Hier mijn verslag van het seizoen 06-07 met de Chinese club Tayuan Boa, spelend in de First Group van de Chinese league (2e divisie)
Ik begon als degradatiekandidaat #1 volgens de media, dus ik moest flink aan de slag. Het eerste wat ik opmerkte was het grote tekort aan personeel, zo heb ik 2 scouts, 4 trainers, 1 keepercoach, een Ass Manager, 3 fysiotherapeuten en 1 conditietrainer.
Qua transfers heb ik 4 geweldige transfers gedaan en 1 flop
Goeie transfers:
- Wu Min VR (vrije transfer)
- Jin Wei VM (vrije transfer)
- Yu Dequan AMC (vrije transfer)
- Wang Yu GK (30K)
Flop: Dong Yao GK (vrije transfer)
Weggegaan zijn:
- Chen Yu VC (9K)
- Sun Hongung (30K)
Ik begon met een beetje shit voorbereiding, slechts 2 vriendschappelijke wedstrijden, en daarna 2 bekerwedstrijden tegen 1e divisie Chinese clubs. Dus niet echt een start voor een degradatiekandidaat om het seizoen te beginnen.
Nationale beker
Zoals je hiervoor al las moest ik dus eerst tegen 2 teams uit de eerste divisie, waarbij ik bij de 1e ronde al dacht dat ik eruit ging. Maar ik wist beide wedstrijden te winnen en mocht door naar de kwartfinale, waar ik tegen tweede divisie club Chengdu Shandian moest, na 2 rondes was wel duidelijk dat zij de betere waren (4-2). Kwartfinale tot nu toe
dus. Toch een mooi resultaat.
Competitie
Hier had ik zo mijn twijfels over in het begin, omdat ik dus niet echt een gunstige voorspelling had. Maar ik bleek het dus totaal mis te hebben, na 23 speelronden 1e met 2 punten voorsprong op de nummer 2 (Guanzhao Mao) ik moest winnen want mijn doelsaldo was slechter. Helaas ik speelde gelijk tegen de nummer 4 terwijl Mao won en dus door doelsaldo nummer 1 werd. Wel gepromoveerd, maar geen kampioen. (1e 2 promoveerden)
[img=http://img147.imageshack.us/img147/6789/competitieji2.th.jpg]
Topscorer
Geweldige speler die ze maakten alsof het niks was
Tommy Mosquera:
[img=http://img382.imageshack.us/img382/5553/mosqueraip1.th.jpg]
Beste Speler
Lang leek het of Mosquera ook deze titel ging pakken maar na een dipje op het eind werd het toch iemand anders. Namelijk aangekochte VM Jin Wei
Volgens Seizoen dus in de eerste divisie van China, ik ben benieuwd hoe hoog het niveau daar is, ik had wat problemen met goals tegen maar met mijn nieuwe keeper is ook dat probleem opgelost. We zullen zien, ik denk in ieder geval dat ik mijn verdediging en mijn middenveld nog wat kan versterken.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 03-03-2007 13:56
]