[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.440 views sinds 30-01-2008

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 15:01

nXXt

Carpe omnia

Hoogie2004 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:16:
Lol, zit nu aan het eind van 2008-2009 en ik zie dat nederland 3 plaatsen heeft voor de Champions League. Echt wel vet, PSV, Feyenoord en ik (Ajax) naar de Champions League. whoohoo
Iemand dit al eerder meegemaakt dat Nederland steeg in de Coefficients voor de CL?
Yup, maar dat was in FM2006, meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31650

Het seizoen is afgelopen, en helaas niet bekroond met een overwinning in de CL. Teveel geblesseerden en geschorsten helaas. Milan werd nog mer heel veel moeite verslagen in de halve finale, maar Chelsea was toch met 3-2 te sterk in de finale...:((...jammer maar helaas...:(

En het onvermijdelijk is gebeurt...Akinfeev is weggekocht door Barca...:((...krijg er wel leuk centjes voor, maar ja...wie moet hem gaan opvolgen?...dat wordt een leuke zoektocht dus...:)

Verder moet er eigenlijk nog een ervaren verdediger komen, nu bestaat mijn verdediging uit broekies van 19 en 20, wel toppertjes, Vooral de Miguel die ik uit spanje gehaald heb is echt een topper...:D maar toch....Spitsen en middenvelders in overvloed...:D

Ik probeer wat spelers van de hand te doen, maar dat lukt me maar niet...Perez wil niemand hebben, zelfs niet voor 0€..lol...Hoe doen jullie dat nou? Spelers aan clubs aanbieden voor belachelijk lage bedragen ofzo?..Ik raak maar geen spelers kwijt..(behalve de spelers die ik niet kwijt wil...:p)

Als ik een doelman en een verdiger heb gevonden, ben ik weer klaar voor het volgende seizoen...:D

edit: Even Real Madrid een ppoot uitgedraaid volgens mij...In mijn zoektocht naar een doelman stuit ik op Oscar Ustari...kon ik hem gewoon met een vrije transfer aantrekken...:D..dat is makkelijk geld verdienen...niets betalen, en hij is nu 5.3 mln waard...:D

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 31650 op 16-02-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194311

Die Ustari zit ik al jaren achteraan in mijn spel. Zat bij River Plate en voor 20 miljoen willen ze hem nog niet verkopen aan me. Wat scherst mijn verbazing als ik in de halve finale van Copa Lib tegen Bova speel. Staat die Ustari gewoon bij Boca onder de lat... niks melding gekregen dat ie verkocht was (voor 7,5 miljoen), terwijl hij wel op mijn shortlist staat... Raar verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:38

Sherlock

No Shit

Hee, dat is toevallig. Ik heb Ustari toevallig ook aangetrokken, omdat hij geen contract meer had heb ik hem maar een contract aangeboden.. Nu heb ik 4 hele goede keepers en de perfecte backup..
(1. Akinfeev, 2. Ochoa, 3. Stekelenburg, 4. Ustari, 5. Van der Sar)

Wat moet je nu met zoveel keepers??
Ik was eigenlijk op zoek naar een goede vervanger voor Stekelenburg, omdat die regelmatig geblesseerd is. Ik druk aan het scouten natuurlijk en al snel een mooie shortlist opgebouwd. Omdat ik nogal wat centjes had kon ik eerste keus Akinfeev kopen voor 17,5 miljoen. Nog geen twee weken later werd Ochoa me aangeboden voor 2 miljoen, daar kon ik ook geen nee tegen zeggen natuurlijk. (Kan altijd nog verkocht worden dacht ik). Met die drie keepers wilde ik het seizoen doorstaan, maar uiteindelijk heb ik Gentenaar nog 3x in de goal gehad, en Vermeer ook een aantal keer als reserve.
Het blijkt namelijk dat als keepers een blessure hebben dat dat besmettelijk is. Zodra Akinfeev geblesseerd raakt, raakt Ochoa ook geblesseerd. :| Vandaar dat mijn derde keeper gewoon de Champions League finale speelt...

Het is nu de bedoeling dat er twee keepers (hopelijk Ochoa en Ustari) voor een aardig bedrag vertrekken, of dat Akinfeev voor een astronomisch bedrag vertrekt. Geen van allen wil naar mijn satellietclub FC Omniworld.

Beetje vreemd, want daar zit mijn volledige selectie aan talenten volgend seizoen. Ik zou graag willen dat ik een satellietclub op een beetje niveau kan krijgen, zodat talenten zich in de eredivisie kunnen ontwikkelen...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

was FM2007 maar echt...Ajax heeft nu een transferbudget van 103mln...lol, wie moet ik nou kopen?...:D
net een bod gedaan van 65Mln op messi, ben benieuwd

Edit, 77mln geaccepteerd, maar hij wil niet... :'(

next target: Kaka... - Failed
naja, Tevez maar 's proberen dan...ook al heb ik niet echt een spits nodig, wel altijd leuk om erbij te hebben, geld genoeg...:D

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 31650 op 16-02-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sherlock schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:30:
Wat moet je nu met zoveel keepers??
Er zitten zowiezo erg veel goeie keepers in het spel. Ik heb mijn scout in Zuid-Amerika naar jonge keepers laten zoeken en komt terug met 5 definite purchases...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 09:08
Ik ben volgens mij nog veel te veel FM2006 minded.. :P
Satteliet clubs.. ik snap er nog geen snars van .. :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zephyer schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:52:
Ik ben volgens mij nog veel te veel FM2006 minded.. :P
Satteliet clubs.. ik snap er nog geen snars van .. :X
Wat snap je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 15:21
Ik had even een vraagje over keepers. Ik heb er een in mijn Twente game gekocht welke in mijn ogen erg goede stats heeft, iig beter dan Boschker (welke nu echt te oud wordt) en Paauwe. Deze keeper is wel jong wat misschien het onderstaande kan verklaren. Zijn 'keeper' stats (balbehandeling, reflexen, uitkomen, etc) zijn allemaal 15+ en ook zijn fysiek is redelijk (niet erg snel, maar wel sterk en beweegelijk, beter dan mijn andere keepers). Toch kost hij me erg veel doelpunten, waarbij de oorzaken verschillend zijn; ballen loslaten, verkeerd uitkomen, verkeerde uitrappen, etc.

Ik vroeg me af welke stat dit rare gedrag veroorzaakt, zodat ik bij zijn opvolger hier goed naar kan kijken.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik heb in mijn geval Ajax..
Dan heb je standaard Omniworld en Ajax CT (Africa).

Wat is nu precies het voordeel van zo'n club.. (ik merk er nl. helemaal niets van).
En, hoe kom je dan aan een nieuwe.. ik heb nergens iets gezien hoe ik kan 'zoeken' naar een nieuwe club..

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 15:21
Zephyer schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:00:
Ik heb in mijn geval Ajax..
Dan heb je standaard Omniworld en Ajax CT (Africa).

Wat is nu precies het voordeel van zo'n club.. (ik merk er nl. helemaal niets van).
En, hoe kom je dan aan een nieuwe.. ik heb nergens iets gezien hoe ik kan 'zoeken' naar een nieuwe club..
In de bestuurskamer kan je dit aanvragen, het staat in hetzelfde menu waar je ook stadion uitbreiding, meer geld voor lonen, transfer, etc aan kunt vragen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zijn de hidden stats... heeft volgens mij ook te maken met concentratie... tendency to punch moet laag zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Kijk.. da's dus al een puntje voor mijn kant..
Ik kom echt nooit in de bestuurskamer.. :9

* Zephyer moet er maar eens 'echt' voor gaan zitten en alles nogmaals doornemen .. O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zephyer schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:00:

Voordeel is dat je op die manier spelers uit je reserves, die bij jou (nog) niet aan spelen toe komen, toch eerste elftal-ervaring kan laten opdoen bij je feeder clubs.

Voordeel van parent clubs is dat je relatief eenvoudig spelers kan lenen, die veel beter zijn dat we je, normaal gesproken althans, zou kunnen kopen.

Dan heb je ook nog commerciele links met clubs, daar krijg je dus geld uit (verkoop van fan-prullaria etc).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
wildhagen schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:06:
[...]

Voordeel is dat je op die manier spelers uit je reserves, die bij jou (nog) niet aan spelen toe komen, toch eerste elftal-ervaring kan laten opdoen bij je feeder clubs.

Voordeel van parent clubs is dat je relatief eenvoudig spelers kan lenen, die veel beter zijn dat we je, normaal gesproken althans, zou kunnen kopen.

Dan heb je ook nog commerciele links met clubs, daar krijg je dus geld uit (verkoop van fan-prullaria etc).
Ok.. dat snap ik allemaal .. maar..
Als ik dus bijv. 8 spelers heb die reserve / te jong zijn (ivm ervaring) en deze weg zet (verhuur) bij een feeder club,
Dan 'groeien' ze toch langzamer omdat er wellicht minder goede trainers etc. bij zo'n feeder club zijn ?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:28
Klopt, maar ze doen wel wedstrijdervaring wat ze bij jouw waarschijnlijk niet doen omdat ze niet goed genoeg zijn. Dus technisch gezien groeien ze sneller als wanneer ze bij jouw blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Hoogie2004 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:16:
Lol, zit nu aan het eind van 2008-2009 en ik zie dat nederland 3 plaatsen heeft voor de Champions League. Echt wel vet, PSV, Feyenoord en ik (Ajax) naar de Champions League. whoohoo
Iemand dit al eerder meegemaakt dat Nederland steeg in de Coefficients voor de CL?
Yup, ik mocht dit seizoen ook voor het eerst 3 ploegen de CL insturen (PSV (ik), AZ en FC Twente).
Gaat ook wel hard als je met PSV de champions league binnenhaalt (Tevez gekocht, deed het zo'n beetje in z'n eentje, met wat hulp van een excelerende Tardelli.) en Feyenoord wint de Uefa Cup. :)

Beetje jammer dat FC twente dan bij Manchester United en Barcelona in de poule terecht komt. Kansloze zaak, maar ze wisten 3e te worden, dus verder in de Uefa Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:28
Zephyer schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:39:
[...]

Ok.. dat snap ik allemaal .. maar..
Als ik dus bijv. 8 spelers heb die reserve / te jong zijn (ivm ervaring) en deze weg zet (verhuur) bij een feeder club,
Dan 'groeien' ze toch langzamer omdat er wellicht minder goede trainers etc. bij zo'n feeder club zijn ?
Van veel spelen en middelmatig trainen worden ze sneller beter dan goed trainen en sporadisch spelen is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, contract hulp nodig...

Tevez...Ik wil hem binnenhengelen, en Westham gaat akkoord met 55 mln. Tijdens de contract besprekingen zegt hij wat hij wil, dus dat bied ik (vreemd is dat hij niet om premies of wat dan ook vraagt...) dus de eerste keer, niet akkoord, hij wil een premie, dus ik daarna allerlei premies aanbieden, en tot 4 keer toe weigert hij...Nu zeurt hij nog steeds over de lengte van zijn contract, en dat hij winstpremies wil...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 31650 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:04:
ok, contract hulp nodig...

Tevez...Ik wil hem binnenhengelen, en Westham gaat akkoord met 55 mln. Tijdens de contract besprekingen zegt hij wat hij wil, dus dat bied ik (vreemd is dat hij niet om premies of wat dan ook vraagt...) dus de eerste keer, niet akkoord, hij wil een premie, dus ik daarna allerlei premies aanbieden, en tot 4 keer toe weigert hij...Nu zeurt hij nog steeds over de lengte van zijn contract, en dat hij winstpremies wil...?
(Ik haalde hem lekker voor 29,5 miljoen binnen :P )

Maar goed, dat zijn dus idd van die bugs in onderhandelingen waar ik het gisteren ook over had. Gaat echt helemaal nergens over. Het enige wat je nu kunt doen lijkt mij is max. salaris en extra's bieden en het contract 1 jaar verkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ok da's duidelijk.
Nu nog even kijken wie ik 'durf' weg te zetten.
(aangezien er weer een aantal spelers zomaar met botbreuken uit zijn gevallen.. :( )

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraR-pc schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:30:
[...]

(Ik haalde hem lekker voor 29,5 miljoen binnen :P )

Maar goed, dat zijn dus idd van die bugs in onderhandelingen waar ik het gisteren ook over had. Gaat echt helemaal nergens over. Het enige wat je nu kunt doen lijkt mij is max. salaris en extra's bieden en het contract 1 jaar verkorten.
mjah, het is voorbij, max salaris geboden, enorme premies, maar nu wil hij niet eens meer onderhandelen...supervaag, maar goed, geen Tevez dus bij Ajax...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Dat doet me plezier >:)

Edit: licht grapje, moet kunnen toch? :)

[ Voor 11% gewijzigd door UltraR-pc op 16-02-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

offtopic:
Hou even je persoonlijke voorkeur qua clubs uit dit topic, dit gaat over FM

@ edit:
'tuurlijk, maar bij een grapje zit meestal een ;) en niet een >:) Wat mij betreft no hard feelings hoor :) Het is alleen zo dat vrijwel elk voetbaltopic ontaard in een Ajax/Feyenoord/PSV rel en dat lijkt mij niet wenselijk, vandaar...

[ Voor 34% gewijzigd door Sherlock op 16-02-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167283

Zephyer schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:41:
Ok da's duidelijk.
Nu nog even kijken wie ik 'durf' weg te zetten.
(aangezien er weer een aantal spelers zomaar met botbreuken uit zijn gevallen.. :( )
Je kan ze zonder problemen weg zetten, je kan ze namelijk ieder moment terug roepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Wat ook irritant is is wanneer je een bod doet op een speler en er zijn meerdere clubs geinteresseerd dat het dan afgewezen wordt omdat ze het bod van andere clubs afwachten. Bied die andere club, doe ik een bod, wordt mijn bod afgewezen en van die andere geaccepteerd 8)7 , zelfs wanneer ik meer bied als die andere club...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

wildhagen schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:06:
[...]Dan heb je ook nog commerciele links met clubs, daar krijg je dus geld uit (verkoop van fan-prullaria etc).
Hoe krijg je nou weer commerciele links met clubs ? :X Via sattelietclub aanvragen gaat het al niet, zo te zien want ik heb nou al 4 of 5 sattelietclubs, en geen enkele is een commerciele samenwerking. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan Willems schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:14:
Wat ook irritant is is wanneer je een bod doet op een speler en er zijn meerdere clubs geinteresseerd dat het dan afgewezen wordt omdat ze het bod van andere clubs afwachten. Bied die andere club, doe ik een bod, wordt mijn bod afgewezen en van die andere geaccepteerd 8)7 , zelfs wanneer ik meer bied als die andere club...
Tja, ik heb inderdaad ook wel wat rare dingen...Ik wilde Zaccardo kopen, en deed een bod van 10 mln, Chelsea weigerde, dus deed ik een navraag wat ze wilden hebben, wilden ze onderhandelen en hem voor 7,5 mln verkopen... 8)7 ...wel vage shit...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow, zie nu juist dat Barcelona (mijn ploeg atm) ongeveer 948mln euro waard is, terwijl Real Madrid niet eneens op de helft van dat bedrag zit. (468mln euro) :/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 16:51
zo ik verbaasde me al dat ik niets meer tegenkwam qua FM in mn post history...maar jullie zijn zonder mij een topic begonnen :P
Ik weet niet meer wie het was maar die gene die een nieuw stadion gefixt heeft, zou die even wat meer info hier kunnen droppen want ik wil eigenlijk toch wel heel erg graag een nieuw stadion

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Commerciele samenwerking is meestal met clubs in VS en China/Japan zo. Daar verdien je veel geld aan, maar moet je ook ongeveer 1,5 tot 2 miljoen per jaar betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan Willems schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:45:
Commerciele samenwerking is meestal met clubs in VS en China/Japan zo. Daar verdien je veel geld aan, maar moet je ook ongeveer 1,5 tot 2 miljoen per jaar betalen.
Ik betaal 4,4 miljoen euro per jaar aan een Chinese ploeg. Heb ook een speler van die club gekocht, maar merk er nog weinig van in het half jaar dat ik deze feeder-club heb. Ben bang dat ik aan totale merchandise inkomsten niet meer dan 2 miljoen euro ga binnenhalen... snel rekensommetje leert dan, dat ik er niet veel aan over hou....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 12:47

Turbosjaak

Un Chien De Liege

ik heb een nieuw stadion gekregen, waar mijn manager naam aan is verbonden, het oude stadion was meestal altijd vol. Ook een topjaar gehad voor dat jaar met winst van de cl met lyon. Ook financieel een goed jaar gehad.

En toen werdt er een nieuw stadion gebouwd met mijn naam.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
LYon heeft toch al een stadion met 64k zitjes?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak

Turbosjaak

Un Chien De Liege

nu op dit moment spelen ze nog in Stade Gerland

Het Stade de Gerland is het grootste voetbalstadion van de Franse stad Lyon. De naam is afkomstig van de wijk waar het stadion is gesitueerd, het Quartier Gerland. De huidige bespeler is de topclub Olympique Lyonnais.

Ook waren er renovaties nodig om het stadion voor te bereiden voor het WK van 1998 in Frankrijk. Tegen die tijd was het volgens de regels van de FIFA verplicht om in stadions waar internationale wedstrijden worden gespeeld alleen zitplaatsen te hebben. De noord- en zuidtribune werden helemaal opnieuw opgebouwd en de atletiekbaan om het veld werd verwijderd. Dit resulteerde in een stadioncapaciteit van 42.000 zitplaatsen.

De twee tribunes aan de oost- en westkant, de Jean Jaures-tribune en de Jean Bouin-tribune zijn vernoemd naar respectievelijk een Franse politicus en een atleet.

bij mij is er een nieuw stadion gebouwd van rond de 60.000 zitjes volgens mij. Voor screens zie het vorige deel van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Hoeveel kost dat nou zo ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak

Turbosjaak

Un Chien De Liege

191 miljoen heeft mij dit gekost, omdat ik blijkbaar 191 miljoen in het rood sta.

http://www.techzine.nl/f/g/50967phpuaS9nU.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Anoniem: 194311 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 16:01:
[...]

Ik betaal 4,4 miljoen euro per jaar aan een Chinese ploeg. Heb ook een speler van die club gekocht, maar merk er nog weinig van in het half jaar dat ik deze feeder-club heb. Ben bang dat ik aan totale merchandise inkomsten niet meer dan 2 miljoen euro ga binnenhalen... snel rekensommetje leert dan, dat ik er niet veel aan over hou....
Lijkt me stug. Heb je al bij merchandising gekeken bij je finances? Ik hark met Chelsea €200M+ per jaar binnen. Met een mindere ploeg moet je makkelijk een paar miljoen per maand kunnen krijgen. Amper 2M per jaar lijkt me niks van te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 16:51
Turbosjaak schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 16:07:
ik heb een nieuw stadion gekregen, waar mijn manager naam aan is verbonden, het oude stadion was meestal altijd vol. Ook een topjaar gehad voor dat jaar met winst van de cl met lyon. Ook financieel een goed jaar gehad.

En toen werdt er een nieuw stadion gebouwd met mijn naam.
heb al 3x CL gewonnen achter elkaar met Palermo...2x landstitel en ruim 350M balans...Ik had nog in FM06 toppic gewenst dat je van dat onnodige balansoverschot een nieuw stadion kon laten bouwen maar nee hoor ;(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jan Willems schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:14:
Je moet geen ultimatum stellen voor wanneer de club moet beslissen als je op spelers bied waar veel intesse voor is.
Tenminste dat was het bij mij steeds waardoor elk! bod werd afgewezen.
Als er een bod geaccepteerd is van een andere club bied je gewoon hetzelfde of iets meer zonder een datum te prikken voor wanneer je antwoord wilt.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan Willems schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:45:
Ja dat weet ik, maar hoe krijg je nou weer een commerciele samenwerking ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Anoniem: 111813 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:50:
[...]
Ja dat weet ik, maar hoe krijg je nou weer een commerciele samenwerking ? :)
Toeval. Als je om een feederclub vraagt, krijg je ook een beschrijving te zien van het type affiliation. Een daarvan is iets over 'financial benefits for both teams'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nXXt schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:13:
[...]

Toeval. Als je om een feederclub vraagt, krijg je ook een beschrijving te zien van het type affiliation. Een daarvan is iets over 'financial benefits for both teams'.
Pff, dan is die kans bij mij ook maar 1 op 1000 ofzo. Heb al 10 keer een aanvraag gedaan bij het bestuur, en nog geen enkele keer zo een samenwerking tegengekomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 111813 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:10:
[...]

Pff, dan is die kans bij mij ook maar 1 op 1000 ofzo. Heb al 10 keer een aanvraag gedaan bij het bestuur, en nog geen enkele keer zo een samenwerking tegengekomen. :(
Klopt, ik ben ook twee seizoenen bezig geweest met afwijzen, totdat ik eindelijk de samenwerking met Beijing Guo'an kreeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Anoniem: 111813 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:10:
[...]
Ik vraag heel vaak samenwerkingen aan, heb echter nog maar één keer zo'n samenwerking gehad (inmiddels beëindigd, bracht te weinig op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar zijn we weer. Ik ben een nieuwe game gestart, met Moor Green in de Conference North.

De board vewachtte een 'stay clear of relegation', de supporters gingen voor 'rebuild the team'. Mijn persoonlijke doelstelling was een veilige middenmoot-positie.

De selectie was redelijk, hoewel ik wel graag een betere keeper had gewild. Ik heb er wel vier, maar geen van alle zijn echt goed. Helaas kon ik geen fatsoenlijke keeper vinden die ook wilde komen. De enige aankoop is dan ook Ingledow. Gegaan is een overbodige DRC.

In de FA Cup kwam ik relatief eenvoudig door de 2e en 3e kwalificatie-ronde, maar in de vierde kwalificatie-ronde, tegen Cambridge uit de Conference National ging ik ten onder met 2-1.

In de FA Trophy ging ik al in de tweede kwalificatieronde onderuit, met 1-0 tegen Worcester.

Dan de competitie. Hier ging met name de eerste helft van de competitie echt erg lekker, maar in de tweede kwam er een vormcrisis plus een kleine blessuregolf, waardoor ik toch wegzakte, zoals hieronder te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/mg1.jpg.xs.jpg

Toch ben ik niet ontevreden. Voor volgend jaar wil ik iig de playoffs proberen te halen, maar hiervoor moet ik eerst een goede keeper zien aan te trekken.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/mg2.jpg.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/mg3.jpg.xs.jpg

Beste speler qua rating:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/mg4.jpg.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/mg5.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan mijn tweede game. Hier speel ik met Vicenza, in de Serie B. Ik wil proberen ze weer terug in de Serie A te krijgen.

De board verwachtte een 'fight bravely against relegation', de supporters waren ook negatief want die verwachtten een 'stay clear of relegation'. Persoonlijke doelstelling was ook hier een veilige middenmoot-positie.

Ik heb wel wat versterkingen gehaald: Bedin (DRL/DM/AMRLC), Igor (FC), Fredi (AML) en Esposito (DM, groot talent). Verder heb ik Vaillati van Torino, die nu op loan is, gekocht (deze moet nog komen). Hier tegenover staat het vertrek van 2 overtallige (maar vooral overbetaalde) DC's.

Groot minpuntje was dat de beste keeper, Guardalben, zeer langdurig was geblesseerd (7 maanden maar liefst), waardoor ik hem niet kon inzetten. En toen hij eindelijk weer matchfit was, raakte hij opnieuw geblesseerd, dit keer voor vier weken. Ik heb hem pas in de playoffwedstrijden (later meer) kunnen inzetten...

Dan de Coppa Italia. De eerste kwalificatiewedstrijd kwam ik eenvoudig door (2-0), maar de tweede en derde waren lastig. Ze eindigden beiden in een 1-1 gelijkspel, waardoor penalty-shootouts nodig waren. Gelukkig werden die wel gewonnen, met respectievelijk 4-3 en 5-4, maar makkelijk is anders. En toen had ik de pech in de eerste ronde Parma te treffen.... toch deed ik het niet slecht, met een 1-1 uit en slechts een 0-1 verlies thuis. Maar wel einde beker dus.

In de competitie liep het erg lekker. Omdat plaatjes soms meer zeggen dan woorden, laat ik eerst het plaatje maar zien, als bewijsstuk A:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/vic1.jpg.xs.jpg

Heb dus vrijwel het hele seizoen in de playoff-posities gezeten, alleen op het einde kwam er een vormcrisis overheen, maar die heb ik dus ook redelijk kunnen counteren.

Extra pijnpuntje was dat de club werd overgenomen door een stelletjes investeerders. Hierbij werd al meteen gezegd dat als de overname doorging er een andere manager zou worden benoemd, en ik dus mijn baan kwijt was. De overname ging uiteindelijk wel door, maar toen ging het al zo goed (zowel board als supporters waren delighted op dat moment), dat ze me toch hebben laten zitten. Gelukkig maar, want het bevalt prima hier.

In de playoffs moest ik in de eerste wedstrijd tegen Cesena. De eerste leg werd thuis 0-0, de return werd kansloos met 3-0 verloren. Geen promotie dus dit jaar.

Voor volgend jaar heb ik iig geen plannen om nieuwe spelers aan te trekken. Het huidige team, plus wat aankomend talent in de reserves, moet het prima aan kunnen.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/vic2.jpg.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/vic3.jpg.xs.jpg

Beste speler qua ratings:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/vic4.jpg.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07076/vic5.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189222

Anoniem: 167283 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:54:
Eindelijk mijn mega managerfile is af.
Het bevat de gezichten van 356 managers uit het spel.

Voor wie interesse heeft is hier de link:

http://www.megaupload.com/nl/?d=U72K9Q4J

Oh ja reacties zijn welkom 8)
krijg de foto's nog steeds niet te zien....
komt dit mischien omdat ik de mac versie heb of omdat ik het op een andere manier 'gekocht' heb? :X

Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/9523/afbeelding1wa3.th.png

had het eerst in the normal map maar nu heb ik het bij pictures geplaats zodat het mischien wel lukt maar er gebeurt nog steeds geen ene moer |:( . ik heb de skin ook al geherlaadt zoals gezegt maar nog steeds geen resultaat. ;(

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 189222 op 17-02-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb je ook het vinkje bij Skin Cache weg gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
UEFA Cup groeps indeling :
Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/3530/eufaxh9.gif

Alle wedstrijden gewonnen.. enkel de return tegen koln gelijk met 1-1 omdat deze in de 92e min. gelijk maakte.
Ik ben daar al "Q" voor de volgende ronde.

Eredivisie
Matig..
Ik win van goed spelende teams, maar heb de grootste moeite om bijv. Roda die in een vorm crisis
zou zitten, opzij te zetten...
Hierdoor wat punten verloren en sta #2 ATM vlak voor de winterstop.

Beker
Geen problemen, de kwartfinales zullen zonder problemen genomen worden.
Al hoewel.. Utrecht is de volgende tegenstander ..
* Zephyer wijst naar de verliezende partijen in de eredivisie zojuist genoemd..

Tevez wilde ik graag hebben.. ik doe een bod.. springen Barca, Bayern Munchen, Juve en Milan er ook op.. Hij koos voor Bayern. :/
Millan vond het nog te vroeg om over te stappen...

Tot op heden dus een middeveld die leeg is ivm. blesures..
M'n voorhoede heeft versterking gekregen dmv. een speler die zich in de reserves heeft genesteld..
En daarna dmv invalbeurten lekker z'n gang gaat..
Mag ik jullie voorstellen : Daniel Sturridge (zo te zien z'n naam weg gehaald.. O-) )

Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/7163/sturridgegb1.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Zephyer op 17-02-2007 15:56 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee..... bedankt:D tis gelukt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

wildhagen schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:01:
Dan mijn tweede game. Hier speel ik met Vicenza, in de Serie B. Ik wil proberen ze weer terug in de Serie A te krijgen.
Vicenza! :D

Dat is mijn Italiaanse feederclubje met Ajax :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

O, dan kan je d'r genoeg talentjes weghalen richting Ajax, want er lopen een aantal erg grote talentjes rond, hoewel veel van hen wel uitgeleend zijn bij de start van het 1e seizoen :)

Leuke club toch wel, en ze moeten weer groot gemaakt worden. Of grote prijzen winnen, zoals ze in 1997 de Cup wonnen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/3728/afbeelding2ar1.png

kreeg eerst een uitnodiging van dortmund, die heb ik afgeslagen maar deze was wel moeilijk hoor.
khoop later geen spijt te krijgen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 189222 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:28:
[afbeelding]

kreeg eerst een uitnodiging van dortmund, die heb ik afgeslagen maar deze was wel moeilijk hoor.
khoop later geen spijt te krijgen... :/
Geen idee wat beide aanbiedingen waren maar Dortmund vind ik persoonlijk een leukere club.

Ik weet dat we in een breedband tijdperk leven maar zet de volgende keer de png even om in een jpg, kleine moeite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

wildhagen schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 17:23:
O, dan kan je d'r genoeg talentjes weghalen richting Ajax, want er lopen een aantal erg grote talentjes rond, hoewel veel van hen wel uitgeleend zijn bij de start van het 1e seizoen :)

Leuke club toch wel, en ze moeten weer groot gemaakt worden. Of grote prijzen winnen, zoals ze in 1997 de Cup wonnen :)
Ik heb de Serie B niet in mijn game staan en heb dus bij Vincenza eigenlijk vooral veel nep-spelers zien rondlopen. Ik zal echter mijn ogen even open houden. Bedankt voor de tip :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hebben we nog een record voor aantal schoten op doel, die ook in het doel gaan?

http://img291.imageshack....104/02182007025418ka5.jpg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
Benotti schreef op zondag 18 februari 2007 @ 02:56:
Hebben we nog een record voor aantal schoten op doel, die ook in het doel gaan?

http://img291.imageshack....104/02182007025418ka5.jpg :D
Kansenbenuttingspercentage? Leuk idee, nadeel is wel als ik bv 1-0 win met 1 schot op doel dat ik dan het record al heb en die niet verbeterd kan worden aangezien ik op 100% benutten zit ;)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wat een drama is dit seizoen aan het worden. ;(

Het begon allemaal zo goed met in de eerste 10 officiele wedstrijden geen goal tegen.
In Januari 2012 begon de ommekeer waar in 1 wedstrijd Gerrard, Pirlo en Palombo geblesseerd uitvielen.
Na onderzoek in het ziekenhuis bleek dat het seizoen voor Gerrard over was.
De andere 2 moest ik 2 maanden missen.
De volgende die af moest haken was mijn ijzeren muur v/d verdediging Colloccini.
Nog voor ik de belangrijke serie [Man-U, Arsenal en Lyon] moest beginnen liep Bastürk tegen 5 wedstrijden schorsing aan en raakte ook nog eens mijn grote talent op het middenveld [Samuel] geblesseerd.
Tegen Man-U ging nog redelijk, 1-2 verlies thuis.
Arsenal was echt een drama. 1-4 en Bojan geblesseerd.
Gelukkig had ik een buffer in de competitie van 12 puntjes en laten mijn oponenten af en toe ook nog wat puntjes liggen.
Net de eerste QF tegen Lyon thuis gespeeld.
Die wedstrijd dus zonder Gerrard, Collocini, Palombo, Bojan, Samuel.
Pirlo was wel weer beschikbaar maar had in 2 maanden geen bal meer geraakt.
Om het nog moeilijker te maken werden Mancini en Milán ook nog eens opgeroepen voor een interland.
De selectie maar aangevuld met allemaal talentjes uit het 2e elftal.
Cissé opende de scoren al na 10 minuten en dat was gelijk de ruststand.
Vlak na rust viel ook nog eens Kruska uit en werd het uiteindelijk 1-3.
Ook ben ik inmiddels uitgeschakeld voor de FA cup dus gaat het alleen nog om het kampioenschap.

Ik zit nu op een punt dat ik gewoon niet meer verder durf te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
King Nothing schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:15:
[...]

Kansenbenuttingspercentage? Leuk idee, nadeel is wel als ik bv 1-0 win met 1 schot op doel dat ik dan het record al heb en die niet verbeterd kan worden aangezien ik op 100% benutten zit ;)
1-0 winnen met één schot op doel is een record dat alleen voor de AI is weggelegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
Benotti schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:11:
[...]

1-0 winnen met één schot op doel is een record dat alleen voor de AI is weggelegd :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9f4d80e22a844faaf357218a541bf788/thumb.jpg

:+

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kzou graag wat meer spelers foto's der bij willen hebben, kunnen jullie mij wat aanraden? ik heb ook nog een vraag over de nieuwere patches. ik heb nog steeds 7.0 maar ik zou wel willen upgraden maar wordt dan die bestand weer aangemaakt dat ik de nederlandse elftal niet kan zien? dit zou vervelend zijn omdat ik naar 6 jaar eindelijk bondscoach ben geworden. _/-\o_ *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:55

Vos

AFCA

FMC Graphic Pack, zoek maar even in dit topic. En over het NL elftal, staat ook in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c2f8f4ac0aba61ccd10156da35efa14a/thumb.jpg

Ik kan het niet meer :P 3 Clubs in 4 seizoenen en 3x gedegradeerd.

Maarja, als je in de eerste 16 wedstrijden maar 1 overwinning en 1 gelijkspel weet te behalen dan weet je wel dat het lastig wordt, zeker als je met 1-7 van York verliest en met 1-8 van Guisely. In het 2e deel van het seizoen werd het wel iets beter en kwamen we iig van de laatste plaats af maar het schoot niet echt op.
Kijken waar we nu weer terecht gaan komen, ben in een aantal landen nog niet geweest, Brazilie is iig nog 1 van de landen waar ik op zeker nog een club wil managen.

offtopic:
[quote]Vos schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:39:
FMC Graphic Pack, zoek maar even in dit topic. En over het NL elftal, staat ook in dit topic.
[/quote]
Ben jij postbode?

[ Voor 14% gewijzigd door King Nothing op 18-02-2007 14:56 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vos schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:39:
maar volgens mij is dit alleen voor windows heb je nog een alternatief voor mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 189222 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:06:
[...]

maar volgens mij is dit alleen voor windows heb je nog een alternatief voor mac?
Ik zit niet in het Mac wereldje ;), dus helaas
King Nothing schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:55:

...

offtopic:
[quote]Vos schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:39:
[/quote]
Ben jij postbode?
Jups, part-time postbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
Vos schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:14:
[...]

Ik zit niet in het Mac wereldje ;), dus helaas

[...]

Jups, part-time postbode.
Volgens mij heb ik jou gisteren gespot dan in het overdekte centrum...

Muiterij!!!! Gedegradeerd en dus toch werkeloos binnenkort, dus alvast maar gesolliciteerd bij een clubje in Portugal en dan krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/644bb1389bef4ccc9ee37be1b1bdc517/thumb.jpg

Kreeeg daarna een knopje met "resign" voor m'n neus om vrijwillig op te sodemieteren anders kreeg ik wel ontslag. Ben maar zelf weggegaan :7 Een ontslag is toch en smetje op je carriere he :+

[ Voor 8% gewijzigd door King Nothing op 18-02-2007 15:24 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg die dreigementen de hele seizoen door maar ze ontslaan mij nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Zo net mijn 1e prijs gewonnen met Fc Twente namelijk LANDSKAMPIOEN!!!!
Het 1e deel van het seizoen ging hardstikke goed bijna alles gewonnen alleen van PSV verloren.
Het 2e deel daarentegen ging wat moeizaam en bleef spannend tot de laatste speeldag, aan een gelijkspel had ik voldoende maar ik moest wel tegen Feyenoord, moeilijk dus.
1e Helft stond ik met 1-0 voor dus ik denk dat gaat de goede kant op, in de 2e helft maakt Feyenoord gelijk met nog 10 min op de klok waren het een paar spannende seconden maar gelukkig scoorden ze niet nog een doelpunt, dus het maakte niet uit wat PSV en Ajax deden.

Stand na 34 wedstrijden:
[URL]=http://imageshack.us]Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/8182/erediviesmz1.png[/URL]

In de Uefa Cup ging het ook boven verwachting in de groepsfase zat ik in een poule met: Dinamo Kiev, Newcastle United, Celtic en Mallorca. Ik had er een hard hoofd in maar na verlies tegen Celtic en Newcastle en winst tegen Mallorca en Dinamo mocht ik als 3e door.
In de ronde daarop kwam ik Atalanta tegen na uit met 2-0 te hebben gewonnen stond ik al met 1 been in de kwartfinale, thuis werd het 0-0 dus door naar de kwartfinale :D. In de kwartfinale moet ik tegen West Ham, uit verloor ik kansloos met 2-0 maar in de thuis wedstrijd won ik met 3-1 maar het mocht niet baten West Ham ging door met meer uit gescoorde doelpunten. Mijn europese avondtuur strande in de kwartfinale.

In de KNVB-beker ging het niet zo goed na in de 3 ronde HSC'21 met 5-0 aan de kant te hebben gezet strandde ik tegen Fortuna in de 4e ronden, ik verloor met 1-0.

Nog een paar screens:

Mijn topscorer:
[URL]=http://imageshack.us]Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/2069/gerkzy5.png[/URL]

Mijn beste speler:
[URL]=http://imageshack.us]Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/2790/martinmh2.png[/URL]

[ Voor 7% gewijzigd door Idifix op 18-02-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand mij toch ff uitleggen wat er gebeurt als ik 7.0.1 instaleer? uit eigen ervaring weet ik dat als de game bezig is en die map inc word verwijdert het pas werkt in de volgende game. kan ik gewoon 7.0.1 instaleren en dan nogsteeds bondscoach zijn van huntelaar en robben of wordt ik dan de coach van %$#^$# en %$%@#$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Je blijft gewoon bondscoach van Huntelaar en Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euh, ligt het aan mij/mijn pc of zijn die plaatjes niet klikbaar ?:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ligt niet aan jouw, ik kan er ook niets van maken. Topscorer is Anatoly Gerk als ik het goed zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Jan Willems schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:45:
Ligt niet aan jouw, ik kan er ook niets van maken. Topscorer is Anatoly Gerk als ik het goed zie...
Crap ff fiksen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
heeft iemand ervaring met Amerika waar het gaat om een commerciele deal met een Amerikaanse club als feeder?
Ik hoor steeds China maar ik krijg nu de optie om de Chicago Fire als feeder voor 4.7M p/j .

Ondertussen Kampioen geworden met Liverpool en ik zit nu achter Kaká aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
De degradatietoer gaat verder in Bulgarije, de Western B Group en dan ben ik de manager van....

Lokomotiv Gorna Oryahovitsa...dus

Loko Gorna voor intimi :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
Kolere zeg, FM heeft iets tegen mij denk ik. Dat we verliezen kan ik mee leven, maar 1-2, 1-2, 0-1, 0-1, 2-3, 1-2, 0-1 en elke keer de betere ploeg zijn wordt wel erg irriterend. En ja, ik heb een goede (voor dit niveau) keeper. Heb nu 1x echt een goede wedstrijd gespeeld waar mijn spitsen ook gewoon kansen gingen benutten, maar dat was een bekerwedstrijd en die zijn nutteloos.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Seizoen verloopt ook niet helemaal zoals gewenst. IN de competitie wil het op de een of andere manier niet lukken. Na 9 wedstrijden al 2 keer verloren, en 2 keer gelijk, en ik sta nu 4e...Moet dus beter. Heerenveen lijkt ongenaakbaar, 8x winst, 1x verlies.

In de CL ook klote, 3 wedstrijden,1x gewonnen, en 2x verloren, waarbij de laatste niet geheel vreemd was...tegenstander was man United. 6 spelers hebben een interland, 5 spelers niet geschikt, 3 geblesseerden, dus met een veredeld jeugdteam, en toch nog een 3-2 verlies uit kunnen slepen...dus nu 3e in de poule...:(

Het bestuur is van "Uiterst tevreden" naar "tevreden" gegaan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Stalybridge in seizoen 2010/2011 naar de League Two geloost en na 3 wedstrijden 1 verloren 1 gelijk 1 gewonnen. Niet slecht voor degradatie kandidaat nummer 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Postius schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:58:
Stalybridge in seizoen 2010/2011 naar de League Two geloost en na 3 wedstrijden 1 verloren 1 gelijk 1 gewonnen. Niet slecht voor degradatie kandidaat nummer 1!
d:)b Met een kleine club word je altijd als middenmotor of degradatiekandidaat bestempeld. Ben nu halverwege het seizoen in League Two, sta bovenaan en er word nog telkens voorspeld dat ik nog afglij tot onderaan en dat ik versterking nodig heb om degradatie te voorkomen. Niks van aantrekken en doorploeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zelfs met Ajax zei mijn Ass.Man. het hele seizoen dat ik versterking nodig heb als ik de Eredivisie wil halen. Heb uiteindelijk zonder versterking de Eredivisie, de Gatorade Cup, de Johan Cruijffschaal, de Champions League, de UEFA Super Cup en de FIFA World Club Championship gewonnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
LoneRanger schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:10:
heeft iemand ervaring met Amerika waar het gaat om een commerciele deal met een Amerikaanse club als feeder?
Ik hoor steeds China maar ik krijg nu de optie om de Chicago Fire als feeder voor 4.7M p/j .
Ok niemand ervaring dus met Amerikaanse clubs als commerciele feeder club.
In de maand Juli heb ik 6.3M aan merchandise inkomsten.
Over het hele vorige seizoen was dat 27M.
Als het elke maand zo is haal ik dus zo'n 60M binnen dit seizoen.. 8)
Ik heb geen grote naam binnen gehaald dus die invloed is er niet.
Overigens is mijn stadion ook uitgebreid met 1600 plaatsen, schiet niet echt op.

Inmiddels werk ik al een jaar zonder contract voor Liverpool.
Het vage is dat ze wachten op goedkeuring van Feyenoord [vorige club] terwijl ik mijn contract bij the reds al uitgediend heb. :?
In de boardroom melden "ze" dat ze nog [steeds] aan het overleggen zijn. [bug?]
Als ik dit seizoen een aanbieding krijg van een andere club ben ik weg in de hoop dat dat het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

In mijn multiplayer spel met Ajax heb ik Ajax Orlando als commerciele feeder club. Ik zal de inkomsten eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58660

Ik ga het maar weer eens proberen. Na m'n Ukrainse mislukking ben ik teruggestapt op FM'06, maar dat ben ik nu goed beu. Heb 59 competities uit 28 landen geselecteerd en nogal wat extra nationaliteiten (gaat dat snel traag lopen op een P IV 3Ghz met 1GB RAM?). Zit nog te twijfelen over welke competitie ik ga spelen, de Duitse Regionalliga of een Zweedse 'bodemclub'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

59 competities? Halleluja... doe jij jezelf graag pijn? ;)

Dat gaat na een paar seizoenen wel erg traag worden volgens mij, zeker met zo weinig geheugen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58660

Mja, ik kan dan nooit stoppen met competities selecteren. Dan gooi ik half Zuid-Amerika d'rbij, en dan moeten die paar oost-europese competities er ook bij, en dan kunnen alle spelers uit Letland niet ontbreken natuurlijk.... Ik start wel ff opnieuw want dit is idd te maf. :)

43 competities in 19 landen en ga beginnen in Zweden in de allerlaagste klasse. Heb daar een clubje gezien die een behoorlijk stadion van 21.000 (waarvan 12.000 zit) + veldverwarming heeft en een selectie die behoorlijk wat geld waard is. 3,2M ipv gemiddeld 90k. Team wordt Sleipner in de Div2 Mellersta Götaland.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 58660 op 19-02-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
LoneRanger schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:24:
[...]

Ok niemand ervaring dus met Amerikaanse clubs als commerciele feeder club.
In de maand Juli heb ik 6.3M aan merchandise inkomsten.
Over het hele vorige seizoen was dat 27M.
Als het elke maand zo is haal ik dus zo'n 60M binnen dit seizoen.. 8)
Merchandising... dat brengt wel een aardig zakcentje op ja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:46
Zucht.... heb mijn FM07 versie de vernieling ingeholpen denk ik. Krijg constant als ik een wedstrijd in wil gaan een melding, failure on highlights.xml. Dat 2 x, dan op ok drukken en 't werkt weer? Te vaag. Krijg tevens alle kits en packs niet lkr geinstalleerd. Zal wel wat verkeerd doen? Ondanks dat ik alle readme's heb doorgelezen! :(

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gewoon ff je games/tactics/matches backuppen en FM (incl alle patches, facepacks etc) opnieuw installeren?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Damn, bijna Arsenal uit de beker geknikkerd met me League Two team :o

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/1797/sloughvarsenaloverviewnu7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Paul Hewson schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:09:
Damn, bijna Arsenal uit de beker geknikkerd met me League Two team :o
[afbeelding]
:o WAT VET! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaaaahhh...Dit seizoen maar vergeten denk ik...Ik krijg mijn team niet aan het voetballen, naar mijn idee heb ik goed spelers materiaal, maar het lukt gewoon niet.

In de competitie gaat het nog, ik sta 1e met 1 punt meer dan de nummer 2 PSV,
3e ronde in de beker tegen groningen, 1-0 verlies, dus uit de beker,
Championsleague 3e in de poule, en kán nog 4e worden, moet dus nog wel de laatste wedstrijd minimaal gelijkspelen tegen de nummer 4 in de poule Hamburg...

3e plaats in de CL poule betekend Eufa cup toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Zo nieuwe game begonnen, dit kee met Sevilla.
Gelijk mijn 1e prijs binnen gehaald. Uefa supercup, moest tegen Barcelona.
Goh wat een thriller was dat het leek wel of ik een engeltje op mijn schouders had, na 90 minuten stond het nog 0-0 de 1e verlenging gebeurde dr weinig. 2e Verlenging stelde ook weinig voor behalve dat Barcelona in de 119e minuut een doelpunt scoorde maar die werd afgekeurd wegens buitenspel.
Dus penalty's schieten het ging gelijk op totdat v. Bronkhorst mocht schieten, stiekem dacht ik van laat zien dat je een nederlander bent en mis hem :P en ja hoor hij schoot tegen de keeper aan. Mijn speler schoot hem beheerst binnen en de supercup was van mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
JC Beker
Nadat FC Utrecht zonder problemen was verslagen (3-1) trok ik FC Twente. (kwartfinale)
In de competitie was deze geen probleem voor me geweest..
In de beker ging het helaas na 7 min. al mis..
De Guzman kreeg direct rood en kon douchen..
Desondanks kwam ik op 1-0 en was ik best tevreden.. :P
In de rust had Twente peper in de zgn. kont want binnen 15 min. was het 1-2 ..
Ik zette alles op alles en begon druk uit te oefenen.. 5 min. voor tijd 2-2.
Phew.. verlenging..

In de 2e helft van de verlenging met nog 10 sec. te gaan.. hoge bal richting m'n strafschop gebied.
(lees: hard weg gewerkt door de Twente verdediging .. )
Stekelburg rent uit.. RENT HIJ ER LANGS ... |:( 8)7
Dat was kaasie voor de S van Twente.. en ja hoor.. direct af fluiten.. :( :'(

Nederlandse Competitie
Na het bovenstaande verlies tegen Twente was m'n team weer eens in een dip.
Hierdoor 2x gelijk gespeeld waardoor ik #2 stond met AZ op 1 punt voorsprong.
(dezelfde situatie als vorig seizoen maar dan met PSV)

Gelukkig volgde ADO en Zwolle die ik beide met 4-0 naar huis stuurde waardoor :
1. ik weer op #1 kwam omdat AZ deze keer 2x gelijk gespeelde :z
2. het team weer positief begon te zijn
3. men met meer vertrouwen EC in ging.

AZ is de volgende die ik thuis mag ontvangen

Europa Cup
Tegenstander Wigham..
Als eerst uit, wat een klote pot bleek te zijn daar de scheids het behoorlijk strak hield
en zo na 20 min. wederom Guzman eruit zette met rood.. :X
Om een heel lang verhaal kort te maken, ben ik met 1-1 terug gekeerd naar A'dam waarna de return
een eitje was : 3-0.

Gevolg was een golf van vertrouwen in het team waardoor ik in de competitie wel vleugels leek te hebben en Lazio de volgende was.
Als eerste weer uit en het was een voetbal pot om je vingers mee af te likken.
Beide teams hadden de spelers met cijfers niet lager dan 8 en de combinaties gingen alle kanten op _/-\o_
Resultaat was 2-2 waarmee ik zeker content was..

Thuis wedstrijd liet ik lekker rustig beginnen.. ik bedoel .. leg er eerst maar 1 in.. dan gaan we wel verder kijken..
Lopen we toch zo over Lazio heen.. voorzetten vlogen keurig voor enkel het afmaken was ruk..
Gevolg.. 2-0 gewonnen..

Loting : Livorno (kwart finales)
Winnaars van de EC in 2007 en Super Cup in 2007 .. :9

//edit:
Bij de EC wordt ook direct de halve finales getrokken..
(de kwart finales zijn een dag eerder getrokken..)
Bug ?

[ Voor 4% gewijzigd door Zephyer op 20-02-2007 12:26 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31650 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:50: .......
3e plaats in de CL poule betekend Eufa cup toch?
Ben bang van niet met de nieuwe regels ...... :'(
Maar ik weet het niet 100% zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 167283 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:08:
[...]

Ben bang van niet met de nieuwe regels ...... :'(
Maar ik weet het niet 100% zeker
Nieuwe regels? In het echt is 3e plaats UEFA cup en naar mijn weten werkt dat gewoon naar behoren in FM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vos schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:27:
[...]

Nieuwe regels? In het echt is 3e plaats UEFA cup en naar mijn weten werkt dat gewoon naar behoren in FM.
Weet je het zeker?
Volgens mij is dat gewijzigd sinds de UEFA cup ook in poultjes gespeeld word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
3de plek is UEFA cup.
Een JC beker? Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Anoniem: 167283 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:57:
[...]

Weet je het zeker?
Volgens mij is dat gewijzigd sinds de UEFA cup ook in poultjes gespeeld word
Waarom speelt Ajax ook alweer tegen Bremen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paul Hewson schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:11:
Wooooh!!! Me eerste prijs met Slough en de supporters willen me direct eeren _/-\o_

[afbeelding]
hoe kan ik zo'n mooie achtergrond krijgen, kzit in begin januari en kheb alleen maar dat groene gras...

ps: iemand enig idee hoe ik met ajax het stadion kan kopen? als ik iets vraag over het uitbreiden van het staudium krijg ik als antwoord dat de arena van de gemeente is.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.