Oke hij is binnen de EZFlash 3 in 1 expansion.
Uiterlijk van de kaart
Het kaartje ziet er een beetje goedkoop uit.
Mat plastic, voelt wat cheap aan. Ik zelf heb een witte DS lite dus dat zwart is niet zo heel mooi.
Het kaartje weegt bijna net zoveel als het afdekplaatje dat in je DS zit.
Hij zit heel stevig in de DS, op het moment van schrijven probeerde ik hem er weer uit te halen en dat ging niet gemakkelijk. Hij zit dus erg stevig. Ik hoefde verder geen rare toeren uit te halen om hem eruit te krijgen maar moest wel wat kracht zetten.
Werking
Eerst werkte niets op het kaartje (DSBrowser, Rumble), ook de settings voor de rumblepack (L+R in het menu) niet. Na een nieuwe kernel 3.16 er op gezet te hebben werkte echter alles naar behoren. Dit was me niet meteen duidelijk dus bij deze. Eerst updaten naar de laatste kernel (ik wilde dit eigenlijk niet vanwege vermeende bugs in de laatste paar releases, maar nu kon ik dus niet anders)
De DS browser werkt prima, zowel clean als hybrid.
rumble pack werkt ook prima, hoewel het niet het rumble gevoel is wat je gewend bent van de Xbox of PSX, eerder een korte stevige trilling. Maar dit is ook niet verwonderlijk aangezien het kaartje bijna niets weegt (rumble getest met actionloop). Om rumble te enabelen moet je even of je savelist handmatig aanpassen of even de laatste versie downloaden van ezflash.cn of ezflash.sosuke.com
GBA spelletjes heb ik niet echt getest omdat ik geen GBA spellen heb. Maar, Ezflash was zo vriendelijk om een spelletje (in het chinees) op het kaartje te zetten. (

) En dat werkte prima. Je kunt dit meteen vanuit het originele DS menu starten er is namelijk een extra icoon bij gekomen (Start GBA game)
Conclusie
Dit kaartje is zeker een aanrader.
Voor de prijs hoef je het niet te laten (ik was 22 euro inclusief verzending kwijt) en als je nog geen Ezflash V hebt, zou ik zeker voor de bundel gaan. Dit scheelt maar een paar euro en je hebt dan alles wat je nodig hebt.
- Goede homebrew support (DLDI)
- Goede Clean rom support voor NDS
- Hybrid Support voor NDS
- Rumble pack
- Ram expansion voor de DS browser
- GBA support.
Ik verwacht ook wel dat de RAM pack voor bijvoorbeeld DS linux gebruikt kan gaan worden of andere homebrew.
Voor meer info over het gebruik raad ik je aan naar ezflash.sosuke.com te gaan, daar staat alles dat je nodig hebt voor de EzFlash V en de 3 in 1 pack.