cooling sites..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Terryb47 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 02:09:
Het artikel is sowieso ongeloofwaardig, (wij als 360 owners weten wel beter) en die leken die trappen er natuurlijk in. Een review of artikel van een zogenaamde Tech site is oh zo gevaarlijk. Maar goed dat gebeurd vaak genoeg met OC cooling sites..
Het artikel is helemaal niet ongeloofwaardig. Er was in ieder geval vlak na de launch een enorm kwaliteitsprobleem met het afspelen van sommige DVD's. Ik heb het zelf bijvoorbeeld meegemaakt dat ik diagonale strepen kreeg bij sommige DVD's, die ik niet kreeg op een standalone DVD speler of op mijn PC. Ik heb vlak na de launch vrij veel berichten van andere mensen gelezen o.a. hier op GoT, die allemaal dezelfde problemen hadden.

Ik heb op dat moment besloten maar niet meer gebruik te maken van de DVD afspeelmogelijkheden en voor zover ik weet is er ook nog steeds geen fix gekomen voor de kwaliteitsproblemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Hmm, als de jouwe wel problemen geeft (eerste batch?) en de mijne (april 2006) niet dan zou je bijna zeggen dat er wel wat aan gedaan is.

de laatste maanden heb ik niemand over slechte DVD weergave horen praten. Een poll lijkt me wel handig dan, want ik ben nu zeer benieuwd of anderen daar wel of niet last van hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Terryb47 op 19-02-2007 03:20 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 03:19:
Hmm, als de jouwe wel problemen geeft (eerste batch?) en de mijne (april 2006) niet dan zou je bijna zeggen dat er wel wat aan gedaan is.

de laatste maanden heb ik niemand over slechte DVD weergave horen praten. Een poll lijkt me wel handig dan, want ik ben nu zeer benieuwd of anderen daar wel of niet last van hebben.
Zo uit mijn hoofd s'morgens vroeg weet ik niet meer precies wanneer, maar in een van de updates is DVD performance verbeterd.
Ik heb persoonlijk mijn Xbox360 vergeleken met andere Dvd spelers en vind de Xbox 360 echt sublieme kwaliteit (getest met Advanced Scart en VGA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 06:25:
[...]

Zo uit mijn hoofd s'morgens vroeg weet ik niet meer precies wanneer, maar in een van de updates is DVD performance verbeterd.
Ik heb persoonlijk mijn Xbox360 vergeleken met andere Dvd spelers en vind de Xbox 360 echt sublieme kwaliteit (getest met Advanced Scart en VGA).
Dit klopt helemaal.
Toen ik de Xbox360 op de launchdag kocht vond ik de kwaliteit van het afspelen van DVD bedroevend slecht.
Er waren toen ook problemen met het synchroniseren van het beeld en geluid als de 360 op PAL60 stond.
Na een update waren deze problemen verdwenen en de kwaliteit is nu briljant.
Getest met Advanced Scart en Component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik speel mijn dvd's meestal af op mijn (vind ik zelf ;) ) toch wel High end Marantz DVD speler via Comp en ik zie ook niet de verschilen zoals in het artikel, maar ik zie wel verschil.

Beeldscherm is 42"plasma en beide aangesloten via de Marantz sr6001 receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
MetroidPrime schreef op maandag 19 februari 2007 @ 02:17:
[...]

Het artikel is helemaal niet ongeloofwaardig. Er was in ieder geval vlak na de launch een enorm kwaliteitsprobleem met het afspelen van sommige DVD's. Ik heb het zelf bijvoorbeeld meegemaakt dat ik diagonale strepen kreeg bij sommige DVD's, die ik niet kreeg op een standalone DVD speler of op mijn PC. Ik heb vlak na de launch vrij veel berichten van andere mensen gelezen o.a. hier op GoT, die allemaal dezelfde problemen hadden.

Ik heb op dat moment besloten maar niet meer gebruik te maken van de DVD afspeelmogelijkheden en voor zover ik weet is er ook nog steeds geen fix gekomen voor de kwaliteitsproblemen.
Ik heb de discussie op het forum ook nog eens doorgelezen, maar het is toch wel redelijk ongeloofwaardig, de auteur heeft weinig kennis van video/av etc en men is sowieso al vrij verbolgen over het feit dat men de vga kabel buiten beschouwing heeft gelaten. Daarnaast schijnen er pal dvds gebruikt te zijn op een ntsc systeem (of juist andersom). Naja, mij maakt het weinig uit, voor mij zien de dvds dankzij upscaling er bijna uit als hd materiaal en is het gewoon puur genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:16
Weet iemand een fijn programma of een link naar een howto om HD content om te zetten naar wmv hd?
Ik heb namelijk een hoop hd films in x264 en .ts die ik graag om wil zetten zodat ik deze mooi op mijn x360 kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

exCOESes schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 23:48:
Ik weet dat er games zijn waarbij het mogelijk is om gamerpics te unlocken.

Iemand van jullie enig idee of er een site is waar ik kan vinden bij welke games dit het geval is en op welke manier je de pics dan vrij speelt?

[afbeelding]
Geen idee, maar gisteren was ik de demo van outpost kaloki x aan het spelen en toen unlockte ik ook een gamerpic!

Ben eindelijk eens gaan zitten voor dit spel, op zich best leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren dan toch maar eindelijk begonnen aan Dead Rising... wat een toffe game is dat zeg! Ik vind hem in ieder geval super, en dat laadsysteem vind ik helemaal niet vervelend. Als je wilt saven ga je gewoon ff op de wc zitten of op de bank liggen, geen probleem hoor. De vele achievements (50 in totaal) zijn ook erg leuk verdeeld over de gameplay, zodat je alles uit de game kan halen. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:19:
Ik ben gisteren dan toch maar eindelijk begonnen aan Dead Rising... wat een toffe game is dat zeg! Ik vind hem in ieder geval super, en dat laadsysteem vind ik helemaal niet vervelend. Als je wilt saven ga je gewoon ff op de wc zitten of op de bank liggen, geen probleem hoor. De vele achievements (50 in totaal) zijn ook erg leuk verdeeld over de gameplay, zodat je alles uit de game kan halen. Aanrader!
Heb em ook besteld ... voor 28 euro kon ik hem niet laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Laatst online: 07:23

Erw

Erw schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:20:
Kan ik met de http://www.senao.nl/producten/product.php?id=9 mn xbox360 en mn pc draadloos op het net aansluiten?
Weet iemand of de xbox360 met 11Mbps IEEE 802.11b Compliant werkt.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dieter schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:29:
[...]

Heb em ook besteld ... voor 28 euro kon ik hem niet laten liggen!
Nee, dat begrijp ik. Geloof me, je krijgt écht waar voor je geld, en voor 28 Euro helemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Na de demo toch maar een kans te hebben gegeven vind ik Battlestations: Midway eigenlijk best leuk. Nadelen: de demo is al 2 keer gecrasht in een paar uur, en online is niemand serieus bezig.

Nu vroeg ik me af, is de singleplayer een beetje leuk, of is dat echt niks met een goed gecoördineerd online potje?

Verder, iemand die de singleplayer heeft uitgespeeld, hoe lang is ie? Op het internet vind ik dingen als in 6 uur uit te spelen, en dat is wel érg magertjes...

[ Voor 20% gewijzigd door Muthas op 19-02-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een probleem.

Ik heb WIndows Vista Ultimate met Media center natuurlijk en via mijn Xbox360 kan ik dus Foto's muziek en video's streamen en op me TV bekijken, maar video's wil niet echt lukken. Standaard videos lukt wel maar als ik een film heb kan hij die niet afspelen en geeft dan een foutmelding over de extensie / video. Ik heb verschillende filmpjes geprobeerd, allemaal zijn .avi, ook de standaard videos maar die spelen wel af) Ik heb Kazaalite codec geinstalleerd en All Codecs. Heb ik 1 of de andere codecs nodig?

Met standaard bedoel ik namelijk de voorbeeld videos op de Xbox360 zelf.

2e vraag is, Ik wil binnenkort een goede router kopen, maar hij moet zeker goed geschikt zijn voor de Xbox360, ik heb gehoord dat 1 van de types van Linksys goed zijn, heeft iemand ervaring met routers en Xbox360? Ik heb ook ergens gelezen op xbox.com dat er een sticker van Microsoft staat en daar kan je zien of hij geschikt is voor de Xbox360, maar ik heb laatst alle routers nagechecked bij de Media Markt Den Haag (waar ik werk) maar ik zie geen sticker van Microsoft.

Kan iemand me aub helpen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:04:

Ik heb WIndows Vista Ultimate met Media center natuurlijk en via mijn Xbox360 kan ik dus Foto's muziek en video's streamen en op me TV bekijken, maar video's wil niet echt lukken. Standaard videos lukt wel maar als ik een film heb kan hij die niet afspelen en geeft dan een foutmelding over de extensie / video. Ik heb verschillende filmpjes geprobeerd, allemaal zijn .avi, ook de standaard videos maar die spelen wel af) Ik heb Kazaalite codec geinstalleerd en All Codecs. Heb ik 1 of de andere codecs nodig?

2e vraag is, Ik wil binnenkort een goede router kopen, maar hij moet zeker goed geschikt zijn voor de Xbox360, ik heb gehoord dat 1 van de types van Linksys goed zijn, heeft iemand ervaring met routers en Xbox360? Ik heb ook ergens gelezen op xbox.com dat er een sticker van Microsoft staat en daar kan je zien of hij geschikt is voor de Xbox360, maar ik heb laatst alle routers nagechecked bij de Media Markt Den Haag (waar ik werk) maar ik zie geen sticker van Microsoft.

Alvast bedankt.
Elke router die DMZ aankan is in mijn ogen een goede aankoop. Zet je xbox360 in de dmz-zone en je zit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met DMZ zone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat is nu de beste plek om een HD-DVD add on te kopen?

Ik las dat ze waarschijnlijk 23 februari in de Benelux beschikbaar zouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook problemen met mijn router merk ik nu dus ik ben ook reuze geinteresseerd hoe ik dit opgelost kan krijgen. Nu las ik hier DMZ Zone en even wezen googlen.

DMZ Zone
Gebruik van een router met een DMZ mogelijkheid:

Veel hardware routers kennen ook de DMZ (De-Militarized Zone).
Een toestel die je in deze zone plaatst zullen alle data doorgestuurd krijgen die binnenkomt waar de router niet weet wat mee te doen.
Dus alle data die niet volgens de NAT tabel of portmapping doorgestuurd kan worden naar een toestel.
Dit heeft ongeveer hetzelfde effect als er geen router zou tussen staan, dehalve dat je nog altijd achter NAT zit, en een privaat IP hebt.
Als je er echt niet uitkomt met portmapping en je wilt toch iets gebruiken wat niet werkt achter NAT, kan je dit gebruiken. Vergeet wel niet dat dit minder veilig is.
Zorg er dus ook altijd voor dat je eerst een firewall op die pc hebt geïnstalleerd. In die firewall kun je dan vervolgens de poorten openzetten die nodig zijn.
http://compnetworking.abo...ksecurity/g/bldef_dmz.htm

How to make a DMZ Zone
http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n101146.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
quote:
aightZz schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:04:

Alvast bedankt.

.avi bestanden e.d. (divx, xvid) worden niet standaard ondersteund via de xbox360. je zal hiervoor een extra programma moeten installeren op je pc: Transcode360 bijvoorbeeld.

[ Voor 71% gewijzigd door Wiseguy1983 op 19-02-2007 12:36 . Reden: Quoten ging niet zo goed ]

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:32:
[...]

Ik heb zelf ook problemen met mijn router merk ik nu dus ik ben ook reuze geinteresseerd hoe ik dit opgelost kan krijgen. Nu las ik hier DMZ Zone en even wezen googlen.

DMZ Zone
Gebruik van een router met een DMZ mogelijkheid:

Veel hardware routers kennen ook de DMZ (De-Militarized Zone).
Een toestel die je in deze zone plaatst zullen alle data doorgestuurd krijgen die binnenkomt waar de router niet weet wat mee te doen.
Dus alle data die niet volgens de NAT tabel of portmapping doorgestuurd kan worden naar een toestel.
Dit heeft ongeveer hetzelfde effect als er geen router zou tussen staan, dehalve dat je nog altijd achter NAT zit, en een privaat IP hebt.
Als je er echt niet uitkomt met portmapping en je wilt toch iets gebruiken wat niet werkt achter NAT, kan je dit gebruiken. Vergeet wel niet dat dit minder veilig is.
Zorg er dus ook altijd voor dat je eerst een firewall op die pc hebt geïnstalleerd. In die firewall kun je dan vervolgens de poorten openzetten die nodig zijn.
http://compnetworking.abo...ksecurity/g/bldef_dmz.htm

How to make a DMZ Zone
http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n101146.asp
Zoals hierboven aangegeven. Simpel & kort : als je xbox in de DMZ staat, dan staat hij rechtstreeks op het internet. Dus nooit geklungel met portforwarding en dergelijke. Hij staat natuurlijk niet echt rechtstreeks op het internet, maar het komt wel op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:04:

Alvast bedankt.
anders lees je de antwoorden die mensen je geven ook even door, je eerste vraag was al inmiddels beantwoord en nu stel je hem weer, doe er in ieder geval iets moeite voor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik had de vorige post van mij niet gelezen, mijn fout.

Bedankt voor de reacties.

Me 3e vraag, ik heb afgelopen week gelezen bij gamer.nl dat de Playstation 3: Real-Time en Cinematic Production heeft, dus ingame beelden lijkt alsof je een film kijkt tijdens het spelen. nu vraag ik me af of de Xbox360 dat ook heeft en/of de kracht voor heeft.

Bron: http://www.gamer.nl/doc/37308

Sorry als dit vraag al geweest is, kheb gezocht en nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 19:14
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:20:
Me 3e vraag, ik heb afgelopen week gelezen bij gamer.nl dat de Playstation 3: Real-Time en Cinematic Production heeft, dus ingame beelden lijkt alsof je een film kijkt tijdens het spelen. nu vraag ik me af of de Xbox360 dat ook heeft en/of de kracht voor heeft.

Geen flauw idee, maar staar je er niet blind op. Zeker Sony brult altijd hard over wat ze wel niet kunnen en wat voor briljante prestaties zij wel niet halen, maar de vraag is altijd maar wat daarvan waar is en in hoeverre je er iets van merkt. Kijk dus gewoon naar ingame (!) filmpjes van PS3 games en xbox360 games en vergelijk reviews, en trek dan je conclusies over de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me 3e vraag, ik heb afgelopen week gelezen bij gamer.nl dat de Playstation 3: Real-Time en Cinematic Production heeft, dus ingame beelden lijkt alsof je een film kijkt tijdens het spelen.
Klopt. Hij kan ook de was voor je doen, je schoenen poetsen, gel in je haar doen en eten koken. En dat terwijl hij het gras maait én de planten water geeft. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als je de eye toy aansluit kan die ook nog als buitenlamp functioneren, vliegen elimineren met de "star-wars mosquito defence system" en je voeten masseren met laser technologie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:17
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:20:
Sorry, ik had de vorige post van mij niet gelezen, mijn fout.

Bedankt voor de reacties.

De Xbox 360 en PS3 zijn qua grafische kracht en mogelijkheden nagenoeg gelijkwaardig.. Dus ja, alles wat Sony roept dat de PS3 grafisch kan kan de Xbox 360 waarschijnlijk ook gewoon.. Dat hele Realtime en Cinematic Production gedoe is gewoon een term voor realtime ingame filmpjes etc, en dat kan de Xbox 360 ook gewoon, niks bijzonders dus.. Sony is een meester in de meest simpele dingen nog enorm cool en bijzonder te laten klinken.. Met de PS2 hadden ze het over hun zogenaamde Emotion Engine, ook zo'n nikszeggende term..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

oh ja, de emotion chip was zo uniek dat het de gebruiker helemaal ging doen opgaan in het spel en toy story graphics realiteit ging zijn. :Y)

Eerlijk, na de persconferentie zou iedereen toch wel beter moeten weten ("great new features, like real time weapon change!")

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Iemand nog een 48uur gold trail kaartje liggen? O-)

Hier zijn alle winkels dicht ivm carnaval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
Kethij schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:33:
Iemand nog een 48uur gold trail kaartje liggen? O-)

Hier zijn alle winkels dicht ivm carnaval :(
Speciaal voor jouw:

JTMFD - 2Y634 - XHC2V - CFXRV - WJR9J

Prettige carnaval!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Muthas schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:57:
Na de demo toch maar een kans te hebben gegeven vind ik Battlestations: Midway eigenlijk best leuk. Nadelen: de demo is al 2 keer gecrasht in een paar uur, en online is niemand serieus bezig.

Nu vroeg ik me af, is de singleplayer een beetje leuk, of is dat echt niks met een goed gecoördineerd online potje?

Verder, iemand die de singleplayer heeft uitgespeeld, hoe lang is ie? Op het internet vind ik dingen als in 6 uur uit te spelen, en dat is wel érg magertjes...
Uitspelen in 6 uur, ja op rookie misschien, op veteran heb je er toch behoorlijk pittige missies inzitten. Het is echt strategisch plannen wat je van plan bent, hoe je een formatie het beste kan laten aanvallen. Ga je gelijk voor de doelwitten of destroy je eerst de escorte..
Nee, ik vermaak me nog wel met Battlestations Midway.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
ThatsHollywood schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:47:
[...]

Speciaal voor jouw:

JTMFD - 2Y634 - XHC2V - CFXRV - WJR9J

Prettige carnaval!!!! 8)
Thnx!!!!

Kan ik nog ff live gaan vanavond voor dat ik weer flink aan de zuip ga :X >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik had laatst in de winkel de keuze tussen Battlestations Midway en Fusion Frenzy (de rest heb ik al of vind ik niets aan). Toen Fusion Frenzy 2 gekozen omdat ik toch graag met mn maten wat games speel.
Toch heb ik het gevoeld dat ik beter Battlestations Midway had kunnen nemen omdat 90% van alle minigames gewoon geen ene flikker aan zijn. Zelfs met multiplayer (welke ik trouwens nog moet doen) zie ik het niet al te vrolijk in. Denk dat ik de gamerpoints maar ff ga scoren en hem daarna maar verkoop. Vind het namelijk zonde om hem zo maar weg te doen als ik er in ieder geval nog iets positiefs uit kan halen :D

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:39

SaN

Is er een manier om je ping te testen vanaf de xbox? Ik heb zo veel lag in Gears of War dat ik aan mijn modem/router begin te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Zo, gewoon een compleet deel overgeslagen 8)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:47:
Ik had laatst in de winkel de keuze tussen Battlestations Midway en Fusion Frenzy (de rest heb ik al of vind ik niets aan). Toen Fusion Frenzy 2 gekozen omdat ik toch graag met mn maten wat games speel.
Toch heb ik het gevoeld dat ik beter Battlestations Midway had kunnen nemen omdat 90% van alle minigames gewoon geen ene flikker aan zijn. Zelfs met multiplayer (welke ik trouwens nog moet doen) zie ik het niet al te vrolijk in. Denk dat ik de gamerpoints maar ff ga scoren en hem daarna maar verkoop. Vind het namelijk zonde om hem zo maar weg te doen als ik er in ieder geval nog iets positiefs uit kan halen :D
Als het zover is, laat mij het dan ff weten. Ik kijk vrijwel elke dag hiero, dus dan reageer ik meteen. Oké?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
ik heb nu een net 3 uur een nieuwe televisie en wil nu toch wel eens over naar een andere kabel voor de xbox, heb 2x scart en zo'n rca aansluiting aan de rechtkant zitten. Welke kabel kan ik nou het beste nemen want er zijn zoveel verschillende en zoveel verschillende merken.

Kan iemand mij de weg wijzen. Het liefst 1 met scart aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBI schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:45:
ik heb nu een net 3 uur een nieuwe televisie en wil nu toch wel eens over naar een andere kabel voor de xbox, heb 2x scart en zo'n rca aansluiting aan de rechtkant zitten. Welke kabel kan ik nou het beste nemen want er zijn zoveel verschillende en zoveel verschillende merken.

Kan iemand mij de weg wijzen. Het liefst 1 met scart aansluiting
Gewoon de scartkabel gebruiken die bij de Xbox 360 zit. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey gasten

Ik had ff een vraagje en hoopte dat jullie mij misschien zouden kunnen helpen..
Ik heb een nieuwe router gekocht (sweex wl050) en deze is verbonden met mijn modem/router (speedtouch 580). Ik wil graag mijn xbox met de wlan adapter gaan aansluiten omdat er hier nogal wat ruimte tussen de router en mijn xbox zit. Maar nu het probleem, Als ik de xbox live test doe stopt hij bij wireless network. Ik kan wel het netwerk selecteren in het edit settings menu. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:52:
[...]

Gewoon de scartkabel gebruiken die bij de Xbox 360 zit. Werkt prima.
er zit een rgb kabel bij met een scart verloop stuk. Ik kan de ingame teksten nog niet lezen. Dat moet toch anders kunnen?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.