[HL2 mod] Hidden Source

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.549 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup, staat ook in de openingspost. Ik vind die nieuwe map te donker. Mijn beeldscherm is nogal oud en ik zie niet zo veel op die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Wordt dit nog een beetje gespeeld? Zijn er dus nog wat servers te vinden? Lijkt me namelijk wel eens leuk om te proberen, vooral nogal creepy als je jezelf de te***g schrikt als dat Hidden geval in ene voor je neus staat :)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mach2 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:32:
Wordt dit nog een beetje gespeeld? Zijn er dus nog wat servers te vinden? Lijkt me namelijk wel eens leuk om te proberen, vooral nogal creepy als je jezelf de te***g schrikt als dat Hidden geval in ene voor je neus staat :)
Gister nog gedaan :)
Weinig servers maar wel lachen met voicechat erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn inderdaad niet zoveel servers. Stuk of 15-20 dacht ik. Op goede tijden zitten er op 10 servers wel mensen te spelen. Ik kom best vaak dezelfde spelers tegen maar ook vaak complete idioten die overal op schieten. Dat laatste betekent dat het nieuwe spelers zijn die nog niet helemaal bekend zijn met het spel. Dat is wel altijd grappig om te zien, al springend en schietend gaan ze door de map heen :) Gelukkig kan je ze met voip vertellen hoe het wel moet.

Ik denk als beta 5 uitkomt er wel een groep nieuwe spelers bij komt. Beta 5 brengt volgens mij een soort van objective based gameplay. The Hidden of de IRIS moeten dan een paar bepaalde taken uitvoeren. Zelf vind ik dat niet zo heel erg boeiend. Daarnaast blijft de originele Hidden gamemodus bestaan.Dat vind ik leuker; Hidden is vooral snelle arcade gameplay. Sommige rondes duren zelfs maar 10 seconden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 15:11 ]

Pagina: 1 2 Laatste