[Online MMORG] Ogame Universum - 12

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.425 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/GoT/got12.jpg

Ogame Universum 12

Vanaf vandaag is Universum 12 gestart, voor iedereen de mogelijkheid om er gelijk vanaf het begin weer bij te zijn. :)

Ogame Universum is een simulatie game waarbij je de beschikking krijgt over een complete planeet.
Op deze planeet bouw je gebouwen voor bepaalde grondstoffen, zoals metalen en kristallen, en hiermee kun je weer andere gebouwen bouwen voor het bouwen van schepen, afweergeschut en technologieen.

Je kunt je expansiedrift botvieren op nog ongekoloniseerde planeten, zodat je nog meer welvaart vergaart. Ook is het mogelijk om grondstoffen van andere planeten te stelen, stuur je vloot erop af om de verdediging van de verdediger in puin te schieten en zijn materiaal te stelen.

Ook hebben we als GoT een eigen alliantie zodat er samengewerkt kan worden voor de wereldheerschappij over het heelal.

Afbeeldingslocatie: http://tn3-2.deviantart.com/fs10/300W/i/2006/132/3/6/OGame_Pic_by_Lee_Xai.jpg

Gratis
Afbeeldingslocatie: http://ogame426.de/epicblue/planeten/dschjungelplanet01.jpg
Een van de leukere aspecten van Ogame is (naast dat het erg verslavend werkt) dat je het gratis kunt spelen. Geen verplichte bijdrage van meer dan 10 euro per maand, geen beperkte gameplay of trial, nee gewoon gratis knallen.

Er is ook een betaalde variant (3 euro per maand, Ogame Commander genaamd), dan krijg je een bannervrij spel en een paar handige hulpmiddeltjes erbij.

Allianties

Je kunt allianties aangaan met anderen, en, als het uiteindelijk drukker wordt
kun je oorlogen uitvechten met andere spelers/allianties.Het is niet een spel dat je even in een uurtje speelt, je moet je wel registreren, maar vanaf dat moment begint het ook te lopen. Zelfs als je niet online bent loopt het spel door. Er is ook een GoT alliantie, hierover lees je meer verderop in deze TS.

Universums

Het spel is inmiddels zo populair, dat er meerdere "universums" van beschikbaar zijn. Dit is inmiddels het 12e universum. Vorig jaar is er in een ouder universum (2 en later 3) een grote groep GoTTers geweest die een alliantie hebben gevormd en een tijdlang hebben geheerst over het gehele universum.

Nieuw Universum

Inmiddels is in deze 2 universums het meeste spannende wel geweest, men is in een soort koude oorlog uitgekomen waar weinig meer te beleven is. Bovendien zijn degenen die er vanaf het begin al zitten zo krachtig geworden dat je als nieuwkomer weinig meer in de melk te brokkelen hebt.

Dit nieuwe, 12e Universum is slechts een halve dag oud. Nu registreren zorgt ervoor dat je bij de eerste groep zit en dat je dus relatief een voorsprong hebt t.o.v. mensen die zich aanmelden. Meer informatie over hoe aan te melden en de beste bouwstrategie in het begin kun je verderop vinden.

GoT Alliantie
Afbeeldingslocatie: http://www.play-free-online-games.com/listmachine/uploads/image_ogame_1_thumb.jpg
Net als in de andere universums (2 en 3) zal er weer een GoT Alliantie worden opgezet. Omdat veel "oude rotten" ook mee gaan doen aan dit nieuwe universum kunnen ze via dit topic de kneepjes aan nieuwe mensen overdragen.

In Universum 2 is het gelukt om de grootste oorlog in het heelal te ontketenten (bekend als de FaGoT oorlog). Door deze oorlog is Universum 2 indertijd in zo'n grote massale oorlog terechtgekomen dat de gevolgen ervan nog steeds merkbaar zijn. De massale inzet van vele GoT-leden, de ontwikkelde tools, statistieken en het dedicated forum maakten het dat er een grote verbondenheid was in de alliantie.

Hopelijk wordt het in dit universum weer minstens zo gaaf als "back then" in Universum 2. Inmiddels is het spel iets veranderd, het is makkelijker geworden om de krachten van je legers te bundelen, zodat een goed georganiseerd team zoals wij daar extra voordeel uit kunnen halen.

In het begin zal het voor iedereen opbouwen worden en mischien wat buren leegroven, maar als het over een aantal weken echt spannend gaat worden en we onze eerste oorlogen zullen gaan voeren, zullen we waarschijnlijk weer een private forum opzetten om alle geheime/tactische informatie op te vergaren. Algemene discussie kan gewoon in dit topic blijven.

Hoe registreer ik mezelf?

Ga naar www.ogame.nl registreer jezelf in Universum 12.

Wil je je aanmelden voor onze GoT Alliantie? Volg dan de volgende stappen:
1. Zoek onze alliantie (linkerpaneel "zoeken"). Zoek op aliantienaam: "GoT"
2. Dien een aanvraag in. Geef bij je aanvraag je GoT user ID en user name, zodat je identiteit te checken is.
3. Wacht op goedkeuring :)

Eisen

Er zijn een paar basiseisen gesteld om te voorkomen dat mensen zich speciaal voor deze alliantie op GoT aanmelden. Voorwaarden:
- Je kunt je GoT username + GoT ID nummer tonen en je minimaal 1 week op Gathering of Tweakers geregistreerd bent en minimaal 10 techpost hebt.
- Als je geen GoT account hebt, kun je door een bestaand alliantie lid wordt voorgedragen (als zijnde vriend/broer/zus/opa enz).

Handige Links

www.ogame.nl - spel zelf
Nederlandstalige FAQ
Ogame Wiki

Links naar oude topics

Hieronder vindt je de links naar de topics van oude ogame universums. Ga deze niet (onnodig) omhoog lopen schoppen, als kennisbank zijn ze echter erg handig.

Ogame - Universum 2 (Huiskamer only!)
GoT II Alliance: Ogame - Universum
GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel 2
GoT II Alliance: Ogame - Universum II Deel 3
GoT XV Alliance : Ogame - Universum XI

Is er een apart forum

Jazeker, die is inmiddels aangemaakt. En voorzien van alle benodigde subforums.

Klik hier om naar het forum te gaan. Als je er registreert moet je dezelfde naam gebruiken als ingame en je moet REEDS in de alliantie zitten.

Layout

Layout gejat van MM, vind ie vast niet erg ;)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
- 23-2-2007 : Forum link in TS aangepast. :)

[ Voor 77% gewijzigd door Snowwie op 23-02-2007 13:32 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
ben lid geworden wee.r. heb in universum 1 en 2 gespeeld.. tijdje niet gedaan.. nu stage dus overdag wel wat tijd achter de pc zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Je bent toegelaten, het zelfde geldt voor Fiander. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Vraagje: Waarom ogame.nl en niet ogame.com?
want zeg nou zelf: deathstar (ofzo) klinkt beter dan ster des doods (ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
omdat het nederlandse "makers" zijn i gues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zo, heb mezelf ook maar aangemeld en ben net begonnen met het bouwen/refinen. Heb een tijdje Planetarion gespeeld, dus ben benieuwd hoe dit bevalt!

Edit:

Ben te vinden in 1:249 als nummer 7 - HEXAGRAM van Planet of Infidels

[ Voor 21% gewijzigd door hexagram op 07-02-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
MeltedForest schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:50:
Vraagje: Waarom ogame.nl en niet ogame.com?
want zeg nou zelf: deathstar (ofzo) klinkt beter dan ster des doods (ofzo)
Ogame is een produkt van GameForge, welke het spel in diverse landen uitbrengt.
www.ogame.org is voor iedereen beschikbaar, met name Amerikanen spelen hier.
www.ogame.de is voornamelijk voor Duitsers, maar ook bespeelbaar voor niet Duitsers
www.ogame.nl is enkel voor Nederlanders en Belgen.
:)
osc4r schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:31:
Zo, heb mezelf ook maar aangemeld en ben net begonnen met het bouwen/refinen. Heb een tijdje Planetarion gespeeld, dus ben benieuwd hoe dit bevalt!
Kijk maar uit, dit spel is echt verslavend. Ik speel het al sinds oktober 2005 :P :P

[ Voor 24% gewijzigd door Snowwie op 07-02-2007 20:38 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Snowwie schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:32:

[...]

Kijk maar uit, dit spel is echt verslavend. Ik speel het al sinds oktober 2005 :P :P
I know, had hetzelfde met Elvenworlds en Planetarion, totdat ze er geld voor gingen vragen verdorie! Dit is in mijn mening toch echt een beter systeem! Zal even snel 10 techposts halen en dan de request voor GoT XII aanvragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik heb me aangemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Lol DF ga je nu weer opnieuw beginnen... veel succes alleszinds. Ik hou het wel bij Uni 11 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Sfinx- schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:28:
Lol DF ga je nu weer opnieuw beginnen... veel succes alleszinds. Ik hou het wel bij Uni 11 :p
Ja, het getal 12 is van nature een getal van evenwicht, dus daar ga ik wel voor. :) :)

Inmiddels zijn we al met 4 leden.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ben ook maar aangemeld..

maar ik kan niets doen

vacation time until 2030 :)

zolang ga ik echt niet wachten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Waarom laten jullie me niet toe? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Omdat je nog geen aanvraag hebt ingediend.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Je hebt toetreding aangevraagd tot de alliantie [GOT XII]. Wacht alsjeblieft tot je een antwoord krijgt of verwijder je aanvraag.
Is het de andere dan? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol mijn account was net verwijderd,,,
weer opnieuw aangemaakt....

en ik ben alweer op vakantie... kan niets doen.. WTF

Nog meer mensen hier last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samantha
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04-2024

Samantha

Tweakers-Elect devver
Ik ga toch maar niet spelen, misschien volgende uni weer ofzo, heb er op het moment even geen zin/tijd voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ja, maar dat kon je ook herkennen aan de alliantielogo, al die Henkies, die staan hier boven aan het topic. Ik weet niet van wie GoTXII is.
Stronkie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:21:
Lol mijn account was net verwijderd,,,
weer opnieuw aangemaakt....

en ik ben alweer op vakantie... kan niets doen.. WTF

Nog meer mensen hier last van
Ik heb een account voor je aangemaakt, het gaf verder geen problemen.
Hier zijn de inloggegevens:
- Stronkie
- bones26per

Wel even het vaste email adres wijzigen, omdat dat nog een oud email adres van mij is, die ik nooit meer gebruik. Ps. maak je gebruik van een proxy? Zo ja, dan kan dat ook wel eens de oorzaak van je problemen zijn.

[ Voor 57% gewijzigd door Snowwie op 09-02-2007 11:33 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:06
Ik ben ook maar eens een game gestart om het te proberen.
Als het mij bevalt en dit een blijvertje wordt, zal ik mij ook aanmelden.

Ben tot nu toe vooral bezig met het uitvinden hoe alles werkt, maar dat komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
osc4r schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:40:
[...]

I know, had hetzelfde met Elvenworlds en Planetarion, totdat ze er geld voor gingen vragen verdorie! Dit is in mijn mening toch echt een beter systeem! Zal even snel 10 techposts halen en dan de request voor GoT XII aanvragen!
"GoT XII" staat los van deze draad, je moet gewoon kiezen voor de "GoT" alliantie. Je kunt ook zien waar de meeste leden zitten.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer een nieuwe? uni 11 is toch nog helemaal niet zo oud, of vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Snowwie schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:08:
[...]

"GoT XII" staat los van deze draad, je moet gewoon kiezen voor de "GoT" alliantie. Je kunt ook zien waar de meeste leden zitten.
Hierbij dan mijn aanvraag ingediend, maar zeg, wat gaan die ticks langzaam. Mijn resources komen echt LANGZAAM binnendruppelen, terwijl ik toch al met mijn mining en energy op een redelijk niveau ben (denk ik zo..) Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
osc4r schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 18:09:
[...]

Hierbij dan mijn aanvraag ingediend, maar zeg, wat gaan die ticks langzaam. Mijn resources komen echt LANGZAAM binnendruppelen, terwijl ik toch al met mijn mining en energy op een redelijk niveau ben (denk ik zo..) Iemand tips?
Hogere mijnen bouwen :z

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

dat account was dus ook weer weg

weer een nieuwe aangemaakt en weer op vakantie....

wat een butzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Weet je zeker dat je niet via een proxy speelt? Dat wordt namelijk niet toegelaten door de GO's.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nope ben al naar 15 gegaan , daar werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:22
Zo, ik ga hier ook maar gamen (al aanvraag ingediend), zit op Uni 11 ook al redelijk te werken, maar ben op zich niet zo tevreden over bepaalde dingen (niet dat ik daar niet verder ga though). 2 uni's tegelijk is wel een leuke uitdaging :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Waarom is het topic over uni 11 eigenlijk gesloten? De uni's staan los van elkaar. ??

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Begrijp ik ook niet. Waarschijnlijk een verkeerde interpretatie van Crash die dacht dat dit het elfde en twaalfde deel waren van Ogame topics maar niets is uiteraard minder waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Modbreak:Lees de faq nog eens goed en dan vooral het gedeelte over dergelijke nutteloze posts :{

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 10-02-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik ben net geregistreerd op 12 en wil ff weten, wat is het handigst om te doen voor mij om succesvol te zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Fleetsaven is het handigst :( Ik ben zojuist mn hele vloot kwijt doordat ik een uurtje langer bleef liggen in bed :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:21
ben nu een paar dagen lid van uni 12.

speel ook al een geruime tijd in uni 11 en vind spelen in 2 uni's wel een leuke uitdaging :D

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:01

Foamy

Fulltime prutser

Heb me vanochtend net aangemeld voor uni 12. Heb het spel nog niet eerder gespeeld, dus ben benieuwd :)

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

MoiZie schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:34:
Fleetsaven is het handigst :( Ik ben zojuist mn hele vloot kwijt doordat ik een uurtje langer bleef liggen in bed :(.
Denk niet dat er nu al veel scheepjes vliegen in uni12. :P

Alvast wat tips voor de nieuwkomers:
Richt je eerst vooral op je mijnen en zorg eventueel voor kleine vrachtschepen
Spio'en kun je natuurlijk ook aan de hogere spelers in de ally vragen.
In dit eerste stadium kun je ook gokken om gewoon alle i'tjes aantevallen zonder te spio'en aangezien er denk weinig tussen zitten met def. (Maar dit heeft wel een risico het remt je behoorlijk af als je in het begin een aantal foutjes maakt. ;) )

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
en ook zoals in uni 11 word ik weer aangevallen terwijl ik bijna niks heb.
Heb hem een bericht gestuurt dat wat ik heb liggen zo weg is dus misschien stopt hij nog met die aanval.

Als iemand je aanvalt dan kan je toch bij overzicht zijn vloot zien als je met je muis erop klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

niet klikken, gewoon je muis erover houden

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
ja dat bedoelde ik , maar ik zag geen schepen staan dus ik vroeg het voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai, klopt het dat als ik links op help in het spel toets dat er dan niets verschijnt? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Def87 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:59:
ja dat bedoelde ik , maar ik zag geen schepen staan dus ik vroeg het voor de zekerheid
Weet niet meer precies welke spio levels het waren, maar het komt iig in de buurt:
- als je spio tech 2 hebt zie het aantal schepen (bijvoorbeeld 20 schepen)
- bij spio tech 4 zie je het aantal schepen en wat voor schepen (dus 20 schepen, kleine vrachtschepen, kruisers)
- bij spio tech 8 zie je alle details (20 schepen, 12 kleine vrachtschepen, 8 kruisers)

Zoiets was het iig, weet niet precies de details meer.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:44:
Hai, klopt het dat als ik links op help in het spel toets dat er dan niets verschijnt? }:O
Tijdelijk offline, staat idd vaak wel interessante informatie (zeg maar een paar dagen voordat de nederlandse spelleiding in de gaten heeft dat er iets is veranderd).

[ Voor 23% gewijzigd door JoetjeF op 13-02-2007 23:53 ]

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01

Theuno

Da Devil Crew

Ik ben ook begonnen in Uni12.
Vind dat de start toch stiekem langzaam gaat in vergelijking met andere online games.

Nu nog even wachten tot ik toegelaten word >:)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• Def87
JoetjeF schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:49:
[...]

Weet niet meer precies welke spio levels het waren, maar het komt iig in de buurt:
- als je spio tech 2 hebt zie het aantal schepen (bijvoorbeeld 20 schepen)
- bij spio tech 4 zie je het aantal schepen en wat voor schepen (dus 20 schepen, kleine vrachtschepen, kruisers)
- bij spio tech 8 zie je alle details (20 schepen, 12 kleine vrachtschepen, 8 kruisers)

Zoiets was het iig, weet niet precies de details meer.
oh ok , dat is het dus :)

bedankt

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik ga ook weer mee doen heb wel weer wat tijd over. :)

Ga me ff aanmelden.

Ingame name: MadMax234

[ Voor 14% gewijzigd door mad_max234 op 15-02-2007 15:13 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Weet iemand misschien wat er gebeurd is met het alliantieforum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nee, ligt zins gister plat. En mijn Allianties aanmelding is ook nog niet goed gekeurd.

Maar voor het forum al wel, ik vermoed dat de admin het druk heeft en dat het forum vandaag of morgen wel weer online is.

Wat is je ingame naam? kan ik je ff toevoegen. Laat maar heb je al gevonden. :)

[ Voor 7% gewijzigd door mad_max234 op 16-02-2007 14:32 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 20:48

SpecialWhenLit

Crank it to the last Mhz!

Ik heb mezelf ook aangemeld op uni 12, maar ik heb hetzelfde probleem als Stronkie: ik log in en sta direct op vacation mode tot maart 2030... (Nee, ik speel niet via proxy, zeker weten)
Er gaat schijnbaar structureel iets mis.
Jammer want dit lijkt me leuk, en weer iets anders dan de MMORPG's die ik normaal speel. Bovendien was ik altijd al gecharmeerd van space-games.
Meer mensen die dit probleem hebben? Dan kunnen we samen mss naar een oplossing zoeken.
Momenteel kom ik er ff niet uit, de combi van bugs/problemen en een geheel nieuwe/onbekende interface is me ff te hoog gegrepen nu ;)

Ik hoop wel dat het me nog lukt... Tips & trucs zeer welkom!

Edit: Bah, dat account is schijnbaar gedelete zodra ik uitlogde.... Laten ze dan ook even de moeite nemen om me te mailen wat ik fout doe! Begin er nu al genoeg van te hebben :(

[ Voor 12% gewijzigd door SpecialWhenLit op 16-02-2007 15:19 ]

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Volgens mij is Fiander al een tijdje niet actief geweest, vandaar dat het misschien wat langer duurt.

Hoe heb jij je geregistreerd Special?
Via die Sign up here button of via registeren onder de invulvelden voor je naam en pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Is Fiander de clan admin? en speeld hij nu weer wel?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Jups, Demonfreak was het eerst maar die richt zich meer op uni 11, hij heeft het toen aan Fiander gegeven, maar hij is de laatste paar dagen bijna niet meer in punten gestegen volgens mij. Ik dat hij er even niet is ofzo, hij is niet in vakantiemodus en ook niet inactive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit

SpecialWhenLit

@ Mel: ik heb geregd via de Sign Up Here button op Ogame.nl

Edit: Tjee, wat dom van me zeg.... Was me niet duidelijk, heel erg bedankt voor je hulp Melniek!
*gaat voor poging nr. 2* ;)

[ Voor 52% gewijzigd door SpecialWhenLit op 16-02-2007 15:46 ]

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Dan registreer je je voor ProGame en dat is alleen voor betalende spelers en in een andere uni.
Gewoon ff opnieuw via die registreer button bovenaan proberen en dan moet het goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 12:35
Oke,
ben terug van 4 dagen vacantie.
Geen idee wat er gebeurt is, maar ik ben opeens oprichter van de alliantie :? :? geen idee hoe dat zo opeens kan ?

ik heb net vijf nieuwe leden toegelaten.

nou nog even 3 aanvallen afslaan met niks, vandaag nog maar 6 gehad ofzo.

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ja ik ben nu ook lid van de clan. ;) Maar hoe zit het met het forum?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Fiander schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:45:
Oke,
ben terug van 4 dagen vacantie.
Geen idee wat er gebeurt is, maar ik ben opeens oprichter van de alliantie :? :? geen idee hoe dat zo opeens kan ?

ik heb net vijf nieuwe leden toegelaten.

nou nog even 3 aanvallen afslaan met niks, vandaag nog maar 6 gehad ofzo.
Ik ben er mee gestopt omdat ik teveel tijd kwijt ben aan andere uni's. Het is steeds weer die stomme enthousiasme die me weer in zo'n nieuwe uni laat registreren. Ik heb jou het grondleggerschap gegeven omdat jij de hoogste punten had. Het forum is offline, maar een ieder van jullie kan zo een gratis forum reggen op www.multiforum.nl of www.atfreeforum.com.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Is er al iemand een forum aan het maken, anders maak ik er één?

Ben er een aan het maken, welke subforums zien jullie het liefst?

[ Voor 35% gewijzigd door mad_max234 op 16-02-2007 19:08 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit

SpecialWhenLit

OK we zijn in business! Nogmaals bedankt voor de hulp Melniek :>

Mijn ingame name is Tapazuki, ik zit op 2.59.4. Mocht iemand een arme n00b willen helpen... >:)

Ik klooi eerst ff wat aan, als ik het zo leuk vind dat ik er veel tijd in ga steken (denk het wel) dan meld ik me aan. Eerder niet, anders zitten jullie straks met een hoop inactive alliance leden misschien.

Enkele suggesties voor subfora van het forum:
-FAQs
-guides
-trades
-algemene Ogame praat (duh)
-probleemforum
-spionagerapporten
-Galaxytool subforum (zo heet die tool toch?)

Lijkt me alweer een redelijk formaat forum :9
OK ik ga weer verder knoeien, wil mn eerste deut fabriek hebben haha

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Wat dacht je hier van, Got alliantie 12

Als je wilt kan je hem ff uitproberen, het "Got Uni leden" sectie moet alleen leden toegang hebben. Kan je dit ff testen?

Edit/
De FAQ en Guide mogen de bezoekers zelf wel posten, als je iets weet of tegen komt post het dan. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door mad_max234 op 16-02-2007 21:34 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit

SpecialWhenLit

Test is gelukt, ik zie alleen het algemene forum als ik die url aanklik. Dat was wat je bedoelde toch?

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Jammer dat het originele forum er niet meer is, heb me ook maar geregged voor het nieuwe forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

SpecialWhenLit schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:05:
Test is gelukt, ik zie alleen het algemene forum als ik die url aanklik. Dat was wat je bedoelde toch?
Ja dat klopt, kan je je ook ff aanmelden? Moet namelijk ff uitzoeken hoe het allemaal zit.

Edit/
@Melniek
Als her goed is kan je nu op het forum inloggen.

[ Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 16-02-2007 22:44 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Melniek schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:15:
Jammer dat het originele forum er niet meer is, heb me ook maar geregged voor het nieuwe forum.
Het is er nog wel, maar offline.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Snowwie schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:52:
[...]

Het is er nog wel, maar offline.
Hij is niet over te nemen door een ander admin?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:16
Wat ik me afvroeg, hoeveel punten hebben de Gotters die vanaf de uni start ook al echt bezig zijn.
Dan kan ik het nivo voor mezelf een beetje inschatten. Ben zelf een beetje laat gestart namelijk maar me 1e raid zit er al weer op.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Ik heb zo'n 300 punten en hoop morgen mijn eerste kolonie te stichten.

Wat is trouwens een beetje een slimme plek om te koloniseren, dichtbij of veraf? En zit er een limiet op hoeveel stelsels je kan overbruggen met je koloniesatieschip?

[ Voor 55% gewijzigd door Melniek op 16-02-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Melniek schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:37:
Ik heb zo'n 300 punten en hoop morgen mijn eerste kolonie te stichten.

Wat is trouwens een beetje een slimme plek om te koloniseren, dichtbij of veraf? En zit er een limiet op hoeveel stelsels je kan overbruggen met je koloniesatieschip?
Dicht bij is beter, kost je minder brandstof en gaat sneller als je iets wilt vervoeren.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy

Foamy

Fulltime prutser

@mad_max234:
Lukt het al een beetje met het forum?? Moet zo naar mn werk, maar wil er anders vanavond of morgen wel ff naar kijken voor je...

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Bij mij gaat me economy nu eindelijk een beetje lopen. Heb een melk }:O gevonden in me ZS en die gaat nu voor me spio 3 zorgen en een extra KV + lg .
Met de 16:00 statsupdate ga ik minimaal 13 punten stijgen (terwijl ik op 71 stond ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
mad_max234 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:58:
[...]

Dicht bij is beter, kost je minder brandstof en gaat sneller als je iets wilt vervoeren.
Heb je het dan over 20 zonnestelsels, of 60 of ..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Foamy schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 09:47:
@mad_max234:
Lukt het al een beetje met het forum?? Moet zo naar mn werk, maar wil er anders vanavond of morgen wel ff naar kijken voor je...
Gaat goed dacht ik, ik heb wat mensen toegang gegeven, dus die kunnen alvast gaan testen of het forum werkt. ;)

@Melniek

In je eigen zonnestelsel is nog beter, gewoon zo dicht mogelijk een planeet nemen die op positie 8 ligt.(krijg je meer velden dan op positie 15)

[ Voor 18% gewijzigd door mad_max234 op 17-02-2007 12:36 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Melniek schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:32:
[...]

Heb je het dan over 20 zonnestelsels, of 60 of ..??
Ik doe me 1e kolo altijd in hetzelfde ZS omdat je dan goedkoop en als je wilt ook snel fleetsaven.
Een latere kun je wel een eind verder weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Heb nu iets verderop een vrije planeet op plek 4 gevonden en heb hem daarop afgestuurd.
Op positie 4 heb je geloof ik de beste kans op veel velden, dus ben daar maar op af gegaan.
Nu hopen dat het meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbrinkman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-07 10:11
heey heb me ook ingeschreven voor de alliantie ingamenaam: Bartbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 12:35
Uit de Eisen op pagina 1

- Je kunt je GoT username + GoT ID nummer tonen en je minimaal 1 week op Gathering of Tweakers geregistreerd bent en minimaal 10 techpost hebt.
- Als je geen GoT account hebt, kun je door een bestaand alliantie lid wordt voorgedragen (als zijnde vriend/broer/zus/opa enz).

dus tenzij iemand hier je wil voor dragen, zul je nog 8 slimme dingen moeten posten.

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zouden die genen die al zijn aangemeld op het foum(Got alliantie 12) iets willen posten in het leden sectie? bvb

[ Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 17-02-2007 14:41 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy

Foamy

Fulltime prutser

mad_max234 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:40:
Zouden die genen die al zijn aangemeld op het foum(Got alliantie 12) iets willen posten in het leden sectie? bvb
Heb me al aangemeld, kan nu echter (behalve op tweakers) niets met internet doen (werk :( ), maar kan vanavond wel even voor je kijken, mocht het tegen die tijd niet meer nodig zijn laat het me dan maar even weten (PM hier of op het forum)

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helpt het om raketsilos te bouwen tegen de eerste mogelijke annvallen?
Heb ik het goed dat alleen de grondstoffen geroofd worden en niet de gebouwen bij een aanval? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Je gebouwen overleven altijd de aanval, maar je verdedigingen niet helemaal één aantal % kan wel weer gemaakt worden. En raketsilo's met anti-ballistische rakette help alleen tegen interplanetaire rakette en interplanetaire zijn alleen voor de aanval.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
klaasbram schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 10:10:
Bij mij gaat me economy nu eindelijk een beetje lopen. Heb een melk }:O gevonden in me ZS en die gaat nu voor me spio 3 zorgen en een extra KV + lg .
Met de 16:00 statsupdate ga ik minimaal 13 punten stijgen (terwijl ik op 71 stond ;) )
Ben maar 42 punten gestegen @ the 00:00 stats update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Ik 113 :+ Sta ook meteen 5e in de alliantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Het Nieuwe forum is nu gebruiks klaar, als alle Got alliantie leden ff willen aanmelden. Het forum is ook de plaats waar we tactics kunnen bespreken zonder dat er mensen van ander alliantie mee kunnen kijken.

Meld je aan met de naam die je in Ogame gebruikt. Na het aanmelden moet ik je aanmelding nog ff checken dus het kan ff duren(kijk een paar keer per dag naar nieuw aanmeldingen)

Got alliantie 12

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit

SpecialWhenLit

Bedankt voor het opzetten van het forum Madmax, en voor mij toelaten erop :)
Gisteravond heb ik verzoek ingediend voor alliantie joinen, en toen ik vandaag inlogde zat ik er meteen al bij 8)
Vandaag heb ik mn werf kunnen bouwen, nog een paar minuten dan kan ik VM onderzoeken hehehe.
Gelukkig ben ik nog niet aangevallen, hoewel er wel wat accounts gewisseld zijn in mij melkweg, er zijn nu helaas geen inactives meer ;( Ah we prutsen fijn door...

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Wat is je naam op het forum en in Ogame? Want ik ben niet de Alliantie admin. Tapazuki dus.
;)
Ik heb vandaag ook maar mijn werf gebouwd, want alleen maar mijnen is ook maar saai.(al is het wel beter om eerst tot lvl15 ofzo alleen maar mijnen te bouwen :+ )

[ Voor 13% gewijzigd door mad_max234 op 18-02-2007 21:21 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, iedereen

Ik heb met iemand van de GoT alli gesproken en die wou wel dat ik joinde.
Ik heb me vlug geregistreerd bij tweakers.
Is we de eerste keer dat ik op dit forum kom :s

maar euh.. moeten die 10 posts echt voor ik de alli in Ogame kan joinen ? ^^

of bestaat er zo iets als een spam sector ofzo :P

greetz
The Dervish (hopelijk binnenkort een GoT alli Member)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ja dat moet, zoals iedereen. ;) Daarna ben je van harte welkom.

Het forum ligt er uit, net zoals de startpage van multieforum.

Edit/
Lees ook ff de gebruiks regels van het forum. Groeten hoeft hier niet(is zelfs eigelijk niet gewenst, word anders zo zooitje als iedereen dat zou gaan doen. ;)

Wij tweakers groeten elkaar door te posten en elkaar te helpen. 8)

[ Voor 48% gewijzigd door mad_max234 op 20-02-2007 01:08 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus het maakt niet uit waar ik iets antwoord ?

of het nou op het algemene of op het Ogame forum is ?

bedankt allesinds :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 01:08:
dus het maakt niet uit waar ik iets antwoord ?

of het nou op het algemene of op het Ogame forum is ?

bedankt allesinds :p
Nee maakt niks uit, als het maar nuttig post is en geen spam of onzin want dan heb je echt zo een ban. :+

Oja en op dit forum niet op Ogame.nl. :D

Edit/
Van vijand tot vriend. d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door mad_max234 op 20-02-2007 01:14 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 01:12:
[...]

Nee maakt niks uit, als het maar nuttig post is en geen spam of onzin want dan heb je echt zo een ban. :+

Oja en op dit forum niet op Ogame.nl. :D

Edit/
Van vijand tot vriend. d:)b
wees maar gerust ik zal nuttige vragen stellen, ben zo een games freak en aangezien er veel topics zijn van games.. zal ik veel wjzer worden ^^

met dat Ogame forum bedoel ik niet Ogame.nl maar de indeling van Ogame in tweakers :)

Verwijderd

Er komen niet veel nieuw leden meer bij.

Hoelang blijft een uni eigelijk active? bevoorbeeld is uni2 nog active?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Alle uni's draaien nog, maar de matevan activiteit verschilt per uni.

Verder denk ik dat veel gotters in andere uni's actief zijn en het daarom niet zo hard loopt. Hoeveel leden tellen de GoT allianties in andere uni's dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Melniek schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:24:
Alle uni's draaien nog, maar de matevan activiteit verschilt per uni.

Verder denk ik dat veel gotters in andere uni's actief zijn en het daarom niet zo hard loopt. Hoeveel leden tellen de GoT allianties in andere uni's dan?
Ik heb een paar maanden in uni2 gespeeld en daar moest je eerst in Got2 voordat je missien goed genoeg was voor Got Alliantie. En die zat volgens mijn helemaal vol. En vol is volgens mijn 125 leden, en dan de leden in Got2 nog. :P

En als de ander uni's ook nog draaie, dan zijn daar vast nog wel gotters.

[ Voor 6% gewijzigd door mad_max234 op 23-02-2007 00:31 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Nou ja, dan is er in ieder geval genoeg ruimte voor nieuwe leden 8)7

Dus bij deze:

Join de GoT ally in Ogame uni 12, als aan de voorwaarden voor aanmelding voldoet.
De uni is nog vrij nieuw, dus je hebt geen grote achterstand en hier en daar helpen we je een handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01

Theuno

Da Devil Crew

Als ik mijn energie techniek verder onderzoek. Gaan mijn centrales dan ook meer produceren ?
En welke centrales kan ik het best produceren ?
Ik heb nu Zonne-energie centrale (Niveau 11) en een Fusie centrale, ik heb nog geen sondes gemaakt.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Je centrales gaan niet meer produceren van energie techniek. Het is gewoon een vereiste voor bepaalde andere techs.

Ik heb zelf tot nu toe alleen maar zonnecentrales gebouwd, maar de kosten hiervan schieten erg snel de lucht in. Heb ook wel fusie, maar die gebruik ik meer om de tijd tot een nieuwe centrale te overbruggen ivm deutkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
mad_max234 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:29:
[...]

Ik heb een paar maanden in uni2 gespeeld en daar moest je eerst in Got2 voordat je missien goed genoeg was voor Got Alliantie. En die zat volgens mijn helemaal vol. En vol is volgens mijn 125 leden, en dan de leden in Got2 nog. :P

En als de ander uni's ook nog draaie, dan zijn daar vast nog wel gotters.
Helemaal aan het begin van Uni 2 toen GoT voor het eerst kennismaakte met Ogame hadden we 125 man in GoT I en dik 250 man in GoT II. Dat waren pas tijden. :) :) 375 man sterk in totaal.... _/-\o_
Theuno schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:57:
Als ik mijn energie techniek verder onderzoek. Gaan mijn centrales dan ook meer produceren ?
En welke centrales kan ik het best produceren ?
Ik heb nu Zonne-energie centrale (Niveau 11) en een Fusie centrale, ik heb nog geen sondes gemaakt.
Je kunt het beste je zonne-energiecentrale optrekken tot niveau 17 of 18 en dan pas overstappen op fusie. Je kunt natuurlijk ook, als je genoeg verdediging staan hebt zonnesats bouwen.

[ Voor 30% gewijzigd door Snowwie op 23-02-2007 13:29 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Hoeveel is daar nu nog van over dan? En in 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Melniek schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:46:
Hoeveel is daar nu nog van over dan? En in 11?
Het was toen nieuw hè, vele gotters hadden er nog nooit van gehoord. In uni 2 zitten nu nog 10 man in Section5 (waarvan Skimo nu is gestopt, dus eigenlijk nog maar 9), in GoT 1 nog 11 man, GoT 2 nog 14 man, GoT 3 nog 16 man en in Veterans nog 2 personen. Dus in totaal nog 52 mensen. En ik weet niet hoeveel hiervan nog weer inactief zijn of in vakantiemode.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Ik ben net begonnen met ogame in uni 12.
Ik heb er al wel vaker van gehoord maar heb nu toch maar besloten eens mee te doen.

Ik ben de userguide voor n00bs aan het doorwerken, maar het zal nog wel even duren voor ik alles snap :P Ik heb vrij veel ervaring in andere browserbased mmorpg's dus denk wel dat ik van enige hulp kan zijn :) Al is de GoT-ally nog niet echt groot heh :/

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

We ziten nu op 29 leden, dus je bent van harte welkom om ons team te versterken, ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Laatst online: 18:51
Ik wil wel graag lid worden van de alliantie.
Heb alleen een probleem ben op het moment lid van de alliantie bibib nadat ze me hadden uitgenodigd.
De meesten zijn te ster voor mij (sta op 986) want mijn verdeging stelt om moment niet veel voor.
Wil graag bij jullie maar loop dan de kans finaal te worden afgeslacht.
Pagina: 1 2 3 Laatste