Ehmmz, ga naar je internet-opties en kies voor tijdelijke bestanden verwijderen... 
edit:
Te laat!
Te laat!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Nou, eerst doe je rechter muisklik op Explorer icon op je desktop, dan kies je voor Delete Temporary Internet Files, en dan geef je aan dat ie ook offline items moet verwijderen. Als dat gebeurt is (duurt wel even bij jou denk ik) ga je met de Explorer naar C:\Windows\Temporary Internet Files en dan wis je gewoon alles wat erin staat, behalve de Content.IE5 folder.
Byteripper.
Byteripper.
Verwijderd
Ik zal je schijf maar eens langsgaan met Diskdokter o.i.d.
Geeft iets verkeerde schijfruimte aan...
Geeft iets verkeerde schijfruimte aan...
Was dat niet zo'n bug ofzo? Hoe langer je online was hoe groter je i'nettemp map werd?
Meende dat ik ooit zo iets ergens had gelezen.
Meende dat ik ooit zo iets ergens had gelezen.
Echt niet he!!Op zondag 04 februari 2001 14:31 schreef SuCks het volgende:
JA LEUK HE PHOTOSHOP OF MS PAINT
volgens mij heeft sucks een Caps-Lock probleem... -= sigh =-
By each crime and every kindness, we birth our future
scandisk ja. je HD bevat fouten! Zoiets heb ik ook een keer gehad met een 1,44 mb diskette waar 3GB op kon..
Enne denk er maar eens overna hoe stom je topic was over HD overclocken!
Enne denk er maar eens overna hoe stom je topic was over HD overclocken!
I can top that one: 864GB op een floppieOp zondag 04 februari 2001 15:24 schreef InterCC het volgende:
scandisk ja. je HD bevat fouten! Zoiets heb ik ook een keer gehad met een 1,44 mb diskette waar 3GB op kon..
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
LOL
Ik heb ook zoiets gehad op een P120 hier in huis alleen dan niet meer in gigabytes...
hij had een stuk of 10 mappen waar allemaal pak 'm beet 6TB in stond (TERABYTE!!!!!)
en dat voor een 1.7gb HD!
scandisk wil wel helpen... en die mappen kan je in een dosbox ook wel deleten.
* Cyphax heeft best een hoop afgelachen met windows
Ik heb ook zoiets gehad op een P120 hier in huis alleen dan niet meer in gigabytes...
hij had een stuk of 10 mappen waar allemaal pak 'm beet 6TB in stond (TERABYTE!!!!!)
en dat voor een 1.7gb HD!
scandisk wil wel helpen... en die mappen kan je in een dosbox ook wel deleten.
* Cyphax heeft best een hoop afgelachen met windows
Saved by the buoyancy of citrus
Zou het ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat al die kleine files veel meer geheugen in beslag nemen dan ze daadwerkelijk zijn? (FAT blabla)
Slackspace is bijna niet meer aan de orde bij Fat32... Cluster groote van 2 tot 4k dacht ik.. Met Fat16 was het bij een groote hdd iets van 32k..
Maar als het wel aan de orde was dan kon de grootte van de bestanden nooit groter zijn dan de max. capiciteit van de hdd...
Maar als het wel aan de orde was dan kon de grootte van de bestanden nooit groter zijn dan de max. capiciteit van de hdd...
Verwijderd
Ik heb al tot 6EB beschikbaar gehaald op mijn computer op de "mijn computer" map, EtaByte is dus 10^18 bytez ofte ruim 1.000.000 Terrabytez, alsik woensdag thuis ben en je gelooft me niet post ik wel ff screenshot, kzit nu op kot. Can't top that one i guess! (het was dus 6Gb HDD)
Pagina: 1