Na de tv een aantal dagen volle bak te hebben laten draaien lijken de vlekken inderdaad grotendeels weg. Maar de verticale strepen die ik heb, hangen samen met minder beeldkwaliteit. De tv heeft duidelijk meer last van artefacten en noise en het beeld is niet meer des philips! Heb het vergeleken met de 9631 die een vriend van mij tegelijkertijd heeft gekocht en zijn beeld is kwalitatief gewoon beter! Daarnaast heb ik nu last van een hoge ruis/brom in de tv als ik het contrast lager zet dan 100. Op 100 hoor ik niks bij lager een constante ruis, is weliswaar te overpoweren met geluid, maar dit alles kan toch niet de bedoeling zijn? Heb gisteren contact gehad met technorep, wat was de mededeling? Dit valt binnen de specificaties meneer! Het is het een of het ander, er is geen betere oplossing. Het zijn of de verticale strepen of de lamellen weer op den duur. En de kwaliteitsachteruitgang was in hun ogen niet mogelijk.
Ik ben vervolgens weer met philips in de slag gegaan, uiteindelijk de persoon met meeste zeggenschap aan de telefoon gekregen en deze kon mijn frustratie aardig volgen en verzocht mij een brief te schrijven naar consumenten belangen. Even afwachten dus... Hopen dat ik binnen een redelijke termijn reactie krijg...
Ik ben vervolgens weer met philips in de slag gegaan, uiteindelijk de persoon met meeste zeggenschap aan de telefoon gekregen en deze kon mijn frustratie aardig volgen en verzocht mij een brief te schrijven naar consumenten belangen. Even afwachten dus... Hopen dat ik binnen een redelijke termijn reactie krijg...