Euhhm, ik heb gewoon een installer voor mn kiezen gekregen? Werkte gelijk?
Vandaag weer de hele middag gespeeld, begin nu wel al een beetje een feel te krijgen voor het opsporen van de hidden, en als hidden snap ik er ook steeds meer van. Zo zat ik op een gegeven moment in
docks een beetje rond te springen in één van de twee hallen, zie ik opeens een groepje IRIS'ers aan komen lopen via de voorkant. Ik spring snel die pijler in en blijf daar een beetje hangen. Éen van de drie IRIS-dudes loopt onder me door, ik pounce op hem af, de pigsticker ondertussen opladend, zodat ik precies op hem terechtkwam terwijl ik em doodstak. Ik sprint snel weer weg naar veiligheid, en de twee andere gasten die daar stonden begonnen toen pas (!) in het rond te schieten. Snel nog even "I see you" schreeuwen voordat ik in rook opga...
edit: ook leuk, als IRIS:
In die treinenmap via de auto op de rode container (onder de brug) springen, maar niet voordat je een sonic alarm tegen de muur hebt geplakt die een laserstraal precies tussen de 'railing' van de brug en de container projecteerd. Met veel mensen in een map ben je als je in je eentje op een container zit een makkelijk doelwit, maar hij lette niet echt op mijn sonic alarm. Ik hoorde het ding afgaan en in een reflex draai ik me op en vuur een salvo af
IRIS win
[
Voor 17% gewijzigd door
Technicality op 05-02-2007 01:22
]