Ok, mijn computer is gistermiddag kapot gegana ( moederboord is kaduuk.. )
Maar daarom haal ik gelijk ook een nieuwe processor en mobo zodat ik de computer kan upgraden met een nieuwe videokaart in de toekomst om alle nieuwe spellen te spelen..
Nu wil ik graag weten wat goed is:
Dit wou ik kopen:
INTEL Core2Duo E6600 (S775 - 1066MHz - 2x2 MB)2,40] € 314,18
Maar dan het moederboord... ik zou serieus niet wetne wat momenteel goede zijn en ik word ook niet veel wijzer van alles wat er te vinden is..
Wat ik graag zoek in een moederboord is dat het een tijdje meekan, USB en Firewire heeft.. en dat het snel is ofzo.. ik zou het echt niet weten.
Ik gebruik verder mijn oude kast als het kan ( ok hij is lelijk:S) en ook de voeding denk ik.. maar misschien kunnen jullie mij ook helpen met deze 2.
Bestellen doe ik bij www.perfect-systems.nl omdat het bij mij in de buurt is.
In ieder geval bedankt voor alle hulp!
EDIT
Mijn pc nu zonder nieuwe mobo en processor
Processor: Intel Pentium 4 ( 3.0 Ghz)
Mobo: Asus P5P800
Videokaart: Geforce 6600 GT
Voeding: 450 Watt ( volgens mij.. )
Ik werk vooral met Photoshop en ik bouw veel websites met mijn computer. Verder download ik van tijd tot tijd films en af en toe een spel wat ik wel graag op een hoge kwaliteit wil afspelen.
Maar daarom haal ik gelijk ook een nieuwe processor en mobo zodat ik de computer kan upgraden met een nieuwe videokaart in de toekomst om alle nieuwe spellen te spelen..
Nu wil ik graag weten wat goed is:
Dit wou ik kopen:
INTEL Core2Duo E6600 (S775 - 1066MHz - 2x2 MB)2,40] € 314,18
Maar dan het moederboord... ik zou serieus niet wetne wat momenteel goede zijn en ik word ook niet veel wijzer van alles wat er te vinden is..
Wat ik graag zoek in een moederboord is dat het een tijdje meekan, USB en Firewire heeft.. en dat het snel is ofzo.. ik zou het echt niet weten.
Ik gebruik verder mijn oude kast als het kan ( ok hij is lelijk:S) en ook de voeding denk ik.. maar misschien kunnen jullie mij ook helpen met deze 2.
Bestellen doe ik bij www.perfect-systems.nl omdat het bij mij in de buurt is.
In ieder geval bedankt voor alle hulp!
EDIT
Mijn pc nu zonder nieuwe mobo en processor
Processor: Intel Pentium 4 ( 3.0 Ghz)
Mobo: Asus P5P800
Videokaart: Geforce 6600 GT
Voeding: 450 Watt ( volgens mij.. )
Ik werk vooral met Photoshop en ik bouw veel websites met mijn computer. Verder download ik van tijd tot tijd films en af en toe een spel wat ik wel graag op een hoge kwaliteit wil afspelen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 18:24 ]