veel meer ja.. maar soms teveel
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
ik weet niet of het snel gelezen wordt.
Maar je mag mij in de clan gaan kicken want ik heb er gewoon geen zin in dat me leven bepaald word door ogame
Blijf me account nog wel gebruiken maar niet meer zo actief en heb daar dan ook geen clan meer voor nodig
Maar je mag mij in de clan gaan kicken want ik heb er gewoon geen zin in dat me leven bepaald word door ogame
Blijf me account nog wel gebruiken maar niet meer zo actief en heb daar dan ook geen clan meer voor nodig
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Als er mensen zijn die graag Ogame willen spelen er zijn wat accounts over voor overnamen, zowel voor de goed speler als voor een beginneling.
Ik heb het nog eens geprobeerd op een laag pitje, nadat ik mijn account opgegeven had. Wilde kijken of ik nog in de top 100 kon komen. Toen ik uit de noobprotectie kwam werd ik meteen al gescanned door een paar top 100 spelers en aangevallen door een uit de top 10
Heb hem daarna maar in verwijderstatus gezet, aangezien het een vrij kansloze missie zou worden.
Zag wel dat GoT E er flink van langs gekregen heeft en dat het merendeel nu gestopt is, erg jammer want we stonden er zo goed voor. Maarja een foutje is zo gemaakt.
Succes in ieder geval voor de leden die het nog wel spelen.
Heb hem daarna maar in verwijderstatus gezet, aangezien het een vrij kansloze missie zou worden.
Zag wel dat GoT E er flink van langs gekregen heeft en dat het merendeel nu gestopt is, erg jammer want we stonden er zo goed voor. Maarja een foutje is zo gemaakt.
Succes in ieder geval voor de leden die het nog wel spelen.
Is er nog een accountje in de aanbieding?
Ik zag namelijk dat jullie war hebben dus ik wil wel meedoen
Ik hoor het wel
Hoe staat het er trouwens voor?

Ik zag namelijk dat jullie war hebben dus ik wil wel meedoen
Ik hoor het wel
Hoe staat het er trouwens voor?
He Pimorez
alles goed?
Ik geloof niet dat er een account over is, maar kan even kijk en zephyer even vragen want ik ben niet zo actie op het moment ben nogal ziek geweest en heb wat problemen met mijn lucht wegen.
We staat er redelijk voor, de war gaat beetje gelijk op geen van ons tweetje heeft een grote slag gemaakt. Al is er een van hun er goed vanaf gekomen , door een foutje. Was erg jammer.

Ik geloof niet dat er een account over is, maar kan even kijk en zephyer even vragen want ik ben niet zo actie op het moment ben nogal ziek geweest en heb wat problemen met mijn lucht wegen.
We staat er redelijk voor, de war gaat beetje gelijk op geen van ons tweetje heeft een grote slag gemaakt. Al is er een van hun er goed vanaf gekomen , door een foutje. Was erg jammer.
[ Voor 29% gewijzigd door mad_max234 op 20-10-2007 19:29 ]
Hey mad_max, tijd niet gezien 
Is goed hoor, Zephyer ken ik ook nog wel
De mensen van eerst zitten er nog in? Of zijn ze vervangen door kleintjes?
Is goed hoor, Zephyer ken ik ook nog wel
De mensen van eerst zitten er nog in? Of zijn ze vervangen door kleintjes?
edit:
Ik hoor het wel
Sterkte!
Ik hoor het wel
[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 20-10-2007 21:37 ]