Toon posts:

Nieuwe onderdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, mijn computer is gistermiddag kapot gegana ( moederboord is kaduuk.. )
Maar daarom haal ik gelijk ook een nieuwe processor en mobo zodat ik de computer kan upgraden met een nieuwe videokaart in de toekomst om alle nieuwe spellen te spelen..

Nu wil ik graag weten wat goed is:

Dit wou ik kopen:

INTEL Core2Duo E6600 (S775 - 1066MHz - 2x2 MB)2,40] € 314,18

Maar dan het moederboord... ik zou serieus niet wetne wat momenteel goede zijn en ik word ook niet veel wijzer van alles wat er te vinden is..

Wat ik graag zoek in een moederboord is dat het een tijdje meekan, USB en Firewire heeft.. en dat het snel is ofzo.. ik zou het echt niet weten.

Ik gebruik verder mijn oude kast als het kan ( ok hij is lelijk:S) en ook de voeding denk ik.. maar misschien kunnen jullie mij ook helpen met deze 2.
Bestellen doe ik bij www.perfect-systems.nl omdat het bij mij in de buurt is.

In ieder geval bedankt voor alle hulp!

EDIT

Mijn pc nu zonder nieuwe mobo en processor

Processor: Intel Pentium 4 ( 3.0 Ghz)
Mobo: Asus P5P800
Videokaart: Geforce 6600 GT
Voeding: 450 Watt ( volgens mij.. )

Ik werk vooral met Photoshop en ik bouw veel websites met mijn computer. Verder download ik van tijd tot tijd films en af en toe een spel wat ik wel graag op een hoge kwaliteit wil afspelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 18:24 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:07:
[...]

Maar dan het moederboord... ik zou serieus niet wetne wat momenteel goede zijn en ik word ook niet veel wijzer van alles wat er te vinden is..

Wat ik graag zoek in een moederboord is dat het een tijdje meekan, USB en Firewire heeft.. en dat het snel is ofzo.. ik zou het echt niet weten.

[...]

Ik gebruik verder mijn oude kast als het kan ( ok hij is lelijk:S) en ook de voeding denk ik.. maar misschien kunnen jullie mij ook helpen met deze 2.
Je zou om te beginnen eens een kijkje kunnen nemen in:

[Discussie] Core 2 Duo (Conroe) Motherboard Topic Deel IV
Welke voeding heb ik nodig? Deel 16

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Hier kunnen wij ook niet zoveel mee, wat is je budget, wat wil je met je pc doen? als je dat eerst even meld kunnen wij veel meer voor je doen >:)

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-01 11:27
wa heb je nu nog anders heb je misschien ook geheugen nodig?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En kijk natuurlijk ook even in onze eigen productsurvey
http://tweakers.net/productsurvey/cat/476

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je moederbord is niet kapot, waarschijnlijk is het je voeding. Wacht nu alsjeblieft even met het aanschaffen van onderdelen, dit is zo gods-allemachtig zonde.. :/

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een nieuwe voeding gekochtt, de fans draaien al als ik alleen al de de voeding aanzet.. verder krijg ik geen beeld of een piepje dat de computer opstart.
Het is ook niet mogleijk om de computer met de power knop uit te zetten. Daarvoor moet ik de voeding switch weer uitzetten..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eerst even door om erachter te komen wat nu stuk is.
Pagina: 1