"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
LOL iemand was me al voor
Dit werkt beter
Ik ben toch malle pietje niet!
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
-
Of al je temp. internet files FF verwijderen...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
alles doet het.Op zondag 04 februari 2001 14:33 schreef Juicy het volgende:
Wat bedoel je nou ? En heb je geen werkende links ?
je kan toch kijken!!
er staat 61GB op een 6 GB schijf
kan niet echt he
Verwijderd
die verkloot de grotes ook goed..
of je hebt een keer je comp hardhandig uitgezet toen ie de grote aan het schrijven was van je win-map
of je hebt het FUCK-MY-DISK-UP virus...

Mijn Mp3 map, FF kopieren van HD1 naar HD2 vanwege format van HD1...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Bug in windoos, alle mappen BOVEN de 4GB trekt 'ie niet, dan gaat 'ie dus flippen [zoals je ziet]
\o/
Verwijderd
Verwijderd
groter dan ...Op zondag 04 februari 2001 15:11 schreef SuKiR het volgende:
JA HOOR WEER 1 VAN DE O ZO LEUKE WINDHOOSBUGS!!!! BILL PROBEERT IEDEREEN WEER ES TE LATEN DENKEN DAT ZE EEN GROTERE HD HEBBEN ALS ZE IN WERKELIJKHEID HEBBEN, NIET BEST
FUCK WINDHOOS!!
Ennuh.. schreeuwen DOE JE MAAR IN JE BOOMHUT!
Verwijderd
En toen crashte die.
maar was wel geinig om te zien
LOL
Don't You stare there, Operate!
Je zou toch vermoeden dat de gemiddelde Linux gebruiker een hoop meer intelligentie bezit als de gemiddelde Windoze gebruiker, maar deze SuR reactie doet mij toch anders vermoeden.... of betrefd het hier soms een L33T persoon?Op zondag 04 februari 2001 15:11 schreef SuKiR het volgende:
JA HOOR WEER 1 VAN DE O ZO LEUKE WINDHOOSBUGS!!!! BILL PROBEERT IEDEREEN WEER ES TE LATEN DENKEN DAT ZE EEN GROTERE HD HEBBEN ALS ZE IN WERKELIJKHEID HEBBEN, NIET BEST
FUCK WINDHOOS!!
Is er wel hoorOp zondag 04 februari 2001 14:53 schreef modderfokker het volgende:
Toch jammer dat het OnzinForum niet meer bestaat
http://gathering.tweakers.net/listtopics/27
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
400 tera byte idd.
Verwijderd
Het was een virus mischien bij jouw ook het geval.:)
Op mijn 20 Gigje stond meer dan 200 Terrabyte volgens me windhoos:))
Nog 234 uur resterendOp zondag 04 februari 2001 15:28 schreef seppie het volgende:
Hee ME, hoe gaat het kopieren van je mp3z?
LOL
\o/
Verwijderd
Sorry heb moeite met capslock in LinuxOp zondag 04 februari 2001 15:36 schreef XElDiablo het volgende:
[..]
Je zou toch vermoeden dat de gemiddelde Linux gebruiker een hoop meer intelligentie bezit als de gemiddelde Windoze gebruiker, maar deze SuR reactie doet mij toch anders vermoeden.... of betrefd het hier soms een L33T persoon?