[CiP] Le Régional

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 17:18
Volgens mij had je hem beter toch niet passief kunnen maken, dat ding werd wel erg heet ;) En hopelijk zet je er nog een minder fel lampje in. Komt er trouwens nog iets van een achterkant op of laat het je het open omdat het in een kast komt?

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Vanmiddag ook even wezen kijken op het nkcm en moet zeggen dattie er erg mooi uit ziet !
Krijgt toch altijd een heel ander beeld als je een mod in het echt ziet, ondanks de vele foto's.
Keep up the good work !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
brinkdinges: Er wás een achterkant, totdat Jos van de Clean Case tegen mij aanliep en mijn (plexiglas) paneel in 2 stukjes brak :/ . Maar dat geeft niet, want het paneel was die ochtend nog even snel in elkaar geflanst. Hij kon er toch niet op wegens de hitte, dus dat maakte het alweer een stukje minder erg. Dat lampje was wel een leuke trekpleister voor op het NKCM, maar het is inderdaad een tikkeltje fel als je een film zit te kijken en het ding schijnt midden in je gezicht.

Noks: Thanks, wellicht komt na afronding van dit project nog wel een nieuwe mod. Er is al lichtelijke animo in het sponsorgedeelte, wat het voor mij een stuk betaalbaarder maakt. Ik zag dat je zelf ook aan een mod begonnen bent, zo even een kijkje nemen dan maar :).

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Zo beste mensen, met de zomervakantie in zicht is het bijna weer tijd om verder te gaan met de Régional.
Even een opsomming van wat er nog moet gebeuren:

-LED's afmaken
-Minder felle lamp in het front
-DVD slot perfectioneren.
-Dingen die ik nog tegen zal komen

Nog een paar foto's van hoe hij er op het 'NKCM' bij stond.
Afbeeldingslocatie: http://s7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/th_Afbeelding005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/th_Afbeelding004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/th_Afbeelding003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155371

Hele mooie paintjob van de kast inderdaad! Mijn complimenten. Toch vind ik het kleurenschema van de foto's van NKCM erg afdoen aan het thema. De kleur van je mesh stoort en beetje, misschien een idee om daar zwart voor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-05 21:47
Ik hoop ook voor je hardware dat je de koeling in orde maakt, als je dat nog niet hebt gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Het oranje is juist de kleur die bij het thema past. De lamp voorin gloeide origineel ook rood/oranje op als de radio aanging. Het overheerst misschien iets, wellicht is het beter dat ik de kabels minder in het zicht laat lopen. In de slangen van de waterkoeling zit toch echt UV oranje koelvloeistof in, maar in combinatie met het type slang werd de kleur geel achtig. Hopelijk kleurt het nog wat bij als ik er een UV oranje goedje bij giet.

Wat de koeling betreft, ik ga nog waterkoelblokken op de NB en VGA maken. Ook een systeem dat de radiator verse lucht aan kan zuigen zou niet verkeerd zijn, dit door luchtgaten in het achterpaneel te boren.

Pagina: 1 2 Laatste