[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vind 260M op jaarbasis wel een beetje erg veel. :P
Doe je dat met een feeder club?
Nu snap ik ook dat clubs als Barca o.a.een viervoudig waarde hebben van Liverpool.
Ballans+spelerswaarde=rijkdom toch. [in het spel althans]

@Japanner, even de optie wallpaper of pictures aanvinken in je preferences. [onder opties/options]

[ Voor 9% gewijzigd door LoneRanger op 20-02-2007 18:29 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:57:
[...]

Weet je het zeker?
Volgens mij is dat gewijzigd sinds de UEFA cup ook in poultjes gespeeld word
Eerste uit UEFA poule speelt tegen 3e uit de UEFA poule en de nummer 2 uit de UEFA poule speelt tegen de nummer 3 uit een CL poule, me dunkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
LoneRanger schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:28:
[...]

Ik vind 260M op jaarbasis wel een beetje erg veel. :P
Ja, ik ook :D Zonder merchandising draai ik over een seizoen redelijk quite (sp?), afhangende van transfer en prijzengeld. Als je dan €260M per jaar binnenkrijgt, dan maak je per jaar dus ruim €200M+ winst :D

Ik heb dan wel twee feeder clubs, das ook het maximale aantal dat je kunt hebben afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Benotti schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:38:
[...]
Ik heb dan wel twee feeder clubs, das ook het maximale aantal dat je kunt hebben afaik.
Je kunt veel meer dan twee feeder clubs hebben, maar ik weet niet hoeveel economische samenwerkingen, als je dat soms bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoB_HenK schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:28:
[...]

Eerste uit UEFA poule speelt tegen 3e uit de UEFA poule en de nummer 2 uit de UEFA poule speelt tegen de nummer 3 uit een CL poule, me dunkt
Copywriter is blond..... stom stom stom 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
nXXt schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:16:
[...]

Je kunt veel meer dan twee feeder clubs hebben, maar ik weet niet hoeveel economische samenwerkingen, als je dat soms bedoelt.
Klopt, al verschilt het per club nog wel eens.
In de situatie van Benotti/Chelsea kan ik me nauwlijks voorstellen dat hij een max heeft van 2.
Helemaal omdat het alleen maar geld oplevert.
Economische feeder clubs moet je wel een paar miljoen betalen wieweet zit daar een max aan in dit spel los v/d inkomsten.
Maarja, als je met 2 van die feeders al 260M binnen haalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
nXXt schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:16:
[...]

Ik bedoel natuurlijk merchandising feeder club. Soms vergeet je weleens een woordje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe kies je zo'n feeder club voor merchandising doen? Ik kan wel een feederclub aanvragen, en dan komt het bestuur met 3 opties, maar is dat genoeg? Of is dat een aparte optie?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Merchandising is een van de verschillende soorten, net zoals je work-permit feeders hebt, lokale etc. Het bestuur doet je een voorstel, zit er daar geen bij die je leuk vind, moet je gewoon nee zeggen. Een paar weken later kun je het dan opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Benotti schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:17:
Merchandising is een van de verschillende soorten, net zoals je work-permit feeders hebt, lokale etc. Het bestuur doet je een voorstel, zit er daar geen bij die je leuk vind, moet je gewoon nee zeggen. Een paar weken later kun je het dan opnieuw proberen.
Dus bij die clubs die ze voorstellen staat er wat voor soort feeder het is?

Ik ben nu een nieuw seizoen begonnen met Arsenal (o.a. Ned/Dui elftallen gefixed, en nog wat updates waarvoor je een nieuwe game moet starten), maar met m'n oude game had ik 2 feeder clubs, maar daar dumpte ik gewoon spelers die ik nog niet wou gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:23:
[...]

Dus bij die clubs die ze voorstellen staat er wat voor soort feeder het is?

Ik ben nu een nieuw seizoen begonnen met Arsenal (o.a. Ned/Dui elftallen gefixed, en nog wat updates waarvoor je een nieuwe game moet starten), maar met m'n oude game had ik 2 feeder clubs, maar daar dumpte ik gewoon spelers die ik nog niet wou gebruiken..
Bij elke club die het bestuur voorsteld staat een beschrijving en daar wordt het vermeld.
Denk metname aan clubs die in een ander continent spelen, je leent niet even een speler uit aan een club aan de andere kant van de wereld.
Verder moet je club dan wel continetale bekendheid hebben anders denk ik zo.
Eventuele links met clubs waar je weinig aan hebt kun je, volgens mij, alleen in de zomer transfer periode terminaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Postius schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:03:
3de plek is UEFA cup.

[...]

Een JC beker? Vet!
Beker .. schaal.. 't is en blijft een prul stukkie ;) :P

Nederlandse Competitie
Nadat ik weer op #1 stond was Feyenoord AZ ook voorbij en stond op 1 punt achterstand op mij.
Wat toeval bleek te zijn, want in het weekend daarna was het Ajax - Feyenoord.. :P
Laat ik alles maar even achterwege en gewoon de eindstand doorgeven .. 4-0 :w

Dit betekende 4 puntjes los met nog 4 wedstrijden te gaan.
Hierop besluiten Babel, Stekelenburg, Grygera en Leonardo om het e.e.a. op te lopen qua blessures*
en moest ik noodgedwongen met een 20 jarige middenvelder die nog geen / nauwelijks ervaring had iig 3 wedstrijden te overbruggen tegen Roda uit, NAC thuis en Heracles uit .. :$

Laat ik in deze 3 wedstrijden 1x verliezen (vs. Roda met 2-1) en 1x gelijk spelen (vs. NEC 0-0).
Heracles was geen probleem gelukkig wat resulteerde in een #1 positie met evenveel punten als Feyenoord.. maar m'n doelpunten saldo was veel beter .. O-)

Laatste wedstrijd van het seizoen tegen FC Twente.. Jawel.. het team wat me uit de JC Beker Schaal had geknikkerd..
Voor dit weekend kwamen de eerder genoemde geblesseerde terug van weg geweest en had ik een
90% fitte selectie.
Daar bovenop kwam Stekelburg ook nog eens naar voren om het team aan te moedigen dat we konden winnen.
Met een pep talk van mijn kant gingen we de wedstrijd in .. (met 8 personen die ernaar uit keken om tegen Twente te spelen)
Laten we toch voor de fans een spectacel zien .. 6-0 ! *O*

Het kampioenschap is binnen .. !!
M'n 1e in FM2007 :Y

EUFA CUP
Livorno was en blijft een tegenstander die ik niet ken..
Maar omdat ze weer zover waren gekomen als verdedigend EC kampioen wist ik dat ze toch iets
goed moesten doen .. :)

Met een gehavend team (*) eerst afgereisd om daar de 1e wedstrijd te spelen..
Met een aangepaste opstelling was ik aardig verdedigend voor mijn doen.
Het middeveld was goed opgesteld bleek, want ze kwamen er niet door heen.
(Mitea - de Guzman (wisselde in 2e helft met Perez) - Maduro - Sneijder)
Men pompte na 15 min enkel hoge ballen naar voren waar Stam en Heitinga geen problemen mee hadden :P

Met Rosenberg en Rosales voorin bleek het toch niet onverstandig geweest te zijn om de 1e aan te houden.
Hij ging los en scoorde in de 2e helft 2x .. _/-\o_

De wedstrijd was duidelijk gespeeld en in de return was het enkel uitspelen geblazen.
Je hebt wel eens van die wedstrijden dat dit dus niet gebeurt.. dat je tegenstander snel scoort en
dat de spanning 100% terug is en dat het billenknijpen wordt..
In mijn geval totaal niet.. in de 4e min scoorde Rosenberg weer en was de rest van de wedstrijd een
matte saaie wedstrijd.

Volgende horde : Halve finale vs. Schalke .. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:32:
[...]

Copywriter is blond..... stom stom stom 7(8)7
Klopt niet, Ajax en Werder zijn allebei derde in hun CL-poule geworden... spelen toch tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:17

Sherlock

No Shit

Even een kleine update wat betreft mijn Ajax / Omniworld game.

Ajax
Zoals bij de meesten wel verwachten is het met Ajax niet zo heel moeilijk, ik heb nu twee seizoenen op rij de CL gewonnen en ben op weg naar de derde. Zes poulewedstrijden 18 punten, doelsaldo iets van +20...

Door allerlei blessures van mijn topspelers heb ik wat talenten en reserves het veld in moeten sturen en dat pakte heel goed uit. Mijn grootste verrassing is
spoiler:
Melvin Zaalman
een geweldige rechtsbuiten. Zijn stats zien er niet indrukwekkend uit, maar alle belangrijke stats voor een winger zijn goed (16+). Verder doet Artem Milevskiy (geen spoiler nodig lijkt me) het heel erg goed als targetman naast Babel, die er op zijn beurt ook al 26 in heeft liggen in 23 wedstrijden. (Huntelaar is dus geblesseerd).

Op transfergebied is er weinig nieuws, ik heb heel veel geinvesteerd de afgelopen twee jaar en nu ga ik met deze basis verder. Ik heb een reserve dc verhuurd aan Benfica voor 1,5 miljoen ;) en verder zie Omniworld:

Omniworld
Ik ben aan het begin van het derde seizoen begonnen als coach van Omniworld. Dankzij de samenwerking met Ajax ben ik hier begonnen, het leek me wel leuk om met al die talenten die niet aan spelen toekomen bij Ajax een gooi et doen naar de titel in de Jupiler League.
En zo geschiedde. Ik heb ca. 20 spelers on loan van Ajax die in de meeste Jupiler League teams zo binnen zouden wandelen.
Nu ik op de helft van het seizoen ben heb ik 6 punten voorsprong op nummer 2, RBC. Verder zijn de "opvallende" teams in de Jupiler League: FC Utrecht en Willem II. Ik ga er van uit dat ik volgend jaar in de eredivisie speel, en daar is het natuurlijk allemaal om begonnen. Talenten in de eredivisie laten groeien en niet in de eerste divisie...
Ik ben ook al flink bezig geweest met de staff: ik heb de aanwezige coaches en asst. manager eruit gegooid, op de keeperstrainer na, die was wel goed. Toen heb ik 7 nieuwe coaches aangesteld (board vond 3 genoeg) en nu zit ik overal op 4 of 5 sterren. Best netjes voor FC Omniworld dacht ik zo!

Ondanks dat ik het een geweldig spel vind, toch wat opmerkingen:
- Waarom wordt er direct na een redding van keeper vrijwel altijd teruggespeeld op diezelfde keeper? Het gebeurt echt veel te vaak, terwijl een keeper IRL op de grond ligt na een redding.
- Corners:
* Waarom kan je maar één variant in je tactiek opnemen? Ik vind dat je minimaal 3 varianten aan moet kunnen geven, eventueel met opties als "standaard", "2e keus" en "verrassing" ofzo.
* Waarom stel je corners in bij je tactiek en niet apart? Ik vind dat de manier waarop je corners neemt niet afhankelijk is van je tactiek.
* Waarom kun je niet aangeven dat een bepaalde speler een bepaalde positie inneemt / actie uitvoert? Nu voer je in dat de speler op een positie (bijvoorbeeld linksback) een bepaalde actie uitvoert. Dit is erg onhandig bij wissels. Eigenlijk zou je op dezelfde manier als bij vrije trappen nemers een volgorde moeten kunnen bepalen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lek lijkt boven...:D...helaas te laat om de mooie prijzen te pakken maar goed. Sosa was altijd een van mijn spitsen die veel scoort, maar in feite is hij AM/AC, dus die heb ik om te proberen eens als AMC gezet, en een nieuw goedkoop :X spitsje (Aguero) in de spits, en warempel, sindsdien niks meer verloren...kan toeval zijn natuurlijk...:)

Verder nog Leyreilton als rechtsback aangetrokken, maar die moet nog warm draaien. Ik probeer steeds Chivu los te weken bij zijn cluppie, mar hij wil niet...:(...Tevez wil al helemaal niet meer praten, en zijn contract loopt af...hopelijk wil ie nog wel praten binnenkort..transfervrij aantrekken, zou geweldig zijn... :o

Goed...In de competitie sta ik nu na 28 wedstrijden ruim 1e met 7 punten voorsprong, dus we gaan voor het kampioenschap uiteraard.

CL 3e in de poule...inderdaad gelukkig EUFA cup...:D..eerste tegenstander was Bordeaux. Ging best moeilijk, Uit 1-0 winst, en thuis kwam ik niet verder dan een 2-2, wel genoeg om door te gaan naar de volgende ronde, waar Olympiakos wachtte. In eerste instantie dacht ik, eitje!...echter verloor ik uit met 2-1, terwijl ik veel beter was...maar toch moet het thuis goed te maken zijn...wat gebeurt nou, na 1 minuut, 1 schot, 1 goal...Charisteas scoort....Lekker dan, voor de rust in ieder geval nog de 1-1 gescoord, maar uiteraard was dat niet genoeg. nadat ik flink de kleedkamer op stelten had gezet, ging het ineens een stuk beter in de 2e helft, uiteindelijk 5-1 geworden...:D...Kwartfinale wordt een "Klassieker". Feyenoord is de tegenstander

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:17
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:37:
[...]

Klopt niet, Ajax en Werder zijn allebei derde in hun CL-poule geworden... spelen toch tegen elkaar.
Speelde Ajax dit jaar champions league?? Ik kan me een wedstrijd tegen Kopenhagen herinneren :?

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike-man schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:34:
[...]

Speelde Ajax dit jaar champions league?? Ik kan me een wedstrijd tegen Kopenhagen herinneren :?
|:( |:( |:( |:( |:(

AARGHHH, daar zijn ze weer, die akelige herinneringen... had ze zover weggedrongen dat ik in de waan leefde dat Ajax gewoon de CL had gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
:o
Dat gevoel ken ik .. :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:53:
[...]

|:( |:( |:( |:( |:(

AARGHHH, daar zijn ze weer, die akelige herinneringen... had ze zover weggedrongen dat ik in de waan leefde dat Ajax gewoon de CL had gespeeld...
_O-

Sommigen hier hebben toch wel een lek in hun geheugen :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu net de derde plaats in de CL bereikt en ga inderdaad verder in de Europacup.
Wat kan een mens toch een slecht geheugen hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Henry in vorm 8)7 9x!
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/9647/06ars01xy4.jpg

1e wedstrijd van het seizoen :') Lekker begin voor Charlton
Afbeeldingslocatie: http://img65.imageshack.us/img65/4403/06ars02ez8.jpg

Volgens mij wil iemand Flamini hebben 8)7 Als ik hem aan clubs aanbied krijgt ik -niet overdreven- 60 mailtjes met buy/loan offers en afwijzingen. :|
Afbeeldingslocatie: http://img65.imageshack.us/img65/4715/06ars03ee8.jpg

Altijd leuk als je rivaal letterlijk kansloos is :')
Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/110/06ars04xr9.jpg

Afstraffing :(
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/5896/06ars05so3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 21-02-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lek.... geheugen... waar hebben we het over, huh?

Anywho... Ik zit inmiddels in 2013. Jan Smit is koning van Nederland, Louis van Gaal de paus en Martin Verkerk heeft voor het vierde jaar op rij alle Grand Slams gewonnen...(who knew?!) en mijn spel met Flamengo is zo traag als dikke str*nt... iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Kwam al de FM savegame cleaner tegen, maar lees alleen dat je FM daarna hopeloos vernoikt wordt... Wel jammer, want ik zat er echt helemaal lekker in, maar betrap me er nu op dat ik onder het FM-en gewoon lekker zit te pokeren op de PSP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heejj hoe komt het dat je bijv. van je sateliet club niet elke speler kan kopen ?? niet elke speler is wit ?

bedankt

sam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/1681/untitled1hd2.jpg

:D :D

En nee, ik was niet de enige die die week speelde :( Gewoon een normale competitieweek! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Zo dat is nogal! Ik heb met Arsenal over een 5 weken het meest vage seizoen ever achter de rug. Zal aan het einde wat screens posten. Hoe speel jij trouwens met Arsenal? Ik speel nu 4-4-2 flat met wingers en dit werkt redelijk goed. Heb een aparte taktiek voor uit en thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:07:
Heejj hoe komt het dat je bijv. van je sateliet club niet elke speler kan kopen ?? niet elke speler is wit ?

bedankt

sam
Dan heb je waarschijnlijk een sattelietclub uit een niet geselecteerd (non-playable) land. Dan worden niet alle spelers geladen (om geheugen te sparen). Die worden dan aangevuld met grijze spelers... Kan je helemaal niks mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:13:
[afbeelding]

:D :D

En nee, ik was niet de enige die die week speelde :( Gewoon een normale competitieweek! :D
En jij speelt met Manchester City zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh, ik heb niet eens Schalke in mijn spel?...helemaal vaag...:)..Als ik alle duitse clubs opvraag, staat schalke er niet tussen...Misschine moet ik mijn bril wat poetsen, ik zal nog s kijken....

Seizoen is redelijk gered. Landstitel is binnen, en de finale van de Eufacup is behaald, nu nog 1 potje tegen Juve, en hopelijk toch nog een mooi einde van het seizoen...:)

edit: Schalke staat er echt niet tussen...Wel Pfullendorf, maar niet schalke... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

m4yall schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:53:
Zo dat is nogal! Ik heb met Arsenal over een 5 weken het meest vage seizoen ever achter de rug. Zal aan het einde wat screens posten. Hoe speel jij trouwens met Arsenal? Ik speel nu 4-4-2 flat met wingers en dit werkt redelijk goed. Heb een aparte taktiek voor uit en thuis.
Als m'n spelers eens niet allemaal gebleseerd zijn speel ik 4-2-2-2, 4 verdedigers op 1 lijn, 2 MC's, 1AML en 1 AMR, en natuurlijk 2 ST's :)

Bij voorkeur deze opstelling:

GK: Lehmann
DL: G Clichy
DCL: M Richards (gekocht van Manchester, echt een superspeler)
DCR: K Touré
DR: E Eboué
MCL: F Fabregas
MCR: G Silbas/T Rosický (afhankelijk van sterke/zwakke tegenstander)
AML: R van Persie
AMR: A Hleb/T Walcott (Walcott meestal 2e helft)
STL: E Adebayor (wordt binnenkort vervangen door Huntelaar, Soldado, Villa oid :P
STR: T Henry

En dan qua tactiek iets aanvallend, directe passing, tempo op z'n hoogst en counter attack, tight marking en target men aan.
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:54:
[...]

En jij speelt met Manchester City zeker? :P
:D Nee Arsenal dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:15:
heh, ik heb niet eens Schalke in mijn spel?...helemaal vaag...:)..Als ik alle duitse clubs opvraag, staat schalke er niet tussen...Misschine moet ik mijn bril wat poetsen, ik zal nog s kijken....

Seizoen is redelijk gered. Landstitel is binnen, en de finale van de Eufacup is behaald, nu nog 1 potje tegen Juve, en hopelijk toch nog een mooi einde van het seizoen...:)

edit: Schalke staat er echt niet tussen...Wel Pfullendorf, maar niet schalke... 8)7
Dat heeft te maken met rechten. Als ik me niet vergis heet Schalke in het spel Gelsenkirchen. Naar de plaats waar ze spelen dus. Tenminsten als je er zelf niets aan gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:26:
[...]

Dat heeft te maken met rechten. Als ik me niet vergis heet Schalke in het spel Gelsenkirchen. Naar de plaats waar ze spelen dus. Tenminsten als je er zelf niets aan gedaan hebt.
Even het fake.lnc (geloof ik) bestandje verwijderen. Dan heet Schalke gewoon schalke en hebben de franse teams ook de goede namen...

Iemand nog een tip om FM wat sneller te laten gaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:57:
[...]

Behalve minder competities draaien, een kleinere database kiezen of je pc upgraden? Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Even het fake.lnc (geloof ik) bestandje verwijderen. Dan heet Schalke gewoon schalke en hebben de franse teams ook de goede namen...

Ja dat denk ik ook, maar heb het er even niet bijgezet omdat ik nu op mijn werk zit en het niet kan controleren. Anders is het gewoon even googlen, want als dat niet zou werken is er vast wel iemand die zich er groen en geel aan heeft geergerd en een update heeft geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

[...]

Misschien kun je de andere competities eventjes op een andere status zetten?
Ik geloof dat dat ergens kan, zodat je niet alle landen kan managen. Ik weer echter niet of je dit nog terug kan veranderen. Denk van wel

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wahaha...mijn god...net TOCH Tevez transfervrji overgenomen van West Ham...Hoe is het mogelijk...Zal wel duur worden als ie veel gaat scoren, maar goed...dit kon ik niet laten gaan, dus nu als spitsenduo Aguero en tevez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die versnelt alleen wedstrijden, niet processing ;)

Tevens krijg ik een mooie Trojan melding bij 1 van die dll bestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
7.0.2 \o/

http://www.sigames.com/static/index.php

http://www.sigames.com/static/changelist.txt

[ Voor 31% gewijzigd door Benotti op 21-02-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wow, staan aardig wat fixes in de lijst waar ik last van had.
Fixed future human manager transfer bug - some data wasn't being updated properly in some situations.
Zou ik dan eindelijk weer een contract krijgen ipv gratis mijn werk doen voor Liverpool. 8)

Die violent conduct fixes ben ik ook erg blij mee.
Het gebeurd zo vaak dat spelers over de rooie gaan tegen het eind v/d wedstrijd bij achterstand.

Na het eten maar eens de patch installeren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stik, ben ik net een nieuwe game begonnen omdat ik geen patch meer verwachtte. Naja, het is grotendeels toch wel savegame compatible. Wel mooi dat er een nieuwe patch is, beter laat dan nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoew ! 7.0.2 _/-\o_

Gaat best aardig via Rapidshare, 83,9MB tegen 325 KB/sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een game gestart met 7.0.2

Data Update is redelijk.
Zitten nog steeds aantal fouten in.

Zo voetbalt Leonardo nog steeds bij NAC.
Toekomstige transfer grygera zit er niet in verwerkt.
En zo zijn er nog wel wat.

Psv data klopt tot zover ik kan zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, ben ik de vorige keer genokt met FM'07 vanwege de idiote zooi rode kaarten, zelfs na de patch. Speel ik nu m'n eerste officiele wedstrijd met Sleipner in de zweedse beker: 1e minuut rood, na een tweebenige tackle direct na de aftrap.. Is dat ook een record? Dat is een record!!

Overtreding na 4 seconden.
http://img405.imageshack.us/img405/9186/fm00pb1.jpg
Rode kaart na 16 seconden.
http://img407.imageshack.us/img407/3249/fm06qv9.jpg

Gelukkig simpel met 3-0 gewonnen. Ik ga nu eerst de nieuwe patch installeren.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:47:
Net een game gestart met 7.0.2

Data Update is redelijk.
Zitten nog steeds aantal fouten in.

Zo voetbalt Leonardo nog steeds bij NAC.
Toekomstige transfer grygera zit er niet in verwerkt.
En zo zijn er nog wel wat.

Psv data klopt tot zover ik kan zien.
Dat vind ik echt het allerminst belangrijke aan deze patch.
Ik heb liever dat het spel naar behoren werkt.
Na een paar seizoenen ken je de Nederlandse clubs toch niet meer terug kwa namen van spelers die er dan zijn.
Wbt Leonardo en grygera, dit spel begint toch in de zomer van 2006?
Als je het nou hebt over dat Leonardo de verkeerde nationaliteit heeft, dat zou wat anders zijn. ;)

@ Hoogie:
Jij vroeg toch laatst of anderen het ook hadden dat er 3 Nederlandse deelnemers in de CL zaten?
Ik zit nu in de zomer van 2012 en sinds 2008 doen er 3 NL clubs mee in de CL
Vorig seizoen PSV nog uitgeschakeld in de eerste ronde na de groepsfase.
Overigens zijn Ajax, PSV en Feyenoord wel een allergaartje aan tropische voetballers geworden met een vleugje Oost-Europese invloed.
Het is een wat late reactie maar je vraag schoot me net weer te binnen tijdens de loting voor de CL waar ik hoopte op Feyenoord in de groepsfase.
Ik heb namelijk in de Kuip nog nooit in de dugout voor uit-clubs gezeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:44
Ik heb mijn servertje weer beschikbaar gesteld voor Uw downloadplezier.
Hier klikken dus.

Ik wens U allen veel plezier met spelen toe.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, moet ik wéér een nieuwe game gaan starten... lees nu pas dat 7.02 uit is :P

Bijna 300 kB/sec van Ben.Hahlen. Niet slecht :)

[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 21-02-2007 20:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de fake.lnc bestanden, kan dat gewoon gekopieerd worden uit de map van de vorige patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:34:
Voor de fake.lnc bestanden, kan dat gewoon gekopieerd worden uit de map van de vorige patch?
In het verleden werkte dat altijd prima, dus ik denk dat het nu ook wel kan ja :)

Edit: zo, 40 competities geselecteerd. En ik speel met Perguia (Serie C1/B) en Getafe (Primera Division)

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 21-02-2007 20:59 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

@ Hoogie:
Jij vroeg toch laatst of anderen het ook hadden dat er 3 Nederlandse deelnemers in de CL zaten?
Ik zit nu in de zomer van 2012 en sinds 2008 doen er 3 NL clubs mee in de CL
Vorig seizoen PSV nog uitgeschakeld in de eerste ronde na de groepsfase.
Overigens zijn Ajax, PSV en Feyenoord wel een allergaartje aan tropische voetballers geworden met een vleugje Oost-Europese invloed.
Het is een wat late reactie maar je vraag schoot me net weer te binnen tijdens de loting voor de CL waar ik hoopte op Feyenoord in de groepsfase.
Ik heb namelijk in de Kuip nog nooit in de dugout voor uit-clubs gezeten. :P
Lol, idd. Ik vond het wel leuk dat nederland de top 6 was binnengedrongen van landen in de coefficients lijst van de uefa

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Angeloonie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:15:
[...]

Als m'n spelers eens niet allemaal gebleseerd zijn speel ik 4-2-2-2, 4 verdedigers op 1 lijn, 2 MC's, 1AML en 1 AMR, en natuurlijk 2 ST's :)

En dan qua tactiek iets aanvallend, directe passing, tempo op z'n hoogst en counter attack, tight marking en target men aan.
Zal eht 4-2-2-2 ook maar eens een kans geven. De spelers die je voor de toekomst hebt gestrikt moeten er alleen maar voor zorgen dat de 0-4 tegen man utd 0-6 moet worden! >:)

Zelf heb ik niet veel spelers gekocht het eerste seizoen. Arouca en Iaquinta en Kerzhakov zijn de belangrijkste. Dit was nodig vanwege een lange blessure van Henry en de verkoop van Adebayor. Iaquinta deed het redelijke maar staat nu al 9 uur droog! misschien dat het target men principe hem betere wedstrijden laat spelen. Levert misschien niet meer goals voor hem op, maar misschien wel voor henry. Die staat nu op 27 in een heel seizoen (met nog 4 wedstrijden te gaan).

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:28:
Ik heb mijn servertje weer beschikbaar gesteld voor Uw downloadplezier.
Hier klikken dus.

Ik wens U allen veel plezier met spelen toe.
Vanavond eens even downloaden en een nieuwe game beginnen, want mijn cambuur-game begint me te vervelen. Er is echt niets aan als je 3 seizoenen lang niet uit de rode cijfers kan komen.

Alhoewel het wel de goede kant op ging. Van de 1,5 miljoen sta ik er nog maar 600k rood. Dit is voornamelijk doordat het bestuur af en toe in eens met een financiele injectie komt. Misschien nog een seizoen er aanwagen. Spelers te koop aanbieden en wie weet wat er nog van komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 09:57 ]

• Zephyer
Het seizoen 2007 / 2008 is ten einde in de NL Competitie..
Nu nog de kers op de taart..
In de EC Schalke verschalken in de halve finale.. :+

Eerst thuis gespeeld (wat voor het eerst was) waarbij ik zonder al te veel problemen met 2-0 won.
Ik verwachte ook niet anders daar de gehele selectie fit was en een uitstekende motivatie had.

In de week daarop mocht ik naar de oosterburen ..
Dezelfde opstelling met alles klaar om de finale te bereiken..

Begint Schalke me daar toch offensief.. :X
Ik heb Stekelenburg nog nooit zoveel reddingen zien maken ..
(terwijl m'n verdedigers een cijfertje 8 hadden ..)

Na 30 min. een verandering in opstelling gemaakt..
Maduro vlak voor de verdediging gezet en een spits naar binnen gehaald voor Gabri als VM.
Dit leek het werk te doen en het bleef 0-0.

Finale vs. Zaragoza.
Met m'n beste been vooruit en gaan met de geit.
Geen aanpassingen.. gewoon eigen spel en de boel succes wensen (niet teveel druk leggen).
Werd een leuke pot waarbij Zaragoza in de 20e min. de 1-0 erin prikte via een penal..
(waarbij Sneijder niet z'n 2e geel kreeg O-) )

De 2e helft Rosenberg naast Babel gezet (Rosales eruit) waarbij de combinaties lekker begonnen te lopen.
Helemaal met de Guzman die heerlijke 1-2tjes maakte ..
Al snel (48e min.) maakte we de 1-1 ..
Erop.. en erover .. 60e min. 1-2 .. :*)

Zaragoza raakte niets meer.. enkel afzwaaiers .. terwijl Babel en Rosenberg beide nog een schot op de paal zette ..
Uiteindelijk in de 86e min. maakte de Guzman 1-3 waarbij het gespeeld was _/-\o_

Na de winst op de EC en Eredivisie kreeg ik overal positief commentaar (duh) ..
Maar wat me opviel is dat men 'verbaasd' was dat ik deze resultaten had behaald met een
team dat een gem. leeftijd had van 24 .. :D

Kortom.. we bouwen verder op het team dat ik heb.
Rosales is wel vertrokken want deze wilde teveel p.week verdienen.. :|
Positieve kant is dat m'n spits uit Engeland (Sturridge .. eerder vernoemd met plaatje) eindelijk
z'n draai heeft gevonden bij Ajax.
Hij legt ze er telkens goed in bij Ajax -19 jaar en in het Nat. team van Engeland -19 ..
Daardoor is z'n marktwaarde al behoorlijk gestegen (lees: 1.5 milj.) waarbij oa. Chelsea al
heeft lopen informeren .. :P

MW | BF1 Stats

• JanW
  • Laatst online: 14-09 22:57
Voor hoeveel heb je sturridge gehaald? Ik probeer hem ook te halen maar € 41,5 accepteren ze niet eens 8)7 . Dit is einde seizoen 2, zijn huidige waarde is € 10.25 .

Zou dat misschien komen omdat ik Man Utd ben O-) .

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:42:
[...]

Vanavond eens even downloaden en een nieuwe game beginnen, want mijn cambuur-game begint me te vervelen. Er is echt niets aan als je 3 seizoenen lang niet uit de rode cijfers kan komen.

Alhoewel het wel de goede kant op ging. Van de 1,5 miljoen sta ik er nog maar 600k rood. Dit is voornamelijk doordat het bestuur af en toe in eens met een financiele injectie komt. Misschien nog een seizoen er aanwagen. Spelers te koop aanbieden en wie weet wat er nog van komt.
Het verbaast me dan nog dat je manager er bent en niet bent ontslagen. Denk dat je eerder op een andere manier van je dure spelers moet afkomen, ze verkopen zal vaak redelijk moeilijk gaan. Dus lagere contracten aanbieden of contracten niet verlengen.
Bij Haarlem zat ik met hetzelfde probleem.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:07:
[...]

Het verbaast me dan nog dat je manager er bent en niet bent ontslagen. Denk dat je eerder op een andere manier van je dure spelers moet afkomen, ze verkopen zal vaak redelijk moeilijk gaan. Dus lagere contracten aanbieden of contracten niet verlengen.
Bij Haarlem zat ik met hetzelfde probleem.
Ik doe niets anders, maar het lijkt gewoon effect te hebben. Ik hou tegenwoordig wel elke maand een paar duizend over, maar dat zet geen zode aan de dijk. Daarbij de helft van mijn selectie zit nu bijna onder de 1k per week geloof ik. Zit nu op mijn werk dus kan het niet even checken. Heb zelfs vorig seizoen mijn B-team gewoon uit de competitie terug getrokken, omdat er toch geen spelers in zaten. Daar bij gooi ik de spelers waar ik de potentie niet in zie gelijk uit mijn laagste elftal. Daarbij zit ik 10k onder mijn salarisbudget.

Spelers verkopen is inderdaad lastig, maar er worden er wel een paar gevolgd. Jammer is wel dat het meestal dan maar om een paar duizend gaat bij die spelers.

De schulden zijn trouwens niet aan mij toe te shrijven, want de vorige manager had het op laten lopen tot zelfs 2,5 miljoen. Dus ik ben wel op de goede weg, maar het duurt me eigenlijk iets te lang.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 10:23 ]

Verwijderd

Ik heb dezelfde financiele problemen met Haarlem momenteel, er komt veels te weinig binnen om ook maar enigszins een zinnig financieel beleid te voeren. Ik maak nu ongeveer 300k verlies per maand.
Stadion met 3500 toeschouwers helpt ook niet echt dan.

Ben nog wel van plan om te proberen dit jaar iedereen te verkopen, en te kijken hoe ver ik dan kom qua cash. Als ik de komende 2 seizoenen het lek niet boven krijg is het schluss denk ik.

Verwijderd

De Uefacup finale ging erg moeizaam tegen Juve. In eerste instantie ging het prima, 2-0 voor bij de rust, toch na 90 minuten 2-2. In de 109e minuut maak ik de 3-2, en in de 119e minuut scoort Trezeguet voor Juve...maarrrrr buitenspel!...:D:D..dus de cup was binnen!

Het Seizoen is bijna begonnen, en ik heb er erg veel vertrouwen in dat ik veel ga winnen....:D...de eerste "prijs" is al binnen, 3-0 tegen PSV voor de JC schaal.1x Aguero, 1x Tevez en een ed van Sunny

nu Tevez binnen is zijn mijn supporters superblij, ineens meer shirtjes verkocht enzo, dus dat is goed, nog steeds erg blij dat ik heb gewoon gratis heb kunnen halen...:D

Waar ik wel een beetje simpel van wordt is Fred. 1 keer heb ik Fred laten scouten, en nu continue de melding dat de supporters het geweldig vinden dat Fred naar Amsterdam komt om de leemte op te vullen (euuhh..Tevez en Aguero in de spits...welke leemte???) Elke keer moet ik zeggen: ik wil Fred helemaal niet!

"Daar is 'em! daar is de goal!"...lol..mooie vertaling.....

Tussendoor nog aanbiedingen van AS Roma en Turkije afgeslagen

Verwijderd

Voor iedereen die 7.02 heeft binnen gehaald en daarmee een nieuwe game wil starten : ze hebben het voor elkaar gekregen om Beckham per ongeluk een future transfer naar Adelaide Galaxy te geven i.p.v. LA Galaxy 8)7
Ze zullen ongetwijfeld een verbeterde 7.02 klaarzetten vandaag of morgen, maar je kan het natuurlijk ook even zelf aanpassen in de editor. Zelfde geldt voor Claudio Lopez die naar het spaanse Racing gaat i.p.v. het Argentijnse Racing...

Beetje slordig |:(

• On_E

On_E

Housemusic

Weet iemand of de regels wat betreft het benaderen van spelers met nog 6 maanden in hun contract veranderd is in Engeland sinds FM06 ?

Ik kan me nml. herinneren altijd vanaf 1 januari spelers van andere clubs te kunnen benaderen om na het huidige seizoen bij mij te komen spelen, maar ik kwam er in mijn Cardiff game achter dat dit lang niet voor iedereen geldt. (en ze weldegelijk een contract hebben tot 30.06)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:32:
Ik heb dezelfde financiele problemen met Haarlem momenteel, er komt veels te weinig binnen om ook maar enigszins een zinnig financieel beleid te voeren. Ik maak nu ongeveer 300k verlies per maand.
Stadion met 3500 toeschouwers helpt ook niet echt dan.

Ben nog wel van plan om te proberen dit jaar iedereen te verkopen, en te kijken hoe ver ik dan kom qua cash. Als ik de komende 2 seizoenen het lek niet boven krijg is het schluss denk ik.
jij hebt tenminste nog 3500 toeschouwers bij Haarlem, bij mijn game komen er niet meer dan 1350 :( momenteel maar bungel ook op plaats 12, ging 1e periode wel goed, supporters waren niet blij met mij (wie wel) maar vinden na mijn 3e plek in het begin en me proberen kosten te drukken me toch wel een stukje aardiger
On_E
Housemusic

Weet iemand of de regels wat betreft het benaderen van spelers met nog 6 maanden in hun contract veranderd is in Engeland sinds FM06 ?

Ik kan me nml. herinneren altijd vanaf 1 januari spelers van andere clubs te kunnen benaderen om na het huidige seizoen bij mij te komen spelen, maar ik kwam er in mijn Cardiff game achter dat dit lang niet voor iedereen geldt. (en ze weldegelijk een contract hebben tot 30.06)
klopt, dat heb ik ook vaak en even erna legt een andere club hem wel vast

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:34:
[...]

jij hebt tenminste nog 3500 toeschouwers bij Haarlem, bij mijn game komen er niet meer dan 1350 :( momenteel maar bungel ook op plaats 12, ging 1e periode wel goed, supporters waren niet blij met mij (wie wel) maar vinden na mijn 3e plek in het begin en me proberen kosten te drukken me toch wel een stukje aardiger

[...]

klopt, dat heb ik ook vaak en even erna legt een andere club hem wel vast
Ik heb dat ook maar had dat niet te maken met de nationaliteit van de desbetreffende speler. Er stond me iets van mij dat je braziliaanse spelers niet voor het einde van het contract kon benaderen.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:43:
[...]

Ik heb dat ook maar had dat niet te maken met de nationaliteit van de desbetreffende speler. Er stond me iets van mij dat je braziliaanse spelers niet voor het einde van het contract kon benaderen.
Ook Engelse spelers kon ik niet signen, zelfs 2 maanden voor het eind van hun contract nog steeds geen ‘approach to sign’ optie.

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:45:
[...]

Ook Engelse spelers kon ik niet signen, zelfs 2 maanden voor het eind van hun contract nog steeds geen ‘approach to sign’ optie.
Dan is het of een bug. Of heeft het misschien te maken met de status van de club. Prof / Semi-prof ? lijkt me stug eigenlijk..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 13:54 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:52:
[...]

Dan moet het haast wel een bug zijn..
;(

Nou ja, dan maar gebruik maken van de 17 miljoen euro die ik mag uitgeven voor het nieuwe seizoen.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:21:
[...]

Ik doe niets anders, maar het lijkt gewoon effect te hebben. Ik hou tegenwoordig wel elke maand een paar duizend over, maar dat zet geen zode aan de dijk. Daarbij de helft van mijn selectie zit nu bijna onder de 1k per week geloof ik. Zit nu op mijn werk dus kan het niet even checken. Heb zelfs vorig seizoen mijn B-team gewoon uit de competitie terug getrokken, omdat er toch geen spelers in zaten. Daar bij gooi ik de spelers waar ik de potentie niet in zie gelijk uit mijn laagste elftal. Daarbij zit ik 10k onder mijn salarisbudget.

Spelers verkopen is inderdaad lastig, maar er worden er wel een paar gevolgd. Jammer is wel dat het meestal dan maar om een paar duizend gaat bij die spelers.

De schulden zijn trouwens niet aan mij toe te shrijven, want de vorige manager had het op laten lopen tot zelfs 2,5 miljoen. Dus ik ben wel op de goede weg, maar het duurt me eigenlijk iets te lang.
Sturridge was bij mij op 20 en 21 jarige leeftijd 2 seizoenen achter elkaar Europees Topscoorder bij Man City.En wereldspeler van het jaar op zijn 21ste. Nogal...amazing?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

Leuk, maar waarom quote je in hemelsnaam mijn bericht daarbij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:58:
Leuk, maar waarom quote je in hemelsnaam mijn bericht daarbij.
Zal wel op de "quote knop" gedrukt hebben bij het verkeerde bericht. Het bericht die 2 plaatsen boven die van jou staat lijkt me een veel logischere "quote" ...

• On_E

On_E

Housemusic

Hmm bedenk me nu ineens dat ik ingame wel iets las over een regel van spelers jonger dan 24 jaar, misschien dat het daarmee te maken heeft en ik alleen spelers ouder dan 24 kan benaderen 6 maanden voor hun contract afloopt.

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:05:
Hmm bedenk me nu ineens dat ik ingame wel iets las over een regel van spelers jonger dan 24 jaar, misschien dat het daarmee te maken heeft en ik alleen spelers ouder dan 24 kan benaderen 6 maanden voor hun contract afloopt.
Dan is dat in engeland zo. want volgens mij heb ik in NL gewoon spelers < 24 jaar benaderd

• Benotti
In Engeland kun je pas een maand oid voor het einde van het contract met een speler praten. (in het echt dus, en dus ook in de game)

Trouwens:

aftrappen om 19:54: http://img411.imageshack....996/02222007140833sa0.jpg

Acht seconden later scoren: http://img339.imageshack....434/02222007141007jd2.jpg

:D

• On_E

On_E

Housemusic

Benotti schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:13:
In Engeland kun je pas een maand oid voor het einde van het contract met een speler praten. (in het echt dus, en dus ook in de game)
Toch geldt dat schijnbaar niet voor alle spelers aangezien ik zeker weet dat ik gisteravond sommige spelers WEL al op 1 januari kon benaderen.

Baal ervan dat ik op mijn werk ben en het niet kan checken ^^

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 22-02-2007 14:18 ]

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:15:
[...]

Baal ervan dat ik op mijn werk ben en het niet kan checken ^^
Same here!

• Benotti
On_E schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:15:
[...]

Toch geldt dat schijnbaar niet voor alle spelers aangezien ik zeker weet dat ik gisteravond sommige spelers WEL al op 1 januari kon benaderen.
En dat waren spelers die in Engeland spelen?

Verwijderd

Ah crap ! Savegame crash :(
Ik zat al in seizoen 10/11 met Barcelona. :(

Maar een nieuwe game opgestart met Barcelona :P
Meteen Ustari en C. Ronaldo vastgelegd :)

• On_E

On_E

Housemusic

Benotti schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:25:
[...]

En dat waren spelers die in Engeland spelen?
Volgens mij waren dat spelers uit een ander EU land, maar kan het nu dus even niet checken.

Maar als ik jouw vraag goed begrijp geldt die 1-maand regel dus alleen voor spelers die IN Engeland spelen ? (en zou ik als Engels team wel spelers kunnen benaderen uit andere competities)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:31:
Ah crap ! Savegame crash :(
Ik zat al in seizoen 10/11 met Barcelona. :(

Maar een nieuwe game opgestart met Barcelona :P
Meteen Ustari en C. Ronaldo vastgelegd :)
Is het dan niet leuker om na 5 jaar met een andere team (lees minder team) te beginnen??

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:36:
[...]

Is het dan niet leuker om na 5 jaar met een andere team (lees minder team) te beginnen??
Heb ik al met KV Mechelen gedaan (toen ik even gestopt was met de savegame van Barça). Is helaas niets voor mij, zo met een kleine club beginnen. :/

• JanW
Even een vraagje aan mensen die met een topclub spelen (zoals Benotti, Toshiba_laptop en Angeloonie) . Hebben jullie ook vaak van die wedstrijden dat je 60% balbezit hebt, 18 schoten, 10 op doel en dan win je maar met 1-0 of speel je gelijk. Met Man United loopt het op het moment niet heel lekker. Wel voor de 2de keer op rij kampioen en beide bekers gewonnen. CL finale verloren van Chelsea, maargoed, volgend jaar nieuwe kansen.

[ Voor 1% gewijzigd door JanW op 22-02-2007 15:02 . Reden: vergissing :+ ]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jan Willems schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:55:
Even een vraagje aan mensen die met een topclub spelen (zoals Benotti, Toshiba_laptop en zamorano) . Hebben jullie ook vaak van die wedstrijden dat je 60% balbezit hebt, 18 schoten, 10 op doel en dan win je maar met 1-0 of speel je gelijk. Met Man United loopt het op het moment niet heel lekker. Wel voor de 2de keer op rij kampioen en beide bekers gewonnen. CL finale verloren van Chelsea, maargoed, volgend jaar nieuwe kansen.
Heb ik ook met Arsenal, wat je zegt echt 20 schoten, 15 op doel en soms zelfs nog met 1-0 verliezen van een club als Middlesbrough... 8)7

• JanW
Angeloonie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:15:
[...]

Bij voorkeur deze opstelling:

GK: Lehmann
DL: G Clichy
DCL: M Richards (gekocht van Manchester, echt een superspeler)
DCR: K Touré
DR: E Eboué
MCL: F Fabregas
MCR: G Silbas/T Rosický (afhankelijk van sterke/zwakke tegenstander)
AML: R van Persie
AMR: A Hleb/T Walcott (Walcott meestal 2e helft)
STL: E Adebayor (wordt binnenkort vervangen door Huntelaar, Soldado, Villa oid :P
STR: T Henry

Focus Passing staat die bij jouw ook nog via de flanken of maakt dat niet uit?

Verwijderd

Jan Willems schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:55:
Even een vraagje aan mensen die met een topclub spelen (zoals Benotti, Toshiba_laptop en Angeloonie) . Hebben jullie ook vaak van die wedstrijden dat je 60% balbezit hebt, 18 schoten, 10 op doel en dan win je maar met 1-0 of speel je gelijk. Met Man United loopt het op het moment niet heel lekker. Wel voor de 2de keer op rij kampioen en beide bekers gewonnen. CL finale verloren van Chelsea, maargoed, volgend jaar nieuwe kansen.
Bwa soms, op mijn gecrashte game had ik wel héél trefzekere spitsen (Agüero stond naast Villa/Eto'o), ik won dus bijna elke wedstrijd met 3-0, 4-1, soms is een uitschieter met 7-1 ;)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jan Willems schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:15:
[...]

Focus Passing staat die bij jouw ook nog via de flanken of maakt dat niet uit?
Die laat ik gewoon in het midden staan :)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

YES, me eerste merchandising link met een japanse club, S-PULSE. Merchandising was 1 miljoen per maand ongeveer. Kijken wat het nu word :+

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Kan iemand met een financial feeder club eens een grafiek posten van de merchandise? Ben benieuwd naar de stijging.
(finance=>income=>merchandise)

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 22-02-2007 17:04 ]

Verwijderd

ps: iemand enig idee hoe ik met ajax het stadion kan kopen? als ik iets vraag over het uitbreiden van het staudium krijg ik als antwoord dat de arena van de gemeente is.

• Postius
Als je genoeg geld hebt kunnen ze besluiten een nieuw stadion te maken.

Verwijderd

aam hoeveel moet ik dan ongeveer denken? kunnen ze niet gewoon de arena overkopen zoals ze in de realiteit ook bezig mee zijn?

• LoneRanger
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:04:
Kan iemand met een financial feeder club eens een grafiek posten van de merchandise? Ben benieuwd naar de stijging.
Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07084/merch.JPG.xs.jpg

De trend zet zich wel weer wat neerwaards.
De eerste maand 6M en afgelopen maand 3M.

Voor de duidelijkheid, dit is Liverpool met de Chicago fire als ec. feeder.

• Benotti
Vos schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:04:
:Y)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grappig >:)

Speel in de CL met Arsenal tegen Werder Bremen :+ Uit 1-1 gespeeld en thuis met een half B elftal tijdens de rust al 4-0 voor, en uiteindelijk 5-2 gewonnen door 1 penalty tegen en 1 vrije trap tegen :+

Ajax moest tegen Barcelona, eerst thuis 3-0 verloren en op bezoek bij Barca ook nog eens 2-1 verloren :P

Nog maffer is echter dat Feyenoord hier wél tegen Tottenham speelt _O- En de eerste wedstrijd nog 2-1 wint ook :+

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 22-02-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het beste wat mij overkomen is in het spel, is stiekem toch nog wel de CL finale van seizoen 07/08. PSV - Ajax. Toverde toch een glimlach op me gezicht!

Ajax won door een hattrick van Huntelaar, die daarna mooi voor milan mocht ballen evenals sneijder xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Jan Willems schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:03:
Voor hoeveel heb je sturridge gehaald? Ik probeer hem ook te halen maar € 41,5 accepteren ze niet eens 8)7 . Dit is einde seizoen 2, zijn huidige waarde is € 10.25 .

Zou dat misschien komen omdat ik Man Utd ben O-) .
Erm.. nou niet meer dan €1,5 .. :P
Hij was nog 17 jaar dus de prijs was erg laag.. O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Angeloonie schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:00:
[...]

Heb ik ook met Arsenal, wat je zegt echt 20 schoten, 15 op doel en soms zelfs nog met 1-0 verliezen van een club als Middlesbrough... 8)7
Echt debiel he, gebeurt in het echt nooit 8)7

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:(

Gisternacht de CL gewonnen, halve finale tegen Barcelona. 2x gewonnen, 1-0 thuis en 2-0 uit. Barca had 4x rood weten te halen met hun belangrijkste spelers (Eto, Ronaldinho, Marquez, Valdés). In de finale tegen Manchester United.

Manchester had echt een vaag seizoen, eerst won ik uit met 4-0 in de competitie, en thuis dan met 2-1, maar in de FA cup eerst 1-1 en daarna 3-0, en in de finale van de CL verpletterde ik ze met 6-2!!! :D

Anyway, ik ben kampioen geworden (2 punten voor op Liverpool), heb de Carling Cup (Portsmouth, 3-1) en de FA Cup (Liverpool, 1-0) gewonnen, en OOK nog de CL, en wat krijg ik het seizoen er na als transferbudget?

11.25M :'( :'( :'(

Dat is nog minder dan het eerste seizoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
kunnen jullie wel op het forum van manutd komen, want als ik mij wil inloggen lukt het niet en kan ook geen topics bekijken, opnieuw registreren heeft ook geen zin.

Ik heb het spel nu orgineel gehaald en ben opnieuw begonnen met Fc Twente heb ik gelijk Wang Dalei(20k) Nicolas Millan (20k) en Cardenas (160k) gekocht :D

[ Voor 32% gewijzigd door Idifix op 23-02-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:39:

Ik heb het spel nu orgineel gehaald en ben opnieuw begonnen met Fc Twente heb ik gelijk Wang Dalei(20k) Nicolas Millan (20k) en Cardenas (160k) gekocht :D
d:)b zo hoort het :P

Heb gisteren een aantal spelers bij cambuur in de verkoop gegooid. Inmiddels een speler die bij mij reserve zat overgedaan voor 75k aan Den Bosch. Ik kijk het nog even aan tot het einde van het seizoen. Als ik dan niet uit de rode cijfers ben dan begin ik een nieuwe game met de nieuwe patch.

Kijkend naar de FA Cup in Engeland heb ik mijn nieuwe club al gevonden. Ik ga een poging wagen met Plymouth Argyle als het met Cambuur niet lukt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Idifix schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:39:
kunnen jullie wel op het forum van manutd komen, want als ik mij wil inloggen lukt het niet en kan ook geen topics bekijken, opnieuw registreren heeft ook geen zin.

spoiler:
Ik zou Ferdi Somnez kopen, en Leroy Fer

Waren bij mij op 20 jarige leeftijd 4,5 mil waard :)
En ik vind het leuker om nederlands talent te hebben.

[ Voor 68% gewijzigd door Postius op 23-02-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het lezen van dit topic vond ik het tijd worden om me er ook in te mengen, dus bij deze ;)

Ik ben nu net begonnen met mijn 3e seizoen bij Atlético Madrid. Heb Fernando Torres en Sergio Aguero gelukkig kunnen houden, alle grote topclubs zitten achter ze aan maar met een groot aantal "hands off warnings" zijn er geen boden binnengekomen. Waarschijnlijk ook doordat ik de vraagprijs op de prijs van de clausule heb gezet (beiden rond de 100miljoen)

Voor dit seizoen heb ik Luis Garcia en Jesus Navas aangetrokken als nieuwe basisspelers, en een aantal jonge talenten die ik meteen verhuurd heb aan een club uit de 2e Spaanse Divisie.

Het 1e seizoen ging al meteen vrij goed. Ik won de Spaanse beker en werd 2e in de Primera Division, zelfde aantal punten en een beter doelsaldo dan de nummer 1 Real Madrid (maar het kampioenschap verloren op onderling resultaat |:( ). Martin Petrov en Maxi Rodrigues draaide echter een zeer slecht seizoen waardoor ik ze besloot, na vele hoge boden, toch te verkopen. Hiervoor weer enkele talenten gehaald die momenteel doorbreken.

Het 2e seizoen begon meteen goed. De eerste 10 wedstrijden zonder verlies. Uiteindelijk kampioen geworden, finale spaanse beker gehaald (verloren van Valencia), halve finale Champions League (verloren van ManU) en uiteindelijk ook de Spaanse supercup gewonnen. Dit resulteerde meteen in een transferbudget van 35miljoen voor het 3e seizoen (1e en 2e seizoen maar 6miljoen) De club stond flink in de rode cijfers maar inmiddels een positieve balans van ± 60 miljoen.
Fernando Torres heeft een fantastisch seizoen gedraait! Topscorer van de competitie en de beker, hoogste average rating en een flink aantal assists waardoor Aguero ook flink wat doelpunten heeft gemaakt.

Zoals ik eerder al vermeld heb is het 3e seizoen net begonnen en Fernando Torres is weer in topvorm! De eerste vriendschappelijke wedstrijd met 0-9 gewonnen en hij scoorde 8x !!! :*)

Screenshot van die wedstrijd: [afbeelding]

Ik zal binnenkort nog wat meer screenshots posten. (om mijn verhaal wat duidelijker te maken ;) )

EDIT: Volgens mij mag ik nu bij het rijtje records van meeste goals door 1 speler in 1 wedstrijd gezet worden :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:24:
Als je genoeg geld hebt kunnen ze besluiten in plaats van de arena, een nieuw stadion te bouwen.
aan hoeveel geld moet ik dan denken?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:43
ik denk dat die vraag een algemene vraag is want heel veel clubs/managers heb of gezeur met de locale raad of het stadion is niet van hun. Zou dit graag terug willen zien in FM08 dat je een stadion kan laten bouwen want ik heb nu weer een ballans van €411M en een winst van 76M.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.