[Plasma] Het grote Panasonic nieuwe modellen 2007 topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:03

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat idee had ik zelf ook al. Je krijgt hem net een hand echt niet zomaar omver.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:45:
Iemand enig idee of dit een leuke slaapkamer TV is?

De Panasonic Viera 107cm? Films af en toe XBoxje that's it :)
wellicht moet je je er even in verdiepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voodooless schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:14:
[...]

Nee, 't is een plasma, en die mag (volgens de man van het magazijn) niet lager dan een half uur plat liggen. Daarna zou je hem even moeten laten staan voordat je hem aanzet...
Lol, is kolder. Plasma's mogen niet plat (tijdens vervoer) omdat er anders te grote krachten
op de glasplaat kunnen komen, voor de rest is er geen technische belemmering in vertikale toestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:26
voodooless schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:43:
Woei *O*

* voodooless heeft nu een doos met een 42PV70 staan.

Was net bij de MM, en dat zag er erg mooi uit.

Ik heb in de winkel nog even goed enkele modellen vergeleken. Verschil met LCD is wel erg duidelijk te zien in de mooie kleurverlopen. Wat mij ook opviel van de Panasonic was dat compressieartifacts netjes gefilterd worden. Dat zijn nu net de dingen waar je je aan gaat ergeren naar verloop van tijd.
Allereerst gefeliciteerd met je aankoop......Heb je ook de Samsung LE46M86BD nog gezien ? Daar heb ik afgelopen zondag even voor gestaan en dat zag er (afgezien dat het contrast op full staat) toch voor een LCD ook wel goed uit, maar het zal uiteindelijk wel een plasma worden....ik wil eerst de 700 nog even zien (50 inch) en die stond er nog niet.
Nog wat advies voor de kopers: ga met z'n tweeen! Zo'n doos alleen slepen is echt niet leuk, zeker niet als het noodweer is zoals nu 7(8)7 . Gelukkig heb ik een ondergrondse garage en een lift. Maar dannog... En die doos stinkt echt als ie nat is :r :+
Ik hing zondag nog even op die doos van de 60 serie (50 inch) van panasonic die in het gangpad stond en ik dacht nog.......diegene die deze koopt moet zijn familie mobiliseren om die doos te dragen :).
Ga je trouwens ook op dit scherm gamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:36:
Lol, is kolder. Plasma's mogen niet plat (tijdens vervoer) omdat er anders te grote krachten
op de glasplaat kunnen komen, voor de rest is er geen technische belemmering in vertikale toestand.
Zoiets dacht ik zelf ook al. Nouja, beter voorkomen dan genezen. Heb ook extra rustig gereden ;)
Crawl NL schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:40:
Allereerst gefeliciteerd met je aankoop......Heb je ook de Samsung LE46M86BD nog gezien ?
Volgens mij heb ik die ook gezien ja. Zag er best netjes uit.
Ga je trouwens ook op dit scherm gamen ?
Nee, ik game nooit. Ik zal alleen de PC zo nu en dan aansluiten voor een DVD of HD film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk ook de knoop doorgehakt en een 42PV70 gekocht :*)
Zal 1 dezer dagen aangeleverd worden...

Vraagje wat ik toch nog heb, na het lezen van verscheidene reviews en fora:

Heeft deze TV nu wel of geen digitale tuner?? Dacht zelf van niet.. toch?? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang getwijfeld tussen de verschillende merken, lcd of plasma, hd-ready of toch full-hd, 37" of 42"...
Gisteren nog eens in de winkel gaan kijken, en op ongeveer 3m70 van de 37" en de 42" gaan staan, en resoluut voor de 42" gekozen.

Vandaag heb ik de 42PV70 op redcoon besteld. *O*

Hij zou direct leverbaar zijn, dus ik vermoed dat ik hem dan begin volgende week mag verwachten.
Het is mijn eerste aankoop bij een internetwinkel, en hopelijk valt het mee.
En nu maar uitkijken naar volgende week! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:30:
Heb eindelijk ook de knoop doorgehakt en een 42PV70 gekocht :*)
Zal 1 dezer dagen aangeleverd worden...

Vraagje wat ik toch nog heb, na het lezen van verscheidene reviews en fora:

Heeft deze TV nu wel of geen digitale tuner?? Dacht zelf van niet.. toch?? :? :?
Nee, volgens mij is dat de PX70 (Engelse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:50:
[...]

Nee, volgens mij is dat de PX70 (Engelse versie)
Aaaah ok dat zou goed kunnen idd !!!
D8 al dat ik iets over t hoofd gezien had...

Thnx m8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ludwig71,
Das mooi, proficiat. Denk zelf ook aan Redcoon, hou ons op de hoogte, wil je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan de TH-42 PV 70 E bij Redcoon aan te schaffen.
Is dit het juiste (Nederlandse) model? Kan in de vorige posts even niks terugvinden.

Iemand nog een tip voor een goede homecinema set of dvd-speler bij dit scherm?

Alle tips/ervaringen zijn welkom!

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 17:46
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:31:
Is dit het juiste (Nederlandse) model? Kan in de vorige posts even niks terugvinden.

Bedankt alvast!
Je krijgt bij Redcoon de TH-42PV70E of TH-42PV70P, dat zijn geen Nederlandse modellen maar europese, als het goed is zit je met de garantie wel gewoon goed gedekt. Met een Duitse echter weer niet als ik het goed heb begrepen. De TH-42PV70F is het enige echte Nederlandse toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Frustie

Ik ga deze TV vrijdag kopen . Ik wou eerst een surroundset 2.1 aan te schaffen , Denon S301.
Ben dinsdag nu toch nog eens alles goed gaan beluisteren en niets kan toch tippen aan een echte 5.1 set ( kun je trouwens ook 3.1 virtual surround mee spelen ). Ik ga voor De Marantz 3001 of Denon 1707 en met Canton Movie 150 speakers. Klinken geweldig ! DVD recorder heb ik al , nl een Pioneer 530, zeer goed apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:03

MrScratch

I am rubber, you are glue

ConZito schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:41:
[...]

Je krijgt bij Redcoon de TH-42PV70E of TH-42PV70P, dat zijn geen Nederlandse modellen maar europese, als het goed is zit je met de garantie wel gewoon goed gedekt. Met een Duitse echter weer niet als ik het goed heb begrepen. De TH-42PV70F is het enige echte Nederlandse toestel.
En hoe zit het dan met de 37inch modellen? Ik zie bij hun een 37PV70E en tevens een 37PV71F. Is het eerste een europese versie en de tweede een Nederlands toestel (ivm de F op het eind), maar de 71 wijkt weer af. Ze schelen overigens 5 euro in prijs.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:00
Kan iemand mij aanraden welk type het beste is voor weinig geld? De 45/60 serie is nu vrij goedkoop, dus daar zou ik wel eentje van willen. Er zijn namelijk verschillende types, 45, PV60E, PX60E, etc
T gaat om 42"

[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 09-05-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
MrScratch schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:13:
[...]

En hoe zit het dan met de 37inch modellen? Ik zie bij hun een 37PV70E en tevens een 37PV71F. Is het eerste een europese versie en de tweede een Nederlands toestel (ivm de F op het eind), maar de 71 wijkt weer af. Ze schelen overigens 5 euro in prijs.
De 71F is met Duitse handleiding en verder geen. Ik heb vandaag nog even Panasonic gebeld (omdat ik het nu wel eens zeker wil weten) er is geen "echt" Nederlands model zeggen ze nu, alles is regio europa wat betreft 70EY/F/P. Het verschil is dat de 70EY alleen een engelse handleiding meekrijgt, de 70F meerdere waaronder Nederlands, de 70P meerderen en geen Nederlands. Dus bedrijven die adverteren met Nederlands model zou ik met een korreltje zout nemen, Panasonic wist me ook te vertellen dat alle in europe gekochte modellen aan huis garantie hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door ConZito op 09-05-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ConZito schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:41:
De TH-42PV70F lijkt mij meer het Belgische model:

http://www.panasonic.be/s...enu/1250303_l6/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Ik zou zeggen check me nieuwe post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:31:

Bedankt alvast!
Volgens mij:
70E: Nederlands
70F: Belgisch
71F: Duits

Wat betreft homecinema:
Ik ben er ook wat voor aan het rondsurfen, en ik kom tot deze bevinding:
Als je goedkoop wil gaan, dan zijn de eenvoudige homecinemasetjes van philips waar voor je geld,
en als het wat meer mag kosten, dan zijn de KEF 2005.2 speakers heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
een nogal specifiek vraagje aan de eigenaars van de 37 en 42 inch toestellen (zowel 70 als 700 en weet ik veel welke reeksen nog)...

moet je met de afstandsbediening echt naar de plasma richten om 'm te laten ontvangen... of is ie niet zo kieskeurig...? Ik heb nu een panasonic crt en moet zeggen dat dat soms wel vervelend is... ik merk dat sommige andere merken hun remotes zelfs reageren als je de remote achterstevoren vast houd of vanuit een schuine hoek bedient...

you follow me..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag nog even Panasonic gebeld (omdat ik het nu wel eens zeker wil weten)
Kijk , daar hebben we nog eens wat aan :) bedankt ConZito!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:43:
Lang getwijfeld tussen de verschillende merken, lcd of plasma, hd-ready of toch full-hd, 37" of 42"...
Gisteren nog eens in de winkel gaan kijken, en op ongeveer 3m70 van de 37" en de 42" gaan staan, en resoluut voor de 42" gekozen.

Vandaag heb ik de 42PV70 op redcoon besteld. *O*

Hij zou direct leverbaar zijn, dus ik vermoed dat ik hem dan begin volgende week mag verwachten.
Het is mijn eerste aankoop bij een internetwinkel, en hopelijk valt het mee.
En nu maar uitkijken naar volgende week! :9~
heb ik ook bij redcoon besteld, zondag betaald, vrijdag in huis! lekker vlot, maar heb voor de zekerheid wel enkele keren een chat met hen gedaan om ze een beetje achter de broek te zitten. kan nooit kwaad. enjoy!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:19:
@ludwig71,
Das mooi, proficiat. Denk zelf ook aan Redcoon, hou ons op de hoogte, wil je?
gewoon bestellen bij hen, heb daar net 2 wkn gelee een plasma gekocht en eigenlijk niets dan lof, lekker vlot en goede service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het spoor nu een beetje bijster. Nu zie ik dat er ook nog een TH-42PV71F bestaat. Weet iemand wat het verschil is met de PV70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 12:07
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:35:
Ik ben het spoor nu een beetje bijster. Nu zie ik dat er ook nog een TH-42PV71F bestaat. Weet iemand wat het verschil is met de PV70?
Ja, lees dit topic maar eens door... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Martijn schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:54:
[...]

Ja, lees dit topic maar eens door... :+
Niet te doen dit inderdaad, denk dat die typenummers fijn in de eerste nieuwe openingspost mogen van het nieuwe topic, daar zijn we inmiddels ook wel aan toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Bovenaan zit gewoon een zoekfunctie. Als je even zoekt op "TH-42PV71F", dan vind je heel makkelijk wat het inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ConZito schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:19:
[...]Niet te doen dit inderdaad, denk dat die typenummers fijn in de eerste nieuwe openingspost mogen van het nieuwe topic, daar zijn we inmiddels ook wel aan toe :)
..mwoh, nog 170 posts zo ongeveer ;) maar het komt in zicht idd. Ben nu erg druk, en vakantie komt eraan, dus mijn tijd is wat beperkt. Maar ik zal eens kijken of ik de huidige openingspost alvast kan aanpassen eerdaags...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:45:
[...]
..mwoh, nog 170 posts zo ongeveer ;) maar het komt in zicht idd. Ben nu erg druk, en vakantie komt eraan, dus mijn tijd is wat beperkt. Maar ik zal eens kijken of ik de huidige openingspost alvast kan aanpassen eerdaags...
Bedoelde het niet vervelend ofzo hoor, zal binnenkort ook even een review in elkaar draaien van mijn "nieuwe" TV, die volgende week dus komt. Kan ik er direct foto's en alles van maken, zijn geloof ik wel mensen die daar op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voodooless schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:43:
Bovenaan zit gewoon een zoekfunctie. Als je even zoekt op "TH-42PV71F", dan vind je heel makkelijk wat het inhoudt.
Nou gedaan wat je zei, maar dit levert toch echt geen posts op waar duidelijk instaat wat het inhoudt of waar de verschillen liggen hoor. Of ben ik nou blind?...

Iemand die de moeite wil nemen om de verschillende types even neer te zetten met de verschillen per type?
Zou inderdaad makkelijk zijn als dit gewoon in de beginpost zou kunnen komen staan.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is de bijgeleverde voet van de TH-37/42PV modellen draaibaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:04:
[...]

Nou gedaan wat je zei, maar dit levert toch echt geen posts op waar duidelijk instaat wat het inhoudt of waar de verschillen liggen hoor. Of ben ik nou blind?...

Iemand die de moeite wil nemen om de verschillende types even neer te zetten met de verschillen per type?
Zou inderdaad makkelijk zijn als dit gewoon in de beginpost zou kunnen komen staan.

Alvast bedankt!
ConZito in "[Plasma] Het grote Panasonic nieuwe mode..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Redcoon heb je de volgende 3 verschillende modellen:

TH42 PV 71F 1219,-
TH42 PV 70E 1175,-
TH42 PX 71E 1295,-

In jouw post zie ik daar niet alles van terug.
Bovendien liggen de prijsverschillen vast niet in de handleidingen.

Iemand die een duidelijk beel kan geven waarin de bovenstaande modellen dan verschillen en dus waarom de prijsverschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:11:
[...]

Bij Redcoon heb je de volgende 3 verschillende modellen:

TH42 PV 71F 1219,-
TH42 PV 70E 1175,-
TH42 PX 71E 1295,-

In jouw post zie ik daar niet alles van terug.

Iemand die een duidelijk beel kan geven waarin de bovenstaande modellen dan verschillen en dus waarom de prijsverschillen?
Redcoon is van een orgine Duits bedrijf met winkels in een aantal Europese landen. Het is een gevalletje vraag en aanbod en hoe een bedrijf zijn database wenst te vullen met modellen. Als iemand persee een PX71E wil dan zitten daar dus blijkbaar voor de leverancier kosten aan verbonden omdat deze dus niet bij een Nederlandse groothandel wegkomt maar bijvoorbeeld een Engelse.

De PX serie is identiek aan de PV serie, echter weer het verschil van de meegeleverde handleidingen. Een fabrikant zal hier zo zijn redenen voor hebben om verschillende typenummers te hanteren per land en afzetmarkt.

Je kan altijd nog de handleidingen downloaden op de Panasonic site en die specificaties van de verschillende modellen naast elkaar leggen, ik vermoed dat je geen verschillen gaat ontdekken, afgezien dat de PX in de handleiding SECAM en meerder pal formaten specificeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door ConZito op 10-05-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

LeGato23 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:05:
Is de bijgeleverde voet van de TH-37/42PV modellen draaibaar?
Nee, en maar goed ook, want zo'n zware TV draaien op zo'n dunne voet kan alleen maar gammel zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:11:
Vast niet, want je krijgt er een heel stapeltje in verschillende talen bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
voodooless schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:27:
[...]

Nee, en maar goed ook, want zo'n zware TV draaien op zo'n dunne voet kan alleen maar gammel zijn.

[...]

Vast niet, want je krijgt er een heel stapeltje in verschillende talen bij :9
Hij schijnt toch echt te kunnen draaien, beweert een belgische Panasonic PDF. Ik kreeg het iig niet voor elkaar, dus het zal wel heel stroef gaan, daarbij vind ik het ook niet echt boeiend.

http://www.panasonic.be/s...53065/VIERA_Spring_NL.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ConZito schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:26:
[...]

Redcoon is van een orgine Duits bedrijf met winkels in een aantal Europese landen. Het is een gevalletje vraag en aanbod en hoe een bedrijf zijn database wenst te vullen met modellen. Als iemand persee een PX71E wil dan zitten daar dus blijkbaar voor de leverancier kosten aan verbonden omdat deze dus niet bij een Nederlandse groothandel wegkomt maar bijvoorbeeld een Engelse.

De PX serie is identiek aan de PV serie, echter weer het verschil van de meegeleverde handleidingen. Een fabrikant zal hier zo zijn redenen voor hebben om verschillende typenummers te hanteren per land en afzetmarkt.

Je kan altijd nog de handleidingen downloaden op de Panasonic site en die specificaties van de verschillende modellen naast elkaar leggen, ik vermoed dat je geen verschillen gaat ontdekken, afgezien dat de PX in de handleiding SECAM en meerder pal formaten specificeerd.
Dus die prijsverschillen gaan eigenlijk nergens over als ik het goed begrijp....
Waarom zou je in hemelsnaam 120 euro meer betalen voor een TH42 PX 71E als deze bijna niks verschilt van de TH42 PV 70E.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:42:
[...]

Dus die prijsverschillen gaan eigenlijk nergens over als ik het goed begrijp....
Waarom zou je in hemelsnaam 120 euro meer betalen voor een TH42 PX 71E als deze bijna niks verschilt van de TH42 PV 70E.....
Ik vergeet idd 1 ding, de DVB-T tuner...maar daar heb je in NL IMHO geen zak aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voodooless schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:27:
[...]

Gammel, zeer zeker niet. Mijn PV60 bezit een draaibare en dat is een degelijke constructie.

Het dunnere gedeelte loopt onder de tv namelijk over naar een brede rand die bijna net breed is als het scherm, en hier rust het scherm als het ware op.

Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/product_images/Panasonic/Panasonic_sockel.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dus je kunt dat ding gewoon draaien :+ Ik heb het geprobeerd, maar er gebeurde niet veel ;) In ieder geval is het zeer degelijk gemaakt als dat inderdaad zo is.

Straks eens testen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
voodooless schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:29:
Dus je kunt dat ding gewoon draaien :+ Ik heb het geprobeerd, maar er gebeurde niet veel ;) In ieder geval is het zeer degelijk gemaakt als dat inderdaad zo is.

Straks eens testen dan :)
Mjah ik durfde het ook niet aan, misschien dat er een "lock" clipje opzit dat je eerst in moet drukken ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van de Panasonic TH42PV 70e.

Heb alleen het probleem dat ik alle zenders moet finetunen. dit gebeurde helaas niet automatisch nadat ik NL en Purmerend als locatie heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen koopt de 42pv70. Niemand de 42pv700 ? Ik ga morgen mijn plasma kopen en had gedacht aan de 42pv700 maar twijfel toch nog. Is de special coating , beter geluid en PIP misschien dan toch geen 300 EUR waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:21:
Iedereen koopt de 42pv70. Niemand de 42pv700 ? Ik ga morgen mijn plasma kopen en had gedacht aan de 42pv700 maar twijfel toch nog. Is de special coating , beter geluid en PIP misschien dan toch geen 300 EUR waard.
IMHO:
PIP is nutteloos, in het begin gebruik je het twee keer maar daarna vind je het toch niks.
Beter geluid? Bij zo'n tv hoort gewoon een versterker met betere speakers bij. Bij een bioscoop ga je namelijk ook niet alleen voor het grote doek maar ook voor het geluid. En die speciale coating kan mij gestolen worden. Ik zou persoonlijk voor de 300 euro goedkoper variant kiezen en voor die 300 euro een Pioneer 696 of een Denon 1730 dvd speler kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:11

BNX

Heb vandaag de knoop doorgehakt en tevens de PV70 bij Redcoon besteld,
direkt betaal met ideal dus hoop hem komende week binnen te krijgen...

ijdele hoop dat de bestelling van vanmorgen direkt op een pallet naar
het zuiden komt en morgen wordt afgeleverd in het zuiden van Limburg :'(

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
BNX schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:31:
Heb vandaag de knoop doorgehakt en tevens de PV70 bij Redcoon besteld,
direkt betaal met ideal dus hoop hem komende week binnen te krijgen...

ijdele hoop dat de bestelling van vanmorgen direkt op een pallet naar
het zuiden komt en morgen wordt afgeleverd in het zuiden van Limburg :'(
Kleine kans, verwerking loopt nu, krijg je een mailtje met daarin een bevestiging dat de order uitleverbaar is en je binnen 2 werkdagen gebeld gaat worden door de Greef Transport. Die dit dan weer in moet plannen om het bij je te brengen. Reken op ongeveer 5 tot 7 werkdagen voor hij in huis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:29:
[...]

IMHO:
PIP is nutteloos, in het begin gebruik je het twee keer maar daarna vind je het toch niks.
Beter geluid? Bij zo'n tv hoort gewoon een versterker met betere speakers bij. Bij een bioscoop ga je namelijk ook niet alleen voor het grote doek maar ook voor het geluid. En die speciale coating kan mij gestolen worden. Ik zou persoonlijk voor de 300 euro goedkoper variant kiezen en voor die 300 euro een Pioneer 696 of een Denon 1730 dvd speler kopen ;)
Wel op uw advies ga ik waarschijnlijk voor de 42PV70. Ik denk dat je gelijk hebt ivm PIP en zeker met het geluid. Coating moet ik nog eens bekijken.
Ik koop hem morgen samen met Marantz 3001 receiver en Canton Movie150 speakers. Dit samen met mijn Pioneer 530 DVD recorder zal wel een mooie set zijn zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:52:
[...]

Wel op uw advies ga ik waarschijnlijk voor de 42PV70. Ik denk dat je gelijk hebt ivm PIP en zeker met het geluid. Coating moet ik nog eens bekijken.
Ik koop hem morgen samen met Marantz 3001 receiver en Canton Movie150 speakers. Dit samen met mijn Pioneer 530 DVD recorder zal wel een mooie set zijn zeker.
Mocht het nog in je budget passen dan zou ik juist kijken naar de 4001/7001 uitvoering.
http://www.foka.nl/site/pm4001-silver-p-1659.html
Ik ga binnenkort de Denon 1930 dvd speler combineren met een Marantz 7001 versterker en KEF IQ9 speakers (een combinatie wat mij zo'n 1700 euro gaat kosten).

edit:
Hier had ik toen ook hulp gevraagd over speakers. Misschien dat het ook nuttig voor je kan zijn:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1191870/0
Uiteindelijk zelf wezen gaan luisteren en vond persoonlijk de KEF speakers mooi klinken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mss tochj maar de receiver via internet kopen , kan ik voor de SR4001 gaan.
Wat denken jullie van de speakers mordauntshort genie . Op internet EUR 795 , Cantons in de winkel EUR 625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ gup

Vergeet ook niet dat de PV700 ettelijke aansluitingen meer heeft dan de 70, handig voor 'n snelle aansluiting van je camera, laptop, etc... De PIP is inderdaad vrij overbodig. De antireflecterende (anti-glare coating) folie werpt wel vruchten af bij helder omgevingslicht, uiteraard zijn de weerspiegelingen niet volledig weg. Qua geluid, tja...als je inderdaad een "betere" home-cinema ervaring wilt, dan moet je maar externe toestellen aansluiten. Uiteindelijk heb je op/in je TVkast een tiental toestellen staan en kluwe van kabels en niet iedereen heeft zo'n installatie. Je kan wel alles mooi inbouwen en wegsteken (kost ook geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de 42PV700 gekocht, je kijkt toch niet altijd met de home-cinema naar tv, dan wens ik ook een deftig geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:06:
mss tochj maar de receiver via internet kopen , kan ik voor de SR4001 gaan.
Wat denken jullie van de speakers mordauntshort genie . Op internet EUR 795 , Cantons in de winkel EUR 625
Ik heb de genies al ruim een jaar thuis staan met film is het echt perfekt.
En met muziek is het zeer goed voor deze wat kleinere speakers.
En het design is ook zeer vet vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de exacte hoogte van de doos?
Ik heb een stationwagon die 85cm hoog is. Zou de doos hier rechtop in kunnen??? Anders vrees ik dat ik hem liggens moet vervoeren... :|
Of ik moet de aanhangwagen achter de auto hangen... maar uh... een tv halen met de aanhanger? Het moet niet gekker worden. |:(
Ik hoop dus dat ie past. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
over welk model heb je het? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:33:
over welk model heb je het? :P
Sorry vergeten... de 42PV70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:07:
@ gup

Vergeet ook niet dat de PV700 ettelijke aansluitingen meer heeft dan de 70, handig voor 'n snelle aansluiting van je camera, laptop, etc... De PIP is inderdaad vrij overbodig. De antireflecterende (anti-glare coating) folie werpt wel vruchten af bij helder omgevingslicht, uiteraard zijn de weerspiegelingen niet volledig weg. Qua geluid, tja...als je inderdaad een "betere" home-cinema ervaring wilt, dan moet je maar externe toestellen aansluiten. Uiteindelijk heb je op/in je TVkast een tiental toestellen staan en kluwe van kabels en niet iedereen heeft zo'n installatie. Je kan wel alles mooi inbouwen en wegsteken (kost ook geld)
mee eens en waar praten we nu eigenlijk over....als je toch zoveel geld uitgeeft aan een tv, dan maar meteen een met alles er op en aan...voor een normale prijs....ik heb ook voor de 700 gekozen (ik hoop dat ie binnen paar dagen komt!) ondanks dat ik een zeer knappe Harman Kardon met zeer knappe boxen in huis heb, maar toch wel lekker om gewoon op de tv zelf ook goed geluid te hebben...en die aansluitingen komen ook wel van pas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:30:
Wat is eigenlijk de exacte hoogte van de doos?
Ik heb een stationwagon die 85cm hoog is. Zou de doos hier rechtop in kunnen??? Anders vrees ik dat ik hem liggens moet vervoeren... :|
Of ik moet de aanhangwagen achter de auto hangen... maar uh... een tv halen met de aanhanger? Het moet niet gekker worden. |:(
Ik hoop dus dat ie past. _/-\o_
Doos van een 42" is 79 hoog, 137 breed, en 39 diep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ConZito schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:19:
[...]

Doos van een 42" is 79 hoog, 137 breed, en 39 diep :)
Bedankt... Dan past ie dus in mijn auto. Nu maar wachten tot die internetshop eindelijk eens belt. Heb hem vorige week vrijdag besteld bij voordeelhalen.eu.
Hij zou eind deze week klaar staan. Heb er echter niet zo veel vertrouwen in.
Ik zal er morgen eens bellen hoe het er mee staat want wachten kan ik echt niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:32:
[...]

Bedankt... Dan past ie dus in mijn auto. Nu maar wachten tot die internetshop eindelijk eens belt. Heb hem vorige week vrijdag besteld bij voordeelhalen.eu.
Hij zou eind deze week klaar staan. Heb er echter niet zo veel vertrouwen in.
Ik zal er morgen eens bellen hoe het er mee staat want wachten kan ik echt niet meer...
Wachten is idd bloedirritant, er staat er hier 1 in de woonkamer in doos, niet dattie het doet verder ofzo...maandag m'n nieuwe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Heb weer ff lekker kunnen kijken. Ik moet zeggen dat de analoge ontvangst helemaal niet verkeerd is. De filters doen prima zijn werk en de scale opties zijn prima. Deinterlacing lijkt ook goed zijn werk te doen.

Verder heb ik ook nog een DVI -> HDMI kabel gekocht vandaag en mijn linux bakje aangesloten. Eerst kreeg ik een heel vraag beeld wat 720p zou moeten voorstellen. Resoluties was echter veel te laag voor 720p. Toen ik mijn gewone 24" LCD aansloot zei deze ook 1280x720, maar ook daar zag het er vaag uit. Ik heb dus maar ff 1280x720 en 1920x1080 in mijn xorg.conf toegevoegd en xorg gerestart. En zie daar: perfect 720p beeld. FF een HD filpje aangezet (Sin City) en: wow, wat is dat scherp en strak zeg :D Echt schitterend! De zwartgradaties blijven steeds weer indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Dat vage beeld wat je eerst had komt natuurlijk doordat je linux bak niet de native resolutie stuurde naar het scherm maar daar ben je zelf ook achter gekomen :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

The Legend schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:26:
Dat vage beeld wat je eerst had komt natuurlijk doordat je linux bak niet de native resolutie stuurde naar het scherm maar daar ben je zelf ook achter gekomen :+
Nee, het was nog anders. Wat je zag was echt geen 1280x720 (wat de LCD aangaf), maar echt heel iets anders (een stuk lager). Misschien heeft de nvidia kaart ermee zitten knutselen ofzo.

Native aansturen zou ook kunnen, maar ik vertrouw netjes op de scalers in de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:35
Hoi Mensen,

Hoor dat een aantal mensen nu zo mooie 70/700 in de woonkamer hebben staan. Zou 1 van jullie misschien een productsurvey kunnen maken?

Liefst 1 van de 70 en 1 van de 700.

Ik hoop dat er iemand is die daar even tijd voor heeft.
En het liefst met een paar leuke pics er bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het spoor al een paar dagen bijster. Weet echt niet meer welke 42" ik moet nemen. De 70 of 700. Beiden mooi apparaat. 700 is wel iets uitgebreider, maar enige echt belangrijke vind ik de coating tegen het weerspiegelen van licht.
Maar daarentegen vind ik persoonlijk het design van de 70 mooier, vind de zilveren rand van de 700 wat minder en de omlijsting is stuk breder dan bij de 70. Maar een keer in de winkel gaan kijken, weet alleen nog steeds niet waar de 700 te bekijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nu op kieskeurig dat er v.a. mei ook TH-42PX730 te krijgen is. Weet iemand wat hier nieuw aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:17

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:13:
Zie nu op kieskeurig dat er v.a. mei ook TH-42PX730 te krijgen is. Weet iemand wat hier nieuw aan is?
meer functionaliteit

op het eerste gezicht dan he

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Niet online
Gisteren de 37" versie opgehangen aan de muur met een standaard montage set.
Helaas moest ik wel 3x terug om een ander type beugel te halen.
Bij de nieuwe pana's blijken de montage punten toch 5cm breder geplaatst te zijn.
Uiteindelijk lukte het met een vogel EFW 6305 beugel (tot 42")

Misschien een tip voor mensen die er ook een op gaan hangen

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de TH42PX730 de duitse versie van de TH42PV700F. Kijk anders maar 'ns op www.panasonic.de.

Weet iemand misschien raad op het volgende. Ik bezit nu 'n PS2 en zou later dit jaar 'n PS3 willen aanschaffen en dan aansluiten aan m'n TH42PV700 via component of HDMI. Ik speel niet al te vaak maar kijk enorm graag en véél DVDs. Nu... de PS2 geeft een zeer mooi beeld via component en met 576i uitgang en de TV interlaced en scaled dit écht perfect. Maar hoe is de kwaliteit via PS3 (met DVD) en doet deze een 576i of 480p of zelfs 576p (mocht dit bestaan). En is 480p mooier of lelijker dan 567p/i? En mocht ik 'ns een BlueRay disc'je inleggen, kan men dan handmatig kiezen voor 720p (meest interessant voor een scherm met native resolutie van 1024x768p) of zelfs 1080p wat de PV70(0) aankan. Maar er waren geruchten dat de PS3 BD films downscaled naar 480p op bepaalde tv.
Sorry dat deze vraag gesteld wordt in deze Thread, maar ik herinner me iemand hier die eveneens de nieuwe panasonic heeft en ook de PS3
Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
damn... met deze TH-42PX730 is de keuze nog moeilijker aan het worden... pfff...

blijkt 1 analoge tuner en 1 digitale tuner te hebben dit type.... wil dit dan zeggen dat je in NL of BE zonder zo'n extra bakje (wat ik een doorn in 't oog vind om naast zo'n chique plasma te moeten stellen) digitale tv kan ontvangen... of ben ik nu als een rasechte noob uit m'n nek aan het kletsen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:13:
DVB-T digitale tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps vergeten! Wanneer PX gebruikt wordt, duidt dit op de aanwezigheid van een digitale tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ renio
Neen, zo'n bakje heb je alsnog nodig, omdat de DVB-T niet alle digitale kanalen ontvangt die er in België (benelux) zijn (canvas wel denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:10:
Oeps vergeten! Wanneer PX gebruikt wordt, duidt dit op de aanwezigheid van een digitale tuner.
Wel apart dat ie goedkoper is! misschien omdat het duitse import is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren m'n 700 binnengekregen!!!!!
Wat een beeld zeg, ongelooflijk. Was het wachten meer dan waard!
DVD via component aangesloten ziet er werkelijk schitterend uit. Heb even snel de dvd "CARS" (tekenfilm) opgezet en het is niet meer normaal zo scherp! Ook digitale tv van @Home is loepzuiver, en zelfs het analoge signaal is nog prima te kijken! Voor een tv komt er verbluffend goed geluid uit de speakertjes. SD kaartlezer is een leuke gadget, meteen geprobeerd, en de foto's spatten van je scherm af! De "anti glare coating" doet z'n werk prima. Mijn tv staat precies recht tegenover een raam. Heb nog geen seconde last gehad van spiegeling. Al met al ben ik supertevreden!! (maar die indruk hadden jullie denk ik al) *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:12:
@ renio
Neen, zo'n bakje heb je alsnog nodig, omdat de DVB-T niet alle digitale kanalen ontvangt die er in België (benelux) zijn (canvas wel denk ik).
bedankt voor de toelichting JanssenDaniel !

Kan iemand bevestigen of het analoge beeld op zo'n 70 of 700 reeks op z'n minst even goed is als op 'jouw' vroegere CRT ...? Als ik een plasma koop dan hoop ik een even goed analoog (of beter) beeld te hebben als op m'n huidige CRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renio schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:25:
[...]

bedankt voor de toelichting JanssenDaniel !

Kan iemand bevestigen of het analoge beeld op zo'n 70 of 700 reeks op z'n minst even goed is als op 'jouw' vroegere CRT ...? Als ik een plasma koop dan hoop ik een even goed analoog (of beter) beeld te hebben als op m'n huidige CRT.
Ik vind het beeld dat ik krijg op m'm 700 zeker even goed als vroeger op PHILIPS breedbeeld 100Hz CRT televise van 70cm diagonaal.http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renio schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:07:
[...]

damn... met deze TH-42PX730 is de keuze nog moeilijker aan het worden... pfff...

blijkt 1 analoge tuner en 1 digitale tuner te hebben dit type.... wil dit dan zeggen dat je in NL of BE zonder zo'n extra bakje (wat ik een doorn in 't oog vind om naast zo'n chique plasma te moeten stellen) digitale tv kan ontvangen... of ben ik nu als een rasechte noob uit m'n nek aan het kletsen...?
Ja, vind het enige nadeel van de 700 het design. Vind persoonlijk de zilveren rand niet mooi. Anders had ik het sowieso al wel geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb ff een vraagje aan mede TH-42PV70 bezitters.. hebben jullie ook dat het beeld van bijv. een xbox component of ps3 hdmi bij sommige stilstaande kleurvlakken een lichte beeldruis hebben? dit is alleen zichtbaar bij bepaalde kleuren en op 50 cm afstand, in de menu schermen kan ik het ook een beetje zien.

Als ze dat allemaal hebben vind ik het helemaal geen probleem, maar als ik de enige ben verandert de zaak ;)

voorderest nog steeds nix dan lof, al schrok ik in het begin wel een beetje een beetje tijdelijke inbranding, wat je kan zien in een zwart scherm, maar wat gelukkig snel weer verdwijnt als je een film draait of een spel speelt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:24

sanook

_/-\o_

renio schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:07:
[...]

Er zit een DVB-T digitale tuner in, dat wil zeggen dat je er digitenne mee kunt ontvangen, maar verder niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zopas de 42PV700 gekocht samen met Marantz SR3001 receiver en Canton Movie 150 speakers. Ook digibox aangekocht.
Op 22 mei komt men alles installeren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:12:
Hallo ik heb ff een vraagje aan mede TH-42PV70 bezitters.. hebben jullie ook dat het beeld van bijv. een xbox component of ps3 hdmi bij sommige stilstaande kleurvlakken een lichte beeldruis hebben? dit is alleen zichtbaar bij bepaalde kleuren en op 50 cm afstand, in de menu schermen kan ik het ook een beetje zien.

Als ze dat allemaal hebben vind ik het helemaal geen probleem, maar als ik de enige ben verandert de zaak ;)

voorderest nog steeds nix dan lof, al schrok ik in het begin wel een beetje een beetje tijdelijke inbranding, wat je kan zien in een zwart scherm, maar wat gelukkig snel weer verdwijnt als je een film draait of een spel speelt :*)
Ik heb geen beeldruis op 50cm afstand of in de menu schermen met mijn TH-42PV700, zowel niet bij gebruik met component of hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:38:
[...]

Ja, vind het enige nadeel van de 700 het design. Vind persoonlijk de zilveren rand niet mooi. Anders had ik het sowieso al wel geweten.
vind dat dat m nou net mooier maakt als de pv70....ze zijn namelijk allemaal helemaal gladgelakt zwart....(veel in iedergeval)...dit is net ff anders....en mooier in mijn ogen.... 8)7

gelukkig maar dat smaken verschillen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb donderdag de 70e besteld bij redcoon en woensdag hebben ze mij de 70P 8)7 geleverd dus een snelle levering al bij al.Heb 1255 euro betaald verzending en onder rembours omdat dit de eerste keer is dat ik iets via het internet kocht en toch niet helemaal vertrouwde koste 10 euro meer .er zit dus geen nederlandse handleiding bij, aangezien deze na een klein zoekwerk de poolse versie is www.panasonic.pl
kijk nog voorlopig analoog omdat ik aan het wachten ben op de digicorder van indi die eind mei uitkomt.het beeld vind ik niet beter of slechter dan mijn crt 82 100h jvc tv dus dat valt goed mee voor een 106 scherm.geluid is prima doet zeker niet onder voor mijn oude breedbeeld tv.
xbox 360 via de originele hd component kabel is echt prachtig maar weet niet goed wat een betere setting is 720 p of 1080 i .Al bij al ben ik zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:53:
heb donderdag de 70e besteld bij redcoon en woensdag hebben ze mij de 70P 8)7 geleverd dus een snelle levering al bij al.Heb 1255 euro betaald verzending en onder rembours omdat dit de eerste keer is dat ik iets via het internet kocht en toch niet helemaal vertrouwde koste 10 euro meer .er zit dus geen nederlandse handleiding bij, aangezien deze na een klein zoekwerk de poolse versie is www.panasonic.pl
kijk nog voorlopig analoog omdat ik aan het wachten ben op de digicorder van indi die eind mei uitkomt.het beeld vind ik niet beter of slechter dan mijn crt 82 100h jvc tv dus dat valt goed mee voor een 106 scherm.geluid is prima doet zeker niet onder voor mijn oude breedbeeld tv.
xbox 360 via de originele hd component kabel is echt prachtig maar weet niet goed wat een betere setting is 720 p of 1080 i .Al bij al ben ik zeer tevreden
720p is de betere setting! 1080i = 540p.
(hier hoort natuurlijk nog een mega lange verhaal bij met foto's en tabellen maar neem van mij aan dat 720p beter is en zoek het maar op via google en GoT waarom het zo is :D )
Gefeliciteerd met je aankoop! Vergeet aub niet om foto's hier te plaatsen! 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
Gisteren bijna een uur in de MM in Gent rond gehangen .. man wat een keuze!

De 42PV70 en 42PV700 stonden daar naast elkaar... vind beide mooi maar de PV700 heeft een bredere kader en ik heb 't liever zo minimalistisch mogelijk.
Als je vergelijkt met andere merken vind ik het wel teleurstellend dat op de PV70 de connecties voor S-Video of PC en dergelijke niet gewoon aan de zijkant of vooraan beschikbaar zijn. Ik zou voluit voor de PV70 kiezen... maar hoe ga ik dan zo af en toe mijn laptop daarop aansluiten.. (terwijl dat ding aan de muur zou hangen)??

Hoe doen jullie, PV70 bezitters, dat?

En dan nog... er stond een 37PV70 naast een 42 inch LG LCD scherm... beide speelden dezelfde DVD af en heb er 10 minuten op staan kijken (op een afstand van 3 a 4 meter) en zag nauwelijks verschil... alleen het prijskaartje: respectievelijk 1400 en 1100 euro... ik weet het dus niet zo goed meer... pffff :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
renio schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 09:13:
En dan nog... er stond een 37PV70 naast een 42 inch LG LCD scherm... beide speelden dezelfde DVD af en heb er 10 minuten op staan kijken (op een afstand van 3 a 4 meter) en zag nauwelijks verschil... alleen het prijskaartje: respectievelijk 1400 en 1100 euro... ik weet het dus niet zo goed meer... pffff :?
... voor DVD kijken zal het verschil minder groot zijn, maar bedenk ook of je (veel) TV kijkt. Dan zul je merken dat de plasma (in zijn algemeenheid) hier beter geschikt voor is al LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het zwart van Panasonic toch niet mooi vinden maar wel een goed plasmascherm willen hebben: overweeg dit scherm eens, de PW9 serie.
Het zijn plasma monitors zonder tuner en zonder boxen. De tuner heb je niet nodig want die krijg je van je kabelboer. En boxen ook niet want die lopen via je surroundset. Je krijgt dan een heel mooi strak panel zonder boxen dat er imo het mooist uitziet. Dit 50 inch scherm kost in Nederland 3.300 euro maar in Duitsland al voor 1.700 euro te verkrijgen en veel zaken versturen ook naar Nederland. After all, Amsterdam zit dichterbij Dusseldorf dan Munchen bij Berlijn etc.

Afbeeldingslocatie: http://produkte.panasonic.de/doc/nn0100/th-50ph9es/pict/th-50ph9es_20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
zit er helemaal geen audio op? dan is het leuk voor het zakelijke segment, maar ik wil niet iedere keer m'n receiver aan moeten zetten als ik ff snel het journaal wil kijken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:46:
zit er helemaal geen audio op? dan is het leuk voor het zakelijke segment, maar ik wil niet iedere keer m'n receiver aan moeten zetten als ik ff snel het journaal wil kijken ofzo :P
Dan laat je het toch gewoon aanstaan :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:46:
Er zit wel een audio aansluiting waar je twee standaardboxjes op kunt aansluiten. Ik heb zelf het (bijna) 3 jaar oude 37 inch model en daar twee Anthony Gallo micro boxjes op aangesloten. Prima geluid.
Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/5877/panny5nd3.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 09:52:
Voor de mensen die het zwart van Panasonic toch niet mooi vinden maar wel een goed plasmascherm willen hebben: overweeg dit scherm eens, de PW9 serie.
Het zijn plasma monitors zonder tuner en zonder boxen. De tuner heb je niet nodig want die krijg je van je kabelboer. En boxen ook niet want die lopen via je surroundset. Je krijgt dan een heel mooi strak panel zonder boxen dat er imo het mooist uitziet. Dit 50 inch scherm kost in Nederland 3.300 euro maar in Duitsland al voor 1.700 euro te verkrijgen en veel zaken versturen ook naar Nederland. After all, Amsterdam zit dichterbij Dusseldorf dan Munchen bij Berlijn etc.

[afbeelding]
Ja, maar dan moet je er nog wel terminals/inputboards bij kopen want standaard heeft hij alleen een VGA aansluiting en geen DVI of HDMI. Wil je bijvoorbeeld twee HDMI, een component en een SCART aansluiting dan ben je 400~500 Euro extra kwijt :X

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:52
Ik hoor steeds vaker dat je tv's goedkoop in Duitsland kunt halen. Ik woon vlak bij de grens. Kan iemand wat winkels/website's noemen waar je goedkope tv's kunt halen? Ik woon in Enschede dus dan is Nordhorn vlakbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:20:
Ik hoor steeds vaker dat je tv's goedkoop in Duitsland kunt halen. Ik woon vlak bij de grens. Kan iemand wat winkels/website's noemen waar je goedkope tv's kunt halen? Ik woon in Enschede dus dan is Nordhorn vlakbij.
Zelf woon ik ook dichtbij de duitse grens. Ik heb me ook verdiept in de prijzen daar...
Als je voor de 37 of 42PV70 gaat zijn de prijzen nagenoeg gelijk. Dan kun je beter voor een nederlands model gaan i.v.m. panasonicservice. Voor andere modellen en merken weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbadon schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:11:
[...]

Ja, maar dan moet je er nog wel terminals/inputboards bij kopen want standaard heeft hij alleen een VGA aansluiting en geen DVI of HDMI. Wil je bijvoorbeeld twee HDMI, een component en een SCART aansluiting dan ben je 400~500 Euro extra kwijt :X
Bij de prijs die ik noemde zit er een VGA + een HDMI card bij.
SCART heb je echt niet meer nodig, dat is zoooo 20e eeuw :)
Alleen nog een component board maar ik dacht dat hij ook component pakt via de VGA. Dus als je een PS2/Wii/XBOX1/XBOX 360 wil aansluiten kan dat via component/VGA , de PS3 en de 360 1337 kan via HDMI. Je PC via VGA/HDMI en je HDTV box via HDMI/Component/VGA.

Prima te doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben sinds kort mij echt aan het orienteren op wat voor tv ik moet gaan halen. zit zwaar te twijfelen tussen plasma en lcd. Plasma heeft heel licht mijn voorkeur maar wil graag full hd. Vind de nieuwe 50 inch alleen te groot en te duur, dus ga meer richting 42 inch. Deze is volgens mij alleen niet beschikbaar met full hd. Ik heb gekeken naar de TH-42PV700. daar zeggen ze op de site vana panasonic "De V-Real2 technologie zorgt door hoogwaardige 1080p beeldverwerking". maar de resolutie is maar 1024 x 768. wat is het verschil dan met full hd? en zie je dit als je 4 meter van je tv zit? ook zie ik hem niet bij pricewatch staan, is dit omdat hij nog zo nieuw is?

Vergeef mn eventuele noobheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij wat vertellen over de muurmontage van de PV70, welke vesa maat heeft deze, en wat is een goede , maar niet dure muurbeugel, en is dit een beetje zelf te doen ?

oja, welk model is de TH-42 PV 70 EH , ?? stond bij Redcoon...
Dank je

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 07:54:
[...]

720p is de betere setting! 1080i = 540p.
(hier hoort natuurlijk nog een mega lange verhaal bij met foto's en tabellen maar neem van mij aan dat 720p beter is en zoek het maar op via google en GoT waarom het zo is :D )
Gefeliciteerd met je aankoop! Vergeet aub niet om foto's hier te plaatsen! 8)
omdat je doet alsof je het zo goed weet waarom vertel je dan regelrechte onzin 1080i is GEEN 540p. jij snapt echt niet waar je over praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
Iemand met een antwoord aub...? Zou m'n keuze serieus eenvoudig maken...
[b][message=28017863,noline]Als je vergelijkt met andere merken vind ik het wel teleurstellend dat op de PV70 de connecties voor S-Video of PC en dergelijke niet gewoon aan de zijkant of vooraan beschikbaar zijn. Ik zou voluit voor de PV70 kiezen... maar hoe ga ik dan zo af en toe mijn laptop daarop aansluiten.. (terwijl dat ding aan de muur zou hangen)??

Hoe doen jullie, PV70 bezitters, dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:16
De Full-HD 42" komt over een paar maanden uit.
Kijk hier maar http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu/1250410_l6/index.html
BaZZeHH schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:41:
Ik ben sinds kort mij echt aan het orienteren op wat voor tv ik moet gaan halen. zit zwaar te twijfelen tussen plasma en lcd. Plasma heeft heel licht mijn voorkeur maar wil graag full hd. Vind de nieuwe 50 inch alleen te groot en te duur, dus ga meer richting 42 inch. Deze is volgens mij alleen niet beschikbaar met full hd. Ik heb gekeken naar de TH-42PV700. daar zeggen ze op de site vana panasonic "De V-Real2 technologie zorgt door hoogwaardige 1080p beeldverwerking". maar de resolutie is maar 1024 x 768. wat is het verschil dan met full hd? en zie je dit als je 4 meter van je tv zit? ook zie ik hem niet bij pricewatch staan, is dit omdat hij nog zo nieuw is?

Vergeef mn eventuele noobheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 21:39

kingfriko

100 % BULLY

iemand enig idee wat de panasonic th-42pv70 momenteel bij de mediamarkt kost ?

kingfriko

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.