Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
it0 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:42:
[...]

In elk deel word daar minstens 100 posts over geboomd. Het is zo en MS doet daar niet moeilijk over.
Het gaat me niet om MS, maar om Samsung dit keer. Ben al tijdje op zoek naar dat garantieverhaal zwart-op-wit maar kan het nou niet echt duidelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

crzier schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:40:
[...]

Het gaat me niet om MS, maar om Samsung dit keer. Ben al tijdje op zoek naar dat garantieverhaal zwart-op-wit maar kan het nou niet echt duidelijk vinden.
http://www.google.nl/sear...s=org.mozilla:nl:official

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
yzf1kr schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:25:

Ok, echte easy kiddie games betaal ik ook niet voor. Cars en Open Season heb ik gewoon een dagje geleend in de winkel. (Handig als je daar vrienden hebt)
Is cars nog wat? Ik ben helemaal gek van cars maar wil eigelijk graag weten hoe het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBI schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:44:
[...]

Is cars nog wat? Ik ben helemaal gek van cars maar wil eigelijk graag weten hoe het speelt.
Zeer makkelijk achievements verdienen, niet echt een goede game. Toch wel écht een kindergame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Cars echt een verschrikkelijke game.....en mijn kinderen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:32
Nou lekker is dit. Me eerste xbox maakte krassen, ik kreeg een nieuwe van de mediamerkt inclusief nieuw spel. Nu deed de xbox het weer (die krassen maken). ik dacht van ik kan nu moeilijk weer naar de mediamarkt dus laat ik MS maar bellen. Doen ze net alsof ik dom ben omdat ik hem op een houten vloer had staan!!!!!! en omdat ik hem ook dichtbij de televisie had staan, want dan worden die trillingen van het geluid doorgegeven aan de xbox en krijg je krassen op de cd. Nu zijn gears of war (inmiddels al 2 keer) en Call of Duty 3 kapot. misschien een waarschuwing voor sommige hier die hem ook op een houten vloer of tafeltje hebben staan, want je krijgt dus geen garantie! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

LeVortex schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:44:
Nou lekker is dit. Me eerste xbox maakte krassen, ik kreeg een nieuwe van de mediamerkt inclusief nieuw spel. Nu deed de xbox het weer (die krassen maken). ik dacht van ik kan nu moeilijk weer naar de mediamarkt dus laat ik MS maar bellen. Doen ze net alsof ik dom ben omdat ik hem op een houten vloer had staan!!!!!! en omdat ik hem ook dichtbij de televisie had staan, want dan worden die trillingen van het geluid doorgegeven aan de xbox en krijg je krassen op de cd. Nu zijn gears of war (inmiddels al 2 keer) en Call of Duty 3 kapot. misschien een waarschuwing voor sommige hier die hem ook op een houten vloer of tafeltje hebben staan, want je krijgt dus geen garantie! :(
Ik zou ze maar even flink op je rechten wijzen en ze aan jou zwart op wit laten zien dat je geen garantie hebt als je 360 je games bekrast wanneer je hem op een houten vloer hebt staan.

Lekkere service is dat. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ik ben ICTér. Dikke L*L 3 bier dat trillingen een cd kunnen laten krassen. Alleen dit k*tdrive kan dat doen.
Misschien dat je hebt gevraagd of diegene een ICTer was of ervaring had met hardware. Ik durf bijna te wedden het gewoon een "dom blondje" was die je aan de lijn had. Sommige spellen breken snel waardoor er ook krassen gemaakt worden op de cd zelf -> GoW
Ik zou gewoon naar MM gaan die moeten het systeem gewoon innemen en MS moet niet moeilijk doen daarover.

Ik wil gewoon op de support afdelling als Mentor of desnoods als support medewerker werken :O

PS:
Me 360 is nu Crystal Clear met behoud van de garntie :D

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
GBI schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:44:
[...]

Ik vond Cars op zich wel aardig, Open Season dat was pas echt erg.
Het is een echter kindergame, en vrij makkelijk te spelen.
Het enige wat een beetje moeilijker is zijn de "Police Chase" missies, maar als je de routes een beetje kent dan zijn ze ook wel makkelijk.

Het enige echte leuke aan het spel vond ik het "Tractor Tipping" die mogen ze van mij wel als losse Arcade uitbrengen met 3x zo veel levels.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Betreft crackdown:

Heb crackdown inmiddels bijna uitgespeeld in 2 avondjes spelen. Echter kan ik mijn missie niet voortzetten, omdat ik door een zogenaamde glitch gevallen ben. Namelijk in het water onder me spawnpoint. Dit was ook al in de demo en zit dus nog steeds in de full versie. Ook komt het weleens voor dat auto's niet snel genoeg inladen in hele drukke gebieden. Je ziet dan een zittend poppetje rijden, maar geen auto :z Soms laden textures ook niet goed voornamelijk op het eiland met de chinezen....

Missies zijn vrijwel allemaal hetzelfde. Gewoon een baasje steeds killen, maar vind dat wel leuk opzich. Je ziet er leuke filmpjes van enzo.

Echter zijn er wel een aantal minpunten de bugs. Online spelen is vrijwel niet mogelijk nu. Zomaar een game zoeken is er niet bij, want het multiplayer systeem vind dan ook mensen die singelplayer spelen en je krijgt dan vervolgens een heel leuk bericht "the player is playing single player mode and has coop disabled". Als je in een game zit synchroniseren een aantal zaken niet goed met elkaar. Als jij bijvoorbeeld bij een rookie joined die nog niks gedaan heeft en vervolgens met je eigen game verder gaat denkt dat spel soms nog dat je in die rookie game zit, dus dan krijg je weer allemaal die @%# start tips.. dit is zeer irritant. Ook is er online niet samen te spelen, omdat er teveel lag is. Heb het nu met diverse vrienden geprobeerd, maar steeds is het weer een diashow. De netcode is dus niet geoptimaliseerd. Ik heb vernomen dat er een patch uitkomt zodra het spel officieel gereleased wordt, maar ik betwijfel of die al deze problemen zal verhelpen.

Moet wel zeggen dat ik het vermakelijk vond. DE wapens zijn leuk en het skill systeem is grappig, maar echter van korte duur, omdat je alles makkelijk in een dag of 2 op vier sterren kan hebben. Echter drukt dit de pret niet, want het is geen rpg :)

Toch denk ik niet dat de reply value hoog is. Als je het spel namelijk uitspeeld (dus alle bazen kiled) is er geen crimineel meer te vinden op de eilanden. Het enige wat dan resteert is om games te joinen bij mensen die het spel nog niet uitgespeeld hebben.

Ook is spelen op een andere moeilijkheidsgraad niet belonend. Als iemand het spel op tough uitspeelt geld dit ook voor phycotic. Het is dus niet zo gescheiden als bij gears of war. Het enige wat je dus dan kan doen is je save game wissen lol en opnieuw beginnen op een andere moeilijkheidsgraad.

Het is ook niet mogelijk om samen in 1 auto te rijden, dit vind ik ook wel jammer we hebben het immers over coöp. Hier is simpelweg alles mee gezegd er is geen verder andere multiplayermode. Geen deathmatch, geen capture the flag of wat dan ook. En dit vind ik dan ook de grootste teleurstelling. Niks had leuker geweest om elkaar te fraggen in deze stad.

Achievements zijn er in overvloed. Ik heb er 48 geteld en er zitten wel leuke bij, maar zijn niet echt moeilijk te halen. De moeilijkste achievements zijn 500 agility orbs te vinden en 300 secret orbs die verspreid liggen over de 3 eilanden wat je playground is.

Ik zou crackdown als cijfer een 8 geven puur, omdat er nog wat puntjes op de i moeten. Echter mocht er een patch die wat glitches verhelpt en updates over je playerskill en wellicht wat nieuwe gamemodes brengt is het zeker een 9 waard.

[ Voor 8% gewijzigd door PacinoAllstars op 14-02-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:25:
[...]

Even een update: Vandaag lukte het me om een verbinding tot stand te brengen. Dus ik speel met TVersity en het werkt prima, hartstikke leuk! Maar nu lukt het weer niet meer, terwijl ik qua instellingen toch niets veranderd heb...

Overigens heb ik zojuist de laptop op het ip-adres gezet dat via de website voor de Experia Box is geconfigureerd als server, wat betekent dat alle verkeer wordt doorgelaten. Toch krijg ik het niet meer aan de gang... Kan iemand me helpen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:17:
Betreft crackdown:

...

Ik zou crackdown als cijfer een 8 geven puur, omdat er nog wat puntjes op de i moeten. Echter mocht er een patch die wat glitches verhelpt en updates over je playerskill en wellicht wat nieuwe gamemodes brengt is het zeker een 9 waard.
Thanks! Goede review denk ik. Het lijkt me nog steeds een toffe game. Dat tie eventueel 'kort' is maakt mij niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:53:
[...]

Thanks! Goede review denk ik. Het lijkt me nog steeds een toffe game. Dat tie eventueel 'kort' is maakt mij niet zo veel uit.
Niet echt een review, maar meer mijn bevindingen. Je zal het spel zeker leuk vinden, maar multiplayer valt gewoon op het moment zwaar tegen, wat ik ook was vergeten toe tevoegen is dat er in multiplayer sommige bazen niet getriggerd worden.

Een goede multiplayer zou dit spel naar een nog hoger niveau brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik zie hier verschillende mensen zeggen dat crackdown een goed spel is, en tegelijk hoor ik ook dat het op een paar uur is uitgespeeld....dat is toch te gek voor woorden?! Misschien dat ik te verwend ben als rpg liefhebber, maar als je minstens 60 euro voor een spel neerlegt verwacht je toch dat je MINSTENS 50 uur plezier eraan hebt? Dat is dan ook de reden dat ik alle shooters op deze console links laat liggen :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:20:
ik zie hier verschillende mensen zeggen dat crackdown een goed spel is, en tegelijk hoor ik ook dat het op een paar uur is uitgespeeld....dat is toch te gek voor woorden?! Misschien dat ik te verwend ben als rpg liefhebber, maar als je minstens 60 euro voor een spel neerlegt verwacht je toch dat je MINSTENS 50 uur plezier eraan hebt? Dat is dan ook de reden dat ik alle shooters op deze console links laat liggen :|
50 uur? Sorry hoor, maar ik besteed écht niet zo veel tijd aan een game. Er zijn nog zo veel andere toffe games om te spelen. Als het maar leuk en uitdagend is, dan vind ik het wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Het is ook niet mogelijk om samen in 1 auto te rijden, dit vind ik ook wel jammer we hebben het immers over coöp. Hier is simpelweg alles mee gezegd er is geen verder andere multiplayermode. Geen deathmatch, geen capture the flag of wat dan ook. En dit vind ik dan ook de grootste teleurstelling. Niks had leuker geweest om elkaar te fraggen in deze stad.
Je kan prima samen in 1 auto stappen hoor, de andere player moet dan wel de deur aan de passagiers kant openen natuurlijk :)

En je kan in feite je eigen deathmatch creeeren want je kan elkaar wel afmaken en de game houdt ook netjes de friendly kills voor je bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:22:
[...]

50 uur? Sorry hoor, maar ik besteed écht niet zo veel tijd aan een game. Er zijn nog zo veel andere toffe games om te spelen. Als het maar leuk en uitdagend is, dan vind ik het wel goed. :)
je mag toch wel verwachten om een maand te doen over een spel waar je zoveel geld voor betaalt? Zelfs als je maar 1 uur per dag zou spelen betekent dat dat je je shooter op een week tijd uitspeelt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Wie Crackdown haalt om missies te spelen snapt volgens mij de essentie van het spel niet.

Het is een sandbox-game, wat kan mij die missies schelen, in 2 avondjes alle gang-leden dood ? boeiend, daarna vermaak ik me waarschijnlijk nog maanden met gewoon kloten in die stad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Boeboe schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:36:
[...]

je mag toch wel verwachten om een maand te doen over een spel waar je zoveel geld voor betaalt? Zelfs als je maar 1 uur per dag zou spelen betekent dat dat je je shooter op een week tijd uitspeelt.
Ik vind 8/15 uurtjes singleplayer genoeg voor een spel dat me 50 euro kost :) Langer moet het inderdaad niet duren want dan wil ik allang wat anders spelen en gaat het me meestal ook vervelen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Collaborator schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:44:
[...]Ik vind 8/15 uurtjes singleplayer genoeg voor een spel dat me 50 euro kost :) Langer moet het inderdaad niet duren want dan wil ik allang wat anders spelen en gaat het me meestal ook vervelen.
erg dure hobby dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ace schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:26:
[...]

Je kan prima samen in 1 auto stappen hoor, de andere player moet dan wel de deur aan de passagiers kant openen natuurlijk :)

En je kan in feite je eigen deathmatch creeeren want je kan elkaar wel afmaken en de game houdt ook netjes de friendly kills voor je bij.
Ok , dat zal ik nog eens proberen dan. Want bij mij en een maat van me gooide die namelijk me steeds uit de auto :P

Het spel draait idd niet zozeer om de missies, maar hoe je die missies behaald. Het is gewoon leuk dat je als één of andere super agent ala robocop iedereen kan slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:20:
Je vergeet ff dat zodra en een rpg hebt uitgespeeld er geen reden is om hem nog een keer te spelen.

Bij een fps heb je na die 8/15 uur singleplayer mode genoeg uurtjes speelplezier in multiplayer mode. De uren die je in een goede online shooter kunnen gaan zitten zijn vele malen hoger dan die 50 uur bij een rpg. Dat kan makkelijk honderden uren worden. Ik wil niet weten hoeveel uur ik aan CS of BF heb besteed in het verleden De replay value ligt vele malen hoger bij een fps dan bij een rpg.

Ik vermaak met trouwens met beide genres...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wel, ik heb een hekel aan 95% van alle shooters, dus ik snap dit argument niet :p. Het "sandbox" argument trouwens ook niet. OK, wat rondrijden in grand theft auto is leuk, maar na een halfuur verveel je je toch dood?

*edit* jouw profiel verraadt toch ook dat je veel shooters hebt die veel gekost moeten hebben, maar waar je toch niet erg lang mee bezigbent. Dat is toch zonde van het geld? (ik heb mijn 360 nog maar 2 weken, dus let niet op mijn profiel :p)

[ Voor 36% gewijzigd door boe2 op 14-02-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Boeboe schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:02:
wel, ik heb een hekel aan 95% van alle shooters, dus ik snap dit argument niet :p. Het "sandbox" argument trouwens ook niet. OK, wat rondrijden in grand theft auto is leuk, maar na een halfuur verveel je je toch dood?

*edit* jouw profiel verraadt toch ook dat je veel shooters hebt die veel gekost moeten hebben, maar waar je toch niet erg lang mee bezigbent. Dat is toch zonde van het geld? (ik heb mijn 360 nog maar 2 weken, dus let niet op mijn profiel :p)
Alles is natuurlijk betrekkelijk, iemand die een hekel heeft aan RPG (ik niet trouwens) vraagt zich af waarom hij diezelfde goblin 40 keer moet neermaaien in een random battle. Ik zelf speel het liefst een mix van alle genres, dat houd de boel afwisselend. En gamen is nu eenmaal een dure hobby, net als bijna alle hobby's trouwens. Maar een hobby is er toch om onevenredig veel geld aan uit te geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
En je hoeft toch ook niet ieder spel dat je hebt uitgespeeld oneindig in de kast te laten staan?
Zodra ik klaar ben met ene spel gaat hij op marktplaats (of ik moet er echt heel zeker van zijn dat ik het spel nogmaals ga spelen, maar meestal gaat hij dan 2 maanden later alsnog op marktplaats).

Bewaren van spellen waar je nooit meer tijd voor hebt is zonde IMO. Mijn idee daarachter is dat het gaat om de ervaring, niet om het eigendom van het schijfje.

[ Voor 11% gewijzigd door milenko79 op 14-02-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:14:
[...]

Alles is natuurlijk betrekkelijk, iemand die een hekel heeft aan RPG (ik niet trouwens) vraagt zich af waarom hij diezelfde goblin 40 keer moet neermaaien in een random battle. Ik zelf speel het liefst een mix van alle genres, dat houd de boel afwisselend. En gamen is nu eenmaal een dure hobby, net als bijna alle hobby's trouwens. Maar een hobby is er toch om onevenredig veel geld aan uit te geven? ;)
Ik heb geen last van dat 'dure' aspect van gamen hoor. Ik koop bijna al m'n games via Marktplaats, speel ze vervolgens een aantal weken (enkele misschien een paar dagen) en verkoop ze vervolgens weer voor hetzelfde bedrag of hooguit 5 Euro a 7,50 Euro minder. :)
Bewaren van spellen waar je nooit meer tijd voor hebt is zonde IMO. Mijn idee daarachter is dat het gaat om de ervaring, niet om het eigendom van het schijfje.
Amen. ;)

En het leuke van de 360 is dat je er toch nog altijd iets aan over houdt: je achievements.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Betreft crackdown:

Heb crackdown inmiddels bijna uitgespeeld in 2 avondjes spelen. Echter kan ik mijn missie niet voortzetten, omdat ik door een zogenaamde glitch gevallen ben. Namelijk in het water onder me spawnpoint. Dit was ook al in de demo en zit dus nog steeds in de full versie. Ook komt het weleens voor dat auto's niet snel genoeg inladen in hele drukke gebieden. Je ziet dan een zittend poppetje rijden, maar geen auto :z Soms laden textures ook niet goed voornamelijk op het eiland met de chinezen....

Missies zijn vrijwel allemaal hetzelfde. Gewoon een baasje steeds killen, maar vind dat wel leuk opzich. Je ziet er leuke filmpjes van enzo.

Echter zijn er wel een aantal minpunten de bugs. Online spelen is vrijwel niet mogelijk nu. Zomaar een game zoeken is er niet bij, want het multiplayer systeem vind dan ook mensen die singelplayer spelen en je krijgt dan vervolgens een heel leuk bericht "the player is playing single player mode and has coop disabled". Als je in een game zit synchroniseren een aantal zaken niet goed met elkaar. Als jij bijvoorbeeld bij een rookie joined die nog niks gedaan heeft en vervolgens met je eigen game verder gaat denkt dat spel soms nog dat je in die rookie game zit, dus dan krijg je weer allemaal die @%# start tips.. dit is zeer irritant. Ook is er online niet samen te spelen, omdat er teveel lag is. Heb het nu met diverse vrienden geprobeerd, maar steeds is het weer een diashow. De netcode is dus niet geoptimaliseerd. Ik heb vernomen dat er een patch uitkomt zodra het spel officieel gereleased wordt, maar ik betwijfel of die al deze problemen zal verhelpen.

Moet wel zeggen dat ik het vermakelijk vond. DE wapens zijn leuk en het skill systeem is grappig, maar echter van korte duur, omdat je alles makkelijk in een dag of 2 op vier sterren kan hebben. Echter drukt dit de pret niet, want het is geen rpg :)

Toch denk ik niet dat de reply value hoog is. Als je het spel namelijk uitspeeld (dus alle bazen kiled) is er geen crimineel meer te vinden op de eilanden. Het enige wat dan resteert is om games te joinen bij mensen die het spel nog niet uitgespeeld hebben.

Ook is spelen op een andere moeilijkheidsgraad niet belonend. Als iemand het spel op tough uitspeelt geld dit ook voor phycotic. Het is dus niet zo gescheiden als bij gears of war. Het enige wat je dus dan kan doen is je save game wissen lol en opnieuw beginnen op een andere moeilijkheidsgraad.

Achievements zijn er in overvloed. Ik heb er 48 geteld en er zitten wel leuke bij, maar zijn niet echt moeilijk te halen. De moeilijkste achievements zijn 500 agility orbs te vinden en 300 secret orbs die verspreid liggen over de 3 eilanden wat je playground is.

Bijna uitgespeelt en toch zoveel dingen uitkramen die niet waar zijn? :)

Coop games kan je altijd joinen tenzij de persoon geselecteerd heeft dat hij alleen invites van "friends" ontvangt.

Als je een rookie zijn game joined klopt het volgens mij gewoon dat je in zijn game speelt, dus ook met zon progress.

Ik heb verder al aardig wat kilometers afgelegt in de supercar met een buddy naast me, je kan dus gewoon met 2 mensen in een auto.

Ja kan als je hem hebt uitgspeelt op "crime on" mode zetten dan zijn alle crimelen weer spawned, probeer maar eens 3 minuten te overleven in gebied 3 op hogere moeilijksgraad als er hit teams achter je aan komen :)

Het kan laggen als je met iemand speelt met een lange connectie, heb echter met iemand uit me buurt gespeelt en alleen in het begin 2/3x stotteren. Verder lagloos.

Enja de game is veeeel te kort :(
beetje havoc maken in coop is echter wel strak :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik ben eindelijk klaar met mijn Oblivion boek..

Je kunt er hier een foto van bekijken..
http://img177.imageshack.us/img177/3830/pict0013ha6.jpg

Helemaal zelf gemaakt met me collega samen..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruisboksie schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:48:

Die kan je toch ook gewoon kopen? Of vind je het gewoon leuk dit zelf te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

Wat staat er in dan? :+

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Strategy Guide van Oblivion..Gekocht via ebay en kapot gesneden..De scanned en Zwaar bewerkt..Nu is het een Superstrak boek in de ouwe stijl zoals Oblivion zelf..Zeg nou zelf..Zo'n nieuw boek en zo'n game kan toch niet :-p...Het moet gewoon wel goed worden gedaan :-p

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
evilpin0 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:29:
[...]

Bijna uitgespeelt en toch zoveel dingen uitkramen die niet waar zijn? :)
Bevindingen ;)
Coop games kan je altijd joinen tenzij de persoon geselecteerd heeft dat hij alleen invites van "friends" ontvangt.
Dat is me duidelijk en dat is nou net het punt. Als iemand selecteerd dat die gewoon single player speelt word hij ALSNOG in multiplayer toegevoegd. Wel is waar dat je niet zijn game kan joinen, maar als je een quick search doet. Kom je tig keer bij iemand terecht. This person is has decided to play single player etc. Dit is dus niet de bedoeling en dus zouden ze deze mensen eruit moeten filteren.
Als je een rookie zijn game joined klopt het volgens mij gewoon dat je in zijn game speelt, dus ook met zon progress.
Dat is ook niet het punt. Echter is wel het geval dat wanneer je van de rookie game naar je eigen single player game gaat. Dingen niet goed gesynchroniseerd zijn. Je krijgt dus in je eigen game weer berichten van agent, capture suply points etc terwijl ik ze al allemaal in mijn macht heb!
Ik heb verder al aardig wat kilometers afgelegt in de supercar met een buddy naast me, je kan dus gewoon met 2 mensen in een auto.
Ja ik begreep al van andere dat het wel kon, gelukkig :)
Ja kan als je hem hebt uitgspeelt op "crime on" mode zetten dan zijn alle crimelen weer spawned, probeer maar eens 3 minuten te overleven in gebied 3 op hogere moeilijksgraad als er hit teams achter je aan komen :)
Dit wist ik niet en is me een deugd om te horen. Echter kan ik niet verder spelen, omdat ik onder die stomme stad gevallen ben :z
Het kan laggen als je met iemand speelt met een lange connectie, heb echter met iemand uit me buurt gespeeld en alleen in het begin 2/3x stotteren. Verder lagloos.
Het is algemeen bekend dat de netcode gewoon crap is, dit word dan ook gefixed op de officiële release dag. Fair enough :) Dus no problem @ all.
Enja de game is veeeel te kort :(
beetje havoc maken in coop is echter wel strak :)
Ik heb wel gelezen dat er veel gratis content voor crackdown komt. Wellicht dat het toch de topper blijft en wordt zoals iedereen verwacht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik ga mijn pc opnieuw installeren maar nu twijfel ik tussen MCE XP & Vista.
Ik lees dus overal dat de 360 dus als media extender werkt.

Nu wil ik vragen of je ook .vob files streamen ?

En wat adviseren jullie om te installeren MCE XP of VIsta ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
AzN_cRzY schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:35:
[...]

ik ben ICTér. Dikke L*L 3 bier dat trillingen een cd kunnen laten krassen. Alleen dit k*tdrive kan dat doen.
Misschien dat je hebt gevraagd of diegene een ICTer was of ervaring had met hardware. Ik durf bijna te wedden het gewoon een "dom blondje" was die je aan de lijn had. Sommige spellen breken snel waardoor er ook krassen gemaakt worden op de cd zelf -> GoW
Ik zou gewoon naar MM gaan die moeten het systeem gewoon innemen en MS moet niet moeilijk doen daarover.

Ik wil gewoon op de support afdelling als Mentor of desnoods als support medewerker werken :O

PS:
Me 360 is nu Crystal Clear met behoud van de garntie :D
Het was een man, maar hij was inerdaad niet slim. Ik ben er in iedergeval goed ziek van, Nu even een winkel vinden waar ze me cd kunnen polijsten en misschien doen COD3 en GoW het dan weer. Zet de xbox ook gelijk even op een stuk vloerbedekking.

Wat is Crystal Clear???

Edit: even op gegoogled dat is vet zeg, hoe komt het dat je je garantie nog heb?? is je sticker nog heel en heb je je ouwe kap nog?

[ Voor 5% gewijzigd door LeVortex op 14-02-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer maar eens nog een keer Microsoft te bellen en hopelijk dat iemand anders de telefoon opneemt want dat heb ik nog nooit gehoord! Je kan je Xbox360 overal neerleggen, ook op een houten vloer! 95% van de mensen die een Xbox360 hebben zetten dat ding naast of onder hun televisie. Krassen die op je DVD krijgt kom echt niet door de trillingen, maar door een defect drive. Hbe je je Xbox360 staand of liggend? Wat ik merk is dat je staand sneller je DVD kan bekrassen, een klein duwtje of verplaatsen van de 360 (wanneer hij een DVD leest) is al genoeg om je DVD's te beschadigen.

Als ik zo je verhaal leest, heb je garantie op je Xbox360, Microsoft heeft en hele goede service en ben dik verbaasd van zo'n antwoord van Microsoft. Ik zou nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt, of vragen of je met iemand anders kan spreken.
AzN_cRzY schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:35:
[...]

Als je 360 buiten de 14 dagen garantie zit dan kan je um helaas niet terug brengen naar Media Markt, ze kunnen dan niks voor je doen. Microsoft heeft sinds kort besloten om zelf dat soort dingen te regelen, dus moet je Microsoft bellen en komen ze je app ophalen en binnen paar dagen tot 2 weken heb je weer een nieuwe. Voor zover ik weet word het meestal geswapped.

Mocht je Xbox360 binnen de 14 dagen garantie vallen bij de Media Markt, mag hij op 1 op 1 omgeruild worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Laatst online: 23-09-2024
@ PacinoAllstars:

Kun je mij vertellen waar jij zo snel Crackdown vandaan getoverd heb? Gister ff de stad in en ik hoor alleen maar datas van 23e 30e etc. Maar als ik hem een paar dagen eerder in mn bezit kan hebben, vind ik dat opzich helemaal niet zo erg :P

Over het online spelen, in een review (dacht teamxbox) heb ik gelezen dat er snel en update voor uit kwam die dat als het goed is moet verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Civic519 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:58:
@ PacinoAllstars:

Kun je mij vertellen waar jij zo snel Crackdown vandaan getoverd heb? Gister ff de stad in en ik hoor alleen maar datas van 23e 30e etc. Maar als ik hem een paar dagen eerder in mn bezit kan hebben, vind ik dat opzich helemaal niet zo erg :P
Downloaden en op een gemodde 360 spelen, wat denk jij dan? ;)
Over het online spelen, in een review (dacht teamxbox) heb ik gelezen dat er snel en update voor uit kwam die dat als het goed is moet verhelpen.
Klopt, tegelijk met de officiële launch (23 februari) komt er direct een eerste patch beschikbaar via Live. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:24:
[...]

Downloaden en op een gemodde 360 spelen, wat denk jij dan? ;)

[...]

Klopt, tegelijk met de officiële launch (23 februari) komt er direct een eerste patch beschikbaar via Live. :)
Jammer, dacht misschien heeft de mediamarkt ergens weer een actie ofzo. Nog even geduld dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die shooters (maar ook Oblivion bv) die ik nog niet heb uitgespeeld staan nog op de to-do lijst. Ben nog lang niet op die games uitgekeken hoor ;) Tis eerder een tijdskwestie, Ook speel ik games niet voor de achievements maar meer voor de fun.

Eigenlijk zou ik voorlopig gewoon ff moeten stoppen met het kopen van nieuwe games en rustig de tijd nemen voor mijn huidige spellen. Maar ik kan mij nooit inhouden zodra er een nieuw spel uitkomt die mij aanspreekt. Ik heb zeg maar een behoorlijk groot gat in mijn hand als het elektronica aangaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:30:
[...]
Eigenlijk zou ik voorlopig gewoon ff moeten stoppen met het kopen van nieuwe games en rustig de tijd nemen voor mijn huidige spellen. Maar ik kan mij nooit inhouden zodra er een nieuw spel uitkomt die mij aanspreekt. Ik heb zeg maar een behoorlijk groot gat in mijn hand als het elektronica aangaat.
Tis net of ik mezelf hoor praten, haha! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:16:
En je hoeft toch ook niet ieder spel dat je hebt uitgespeeld oneindig in de kast te laten staan?
Zodra ik klaar ben met ene spel gaat hij op marktplaats (of ik moet er echt heel zeker van zijn dat ik het spel nogmaals ga spelen, maar meestal gaat hij dan 2 maanden later alsnog op marktplaats).

volledig met je eens. Bovendien wordt het anders wel een erg dure hobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naresh schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:26:
Ik ga mijn pc opnieuw installeren maar nu twijfel ik tussen MCE XP & Vista.
Ik lees dus overal dat de 360 dus als media extender werkt.

Nu wil ik vragen of je ook .vob files streamen ?

En wat adviseren jullie om te installeren MCE XP of VIsta ?
vista. Ik zat eerst ook te twijfelen, maar werkt echt super goed. Eerste uurtje is het ff wennen, ff de knoppen leren kennen en door krijgen waar alles. Maar als je dat door hebt heeft vista flink wat meer te bieden. Het is duidelijk te merken dat ze verder zijn gegaan op xp, maar dan met flinke verbeteringen hier en daar. Het voelt veel uitgebreider aan allemaal en natuurlijk de looks. Totaal geen problemen met de drivers gehad. Alle progammas die onder xp werken doen het ook gewoon op vista. Zeker voor vista gaan.

sorry van de dubbel maar vreemd genoeg kan ik mijn eigen post niet editen
daarom hebben de makers er ook missies in geplaatst :o

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 19:59 ]

• Swindle
  • Laatst online: 24-09-2019
Een genre als "sandbox" moet je waarschijnlijk liggen. Sommige mensen vinden het geweldig, andere haten het. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat na het uitspelen van de game, de sandbox ineens leeg is.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Sandbox games moet ik echt niks van hebben, ik voel me bijna een buitenbeentje :+
GTA3 vond ik wel grappig, beetje rondrijden etc. Maar VC, SaintsRow, Crackdown (demo) heb ik bij elkaar misschien 30minuten gespeeld? Ik verveel me echt kapot, terwijl anderen het prachtig vinden. Je kan in ieder geval niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd ;)

Maar goed ik maak me ook schuldig aan als maar games kopen en niet uitspelen, de enigste games die ik echt heb uitgespeeld zijn GoW en Lost Planet, en LP daar heb ik iets van 180+ online potjes erop zitten. Elke avond maar weer na het werk en eten was ik weer online, nu vind ik het niet zo tof meer (niet zo gek ook). Ben dit weekend weer begonnen aan wat oudere games die m'n aandacht verdienen, ben nu Kameo aan het spelen, erg coole game en je ziet hier echt de voorganger van Viva Pinata schuilen.

Hopelijk komen er meer van dit soort adventure of platform type games uit, zijn er maar bar weinig van op de 360. (Elke goede game die uit komt lijkt wel een shooter, iets teveel shooters IMO, maar later dit jaar komt daar gelukkig verandering in) Wat ik echt mis zijn de sidescrolling beat em ups ala Final Fight/Streets of Rage, gewoon verstand op nul iedereen in elkaar slaan game.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Terryb47 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 01:02:
Sandbox games moet ik echt niks van hebben, ik voel me bijna een buitenbeentje :+
GTA3 vond ik wel grappig, beetje rondrijden etc. Maar VC, SaintsRow, Crackdown (demo) heb ik bij elkaar misschien 30minuten gespeeld? Ik verveel me echt kapot, terwijl anderen het prachtig vinden. Je kan in ieder geval niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd ;)

Maar goed ik maak me ook schuldig aan als maar games kopen en niet uitspelen, de enigste games die ik echt heb uitgespeeld zijn GoW en Lost Planet, en LP daar heb ik iets van 180+ online potjes erop zitten. Elke avond maar weer na het werk en eten was ik weer online, nu vind ik het niet zo tof meer (niet zo gek ook). Ben dit weekend weer begonnen aan wat oudere games die m'n aandacht verdienen, ben nu Kameo aan het spelen, erg coole game en je ziet hier echt de voorganger van Viva Pinata schuilen.

Hopelijk komen er meer van dit soort adventure of platform type games uit, zijn er maar bar weinig van op de 360. (Elke goede game die uit komt lijkt wel een shooter, iets teveel shooters IMO, maar later dit jaar komt daar gelukkig verandering in) Wat ik echt mis zijn de sidescrolling beat em ups ala Final Fight/Streets of Rage, gewoon verstand op nul iedereen in elkaar slaan game.
Streets of Rage ja, co-op uit de goede oude tijd

stel je voor, streets of rage co-op (on- en offline) met de graphics van DOA4 of beter.... damn

Streets of Rage II op de megadrive heb ik echt grijs gespeeld samen met mijn broer

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 15-02-2007 08:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• LeVortex
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:56:
[...]

Probeer maar eens nog een keer Microsoft te bellen en hopelijk dat iemand anders de telefoon opneemt want dat heb ik nog nooit gehoord! Je kan je Xbox360 overal neerleggen, ook op een houten vloer! 95% van de mensen die een Xbox360 hebben zetten dat ding naast of onder hun televisie. Krassen die op je DVD krijgt kom echt niet door de trillingen, maar door een defect drive. Hbe je je Xbox360 staand of liggend? Wat ik merk is dat je staand sneller je DVD kan bekrassen, een klein duwtje of verplaatsen van de 360 (wanneer hij een DVD leest) is al genoeg om je DVD's te beschadigen.

Als ik zo je verhaal leest, heb je garantie op je Xbox360, Microsoft heeft en hele goede service en ben dik verbaasd van zo'n antwoord van Microsoft. Ik zou nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt, of vragen of je met iemand anders kan spreken.

[...]

Als je 360 buiten de 14 dagen garantie zit dan kan je um helaas niet terug brengen naar Media Markt, ze kunnen dan niks voor je doen. Microsoft heeft sinds kort besloten om zelf dat soort dingen te regelen, dus moet je Microsoft bellen en komen ze je app ophalen en binnen paar dagen tot 2 weken heb je weer een nieuwe. Voor zover ik weet word het meestal geswapped.

Mocht je Xbox360 binnen de 14 dagen garantie vallen bij de Media Markt, mag hij op 1 op 1 omgeruild worden. :)
Me xbox is al een keer omgeruild bij media markt en dat is inmiddels een maand geleden, dus ik denk niet dat ik weer een nieuwe krijg. De xbox ligt echt op de zijkant dus horizontaal. Ik koop nu gewoon een stuk vloerbedekking en dan leg ik hem daar wel op. Gister had ik weer wat raars met die rot xbox. Gewoon rustig demo te doen van PGR3 (De demo ja spellen heb ik inmiddels niet meer die zijn allemaal kapot) en op ene keer allemaal rode lampjes op de xbox. was die te warm ofzo. De code was of een hardware failure of iets met de voeding dat weet ik niet meer. Ik hoop gewoon dat hij kapot gaat krijg ik weer een nieuwe :P . Alleen me spellen krijg ik nooit meer terug

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

LeVortex schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:34:
[...]

Het was een man, maar hij was inerdaad niet slim. Ik ben er in iedergeval goed ziek van, Nu even een winkel vinden waar ze me cd kunnen polijsten en misschien doen COD3 en GoW het dan weer. Zet de xbox ook gelijk even op een stuk vloerbedekking.

Wat is Crystal Clear???

Edit: even op gegoogled dat is vet zeg, hoe komt het dat je je garantie nog heb?? is je sticker nog heel en heb je je ouwe kap nog?
Die crystal clear case is echt te vet. Ik heb die zegel gewoon geföhned en na een minuut kan je het verzichtig met een stanley mes los pulken en zit het net als een soort tinnen sticker erop en kan je zo die doos open maken :P

Ik heb trouwens 2 originele cases voor 1 360 ;)

MM moet je 360 wel innemen. Hun moeten het dan naar MS sturen ze zijn dat verplicht omdat hun de verkooppartij en niet MS.
Idd binnen 14 dagen is het een 1 op 1 ruling buiten dat en binnen 2 jaar na aanschaf moet MM het zelf innemen en naar MS sturen

[ Voor 31% gewijzigd door crzyhiphopazn op 15-02-2007 09:51 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:57:
[...]

vista. Ik zat eerst ook te twijfelen, maar werkt echt super goed. Eerste uurtje is het ff wennen, ff de knoppen leren kennen en door krijgen waar alles. Maar als je dat door hebt heeft vista flink wat meer te bieden. Het is duidelijk te merken dat ze verder zijn gegaan op xp, maar dan met flinke verbeteringen hier en daar. Het voelt veel uitgebreider aan allemaal en natuurlijk de looks. Totaal geen problemen met de drivers gehad. Alle progammas die onder xp werken doen het ook gewoon op vista. Zeker voor vista gaan.

sorry van de dubbel maar vreemd genoeg kan ik mijn eigen post niet editen

[...]

daarom hebben de makers er ook missies in geplaatst :o
Okok maar welke versie van Vista heb jij geinstalleerd?
  • Vista Home Basic (32 bit en 64 bit)
  • Vista HomeBasic N (32 bit en 64 bit)
  • Vista Home Premium (32 bit en 64 bit)
  • Vista Ultimate (32 bit en 64 bit)
  • Vista Business (32 bit en 64 bit)
  • Vista Business N (32 bit en 64 bit)
  • Vista Enterprise (32 bit en 64 bit)
??

En als je vista hebt geinstalleerd dan kan je je 360 dus als mediaextender gebruiken ?

360 BLOG

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Terryb47 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 01:02:Hopelijk komen er meer van dit soort adventure of platform type games uit, zijn er maar bar weinig van op de 360. (Elke goede game die uit komt lijkt wel een shooter, iets teveel shooters IMO, maar later dit jaar komt daar gelukkig verandering in) Wat ik echt mis zijn de sidescrolling beat em ups ala Final Fight/Streets of Rage, gewoon verstand op nul iedereen in elkaar slaan game.
na enchanted arms ga ik aan kameo beginnen (ergens volgende week waarschijnlijk, ik begin niet aan een spel voor ik het vorige volledig heb uitgespeeld), doet me wat denken aan beyound good & evil, dus ik ben benieuwd :). Ik ga er in ieder geval mee akkoord dat er TE veel shooters zijn :O

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Naresh schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:56:
[...]

??

En als je vista hebt geinstalleerd dan kan je je 360 dus als mediaextender gebruiken ?
Ik heb ultimate 32 bit, de eeuwig 32 dagen versie ;)
Bij mij werkt het goed en met transcode360 kan ik ook mn xvidjes bekijken. Wel enorm jammer overigens dat dat zo moet, mn processor is niet al te snel meer (amd 2500+@3000+) en dus gaat hij al snel vastlopen bij bv een HR versie van prison break. Ook werkt online tv niet met bv uitzending gemist, omdat de xbox .asf niet ondersteund. Ik vind het codec probleem ronduit belachelijk, zeker omdat ze zich willen profileren als mediacenter met dat ding. Nu is het wachten totdat er homebrew gedraait kan worden en snijden ze zichzelf in de vingers.

Verwijderd

LeVortex schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:34:
[...]

Me xbox is al een keer omgeruild bij media markt en dat is inmiddels een maand geleden, dus ik denk niet dat ik weer een nieuwe krijg. De xbox ligt echt op de zijkant dus horizontaal. Ik koop nu gewoon een stuk vloerbedekking en dan leg ik hem daar wel op. Gister had ik weer wat raars met die rot xbox. Gewoon rustig demo te doen van PGR3 (De demo ja spellen heb ik inmiddels niet meer die zijn allemaal kapot) en op ene keer allemaal rode lampjes op de xbox. was die te warm ofzo. De code was of een hardware failure of iets met de voeding dat weet ik niet meer. Ik hoop gewoon dat hij kapot gaat krijg ik weer een nieuwe :P . Alleen me spellen krijg ik nooit meer terug
Als het een maand geleden is word hij niet mer omgeruild bij de Media Markt. Voortaan als je de rode lampjes krijgt, meteen fotos maken en dat ding opsturen naar Microsoft, zeg erbij dat het regelmatig gebeurd, je zou dus een nieuwe moeten krijgen.

Als je spellen ook defect zijn geraakt door de Xbox360, dus je heb van die ronde doorlopende krasjes op je DVD - wat een bekende probleem is bij Microsoft, ook DVD's meesturen en dan zou je nieuwe moeten terug krijgen, alles word geclaimed.

Als er op je DVD's geen krasjes op zit maar hij is wel defect, dan moet je contact moeten nemen met de fabrikant van dat spel.
MM moet je 360 wel innemen. Hun moeten het dan naar MS sturen ze zijn dat verplicht omdat hun de verkooppartij en niet MS.
Idd binnen 14 dagen is het een 1 op 1 ruling buiten dat en binnen 2 jaar na aanschaf moet MM het zelf innemen en naar MS sturen
Ik werk zelf Bij de MediaMarkt Den Haag, bij de Service afdeling waar ik dit soort dingen regelt met Microsoft. Media Markt neemt het never nooit terug, het mag niet, niet van MM maar van Microsoft. Microsoft heeft sinds kort (praat over paar maanden) een pick up en return garantie dat betekend dat je alleen naar Microsoft moet bellen en er komt iemand naar je huis om je Xbox360 op te halen, nemen ze he mee en dan krijg je na paar dagen of maximaal 2 weken weer een nieuwe Xbox360. (Reperaren doen ze haast nooit, word meteen geswapped).

Je zou denken kut etc, maar het is een hele goede Service van Microsoft, als je de Xbox360 via ons zou moeten opsturen dan zou het zeker maximaal 4 weken duren, als je het rechtstreeks via Microsoft doet, doet het meestal paar dagen of maximaal 2 weken.
DarkShadow schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:30:
[...]

Bij mij werkt het goed en met transcode360 kan ik ook mn xvidjes bekijken. Wel enorm jammer overigens dat dat zo moet.
Ik heb ook Ultimate 32 Bit NL, 30 dagen eeuwige versie :) Ik kan video's/fotos/muziek wel bekijken met de Media Center, maar zodra ik een film opent zegt hij dat het een onbekende extensie heeft, terwijl het gewoon .avi is. Ik heb dus Kazaa-lite codecs en All Codecs geinstalleerd maar gaf dat nog steeds aan, is er nog iets wat ik moet downloaden zodat hij mijn Xvid films wel afspeelt?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 10:56 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

AzN_cRzY schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:40:
moet moet moet... mooi theoretisch gedoe waar je geen kont aan hebt. Sta je daar in de MM te blaten "ja maar je bent het wettelijk VERPLICHT :'( :'( "

Tuurlijk heb je (theoretisch) gelijk, maar lekker belangrijk. Zoals al aangegeven wordt duurt het dan veel langer omdat MS dat prima regelt.

Kan je wel je gelijk proberen te halen ten koste dat je XBOX langer weg is, maar ik kies dan altijd voor de snelste weg dan koste wat het kost een beetje triest je gelijk proberen te halen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Swindle
  • Laatst online: 24-09-2019
DarkShadow schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:30:
[...]

Bij mij werkt het goed en met transcode360 kan ik ook mn xvidjes bekijken. Wel enorm jammer overigens dat dat zo moet, mn processor is niet al te snel meer (amd 2500+@3000+) en dus gaat hij al snel vastlopen bij bv een HR versie van prison break. Ook werkt online tv niet met bv uitzending gemist, omdat de xbox .asf niet ondersteund. Ik vind het codec probleem ronduit belachelijk, zeker omdat ze zich willen profileren als mediacenter met dat ding. Nu is het wachten totdat er homebrew gedraait kan worden en snijden ze zichzelf in de vingers.
Op zich niet vreemd dat ze niet standaard allerlei formaten ondersteunen. Ik neem aan dat die xvidjes namelijk niet legaal verkregen zijn. Xbox kan best gebruikt worden als mediacenter, het draait mijn dvd's en cd's perfect af. Ik denk dat ze natuurlijk ook niet willen dat mensen het alleen kopen als simpele HTCP, de meeste winst maken ze toch op de spellen dacht ik?

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Crackdown is echt geweldig.

Gister meer dan een uur Crackdown gespeeld met iemand uit me friendlist. Geweldig samen gingen we nog even de gangmembers af van het 1e eiland die ik nog moest verslaan.

Ik heb nu alle gangmembers verslagen van eiland 1.

Op naar eiland 2.

Kan nu ook al hoog springen enzo.
Dit is het beste spel sinds tijden dat ik heb gespeeld

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:52:
Ik werk zelf Bij de MediaMarkt Den Haag, bij de Service afdeling waar ik dit soort dingen regelt met Microsoft. Media Markt neemt het never nooit terug, het mag niet, niet van MM maar van Microsoft. Microsoft heeft sinds kort (praat over paar maanden) een pick up en return garantie dat betekend dat je alleen naar Microsoft moet bellen en er komt iemand naar je huis om je Xbox360 op te halen, nemen ze he mee en dan krijg je na paar dagen of maximaal 2 weken weer een nieuwe Xbox360. (Reperaren doen ze haast nooit, word meteen geswapped).
Dus als ik een xbox koop bij de MediaMarkt en hij is na 1 dag kapot bij normaal gebruik, dan kan ik hem niet omruilen bij de mediamarkt maar dan moet ik hem opsturen naar Microsoft?

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:49:
[...]

Dus als ik een xbox koop bij de MediaMarkt en hij is na 1 dag kapot bij normaal gebruik, dan kan ik hem niet omruilen bij de mediamarkt maar dan moet ik hem opsturen naar Microsoft?
beter lezen, de eerste twee weken MOETEN ze meteen omruilen, daarna gaat het via Microsoft

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:02:
[...]

beter lezen, de eerste twee weken MOETEN ze meteen omruilen, daarna gaat het via Microsoft
Hmm ik heb een week geleden een xbox bij MediaMarkt Rotterdam gekocht en hij is dus defect.

Ik was gisteren naar de service van MM gegaan en zij zeiden dat ze het niet innemen om mij vervolgens gelijk een nieuwe console te geven, ik moest het maar op gaan sturen naar Microsoft...
Ik werd toen behoorlijk pissig en uiteindelijk wilden ze het wel innemen om het dan naar Microsoft te sturen maar dan zal het wel langer duren, ik wilde dat uiteraard niet, ik wou gewoon een nieuwe Xbox van MM!

Ze zeiden trouwens dat die 14 dagen omruilgarantie niet voor consoles gelden..

Weet je dus zeker dat ze MOETEN omruilen voor een nieuwe console?

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:31:
[...]

Hmm ik heb een week geleden een xbox bij MediaMarkt Rotterdam gekocht en hij is dus defect.

Ik was gisteren naar de service van MM gegaan en zij zeiden dat ze het niet innemen om mij vervolgens gelijk een nieuwe console te geven, ik moest het maar op gaan sturen naar Microsoft...
Ik werd toen behoorlijk pissig en uiteindelijk wilden ze het wel innemen om het dan naar Microsoft te sturen maar dan zal het wel langer duren, ik wilde dat uiteraard niet, ik wou gewoon een nieuwe Xbox van MM!

je kan hem terug brengen en dan je geld terug krijgen toch?
en dan koop je daarna weer een nieuwe :X

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Goed gedaan! :)

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

UltraSub schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:30:
Damn, ik krijg Transcode 360 maar niet aan de gang onder Vista.
Alles lijkt te werken, maar uiteindelijk krijg ik een melding dat ik niet over het netwerk kan transcoden zolang ik onder een local system account draai. En dat doe ik dus niet. De service is gestart met een gebruiker die alle rechten bezit, zowel lokaal als op de netwerkshares die benaderd worden. Op de runtime forums zijn er wel meer met het zelfde probleem, maar het lijkt niet actief opgelost te worden. Mensen hier die het zelfde probleem hebben, of hebben gehad en opgelost?
Zoals eerder gezegd gewoon niet als service draaien en het werkt.

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Verwijderd

DarkChylde schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:39:
[...]

je kan hem terug brengen en dan je geld terug krijgen toch?
en dan koop je daarna weer een nieuwe :X
Haha nee was het maar zo makkelijk, de xbox en de benodigheden zijn nu allemaal opgemaakt, als alles nog netjes gesealed zou zijn zou het nog wel kunnen onder een smoesje dat het een cadeau was en die persoon hem al van iemand anders gekregen had.

Ik dacht namelijk eerst ook altijd dat MM nooit zo moeilijk deed met omruilen, blijkbaar heb ik het mis.

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:51:
[...]

Haha nee was het maar zo makkelijk, de xbox en de benodigheden zijn nu allemaal opgemaakt, als alles nog netjes gesealed zou zijn zou het nog wel kunnen onder een smoesje dat het een cadeau was en die persoon hem al van iemand anders gekregen had.

Ik dacht namelijk eerst ook altijd dat MM nooit zo moeilijk deed met omruilen, blijkbaar heb ik het mis.
onzin je mag een product wel uitproberen, zolang het maar niet beschadigd is

heb ooit een camera gekocht, twee weken getest, en toen teruggebracht omdat ik de kwaliteit slecht vond

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Boeboe schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:57:
[...]

... doet me wat denken aan beyound good & evil, dus ik ben benieuwd :). Ik ga er in ieder geval mee
man, daar noem je me toch een titel. BG&E is echt een supergame, iedereen die het heeft gespeeld is het daar mee eens. Ik snap ook niet waarom het zo slecht deed. IMO 1 van de leukste games die ik ooit heb gespeeld. Ik hoop zeker nog op een vervolg, maar dat is net als hopen op een vervolg van Panzer Dragoon Saga 2, of Shenmue 3..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Iken374 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:47:
[...]

Zoals eerder gezegd gewoon niet als service draaien en het werkt.
Vaag, ze raden juist aan om em wel als service te draaien. Die laatste versie van James (?) iig wel.
Vind het alleen irritant dat ie af en toe een minuut of wat skipt (meestal eenmalig per sessie). Dat deed ie op MCE2005 namelijk helemaal niet. Server is een opteron 146 met 2GB, daar zal het niet aan liggen ...

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:11:
[...]

heb ooit een camera gekocht, twee weken getest, en toen teruggebracht omdat ik de kwaliteit slecht vond
Ja met een camera mag het misschien wel, maar met een console niet.

Die service gozer zei ook tegen mij dat ik het eigenlijk al moest weten dat ik de xbox niet kan omruilen voordat ik hem kocht. Hoezo zei ik dan. Waarop hij antwoordde dat er borden bij de xbox 360 staan waarop staat dat omruilen/terug brengen niet mogelijk is.
Ik had dit niet gezien dus ik ging om te controleren toch ff kijken of het waar is wat hij zei en jahoor verrek er staat een piepklein bordje bij de xbox 360 waar het erop staat...

Ze zullen wel veel xbox klachten hebben gehad waardoor ze nu zo'n bordje hebben geplaatst..

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:54:
Ze zullen wel veel xbox klachten hebben gehad waardoor ze nu zo'n bordje hebben geplaatst..
Ik vind dat vreemd, heel vreemd. Ik dacht dat de media markt een van de weinige bedrijven was waar ze niet moeilijk deden om het omruilen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:31:
[...]

Media Markt Den Haag is niet zo, ook zijn de Media Markten 1 bedrijf, bij elk locatie heb je soms verschillende regels, maar de standaard regels zijn altijd hetzelfde. De software afdeling leiders besluiten dit. Misschien hebben ze je Xbox360 niet terug genomen waarschijnlijk omdat ze daar andere regeling hebben of omdat het niet meer in zijn originele staat was.

In Den Haag (Waar ik werk) nemen wij het wel terug binnen 14 dagen, we ruilen het dan 1 op 1 (dus alleen het systeem) en de defecte word dan compleet verstuurd naar Microsoft (Wij mogen wel versturen als het voorraad reperaties zijn) en dan krijgen wij meteen een nieuwe van Microsoft, word dan gecreditteerd.

Bijvoorbeeld, wij in Den Haag nemen we geen online spellen terug die een Serial key bevatten dat is logisch, soms kunnen wij een uitzondering maken als het binnen 24 uur is. Als er dan problemen met de spel is moet je dan contact opnemen met de fabrikant.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:08:
[...]

Media Markt Den Haag is niet zo, ook zijn de Media Markten 1 bedrijf, bij elk locatie heb je soms verschillende regels, maar de standaard regels zijn altijd hetzelfde. De software afdeling leiders besluiten dit. Misschien hebben ze je Xbox360 niet terug genomen waarschijnlijk omdat ze daar andere regeling hebben of omdat het niet meer in zijn originele staat was.

In Den Haag (Waar ik werk) nemen wij het wel terug binnen 14 dagen, we ruilen het dan 1 op 1 (dus alleen het systeem) en de defecte word dan compleet verstuurd naar Microsoft (Wij mogen wel versturen als het voorraad reperaties zijn) en dan krijgen wij meteen een nieuwe van Microsoft, word dan gecreditteerd.

Bijvoorbeeld, wij in Den Haag nemen we geen online spellen terug die een Serial key bevatten dat is logisch, soms kunnen wij een uitzondering maken als het binnen 24 uur is. Als er dan problemen met de spel is moet je dan contact opnemen met de fabrikant.
Hmm dus MM Den Haag is op sommige punten wat gemakkelijker, het is zeker niet mogelijk dat ik bij MM Den Haag langs kom om daar een nieuwe xbox te ruilen?

En trouwens je ruilt dus 1 op 1, waar haal je dat nieuwe systeem vandaan dan? Gewoon uit een nog gesealde xbox doos? Of krijg ik dan een gerefurbishd systeem dat je van Microsoft krijgt.

Ik zag tevens in MM Rotterdam dat er echt veel dozen al een keer opgemaakt zijn, weet je misschien hoe dat zou komen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:18:
[...]

Hmm dus MM Den Haag is op sommige punten wat gemakkelijker, het is zeker niet mogelijk dat ik bij MM Den Haag langs kom om daar een nieuwe xbox te ruilen?

En trouwens je ruilt dus 1 op 1, waar haal je dat nieuwe systeem vandaan dan? Gewoon uit een nog gesealde xbox doos? Of krijg ik dan een gerefurbishd systeem dat je van Microsoft krijgt.

Ik zag tevens in MM Rotterdam dat er echt veel dozen al een keer opgemaakt zijn, weet je misschien hoe dat zou komen?
Je zou het kunnen proberen, maar ik durf niet te zeggen dat het 100% word omgeruild! Maar als je binnen 14 dagen bent en de Xbox360 ziet er nog goed uit dan geef ik je 75% kans voor omruiling bij Media Markt Den Haag. De reden waarom ik niet 100% durf te zeggen is omdat het in Rijswijk is gekocht, mijn collega's kunnen soms moeilijk doen daarover doen. Maar je kan in ieder geval proberen.

Mocht hij omgeruild worden dan krijg je idd een splinter nieuwe Xbox360 uit de winkel! Hij word dan 1 op 1 omgeruild, jij krijgt de nieuwe, wij de defecte. Hij word dan ingeschreven voor reperatie als voorraad reperatie bij ons en wij boeken het gelijk om en sturen wij um op naar Microsoft.

Dat er veel dozen zijn opengemaakt kan idd waar zijn, maar dat heb je bij alle producten bij alle winkels, ook Mycom/ BCC of BOL. Alleen heb je sommige(n) die het niet goed en professioneel weer inpakken. Ik mag het eingelijk niet zeggen maar meestal zijn het producten die gekocht worden door de klanten en daarna terug worden gebracht omdat het bijvoorbeeld tegenvalt of "Ik heb al zo eentje" of "omruilen voor iets anders" etc en dan word hij gewoon weer goed ingepakt en word hij terug gezet in de winkel. Dat is niet alleen Media Markt maar alle andere bedrijven die ik net opnoemde. Lijkt me logisch aan de andere kant, als dat niet zo gebeuren zouden veel bedrijven veel meer verlies maken.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:08:
Dit geloof ik niet. Als de MM 1 bedrijf is, waarom kopen ze niet centraal in en heeft iedere vestiging z'n eigen aanbiedingen? En wat versta jij onder "niet in originele staat", even openmaken, proberen en retourneren is dus blijkbaar 'niet in originele staat' ?
Software is sowiezo een uitsluiter op elke vorm van retour of koop ontbinding. Misschien binnen 24 uue, maar vaak kan je het niet eens ruilen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 15-02-2007 15:43 ]

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Gunner schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:42:
[...]

Dit geloof ik niet. Als de MM 1 bedrijf is, waarom kopen ze niet centraal in en heeft iedere vestiging z'n eigen aanbiedingen? En wat versta jij onder "niet in originele staat", even openmaken, proberen en retourneren is dus blijkbaar 'niet in originele staat' ?
Mcdonalds is hetzelfde verhaal... ook een franchise onderneming, maar zij hebben wel allemaal hetzelfde interrieur, recepten(als je het zo mag noemen ;)) voorschriften etc etc... Toch zijn de verschillende vestigingen wel vrij om eigen aanbiedingen te maken.

GamerTag Live!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wiseguy1983 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:51:
[...]

Mcdonalds is hetzelfde verhaal... ook een franchise onderneming, maar zij hebben wel allemaal hetzelfde interrieur, recepten(als je het zo mag noemen ;)) voorschriften etc etc... Toch zijn de verschillende vestigingen wel vrij om eigen aanbiedingen te maken.
Ik weet wat een franchise is, maar ik heb nog nooit locale aanbiedingen bij de McDonalds gezien.

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:42:
[...]

[...]

Software is sowiezo een uitsluiter op elke vorm van retour of koop ontbinding. Misschien binnen 24 uue, maar vaak kan je het niet eens ruilen.
Of je me gelooft of niet, is je eigen keus en daar sta ik achter. Ook ik als mens ben niet met alles tevreden van Media Markt maar toch blijft het een top-bedrijf in mijn ogen. Aanbedieningen is wat anders, dat hoort bijvoorbeeld bij de 'standaard regels' die ik net opnoemde. Media Markt is 1 bedrijf tuurlijk maar 'stiekem' ook concurrenten van mekaar op een positieve manier. Aanbiedingen zoals laats 0% BTW voor LCD & Plasma schermen dat bedoel ik met een standaard regeling. Een ander standaard regel is dat "Hygenische producten" niet terug genomen mogen word of omgeruild maar voor reperatie word opgestuurd! Dat is bij elk Media Markt, maar je hebt ook kleine regels die niet bij elk Media Markt hetzelfde is, hieronder geef ik je een voorbeeld.

De andere regeling bedoel ik regels van de afdeling dat kan bij elk Media Markt iets anders zijn, daar word misschien een product wel terug genomen maar bijvoorbeeld in Den Haag en Rotterdam niet. Als ik mijn mening moet geven vind ik dit een nadeel mja het is zo. Bij ons op de Software afdeling is sinds paar maanden geleden een afdelingsleider vertrokken, sinds die tijd hebben we geen goede afdelingsleiders kunnen aannemen dus is Software en Computer Accesiores 1 afdeling geworden! Daarmee bedoel ik de afdelingsleiders van Computer Accesiores is ook verantwoordelijk voor de Software afdeling, en me collega's van Computer Accesiores werken nu ook op vloer van Software en andersom!

Nog een voorbeeld, bij ons - wat veel mensen niet weten maar er wel degelijke grote borden staan met duidelijk hoe en wat, is dat Games/Software die al open zijn geweest die je binnen 24 uur moet terug brengen! of als het open is geweest (dus dat plastic zakje er nog omheen zit) dat je 14 dagen ervoor krijgt om terug te brengen. Maar soms is het logisch om na te denken dat sommige software simpel helemaal niet terug genomen mogen worden, zoals Besturing systeem pakketen. Iemand kan zo Windows Vista installeren met werkende en legale S/N en binnen 24 uur terug brengen en zeggen "ja hij doet het niet of een of andere reden" DAT doen we niet en dat is logisch.

Dat is een voorbeeld wat bij ons anders is dan in andere Media Markten bijvoorbeeld.

Originele staat - daarmee bedoelen we dat een product terug mag alleen als hij er goed uitziet, net als bij de aankoop. Als je een Ipod koopt en na 13 dagen wil je het product terug brengen maar er zitten kleine krasjes op het scherm en achterkant, dat is het geen Originele staat meer nee, dan nemen wij het ook niet terug - simpel. Hij zou weer in de winkel gezet moeten worden en voor jou als klant zou je het niet leuk vinden om dalijk een Ipod te kopen waar al een krasje op zit toch?

Laten we het hierna echt ontopic houden, mocht je vragen hebben over Media Markt kan je me altijd PMen. :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Gunner schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:53:
[...]

Ik weet wat een franchise is, maar ik heb nog nooit locale aanbiedingen bij de McDonalds gezien.
Het gaat niet zozeer om de aanbiedingen maar dan om de prijzen. Al heeft in Den Bosch bij de C&A dubbele cheesburgers maar verder een kleiner assortiment. Maar er zijn bij McDonalds meer franchisers dan McDonaldsen van McDonald Nederland (stuk of 20 maar ofzo) dus veel verschil zul je niet merken maar soms scheelt het 15 cent ofzo

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Toch nog 1 keer MM aanhalen :)

Ik heb net bij MM Arena Tiger Woods 07 weten te kopen voor 28 euro. Dead Rising hadden ze ook voor dezelfde prijs liggen maar die heb ik al. Voor die prijs mag je DR echt niet laten liggen !
Gunner schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:53:
[...]

Nooit een coupon op straat gekregen voor bijvoorbeeld 2 big macs voor de prijs van 1 ?
Die bonnetjes zijn 9 vd 10 keer filiaal/regio gebonden.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 16:20 ]

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:17:

Ik heb net bij MM Arena Tiger Woods 07 weten te kopen voor 28 euro. Dead Rising hadden ze ook voor dezelfde prijs liggen maar die heb ik al. Voor die prijs mag je DR echt niet laten liggen !

[...]

Nooit een coupon op straat gekregen voor bijvoorbeeld 2 big macs voor de prijs van 1 ?
Die bonnetjes zijn 9 vd 10 keer filiaal/regio gebonden.
met stom is!

Bears and Bulls

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Ik heb zelfs mijn toetsenbord muis combo na 6 maanden terug gebracht bij de MediaMarkt me geld ook terug.
Wat dat betrefd kan ik MM aanraden hoor. d:)b
MM in alexandrium rotterdam

[ Voor 3% gewijzigd door DR161 op 15-02-2007 18:51 ]

pssst geld kopen?

Verwijderd

Naresh schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:56:
[...]

??

ik gebruik ultimate 32, meest uitgebreide en de 64 bit schijnt op dit moment net iets slechter in zijn drivers te zitten.

ik heb het hier als extender werkende jah, werkt perfect. Ook met transcode 360.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:40:
[...]

ik gebruik ultimate 32, meest uitgebreide en de 64 bit schijnt op dit moment net iets slechter in zijn drivers te zitten.

ik heb het hier als extender werkende jah, werkt perfect. Ook met transcode 360.
Ik heb problemen met transcode360 onder Vista ultimate 64-bit.

Ik heb net transcode geïnstalleerd maar ik krijg een foutmelding dat transcode360 niet goed is geïnstalleerd. Het grootste probleem is dat ik hem ook niet kan deïnstalleren want dan krijg ik de melding dat transcode al draait en moet worden gestopt. Ik zie in de proces lijst geen transcode gerelateerd proces dus ik zou niet weten wat ik zou moeten stoppen. Ik heb hem in veilige modus geprobeerd te verwijderen maar daar krijg ik ook de melding dat transcode eerst moet worden gestopt.

Nog meer mensen met dit probleem ?

Hier is trouwens nog een code voor 48 uurs live abbo die bij mn TW07 zat:
VJT2Y-Y8M9K-HRKH2-6CVDG-PT4T6

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 21:11 ]

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik wil vanavond ijshockey gaan kijken via een live stream en ik vroeg me af of ik deze live stream via media center op m'n xbox 360 kan bekijken. dus dat ik de wedstrijd op m'n tv kan kijken. weet iemand of dit mogelijk is?

• mobygo76
  • Laatst online: 21:59
Inmiddels ben ik toe aan mijn 4e xbox360. De 3e heeft het ook begeven met een Ring of Light. Dus ik bellen met de Helpdesk en nu blijkt dat ik mijn 360 voorlopig niet retour hoef te sturen. Ze sturen mij een andere xbox en pas wanneer ik deze binnen heb kan de andere retour. Dat vind ik wel nette service! Binnen uiterlijk 5 dagen ben ik dus weer "Live", nu maar hopen dat ik met de 4e wel een jaar kan gamen op z'n minst.....

Verwijderd

vette prijsverlagingen deze week zeg check dit

http://www.xboxhome.nl/news.php#20

Battlefield 2 Modern Combat - xbox 360
Dead Rising- xbox 360
Tomb Raider Legend- xbox 360
Project Gotham Racing 3 - xbox 360
Tiger Woods 2007- xbox 360
NHL 2007 - xbox 360
NBA 2007 - xbox 360
Superman Returns- xbox 360
The Godfather- xbox 360
Madden NFL 2007- xbox 360

allemaal onder de 30 euro !!

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 22:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:05:
[...]

Ik heb problemen met transcode360 onder Vista ultimate 64-bit.

Ik heb net transcode geïnstalleerd maar ik krijg een foutmelding dat transcode360 niet goed is geïnstalleerd. Het grootste probleem is dat ik hem ook niet kan deïnstalleren want dan krijg ik de melding dat transcode al draait en moet worden gestopt. Ik zie in de proces lijst geen transcode gerelateerd proces dus ik zou niet weten wat ik zou moeten stoppen. Ik heb hem in veilige modus geprobeerd te verwijderen maar daar krijg ik ook de melding dat transcode eerst moet worden gestopt.

Nog meer mensen met dit probleem ?

Hier is trouwens nog een code voor 48 uurs live abbo die bij mn TW07 zat:
VJT2Y-Y8M9K-HRKH2-6CVDG-PT4T6
Over dat het progamma niet goed is geinstalleerd, zon soort achtige melding geeft vista wel vaker. Zonder reden meestal. Media center werkt wel gewoon. En misschien een stomme vraag maar heb je je pc al herstart. Wat je ws ook al weet. Er zou in de taakbalk een tekentje moeten verschijnen, zo niet kan je proberen het progamma zelf op te starten. En anders ligt het misschien toch aan de 64 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBBvB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:42:
ik wil vanavond ijshockey gaan kijken via een live stream en ik vroeg me af of ik deze live stream via media center op m'n xbox 360 kan bekijken. dus dat ik de wedstrijd op m'n tv kan kijken. weet iemand of dit mogelijk is?
Hangt volgens mij van het type stream af. Uitzending gemist is bv niet te zien via je xbox vanwege het formaat (ASF stream dacht ik). Maar als die ijshockey uitzending in WM formaat is moet dta gewoon werken neem ik aan.
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:14:
[...]

Over dat het progamma niet goed is geinstalleerd, zon soort achtige melding geeft vista wel vaker. Zonder reden meestal. Media center werkt wel gewoon. En misschien een stomme vraag maar heb je je pc al herstart. Wat je ws ook al weet. Er zou in de taakbalk een tekentje moeten verschijnen, zo niet kan je proberen het progamma zelf op te starten. En anders ligt het misschien toch aan de 64 versie.
Ik heb alles wat je noemt geprobeerd maar niets hielp. Zal idd wel aan de 64-bit versie liggen.

Ach...ik laat het lekker voor wat het is. Ik was alleen ff benieuwd hoe de media extender functioneert. In de praktijk zal ik het nooit gebruiken aangezien ik mijn pc en 360 op dezelfde plasma tv heb aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:11:
[...]

Hangt volgens mij van het type stream af. Uitzending gemist is bv niet te zien via je xbox vanwege het formaat (ASF stream dacht ik). Maar als die ijshockey uitzending in WM formaat is moet dta gewoon werken neem ik aan.

[...]

Ik heb alles wat je noemt geprobeerd maar niets hielp. Zal idd wel aan de 64-bit versie liggen.

Ach...ik laat het lekker voor wat het is. Ik was alleen ff benieuwd hoe de media extender functioneert. In de praktijk zal ik het nooit gebruiken aangezien ik mijn pc en 360 op dezelfde plasma tv heb aangesloten.
Ik heb hetzelfde met transcode onder Vista 64 bit, ook een stom scherm met opstarten dat Transcode niet werkt(iedere boot), uitgezet in msconfig, werd er gek van.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Forza 2 is nu bevestigd voor een release in mei in europa...

als dit er zo als hieronder echt ingame uitziet verzacht het hopelijk mijn pijn bij gebrek aan een F1 game in HD

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/764/764981/forza-motorsport-2-20070215093733700.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:44:
vette prijsverlagingen deze week zeg check dit

http://www.xboxhome.nl/news.php#20

Battlefield 2 Modern Combat - xbox 360
Dead Rising- xbox 360
Tomb Raider Legend- xbox 360
Project Gotham Racing 3 - xbox 360
Tiger Woods 2007- xbox 360
NHL 2007 - xbox 360
NBA 2007 - xbox 360
Superman Returns- xbox 360
The Godfather- xbox 360
Madden NFL 2007- xbox 360

allemaal onder de 30 euro !!
eh jij werkt voor die site ofzo, niets bijzonders namelijk die prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:28:
Forza 2 is nu bevestigd voor een release in mei in europa...

als dit er zo als hieronder echt ingame uitziet verzacht het hopelijk mijn pijn bij gebrek aan een F1 game in HD

[afbeelding]
Ik ben benieuwd als deze game uitkomt in Mei wat dan jouw op en aanmerkingen zullen zijn.
Tot nu toe heb jij praktisch elke game afgekraakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:17:

Welke MM was dit? Hebben ze nog dit alles in voorraad denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:29:
[...]

ze waren eerst nog 60 dus...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mars18 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:49:
[...]

ze waren eerst nog 60 dus...
in 2006 ja :D hehe
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:53:
[...]

Ik ben benieuwd als deze game uitkomt in Mei wat dan jouw op en aanmerkingen zullen zijn.
ik heb niet elke game afgekraakt, ik ben alleen erg kritisch...

ik heb me goed kunnen vermaken met PGR3, gezien het een launchtitel was

verder kan ik GoW steeds meer waarderen. Het eerste en enige spel op de 360 dat ik meerdere keren heb uitgespeeld.
Rainbow 6: Vegas heb ik geen slechte dingen op aan te merken eigenlijk (behalve dan redelijk wat lag online maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 17:22
[b][message=27514165,noline]Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:57[/messageRainbow 6: Vegas heb ik geen slechte dingen op aan te merken eigenlijk (behalve dan redelijk wat lag online maar goed)
Lag bij R6 ligt niet aan het spel maar aan slechte verbinding van de host.

Ik speel heel veel R6 en heb zelden last van lag, of er moet weer ergens een dom figuur zijn die op zijn budget verbinding een 14 player match probeert te hosten.

Maar tijdens TH missies nooit last van lag.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:29:
[...]

TW2007 voor 30 euro vind ik anders heel netjes

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:53:
[...]

Er zit ook een Lamborghini Gallardo bij, dus voor Neovo kan deze game al niet meer stuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:05
Ik ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een Xbox 360 met GoW. Bevalt allemaal prima, echt super vette game.
Ik heb alleen het volgende probleem:
Tijdens een private chat op xbox live hoor ik geen stemgeluid door me headset. Ook niet als ik deze heb ingesteld op voice over headset via personal settings :/ Het geluid knopje is helemaal naar rechts gedraaid en ook op de console staat het volume op 10. Ik gebruik overigens wireless controllers. Einig idee of hier nog wat aan te doen valt?

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:00:
[...]

Welke MM was dit? Hebben ze nog dit alles in voorraad denk je?
MM Arena (A'dam). Geen idee of ze nog hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Thijs© schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:41:
Ik ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een Xbox 360 met GoW. Bevalt allemaal prima, echt super vette game.
Tijdens een private chat op xbox live hoor ik geen stemgeluid door me headset. Ook niet als ik deze heb ingesteld op voice over headset via personal settings :/ Het geluid knopje is helemaal naar rechts gedraaid en ook op de console staat het volume op 10. Ik gebruik overigens wireless controllers. Einig idee of hier nog wat aan te doen valt?
Je zegt het zelf al, het is een beetje krom, maar volgens mij moet je hem de andere kant op draaien. Weet het ff niet zeker omdat ie bij mij eigenlijk altijd aan staat, maar ik kan me nog zoiets vaags herinneren van toen ik mijn 360 1 dag had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

The_Thijs© schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:41:
Ander kanaal ingame channel??
het kan vaak zijn dat er iets verkeerd gaat dan moet je ff wachten of vaak proberen te chatten

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.