Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Je moet zoeken op alliantielabel.4th schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:58:
als ik in uni12 zoek op GoT krijg ik geen results...
Dat heet wennen ..4th schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:58:
[knip]
edit3: alles in NL is wel beetje knullig vergeleken met de internationale game

Ik word af en toe echt ziek van die spelfouten die ik zie op ogame

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
dat probleem heb ik ook, hele tijd checken ondanks dat je weet dat building niet klaar is, maja, dat doe je als je toch tijd overhebtVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:36:
Ogame is te gek, op advies van Base, kijk bij Tweakers, nou uitkijken dat ik niet aan de monitor vast geplakt blijf zitten
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Morgenvroeg zal ik Impuls motor 3 gaan onderzoeken en dan ik eindelijk mijn eerste kolonie gaan maken in Uni 12 en vanaf daar zal het hard gaan
Ik kan geen recycler naar de puinvelden bij mij in de melkweg sturen, moeten die velden een bepaalde grote hebben ofzo ?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Lijkt logisch..Melniek schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:29:
Je moet als je je vloot geselecteerd hebt, rechtsbovenin planeet in puin veranderen.
* Zephyer heeft echter dit ook in het begin fout gedaan ..

Ik heb toen ik voor het eerst puin wilde ruimen ook even goed moeten zoeken, waarom die niet bij de missie opties stond.Zephyer schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:25:
[...]
Lijkt logisch..
* Zephyer heeft echter dit ook in het begin fout gedaan ..
Anders gaat ie een planeet ruimen...Melniek schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:29:
Je moet als je je vloot geselecteerd hebt, rechtsbovenin planeet in puin veranderen.
Omdat die dingen zo langzaam zijn wil ik ze vooruit sturen, maar wil mijn aanvalsplannen niet onthullen.
Enigste voorwaarde is dat er al puin ligt om ze vooruit te kunnen sturen.Melniek schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:17:
Als je je recyclers alvast vooruit stuurt voorafgaand aan een crash, kan degene naar wiens planeet je ze stuurt die dan ook zien?
Omdat die dingen zo langzaam zijn wil ik ze vooruit sturen, maar wil mijn aanvalsplannen niet onthullen.
Als je bv 1 spy laat crashen ontstaat er 300kristal aan puin, dit zie je niet liggen in je melkweg overzicht omdat deze pas vanaf 600 laat zien.
Soms kun je hem vooruit sturen zonder ook maar iets te laten merken. Anders moet je een spio laten crashen wat ook kan gebeuren bij een normale scan.
Omdat je missie puinruimen is ziet de "eigenaar" van de planeet niets in zijn scherm.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Stijg wel lekker snel
Ik zie dat ze die idiote commanders ook in dit spel hebben los gelaten,
[ Voor 24% gewijzigd door jeanj op 14-03-2007 13:19 ]
Everything is better with Bluetooth
Da's dus in elke uni in elk land..jeanj schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:40:
Ik zie dat ze die idiote commanders ook in dit spel hebben los gelaten,

Ik ben in het weekend begonnen op universum 12, nadat een vriend me het had aangeraden. Ik snap er nog niet veel van, maar het is wel lollig
Score 1.357 (rang 1.307 van 7.244)
Even twee vragen
- wanneer worden de punten bijgeteld voor lopend onderzoek. Op het moment van starten of na het iende?
- welke tools worden door de mense gebruikt? Ik ken zelf foxgame en galalxytool, ik moet zeggen werkt lekker samen......
[ Voor 41% gewijzigd door jeanj op 21-03-2007 00:47 ]
Everything is better with Bluetooth
Hoe dat met schepen en verdediging zit weet ik niet.
Ik gebruik zelf alleen Foxgame in combinatie met speedsim en heb commander.
En over Space Pioneers.. Ik heb het even geprobeerd, maar vond het net als een aantal anderen hier een beetje te onoverzichtelijk door de vele opties en zag door de bomen het bos niet meer. Kan ook aan mij liggen dat ik het de kans niet heb gegeven, maar ik vond het zelf niet zo prettig om te spelen.
[ Voor 34% gewijzigd door Melniek op 21-03-2007 01:43 ]
We staan nu 9 met de Main Got Alliantie, gaat best lekker.
[ Voor 36% gewijzigd door mad_max234 op 27-03-2007 23:57 ]
We staan nu vrij stevig in de top 10, maar het doel is natuurlijk nog hoger te komen en ook van de wing een top 10 allie te maken.
Het universum is nog relatief jong en de puntenaantallen zijn niet onoverbrugbaar en beginnende spelers zullen vast wel hier en daar een handje geholpen worden door mede GoTTers
De laagste speler in de top 1500 heeft pas 1593 punten.
[ Voor 29% gewijzigd door mad_max234 op 28-03-2007 01:05 ]
Helemaal aangezien er nu wat meer inactieve spelers beginnen te komen, zonder verdediging en met redelijke mijnen. Kan je je mooi aan optrekken, als je eenmaal vrachtschepen hebt.
[edit]Staan nu trouwens 8ste
[ Voor 4% gewijzigd door Melniek op 28-03-2007 13:34 ]
1500 punten zijn binnen 2 a 3 dagen tehalen met hulp van ons(als het zou moeten).Melniek schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:32:
Ok het gaat niet in een week, maar als je maar actief genoeg speelt en met een beetje hulp kan je binnen een paar maanden zo in de top 1500 komen en je langzaam opwerken naar de top 100.
Helemaal aangezien er nu wat meer inactieve spelers beginnen te komen, zonder verdediging en met redelijke mijnen. Kan je je mooi aan optrekken, als je eenmaal vrachtschepen hebt.
[edit]Staan nu trouwens 8ste
blub
Je zou het aantal leden dat in dit topic gepost heeft en inmiddels is gestopt eens bij elkaar op moeten tellen. Denk dat het er zo 10/15 zijn, weet zeker dat we dan makkelijk in de top 5 hadden gestaan, zonde.
We komen er wel, elke dag klim ik weer een paar plaatsen op naar boven en ik zie steeds meer GoT leden in de top 100 komen. Ik zelf zit daar ook niet zoveel meer vanaf met mijn rang van 129.Melniek schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:00:
Als 4th ook in de main komt, zouden we nog een plekje stijgen, maar wat sterkere leden in de wing kan ook geen kwaad.
Je zou het aantal leden dat in dit topic gepost heeft en inmiddels is gestopt eens bij elkaar op moeten tellen. Denk dat het er zo 10/15 zijn, weet zeker dat we dan makkelijk in de top 5 hadden gestaan, zonde.
blub
Gaat lekker GoT!
GoT dominantie!!
Nog een vraag, als iemand je phalanxt, krijg je daar dan ook een melding van, vergelijkbaar met een spionagebericht, of helemaal niets?
Heb een maan naast mijn main, maar ben er een beetje huiverig voor daar veel vloot neer te zetten.
Maar misschien moet je hem blijven spioneren, als er op een gegeven moment heel veel grondstoffen liggen zonder veel vloot en er nog geen gebouwen staan moet je gewoon aanvallen
Het is btw de nummer 7 van de uni en mijn vloot bij zijn planeet is bij lange na niet toereikend hem ook maar enigszins het hoofd te bieden
sterk lid valt wel mee, al mijn punten komen van techs en buildings.... heb wat kv, gv en 2 kruisers en 6 ssMelniek schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:00:
Als 4th ook in de main komt, zouden we nog een plekje stijgen, maar wat sterkere leden in de wing kan ook geen kwaad.
al met al neit slecht voor n00b die binnen maand in top 200 staat en 10 plekken per dag stijgt
[ Voor 7% gewijzigd door 4th op 29-03-2007 13:04 ]
Ik ga mij ook maar even op interceptors richten, mijn vernietigers voelen zich een beetje eenzaam en om mij heen zie ik veel kruisers liggen.
Niet dat ik die kan crashen, want die noobs doen niets anders dan de hele dag saven en vloot opbouwen tot ze mij aankunnen
Juist wanneer ik m´n eerste maankans heb gegeven waarbij de maan gelukkig niet is gevormd..

Dussss..De aanvaller heeft een totaal van 51.000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 936.000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 157.800 Metaal en 114.900 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 2 %
Ook toevallig de 1e van GoT.w
Lekker slagje btw
[ Voor 26% gewijzigd door Melniek op 30-03-2007 15:41 ]
Coen, Buzuz, CyPh en Martinator.
Heb namelijk een aanmelding gehad voor het forum, wil graag ff een bevestiging.
Krijg de laaste tijd nogal wat spook aanmelding, ik vermoet dat het andere gasten zijn van een ander alliantie of nieuwe speler. (nieuwe spelers moeten met fiander concact op nemen)
Wil ik best doen hoormad_max234 schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:39:
Kunnen deze spelers zich ff melden bij mijn via ingame berichten.
Krijg de laaste tijd nogal wat spook aanmelding, ik vermoet dat het andere gasten zijn van een ander alliantie of nieuwe speler. (nieuwe spelers moeten met fiander concact op nemen)
Laat maar, al gevonden

Aanvragen dienen bij de wing gedaan te worden, Zephyer controleert ze dan. Bij de main kan wel, alleen worden ze dan doorverwezen naar de wing, door Fiander of ik.mad_max234 schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:39:
Kunnen deze spelers zich ff melden bij mijn via ingame berichten.
Krijg de laaste tijd nogal wat spook aanmelding, ik vermoet dat het andere gasten zijn van een ander alliantie of nieuwe speler. (nieuwe spelers moeten met fiander contact op nemen zich aanmelden bij GoT.w)
Hebben ook twee nieuwe leden in de wing. Eentje via base (die zal wel niet op GoT actief zijn) en nog een nieuw lid, waarvan ik de naam niet ken.
[ Voor 9% gewijzigd door Melniek op 03-04-2007 01:02 ]
Uw advertentie hier?
edit: ben zelf ook nieuw sinds maand terug :
maar als je beetje actief bent en af en toe account checkt zit je al snel in top 5004th schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:58:
als ik in uni12 zoek op GoT krijg ik geen results...
edit: lama, zat op de .org
edit2: application verstuurd
[ Voor 89% gewijzigd door 4th op 03-04-2007 11:58 ]
Ik kan eigelijk ook wel wat kristal gebruiken
Mij co's post ik wel op het priveforum als ik daar geaccepteerd ben.
[ Voor 49% gewijzigd door abaart op 10-04-2007 12:31 ]

Desnoods wil ik het misschien wel hosten.
Als iemand mijn account wil overnemen mag je pmen.
Dit account zal verwijderd worden op 2007-04-18 21:33:51
Tot dan heb je dus
Succes verder met spelen
Reden is dat ik het te druk heb met andere uni. En andere spellen
Succes in de andere uni en irl.
Hoop dat iemand anders nog gebruik kan maken van je account, Bassy heeft er ook nog een.
Zou zonde zijn van twee 6-7000 punten accounts.
zeker jammer zoals melniek al zei, hoop dat het goed gaat in de andere uni's voor je, drop nog eens langs op irc ofzo, altijd gezelligPimorez schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:34:
Ik stop.
Als iemand mijn account wil overnemen mag je pmen.
Dit account zal verwijderd worden op 2007-04-18 21:33:51
Tot dan heb je dus
Succes verder met spelen
Reden is dat ik het te druk heb met andere uni. En andere spellen
Bedankt4th schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:55:
[...]
zeker jammer zoals melniek al zei, hoop dat het goed gaat in de andere uni's voor je, drop nog eens langs op irc ofzo, altijd gezellig
En bedankt he4th schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:25:
maareh, niemand die ons wil joinen? we hebben beetje versterking nodig in de wing, zit een allaince met vooral n00bs die met hun grote aantal beetje lastig wordt op latere tijd
Maar je hebt idd wel gelijk, hebt het idee dat de stijging van GoT.w in de statistieken momenteel voornamenlijk komt door de top 4 of top 5 van de spelers..
blub
Nja hf in de andere uni en irl
Ik heb zelf ook in uni 12 willen starten maar heb besloten om het toch maar bij 10 te houden, omdat het me anders te druk wordt. Heb ook nog school, het board (ben mod daar), irc enzovoorts om te doen.... Dus laat ik het lekker daar op houden. Als iemand z'n acc. aan me aanbiedt zal ik me echter wel een tweede keer bedenken voor 'm af te slaan
Enn ik las iets over groot aantal, ik vind dat een alliantie max rond de 25 spelers moet hebben omdat je anders zodra je je melkweg doorscrollt telkens je eigen ally tegenkomt (die je natuurlijk niet kunt aanvallen) en omdat je als massa alliantie eigenlijk helemaal niet sterker staat, dit omdat je vaker oorlogen moet voeren
~Vampiria
- Boromir Farm 83.767
- Tapion Farm 83.497
- ONE .VHCDKU. 80.531
VHCDKU is de nr.1 allie en wij staan 6de.
In uni 10 is .VHCDKU. ook de top ally, maar daar zijn de punten aantallen een stúk hoger
~Vampiria
Edit: Laat maar, al gevonden.
[ Voor 29% gewijzigd door lvh op 14-04-2007 17:04 ]
- 5 GoT 15 425 28
- 25 GoT.w 22 160 7
[ Voor 3% gewijzigd door Melniek op 20-04-2007 13:29 ]
Ja weet ik, maar ik had eerlijk gezegd verwacht dat het daar toch we al rond de 150k punten zou zitten ofzoMelniek schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 09:42:
Uni 12 is dan ook geen speeduni en geen def naar puin, bovendien zijn we nog maar 2 maand onderweg he
~Vampiria
6.837 (rang 774 van 7.705)
Als je wilt krijg je hem zo
Dus wat dat aangaat..
Ik had er gisteren een werf staan van een dag (met 2x speed en nano 2, dus denk aan nano 4)
Op het forum zit ik soweiso regelmatig... want ben er mod
En Pimorez, pm me maar op irc als je me ziet
~Vampiria
Ik weet zeker dat het goed gaat, en dat het account niet wordt mishandeld. Vampiria, succes!
Dank jeMelniek schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:08:In de main zitten bijna alle hoogst geplaatste spelers en de wing is voor beginnende/ net gestartte spelers, onder leiding van een ervaren speler.
- 5 GoT 15 425 28
- 25 GoT.w 22 160 7
update
1 * .VHCDKU. 16 979 61
2 * DFA 31 861 27
3 * S.P.Q.R 17 782 46
4 * GoT 15 673 44
5 * Hellas 13 569 43
6 * G.G.A 15 547 36
7 * D.C 15 542 36
8 * Farm 9 499 55
9 * B.R.A.T. 12 408 34
10 * Opstand 16 396 24
26 * Hell 5 193 38
27 * PBC 10 187 18
28 + Invasion 18 175 9
29 – Bibib 24 175 7
30 * SWEC 8 168 21
31 * ISA 30 166 5
32 + GoT.w 23 160 6
33 – A.C.N. 21 160 7
34 * SGC 49 159 3
35 * .reborn 10 157 15
36 * BORG 16 156 9
En @ Pimorez, ik heb bijna 9k punten, gaat niet zo hard want was weekendje weg
Maargoed, wat geraid en zometeen gaat het wel wat harder
~Vampiria
niet te positief, stond rond de 70Melniek schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:26:
Dat de wing nog steeds op hetzelfde puntenniveau zit, komt omdat hymeneal enteckna gestopt zijn en we de twee hoogste uit de wing hebben overgevlogen naar de main. Dat heeft de wing toen veel punten gekost, omdat 4th al in de top 50 stond.
maar ja, wing heeft goeie drop in score gehad toen we mensen overhevelden, maar ja, daar is wing voor, doorstroom naar de main
Het laagst gerankte lid van de main heeft 16k punten en degene daarboven 21k, ergens in die buurt moet je het zoeken. Rond de top 500 ongeveer.
@Zeewier: Dat klinkt idd raar ja
maja, met 2x nano1 en binnekort nano2 gaat dat poepen zeer snel (komt zeker van al die zeepieren eten)
blub
Heb sinds een paar weken ook weer een U8 account maar het duurt ff voordat ik voldoende vloot heb voor de zeer vervelende defenses
Maken jullie gebruik van een galaxytool?
Zo nee dan zou je eventueel de gene die ik heb draaien kunnen open zetten (nadat ik hem naar versie 4 update)
edit:
Ik zal binnen eens een statistieken lijstje posten zodat de leden van de wing zelf kunnen zien hoe snel ze dagelijks of meerdagelijks stijgen (of dalen maar dat is niet de bedoeling)
[ Voor 26% gewijzigd door The-Source op 02-05-2007 21:11 ]
We hebben er al een, maar toch bedankt. Kom anders eens op ons forum daar is het drukker dan in dit topic. Link staat in de alliantie page.klaasbram schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:10:
[...]
Maken jullie gebruik van een galaxytool?
Zo nee dan zou je eventueel de gene die ik heb draaien kunnen open zetten (nadat ik hem naar versie 4 update)
edit:
Ik zal binnen eens een statistieken lijstje posten zodat de leden van de wing zelf kunnen zien hoe snel ze dagelijks of meerdagelijks stijgen (of dalen maar dat is niet de bedoeling)
Maar je mag mij in de clan gaan kicken want ik heb er gewoon geen zin in dat me leven bepaald word door ogame
Blijf me account nog wel gebruiken maar niet meer zo actief en heb daar dan ook geen clan meer voor nodig
Heb hem daarna maar in verwijderstatus gezet, aangezien het een vrij kansloze missie zou worden.
Zag wel dat GoT E er flink van langs gekregen heeft en dat het merendeel nu gestopt is, erg jammer want we stonden er zo goed voor. Maarja een foutje is zo gemaakt.
Succes in ieder geval voor de leden die het nog wel spelen.

Ik zag namelijk dat jullie war hebben dus ik wil wel meedoen
Ik hoor het wel
Hoe staat het er trouwens voor?

Ik geloof niet dat er een account over is, maar kan even kijk en zephyer even vragen want ik ben niet zo actie op het moment ben nogal ziek geweest en heb wat problemen met mijn lucht wegen.
We staat er redelijk voor, de war gaat beetje gelijk op geen van ons tweetje heeft een grote slag gemaakt. Al is er een van hun er goed vanaf gekomen , door een foutje. Was erg jammer.
[ Voor 29% gewijzigd door mad_max234 op 20-10-2007 19:29 ]
Is goed hoor, Zephyer ken ik ook nog wel
De mensen van eerst zitten er nog in? Of zijn ze vervangen door kleintjes?
Ik hoor het wel
[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 20-10-2007 21:37 ]