[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:12:
[...]

aan hoeveel geld moet ik dan denken?
Dat hangt ervanaf, als je bij een grote club zit. Moest je meestal in de richting van 100+ miljoen denken. Bij kleinere stadions van 12 tot 20k man is het eerder rond de 20. Dit is uit mijn hoofd. Maar in mijn game had Lyon of Marseille geloof ik een nieuw stadion gemaakt. Lyon/marseille had daarna een Leningschuld van iets meer dan 100milj. Dus dat leek me dan het bedrag dat het kostte.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:27:
[...]

Dat hangt ervanaf, als je bij een grote club zit. Moest je meestal in de richting van 100+ miljoen denken. Bij kleinere stadions van 12 tot 20k man is het eerder rond de 20. Dit is uit mijn hoofd. Maar in mijn game had Lyon of Marseille geloof ik een nieuw stadion gemaakt. Lyon/marseille had daarna een Leningschuld van iets meer dan 100milj. Dus dat leek me dan het bedrag dat het kostte.
kben nu 2 jaar ajax coach en ik zou wat meer zitplaatsen willen voor meer inkomst maar het bestuur zegt dan dus dat de stadion niet hun eigendom is.

is het wel eens iemand gelukt om een nieuw stadion te bouwen met ajax? ik zou mij kunnen voorstellen dat dat niet snel gaat gebueren omdat het stadion vrij nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:43
en hoe krijg je dat dan voor elkaar? want ik loop al te zeuren van dag 1 in 2006 tot nu 2015 voor uitbreiding maar steeds word het tegengehouden door die locale sukkels. En aangezien ik een topclub ben heb ik niet genoeg aan 38.5k want ik win regelmatig Landskampioenschap , CL en beker.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
JA dat heb ik ook gehad zeer frustrerend. Als je je stadion niet uit kan bereiden. Je kan er ook niks tgen doen afgezien van geluk hebben. Maar dat heb je nooit. Dus je moet gewoon geluk hebben dat je een club hebt gekozen waarbij het mogelijk is.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik vind dat dus echt zuigen he want al dat geld heb ik helemaal neit nodig.... er staat een top-team en als ik een topper wil kopen voor 50M dan doe ik dat lekker maar dat geld jonkt ofzo..Ik ben voor stadions kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde ook binnenkort een stadionuitbreiding aan gaan vragen omdat het altijd vol zit, maar zo te horen heeft zo'n aanvraag eigenlijk weinig zin.
Misschien iemand ervaring met stadionuitbreidingen met Atlético Madrid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:38:
Ik wilde ook binnenkort een stadionuitbreiding aan gaan vragen omdat het altijd vol zit, maar zo te horen heeft zo'n aanvraag eigenlijk weinig zin.
Misschien iemand ervaring met stadionuitbreidingen met Atlético Madrid?
Het heeft pas geen zin wanneer de club het stadion zelf niet bezit of wanneer het bestuur je aanvraag afwijst.
Als je het niet vraagt gebeurd er sowieso niets. ;)
Ik moet er overigens niet aan denken dat het bestuur besluit Anfield te verlaten. ;(

Even wat anders, ik ben van tactiek veranderd sinds de vorige wedstrijd.
Opzich is dat niet zo vreemd maar de eerste wedstrijd was een CL duel in en tegen Porto.
Ook dat is niet raar maar pas in de 55e minuut had Porto voor het eerst een schot op [of in de richting] van mijn doel.
Ok, zelfs dat kan een keer gebeuren, zelfs in een CL uit duel.
Overigens was Porto fav. in dat duel.
Nu speel ik tegen Wigan en is het rust.
Je raad het al, nog geen enkel schot op mijn doel.

opstelling:
4 verdedigers op lijn, 3 centrale middenvelders, 1 aanvallende en 2 centrale spitsen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:04:
[...]

Het heeft pas geen zin wanneer de club het stadion zelf niet bezit of wanneer het bestuur je aanvraag afwijst.
Als je het niet vraagt gebeurd er sowieso niets. ;)
Ik moet er overigens niet aan denken dat het bestuur besluit Anfield te verlaten. ;(

Even wat anders, ik ben van tactiek veranderd sinds de vorige wedstrijd.
Opzich is dat niet zo vreemd maar de eerste wedstrijd was een CL duel in en tegen Porto.
Ook dat is niet raar maar pas in de 55e minuut had Porto voor het eerst een schot op [of in de richting] van mijn doel.
Ok, zelfs dat kan een keer gebeuren, zelfs in een CL uit duel.
Overigens was Porto fav. in dat duel.
Nu speel ik tegen Wigan en is het rust.
Je raad het al, nog geen enkel schot op mijn doel.

opstelling:
4 verdedigers op lijn, 3 centrale middenvelders, 1 aanvallende en 2 centrale spitsen.
Met welke club speel je? En heb je misschien een screentje van je opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:21:
[...]

Met welke club speel je? En heb je misschien een screentje van je opstelling?
Liverpool.
Het enige goede is dat ik weinig schoten richting mijn doel krijg, nu nog wat meer dan 1 doelpunt per wedstrijd scoren.
Mocht de tendens zich voort zetten post ik wel even een plaatje, om toeval uit te sluiten. ;)
Het heeft pas geen zin wanneer de club het stadion zelf niet bezit
Ik kom er net achter dat dat dus niet waar is.
Volgens een tip in het spel is dat juist wel een reden voor het bestuur een nieuw stadion te bouwen.
Dat of wanneer uitbreing niet meer mogelijk is.
Je moet natuurlijk wel regelmatig een uitverkocht stadion hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door LoneRanger op 23-02-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Ik heb met Ajax wel eens stadion uitbreiding gehad van ± 6000.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 23-02-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel zitplaatsen meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat zegt ie toch.. 6000..

Ik krijg met Arsenal ongevraagd uitbreidingen :P 1e seizoen meteen al 16.000 plaatsen er bij, 2e seizoen nog eens 5000 :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik heb zo'n vermoeden dat hij dat er in de edit bij heeft gezet na de post van japanner :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 24-02-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Bij mij bij Manchester United is mijn stadion 2x uitgebreid. Heb nu dadelijk een stadion waar 103300 man in kunnen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:17
Jan Willems schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:53:
Bij mij bij Manchester United is mijn stadion 2x uitgebreid. Heb nu dadelijk een stadion waar 103300 man in kunnen :D .
Vet! :D

Laat even weten wat je aan gate receipts ontvangt bij een Champions League wedstrijd, ben wel benieuwd :)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik had Real ook eens tot 110k dat levert echt veel op , niet dat je het echt nodig hebt bij een topclub maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Spike-man schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:02:
[...]

Laat even weten wat je aan gate receipts ontvangt bij een Champions League wedstrijd, ben wel benieuwd :)
Met een stadion van 60000+ haal ik al ruim €5M binnen bij een uitverkochte Champions League wedstrijd :D Ben dan ook wel benieuwd hoeveel je met 100000+ krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Benotti schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:23:
[...]

Met een stadion van 60000+ haal ik al ruim €5M binnen bij een uitverkochte Champions League wedstrijd :D Ben dan ook wel benieuwd hoeveel je met 100000+ krijgt :P
(5.000.000 / 60.000) * 100.000 = ~8.33M

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Angeloonie schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:17:
[...]

(5.000.000 / 60.000) * 100.000 = ~8.33M

:P
:$

Daar denk je dan ook gewoon ff totaal niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Benotti schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:23:
[...]

Een kaartje kost bij jou dan gemiddeld €86.67. [ik ben uit gegaan van 5.2M]
Bij mij kost een kaartje gemiddeld €49.36.

Ik vraag me af waar dat aan ligt want dat scheelt best wel veel.
Het zal wel zijn dat Liverpool een volksclub is en er bij jou voornamelijk Londense yuppen komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo weer eens verder met m'n Sleipner game. Wordt het record snelste rode kaart nog gewijzigd? (zie pag10 van dit topic) Wie houdt zich door nu eigenlijk mee bezig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:15:
ik had Real ook eens tot 110k dat levert echt veel op , niet dat je het echt nodig hebt bij een topclub maar goed.
bij real heb je het echt wel nodig hoor, want echt vetpot is het niet daar, je bezit veel dure spelers maar ook ik krijg daar net als Capello in het eggie niet een goed lopend team en kan Ronaldo voor 6miljoen nog niet slijten (waarde 11,5).

Zo vannacht voor 3x achter elkaar met CSKA kampioen van Rusland geworden, heerlijk die competitie met het aantal buitenlanders dat je mag opstellen :) ik heb maar 4 Russen in de basis :) rest bestaat uit Georgiers, brazilianen, kroaten, tsjechen en 2 jappaners :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet waar je een no-cd patch kan vinden voor de nieuwe 7.0.2 versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:58:
Iemand die weet waar je een no-cd patch kan vinden voor de nieuwe 7.0.2 versie??
In de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:58:
Beetje lame om illegale spullen te gebruiken. Koop het dan gewoon.

En het is niet toegestaan om illegale zooi te vragen op GoT.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:02:
[...]

Beetje lame om illegale spullen te gebruiken. Koop het dan gewoon.

En het is niet toegestaan om illegale zooi te vragen op GoT.
Een no-cd patch is volgens mij niet illegaal hoor :) Heb het spel wel gewoon, maar is zo irritant dat je dan steeds cd er in moet doen, maar goed als het niet is toegestaan dan laat maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:05:
[...]

Een no-cd patch is volgens mij niet illegaal hoor :)
Jawel, dat is het wel. Op twee manieren zelfs: je omzeilt namelijk een beveiliging, en je past de code van het programma aan (fm.exe). Beiden zijn niet toegestaan.

Als het wel legaal was zou het wel op op de SI Games site te downloaden zijn, denk je ook niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:05:
[...]

Een no-cd patch is volgens mij niet illegaal hoor :) Heb het spel wel gewoon, maar is zo irritant dat je dan steeds cd er in moet doen, maar goed als het niet is toegestaan dan laat maar ;)
Een no-cd patch is net zo illegaal als een crack, wat het in feite ook gewoon is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:09:
[...]

Jawel, dat is het wel. Op twee manieren zelfs: je omzeilt namelijk een beveiliging, en je past de code van het programma aan (fm.exe). Beiden zijn niet toegestaan.

Als het wel legaal was zou het wel op op de SI Games site te downloaden zijn, denk je ook niet.
Oke, sorry dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Was niet tegen jou persoonlijk verder hoor, maar SI Games heeft al een game moeten cancellen wegens piraterij, en ik heb geen zin als FM straks dezelfde moet ondergaan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 7.02

Rapidshare

mijn chelly webspace

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij waren we er wel al achter dat er een update was hoor ;)

maargoed wel mooie directe link :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Jullie weten ook dat 7.0.2 een nieuwe update heeft gekregen een dag of twee geleden? De transfer van Beckham oa was in de eerste versie naar de verkeerde club (een of andere Galaxy uit Australie).

Buiten wat kleine aanpassingen in de data, heeft het ook een nieuw build nummer. Die rapidshare link zou de geupdate versie moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is er buiten die transfer-aanpassingen nog extra spul aanwezig, zoals extra bugfixes etc? Als het alleen die transfers is ga ik hem niet downloaden iig...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:35:
Jullie weten ook dat 7.0.2 een nieuwe update heeft gekregen een dag of twee geleden? De transfer van Beckham oa was in de eerste versie naar de verkeerde club (een of andere Galaxy uit Australie).

Buiten wat kleine aanpassingen in de data, heeft het ook een nieuw build nummer. Die rapidshare link zou de geupdate versie moeten zijn.
Heb de link vandaag van sigames.com gehaald

Changes

Football Manager 2007 v7.0.2
----------------------------

General
=======
- Fixed bug where Australian youth player was being given English nationality only and thus not being eligible to play as he had no work permit.
- Fixed bug with player fines not getting processed properly at various times in the season.
- Fixed bug where lots of virtual players were added for a team.
- Fixed future human manager transfer bug - some data wasn't being updated properly in some situations.
- Fixed humans being offered countless players by German and Spanish teams in particular
- Fixed bug when training and youth facilities are upgraded simultaneously, only training facilities would actually upgrade.
- Fixed bug where teams who have already accepted friendlies for a tour accept again when a replacement team is picked.
- Fixed bug where sometimes fixtures would be played at the old stadium when a team moves to a new stadium.
- Fixed stadium expansion bug where seats were sometimes being added immediately after the expansion is announced.
- Fixed bug where national team managers were not sent news sometimes about players being injured when playing for the national team.
- Fixed bug where blank entries were shown in players history when they had not made any appearances.
- Confederations Cup now takes place in host country of next World Cup.
- International friendly instructions now cleared down after matches.
- When scout assignments are removed, the user can now re-assign to the same nation/region without having to leave the screen and come back.
- Fixed a crash in a scout report news item.
- Fixed a crash which would sometimes occur when playing a friendly competition which clashes with other matches.
- Fixed issues where some sweepers would have no DC ability
- Fixed a transfer promotion clause crash caused by edited data.
- Teams which are promoted from lower divisions without a stadium get one generated.
- Fixed crash when retiring an unemployed manager
- Fixed a rare crash when arranging a friendly match.
- Fixed a crash when calling up multiple players to a national pool.
- Fixed a crash which might occur if a human manager builds up a squad of over 200 players.
- When a player on loan is transferred to a third team, his stats are now cleared down properly.
- Fixed a manager being fired unreasonably in finish league due to some teams having a next division set as a lower division
- Fixed a game freeze when going to a scout's list of scouted players.

Match Engine Version History
============================

Match v551
----------

- Reduced number of off ball violent offences slightly.

Match v552
----------

- Further violent conduct tweak

Match v553
----------

- Even further violent conduct tweak

Interface
=========
- If a user navigates away from a job contract offer from a different team and goes back, the screen will show the correct team that the contract offer is from instead of showing the user's current team.
- Aggregate goals now shown correctly on a competition's fixtures/results section for 2nd leg matches.
- User can now only select one team as their feeder club at any one time from the news item.
- Fixed issue where the contract offer screen was showing old contract offers.
- Fixed a match commentary issue where a team name would sometimes not display properly.
- Home/away stats on the match screen now appear properly after viewing team tactics and going back.
- Fixed bug where sub gk changes to an outfield kit when a tactics change is made.
- Fixed bug where match preview panel was missing out goalscorers included from reserve teams.

Contracts
=========
- Stopped lower level free agent and older players asking for 5 year deals
- Lowered players expectations when negotiating a new contract.
- Fixed bug where user could switch section from the contract offer screen and cause the offering team of the contract offer to be the player's current team instead of the human's team.
- Fixed bug where human managers couldn't offer new contracts to certain players.
- Fixed bug where player going out on loan would be given a normal contract instead of a loan contract.
- Fixed in some cases whereby player were demanding extortionate appearance fees.
- Stopped managers from being allowed to sign players who fail work permit checks on youth contract terms.

Media
=====
- Agents now won't recommend players who are out on loan.

Newgens/Youth Players
=====================
- Changed a lot of second nationality players and added some more nationality youngsters via feedback from forums.
- Made more newgens two footed than before
- Fewer newgens for nations which are running in "View Only" mode.

Scouting
========
- Reduced the amount of results returned for lower league teams when assigning a scout to a nation/region.
- Fixed scouts stopping performing assignments

Training
========
- Fixed bug where player attributes can fluctuate slightly albeit temporarily in cycles.

Transfers
=========

- Reduced asking prices slightly outside top echelons
- Fixed "mad chairmen" selling players over managers heads too often at reasonably sized rich clubs
- Clubs more willing to spend on obviously quality players at lower/middling levels
- Slightly more foreign interest in well performing players in smaller leagues
- Fixed bug where monthly installment money was not be given to a team with a next sale percentage clause.

Network Game
============
- Fixed game freeze problem when joining a game which uses a password and the wrong password is entered.
- Fixed client crash after being banned from a network game.
- Fixed client crash when host exited a game and client was on the tactic screen.

Awards
======
- Stopped unknown players winning World Player awards.

Competitions
============
- Highest average rating records now update if the player has played more games, and equalled the record rating.
- Improved selection of Caribbean and Central American nations for qualification to the Gold Cup.
- 2008 African Cup of Nations is held in Ghana.
- Royal League now with only one leg for Quarter Final and Semi-Final.

South America
=============
- Correct losing Semi Finalist is selected to play in the World Club Championship if two Mexican teams reach the Copa Libertadores final.
- First placed teams in the group stage of the Libertadores are now able to make changes to their squads for the knockout rounds

Argentina
=========
- Stopped transfer window news appearing for the Free Transfer window.

Brazil
======
- Added Brazilian Cup 2007 participants.

China
=========
- Fixed some promotion/relegation issues.

Denmark
=======
- Fixed winter break not working for Danish U18 Cup.
- Some improvements to Premier league scheduling so that postponed games are not scheduled in between or past last two rounds.

England
=======
- Conference North and South teams now enter the FA Trophy at the 3rd Qualifying Round.
- Johnstone's Trophy Final now played at Wembley from the 2007/08 season.
- Conference North and South Playoff finals now played at more appropriate stadiums.
- English finals are played at the Millennium stadium in the first season and then Wembley from the 2007/08 season.

Finland
=======
- Finnish League Cup groups now correct for 2007

Germany
=======
- Matches are now shown on TV

Greece
=======
- Greek Cup 4th round now goes to a replay if scores are level.

Holland
=======
- Dutch Cup format changed
- Dutch Premier Division teams always have teams entered in the Reserve and Youth league

Hong Kong (China PR)
====================
- Fixed Hong kong Football Club not participating in continental competitions.

Israel
======
- Added correct suspension method for the Toto Cup

Italy
======
- Reggina points deduction now 11 points.

Mexico
======
- Fixed bug where winner of First Division A playoff would not be promoted if it was a Second Division team.

Northern Ireland
================
- Stopped the same team been used twice in the Second Division Relegation playoff

Norway
======
- Correct teams now qualify for the Royal League

Poland
======
- Polish Legaue Cup added.

Portugal
========
- Portuguese Cup Final is now played at the National Stadium

Singapore
=========

- Added some restrictions for 2 clubs playing in Singaporean league ( one Chinese and one South Korean).

Slovenia
========
- Fixed wrong teams getting promoted when running the Slovenian First Division only.

USA
=====
- Transfer budget on news item now matches up with budget on the team finances screen.

Wales
=====
- Corrected Welsh disciplinary system

Data Editor v7.0.2
==================
- Added B/C team editing.
- Added continent regional strength field.
- Added nation UEFA coefficients and FIFA ranking.
- Added nation languages.
- Added international friendlies.
- Added average match and season ticket price fields.
- Added club UEFA coefficients.
- Added club regional divisions.
- Added club tactical attributes.
- Added club records.
- Added club history.
- Added stadium capacity changes.
- Added stadium moves.
- Added award colours.
- Added award history.
- Added city latitude & longitude.
- Added competition colours.
- Added injury occurence ratio.
- Added club next division.
- Added retired person editing.
- Added nation famous players (Media Comparison).
- Fixed bug that could cause problems when changing the name of a person.
- Fixed dupliacte entry in city inhabitants range drop down.
- Made player and non player only jobs available to Player/Non Players.
- Fixed sorting in club staff & player lists.

(Sorry dat ik het er niet meteen bij gepost had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:36:
Is er buiten die transfer-aanpassingen nog extra spul aanwezig, zoals extra bugfixes etc? Als het alleen die transfers is ga ik hem niet downloaden iig...
Niet dat ik weet, maar het heeft wel een nieuwe build versie :P

Maar zit jij nog met een inbelmodem oid dat je de nieuwe versie niet wilt downloaden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Benotti schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:45:
[...]

Niet dat ik weet, maar het heeft wel een nieuwe build versie :P

Maar zit jij nog met een inbelmodem oid dat je de nieuwe versie niet wilt downloaden? :+
Godzijdank niet ;)

Nee, maar ik begin na een nieuwe patch altijd een nieuwe game. Heb ik met 7.02 (de originele) ook gedaan, en ik heb net mijn team op orde, en heb geen zin om weer opnieuw te gaan beginnen als alleen die Beckham-transfer erin zit verwerkt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:36:
Ik ga zo weer eens verder met m'n Sleipner game. Wordt het record snelste rode kaart nog gewijzigd? (zie pag10 van dit topic) Wie houdt zich door nu eigenlijk mee bezig ?
Ik heb de SP gemaakt dus zijn de records nu mijn afdeling. Ben een paar dagen druk geweest, morgen heb ik niets geplanned dan zal ik de boel even bijwerken :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, mooi. Ben ooit het met idee gekomen om die record bij te houden, wel lekker om er nu zelf ook in te staan. :)

Ik ga de nieuwe nieuwe update dan maar eens downloaden... Ga voorlopig niet overnieuw beginnen aangezien ik net begonnen ben en het best lekker loopt met m'n Sleipner game. Ik win vooralsnog alles in de competitie en heb op die ene rode kaart na geen ernstige overtredingen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Zojuist de update gedownload van een van de links hier genoemd, echter wordt er ook gesproken over een update die (conform de SIGames stijl :)) 2 dagen later nogmaals werd geupdate. Ik zie nu dat ik versie 7.02 versie 94768 draai, kan iemand bevestigen dat deze build de nieuwste is? Zo nee, waar vind ik de nieuwste build?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heeft iemand van jullie ook wel eens, dat als je een speler wil kopen en je doet een bod, dan wordt dat afgewezen, terwijl van andere clubs, die minder bieden, het bod wel geaccepteerd wordt. Wordt er een beetje gek van, eerst Fabregas die ik wou halen, maar mijn bod werdt niet geaccepteerd ( € 30.000.000,-- ) en dat van AC Milan ( € 21.500.000) wel. Nu een back van Mainz, Juventus bied 0, ik bied € 500.000,-- . Afgewezen 8)7 . Er zijn verschillende partijen geinteresseerd en we willen alle boden afwachten 7(8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:29:
Zojuist de update gedownload van een van de links hier genoemd, echter wordt er ook gesproken over een update die (conform de SIGames stijl :)) 2 dagen later nogmaals werd geupdate. Ik zie nu dat ik versie 7.02 versie 94768 draai, kan iemand bevestigen dat deze build de nieuwste is? Zo nee, waar vind ik de nieuwste build?
Die draai ik nu ook, dus dat is volgens mij de 'eerste' build en niet de update. Maar ik kan er ook geen wijs uit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

94768 is de oorspronkelijke build, dus niet die met de Beckhamfix, om het zo maar ff te noemen. Ik ga nu toch die nieuwe maar eens downloaden, kijken welke build dat is...

edit: ok, de goede heeft als build-nummer 94912.

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 24-02-2007 19:10 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 19:02:

edit: ok, de goede heeft als build-nummer 94912.
Jup.

Overigens weet ik nog dat Mascherano in de tweede versie on loan is bij Liverpool van Corinthians terwijl het in de eerste versie on loan was van West Ham. Verder weet ik nog dat Claudio Lopez nu bij de Argentijnse Racing zit en niet de Spaanse. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Jan Willems schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:48:
Heeft iemand van jullie ook wel eens, dat als je een speler wil kopen en je doet een bod, dan wordt dat afgewezen, terwijl van andere clubs, die minder bieden, het bod wel geaccepteerd wordt. Wordt er een beetje gek van, eerst Fabregas die ik wou halen, maar mijn bod werdt niet geaccepteerd ( € 30.000.000,-- ) en dat van AC Milan ( € 21.500.000) wel. Nu een back van Mainz, Juventus bied 0, ik bied € 500.000,-- . Afgewezen 8)7 . Er zijn verschillende partijen geinteresseerd en we willen alle boden afwachten 7(8)7.
Och wanneer niet....ik wil op een speler bieden van Roma , waarde 22M en doe een bod van 43.5M maar nee hoor word gewoon rustig een bod van 22M van Blackburn rovers geaccepteerd ( voorspelling 11de ) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Jan Willems schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:48:
Heeft iemand van jullie ook wel eens, dat als je een speler wil kopen en je doet een bod, dan wordt dat afgewezen, terwijl van andere clubs, die minder bieden, het bod wel geaccepteerd wordt. Wordt er een beetje gek van, eerst Fabregas die ik wou halen, maar mijn bod werdt niet geaccepteerd ( € 30.000.000,-- ) en dat van AC Milan ( € 21.500.000) wel.
Ben jij toevallig en rivaal van Arsenal, of speel je uberhaupt in dezelfde competitie? Zo ja, dan is het toch logisch? Lekker je sterspeler voor een schijntje naar je rivaal laten vertrekken, ze zijn niet van de pot gerukt :P

Daarnaast kan een bod van de AI altijd nog tig clausules bevatten die je niet te zien krijgt, waardoor het lijkt alsof een ander €0 heeft geboden, maar in feite is het dus veel meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga met de geupdate patch alvast maar een nieuwe game starten, in de Regionalliga. Heb maar weer wat minder leagues geselecteerd als met m'n zweedse career, want die vind ik toch ook niet al te vlot. Maar ik kan eigenlijk niet met weinig leagues spelen... Wil zoveel mogelijk keus hebben tijdens m'n career.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Ik wil juist snel spelen. Heb een redelijke PC (AMD Athlon 64bit 3400+ en 1GB RAM) en ik selecteer meestal maar 8 competitie's. Anders dan gaat die save me te traag in bijvoorbeeld 2014 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vaag... als je een database aanpast en opslaat, en je wilt met die database spelen hebben alle competities ineens vage namen. Niet meer Barclay's Premiership of Champions League, maar English Premier Division en European Champions Cup..

Suf... dan maar zonder aangepaste database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik speel te allen tijde met maar een club, maar draai daarnaast toch nog nog competities van Spanje, Italie, Duitsland en Frankrijk om een wat completere spelwereld te hebben. Veel meer wil ik er niet, want dan wordt het in de long run idd te traag (saven ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Angeloonie schreef op zondag 25 februari 2007 @ 00:43:
Vaag... als je een database aanpast en opslaat, en je wilt met die database spelen hebben alle competities ineens vage namen. Niet meer Barclay's Premiership of Champions League, maar English Premier Division en European Champions Cup..

Suf... dan maar zonder aangepaste database
Moet je de inq weer aanpassen in de map van je aangepaste database. Dus als je de update hebt geinstalleerd heet die map 702. Daar moet je even hetzelfde doen als bij 701 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Argh :'(

Chelsea biedt net 72M voor Kolo Touré. Ik reject dat bod automatisch :'( Snel maar ff veranderd :P

Nu maar hopen dat ze hem voor 85M nog willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
SuperCup
Aangezien ik de EUFA Cup binnen had gehaald.. mocht ik in de SC aantreden tegen Chelsea..
Aangezien die jongens het aardig doen heb ik m'n 4-4-2 maar gelaten en wat minder aanvallend
laten instellen om zo niet als een dolle naar voren te rennen..

Laten we toch een gezellige pot spelen en winnen we met 3-0 .. _/-\o_

EC
Trekking geweest.. Ik zit bij Arsenal, Marseille en Anderlecht.
1e wedstrijd was uit bij Arsenal ..
Ik had hetzelfde idee van Arsenal als bij Chelsea, dus dezelfde tactiek ..
Een 1e helft die toch redelijk gelijk op ging, enkel Henry passeerde 1 op 1 of 2 op 1 zo m'n verdidegers alsof ze er niet waren .. :X
Lucky me dat Stekelenburg een dijk van een wedstrijd stond te spelen..

Op een uitval van Ajax kwam ik op 0-1 .. :Y)
Daarop ging Arsenal verdedigender spelen.. waarop ook zij scoren na een uitbraak .. 1-1 |:(

2e helft was compleet anders.. Arsenal scoorde in de 48e min. al de 2-1.
Potje was gespeeld want in 10 min. scoorde ze er nog 2 en mocht ik in de 89e min. nog even
scoren .. eindstand 4-2 ..
Na 1 wedstrijd dus 3e in de poule aangezien Anderlecht met 3-0 won van Marseille.

Eredivisie
Het begon magertjes met een uitwedstrijd vs. Roda .. 1-1.
Vervolgens kwamen Twente en AOOGV op bezoek.. beide met 4-0 naar huis gestuurd.

JC Schaal
Weer verloren .. deze keer vs. Vitesse (2-1)

Amstel Cup
Nog even niet aan de beurt.. eerst de 'voorrondes' nog laten spelen .. O-)

Spelers
Roger verkocht aan een franse club voor een redelijk bedrag.
Nicolas Milan wilt nog niet overkomen.. het is nog te vroeg voor hem .. (we houden vol :) )
Het e.e.a. nog weg gezet bij m'n satteliet clubjes..
Sturridge wilde ik daar ook weg zetten om zo voor dit jaar nog even wat ervaring etc. op te doen
om volgend jaar in Ajax 1 mee te laten draaien.. wilt dat jong niet .. :(
Hij staat nu als 4e spits.. (Babel, Rosenberg, Lewis, Sturridge) ..

Lewis is een 21 jarige spits uit Z-Afrika die een lekker hard schot in de benen heeft
met ook een goede snelheid.
Lewis en Sturridge laten beginnen vs. AOOGV waar ze er beide 1 in knalde..
Lewis is en blijft voorlopig een reserve.. Sturridge zal hem zeker voorbij streven .. d:)b

Heb wel de aanbieding voor managen van het Nederlands Elftal .. aangezien van Basten niet
de resultaten had behaald wat men had bedacht ..
Kijk ik even in het team.. zitten er enkel onbekende namen in ..
Nooit bij stil gestaan.. maar iid.. Stekelenburg etc. worden niet opgeroepen voor int. verplichtingen .. !?
(bij iemand bekend dit ?)

[ Voor 13% gewijzigd door Zephyer op 26-02-2007 09:44 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:43:
Knip..

Kijk ik even in het team.. zitten er enkel onbekende namen in ..
Nooit bij stil gestaan.. maar iid.. Stekelenburg etc. worden niet opgeroepen voor int. verplichtingen .. !?
(bij iemand bekend dit ?)
copy-paste uit TS
Echte spelers Nederlands Elftal en echte spelers Duitsland + de echte clubnamen hebben? Ga naar de directory waar je FM2007 hebt geinstalleerd en verwijder alle bestanden in de map lnc. Doe dit in beide mappen, 701 en 700. Dat zou het probleem moeten oplossen.
/copy-paste uit TS

als je dit hebt gedaan, volgens mij worden ze dan ook opgeroepen toch? ik weet het nu zelf ook niet meer...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Na de patch moet dit ook in 702 geplaatst worden.

Heb nog een ander bestand, die van de TS is eigenlijk voor 2006 maar werkte ook.

Download link: Klik (rechtermuisknop, opslaan als)

Beschrijving: Een bestandje waarmee alle club- en competitienamen verbeterd zijn.

Hoe installeer je dit bestand?
- Verwijder het vorige bestand uit dit topic (als je die had gedownload)
- Ga naar Football Manager 2007\data\db\JOUW DATABASE(\lnc\all) en vervang het bestand Fake.LNC.
- Verwijder bij Football Manager 2007\data\db\701\Inc\all de mappen GER en JPN.
- Start FM 2007 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het downloaden van de Patch is het dan nog gewoon mogelijk je oude game te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ja, dat kan nog gewoon. Ook na het installeren van de patch ;)

[ Voor 45% gewijzigd door JanW op 26-02-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima,

want ik was net lekker op weg met Valencia (7 op rij gewonnen, ook in de CL 3 op rij)

dus had niet zoveel zin om te stoppen.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

Sherlock

No Shit

Vanwege een gebrek aan reacties toch even mezelf quoten:
kan me overigens wel voorstellen dat je geen zin hebt om zo'n lap tekst zonder plaatjes te lezen hoor
Sherlock schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:40:Ondanks dat ik het een geweldig spel vind, toch wat opmerkingen:
- Waarom wordt er direct na een redding van keeper vrijwel altijd teruggespeeld op diezelfde keeper? Het gebeurt echt veel te vaak, terwijl een keeper IRL op de grond ligt na een redding.
- Corners:
* Waarom kan je maar één variant in je tactiek opnemen? Ik vind dat je minimaal 3 varianten aan moet kunnen geven, eventueel met opties als "standaard", "2e keus" en "verrassing" ofzo.
* Waarom stel je corners in bij je tactiek en niet apart? Ik vind dat de manier waarop je corners neemt niet afhankelijk is van je tactiek.
* Waarom kun je niet aangeven dat een bepaalde speler een bepaalde positie inneemt / actie uitvoert? Nu voer je in dat de speler op een positie (bijvoorbeeld linksback) een bepaalde actie uitvoert. Dit is erg onhandig bij wissels. Eigenlijk zou je op dezelfde manier als bij vrije trappen nemers een volgorde moeten kunnen bepalen.
Ben ik de enige die hier last van heeft of die dit irritant vindt?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die reddingen is ind wel jammer, mja je kan het ook niet helemaal realistisch hebben.

Op corners let ik niet zoveel want ik heb toch niet al te sterke koppers dus dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:50:
[...]

copy-paste uit TS
Echte spelers Nederlands Elftal en echte spelers Duitsland + de echte clubnamen hebben? Ga naar de directory waar je FM2007 hebt geinstalleerd en verwijder alle bestanden in de map lnc. Doe dit in beide mappen, 701 en 700. Dat zou het probleem moeten oplossen.
/copy-paste uit TS

als je dit hebt gedaan, volgens mij worden ze dan ook opgeroepen toch? ik weet het nu zelf ook niet meer...
Heeft dit nog gevolgen voor m'n spel of moet ik een nieuw spel beginnen ?
Waarom wordt er direct na een redding van keeper vrijwel altijd teruggespeeld op diezelfde keeper? Het gebeurt echt veel te vaak, terwijl een keeper IRL op de grond ligt na een redding.
Hmm.. bij mij rost men de bal vaak naar het parkeervak ipv terug naar de goalie :o

[ Voor 19% gewijzigd door Zephyer op 26-02-2007 11:51 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:48:
[...]

Heeft dit nog gevolgen voor m'n spel of moet ik een nieuw spel beginnen ?

[..knip.]
Ik meen dat je dan helaas opnieuw moet beginnen. Ik herinner me volgens mij dat toen ik dat deed (was het ook vergeten in het begin) en ik had me game geladen de namen nog steeds grijs zijn.

edit-

Mocht je ooit bondscoach willen spelen dan is het verstandiger denk ik om nu opnieuw te beginnen dan dat je nu doorblijft gaan en over een paar seizoenen bondscoach wil zijn (en dus nog met onbekende namen zit)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Sherlock schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:40:Ondanks dat ik het een geweldig spel vind, toch wat opmerkingen:
- Waarom wordt er direct na een redding van keeper vrijwel altijd teruggespeeld op diezelfde keeper? Het gebeurt echt veel te vaak, terwijl een keeper IRL op de grond ligt na een redding.
- Corners:
* Waarom kan je maar één variant in je tactiek opnemen? Ik vind dat je minimaal 3 varianten aan moet kunnen geven, eventueel met opties als "standaard", "2e keus" en "verrassing" ofzo.
* Waarom stel je corners in bij je tactiek en niet apart? Ik vind dat de manier waarop je corners neemt niet afhankelijk is van je tactiek.
* Waarom kun je niet aangeven dat een bepaalde speler een bepaalde positie inneemt / actie uitvoert? Nu voer je in dat de speler op een positie (bijvoorbeeld linksback) een bepaalde actie uitvoert. Dit is erg onhandig bij wissels. Eigenlijk zou je op dezelfde manier als bij vrije trappen nemers een volgorde moeten kunnen bepalen.
- Geen last van overbodig veel terugspeelballen. Heb niet zulk extreem goede verdedigers in de League Two maar die van mij geven de bal gewoon een pegel om deze zover mogelijk het veld uit te knallen.
- Dat van de corners ben ik met je eens. Ik scoor zelf veel uit 2 opties, near post flick on of lurk outside area. Jammer dat je niet kunt aangeven dat de cornernemer kiest uit die 2 opties. Nu heb ik zelf maar gekozen voor near post flick on wat resulteert in 15 doelpunten uit corners het afgelopen seizoen.
- Ik stel mijn tactiek dusdanig in dat de reserves zonder aanpassingen op dezelfde positie uit de voeten kunnen. Aangezien ik niet bij een topclub zit heb ik geen spelers die 1 uitstekende actie hebben dus dat probleem heb ik (vooralsnog) niet.

Wat mij zelf frustreert is de wisselvalligheid. Heb soms het gevoel dat wanneer ik FM save en opnieuw opstart het ineens veel beter gaat. De ene avond gaat het van een leien dakje en de volgende avond is het alsof je manager bent van de plaatselijke amateurs. Lijkt wel alsof het re-ranking verhaal gebeurd bij elke save voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

Sherlock

No Shit

Paul Hewson schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:05:
- Ik stel mijn tactiek dusdanig in dat de reserves zonder aanpassingen op dezelfde positie uit de voeten kunnen. Aangezien ik niet bij een topclub zit heb ik geen spelers die 1 uitstekende actie hebben dus dat probleem heb ik (vooralsnog) niet.
Ik heb dus een centrale verdediger als beste kopper. Als hij niet meedoet staat er een andere goede kopper op zijn plaats, maar dan is de linksback weer beter. Dus dan moet hij degene zijn die bij de eerste paal staat, en niet de vervanger van mijn centrale verdediger.

Maar ik zit wel bij een topclub (Ajax) dus dat kan wel wat schelen. Alhoewel het me waarschijnlijker lijkt dat je bij een mindere club meer spelers hebt die maar in één of enkele dingen goed zijn, terwijl je bij een topclub spelers hebt die meerdere aspecten beheersen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ben het knopje 'Board Room' kwijt sinds ik coach van Griekenland ben? :? Ik kan nu geen requests meer doen :'( Weet iemand waar het knopje is verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je requests doen als bondscoach? Lijkt me niet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel natuurlijk als je ook nog clubcoach bent ernaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Angeloonie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:52:
Ik ben het knopje 'Board Room' kwijt sinds ik coach van Griekenland ben? :? Ik kan nu geen requests meer doen :'( Weet iemand waar het knopje is verstopt?
Confidence, daar kun je kiezen uit Confidence voor Griekenland en Confidence voor je club, bij het clubscherm kun je aanvragen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

nXXt schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:23:
[...]

Confidence, daar kun je kiezen uit Confidence voor Griekenland en Confidence voor je club, bij het clubscherm kun je aanvragen doen.
Idd, zag het net, wel vaag :P

Bah, ik ben griekenland zat, ik wil het Ned. elftal! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Was er geen record 'meeste transfers in' ?

Sheffield UTD deed een beetje gortig nml. in mijn Cardiff City game:

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/4g8how6.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Met de nieuwste build van 7.02 installed? Lijkt me een duidelijke bug...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

wildhagen schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:34:
Met de nieuwste build van 7.02 installed? Lijkt me een duidelijke bug...
Nee is nog 7.01, maar vreemd is het wel.

Zit nu even hun selecties te bekijken, ze hebben o.a. 10 spitsen in hun eerste elftal, en 19 keepers in hun reserve-elftal. :o

Reserves hebben 113 spelers in totaal _O-

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 26-02-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Als het nou je eigen team was had ik je wel een record gegund :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

On_E schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:44:
[...]

Nee is nog 7.01, maar vreemd is het wel.

Zit nu even hun selecties te bekijken, ze hebben o.a. 10 spitsen in hun eerste elftal, en 19 keepers in hun reserve-elftal. :o

Reserves hebben 113 spelers in totaal _O-
Ach, niet helemaal nieuw, kijk dit maar eens: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bug.JPG

Is weliswaar FM06, maar toch. Let op de schuifbalk rechts, heb je een idee hoe groot hun selectie is ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
On_E schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:28:
Was er geen record 'meeste transfers in' ?

Sheffield UTD deed een beetje gortig nml. in mijn Cardiff City game:

[afbeelding]
Ok, het is wel uit FM2006 maar overtreft jouw record iig. :P

Afbeeldingslocatie: http://xs112.xs.to/xs112/07091/bug.JPG

Het duurde op een gegeven moment 5 minuten om het team te bekijken. [laad tijd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dat is dan inderdaad weer de overtreffende trap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is iemand al Bondscoach van het Ned. Elftal? :P Het lukt mij telkens niet :P

Ik ga gewoon lekker cheaten om het te proberen, dus nieuwe manager > Holland, en dan meteen Retire doen zodat ik kan solliciteren, maar wordt telkens afgewezen. Wanneer wordt je aangenomen? Ik heb griekenland naar het EK gebracht, toch een knappe prestatie vindt ik.. En de CL gewonnen, Premiership en nog wat cups, maar toch nog niet goed genoeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Angeloonie schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:13:

Ik ga gewoon lekker cheaten om het te proberen, dus nieuwe manager > Holland, en dan meteen Retire doen zodat ik kan solliciteren, maar wordt telkens afgewezen. Wanneer wordt je aangenomen? Ik heb griekenland naar het EK gebracht, toch een knappe prestatie vindt ik.. En de CL gewonnen, Premiership en nog wat cups, maar toch nog niet goed genoeg :'(
Ik werd gevraagd als opvolger van Van Basten terwijl ik net voor de tweede keer 17e was geworden in de Premier League met Cardiff. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik hoef niet eens nieuwe spelers te halen volgens mijn assistent:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0ccd4f2c716d91cf46847b52dab282ac/thumb.jpg

En dit is mijn selectie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/de49890d45b864b146fac5af58842bb5/thumb.jpg

8)7

Loko (Gorna) was niet zo'n succes. Ben ontslagen met nog 1 wedstrijd te spelen. Had een contract voor 1 seizoen die verlengd zou worden als ik niet degradeerde. Wel gedaan, dus weer werkeloos. Nu terecht gekomen bij Lurgan Town in de Noord Ierse 2e Divisie.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/69dca60a1e04edd96ad644c97f8f6e75/thumb.jpg

Mijn stats na 5 seizoenen ploeteren. In FM06 was ik de beste (opscheppert :D ) en in Fm07 kom ik maar niet op gang.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online

Niet genoeg?
Ik werd met Feyenoord een keer 2e en 1 keer landskampioen en toen werd ik al gevraagt.
Moet VB wel eerst ontslagen zijn. ;)
Je wordt gewoon niet [meer] gevraagt als je teveel ervaring hebt voor het NL-elftal.
Hoe realistisch. :+
Dat EK waar je Griekenland hebt heen gebracht even afwachten en hopen dat de baan vrij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:56:
[...]

Ik meen dat je dan helaas opnieuw moet beginnen. Ik herinner me volgens mij dat toen ik dat deed (was het ook vergeten in het begin) en ik had me game geladen de namen nog steeds grijs zijn.

edit-

Mocht je ooit bondscoach willen spelen dan is het verstandiger denk ik om nu opnieuw te beginnen dan dat je nu doorblijft gaan en over een paar seizoenen bondscoach wil zijn (en dus nog met onbekende namen zit)
Hmmm.. dan ga ik het ff aanpassen en zie ik het wel..
Best jammer.. :X

// Update :
Ja .. het werkt zonder problemen nu .. wel nieuw spel moeten starten .. ;)
(had stiekem gehoopt van niet)

[ Voor 9% gewijzigd door Zephyer op 26-02-2007 20:07 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag dan wel spelers hebben met zeer matige stats in de Zweedse 2e divisie, maar vet mooie goals dat ze af en toe maken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechts één kampioenschap in de Oostenrijkse T Mobile Bundesliga (niet een echt hoog gewaardeerde competitie) was voldoende om bondscoach van Nederland te worden.
Punt is wel dat van Basten ontslagen moet worden. dit gebeurd over het algemeen in zomer 2008 na het EK in Oostenrijk/Zwitserland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik kreeg de aanbieding om bondscoach te worden van NL nadat van Basten ontslagen was.
Dit was iid na 2007/2008 seizoen .. :P

Mijn resultaten waren in 2 seizoenen:
1x JC Schaal
1x Amstel Cup beker
1x Nat. kampioen
1x EC winnaar
1x SC winnaar

:D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bondscoach van Oranje geworden nadat ik in mijn 2e seizoen de bekerfinale heb gehaald met Haarlem....
Was wel redelijk verbaasd moet ik zeggen, eerste seizoen 3e geworden, en in mijn 2e seizoen 13e of zo, maar wel de bekerfinale bereikt. (8-0 afgeslacht door Ajax...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StenilsoN
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 22:28
Dat ik bondscoach van Nederland ben geworden snap ik nog steeds niet. Ik had niet eens zelf gesolliciteerd, ben gewoon gevraagd.

Ben mijn spel begonnen als sunday-league player ofzoiets, dus laagste van het laagste qua reputatie.

In mijn eerste seizoen speelde ik met RBC in de Eerste Divisie en die kreeg ik maar niet aan 't winnen, stond het gehele seizoen onderaan en ben zo'n 6 wedstrijden voor het einde zelf opgestapt toen we 18e stonden (vd 19). Daarna kon ik gelijk bij Dunfermline in de Schotse premierleague aan de slag. Moest degradatie zien te voorkomen met nog een aantal wedstrijden te gaan. Dat lukte net en eindigde 10e (vd12). Seizoen daarop 7e geworden en Schotse bekerfinale gehaald (tegen Celtic verloren, maar daardoor wel UEFA-Cup bereikt voor het eerst in de club geschiedenis) en werd toen gevraagd als Bondscoach van Nederland. _O-

Had daarna een volledige kwalificatie reeks van begin af aan voor WK voor de boeg en ze verwachtten dat ik simpel kwalificeer voor de eindronde, word ik 3e achter Roemenie en Noorwegen en kwalificeer me dus niet eens voor de eindronde. Einde bondscoach-schap dacht ik, maar nee hoor, ik zit er nog steeds.

Dunfermline heb ik ondertussen alweer ingeruild voor een kort avontuur in Zuid Afrika van een half seizoen en sta nu aan het begin van een nieuw avontuur in de Chinese competitie. En uiteraard een nieuwe kwalificatie reeks met Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik werd ook zomaar gevraagd, had er geeneens behoefte aan eigenlijk, maar als je gevraagd wordt ga je toch maar ;)

Moest nog 4 wedstrijden spelen om me te kwalificeren voor het WK in 2010, won er 3 en werd uiteindelijk groeps-winnaar, dus op naar het WK.

Jammer alleen dat het met Cardiff City maar niet wil draaien, schommel wederom rond de degradatieplekken en er is geen lijn te ontdekken in mijn resulaten.

Win bv. met 3-1 thuis van de nr 3 Portsmouth, om daarna uit weer met 3-0 te verliezen van de nummer 18 bv. en ben inmiddels al toe aan mijn 4e nieuwe spits aangezien mijn vorige aankopen maar bar weinig scoorden, maar ook Floro Flores heeft tot nu toe pas 4 goals in 13 wedstrijden, en zijn collega-spits Figueroa maar liefst 0 goals in 8 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bondscoach van Nederland is geen kunst na het EK. Voor de gein na tweede seizoen niet promoveren met Go Ahead gesolliciteerd en ja hoor ik heb de baan. Na een week heb ik toen mijn ontslag weer aangeboden, want ik had er nog geen zin en vind het niet leuk zonder echt iets gepresteerd te hebben.

Ik heb een manier gevonden om mijn schulden weg te werken bij Cambuur. Gewoon ver komen in de beker :P. Sta inmiddels in de kwartfinale tegen Heracles nadat ik Utrecht er in de 4e ronde uitgeknikkerd heb met 1-0. Het bestuur is inmiddels alweer tevreden over de financiele situatie, maar ikzelf nog niet. Die rode cijfertjes moeten helemaal weg nog 250k tegaan. Trouwens ook nog volop kansen voor de playoffs/promotie na 21 speelronden en dat voor een club die 2 seizoenen geleden uitgeroepen werd tot slechtse ploeg van de eerste divisie.

Begin de lol van deze save-game weer in te zien en ga dus voorlopig nog maar even door. Aan het einde van het seizoen zal ik even een volledig verslag posten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben het waars zo makkelijk gemaakt omdat van Basten nou ook niet echt prestatie's had als coach en toen POEF ineens bondcoach :?

Kan niet seggen dat dat goed was voor het Nederlandse elftal |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was na 2 Kampioenschappen en 2x beker gewonnen met Ajax gevraagd door NL en ENG. Wilde eigenlijk Engeland , rejected daar en toen kwam nederland weer aan kloppen en heb dat maar gedaan. Vervolgens alle goeie bekendere spelers als International opgeroepen.
Stekelenburg , Bouhlarouz , Hofland , Heitinga , Urby , Seedorf , Sneijder enzo....

Ohja, Vermeer en Sno waren wel blij dat ik ze liet debuteren... ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:48:
Ik was na 2 Kampioenschappen en 2x beker gewonnen met Ajax gevraagd door NL en ENG. Wilde eigenlijk Engeland , rejected daar en toen kwam nederland weer aan kloppen en heb dat maar gedaan. Vervolgens alle goeie bekendere spelers als International opgeroepen.
Stekelenburg , Bouhlarouz , Hofland , Heitinga , Urby , Seedorf , Sneijder enzo....

Ohja, Vermeer en Sno waren wel blij dat ik ze liet debuteren... ;D
Huh :? Je werd gevraagd door engeland. Je accepteerde dat en vervolgens werd je gerejected?

Je bedoelt zeker dat er gespeculeerd werd in een persbericht (lees nieuwsbericht) dat jij best eens de nieuwe ENG bondscoach zou worden? Dus een speculatie van de media....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Soms... 8)7

Maak een bod op een speler, 19M. Zij stellen een deal van 25M voor, ik kan maximaal 22M doen, dus stel een bod voor van 20,5M. Komen zij daarna ineens met een voorstel voor 37M :D :'( :+

Erg logisch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kan stoppen, mijn doel is bereikt...alles winnen wat er te winnen valt, en dat in 1 seizoen met Ajax, het heeft wel 4 seizoenen geduurd, maar nu is het er.....met name dankzij mijn Argentijnse aanvalsdriehoek...samen goed voor 70 doelpunten..en dan was Tevez éigenlijk niet eens echt op dreef...met name Aguero...damn...die is goed zeg...ik heb hem 3 maanden moeten missen vanwege een blessure, maar hij schopt er toch 26 in..

In ieder geval...mijn kampioenen:

Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~dovdmeer/fm/kampioenen.jpg

De competitie was een eitje...13 punten voor op Feyenoord, en een doelsaldo van +70
De beker was wel lastig, net aan gewonnen van Vitesse in de finale
Supercup, Lastig tegen Barca, maar net aan 3-2 winst:
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~dovdmeer/fm/supercup_2010.jpg

The Road to CL final:
Poule was echt makkelijk, Celtic, Nice en Schalke...Alles gewonnen

1st ronde: Barca. uit verloren met 2-1, Thuis goedgemaakt, 2-0 winst
Kwart Fin : Bayern Uit 1-1, thuis 2-0 winst
Half Fin : Donetsk uit: 2-0 winst, thuis 3-1 winst

Finale AS roma, 3-1 winst, (3x Aguero)

De statistieken:
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~dovdmeer/fm/stats.jpg

Meest meegevallen spelers:
Oliva, Jeugdig gekocht waarbij mijn scouts wisten te vertellen dat het niks was..(uit een vorig spel wist ik beter... ;) ) dus voor 10k gekocht een paar jaar geleden, en nu een fantastische verdediger.

Leyreilton gekocht als rechterverdediger, uit noodzaak even rechtshalf...en damn...DAT is zijn plaats...swingend en zwierend rent ie langs zijn tegenstanders om te scoren of voor te geven...prachtige voetballer (10 goals, 14 asysts, 8 MoM)

Mjah, Aguero, Tevez(GRATIS...ik lach nog steeds....) en Sosa...SUPERtrio

Reina en Rios zijn beiden goede linkermiddenvelders..Eigenlijk Reina de beste, maar ja, die is erg vaak gebleseerd.

Ben benieuwd wie er allemaal weggekocht gaan worden, Voralsnog alleen een bod gehad op Nelson, dus nog geen probleem...en wat het nieuwe seizoen zal brengen?...Ik wil wel een nieuwe club...maar dit team is zo goed..waarom weg gaan?...:D...winnen winnen winnen!!!!...:D

Edit:
Oliva wint Talent van het jaar...:D
Ik manager van het jaar
Leyreilton speler van het jaar
Tevez Topscoorder Championscup, Aguero 2e

van Nistelrooij is topsoorder competitie....Hij speelt nog bij AZ

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leyrielton heb ik nu ook bij Ajax. Kende hem nog van mijn Fluminense game....heb hem DR staan wat hij van nature is (+WBR). Zal eens kijken hoe die het op AMR doet :). Ook veel NL-ers in je team zie ik :+ .

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 27-02-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Nu online
Misschien leuk om volgende record toe te voegen? Meeste doelpunten vanuit corners aangezien er volgens mij niet veel door andere uit word gescoord, of ik heb het mis natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/5229/meestedoelpuntencornerscq8.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Paul Hewson op 27-02-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Meeste MoM: 17
http://www.dionysus.nl/fm/iaquinta-mom-avg.jpg

Alleen staat (nog) niet vermeld in TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Nu online
Damn, maar tis niet eerlijk :'( :+ Zal het direct wijzigen in mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Nu online
Seizoen 2014-2015: Leaque Two

Afgelopen seizoen waren we 17e geworden, ruim voldaan aan de doelstelling van het bestuur en de fans om te knokken tegen degradatie maar toch enigszins teleurgesteld omdat er meer in had gezeten.

Voortbouwende op het afgelopen seizoen het nieuwe seizoen verder gegaan met dezelfde opstelling (flat 4-4-2 met farrows voor de ML en MR) echter lichtelijk gewijzigd omdat ik aanvallender wilde voetballen. Als je niet kunt verdedigen moet je tenslotte maar meer scoren dan de tegenstander was mijn doelstelling.

In de zomer had ik goed ingekocht. Paar verdedigers, en middenvelders om mijn selectie te versterken. Zodoende bleven er van de 11 basisspelers van het afgelopen seizoen slechts 5 over als basisspeler en had ik zelfs een compleet nieuwe verdediging geformeerd bestaande uit 3 aankopen en 1 middenvelder welk ik had omgetraind tot verdediger.

De vriendschappelijke wedstrijden verliepen vlotjes. Mijn assistent had een paar kneusjes geregeld om tegen te ballen en die wonnen we dan ook allemaal, niet allemaal even gemakkelijk maar wel zonder tegen doelpunten. Dat hoort wat goeds te voorspellen normaal maar je weet het nooit.

De competitie begon goed. Wel wat punten verloren in het begin maar je zult toch nooit alles winnen. Nadat de competitie 1/3 onderweg was hadden de meeste teams zich op hun plek genesteld en stond ik aan kop. Echter begon er ook een blessuregolf onder mijn spitsen waardoor mijn nummer 1 t/m 4 eruit lag. Gelukkig zat ik ruim in de spitsen en had ik er nog 4 achter de hand maar die konden zich niet manifesteren, eerlijk gezegd waren het koekenbakkers voor dit niveau en had ik niks aan ze.
Gelukkig kon ik mijn voorsprong in de competitie handhaven doordat ik allemaal de zwakkere tegenstanders trof en daardoor niet te veel punten verspeelde, mede dankzij de zeer belangrijke doelpunten uit de corners. Iets na halverwege de competitie kwam mijn nummer 2 spits terug en besloot ik mijn opstelling maar aan te passen aan het feit dat ik te weinig goede spitsen had voor een 4-4-2. Het werd dus een 4-4-3 met een AMR en AML op de FR en FL postie met een sarrow. En ineens begon de doelpunten machine stukken beter te draaien.
Zo’n 10 wedstrijden voor het einde kwam mijn nummer 1 spits terug en toen was het hek pas van de dam. Had hij aan het begin van het seizoen een gemiddelde van 1 op 2, de laatste wedstrijden liep hij 1 op 1 en speelde hij grandioos door de bal vast te houden en door te koppen op mijn snelle FR en FL waardoor deze ook meer gingen scoren. Het einde van de competitie was dan ook niet zo spannend waardoor we uiteindelijk toch met een behoorlijke voorsprong kampioen werden met in totaal 103 punten.

De diverse bekers waren dit seizoen geen prooi voor mij. Al vrij snel lag ik uit de diverse bekers uit. Bijna had ik nog gestunt door Arsenal uit te beker te knikkeren echter verloop ik op penalties. Het geringe bekervoetbal zorgde er mede voor dat ik een financieel slecht jaar had omdat ik de inkomsten mistte. Tevens zorgde het vele winnen in de competitie en de onherroepelijke premies die de spelers daarvoor ontvingen dat ik van 1 miljoen aan het eind van het seizoen nog maar 250.000 euro over had. Maar als dat de prijs van het promoveren is zal het mij een worst wezen.

Direct na het behalen van de titel werd me weer een nieuw contract aangeboden waarmee mij wage en transfer budget flink naar boven werden bijgesteld. Betekent niet zoveel voor het nieuwe seizoen aangezien alle salarissen steigen met 25% n.a.v. de promotie en mijn wage budget dus alweer bijna op is. Zal het wage budget wel weer flink overschrijden aangezien ik nog wel enkele aankopen wil gaan doen en veel reserve spelers de deur wil wijzen. Helaas zullen de goedkope reservespelers, qua loon, dus vervangen worden door wat duurdere reserve spelers. Word dan maar iets inkrimpen aangezien ik het afgelopen seizoen elke positie minsten 3x bezet had.

Aan het begin van het afgelopen seizoen had ik al bij het bestuur aangedrongen op betere jeugd en trainings faciliteiten en ze waren het roerend met me eens dat het verbeterd moest worden en zouden het onderzoeken. Het heeft het hele seizoen geduurd maar eindelijk voor het komende seizoen word het verbeterd en duurt het nog 4 maanden voor het zover is.

Tot slot nog de standaard plaatjes om te showen :+ .

Eindstand competitie.
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/185/eindstandcompetitiele5.jpg

Competitie verloop.
Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/8505/verloopcompetitiekj8.jpg

Topscorer. Gehuurd van Charlton via het samenwerkingsverband. Helaas de helft van het seizoen geblesseerd geweest maar was veruit mijn beste spits. Voor het komende seizoen heb ik hem in ieder geval de eerste 3 maanden al kunnen huren en hoop de huurperiode gedurende het seizoen nog enkele keren te kunnen verlengen.
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/637/topscorerkj7.jpg

Aanstormend talent. Anderhalf seizoen geleden binnen gehaald toen hij 16 was voor niks. Is inmiddels 1,6 miljoen waard en daar veruit mijn meest waardevolle speler. Neemt alle corners, heet hiervoor een rating 20 namelijk. Word achterna gezeten door premiership teams zoals Tottenham, Southampton, West Ham, etc. maar laat hem niet gaan. Heeft gelukkig geen clausule in zijn contract dus hoop dat mijn voorzitter geen Euro tekens in zijn ogen krijgt.
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/9537/talentenmeesteassiststg0.jpg

Absoluut topkeeper. Zijn stats laten het niet zien maar mijn veruit beste keeper qua stats laat er elke wedstrijd wel 1 door maar hij houd juist gemiddeld de helft van de wedstrijden zijn doel schoon.
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/4941/topkeeperzg0.jpg

Beste speler gezien zijn average rating, was bijna topscoorder geweest doordat hij op een paar doelpunten na alles uit een corner heeft gescoord middels flick on near post. Doordat hij vaak wedstrijden won met zijn kopdoelpunten scoorde hij regelmatig hogere cijfers en daardoor MOM’s.
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/1589/bestespelerpa8.jpg

Seizoensoverzicht waarin staat dat mijn team de overachievers waren, mijn talent de meeste assists heeft (komt doordat hij de corners neemt en ik er vaak uit scoor), hoogste average rating voor mijn bijna topscoorder, 2x beste aankoop.
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/338/meesteassisthoogteavrranl2.jpg

5 spelers in het team van het jaar waaronder mijn keeper, 3 verdedigers en mijn cornerspecialist.
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/7899/teamoftheyearrf1.jpg

Tadaaa. Verkozen tot Manager of the year.
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/9310/manageroftheyearjc5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Leuk verhaal weer :) en een goede prestatie. Heb laatst zelf eens wat LLM geprobeerd, maar tot nu toe ligt het me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Even wat onduidelijkheid over de records van mijn kant.
Bij meeste assists per seizoen staat een foto waar alleen de aantallen staan uit de competitie niet het gehele seizoen dus.
Mijn vraag aan Vos is of hij ook nog een plaatje heeft met het gehele overzicht, dus ook interlands e.d. anders ga ik hem claimen met 28. :P [staat vast nog wel bij de records v/d club]
Er staat namelijk dat het over het seizoen gaat en niet alleen competitie.

Een andere oplossing is om seizoen te vervangen door competitie. ;)

Het is niet mijn bedoeling om een record te kapen, in tegendeel, maar het is opzich onduidelijk of het hele seizoen telt of alleen de competitie.

[edit]
Als ik dan toch aan het zeuren ben, bij jongste speler staat het oude record van Wildhagen en bij oudste staat het record van jongste speler van King Nothing. :>

[ Voor 16% gewijzigd door LoneRanger op 27-02-2007 19:34 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.