Ik wil hem ook wel graag weten! 
Cheetah.
Cheetah.
[ Voor 89% gewijzigd door .Johnny op 19-02-2007 11:38 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 26% gewijzigd door .Johnny op 19-02-2007 11:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 18:46 ]
[ Voor 18% gewijzigd door .Johnny op 20-02-2007 10:53 ]
Uit een kapotte versterker gehaald.Johnny schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:09:
Hoe kom je aan die enorme heatsink?
Misschien, maar bedenk wel dat bij de PCI-e versie de VRM's een veel kleiner plak-oppervlak hebben. Ik weet niet of 1 groot zwaar koelblok dan blijft hangen, denk eigenlijk van niet.Misschien wel handig om te vermelden voor de mensen die niet dat AC ding willen kopen?
[ Voor 9% gewijzigd door Jejking op 20-02-2007 14:00 ]
Heb je een link van die review? (ben erg luiJejking schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:41:
Ik las gister een review waarin ze een X1950Pro gingen voltmodden. Meer dan 1.35V trok die niet omdat de VRM's DIK over de 100 graden gingen, richting 120 zelfs.
Verwijderd
Hmm kee, ik kan em zelf ook niet meer terugvinden (kwam er via Google), dus helaasSpankmasterC schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:01:
[...]
Heb je een link van die review? (ben erg lui)
En de X2 heeft in principe airflow richting de VRM's, dit blijkt soms niet genoeg te zijn. Daarom is er nu een speciale koeler van Arctic Cooling uitgebracht voor de VRM's, zie de vorige pagina aan reacties.
Verwijderd
Met de Club3D AGP versie heb je normaal geen enkel probleem. Temps zijn hier 37/48° en geen enkel stabiliteitsprobleem.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:30:
Weet iemand of het uitmaakt of ik een AGP versie of een PCI-e versie van deze kaart heb, dat kon ik namelijk niet direct uit informatie van de TS afleiden. Ik wacht namelijk op dit moment op de door mij bestelde AGP versie van Club3D.
Overigens heb ik wel een extra 120mm intake fan in m'n Antec P180B kast zitten zie lucht aanzuigt en rechtstreeks over en onder de videokaart door blaast, dus extra koeling van de kaart behoort zeker tot de mogelijkheden, want ik kan die fan nog wel wat harder laten draaien.
Ik gebruik ati tool en heb de "normale" instelling. Geen idee wat dat betekent, maar ik heb em op "do not override" staan"Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:35:
@.Johnny welke temp conf heb je met ati tray tools?
kijk eens naar deze plaatjes:Jejking schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:41:
weet iemand of de Accelero X2 van Arctic wél de VRM's koelt?
Kijk eens onderaan op de OP.Jejking schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:55:
Even zoeken naar die speciale koeler dan maar
Ja, ik dus. Je hebt wel betaald enzo via paypal? mail ze anders, ik kreeg daar gewoon reactie op (belachelijk dat ze daar iemand op hebben zitten voor die ene dollar per unit, dat kan economisch echt niet uit! maar wel mooie service)huuub schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:25:
Heeft iemand zijn heat spreader via EBAY al ontvangen. Ik wacht al meer dan 2 weken
[ Voor 74% gewijzigd door .Johnny op 20-02-2007 17:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Omdat ik dezelfde conf heb als jou , alleen wacht ik nog op de heatsink en dan zijn jou fotos precies hetzelfde te vergelijken met die van mij..Johnny schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:36:
[...]
Ik gebruik ati tool en heb de "normale" instelling. Geen idee wat dat betekent, maar ik heb em op "do not override" staan"
Waarom wil je dit weten eigenlijk? de extra fan die ik erbij heb gehangen wordt niet bediend door de videokaart. Die zit op mn moederbord aangesloten.
[...]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Ik zie ze op deze kaart niet zitten...Indy91 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:00:
Ben van plan om de Gecube X1950Pro AGP 256MB aan te schaffen.
Kan iemand mij vertellen waar de VRM's kunnen zitten op deze kaart?
De layout van het uiteinde van Gecube ziet er namelijk een stuk anders uit dan bijvoorbeeld de Sapphire, Club3d en Powercolor.
[ Voor 43% gewijzigd door .Johnny op 21-02-2007 10:35 ]
weet jij heel toevallig of HIS dat ook doet?Bobnofski schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:09:
Gecube gebruikt het verbeterde ontwerp van Ati, waarbij de spanning wordt geregeld op de ouderwetse manier. Duurder om te fabriceren en die spoelen kunnen irritant gaan piepen bij overklokken maar qua warmte-ontwikkeling 1000x beter dan het eerste Ati referentieboard.
pricewatch GeCube X1950Pro 256MB DDR3 AGP
Goedkoopste nu 197 euro, ik heb 205 betaald voor m'n Club3D met Accelero X2 cooler die los 16 euro kost. Hmm... ik zou het wel weten als ik nu een 1950Pro AGP zou kopen, dat zou dan dus echt een Gecube worden. Alhoewel het op deze foto lijkt alsof de bevestigingsplaat ook als koelplaat wordt gebruikt en dan zou er geen Accelero X2 op passen, zie ook onderzijde.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Trouwens even een vraagje tussendoor, zie dat jij ook de Asus p5b-deluxe hebt, als ik bv Qfan aan zet in de bios voor de chasis fans (bv op Optimal dan gaan bij mij de fans niet harder draaien als het heter wordt in de kast, of als de Cpu meer werk moet doen, de Cpu fan doet dit prima gaat mooi in de toeren in de hoogte maar de chasis Fans blijven op 7 volt gaan niet in de hoogte).Johnny schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:54:
Prachtig, die fan kon ik door 1 pootje af te breken en een stukje uit een al aanwezige sleuf uit te veilen precies op de kaart schuiven:
[afbeelding]
Klik voor full scale
Dit is natuurlijk geen blijvertje, maar het is een begin van een oplossing. Hij kan gelukkig wel redelijk stil gezet worden door de QFAN van het moederbord, maar ideaal is het nog niet. Mijn hele airflow in de kast wordt in de war gestuurd.
Ik wil nog steeds gaan zagen in dat koelblok, maar dat is toch moeilijker dan ik dacht. Ik kom niet ver met een ijzerzaagje.
@Anton_NL, je probleem lijkt me weinig te maken te hebben met de hier genoemde crashes. Ik zou een apart topic proberen.
Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1
Als ik de grote foto bekijk denk ik van niet. HIS heeft wel beter nagedacht over het afvoeren van de hitte van de VRM's, ze hebben een eigen koelblok met de fan er direkt boven die koele lucht aanzuigt. Ik ken de kaart verder niet maar dat lijkt me meer dan voldoende om crashes door de VRM's te voorkomen.bartgrefte schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:40:
[...] weet jij heel toevallig of HIS dat ook doet?
Bedankt voor je heldere uitleg.Bobnofski schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:09:
Gecube gebruikt het verbeterde ontwerp van Ati, waarbij de spanning wordt geregeld op de ouderwetse manier. Duurder om te fabriceren en die spoelen kunnen irritant gaan piepen bij overklokken maar qua warmte-ontwikkeling 1000x beter dan het eerste Ati referentieboard.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Op welke datum had je ze besteld??huuub schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:17:
Gisteren ook de heat spreaders ontvangen. Rommel past voor geen meter op mijn X1950 powercolor met Accelero x2. Op een duur toch er op gekregen. Al chance dat ik die pads mee had besteld.
Maar er ondertussen terug afgedaan wegens opnieuw crashes... jongens toch...
Ik denk dat dat voor een specifieke kaart is zunne...
In alle geval ga ik proberen mijn eigen koelblokjes er terug op te zetten. Want zo was hij nu ondertussen wel ongeveer stabiel. Alleen vallen ze er weer cst af. Een soort wasknijper zou interessant zijn ;-) (daar zeg ik al zo iets)
Succes met prutsen mannen. (heb trouwens nog eentje over, had er 2 besteld, af te halen in Lommel)
Nee hoor, zo hoort ie in een AC Silentium Pro kastMiskentTalent schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:07:
[...]
Uh trouwens je hebt je koeler op de Cpu ook verkeert om??? hij moet de lucht naar achteren blazen
[ Voor 13% gewijzigd door .Johnny op 21-02-2007 14:49 ]
Hee ja je hebt gelijk als ik zo de foto zie ja, maar zo,n kast heb ik niet natuurlijk, heb gewoon een arbeiderskasje moet ie daar dan ook zo in.Johnny schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:47:
[...]
Nee hoor, zo hoort ie in een AC Silentium Pro kast
[afbeelding]
Staat ook duidelijk in de installatie handleiding van de Freezer (when used in conjunction with an AC Silentium case...)
maar dat is een beetje off-topic.
Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1
Verwijderd
okidoki!Bobnofski schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:15:
[...]
Als ik de grote foto bekijk denk ik van niet. HIS heeft wel beter nagedacht over het afvoeren van de hitte van de VRM's, ze hebben een eigen koelblok met de fan er direkt boven die koele lucht aanzuigt. Ik ken de kaart verder niet maar dat lijkt me meer dan voldoende om crashes door de VRM's te voorkomen.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ze hebben niks te willen, je moet ze is even goed met de garantievoorwaarden om de oren smijten.wortelsky schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:48:
Ik heb hier de sapphire 1950 pro 512 en die begon in een keer strepen te vertonendoor heel het beeld..... Dit kan ik even aankijken en dan loopt pc vast en restart.... Dit is 1 x vanzelf weggegaan maar nu blijft het maar. Ik heb de kaart van Hi tune vandaan en die willen hem totaal niet terug nemen ! Wat is dit voor garantie ????ja of hij kan naar onderzoek van sapphire... wat ongeveer 150 euro gaat kosten ! Help?
Verwijderd
Heb ik ook al gehad bij de zaak Hi Tune !MiskentTalent schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:54:
[...]
Ze hebben niks te willen, je moet ze is even goed met de garantievoorwaarden om de oren smijten.
Ze horen hem zo ie zo in de garantie tijd terug te nemen en of voor je opsturen naar Saphire (dus bellen met die zooi daaro, heb ook al eens problemen met ze gehad om zoiets)![]()
vindt ik echt slecht voor zo,n zaak.
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 19:04 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 21:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 00:06 ]
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
[ Voor 23% gewijzigd door wortelsky op 22-02-2007 19:11 ]
Wat een boute winkel dan, snel een Shopsurvey over schrijvenwortelsky schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:57:
WAT? dit is ook hi tune ! Ze zeggen dat ik een voeding van 500 watt moet hebbe.... hier wacht,
Beste Wouter,
Van alle kaarten die wij tot op heden retour hebben ontvangen bleek het allemaal om artifact fouten te gaan welke door de gebruiker zelf zijn veroorzaakt.
Kijk daarom onderstaande goed na!
1. Koeling van je systeem
2. Voldoende voeding -> 500W
3. CPU voltage default
4. AGP slot standaard snelheid
koeling is oke, voeding is oke( greenpower 430W) cpu boeid nie maar oke, agp slot oke. Maar hoe kunnen ze dan bewijzen dat het bijvoorbeeld door overklokken komt en mij de kosten geven?
Shop survey ingevuld. En verder hier een topic over starten is ook zo dubbel, daar is deze toch al voor. Ik had eerder al last van vrm ( denk ik) omdat hij ook al af en toe uitviel maar ik dit niet gelijk naar de videokaart verwees deet ik hier niet zo veel mee. Op controleren van de vrm's na maar dat koel spul zat wel oke. Op het laatst had ik wel ineens last van 2d? Als ik een bepaalde 2d website opende liep hij vast. Echt jammer..Johnny schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:19:
Inderdaad, shop survey invullen, wel zo vriendelijk om te helpen voorkomen dat meer tweakerts in deze fuik lopen. Als ze je uiteindelijk wel gewoon goed helpen moet je ze natuurlijk ook weer wel positieve feedback geven
Verder zou je een apart draadje kunnen starten over je artifacts, die hebben weinig met de VRMs van doen. De VRMs crashen je kaart alleen
Ik heb trouwens de TS aangepast. Ik ben zo vrij geweest om wat foto's te jatten van de kunstwerkjes die her en der in dit draadje zijn gepost.
[ Voor 3% gewijzigd door wortelsky op 22-02-2007 19:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door .Johnny op 22-02-2007 22:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 23:21 ]
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Verwijderd
Ik denk dat mijn probleem vrijwel verdwenen is.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:18:
Welke versie heb je van 0.25? Ik heb de heatsink binnen en wat modifications aangepast , mijn x2 draait de hele tijd 100% en is normaal 35 graden , maar hij crasht nog steeds, iemand tips hoe ik dit product kan gaan verkopen en wat ik erbij zou moeten vermelden?
EDIT
Bij ongeveer 50 graden crasht die!
[ Voor 23% gewijzigd door .Johnny op 23-02-2007 12:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
klopt, ik heb idd 2x de focus van de stress test af gehad..Johnny schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:59:
@Xardas
Mooi dat het voor je werkt. Maar ik zie wel een tweetal rare dipjes in de temperatuur view in je onderste schermpje. Waarschijnlijk heb je een paar keer de focus van het 3d window af gehad, dan stopt de renderer en kan de temperatuur weer zakken. Ik kan geen andere oorzaak bedenken waarom anders je temperatuur zakt tijdens het stressen. Hij kan toch hooguit stabiliseren?
Ik denk dat het bij jou trouwens beter werkt dan bij ons, nederige AC Accellero X2 gebruikers, omdat die zalman van jou al airflow over de VRMs genereert. De AC X2 doet dat niet of nauwelijks, dus zitten we met eigen fannetjes te klooien...
[ Voor 20% gewijzigd door Xardas op 23-02-2007 22:05 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 19:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Mja, je hoort hier natuurlijk enkel probleemverhalen. De meerderheid heeft geen problemen met deze kaart, ik bvb ook niet. M'n club3d is volledig stabiel, wordt @ load niet warmer dan 48°.Freich schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:33:
Ik snap niet waarom mensen nog steeds de x1950 pro blijven kopen, als deze probelemen bekend zijn,
Ikzelf ben een nieuw systeem aan het samenstellen, en kom ook steeds uit op de x1950 pro, maar durf het niet aan om er voor te kiezen, ondanks de huis tuin en keuken oplossingen die er zijn.
Ben nu al tijdje opzoek naar alernatieven in de ATI kant, maar dat is erg lastig.
Hm ja dan klinkt het al weer een stuk beter. Heb jij nog wat speciaals met je kaart gedaan mbt de vrm's? Fan erop of heatsinks etc.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:47:
[...]
Mja, je hoort hier natuurlijk enkel probleemverhalen. De meerderheid heeft geen problemen met deze kaart, ik bvb ook niet. M'n club3d is volledig stabiel, wordt @ load niet warmer dan 48°.
Je kan dit vergelijken met de 7900GT problemen een tijdje terug, maar dan op kleinere schaal. Ze bleven echter als warme broodjes verkopen.
Is er op AGP een betere kaart dan? Dan zou ik die wel willen.........Freich schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:16:
[...]
Hm ja dan klinkt het al weer een stuk beter. Heb jij nog wat speciaals met je kaart gedaan mbt de vrm's? Fan erop of heatsinks etc.
Toch lijkt het me een best grote kans om ook de sjaak te zijn, als ik toch die kaart koop. Het geld en moeite wat je dan kwijt bent, kan je beter iets duurdere kaart nemen misschien.
Ik heb AGP niet genoemd, maar zelf wil ik een PCI-E versie. Ik zat te denken aan x1950XT, of toch maar de gok wagenwortelsky schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:42:
[...]
Is er op AGP een betere kaart dan? Dan zou ik die wel willen.........
[ Voor 12% gewijzigd door Freich op 24-02-2007 18:02 ]
haha,Freich schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:00:
[...]
Ik heb AGP niet genoemd, maar zelf wil ik een PCI-E versie. Ik zat te denken aan x1950XT, of toch maar de gok wagen
Ik twijfel ook nog tussen 256/512 MB trouwenskeuzestress och och wat een keuzestress..
Gek, ik heb hier precies dezelfde kaart. Zodra ik ga stressen met Ati tool, gaat de temp tot 89.3 en dan gaat me monitor op standby. Het gekke is dan dat de pc niet vanzelf reboot, maar gewoon aanblijft.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:36:
Pritscreentje !
[afbeelding]
Bij het onderste werd de GPU 61 graden, dat is ongeveer 5 minuten geleden en hij loop nu weer 46. Ik denk dat ik geen temperatuur problemen heb bij mijn videokaart.
Dus: Asus EAX1950PRO Crossfire heeft in dit geval geen problemen !
Over de Gecube (verbeterde ontwerp) en HIS (fan ligt schuin boven de VRM's) hoor je toch echter nauwelijks of géén klachten met betrekking tot crashes. Alleen jammer genoeg is de AGP versie van de (relatief goedkopere) Gecube steeds moeilijker te vinden in NL.Freich schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:33:
Ik snap niet waarom mensen nog steeds de x1950 pro blijven kopen, als deze probelemen bekend zijn,
Ikzelf ben een nieuw systeem aan het samenstellen, en kom ook steeds uit op de x1950 pro, maar durf het niet aan om er voor te kiezen...
Het grappige is dus dat ik nog op GoT heb lopen zoeken voordat ik hem (Club3D PCI-e Radeon X1950Pro 256MB) heb besteld afgelopen donderdag. Het moge in elk geval duidelijk zijn dat ik niet goed genoeg heb gezocht nu ik dit topic spontaan tegen kom.Freich schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:33:
Ikzelf ben een nieuw systeem aan het samenstellen, en kom ook steeds uit op de x1950 pro, maar durf het niet aan om er voor te kiezen, ondanks de huis tuin en keuken oplossingen die er zijn.
Ben nu al tijdje opzoek naar alernatieven in de ATI kant, maar dat is erg lastig.
[ Voor 7% gewijzigd door sPENKMAN op 24-02-2007 21:25 ]
Eve char: Warock <TEST>
ehm, niemand had het erover dat de pc zichzelf reboot toch? dit is gewoon het probleem zoals gespecificeerd in de TS.martijn1992 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:22:
[...]
Gek, ik heb hier precies dezelfde kaart. Zodra ik ga stressen met Ati tool, gaat de temp tot 89.3 en dan gaat me monitor op standby. Het gekke is dan dat de pc niet vanzelf reboot, maar gewoon aanblijft.
Ookal zet ik de fan op 100%, de monitor blijft maar op standby vliegen.
Ook hier een succesverhaal hoor. Club3D x1950Pro AGP gehaald, niets aan gedaan en in mn systeem geduwd, draait prima (3DMark 06, AtiTool, BF2 enz. urenlang).Freich schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:16:
[...]
Hm ja dan klinkt het al weer een stuk beter. Heb jij nog wat speciaals met je kaart gedaan mbt de vrm's? Fan erop of heatsinks etc.
Toch lijkt het me een best grote kans om ook de sjaak te zijn, als ik toch die kaart koop. Het geld en moeite wat je dan kwijt bent, kan je beter iets duurdere kaart nemen misschien.
Verwijderd
Nee, niks speciaals aan gedaan. En m'n airflow is nagenoeg nihil, er zit nl een scythe ninja op zo'n 5 mm van de kaart, en alle casefans eruit omdat ze teveel lawaai maken. Temps van de kaart zijn echt ueber, VRM loopt wel wat heet maar veroorzaakt geen stabiliteitsissues.Freich schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:16:
[...]
Verwijderd
Ook ik heb een X1950 Pro gekozen vooral om de prijs/prestatie verhouding. Echter ik heb de Sapphire ontweken omdat ik vooral daar problemen over heb gelezen.Freich schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:33:
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 17:15 ]
Er zijn er zat die geen problemen hebben, alleen posten die geen probleemverhalen. Het probleem lijkt het meest voor te komen bij Sapphire, dus ga voor een Asus, MSI, HIS, GeCube of Club3D als je meer zekerheid wilt.martijn1992 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:20:
Zijn er ook x1950 Pro's die het probleem niet hebben, dus een bepaald merk?
Of moet je gewoon geluk hebben dat je er eentje hebt die geen problemen heeft?
Sp!tF!re schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:11:
Er zijn er genoeg die werken hoor? Mijne werkt ook gewoon, die van mijn maat werkt ook gewoon en er zijn er nog 2 die ik ken die hem hebben en waar het gewoon werkt. Het zijn alleen de mensen die problemen hebben die je hoortDegene die nergens last van hebben zul je ook niet horen, daar moet je altijd rekening mee houden anders creeër je een vertekende situatie voor jezelf
Ik vind het een fijn kaartje moet ik zeggen.. Nergens problemen mee!
warp schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:20:
Mijn Sapphire X1950 Pro doet het ook prima: +/- 45° idle, en +/- 75° load. Ik heb gewoon de stock cooler, default fan values, en gebruik alleen de ATi driver i.c.m. ATi Tray Tools (dus geen CCC).
.Johnny schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:44:
Mijne doet het ook prima met de stockcooler. Met de AC cooler moet ik echter wat klussen om de crashes te voorkomen.
Eperium schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 22:11:
Ben ook een bofkont met een (tot nu toe) goede kaart. Een Sapphire X1950 Pro AGP 512MB.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:47:
Mja, je hoort hier natuurlijk enkel probleemverhalen. De meerderheid heeft geen problemen met deze kaart, ik bvb ook niet. M'n club3d is volledig stabiel, wordt @ load niet warmer dan 48°.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq