[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.472 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Angeloonie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:13:
Is iemand al Bondscoach van het Ned. Elftal? :P Het lukt mij telkens niet :P

Ik ga gewoon lekker cheaten om het te proberen, dus nieuwe manager > Holland, en dan meteen Retire doen zodat ik kan solliciteren, maar wordt telkens afgewezen. Wanneer wordt je aangenomen? Ik heb griekenland naar het EK gebracht, toch een knappe prestatie vindt ik.. En de CL gewonnen, Premiership en nog wat cups, maar toch nog niet goed genoeg :'(
Ik ben trainer van PSV .... én van het Nederlands elftal :D

Werd gevraagd, dus ik accepteer het, leek me wel leuk, weer eens wat anders. Blijk ik het gewoon naast m'n job als psv manager te mogen doen _/-\o_

Edit: seizoen 2009/2010 btw.

[ Voor 12% gewijzigd door UltraR-pc op 27-02-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Ik is kootsj van Nedderlandse Elftaal.

:P

En daarnaast ben ik coach van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:09
Pfeuw, ze wilden mijn talent kopen voor 2,3 miljoen terwijl hij 1,7 miljoen waard is en natuurlijk ging die zak hooi van de voorzitter er op in. Gelukkig heb ik hem een sterk verbeterd contract aan kunnen smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finale CL tegen inter

wish me luck

1-1 bij rust

David Villa.. you rock 8)

3-1

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:00:
Finale CL tegen inter

wish me luck

1-1 bij rust
Met wie speel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Volgens mij heb ik alle records nu aangepast, weet alleen de oudste speler niet zeker. Snelste rood, meeste MoM en de oudste/jongste is iig aangepast

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valencia,

zojuist 2-2 tegen Gimnastic om de titel met 1 punt te winnen, finale van de Copa del Rey tegen Barca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:22

Hoogie2004

Whohooooo

YES, voor de eerste keer een appeal gewonnen voor een 1 match ban...
Is me nog nooit eerder overkomen dat ik bezwaar maakte en dat ze de schorsing introkken ;)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Paul Hewson schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:24:
Pfeuw, ze wilden mijn talent kopen voor 2,3 miljoen terwijl hij 1,7 miljoen waard is en natuurlijk ging die zak hooi van de voorzitter er op in. Gelukkig heb ik hem een sterk verbeterd contract aan kunnen smeren.
Wat is je balance? Vast geen 2.3M :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben opnieuw begonnen met Arsenal, zit nu in de winterstop 2006/2007...

Kolo Toure is er sinds begin november 5 maanden uit
Van Persie is er sinds eind november 6 maanden uit
Henry is er 2x 2 maanden uit geweest
Rosický is er 2 maanden uit geweest
Adebayor is er 3 maanden uit geweest

:/ Lekker seizoen :Y)

Ach, m'n jonkies doen het erg goed (Vela, Walcott, Fabregas) :)

Nu alleen in de winterstop wel een nieuwe spits vinden (Huntelaar :+), want met bijna alleen maar AMs in de spits werkt ook niet lekker :P

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 28-02-2007 00:11 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Vos schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:09:
[...]

Wat is je balance? Vast geen 2.3M :p
250.000, maar ik maak wel winst elke maand momenteel dus geen noodzaak om te verkopen. Vrees echter toch dat ie verkocht word onder me neus vandaan dus als dat gebeurd ga ik zeuren om stadionuitbreiding. Met een schamele 5000 plaatsen word het hoog tijd dat ik een grotere bak krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:28:
Leyrielton heb ik nu ook bij Ajax. Kende hem nog van mijn Fluminense game....heb hem DR staan wat hij van nature is (+WBR). Zal eens kijken hoe die het op AMR doet :). Ook veel NL-ers in je team zie ik :+ .
hehe...ja inderdaad, ook in mijn reserves heb ik geen NL-ers...Ik heb het geprobeerd, echt...maar ik vond gewoon geen geschikte spelers die Nederlands zijn.... O-)

Misschine is dat het volgende doel...:)...wat meer nederlanders in het team...maar ja...de echte toppers zijn toch niet nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na mijn Valencia game toch maar ff opnieuw begonnen, ik hou toch meer van met kleine clubjes naar de top spelen.
Vandaar dat ik nu in de MLS zit, met als team de New England Revolution. Is erg leuk omdat je ook dingen als een draft hebt enzo, lijkt me wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Hmmm.. ik heb een aantal keren in een seizoen iets opgemerkt over beslissingen van de scheids..
Nu hoef ik, nadat ik voor 5mnd niets heb opgemerkt (negatiefs), nog maar 1 ding te roepen en ik heb
het bestuur EN de KNVB op m'n nek ..

Men koelt niet af als je ff niets negatiefs blaat ? :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met KRC genk. Bezig aan mijn tweede seizoen. Eerste seizoen verrassend tweede geworden met 3 punter achter Anderlecht en halve finales van beker gehaald.

In het tussenseizoen de jonge Tjechische international Corluka kunnen kopen voor 500.000 euro nadat Real Iakovenko van me had gekocht die maar een paar keer in de basis had gespeeld ( voor 2.700.000 ).

Begin tweede seizoen mijn twee beste spitsen voor Lange tijd uitgevallen. Bosnjak ( 6 maand ), Vandenbergh ( 9 maand ).

transfermarkt even afgekeken en daar zag ik Karsten Jancker gratis staan. Ook zijn looneisen vielen best mee dus maar even gepolst en hij was super gemotiveerd wou meteen bij Genk komen spelen.
contract voor een jaartje aangeboden en heb het me tot nu toe nog niet beklaagd. Scoort regelmatig en haalt hoge ratings.

Corluka haalt ondertussen super ratings bij de nationale ploeg van Tjechie en hij is ondertussen al 5.500.000 waard.

ben nu in April en sta met nog 8 wedstrijden te gaan 1e met 1 punt voorsprong op AA Gent.
Ook in de beker doe ik nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:55:
Corluka haalt ondertussen super ratings bij de nationale ploeg van Tjechie en hij is ondertussen al 5.500.000 waard.
Weet je zeker dat het geen Kroaat is?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:54:
[...]

Huh :? Je werd gevraagd door engeland. Je accepteerde dat en vervolgens werd je gerejected?

Je bedoelt zeker dat er gespeculeerd werd in een persbericht (lees nieuwsbericht) dat jij best eens de nieuwe ENG bondscoach zou worden? Dus een speculatie van de media....
Nou ook weer niet... Ik zag dat Sven Goran Ericksson weer es slecht presteerde samen met MvB. Dus ik solliciteren bij Engeland maar werd gevraagd door Hollanda... die ik dus Accepteerde...

Sorry, btje verkeerd over gebracht... Maarre... Hollanda gaat wel redelijk alleen zelfs met 4 spitsen kunne die gastjes nog nie winne van Oostenrijk en Andorra... k sta momenteel 2e in de poule met nog Servie boven me... (stomme Stankovic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:13:
Volgens mij heb ik alle records nu aangepast, weet alleen de oudste speler niet zeker. Snelste rood, meeste MoM en de oudste/jongste is iig aangepast
Volgens mij mag ik er ook nog bijgezet worden..

Screenshot: [afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:06:
[...]

Volgens mij mag ik er ook nog bijgezet worden..

Screenshot: [afbeelding]
Vriendschappelijke wedstrijden tellen niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
grrr ik krijg fm2007 maar niet geinstalleerd op VISTA :( naja wel goed voor mijn verslaving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezellige training.... :|

Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~dovdmeer/fm/breuk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o rey schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:16:
grrr ik krijg fm2007 maar niet geinstalleerd op VISTA :( naja wel goed voor mijn verslaving :P
//offtopic
Ja wie gaat er dan ook al VISTA installeren. Volgens mij was het voor de release van VISTA al bekend dat er maar weinig spellen op zouden kunnen draaien.

Gelijk een nieuwe versie gebruiken van Windows is meestal toch al niet een top idee. Wacht meestal wel een half jaartje ofzo totdat iedereen genoeg heeft geklaagd en gescholden en MS de belangrijskte heeft opgelost. Natuurlijk ook tot ik een nieuwe computer heb, want op dat prut apparaat van mij draait hij niet en op mijn laptop ga ik het sowieso niet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

o rey schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:16:
Was bij mij helemaal geen probleem, loopt als een zonnetje...
Je kan ook op XP installeren, en dan de map kopieren naar je Vista PC, FM maakt namelijk geen registerverwijzingen aan ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heel fijn dit, harde schijf die crasht en alles is er dus weer van af.. geluk stonden mijn saved games op een externe schijf, maar het spel dus kwijt en aangezien ik het doosje nog wel kan vinden maar de cd niet word het dus binnenkort niet meer spelen voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hoort de CD niet gewoon in je pc te zitten? Anders kan hij nooit ver weg zijn, zo lang kan het nu ook weer niet geleden zijn dat je het voor het laatst uit je pc hebt gehaald, toch? :+ (en als je verstandig was geweest had je de cd gewoon in je doosje gezet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou wel het meest logische zijn, maar ik ben niet echt een opruimerig type ;) en de FM cd heb ik voor het laatst een week geleden gezien.. en dan hebben we ook nog een hele fijne schoonmaakster die altijd alles voor me opruimt (maar dan ook echt alles!!) ben al aan mijn 3e usb kabel voor mijn telefoon toe en dan soort dingen.
Maarja dat wordt dan gewoon een nieuwe kopen ben ik bang (of downloaden :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Zorgen dat ze je kamer niet meer op komt he :).

Downloaden mag zelfs ! Zolang je de originele maar gekocht hebt.. (Zelfde als dat je bijv wel "gedownloade" windows mag hebben, zolang je maar licentie hebt.. )

Ik ga straks weer beginnen aan een nieuwe game, gok zo dat het met Helmond Sport (Stads ploeg !) is.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi! wist ik niet eens. Heb alle boekjes e.d. nog wel dus dan kan ik weer gewoon registreren met mijn eigen codes neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Downloaden mag helemaal niet (je moet nog altijd de kopieerbeveiliging omzeilen, wat niet mag) en FM heeft helemaal geen code, maar dit is verder allemaal offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Holy fuck :o Laat Walcott in de spits de laatste wedstrijden, gewoon voor ervaring. Scoort ie tegen Sheffield United even ALLE 4 de doelpunten, 2-4 :o :D

En daarmee schopte hij ze ook meteen uit de Premiership, want Sheff. moest winnen :+

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 28-02-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Afbeeldingslocatie: http://xs112.xs.to/xs112/07093/rcm1.jpg.xs.jpg

Over thrillers gesproken..... heb zowat 4x een hartverzakking gehad iedere keer nadat er een penalty naast ging... (ik ben RC Mechelen btw) :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja ik heb het een beetje gehad met alle grote competities enzo en gezien mijn pc het allemaal niet zo goed trekt heb ik voor iets anders gekozen:
De volgende Competitie's:
China
Croatie
Tjechie
Roemenie
Noord Ierland
Suid Afrika

Ik hoop dat ik nu een beetje uitdaging heb, ik ben van plan om in Zuid Afrika, weet nog niet met welk team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

wildhagen schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:54:
[afbeelding]

Over thrillers gesproken..... heb zowat 4x een hartverzakking gehad iedere keer nadat er een penalty naast ging... (ik ben RC Mechelen btw) :)
:o

Ik heb tegen Chelsea met m'n vorige game eens met 3-3 gelijk gespeelt, en na verlenging 12-11 verloren met strafschoppen :o 23 penalties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 centrale verdedigers geblesseerd. Nu zo'n 20 spelers benaderd op loan, want ik heb inmiddels de ervaring dat op m'n parentclub Djurgardens na, geen speler wil komen. En ik sta toch mooi eerste in de Div2 Mellersta Götaland. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cool, een speler van mij heeft een 0 jarig contract getekend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zo, het derde seizoen met Ajax zit erop. Ik zal geen uitgebreid verslag doen, die zijn alleen maar leuk met plaatjes en die heb ik niet.. Het komt er op neer dat ik alles gewonnen heb wat er te winnen viel met Ajax. Met enomre voorsprong kampioen geworden, bekerfinale 7-0 tegen Heracles, dat soort grappen.
De enige spanning die ik had was in de Champions League. Eerste Knock-out ronde Arsenal, één van de topfavorieten voor de eindoverwinning. Uit met moeite met 3-2 gewonnen, thuis afgemaakt met 2-0. Daarna was Dortmund aan de beurt, dat was een makkie. Vervolgens Valencia in de halve finale, die dachten dat het een cagefight was ofzo; 8 gele kaarten en 3 rode 8)7 Toch maar met 1-0 kunnen winnen. Bij de return in Mestalla hadden ze een compleet ander team opgesteld (logisch natuurlijk) maar daar had ik ook geen problemen mee; een 3-2 overwinning.

Vlak voor de finale tegen Inter kreeg centrale verdediger Dervite een blessure, en ook mijn beste rechtsbuiten moest eraan geloven (4 maanden uit). Vervoglens kreeg Akinfeev ook nog een blessure, waardoor ik toch een klein beetje moest sleutelen aan mijn team. De finale zelf was erg spannend, maar helaas wist ik niet tot scoren te komen. Gelukkig wist Inter ook niet tot scoren te komen en kreeg verdediger Miguel een geelrode kaart halverwege de tweede helft. Vervolgens een verdediger (Heitinga) gewisseld voor een middenvelder (Sivok) en de controle over de wedstrijden volledig in handen genomen. In de tweede helft van de verlenging schoot Gago (na een mooie combinatie met Haestad en Sivok) van afstand de 1-0 binnen. Inter ging aanvallen met 10 man en Huntelaar schoot de 2-0 binnen. Vervolgens maakte Daniel Carvalho er 3-0 van en was de derde Champions League op rij een feit :)

Voor dat alles kreeg ik natuurlijk bergen met waardering en geld, iets wat ik goed kon gebruiken nadat ik Gago dit seizoen voor 40 miljoen had aangetrokken. Mijn volgende target was wederom een Argentijn, de welbekende heer Agüero. Deze meneer had een release clause van 73 miljoen opgenomen en omdat ik verder toch niks kan doen met mijn geld heb ik dat er wel voor over... Ik kon, zoals elk seizoen, weer kiezen uit verschillende budgetten en nu koos ik voor het budget met de hoogste transfergelden (47 miljoen). Ik had dus nog een slordige 26 miljoen nodig. Om te testen of Agüero überhaupt wel geinteresseerd was deed ik een bod van 73 miljoen, gelukkig was hij geinteresseerd en deed ik hem een aanbieding.

Natuurlijk druk bezig om allerlei buitenlandse talentjes te verkopen om geld binnen te halen, dit lukte vrij aardig, ik zat al snel op de 18 miljoen. Nog niet geneog natuurlijk, maar ik had nog wat mannetjes over ;)
Daarna kreeg ik het bericht dat Agüero een nieuw contract had getekend bij Atletico..

Nog maar eens proberen dus; en wat blijkt: zijn minimum fee is verlaagd naar 62 miljoen _/-\o_

Nogmaals geprobeerd, voldaan aan al zijn eisen en iets meer salaris en twee dagen later was Agüero Ajacied. Nu maar eens kijken of hij dat prijskaartje van 62 miljoen waar kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aguero is echt een topper, Ik heb hem voor 41 mln gehaald, helaas is ie wel vaak geblesseerd...:((

Laatst zat ik een beetje te browsen bij allerlei clubs, en zag ik ene Lebohang Mokoena ineens staan voor 500k. Die naam kwam me ergens bekend voor, dus voor 500k kan ik me geen buil vallen...en hij scoort nog ook en is nu al 4 mln waard...:D

Mijn nieuwe seizoen is ook weer gestart, en het gaat goed, JC schaal tegen PSv even 4-0 opgerold, daarna tegen Valencia voor de europese supercup...1-1, en met penalties gewonnen

In de competitie gaat het van een leien dakje...5 wedstrijden 15 punten...tevez 12 goals... 8)7 (Niet allemaal competitiegoals, maar toch...)

Grote verkopen:
Millan -> Gratis naar Barca... |:( |:( 8)7 8)7 :'( :'(
Nelson -> 20 mln naar Juve
Zaccardo -> 13 mln naar Arsenal

Inkopen:
Levchenko, een linksback van kiev overgenomen voor 15 miln
Anderson AMC van Porto (geloof ik :X ) voor 25 mln

en....het is gebeurd...er staat weer een Nederlander in mijn team...rechtsback Will heb ik uit de jeugd geplukt...:)

bwegh..Tevez is moe en wil vakantie...dus 2 weken even geen Tevez

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:59:

Grote verkopen:
Millan -> Gratis naar Barca... |:( |:( 8)7 8)7 :'( :'(
Nelson -> 20 mln naar Juve
Zaccardo -> 13 mln naar Arsenal
Millán is bij mij inmiddels 21 [net geworden] en zijn leeftijd in miljoenen waard.
Hij heeft bijna 22 A-interlands en 10 goals.
Nog steeds is hij een wonderkind waar ik er nu 2 van rond heb lopen.

Ik koester mijn wonderkinderen, geef ze elke dag water en let goed op op welke muziek ze het beste reageren. :+

Afbeeldingslocatie: http://xs513.xs.to/xs513/07094/Millan21.JPG.xs.jpg

Ik merk net dat hij geen wonderkind meer is, komt zeker omdat hij nu 21 is?
Hij heeft 3 moves aangeleerd:
Tries killerballs often.
Gets into opposition area.
Places shots.

Die laatste is volgens het commentaar zijn trademark wanneer hij weer eens een bal geplaatst in het net heeft gelegd.
Enige minpuntje is dat hij af en toe wat lui schijnt te zijn volgens mijn assistent.
Wat ik me wel afvraag is hoe je off the ball[20] super bent hoe het dan kan zijn dat je slecht positie kiest. [7]

Mijn 2e wonderkind, Youssouf Fontaine, kan de hele rechter flank bestrijken.

Afbeeldingslocatie: http://xs513.xs.to/xs513/07094/Fontaine.JPG.xs.jpg

Oh en dees heb ik voor een prikkie overgenomen van Gillingham.
Ruim een jaar geleden gevonden en gelijk een contract aangeboden.

Afbeeldingslocatie: http://xs513.xs.to/xs513/07094/Kevin_Evans.JPG.xs.jpg

Als iemand v/d tegenpartij wordt genoemd als mom tegen mijn jeugdploeg dan laat ik die persoon scouten.
Bij deze jonge gast was dat niet nodig. ;)

Ik merk wel dat voor de eigen jeugd de stap naar het eerste erg groot is.
Tot nu toe is er maar 1 onder mijn bewind doorgebroken, althans hij speelt regelmatig. :)
Verder heb ik er nog een stuk of 4 uitgeleend om ervaring op te doen en zijn er 2 die af en toe een inval beurt hebben.

ik heb 20 minuten gedaan over deze post. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo :o

Met Arsenal in m'n 2e seizoen Collins John gehaald, en die heeft er nu in 11(8) wedstrijden 12 ingeschoten :o

Henry doet het nu ook weer lekker, 27 tegen 26 goals :Y) Eindelijk weer na 4 blessures in 1,5 seizoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:42:
Zo :o

Met Arsenal in m'n 2e seizoen Collins John gehaald, en die heeft er nu in 11(8) wedstrijden 12 ingeschoten :o

Henry doet het nu ook weer lekker, 27 tegen 26 goals :Y) Eindelijk weer na 4 blessures in 1,5 seizoen..
Henry speelt in 2012/13 in het tweede van Arsenal en is determent om zijn waarde te bewijzen. ;(
Geef die held dan een vrije transfer ofzo, zo ga je niet met spelers om die zoveel betekend hebben voor je club.

Record? :P
Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07094/70yards.JPG

Ik moet wel zeggen dat de doelman mee was gegaan voor een corner, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
LoneRanger schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:06:
[...]

Wat ik me wel afvraag is hoe je off the ball[20] super bent hoe het dan kan zijn dat je slecht positie kiest. [7]
Off the ball is een aanvallend attribuut, positioning een defensieve. Zijn dan ook totaal niet met elkaar gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Kom net een regen tegen ergens op het net..
Iemand deze al eens gespot / ervaring mee ?

http://i56.photobucket.co...1/doo_doo_1501/Rafael.jpg
Blijkbaar gekocht van Sao Paolo.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zephyer schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:05:
Kom net een regen tegen ergens op het net..
Iemand deze al eens gespot / ervaring mee ?

http://i56.photobucket.co...1/doo_doo_1501/Rafael.jpg
Blijkbaar gekocht van Sao Paolo.
Het is een regen, en die zijn willekeurig. Dus het lijkt me sterk dat iemand hier ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeerlijk die interlands...:((...Vlak voor de wedstrijd in de CL tegen Boekarest worden al mijn zuid amerikanen weggeroepen voor interlands...dusssss...inclusief blessures zijn er 13 spelers weg...:(

Dus ik hou weinig spelers over die speelgerechtigd zijn in de CL....Met 2 wissels naar de wedstrijd, dus ik hoop dat er geen blessures komen...

Edit: toch 1-4 gewonnen...:D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees nog blij.. Met mijn chinese Taiyuan Boa mis ik AL me keepers.. 1e team, reserve, onder 19 that is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Sherlock schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:53:
[...]
Het is een regen, en die zijn willekeurig. Dus het lijkt me sterk dat iemand hier ervaring mee heeft.
Aha.. wist niet dat die random kwamen .. :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestuursman is ermee gestopt... Ik zit dus nu zonder bestuursman, hopelijk komt er iemand met wat geld want het gaat echt lekker nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:37:
Mijn bestuursman is ermee gestopt... Ik zit dus nu zonder bestuursman, hopelijk komt er iemand met wat geld want het gaat echt lekker nu :D
Ja, en met een beetje pech ben jij je baan kwijt als er een nieuwe voorzitter is ;)

Soms nemen ze namelijk iemand anders aan. Heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten mt Vicenza, ik kon mijn baan maar nét vasthouden, ondanks dat het super ging. Positie ging binnen één dag van Secure naar Very Insecure.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:47:
[...]

Aha.. wist niet dat die random kwamen .. :)
Daarom noemt het dus ook een 'regen'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:40:
[...]

Ja, en met een beetje pech ben jij je baan kwijt als er een nieuwe voorzitter is ;)

Soms nemen ze namelijk iemand anders aan. Heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten mt Vicenza, ik kon mijn baan maar nét vasthouden, ondanks dat het super ging. Positie ging binnen één dag van Secure naar Very Insecure.
Nee is geen bestuurs overnamen... Mja ze zouden vrij dom zijn als ze een nieuwe manager aannamen, ik ben degradatiekanidaat #1 maar sta toch mooi 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:07:
[...]
Nee is geen bestuurs overnamen... Mja ze zouden vrij dom zijn als ze een nieuwe manager aannamen, ik ben degradatiekanidaat #1 maar sta toch mooi 2e.
Er komt waarschijnlijk wel een bestuursovername, lijkt me. Beetje stupide om zonder voorzitter verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Precies :)

En dat je 2e staat terwijl je degradatiekandidaat is ook geen garantie. Ik was ook degradatiekandidaat en stond 4e of 5e (weet niet precies meer), en zat dus ook behoorlijk op de schopstoel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja oke, maar het is geen bestuursovername zoals bij Wildhagen. Door problemen binnen de Club.
Hier is het gewoon omdat de manager ermee stopt. Maarja ik hoop dat ik mijn baan kan behouden, anders maar naar Zuid Afrika ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weet iemand een truc om een feeder club in Nederland te krijgen?

Ik heb nu affiliates Crystal Palace (ENG), Falkirk (SCO), Zulte Waregem (BEL), Salt Lake (USA), maar ik wil een club uit de eredivisie, bij voorkeur ADO Den Haag. Waarom kan je zelf niet een club voorstellen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:48:
[...]

Daarom noemt het dus ook een 'regen'. ;)
Duh .. :P
Ik wist enkel niet dat bijv. persoontje A niet altijd bij Man Utd. regende.. (mooi woord :P ) ..

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 02:00:
Weet iemand een truc om een feeder club in Nederland te krijgen?

Ik heb nu affiliates Crystal Palace (ENG), Falkirk (SCO), Zulte Waregem (BEL), Salt Lake (USA), maar ik wil een club uit de eredivisie, bij voorkeur ADO Den Haag. Waarom kan je zelf niet een club voorstellen? :(
nee dat is wel jammer dat jezelf niet een clubje kan kiezen, leek me ook wel cool om met me bury (premier league) een slecht clubje erbij te nemen en daar dan talenten te huren maar dat zit er dus niet in helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees blij dat jullie nog clubs krijgen,

Bij mij zijn en moederclub geen response en bij Satelietclub geen response... Gaat lekker...

//Edit//

Competitie is afgelopen, ik ben na 24 wedstrijden op 48 ptn geeindigd, gedeeltelijk 1e maar het doelsaldo veschilde 4 doelpunten in mijn nadeel. Wel Promotie naar de Chinese Great League.

Moet flink wat versterkingen gaan halen denk ik, zal zo even een verslag schrijven.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn verslag van het seizoen 06-07 met de Chinese club Tayuan Boa, spelend in de First Group van de Chinese league (2e divisie)

Ik begon als degradatiekandidaat #1 volgens de media, dus ik moest flink aan de slag. Het eerste wat ik opmerkte was het grote tekort aan personeel, zo heb ik 2 scouts, 4 trainers, 1 keepercoach, een Ass Manager, 3 fysiotherapeuten en 1 conditietrainer.

Qua transfers heb ik 4 geweldige transfers gedaan en 1 flop

Goeie transfers:
- Wu Min VR (vrije transfer)
- Jin Wei VM (vrije transfer)
- Yu Dequan AMC (vrije transfer)
- Wang Yu GK (30K)

Flop: Dong Yao GK (vrije transfer)

Weggegaan zijn:
- Chen Yu VC (9K)
- Sun Hongung (30K)

Ik begon met een beetje shit voorbereiding, slechts 2 vriendschappelijke wedstrijden, en daarna 2 bekerwedstrijden tegen 1e divisie Chinese clubs. Dus niet echt een start voor een degradatiekandidaat om het seizoen te beginnen.

Nationale beker
Zoals je hiervoor al las moest ik dus eerst tegen 2 teams uit de eerste divisie, waarbij ik bij de 1e ronde al dacht dat ik eruit ging. Maar ik wist beide wedstrijden te winnen en mocht door naar de kwartfinale, waar ik tegen tweede divisie club Chengdu Shandian moest, na 2 rondes was wel duidelijk dat zij de betere waren (4-2). Kwartfinale tot nu toe
dus. Toch een mooi resultaat.

Competitie
Hier had ik zo mijn twijfels over in het begin, omdat ik dus niet echt een gunstige voorspelling had. Maar ik bleek het dus totaal mis te hebben, na 23 speelronden 1e met 2 punten voorsprong op de nummer 2 (Guanzhao Mao) ik moest winnen want mijn doelsaldo was slechter. Helaas ik speelde gelijk tegen de nummer 4 terwijl Mao won en dus door doelsaldo nummer 1 werd. Wel gepromoveerd, maar geen kampioen. (1e 2 promoveerden)

[img=http://img147.imageshack.us/img147/6789/competitieji2.th.jpg]

Topscorer

Geweldige speler die ze maakten alsof het niks was

Tommy Mosquera:

[img=http://img382.imageshack.us/img382/5553/mosqueraip1.th.jpg]

Beste Speler
Lang leek het of Mosquera ook deze titel ging pakken maar na een dipje op het eind werd het toch iemand anders. Namelijk aangekochte VM Jin Wei

Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/2272/weiol8.th.jpg

Volgens Seizoen dus in de eerste divisie van China, ik ben benieuwd hoe hoog het niveau daar is, ik had wat problemen met goals tegen maar met mijn nieuwe keeper is ook dat probleem opgelost. We zullen zien, ik denk in ieder geval dat ik mijn verdediging en mijn middenveld nog wat kan versterken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met nog 3 wedstrijden te gaan en 7 punten voor op de nummer 2 Tenhult van de week m'n game gesaved. Team was goed in vorm getuige een serie van 3-1, 1-1 tegen uit tegen nr2 Tenhult, 4-0, 5-0 en 2-1. Kortom het kampioenschap was een kwestie van uitspelen. Vandaag ga ik verder. 0-0, 0-1 (tegen laagvliegers) waren de eerste voortekenen dat je ook bij FM'07 nóóit je savegame 'in vorm' kan laden. :( Nr 2 Tenhult had inmiddels de achterstand ingehaald tot op 2 punten. De laatste wedstrijd ging nog belangrijk worden, en dat met 7 geblesseerden.

Thuis tegen Motala AIF kom ik vlak voor rust achter door een penalty. *zucht* Het team in de rust eens goed verrot gescholden. Concurrent Tenhult stond ondertussen al ruim voor in hun wedstrijd, dus we zouden het kampioenschap gaan verspelen!! Na rust was het niet veel beter, All out attack tot in de 83e minuut m'n spits eindelijk de 1-1 binnenschoot. De eindstand. Tenhult won zijn wedstrijd met 5-0, met als resultaat dat Tenhult gelijkstond in punten en op doelsaldo 1 minder had. Kampioen geworden maar met klotsende oksels.

En ik kan er niet echt van genieten. Alles draaide goed, je gaat een paar dagen verder met je game en dan krijg je dit. Ach irl slaat het ook wel eens plots op met een ploeg zullen we maar denken.... Op naar de Div Norraetan/Södraettan, dat zal lastig gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, Luca Toni is weer in topvorm zo te zien. _/-\o_
12 wedstrijden, 13 doelpunten, 4 assists, 5 keer MvW, avg 8,08 :)
Past trouwens absurd goed in het spelsysteem bij mijn Barcelona nu. :>
Eto'o/Saviola staan ingesteld als normale aanvaller, en Toni uiteraard als targetman.
Veder ben ik nog op zoek naar een goede keeper, want ik heb niet echt veel vertrouwen in Jorquera, eerlijk gezegd. :)

-------------------------Eto'o/Saviola------Toni
----------------------------------------Deco
----Ronaldinho--------------------------------------------------Messi
----------------------------------------Motta
--Van Bronckhorst---Marquez-----Puyol-------------Oleguer
---------------------------------------Valdés

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:55:
Damn, Luca Toni is weer in topvorm zo te zien. _/-\o_
12 wedstrijden, 13 doelpunten, 4 assists, 5 keer MvW, avg 8,08 :)
Past trouwens absurd goed in het spelsysteem bij mijn Barcelona nu. :>
Eto'o/Saviola staan ingesteld als normale aanvaller, en Toni uiteraard als targetman.
Veder ben ik nog op zoek naar een goede keeper, want ik heb niet echt veel vertrouwen in Jorquera, eerlijk gezegd. :)

-------------------------Eto'o/Saviola------Toni
----------------------------------------Deco
----Ronaldinho--------------------------------------------------Messi
----------------------------------------Motta
--Van Bronckhorst---Marquez-----Puyol-------------Oleguer
---------------------------------------Valdés
Akinfeev... Jong en goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Eensch, ontzettend goede keeper met veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja ik had je ook Wang Yu aan kunnen bieden (21 jaar, alleen gezien je Jorquera niet vertrouwd... Heeft een Chinese keeper die transfervrij is niet veel zin denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb nu geen geld meer, maar volgend seizoen is dat best mogelijk. Ook voor Ustari wil ik een inspanning doen. :)
Ik wou eerst Cech, maar Chelski wou 74mln. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
spoiler:
-Akinfeev
-Ustari
-Enyeama
Verder zitten er in spanje veel keepers talent. En vaak zit er bij de slechte clubs ook wel is een pareltje tussen

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik denk dat ik me nu eerst volop ga concentreren op de Priméra Division & Champions League te winnen. Transfers zijn pas voor eind mei/begin juni. :P

Btw: Toni is echt magistraal bezig, 16 wedstrijden, 20 doelpunten, 5 assists en 7 MvW. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik snap er echt geen fuck van..

Ik heb de Argentijnse competitie er in zitten, View Only, maar ik kan Ustari niet vinden.. Ik heb bij de club zelf gekeken, en via zoeken krijg ik alleen een club Ustaritz oid... De vorige keer was hij er wel, maar toen had ik denk ik Playable gedaan :'( Nu is hij er dus gewoon niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm raar.

Want ik heb de Argentijnse competitie helemaal niet maar als ik specefiek zoek op Ustari kan ik hem gewoon vinden, misschien dat hij een transfer heeft gekregen naar een club waar je hem niet kan vinden/zien. Bijvoorbeeld naar een competitie die je niet hebt aangeklikt, weet niet of dat een mogelijkheid is.
Mja ik kan hem wel vinden zonder argentijnse competitie... Dus ik weet het ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Bij de nieuwste update (702) gaat hij naar Barcelona. Dan kan je hem vrijwel zeker wel vinden aangezien Barcelona in vrijwel elke database zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is dat bij mij nog niet dan, of kan je transfers niet zien als je Argentijnse & Spaanse Competitie niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Tom G schreef op zondag 04 maart 2007 @ 08:41:
Bij de nieuwste update (702) gaat hij naar Barcelona. Dan kan je hem vrijwel zeker wel vinden aangezien Barcelona in vrijwel elke database zit ;)
Bij mij niet :? Ik heb wel de nieuwste 7.0.2, waar Beckham dus naar de LA Galaxy gaat, Ayala naar Villarreal etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***te interlands...Wie moet ik nou opstellen tegen Juve in de CL???

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/fm/interland.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Heb je geen keepers in je selectie? :+

Mijn advies, koop eens wat meer spelers uit Europa. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:24:
Heb je geen keepers in je selectie? :+
B) je mag mijn bril wel lenen, want ik zie er toch twee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, jawel DM is keeper...:)

Maar je hebt wel gelijk.Teveel zuid amerikanen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het moge duidelijk zijn dat ik het spel niet in het Nederlands heb geinstalleerd. :z
Ik zat te zoeken naar gk of kp of iets dergelijks. :X

Ik ben nog helemaal in de war, Stanley Menzo is namelijk de nieuwe trainer van Werder Bremen, Eindhoven speelt in de Eredivisie en AZ is een stabiele eerste divisionist geworden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Bij mij promoveerde MVV in 2006-2007 en is vervolgens al enkele seizoenen een middenmoter in de Eredivisie :P. Eerst vooral met veel gratis leenwerk van mij (Ajax :+) en wat minder gratis leenwerk van FC Twente, nu vooral op eigen kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Is er ook een soort superpack met daarin (bijna) alle kits en logo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:12
Er is in het vorige deel ooit zo'n pack gepost, maar die kits waren vrij lelijk in mijn ogen. Logo's waren wel goed en zaten er ook voor het grootste deel in.
Hier staat wel een superpack, maar die bevat alleen nog maar de logo's van Albanie tot Roemenie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nXXt schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:08:
Bij mij promoveerde MVV in 2006-2007 en is vervolgens al enkele seizoenen een middenmoter in de Eredivisie :P. Eerst vooral met veel gratis leenwerk van mij (Ajax :+) en wat minder gratis leenwerk van FC Twente, nu vooral op eigen kracht.
Die speelden bij in FM'06 geregeld Champions League. En dat binnen een paar seizoenen. Bizar eigenlijk.

Om aan geld te komen ben ik begonnen met friendlies. Helaas zijn er slechts 5 clubs die een redelijk bedrag (pl/m € 75k) opleveren en tegen mij willen spelen. Ik stond zo'n € 400k rood, en nu is dat, na een maandje hetzelfde bedrag in het groen. Heeft me wel een koude zweedse januari maand gekost met alleen maar nederlagen tegen Örebro, Malmö, Djürgarden, AIK en Helsingborg (allemaal een keer of 4 op bezoek gehad). En dat om de dag. :) Nu even rust en dan een aantal simpele friendlies om in april fris aan het nieuwe seizoen te beginnen.

Overigens is het natuurlijk wel raar dat 5 clubs (in januari in zweden) steeds friendlies accepteren van één clubje. En dat het stadion ook steeds gevuld blijft met 10.000 man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:03:
[...]

Die speelden bij in FM'06 geregeld Champions League. En dat binnen een paar seizoenen. Bizar eigenlijk.

Om aan geld te komen ben ik begonnen met friendlies. Helaas zijn er slechts 5 clubs die een redelijk bedrag (pl/m € 75k) opleveren en tegen mij willen spelen. Ik stond zo'n € 400k rood, en nu is dat, na een maandje hetzelfde bedrag in het groen. Heeft me wel een koude zweedse januari maand gekost met alleen maar nederlagen tegen Örebro, Malmö, Djürgarden, AIK en Helsingborg (allemaal een keer of 4 op bezoek gehad). En dat om de dag. :) Nu even rust en dan een aantal simpele friendlies om in april fris aan het nieuwe seizoen te beginnen.

Overigens is het natuurlijk wel raar dat 5 clubs (in januari in zweden) steeds friendlies accepteren van één clubje. En dat het stadion ook steeds gevuld blijft met 10.000 man....
Idd wel grappig dat je dezelfde clubs zo vaak op bezoek krijgt.
Persoonlijk heb ik de neiging clubs uit te zoeken die niet tegen me willen spelen... Dus speel ik soms friendlies tegen de under 19's ofzo, dan krijg je nog eens leuke uitslagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:16:
[...]

Persoonlijk heb ik de neiging clubs uit te zoeken die niet tegen me willen spelen... Dus speel ik soms friendlies tegen de under 19's ofzo, dan krijg je nog eens leuke uitslagen :+
Ik verloor met m'n huidige team tegen mijn U19's :X

Ik kan het niet meer, in 05 en 06 werd ik steeds beter en klom ik lekker hoog de competities in en won in WK's, CL's, EK's. Nu ben ik bezig aan m'n 6e seizoen en ga weer degraderen. Snap er geen flikker meer van. Heb dan geen spelers, trap de scouts aan het werk, die zijn positief over een speler, mijn assistent ook en dan blijkt het toch weer een baggeraar 1e klas te zijn. Ik heb nu bij Lurgan Town zulke slechte keepers (dwz, ze pakken echt geen enkele bal) dat ik uit arrenmoede maar beide semi-profs naar de reserves heb getrapt en de grijze keepers laat spelen.

Moraal was redelijk van het team, ik versla zowaar de koploper met 3-0, moraal ging bij de meesten naar superb, speel 1x gelijk tegen titelkandidaat #1 en de moraal knalt naar poor of very poor en de nederlagen stapelen zich weer op. Sta nu op 8 of 9 nederlagen op rij en wat ik ook qua tactiek, het helpt geen ene flikker meer. Mijn motvatie om door te spelen zakt wel weg op deze manier.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

King Nothing schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:29:
[...]

Ik kan het niet meer, in 05 en 06 werd ik steeds beter en klom ik lekker hoog de competities in en won in WK's, CL's, EK's. Nu ben ik bezig aan m'n 6e seizoen en ga weer degraderen. Snap er geen flikker meer van. Heb dan geen spelers, trap de scouts aan het werk, die zijn positief over een speler, mijn assistent ook en dan blijkt het toch weer een baggeraar 1e klas te zijn. Ik heb nu bij Lurgan Town zulke slechte keepers (dwz, ze pakken echt geen enkele bal) dat ik uit arrenmoede maar beide semi-profs naar de reserves heb getrapt en de grijze keepers laat spelen.

Moraal was redelijk van het team, ik versla zowaar de koploper met 3-0, moraal ging bij de meesten naar superb, speel 1x gelijk tegen titelkandidaat #1 en de moraal knalt naar poor of very poor en de nederlagen stapelen zich weer op. Sta nu op 8 of 9 nederlagen op rij en wat ik ook qua tactiek, het helpt geen ene flikker meer. Mijn motvatie om door te spelen zakt wel weg op deze manier.
Heb je geprobeerd om de beste speler (of iig degene met hoogste influence) de spelers een team meeting te laten bijeenroepen. Dit helpt bij mij nog wel eens af en toe als het voorkomt dat et echt niet loopt (zit bij player interaction als het echt slecht gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een klein vraagje over die sateliet clubjes. ik vraag dus met ajax naar feeder clubjes en dan komen ze in een paar weken met een lijstje aan zetten. kzag dus een leuk engels clubje staan en was wel geintereseerd alleen als ik een recomdetion maak krijg ik alleen de keuze die ik niet wil hebben. hoe kan ik toch een link met dat engels clubje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:16:
kheb een klein vraagje over die sateliet clubjes. ik vraag dus met ajax naar feeder clubjes en dan komen ze in een paar weken met een lijstje aan zetten. kzag dus een leuk engels clubje staan en was wel geintereseerd alleen als ik een recomdetion maak krijg ik alleen de keuze die ik niet wil hebben. hoe kan ik toch een link met dat engels clubje maken?
heb je wel de juiste club geselecteerd bij dat lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis niet te geloven, maar mijn jeugdteam had gewoon gewonnen van Juve...2-1...Ene van der Gun was duidelijk aanwezig...een E.D. en het winnende doelpunt... :*)...in de uitwedstrijd was iedereen weer terug en bleef het 0-0...Wel heb ik gezien dat ik een supertalentje in de jeugd heb gekregen...ene Thiago...is 16, en heeft erg goede stats, en is al 1 mln waard...not bad at all!

Halve finale was tegen Arsenal...uit 3-2 gewonnen, thuis 0-0, dus finaleplaats!
De finale van de CL is tegen AS Roma..net als vorig jaar...

Ook de finale van de Beker gespeeld tegen...helmond sport...hoe is het mogelijk...en in de 25e minuut kom ik nog 1-0 achter ook...ik dacht nee he....dit zal toch niet...kans na kans na kans..alles mis...in de 60e minuut een strafschop...ik dacht yes!...mijn strafschop specialist heeft nog nooit gemist (strafschop = 20 bij hem) ...en ja hooor...mis!!! 8)7 ...gelukkig is het toch nog goed gekomen, en scoor ik in de laatste 10 minuten 3 keer...maar ik kneep hem wel even...zou je de bekerfinale van Helmond sport verliezen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:16:
rechtsbovenin het scherm van beschikbare satellietclubs zie je een knopje waar je de andere clubs kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Wisten jullie dat je niet in dezelfde competitie mag spelen als je satellietclub? Ik weet het nu wel. Was ik lekker gepromoveerd met Omniworld zodat mijn Ajax-talentjes zich in de eredivisie kunnen ontwikkelen, maar dan wordt de link verbroken :(

Nu heb ik dus iedereen naar Genoa gestuurd, hopelijk lukt het ze om naar de Serie A te promoveren :)

Bij Ajax heb ik nog wat opmerkelijke transfers gedaan; ik heb oa de beste rechtsbuiten van de wereld gehaald.
In:
• Van der Vaart (transfervrij)
• Van Persie (22 mln van Bayern München)
• Cristiano Ronaldo (82 mln van Manchester United)

Uit:
• Cesar Lindado (7,5 mln Bayern München)
• Falcao (15 mln Real Madrid)
• Modric (5 mln Bayern München)
• Kalid Ali (7 mln Juventus)

Mijn opstelling is nu als volgt (ik weet dat het neit zo interessant is maar het is wel leuk om eens te vertellen):

GK: Akinfeev
DR: Heitinga
DC: Dervite
DC: Sídnei
DL: Cahais
MC: Gago
MC: Van der Vaart
AMR: Cristiano Ronaldo
AML: Van Persie
SC: Milevskiy
SC: Agüero

Reserves:
Stekelenburg, Vermaelen, Sivok, Haestad, Babel, Huntelaar, Daniel Carvalho, Carew en Pedro Leon.

Nu ik geld heb probeer ik eerst wat goede Nederlanders terug te halen, daarna komen de talentjes uit Nederland aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

82Mil voor de "beste" rechtsbuiten :X.

Vind hem zowiezo niet zon super speler met z'n capsones.
Wel goed van je dat je al 3 nederlanders in je basis-elf hebt _/-\o_

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

k8skaaay schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:15:
82Mil voor de "beste" rechtsbuiten :X.

Vind hem zowiezo niet zon super speler met z'n capsones.
Wel goed van je dat je al 3 nederlanders in je basis-elf hebt _/-\o_
Ja, je moet wat met je geld he :) Maar wie vindt jij een betere rechtsbuiten? De enige die ik zou kunnen bedenken is Joaquin, maar die laat ook niet meer zo veel zien eigenlijk. CR heeft volgens mij alles wat een winger nodig heeft: snelheid, techniek, flair en hij kan zelfs koppen!

IRL heeft hij zeker wel capsones, maar voetballend zijn er niet veel beter hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen...probeer leyrielton eens als rechtsbuiten/rechtshalf...heeft nu 14 MoM, 18 doelpunten, en 15 assysts, best aardig dacht ik...:)...en kost "maar" 12 mln

Ik zie dat jij sidnei wel hebt kunnen halen...ik piste net naast de pot, hij koos voor Juve...:(

die satelietclubs wordt ik ook moe van...Ik krijg echt alleen maar spaanse en franse clubs,en af en toe een oostenrijkse...ik wil een chinese!...:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de 7.02 patch all included? Dus ik hoef niet nog meer te downloaden zoals Name-kits of een build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:16:
[...]

Ja, maar die wedstrijden leveren me geen centen op. En ik moet toch echt eurootjes hebben. Nu sta ik € 800k in de plus, in anderhalve maand een miljoen winst gemaakt door achtereenvolgens friendlies te blijven spelen tegen dezelfde 5 ploegen. Ga ik naar de board of ze nu wat transfergeld willen vrijmaken. Wordt het geweigerd omdat de financiële situatie onzeker is. |:( We zullen niet eens in de min komen aan het eind van dit seizoen als we net zoveel verlies maken als het vorige (dat was € 600k). Nee, zo vullen we de zweedse eerste divisie lekker overleven. Dat wordt opzoek gaan naar transfervrije spelers die wat kunnen. Heb wel al wat binnen kunnen halen. Een jonge sloveense keeper die veel beter is dan mijn huidige grabbelaars. Dan gaan m'n scouts wel niet naar het buitenland, gelukkig zegt m'n assistent nog wel dat redelijke transfervrije talenten 'sign at any cost' zijn. (En dat 'at any cost' was het ook wel voor die keeper.) En nu maar hopen dat ie ook wat presteert.

M'n verbintenis met Djurgarden heeft me nu 2 spelers opgeleverd. Een rechtsback waarvan de loan met een jaar is verlengd en een 17 jarige spits met behoorlijk goede stats. Die 18k jaarlijkse bijdrage van ze is een druppel op een gloeiende plaat. Ik twijfel of ik de samenwerking wil voortzetten, weinig geld, weinig spelers. Maar, die spits is wel erg goed en ik weet niet of de board dan weer meteen op zoek wil naar een nieuwe parent club? Dus ik laat het nog een jaartje zo. Een seizoens verslag zal ik van de week eens maken.
King Nothing schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:29:
[...]

.....

Mijn motvatie om door te spelen zakt wel weg op deze manier.
Van je eigen jeugd verliezen is altijd pijnlijk, ook wel eens gehad met eerdere FM's/CM's.

Misschien een nieuwe game beginnen als het niet wil vlotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
King Nothing schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:29:Mijn motvatie om door te spelen zakt wel weg op deze manier.
Je speelt vooral met laag geklasseerde teams toch? Ik heb het namelijk ook en vind dit dusver de moeilijkste versie ooit en dan voornamelijk met de zwakkere teams. Af en toe een paar dagen geen FM helpt bij mij dan om weer met nieuwe ideeen en tacktieken te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:42:
[...]

Heb je geprobeerd om de beste speler (of iig degene met hoogste influence) de spelers een team meeting te laten bijeenroepen. Dit helpt bij mij nog wel eens af en toe als het voorkomt dat et echt niet loopt (zit bij player interaction als het echt slecht gaat)
Keer proberen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:11:
Misschien een nieuwe game beginnen als het niet wil vlotten?
Mhoa, vind ik zo zonde van de tijd ;)
Paul Hewson schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:33:
[...]

Je speelt vooral met laag geklasseerde teams toch?
Alleen maar. Groet clubs zijn zo saai en om nou als 84e in dit topic een verhaal neer te kwakken dat je alle prijzen hebt gewonnen :Z Plus, realisme is toch de key van dit spel? Noem mij een manager die zonder enige ervaring whatsoever bij Chelsea/Ajax/Man Utd aan de slag is gegaan...
Maar dat zal wel aan mij liggen. Als ik na 34 seizoenen aankutten de CL eindelijk eens win heb ik er meer plezier aan dan dat ik er 3 dagen over doe en 923179426 miljard euro heb uitgegeven die Abramovic mij geeft.
Ik heb het namelijk ook en vind dit dusver de moeilijkste versie ooit en dan voornamelijk met de zwakkere teams. Af en toe een paar dagen geen FM helpt bij mij dan om weer met nieuwe ideeen en tacktieken te komen.
Ik denk er buiten het spelen niet over na. Heb wel andere dingen aan m'n kop overdag ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

wtf 8)7

In mijn game met Arsenal speelt Diego Tardelli voor het NL elftal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
King Nothing schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:46:

Alleen maar. Groet clubs zijn zo saai en om nou als 84e in dit topic een verhaal neer te kwakken dat je alle prijzen hebt gewonnen :Z Plus, realisme is toch de key van dit spel? Noem mij een manager die zonder enige ervaring whatsoever bij Chelsea/Ajax/Man Utd aan de slag is gegaan...
Maar dat zal wel aan mij liggen. Als ik na 34 seizoenen aankutten de CL eindelijk eens win heb ik er meer plezier aan dan dat ik er 3 dagen over doe en 923179426 miljard euro heb uitgegeven die Abramovic mij geeft.
Opzich heb je wel gelijk hoor en is het veel realistischer om in een laagste divisie te beginnen.
Het blijft natuurlijk wel een spel en de een speelt liever met z'n eigen clubje hoe hoog of top die ook zijn.
Om nou niet met een topclub te beginnen omdat je dan de 84ste hier bent in dit topic kan nauwlijks een reden zijn, je moet het spel voor jezelf spelen, niet voor ons. :P

Maargoed, ik heb de vorige versie alleen maar met kleine clubs redelijke successen gehaald.
Deze versie ben ik begonnen met een NL club om de nieuwigheden uit het spel te leren kennen en dus niet te lang hoef te zoeken welke speler de beste keus is op welke plaats.
In die 3 1/2 seizoen bij Feyenoord 1 keer landskampioen, 1 beker en een JC-schaal.
De reden dat ik nu bij Liverpool zit kwam alleen maar door een waanzinnige [voor mij dan] aanbieding.
M'n 3e seizoen zit er nu bijna op en ik doe nog mee voor de titel en heb de kwartfinales in de CL berijkt.
Echt super gaat het niet maar spannend is het wel.

Dus iedereen heeft gewoon een andere insteek in dit spel en je ziet dat met name de "oude rotten" mijn kleine clubjes in de weer zijn. ;)

@Angeloonie:
yup, is bij mij ook zo maar dat komt gewoon omdat een buitenlander automatisch een NL paspoort krijgt na 4[?] jaar.
Het spel is wat dat betreft heel zwart wit en kiest gewoon de beste spelers met een NL paspoort.
Aangezien Tardelli nog geen interlands voor z'n andere paspoort heeft gespeeld.

Nog een leuk feitje uit mijn game:
In het seizoen 2010-2011 speelt Vitesse in de CL.
Datzelfde jaar degradeert de club naar de eerste divisie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

LoneRanger schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:30:
[...]

@Angeloonie:
yup, is bij mij ook zo maar dat komt gewoon omdat een buitenlander automatisch een NL paspoort krijgt na 4[?] jaar.
Het spel is wat dat betreft heel zwart wit en kiest gewoon de beste spelers met een NL paspoort.
Aangezien Tardelli nog geen interlands voor z'n andere paspoort heeft gespeeld.
Ja maar ik zit pas in 2008, dus hij is er nog geen 4 jaar :?

2006/2007 PSV
2007/2008 PSV
2008 LOAN
2008/2009 PSV, maar seizoen is nog niet begonnen.

Dat is dan van begin 2006 tot begin 2008, 2 jaar maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Angeloonie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:43:
In mijn game met Arsenal speelt Diego Tardelli voor het NL elftal 8)7
Ik heb hem ook geselecteerd voor het NL elftal :P. Hij woont inmiddels vijf jaar in NL volgens FM -> Nederlandse nationaliteit. Ik wilde hem laten spelen voordat hij opgeroepen zou worden voor de Braso's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7

Chelsea verkoopt Kalou in 2007/2008 aan Atletico voor 8M

Chelsea koopt Kalou in 2008/2009 van Atletico voor 14.25M

8)7 8)7