[HL2 mod] Hidden Source

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.550 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hidden Source is een Half Life 2 modificatie -mod- .

Het spel is al weer toe tot versie beta 4b. Deze laatste versie is eigenlijk een patch omdat er door een update van Steam/Valve de steamappid 220 niet meer te spelen was. Hierdoor konden veel mensen het spel niet meer spelen.De dev's laten het spel nu draaien op de 215 versie.
Ze hebben met deze patch het een en ander getweaked aan de game. Zo is de shotgun bijvoorbeeld aangepast. In deze laatste release is 1 map uit de lijst gehaald; manor. Waarom is niet erg duidelijk. Waarschijnlijk vonden de dev's de map niet leuk. Ter compensatie is er een nieuwe map toegevoegd die eigenlijk pas samen met beta 5 zou verschijnen, de map decay. Als extra hebben ze ook de menu's een make-over gegeven. Je hoort the hidden nu ook in het hoofdmenu, lekker scary.

Over Beta 5 kan ik niet veel zeggen. Hij komt er aan. Wanneer deze versie het daglicht ziet is nog niet te zeggen.

Hidden Source is multi player only. Dat houdt dus in dat je alleen on line met andere mensen elkaar kan afknallen. Je kan wel in je eentje offline oefenen, maar dan speel je tegen bots die helemaal niets kunnen.

Dit topic heb ik gemaakt omdat ik fan ben van deze mod en hoop dat er meer mensen dit gaan spelen.

Wat is het verhaal achter Hidden Source?

Een korte samenvatting:
Vroeger deed men al aan genetische expirimenten op mensen. Die experimenten worden gedaan door het Infinitum research lab. Met name het manipuleren van het DNA. Natuurlijk leidde dit tot gevaarlijke resultaten. Als ook in het geval van 'the Hidden'.
De Britten wisten een manier om het licht zo te manipuleren dat een object onzichtbaar wordt. Dit wilden ze doen om zo een onzichtbare soldaat te creeren.Deze tests pasten ze toe op subject 617 ('the Hidden') Dit alles werd gedaan in het Infinitum Research Lab. 'The Hidden' ontsnapte en doodde iedereen op zijn pad. Om hem te pakken is het I.R.I.S team ingeschakeld. Iris staat voor Infinitum Research Intercept Squad.
Maar doordat 'the Hidden' onzichtbaar is, is het niet duidelijk wie nu de rol heeft van jager, en wie de prooi is...

Hoe zit de gameplay in elkaar?

Eigenlijk heel simpel.Het spel wordt gespeeld in maps/levels. Daar wordt een x aantal ronden gespeelt of er is een tijdslimiet.
In het begin is er 1 speler 'the Hidden'. De rest speelt het I.R.I.S. team wat de opdracht heeft om hem te doden. Als the Hidden alle I.R.I.S. weet te doodden binnen de ronde tijd is hij de winnaar van de ronde.Daarom mag hij de volgende ronde weer als Hidden spelen (soms is er in een server een 3 ronde limiet) Tegengesteld is natuurlijk I.R.I.S. de winnaar als ze de the Hidden hebben gedood.
Maar welke speler wordt nu de volgende ronde the Hidden? Daar zijn 2 systemen voor, classic mode en weighting mode. Classic mode is heel simpel. Wie the Hidden doodt, wordt the Hidden in de volgende ronde. Weighting is iets ingewikkelder. Maar kort gezegd; wie de meeste schade heeft toegebracht aan the Hidden heeft de meeste kans om Hidden te worden.

Wat zijn de eigenschappen van the Hidden?

Zoals zijn naam al doet vermoeden is hij onzichtbaar, nou bijna100% dan. Deze eigenschap verdwijnt als hij dood is. Daarnaast kan hij heel snel/en hoog de lucht in springen ('pouncen') en een korte tijd aan van alles kleven, zoals muren.Hij kan als hij een I.R.I.S. lid heeft gedood (niet met pigstick!) zich voeden aan het lijk om zo wat levenskracht er bij te krijgen. Dit kan je doen door met dezelfde knop die voor slashen is bedoeld. Als laatste heeft hij nog een eigenschap; de auravisie. Hij kan als het ware door muren heen kijken en de aura's van de I.R.I.S. bekijken, Groen is 100% gezondheid, oranje +/- 50% en rood minder dan 20% (deze procenten zijn geschat)

Welke wapens worden er gebruikt?

The Hidden heeft 2 wapens. Een mes en pijpbommen. Met het mes kan hij I.R.I.S. leden steken. Daarnaast heeft hij een speciale aanval die hij met het mes kan uitvoeren. Dit is de zogeheten 'pig stick'. Met een megakracht ramt hij het mes in een I.R.I.S. lid en die spat in 1 keer uit elkaar. Let op! dit is wel een serveroptie, deze aanval kan dus uitstaan.
Het aantal bommen kan afhankelijk zijn van het aant I.R.I.S. tegenstanders. Dit is ook serverafhankelijk.
I.R.I.S. heeft een klein arsenaal aan wapens. Je kan denken aan de FN 2000 of een shotgun.
De I.R.I.S. is te verdelen in 2 klassen, attack en support. De attack klasse kan de 'heavy guns' gebruiken, dat in tegenstelling van de support klasse. Laatstgenoemde kunnen namelijk ammunitie geven en kunnen een laser alarm plaatsen. Daardoor kunnen ze geen zware wapens bij zich dragen.

Nu een aantal sreenies:

Als eerst the hidden die zichtbaar is
Afbeeldingslocatie: http://www.hidden-source.com/media/characters/hidden02.jpg

Nu zie je hoe hij er uitziet als hij onzichtbaar is. Goed kijken 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.hidden-source.com/media/ingame/IRIS_Members_12.jpg

De Hidden aura visie

Afbeeldingslocatie: http://www.hidden-source.com/media/ingame/617aura.jpg

Een I.R.IS. lid

Afbeeldingslocatie: http://www.hidden-source.com/media/characters/choi.jpg

[bDe map Docks[/b]

Afbeeldingslocatie: http://www.hidden-source.com/media/levels/docks03.jpg

Wat heb je nodig om dit te spelen?

Nou Half life 2 natuurlijk en een pc die het goed kan draaien. Je kan het ook spelen als je een source game hebt CS:S, HL2: DM, DoD:S enz. Alhoewel je dan wat dingen moet instellen/veranderen om het te kunnen spelen.
En! heel erg belangrijk een videokaart die direct x 9 aan kan. Dit heeft te maken met dat kaarten met dirext x 8 en lager bepaalde taken niet aankunnen om de Hidden onzichtbaar te maken. Als je zo'n kaart hebt kon je een zwarte Hidden te zien. Dit werd niet gewaardeerd in servers omdat je de Hidden veel beter zag en vanzelfsprekend hem sneller kon doden Het was de bedoeling vanaf Beta 5 om kaarten die direct x 9 niet aankunnen uit te sluiten. Dit is met de laatste release (4b) al gebeurd. Zo is er geen gezeur meer met mensen die zeuren dat je dx 8 gebruikt

Naast een redelijk snelle pc heb je ook geduld nodig. Ga er vanuit dat je in het begin veel en vaak snel dood gaat als I.R.I.S. maar naar mate je het spel vaker speelt gaat het je steeds beter af. Als tip kan ik zeggen kijk eens op youtube. Daar vindt je een reeks van filmpjes van mensen die een filmpje hebben gemaakt als ze zelf the hidden zijn. Zo kan je wat trucjes van hen afkijken.

Omdat deze mod bij Beta 4 zit wordt deze constant verder ontwikkeld. Voor alle vragen of commentaar op de mod kan je ook terecht bij het forum.

Kijk voor nieuws op de site. Voor de downloads kan je
hier terecht.

n.b. dit is mijn eerste dergerlijke post van een spel. Voor commentaar sta ik open.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
edit: eigenschap voor de hidden toegevoegd

edit: informatie over beta 4 b toegevoegd

edit: informatie over de Infinitum research lab toegevoegd. Klikbaar als link + wat informatie veranderd m.b.t. de 'zwarte' hidden i.c.m. dx8 videokaarten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 15:08 . Reden: Link toegevoegd van het Infinitum research lab ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Dit lijkt me wel een origineel idee, met het verhaal erbij dan.
In halo had je ook al zo'n multiplayer variant.
Maar het is dus een multiplayer mod?
Een sinlgeplayer variant zou ook wel leuk zijn denk ik...

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:53

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Misschien maar eens proberen die mod, ik vind het wel een leuk idee eigenlijk.

Ben ergens ook wel benieuwd hoe het er echt uitziet, ik vind de screens nu niet "je van het", om het maar eens voorzichtig uit te drukken.

Powered By C8H10N4O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Multi player. Je kan volgens mij heel moeilijk bots programmeren die dingen kunnen zoals the Hidden. Daarnaast is het menselijk aspect erg leuk, altijd onvoorspelbaar.

Screens zijn ook genomen toen de mod net op gang kwam. Ik zou zeggen download het en speel een keer.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14

Pinjataaa

Hit me!

Dit is echt een prachtige mod, ik ben er een hele tijd aan verslaafd geweest (beta 2 was het toen).
Oja 't is vooral stoer dat je hoog aan de muren kan hangen en aanvallen als ze onder je doorlopen.
Ook vet is dat je dingen kunt zeggen zoals: 'I can see you' :p

Ik ga het ook weer spelen!

[ Voor 48% gewijzigd door Pinjataaa op 03-02-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is ook vet "over heeeeere". Toen ik dat de eerste keer hoorde liepen de rillingen over mijn rug. Als I.R.I.S kan je ook wel leuke dingen zeggen.

Nog even een reactie op de graphics van de screens. Het spel is nog in ontwikkeling. Maar als je een goede videokaart hebt kan je pracht zien van de source engine. Daarnaast staat de gameply in dit spel boven de graphics. Dit spel is spannend omdat je vaak niet weet van welke kant en hoe je aangevallen wordt door the Hidden.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook tijdje gespeeld, veel pret mee gehad. Ging wel redelijk snel vervelen, maar is wel even een leuke afwisseling op andere shooters.

Overigens zijn er ook maps die een iets andere spelmodus hanteren (waar meerdere hiddens toegestaan zijn en ze kunnen respawnen). Deze vond ik wel een stuk minder leuk dan de standaard modus. De selectie van de hidden kan trouwens ook 'om de beurt' gebeuren, wel leuk als je net begint met het spel en je nogal wat moeite hebt om de hidden te doden.

De pigsticker blijft toch een van de leukste manieren om de IRIS te doden. Omdat het wapen nogal krachtig is (bij contact altijd dodelijk), zit er een tijd (~ 3 seconden?) tussen het activeren van het wapen en het toeslaan. Dit opladen maakt ook een bepaald geluid, dus als je als IRIS een soort zoevend geluid hoort, ren dan snel weg! Als je als hidden twee IRIS lui om de hoek ziet bivakkeren dan activeer je dus je pigsticker, wacht je even, ren je snel het hoekje om, zorg je dat je als de pigsticker toeslaat je recht voor een IRIS staat en pounce je snel weer weg om een bange en beduusde IRIS achter te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Lijkt me coole mod, ik zet 'm even op mijn todo lijstje, mijn desktop voor te gamen is in reparatie.

Als je -dxlevel 80 doet krijg je dus de hidden int zwart te zien, maar hoe gaan ze dat verbieden? Het engine van HL2 ondersteunt welliswaar het blokken van bepaalde kaarten (het draait vanaf DX6, maar HL2 draait pas op DX7). Maar kan een mod dit blocken?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Quote van het hidden forum:

In beta 5 support for anything lower than 8 is being dropped. So for 6 and 7 the hidden will be invisible, completely.

En, met beta 5 wordt de hidden dus totaal onzichtbaar voor 6 en 7, wat nu zo nog niet is. Nu is de hidden voor de 6 en 7 gebruikers zwart.Voor 9 is en blijft hij zoals nu nog een beetje zichtbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:26:

Overigens zijn er ook maps die een iets andere spelmodus hanteren (waar meerdere hiddens toegestaan zijn en ze kunnen respawnen). Deze vond ik wel een stuk minder leuk dan de standaard modus. De selectie van de hidden kan trouwens ook 'om de beurt' gebeuren, wel leuk als je net begint met het spel en je nogal wat moeite hebt om de hidden te doden.
Dat is de modus overrun. Als je gedood wordt door de hidden (of door een teamlid of jezelf van kant maakt) wordt je ook een hidden. Als er nog 1 I.R.I.S. over is, dan moet hij een x aantal seconden overleven. Als hij dat doet wordt hij de hidden de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dit doet me denken aan de multiplayer van Aliens vs. Predator (1 & 2).
De stealth van een Predator gecombineerd met het pouncen en wallcrawlen van een Alien.

Geniaal. _O_

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb het ook gespeeld. De mod is erg mooi gemaakt maar in een week dat ik de mod heb gespeeld, heb ik de hidden nooit echt gezien. Het was meer blind schieten als ik plotseling minder HP had... Te onzichtbaar voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Net ff gedownload en gespeelt. Ik snap dat het de bedoeling is dat je the hidden niet ziet maar hij is echt super moeilijk te zien. Als ik iets wazigs zie dan schiet ik er maar op :P Door dingen die the hidden naar mij gooit kan ik dan wel redelijk zien waar ie is.

Ook net even 1 ronde als the hidden gespeelt en dat is wel erg leuk. Dit is zeker een mod die ik vaker ga spelen de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De zichtbaarheid is vaak een onderwerp op het hidden forum. Het komt er op neer als je een goede direct x 9 kaart hebt dat je hem beter kunt zien. Simpelweg omdat je alle shaders enz. op hoog kan instellen.
Een nieuwere 9 kaart doet wonderen. Ik ben een tijd geleden van een ati 9500 naar een nvidia 7900 gt gegaan. Een wereld van verschil.

Dus hij is wel te zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik draai hier met een X1900XT met alle settings op de max en nog zie ik em zeer slecht. Misschien moet ik het nog wat meer spelen om em beter te kunnen herkennen. Het spel is trouwens wel een stuk lichter dan CS:S maar ziet er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik ben het ook aan het spelen (as we speak) maar als ik hidden ben kan ik het volgende niet/snap ik het volgende niet:
• Muren beklimmen
• feeden
• pin attacks

Er is dus als hidden niet zoveel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Even zien, ik had beta 2 al zien staan op het internet.

Dus als je HL2 op je pc hebt staan, met Steam erbij, dan verschijnt ie waar? Als een aparte game in Steam? Of in HL2 zelf? Dat begreep ik niet helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je em geinstalleerd hebt ff Steam opnieuw opstarten en dan staat ie bij My Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:15
Jejking schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:25:
Even zien, ik had beta 2 al zien staan op het internet.

Dus als je HL2 op je pc hebt staan, met Steam erbij, dan verschijnt ie waar? Als een aparte game in Steam? Of in HL2 zelf? Dat begreep ik niet helemaal :?
Als je 'm goed installeert, dus de Hidden-map in je Sourcemods folder zet, zie je m in Steam verschijnen nadat je het opnieuw start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Technicality schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 21:56:
Ik ben het ook aan het spelen (as we speak) maar als ik hidden ben kan ik het volgende niet/snap ik het volgende niet:
• Muren beklimmen
• feeden
• pin attacks

Er is dus als hidden niet zoveel aan :P
Speel de turorial is. Dat wordt dan wordt het uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:43:
[...]

Speel de turorial is. Dat wordt dan wordt het uitgelegd.
De tutorial faalt jammerlijk om op te starten 8)7
"failed to load authenication library"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Technicality schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 21:56:
• Muren beklimmen
• feeden
• pin attacks

-Spring met de pounce knop naar een muur. Klik nogmaals om te kleven aan de muur

-Doodt een IRIS zonder pigstick. Klik op de slash, knop om te feeden

-Bedoel je pig stick of iemand vastpinnen aan een muur?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Technicality schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:49:
[...]

De tutorial faalt jammerlijk om op te starten 8)7
"failed to load authenication library"
Hmm, dat krijg ik ook bij de tutorial, maar ook bij create server ... :(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:03:
[...]

-Spring met de pounce knop naar een muur. Klik nogmaals om te kleven aan de muur

-Doodt een IRIS zonder pigstick. Klik op de slash, knop om te feeden

-Bedoel je pig stick of iemand vastpinnen aan een muur?
pinnen. En hoe kan je teammates ammo geven?

Edit: op welke servers spelen jullie?

[ Voor 5% gewijzigd door Technicality op 04-02-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
steveman schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:18:
[...]

Hmm, dat krijg ik ook bij de tutorial, maar ook bij create server ... :(
Probeer eens het hidden forum raad te plegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Technicality schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:54:
[...]

pinnen. En hoe kan je teammates ammo geven?

Edit: op welke servers spelen jullie?
Als iemand om ammunitie vraagt zie je een munitie teken boven zijn hoofd. Als je een 'support' bent, dan loop je naar hem toen en druk je de 'use' toets in. Hier krijg je trouwens 20 punten voor (hoe meer punten op het einde van de ronde hoe meer kans je maakt om hidden te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Oja ik heb gevonden hoe je de tutorials en create server werkend krijgt:

-shortcut maken (rechtermuisknop in steam)
-properties van shortcut bekijken
-220 veranderen in 215
voila!

en niet vergeten steam te restarten!

[ Voor 9% gewijzigd door Technicality op 04-02-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Geweldig spel, heb het welgeteld 3 minuten gespeeld. Je kunt beter ergens avp2 uit een grabbelbak halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan het dus niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Als je alleen maar loopt te tellen merk je niks van het spel he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
3 min is echt niet genoeg om het spel een beetje te kunnen spelen. Als je bij IRIS zit en je gaat na 3 min dood en stopt er mee heb je geen goede induk van het spel.

Wat bij mij wel helpt als ik IRIS ben is gewoon stil gaan staan en echt goed kijken, dan zie ik the hidden vaak wel.

De map stalkyard is wel leuk omdat die precies lijkt op de oude van HL1. Toen echt veel gespeelt op LAN's.

CS:S blijft toch mijn favo spel maar zo nu en dan dit spelen is ook zeker wel leuk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is stalkyard een oude hl 1 map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stalkyard is 1 van de oude HL1 multiplayer maps. Volgens mij zat ie standaard er bij voor deathmatch.
Toen ik die map net speelde kwam ie mij wel heel erg bekend voor.

Hier staan wat pics van de oude.
http://www.andylux.de/html/map_vergleich.html

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 04-02-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha, dat wist ik niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Ik heb hem ook gedowload, er mag wel gewerkt worden aan een installer vindt ik. Het duurde namelijk eventjes voordat hij liep. Ik vind het wel leuk maar is het is erg lastig als je net begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Pirate-Bozz schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:31:
Ik heb hem ook gedowload, er mag wel gewerkt worden aan een installer vindt ik. Het duurde namelijk eventjes voordat hij liep. Ik vind het wel leuk maar is het is erg lastig als je net begint.
Euhhm, ik heb gewoon een installer voor mn kiezen gekregen? Werkte gelijk?

Vandaag weer de hele middag gespeeld, begin nu wel al een beetje een feel te krijgen voor het opsporen van de hidden, en als hidden snap ik er ook steeds meer van. Zo zat ik op een gegeven moment in docks een beetje rond te springen in één van de twee hallen, zie ik opeens een groepje IRIS'ers aan komen lopen via de voorkant. Ik spring snel die pijler in en blijf daar een beetje hangen. Éen van de drie IRIS-dudes loopt onder me door, ik pounce op hem af, de pigsticker ondertussen opladend, zodat ik precies op hem terechtkwam terwijl ik em doodstak. Ik sprint snel weer weg naar veiligheid, en de twee andere gasten die daar stonden begonnen toen pas (!) in het rond te schieten. Snel nog even "I see you" schreeuwen voordat ik in rook opga...

edit: ook leuk, als IRIS:

In die treinenmap via de auto op de rode container (onder de brug) springen, maar niet voordat je een sonic alarm tegen de muur hebt geplakt die een laserstraal precies tussen de 'railing' van de brug en de container projecteerd. Met veel mensen in een map ben je als je in je eentje op een container zit een makkelijk doelwit, maar hij lette niet echt op mijn sonic alarm. Ik hoorde het ding afgaan en in een reflex draai ik me op en vuur een salvo af
IRIS win

[ Voor 17% gewijzigd door Technicality op 05-02-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met die laser alarms kan je ook op stukken komen waar je normaal niet kan komen. Je kan namelijk op zo'n alarm staan.Ik heb al vaak gasten gezien die megahoog op een muur stonden, leunend op een alarm. Gelukkig worden de meeste verschrikkelijk hard ge-pigsticked door de Hidden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:28:
Met die laser alarms kan je ook op stukken komen waar je normaal niet kan komen. Je kan namelijk op zo'n alarm staan.Ik heb al vaak gasten gezien die megahoog op een muur stonden, leunend op een alarm. Gelukkig worden de meeste verschrikkelijk hard ge-pigsticked door de Hidden >:)
Ja daar kwam ik ook (zelf ;) ) achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat precies? Dat je op een alarm kan staan of dat je vreselijk ge-owned kan worden door the Hidden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Cool, krijg steeds meer waardering voor deze mod, lijkt me helemaal geweldig op een lan! :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is dit spel daar erg voor geschikt. Snelle potjes en geen gedoe om allerlei spelsettings uit je hoofd te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:31:
Volgens mij is dit spel daar erg voor geschikt. Snelle potjes en geen gedoe om allerlei spelsettings uit je hoofd te leren.
En daarbij is dit een redelijk intensief/snel spel... Lijkt me erg leuk, probleem op lans is wel vaak dat iedereen het moet hebben, en dus dat iedereen ook minimaal 1 source game moet hebben. Dat hoeft niet per sé HL2 te zijn, elke source game voldoet.

Ik heb me ook aangemeld op het HS forum, eerste topicje al gestart enzo. Lijkt me leuk om deze mod meer en meer gestalte zien aan te nemen.

Edit: ik ben het ook redelijk veel aan het spelen nu, meestal op de smokey's no PS servers, of re:morse, of een andere server met goede ping en leuke spelers. Zitten er veel lamers op een server (alleen PS kills, campen, wat dan ook) zijn er genoeg andere servers :)

[ Voor 17% gewijzigd door Technicality op 09-02-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik ga hem nu weer downloaden, heb m'n videokaart weer terug :p

Ah het is wel een heel stuk veranderd. En ik moet meteen alle toetsen weer instellen :p

[ Voor 42% gewijzigd door Pinjataaa op 09-02-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Maakt me nu echt wel nieuwsgierig al die berichten ...Heb de laatste versie binnengehaald en ga die maar eens installen dit weekend.
Speel eigenlijk de laatste 2 jr alleen maar Singleplayer, maar dit wil ik toch wel effe proberen :P .

Ik post mijn ervaringen hier zeker. (ook als ik totally ge owned word .. hehehehe ... en dat gaat zeker het geval zijn .. )
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag niet meer op smokeys servers komen. 1 keer per ongeluk iemand doodgeschoten, dat had ik niet eens door toen dat gebeurde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:39:
Ik mag niet meer op smokeys servers komen. 1 keer per ongeluk iemand doodgeschoten, dat had ik niet eens door toen dat gebeurde :(
Nee daar zijn ze wel lomp streng in inderdaad...

Ik heb overigens de laatste 2 dagen (vandaag en gister) veel lag en choke... Ik denk zelf dat het door de valve update komt, want ja, valve vernaggeld het altijd wat netcode betreft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Technicality schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 01:27:
[...]

Nee daar zijn ze wel lomp streng in inderdaad...

Ik heb overigens de laatste 2 dagen (vandaag en gister) veel lag en choke... Ik denk zelf dat het door de valve update komt, want ja, valve vernaggeld het altijd wat netcode betreft :+
De smokey servers hebben allemaal veel lag sinds eergister, bij andere servers heb k dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die lag kan misschien ook komen doordat steam nu ook tijdens het spelen update. En niet voordat je steam opstart.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van het volgende?

Op sommige servers kan een hidden als hij erg goed is (of de rest gewoon slecht is) een hele map door spelen zonder dat hij dood wordt geschoten. Ik vind dit best frustrerend, ik weet dan dat ik vreselijk gepakt ga worden. Ik moet simpelweg gewoon beter worden, maar volgens mij ben ik nu op mijn 'top'.

Op andere servers is er -gelukkig- een 3 ronde limiet. Als je 3 ronden als hidden hebt gespeeld ga je de 4e sowieso als IRIS verder. Dit om te voorkomen dat dus 1 hidden een hele map vol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Heb hem geprobeerd te spelen maar krijgen een error: Failed to load authentication library. Ik heb geprobeerd te zoeken op dat forum, maar ik kom gewoon NIET door dat stomme plaatje met letters heen, ik tik het nooit goed in. Iemand misschien een oplossing?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

pingkiller schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:28:
Heb hem geprobeerd te spelen maar krijgen een error: Failed to load authentication library. Ik heb geprobeerd te zoeken op dat forum, maar ik kom gewoon NIET door dat stomme plaatje met letters heen, ik tik het nooit goed in. Iemand misschien een oplossing?
Technicality schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:25:

-220 veranderen in 215
voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pingkiller schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:28:
Naast de letters van dat plaatje moet je ook een vraag beantwoorden als je niet lid bent van dat forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

erg leuk spelletje is het, vooral om gewoon ff een paar potjes te spelen tussen andere games door
ik heet Sinester ingame
Technicality schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:25:

-220 veranderen in 215
voila!

als ik dat doe start inplaats van hidden, Source SDK op :S

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Sinester schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:19:
erg leuk spelletje is het, vooral om gewoon ff een paar potjes te spelen tussen andere games door
ik heet Sinester ingame

[...]

als ik dat doe start inplaats van hidden, Source SDK op :S
Bij mij werkte het nadat ik die Source SDK geinstalleerd had.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De error verdwijnt als je het spel via source sdk speelt of zo. Dat weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinester schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:19:
ik heet Sinester ingame

[...]
Mijn nick is vaak 5ive of kobrakai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is idd een leuke mod :) maar verdomd moeilijk om die hidden te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:04:
is idd een leuke mod :) maar verdomd moeilijk om die hidden te zien
idd, op het forum van deze mod zeggen ze dat hoe beter je hardware hoe beter je de hidden kan zien..
ik heb in settings alle grafishe details op ze hoogst gezet, maar ik zie de hidden nog steeds amper

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je ziet hem ook echt amper. Meer dan dat krijg je hem niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Laatst online: 20:30

Tank80

Cyanide&&Happiness

Ik heb het gisteren ook geinstalleerd, maar wat een creepy spel is dit zeg. :)
Echt super, zeker als the hidden lekker smerig speelt.
1 klein vraagje; moet je die optie van "forfeit hidden selection" nu wel of niet aanvinken om als hidden gekozen te worden? Ik wordt het nl nooit ... :X

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Forfeit:
the act of losing or surrendering something as a penalty for a mistake or fault or failure to perform etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Leuke mod :)

Ik heb Half-life 2 nog op mn pc staan dus, misschien vanavond eens ff een potje proberen :)
Als ik er aan denk en niet klakkeloos World of Warcraft opstart |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 13-02-2007 12:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Ben benieuwd, verhaaltje gelezen maar volgens mij is dit behoorlijk creepy en schrik je je af en toe rot als I.R.I.S. zo maar eens ff proberen.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noem me maar een debiel, maar hoe start ik dit in godsnaam op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:03
Ben toch benieuwd naar deze mod. Ben hem nu aan het downloaden :D

edit :
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:34:
Noem me maar een debiel, maar hoe start ik dit in godsnaam op.
sluit steam eerst af voordat je hem installeert , als je daarna steam opstart staat het spel in je lijst met games

[ Voor 70% gewijzigd door Def87 op 14-02-2007 17:46 ]

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def87 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:30:
Ben toch benieuwd naar deze mod. Ben hem nu aan het downloaden :D

edit :

[...]

sluit steam eerst af voordat je hem installeert , als je daarna steam opstart staat het spel in je lijst met games
Je hebt gelijk, Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
np :)

heb het heel even gespeelt en zag de hidden 3 keer heel duidelijk, weet niet of diegene die de hidden was zo stront speelde maar ik kon hem heel makkelijk afknallen.

wel leuk spelletje , zal het volgende keer wat langer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mach2 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:41:
Ben benieuwd, verhaaltje gelezen maar volgens mij is dit behoorlijk creepy en schrik je je af en toe rot als I.R.I.S. zo maar eens ff proberen.
Schrikken? Mwah.. Vooral als je het net speelt schrik je echt je het apenlazerus. Maar als je het al een tijd speelt schrik je toch wat minder, vooral omdat je de maps kent en de taktieken van een hidden mer kan voorspellen. Maar het blijft fun:)

• Hu9o
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Zo vanavond ook voor het eerst deze mod gedaan. OOH wat vet was dat. Als je een zwak hart hebt is het niet aan te raden om dit spel te spelen. Telkens als je die hidden gast in de buurt hebt lopen voel je de adrenaline gewoon door je donder stromen :)

Deze mod ga ik zeker vaker spelen!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Gaaf heh? _/-\o_

• Sinester

Sinester

Game Guru

Def87 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:08:
np :)

heb het heel even gespeelt en zag de hidden 3 keer heel duidelijk, weet niet of diegene die de hidden was zo stront speelde maar ik kon hem heel makkelijk afknallen.

wel leuk spelletje , zal het volgende keer wat langer spelen :)
op wat voor hardware en settings speel jij het?
ik kan de hidden echt nauwelijks zien, wat ik overig niet erg vind
maakt het alleen maar spannender :P

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er maar een stuk of 5 servers zijn met een ping van onder de 150?
Ik zie die hidden ook bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Gisteravond wel op 5 verschillende servers gezeten, en overal had ik connection problems!! Terwijl m'n inet verbinding helemaal geen problemen had (ping en andere spellen). Is dit iets van de Beta of wat?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal ik mezelf wel even quoten:

Hidden Source is een Half Life 2 modificatie -mod- . Hij is al weer toe tot versie beta 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:54:
Klopt het dat er maar een stuk of 5 servers zijn met een ping van onder de 150?
Nee, ik zie veel servers onder de 100.
Ik zie die hidden ook bijna niet.
Dat is ook de bedoeling van het spel dat je hem niet goed kunt zien. Vandaar de benaming van het spel; The Hidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinester schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:22:
[...]

op wat voor hardware en settings speel jij het?
Ik heb een nvidia 7900 gt/gto. Dat helpt heel veel. Ik kan alles op high zetten. Hoe beter je hardware hoe beter elk spel ook loopt heh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
ik heb een pentium 4 3ghz, 2gb ram, ati radeon x700se 256MB.

ik speel eigenlijk nooit games op een hoge setting, wil het liefst dat alles vloeiend loopt.
misschien heb ik er wel een oogje voor dat ik ze goed zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:00:
Dan zal ik mezelf wel even quoten:

Hidden Source is een Half Life 2 modificatie -mod- . Hij is al weer toe tot versie beta 4
Hij vroeg niet óf het een beta was, maar óf die connection ellende iets van de beta is of dat het ergens anders aan lag ;)

"Weet je zeker dat je jezelf wilt quoten?" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ik heb deze mod eens uitgetest en ik vind em erg goed moet ik zeggen. Speel op een fx5200 op 800x600 :P Ik geil niet zo op mooie graphics ed, maar ik merk wel dat mijn ogen heel snel focussen op de kartelrandjes vanwege de lage resolutie, dan zit ik steeds op niets te schieten :X Maar wel erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

haha, zonet de laatste overlevende van het IRIS team dol gemaakt in de sewers :D in die column room, van hoek naar hoek springen en hij maar schieten!

Dit moet ik echt snel eens op een lan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak de laatste tijd veel meer teamkillers mee. Gister, aantal gasten -met dezelfde tags- konder er geen hout van. Noch als iris noch als hidden. In de 1e ronde dat ik mee deed schoot ik de hidden neer. In de tweede ronde was ik opeens geen hidden meer, maar de server had niet de random keuze aan staan.
Hmmm dacht ik, vlak na de start van die ronde word ik neer geschoten door die gasten, zonder enige reden, bah. Als je niet tegen je verlies kan, speel het dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Erg coole mod dit !! Lekker creepy ! Ben me al paar keer rot geschrokken .. En was dan vaak al te laat ... Vet gedaan dit, origineel ook !! Volgens mij erg leuk op een lan ook ! Misschien niet te lang, maar een zooitje potjes is wel vet denk ik. Hoop dat er een hoop vette levels bij gebouwd gaan worden, die zelf ook nog creepier zijn ...

Al met al, een leuke mod !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Snap d'r geen flikker van.. kheb een dual 7900 gt... in SLI... en ik zie die hidden gewoon niet... alleen als ik dood ben kan ik em door die "cams" zien, maar anders ook niet :(

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is raar, ik heb een enkel 7900 en ik hem wel zien. Ik zou zeggen; speel het spel wat langer en je ziet hem echt wel. (een beetje dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Sommige behendige hiddens maken goed gebruik van de pounce, dan zie je ze of niet, of het lijken er 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op het hidden forum dat soms de hidden in de verte beter te zien is dan van dichtbij. Dat klopt wel een beetje, maar hij blijft flink wazig.

K vind het altijd leuk als je ergens staat of zit en ze lopen je gewoon voorbij. Dat is altijd wel spannend als er een grote groep (3+) langs loopt. Je weet nooit of 1 van hen je ziet en gaat schieten. Want je weet, als er 1 ergens heen schiet doet de rest dat ook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Ik heb een nvidia 7900 gt/gto. Dat helpt heel veel. Ik kan alles op high zetten. Hoe beter je hardware hoe beter elk spel ook loopt heh :9
C.44 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 01:59:
Snap d'r geen flikker van.. kheb een dual 7900 gt... in SLI... en ik zie die hidden gewoon niet... alleen als ik dood ben kan ik em door die "cams" zien, maar anders ook niet :(
ik speel op deze settings met een X1950Pro 512mb
Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/6761/hiddensettingsod6.th.jpg
maar ik zie hem dus nog steeds amper, (hoe het moet zijn volgens mij)

wel vaag dat de een hem zoveel beter ziet dan de ander..

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sinester schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:30:
[...]

[...]

ik speel op deze settings met een X1950Pro 512mb
[afbeelding]
maar ik zie hem dus nog steeds amper, (hoe het moet zijn volgens mij)

wel vaag dat de een hem zoveel beter ziet dan de ander..
Met zo'n scherm ervoor verbaast me dat niks :+

Je hebt ook nog zoiets als bewegingsopvallenheid (kan even geen andere naam verzinnen), de een ziet veranderingen gewoon véél sneller dan de ander. Dus nét die schaduw naast je op tijd opmerken enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er ooit eens uit de lucht geschoten. Meteen beticht van hacken natuurlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:59:
Ik heb er ooit eens uit de lucht geschoten. Meteen beticht van hacken natuurlijk:)
Niet zo gek aangezien alle hacks die normaal gesproken VAC2 detected zijn werken op deze mod ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel eens gedacht om zo'n hack te proberen. Alleen om te kijken of dat werkt. Maar dan denk ik, stel dan opeens wordt de hack wel tegen gehoude door vac. Dat betekent meteen een ban van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet kijken naar afwijkingen

Gewoon voor 3 sec je scherm stil houden en kijken of er wat beweegt, op die manier pak ik eum meestal, verder gebruik je oren want je kan hem horen en soms werken de addons op je wapen om meer te zien.

En ik heb zelf ook wel eens een hidden kapot geschoten met me shotgun terwijl ik alleen zat te klote.

Verder spanned spel vooral als de mensen om je heen lekker meespelen, zoals samen rond lopen of als hidden lekker enge geluiden maken.

Verwijderd

Topicstarter
Update, beta 4 b is uit. Uitleg staat in de openingspost.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 23:09 ]

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

En is er veel nieuws/verbeterd?

Verwijderd

naar mijn idee niet
ik zie hem nog steeds nauwelijks :P

maarre wat is dat bij de instellingen van het toetsenbord->geavanceerd-> zie plaatje bij de rode pijl.
wat doet dat overraden??
Afbeeldingslocatie: http://xs219.xs.to/xs219/07373/hidden.png.xs.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Er is heel weinig veranderd in B4. De code is bijna onveranderd gebleven, daarom is hij nog steeds lastig te zien. Het was meer een patch omdat na een update van VAC de 220 versie van de steam ap id niet meer werkte. De uitleg over deze patch staat in de openingspost.

Wat die opties zijn op die screen weet ik echt niet. Ik zou zeggen stel die vraag op het officiële forum.

edit

Antwoorden

Hidden shader

When you're playing AS hidden you have an overlay over your screen, a wavy effect. The option enables/disables that.

Brass casing

No clue about richochet, but the brass casing lifetime lets you set how long you want the empty bullet casings from your gun to last. The higher the number, the longer they will sit on the ground. On some PC's, having them around too long can slow it down.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op het hidden forum dat men nu nog wel dx 7 en 8 kaarten kan gebruiken. Het nadeel daar van is dat ze nu geen voordeel meer hebben ten opzichte van mensen die dx 9 of hoger gebruiken. De dx 7/8 gebruikers zien the hidden nu helemaal NIET! Voorheen zagen ze the hidden als een zwart figuur waardoor ze hem makkelijk konden doodschieten en dus het spel verziekten. Nu is dat alles opgelost *joepie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een link gevonden op het forum van het Infinitum research lab. Het is wel even leuk om te lezen. De link staat in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Overigens heeft dit spel onlangs een kleine update ondergaan, er is een map verwisseld en er zijn wat bugs uitgehaald. De nieuwe map is echt heel erg de moeite waard (decay heet-ie).
Pagina: 1 2 Laatste