quote:
aightZz schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:04:
Hey, ik heb een probleem.
Ik heb WIndows Vista Ultimate met Media center natuurlijk en via mijn Xbox360 kan ik dus Foto's muziek en video's streamen en op me TV bekijken, maar video's wil niet echt lukken. Standaard videos lukt wel maar als ik een film heb kan hij die niet afspelen en geeft dan een foutmelding over de extensie / video. Ik heb verschillende filmpjes geprobeerd, allemaal zijn .avi, ook de standaard videos maar die spelen wel af) Ik heb Kazaalite codec geinstalleerd en All Codecs. Heb ik 1 of de andere codecs nodig?
Met standaard bedoel ik namelijk de voorbeeld videos op de Xbox360 zelf.
2e vraag is, Ik wil binnenkort een goede router kopen, maar hij moet zeker goed geschikt zijn voor de Xbox360, ik heb gehoord dat 1 van de types van Linksys goed zijn, heeft iemand ervaring met routers en Xbox360? Ik heb ook ergens gelezen op xbox.com dat er een sticker van Microsoft staat en daar kan je zien of hij geschikt is voor de Xbox360, maar ik heb laatst alle routers nagechecked bij de Media Markt Den Haag (waar ik werk) maar ik zie geen sticker van Microsoft.
Kan iemand me aub helpen.
Alvast bedankt.
.avi bestanden e.d. (divx, xvid) worden niet standaard ondersteund via de xbox360. je zal hiervoor een extra programma moeten installeren op je pc: Transcode360 bijvoorbeeld.
[
Voor 71% gewijzigd door
Wiseguy1983 op 19-02-2007 12:36
. Reden: Quoten ging niet zo goed ]