Beste ,
Bedankt voor u email.
Dit is voor mij niet te achterhalen omdat wij hier alleen onze kantoren hebben. Onze magazijnen zitten verspreid door Nederland. Maar het maakt natuurlijk niet uit waar ze vandaan komen, want als er hetzelfde productnummer van Kingston op staat is het gewoon hetzelfde product, dat aan dezelfde kwaliteitsnormen voldoet.
Ik vertrouw erop u hiermee van passende informatie te hebben voorzien.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Verkoper
verkoper@acesdirect.nl
Tel direct: 013-nogwat
-------------------------------------------
ACES Direct
www.acesdirect.nl
Tel: 013-nogwat
Fax: 013-nogwat
-------------------------------------------
De vermelde prijzen zijn excl. BTW. De verzend- en orderkosten bedragen € 10,- excl. BTW per order. Voor orders onder € 150,- excl. BTW wordt € 5,- excl BTW extra in rekening gebracht. Verzend- en orderkosten worden bij de eerste aanlevering in rekening gebracht. Naleveringen worden franco verzonden.
ACES Direct is een van de weinige IT leveranciers met een ISO 9001:2000 certificering. Dit geeft u de zekerheid zaken te doen met een erkend en absoluut betrouwbaar bedrijf.
ACES Direct is genomineerd voor de Nationale Thuiswinkel Awards 2007. U bent dé ICT expert, laat uw stem gelden! Surf naar
www.thuiswinkelawards.nl, categorie ‘Computers hard- en software’ en kies voor ACES Direct. U maakt zelfs kans op fantastische prijzen!
--------------------------------------------------------------------------------
Van: mijnadres.nl [mailto:mijnadres.nl]
Gepost om: vrijdag 23 februari 2007 20:53
Gepost naar: Info email
Discussie: Vraag vóór bestelling
Onderwerp: Vraag vóór bestelling
Beste heer / mevrouw,
Artikelnummer : 171830
Kingston-nummer : SDC/1GB
Betreft dit Kingston micro sd geheugen van Japanse makelij?
Dit ivm de specificatieverschillen die op het internet de ronde doen.
Groeten,