Nouja... Denk dat het een smiter wordRamzzz schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:04:
En pvm is een melée character?
FoH-er
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Klinkt leuk...
Ik had een site waar toch wel een leuke ubersmiter uitgelegd werd (zeal+smite+vengeance). Alleen, dat was een 1.10 build en ik ben de site kwijt.
Nu zoek een wat builds die vrij recents zijn (1.11b dus) die dus de ultieme build beschrijven.
Daar kan ik nog een beetje wat uit leren / eigen ingeving aan geven. Dus als iemand een recente build oid heeft, graag
Ik had een site waar toch wel een leuke ubersmiter uitgelegd werd (zeal+smite+vengeance). Alleen, dat was een 1.10 build en ik ben de site kwijt.
Nu zoek een wat builds die vrij recents zijn (1.11b dus) die dus de ultieme build beschrijven.
RedHat schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:23:
Klinkt leuk...
Nu zoek een wat builds die vrij recents zijn (1.11b dus) die dus de ultieme build beschrijven.Daar kan ik nog een beetje wat uit leren / eigen ingeving aan geven. Dus als iemand een recente build oid heeft, graag

Ik vraag me daadwerkelijk af of er nog mensen zijn die geen smiter hebben (ik!)
Die 1.10 builds werken prima voor 1.11 overigens. Er is niet zoveel veranderd als van 1.09->1.10
[ Voor 54% gewijzigd door Pheno79 op 14-02-2007 13:24 ]
zmiter kan ik onderhand dromen...Pheno79 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:23:
[...]
[...]
![]()
Die 1.10 builds werken prima voor 1.11 overigens. Er is niet zoveel veranderd als van 1.09->1.10
20 sacrifice (prereq/syn voor zeal)
20 zeal
1 smite
20 holy shield
10 convict (bij +15 skills) óf salvation tot 125% zetten ivm mephy's convict-aura
zooi in defiance als def-synergy van HS voor de leuk
en de rest moet je zelf weten...
Gear:
heavens light 2-shealed
guilaume's face
gore riders
Guardian angel/enigma
dracul's grasp
exile/HoZ
t-god voor de annoying gloams
resist charms...
zo kill je met CB
life tap werkt met smite, dus dat zit dan wel goed, alleen even uitkijken voor IM, dat is een 1-hit killer
oh, en 8-player NM-ancients... daar heb ik mijn lvl 76 smiter neergelegd... (FE-bug
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
It's not a bug, it's a featurekwakke01 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:38:
[...]
oh, en 8-player NM-ancients... daar heb ik mijn lvl 76 smiter neergelegd... (FE-bug)
Nou ik heb ook nog nooit een smiter gehad hoorPheno79 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:23:
[...]
Over BOW paladin
Die lijken me ook leuk.
Faith Bow - Neem een Fully loaded Holy element aura
Faith Bow (120 fire dam) + Conviction
of
HOJ/ICE + fully synegized en Conviction
HOJ/ICE + .. .. ... ... ... en Max Fana.
Max als je geen conviction neem Blessed Aim voor de passive AR bonus die deze aura geeft.
Charge Paladin die kan healen
Max Prayer + insight weapon en 1xx% Salvation aura
Fana/Might/Concentration heeft geen nut op een Charger alleen might als synergie
Als heal stand heb je Max Prayer die weer Synergie geeft aan Insight.
Doe je Salvation uit en zet Cleanising aan 2x Heal
Prayer Merc met een Obediance/Enz. Enz. geen insight
Met 2x heal (jezelf (insight) + Merc) en max resist en eventueel 3x heal na battle of tegen physical monster zal je niet snel dood gaan
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Zijn er van got ook nog mensen actief op SCL. Ben nu namelijk aan het installeren. Maar een boost door normal zou wel lekker zijn
(free stuff ook wel
)
Heeft geen signature.
kan vanaaf wel een rush doen voor je, post maar op got als je weet hoe laatdommerick schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:49:
Zijn er van got ook nog mensen actief op SCL. Ben nu namelijk aan het installeren. Maar een boost door normal zou wel lekker zijn(free stuff ook wel
)
Free stuff raakt langzaamaan op in scl, een boost kan ik nog wel geven met mijn lightsorcjedommerick schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:49:
Zijn er van got ook nog mensen actief op SCL. Ben nu namelijk aan het installeren. Maar een boost door normal zou wel lekker zijn(free stuff ook wel
)
Daar gaat de mana niet eens van op bij het tele, dat mis ik wel op hcl
Mijn firesorc heeft dan ook weinig skills to all, dat zou een heleboel schelen...over 2 levels eschuta en perf viper die dus +4 to all doen, maar goed, dat moet dus nog omhoog. Sorc torch is nogal duur (tja, vraag/aanbod), maar daar kom ik nog wel aan. Eerst kicksin klaar stomen om perf te zijn
En anni...mja, ubertje laat zich nu ik hem heel veel pijn in (ik schat) een 30 sec kan doen niet meer zien. Ik sta te "trappelen" van ongeduld om met hem eens te dansen
Zo het is geinstalleerd, maar op het moment kan ik geen games joinen.
Vanaaf kijken of hij het wel doet anders kan het wel weer even gaan duren
Heeft geen signature.
heb @scl alleen nog een kuku geloof ikdommerick schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:14:
Zo het is geinstalleerd, maar op het moment kan ik geen games joinen.![]()

na ja, genoeg om normal te rushen i guess
doe nog steeds 4K+ light dam d8 ik dus dat lukt vast wel
assa heeft wat speeltjes gekregen van me:
75/75/84/50 res en cannot be frozen nu, met alleen 1x5%fhr en 9light res small charm aan.
CoH is gemaakt met dank aan hf en ik heb een cubed duped cham rune getrade (foei). Mijn ums zijn nu ook op, 1 in CoH en 1 in storm. Maar Hans, je shaft kun je dus weer ophalen, hij is goed misbruikt
Lekkere res zonder fade nu. Ik vraag me af of het poison res oplossen nog toegevoegde waarde heeft. Ik kan natures peace of carrion aan de vinger dragen:
Carrion Wind Ring
Required Level: 60
10% Chance To Cast Level 10 Poison Nova When Struck
8% Chance To Cast Level 13 Twister On Striking
6-9% Life Stolen Per Hit (varies)
+100-160 Defense Vs. Missile (varies)
Poison Resist +55%
10% Damage Taken Goes To Mana
Level 21 Poison Creeper (15 Charges)
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
Nature's Peace Ring
Required Level: 69
Slain Monsters Rest In Peace*
Prevent Monster Heal
Poison Resist +20-30% (varies)
Damage Reduced by 7-11 (varies)
Level 5 Oak Sage (27 charges)
(Ladder Only)
De oak aura en slain monsters... spreekt me wel aan, maar volgens mij is die gast zo dood.
De twister on striking bij carrion is natuurlijk ook weer een leuk effect extra, samen met nog meer life leech
Dilemma, want dwarfstar vond ik ook wel aardig.
We are nearing perfection
75/75/84/50 res en cannot be frozen nu, met alleen 1x5%fhr en 9light res small charm aan.
CoH is gemaakt met dank aan hf en ik heb een cubed duped cham rune getrade (foei). Mijn ums zijn nu ook op, 1 in CoH en 1 in storm. Maar Hans, je shaft kun je dus weer ophalen, hij is goed misbruikt
Lekkere res zonder fade nu. Ik vraag me af of het poison res oplossen nog toegevoegde waarde heeft. Ik kan natures peace of carrion aan de vinger dragen:
Carrion Wind Ring
Poison Resist +55%
Nature's Peace Ring
Prevent Monster Heal
(Ladder Only)
De oak aura en slain monsters... spreekt me wel aan, maar volgens mij is die gast zo dood.
De twister on striking bij carrion is natuurlijk ook weer een leuk effect extra, samen met nog meer life leech
Verwijderd
Is een forti niet handig? Ik bedoel.. mijn pala heeft ook LW PB en die fade staat altijd aan.. dus voor de res hoef je het niet te doen imo. Weet overigens niet of kicks extra dmg krijgen van %ed.. maargoed, just an idea.Pheno79 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:28:
assa heeft wat speeltjes gekregen van me:
Carrion Wind Ring
Poison Resist +55%
Nature's Peace Ring
Prevent Monster Heal
(Ladder Only)
De twister on striking bij carrion is natuurlijk ook weer een leuk effect extra, samen met nog meer life leechDilemma, want dwarfstar vond ik ook wel aardig.
De kickdamage scheelt 200 als ik die +skills weer uit doe. En ik wil graag 6 (en met genoeg skillers) 7 kicks krijgen. Forti is wel leuk voor merc, dat gaat hij ook krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:00:
[...]
Is een forti niet handig? Ik bedoel.. mijn pala heeft ook LW PB en die fade staat altijd aan.. dus voor de res hoef je het niet te doen imo. Weet overigens niet of kicks extra dmg krijgen van %ed.. maargoed, just an idea.
bOYS,
is een +94 life 13ED light plate iets waard?
Kan er nog sockets inzetten...
(kan je deze trouwens uppen?)
*Don_holio
dunno dat je hem kan uppen, maar tis niet veel waard omdat er geen 4 sox inzitten en met sox Q krijg je alleen maar 2 sox. erg jmmr want anders had best veel fg voor kunnen krijgen.yago schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:36:
bOYS,
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Nee hoor, dat is niks waard.yago schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:36:
bOYS,
Zo had mijn laatste char een plated belt met +100 life en had ik 1 light plate met 100 life.
Je kan die vinden door iedere keer als je in town bent de merchants te checken, die hebben heel vaak of the whale items en met wat geluk vind je een item met een perfect mod, +100 life dus.
Als je helemaal lucky bent is het een artisan's x of the whale.
WIst niet dat je bij socked Q dan maar 2 sockets krijgt?mrboomblaster schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:29:
[...]
dunno dat je hem kan uppen, maar tis niet veel waard omdat er geen 4 sox inzitten en met sox Q krijg je alleen maar 2 sox. erg jmmr want anders had best veel fg voor kunnen krijgen.
Is dat niet altijd het max?
*Don_holio
bij blauw items max 2 en bij rare's maar 1.yago schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:22:
[...]
WIst niet dat je bij socked Q dan maar 2 sockets krijgt?
Is dat niet altijd het max?
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Zo, mules geleegd samen met hans.
En zoals Hans ook heeft kunnen zien, rennend in town items droppen met 7 lowlevel man achter je aan is extreem grappig
En zoals Hans ook heeft kunnen zien, rennend in town items droppen met 7 lowlevel man achter je aan is extreem grappig
Dat had ik wel willen zien, gister weer geWii'ed en men ouders kwamen op bezoek.
Ze hebben gezellig mee gedaan
Zou als ring nemen carrion
Puur voor twister is namelijk extra stun naast Mindblast
Ze hebben gezellig mee gedaan
carrion was altijd mijn standaard ring voor m'n zmiter; lekker ding hoor, poisonres, LL en twistingDerr_Hans schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:48:
Dat had ik wel willen zien, gister weer geWii'ed en men ouders kwamen op bezoek.
Ze hebben gezellig mee gedaan![]()
Was mijn ring op men CTC bowie @ sclkwakke01 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:21:
[...]
carrion was altijd mijn standaard ring voor m'n zmiter; lekker ding hoor, poisonres, LL en twisting
Zie het als een knock back achtige optie.
Damage doen ze niet
Ik heb dan weer niet zo last van ingesloten worden, ik kan er altijd uit "draakvliegen". Mindblast heeft nu een stun van 8 sec (met +items), volgens mij dus 1/3 in hell, 2,6 sec. Met een bijna 40% kans op convert, die dan weer 10 sec duurt. 10 sec waarop de monsters op elkaar inhakken, terwijl ik er steeds 1tje uitpak om die groep uit te dunnen. Gisteren iig de hellbaalproof test gedaan, terwijl tollo aan het gamblen was op hell ben ik naar de throne gerend. Heerlijke loting qua vijanden:
ws2: gloams, lightbeetles, vipers
ws3: succubi (phys immune), moonlords (die frenzy apen) en blood knights/mages (IM)
throne: blood knights/mages, gloams, stygian dolls.
Het duurde dan ook even, de tijd dat je nodig hebt om 2mil gold op te gamblen, maar heel veel slechter loten kan dan ook niet
In ieder geval zonder al te veel problemen (op mijn merc na, die is 1 groot probleem) gecleared, blade fury werkt op hell heerlijk icm last wish. Phys. immunes duren wel wat langer, maar Venom bijt zich er wel door heen.
En hellbaal, whehehehe, +/-20 sec zonder helpende auras, als tollo erbij is met infinity +/-10 sec. Dat hebben we even getest
Ik ben benieuwd wat een lvl 20 concentration nog extra gaat doen 
Nu nog uberdc gaan zoeken. En natuurlijk een keer trist gaan runnen, ik ben benieuwd wat ze daar kan doen. Bo barbje erbij, zodat ik tenminste een bak met leven en mana heb en schoppen maar
Dat moet DE ultieme test zijn
ws3: succubi (phys immune), moonlords (die frenzy apen) en blood knights/mages (IM)
Het duurde dan ook even, de tijd dat je nodig hebt om 2mil gold op te gamblen, maar heel veel slechter loten kan dan ook niet
En hellbaal, whehehehe, +/-20 sec zonder helpende auras, als tollo erbij is met infinity +/-10 sec. Dat hebben we even getest
Nu nog uberdc gaan zoeken. En natuurlijk een keer trist gaan runnen, ik ben benieuwd wat ze daar kan doen. Bo barbje erbij, zodat ik tenminste een bak met leven en mana heb en schoppen maar
loop ik wel mee met mn dudu, heb inmiddels bijna de 4K tornado te pakkenPheno79 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:18:
Ik heb dan weer niet zo last van ingesloten worden, ik kan er altijd uit "draakvliegen". Mindblast heeft nu een stun van 8 sec (met +items), volgens mij dus 1/3 in hell, 2,6 sec. Met een bijna 40% kans op convert, die dan weer 10 sec duurt. 10 sec waarop de monsters op elkaar inhakken, terwijl ik er steeds 1tje uitpak om die groep uit te dunnen. Gisteren iig de hellbaalproof test gedaan, terwijl tollo aan het gamblen was op hell ben ik naar de throne gerend. Heerlijke loting qua vijanden:
Het duurde dan ook even, de tijd dat je nodig hebt om 2mil gold op te gamblen, maar heel veel slechter loten kan dan ook nietIn ieder geval zonder al te veel problemen (op mijn merc na, die is 1 groot probleem) gecleared, blade fury werkt op hell heerlijk icm last wish. Phys. immunes duren wel wat langer, maar Venom bijt zich er wel door heen.
En hellbaal, whehehehe, +/-20 sec zonder helpende auras, als tollo erbij is met infinity +/-10 sec. Dat hebben we even getestIk ben benieuwd wat een lvl 20 concentration nog extra gaat doen
Derr_Hans, ik heb een anni voor je 
Ik geloof dat je de laatste gotter op hcl bent zonder anni, dus nu hoor je er helemaal bij
Ik na pas vanavond de anni ophalen, maar dan heb je die dus zondag als je inlogt
Ik geloof dat je de laatste gotter op hcl bent zonder anni, dus nu hoor je er helemaal bij
Ik na pas vanavond de anni ophalen, maar dan heb je die dus zondag als je inlogt
Ik kan niet veel +items op mijn kicksin zetten, ik zal het van de ma skillers moeten gaan hebben. Ik heb er nu 1, met 31 life. Ik heb er nog een paar nodig om van 6 naar 7 kicks te gaan. Ik geloof dat dat gebeurt bij dragon talon lvl 37. Ik zit nu op lvl 30. Plaats voor 8 skillers, het zou net te doen zijn, maar echt nuttig is het niet, ik kan dan niet zo veel meer oppakken. Voor ubertrist zou het wel lekker zijn, maar ik heb eerst die 5fhr%/9~11light res charms nodig.kwakke01 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:31:
[...]
loop ik wel mee met mn dudu, heb inmiddels bijna de 4K tornado te pakken
gefeli nog met het winnen van de auction btw heb al wel 5FHR/1xpsnres of fireres gezien , maar natuurlijk geen light...Pheno79 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:10:
[...]
Ik kan niet veel +items op mijn kicksin zetten, ik zal het van de ma skillers moeten gaan hebben. Ik heb er nu 1, met 31 life. Ik heb er nog een paar nodig om van 6 naar 7 kicks te gaan. Ik geloof dat dat gebeurt bij dragon talon lvl 37. Ik zit nu op lvl 30. Plaats voor 8 skillers, het zou net te doen zijn, maar echt nuttig is het niet, ik kan dan niet zo veel meer oppakken. Voor ubertrist zou het wel lekker zijn, maar ik heb eerst die 5fhr%/9~11light res charms nodig.
Ja, die heb ik ook gezien. Ik heb 1 9%lightres variant kunnen traden, vandaar dat ik er nog maar 5 nodig hebkwakke01 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:56:
[...]
gefeli nog met het winnen van de auction btw heb al wel 5FHR/1xpsnres of fireres gezien , maar natuurlijk geen light...
Pheno bedankt Pheno bedankt ole oleeeeePheno79 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:53:
Derr_Hans, ik heb een anni voor je

Mijn merc heeft nu een Reapers Toll (puik ding), maar hij kan uiteraard
nog gesocket worden, zal ik dat doen met een shael of een amn? Of gewoon met een of andere
pgem?
Ow en ik heb eindelijk een hoto
voor maar 3 ist (scl)
nu nog hopen dat ie vandaag of morgen niet poofed...
nog gesocket worden, zal ik dat doen met een shael of een amn? Of gewoon met een of andere
pgem?
Ow en ik heb eindelijk een hoto

????? uhmm waar is men postMooneater schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:11:
pgem?
Ow en ik heb eindelijk een hoto![]()
voor maar 3 ist (scl)
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 15-02-2007 15:39 ]
De kans op poofen is klein, dat kan schijnbaar alleen als het wapen waarin het gemaakt is ook geduped is. Al heb ik anders meegemaakt....duped runes, non duped armor: poof.Mooneater schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:11:
pgem?
Ow en ik heb eindelijk een hoto![]()
voor maar 3 ist (scl)
Heeft je merc al life leech, dan shael natuurlijk.
Dit zei ik ookPheno79 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:15:
[...]
De kans op poofen is klein, dat kan schijnbaar alleen als het wapen waarin het gemaakt is ook geduped is. Al heb ik anders meegemaakt....duped runes, non duped armor: poof.
Heeft je merc al life leech, dan shael natuurlijk.
alleen is alles weg
Dit zei ik dus als toevoeging op pheno.
Maar als je geen LL heb dan kan je altijd nog een TalMask nemen 10% ll voor merc.
COH runeword geeft ook 8% LL en max res
Sheal laat de decriptfy sneller casten
Als je een CoH neemt zonder een TALMASk dan kan ik ook wel een BER aanraden geeft 20% CB en dit icm guillimens face heeft je merc 55% CB 8%ll en max res.
Hij heeft nu een Guillaume's Face (15% Deadly Strike, 35%CB) en een eth Corpsemoun (geen interessante mods, ~1800 def) en dus die Reapers Toll (11% LL)
Dus volgens mij zit het wel goed met die LL, hij gaat ook maar weinig dood.. dus dat wordt shael dan.
En sparen voor CoH natuurlijk
Dus volgens mij zit het wel goed met die LL, hij gaat ook maar weinig dood.. dus dat wordt shael dan.
En sparen voor CoH natuurlijk
Heb nu op 2x ma life skillers geboden, een 39 en een 43 life. die 39 heb ik op de ft geboden, de ander wilt een ft van 25. No way, jose!
Die damage gaat per skiller ongeveer met 100 omhoog, dus wel de moeite waard, maar overpriced vind ik te ver gaan
Die damage gaat per skiller ongeveer met 100 omhoog, dus wel de moeite waard, maar overpriced vind ik te ver gaan
25 fg voor een life skiller is normaal gezien een lachertje ( zag bv een openingsbod op een pc45 van 300fg)Pheno79 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:47:
Heb nu op 2x ma life skillers geboden, een 39 en een 43 life. die 39 heb ik op de ft geboden, de ander wilt een ft van 25. No way, jose!
eleskillers zijn kaal al 18 fg
maar wel lekker idd.
heb er nog een 19 en een 18 lifer (sc) bijgekocht; altijd lekker toch ?!?
ga vanaaf maar eens een beetje levellen met m'n lvl 0 firesorc... voor de gear moet ze ongeveer lvl hoog zijn
Tollo had jij nou nog spullen van gister op je mules?
Verwijderd
Hmmm.. vind net een Stoneraven. Nog nooit van gehoord. Weet iemand of dit dingetje wat waard is?
Amazon Matriarchal spear.
+3 jav & spear skills
257% e.d.
adds 101-187 magic dam.
+466 def.
+42 to all res.
Ik ben geen amazon kenner, maar klinkt op zich goed. Alleen speed mag een stukje hoger.
+3 jav & spear skills
257% e.d.
adds 101-187 magic dam.
+466 def.
+42 to all res.
Ik ben geen amazon kenner, maar klinkt op zich goed. Alleen speed mag een stukje hoger.
Don in hot game => lag comming.... guess what?
Don got kicked AND temp banned!!!
Holé!!!
viva la battlenet!
Don got kicked AND temp banned!!!
Holé!!!
viva la battlenet!
*Don_holio
Verwijderd
charsi foodVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:09:
Hmmm.. vind net een Stoneraven. Nog nooit van gehoord. Weet iemand of dit dingetje wat waard is?
+3 jav & spear skills
257% e.d.
adds 101-187 magic dam.
+466 def.
+42 to all res.
yay, b.net is leuk 
Net de leukste ervaring gehad op b.net.
Maak een game aan genaamd qasdf en qaswqa allemaal FTJ's
daarna een game aangemaakt "FTJpoep" en die werkt.
Ik blij book quest gedaan op Normal
mooi ffkes countess gedaan om game open te houden ook goed, join met andere char. Zit kist een beetje op te ruimen gooi even een "um" op de grond om niet perongeluk in iets te zetten kan ik die K*T Um niet op pakken en je raad het al..
Blizzerd strafte me omdat ik een game heb aangemaakt.
En als klap op de vuurpijl geven ze me een Temp Ban.
Sorry b.net voor het aan maken van een Game en het spelen van een quest lagloos
Zal het niet meer doen.
Hoop dat die um er nog is die was voor een COH bedoeld
Net de leukste ervaring gehad op b.net.
Maak een game aan genaamd qasdf en qaswqa allemaal FTJ's
Ik blij book quest gedaan op Normal
Blizzerd strafte me omdat ik een game heb aangemaakt.
En als klap op de vuurpijl geven ze me een Temp Ban.
Sorry b.net voor het aan maken van een Game en het spelen van een quest lagloos
Zal het niet meer doen.
Hoop dat die um er nog is die was voor een COH bedoeld
woei, um is er nog en temp ban ook weg
mijn avond is goed gemaakt door een offensive skiller met 33 life van de council!
*Don_holio
uhm, ik heb een rollback met die anni van me, ik heb die weer dedl.
Kijk jij nog een keer?
tal rasha's amulet in de maggot lair nightmare, het zit me mee
scl weliswaar (paar keer hcl geprobeerd maar ben er precies niet voorzichtig genoeg voor
)
ik snap er geen snars van
mijn wolfbarb is zo goed als af
specs:
wolfhowl
85%ed coh
beast/lw/botd Ba
draculs
angelic amu en 2 ringen
heb nu 94% cb met degelijke damage vind ik zelf en maar liefst 33k atr dat geeft een 86% hit change op baal. 8.3k aan life en ik haal frame 5 van fhr standard is 9.
en nog duurt het uren om baal te killen. iemand nog tips want ik word gek
specs:
wolfhowl
85%ed coh
beast/lw/botd Ba
draculs
angelic amu en 2 ringen
heb nu 94% cb met degelijke damage vind ik zelf en maar liefst 33k atr dat geeft een 86% hit change op baal. 8.3k aan life en ik haal frame 5 van fhr standard is 9.
Wat is je damage dan? Normaal moet je hem zo omleggen.gakkethijs schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:50:
ik snap er geen snars van
specs:
wolfhowl
85%ed coh
beast/lw/botd Ba
draculs
angelic amu en 2 ringen
Ik ram baal in 20 sec weg met 103% (dus100) cb. kickdamage + lvl 34 venom (geloof ik), dus 600 (of zo) poison damage per 0.4s. 25 frames per sec was het? Ik doe 8/3/3/3/3/3 (6kicks per sec dus)x1500=9k gemiddeld per sec. Crushing, open wounds en venom niet meegerekend.
Wat zijn je stats?
pff damage en attack speed is nie mega hoog hoor maar damage is gemiddeld 3,3k en andere hand 2,8k ofzo en snelheid weet ik niet omdat die niet kloppen
volgens mij is die wolf speed bugged. ik zie die cb niet werken
Hoezo niet kloppen? Attack rating is niet attack speed. Als je cb niet ziet werken dan raak je hem eenvoudigweg niet. Je moet wel heel idiote speed attack hebben wil je gaan missen. Volgens my zit je dan met die 2frame next attack geneuzel.gakkethijs schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:37:
pff damage en attack speed is nie mega hoog hoor maar damage is gemiddeld 3,3k en andere hand 2,8k ofzo en snelheid weet ik niet omdat die niet kloppenvolgens mij is die wolf speed bugged. ik zie die cb niet werken
Maar bv mijn kicks hangen al aan een 8/3/3/3/3/3 snelheid, die 7begin attackspeed ga ik eenvoudigweg niet halen (en boeien, ze liggen meestal na 1x inzetten van die attack al). Ik doe zo'n 1500 gem per kick, en ik doe er 6 per sec. Venom, 103 (100)% cb en nog wat open wounds.
Ik hoop eens een keer te kunnen levelen, zodat ik mijn merc met pride eens kan laten oefenen. Als dat veel scheelt dan houdt ie hem, anders gaat pride naar de necro.
zooo, nu snap ik ook waarom jullie allemaal zo lopen te mopperen.
Gister ff geprobeerd op b-net (na lange tijd eigenlijk niet te spelen)
Eerste game ging goed, kreeg melding xxxx sojs verkocht. en toen was het mis.
kon niet eens meer normaal een fallen doodhakken....
Da's volkomen normaal tegenwoordig (ik schrik van mezelf dat ik dit zeg). Ik heb vaak zat dat ik zit te questen en op het moment dat ik eindelijk bij de bewuste quest kom de zaak gaat hangen en "connection lost" voor mijn neus krijg. Kan ik weer opnieuw vanaf het wp gaan zoekenfreggell schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:02:
zooo, nu snap ik ook waarom jullie allemaal zo lopen te mopperen.
Er zit maar 1 ding op en dat is buiten de piekuren spelen, maarja ook dan wordt geduped
Ik had ook wel iets verwacht, maar zo erg.....CNS schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:58:
[...]
Da's volkomen normaal tegenwoordig (ik schrik van mezelf dat ik dit zeg). Ik heb vaak zat dat ik zit te questen en op het moment dat ik eindelijk bij de bewuste quest kom de zaak gaat hangen en "connection lost" voor mijn neus krijg. Kan ik weer opnieuw vanaf het wp gaan zoeken
Er zit maar 1 ding op en dat is buiten de piekuren spelen, maarja ook dan wordt geduped
Ik snap nu ook iets beter dat gemopper van pheno
alleen hoe de HC mensen het voor elkaar krijgen om niet iedere keer de monnik te zien, tja dat verbaasd me nog wel een beetje.
Ik kreeg alleen nog geen connection lost voor me neus, mocht wel iedere keer opnieuw hetzelfde stukje lopen, omdat ik gewoon weer terug sprong.. Om daarna vanuit het niets, zonder monster in de buurt, mijn hpbolletje te snel omlaag te zien gaan..
tja en buiten de piek uren ben ik aant werk, of slaap ik.... ik denk dat ik me maar gewoon bij w:et hou. totdat D3 uitkomt, of tot een ladder reset.
kreeg het idee dat de enige char die nog enig sinds veilig te spelen , een Summon necro is. en daar had ik nu net geen zin in.
Verwijderd
ik probeerde eergisteren radamant te doen on nightmare met mijn necro (ondertussen level 81, had die quest overgeslagen). Ik ben 4 keer uit een spel gekicked door de lag voor ik de quest uiteindelijk kon doen.
Voor mf runs met die necro doe ik hell andariel, mephisto en baal, maar tegenwoordig geraak ik zelden nog aan baal door de lag.
Voor mf runs met die necro doe ik hell andariel, mephisto en baal, maar tegenwoordig geraak ik zelden nog aan baal door de lag.
Whehehehehe. Monnik is voor de unaware. Echt waar, je raakt getrained op het bespeuren van knallende servers. Gisteren dus ook, gaf derr_hans anni. Het was al wat laggy, maar goed, dat is standaard. Derr_hans ging weg en opeens gebeurde de standaard dingen weer: poppetjes die moonwalken, shadows die niet meer weten wat ze doen. En ja hoor, ik kon nog exit, daarna 3x failed to join en uiteindelijk kunnen concluderen dat de anni weer bij mij wasfreggell schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:50:
[...]
Ik had ook wel iets verwacht, maar zo erg.....
Ik snap nu ook iets beter dat gemopper van pheno
alleen hoe de HC mensen het voor elkaar krijgen om niet iedere keer de monnik te zien, tja dat verbaasd me nog wel een beetje.
Dus, ik denk toch dat het zondag pas anni uitdelen wordt....
Ik ben eigenlijk maar 2x dood door lag gegaan (barb, snif en kicksin), en dat van de drie monniken (nog een keer kicksin) die ik gezien heb... Beiden zijn allang weer opgebouwd en hellwaardig. Plus dat ik mijn eerste kicksins fade meer punten had gegeven ipv maar 1, dus ik heb nu een betere versie
Die tijd heb je uitgezocht of nietPheno79 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:37:
[...]
Whehehehehe. Monnik is voor de unaware. Echt waar, je raakt getrained op het bespeuren van knallende servers. Gisteren dus ook, gaf derr_hans anni. Het was al wat laggy, maar goed, dat is standaard. Derr_hans ging weg en opeens gebeurde de standaard dingen weer: poppetjes die moonwalken, shadows die niet meer weten wat ze doen. En ja hoor, ik kon nog exit, daarna 3x failed to join en uiteindelijk kunnen concluderen dat de anni weer bij mij was![]()
Dus, ik denk toch dat het zondag pas anni uitdelen wordt....
Ik ben eigenlijk maar 2x dood door lag gegaan (barb, snif en kicksin), en dat van de drie monniken (nog een keer kicksin) die ik gezien heb... Beiden zijn allang weer opgebouwd en hellwaardig. Plus dat ik mijn eerste kicksins fade meer punten had gegeven ipv maar 1, dus ik heb nu een betere versieIk heb nu dragon talon, shadowmaster, venom en mindblast max, alle prerequisits 1 natuurlijk, En alle andere 3 kicks ook 1. Dragonflight is zo lekker. Vanaf nu zit ik dus ook met een luxe probleem, waar gaan de andere punten in? Ik weet het echt niet, ik hoef fade geen punt meer te geven, gezien ik al max res heb. En die ene % die curse duration erbij krijgt is ook niet wereldschokkend. Claw mastery en block ook niet, ik gebruik ze niet. Chargekicks is ook niet nuttig, ze liggen toch wel, ook zonder tigerstrike.
tss, zit jij zo lux in je skillpoints...
Misschien een van de trapskills? of toch weaponblock en dan 2 katars. of heb je nu storm oid
(80 + 3 + 7 = 90) ben jij lvl 78? dan heb je nog wel redelijk wat sp te verdienen
maar andere 3 kicks? dragonclaw is toch een katar aanval, en dan wel een dual katar.
Oh ja, werkt mindblast dan een beetje goed, heb namelijk nooit gezien dat mensen die maxen, of doe jij dat voor de stun length?
Ik heb nu storm/last wish phaseblade, met op switch twee jade talons (nog steeds full res), voor het prebuffen van shadow/fade en venom. Ik wil nog andere, clean +3+3 claws, maar anya is niet lief.freggell schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:53:
[...]
Die tijd heb je uitgezocht of niet![]()
![]()
tss, zit jij zo lux in je skillpoints...
Misschien een van de trapskills? of toch weaponblock en dan 2 katars. of heb je nu storm oid
(80 + 3 + 7 = 90) ben jij lvl 78? dan heb je nog wel redelijk wat sp te verdienen
maar andere 3 kicks? dragonclaw is toch een katar aanval, en dan wel een dual katar.
Oh ja, werkt mindblast dan een beetje goed, heb namelijk nooit gezien dat mensen die maxen, of doe jij dat voor de stun length?
Ik ben level 82, Ik heb nu denk ik 4 punten in dragon flight gestopt (weet het echt niet meer
Dragon claw is idd claw attack, my baddy
En mindblast is ubercool, de helft wordt geconverteerd en slaat met me mee. En op die manier heb ik de tijd om de overgebleven gestunde gasten te schoppen. Na 2 sec stun in hell kan ik rustiger de anderen schoppen. Als ik daar klaar me eben, is het even wachten voordat de geconverteerden ook weer schopwaardig zijn
Ondergewaardeerde skill imho. Misschien in party irritant, maar dat is net als een summon necro en zijn meatshield, als je dan toch eens tegen een fana/might pack aan loopt ben je blij dat ze fanatiek tegen de geconverteerden slaan
Ik kan cloak nog wat punten geven (minder def) en 1 punt in blade shield), cb zit volgens mij ook op die dingen. Traps zijn niet sterg genoeg meer te krijgen om ook daadwerkelijk wat op hell te kunnen killen. Mijn shadowmaster legt betere traps, gezien haar level, en daar zit ook death sentry bij.
Verwijderd
Net een 5 socket Demon Crossbow (very fast attack speed) gevonden... zou ik hier nog wat voor kunnen vangen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 21:15 ]
Er kan alleen call to arms niet ongelovelijk super runeword an sich. Call to arms zie je eigenlijk alleen maar in low level wapens, voor de bo 
Maar met wat leuke enh dam jewels zou je zelf een leuke beer kunnen maken. Kortom, het zal niet hard verkopen, maar iemand die er naar op zoek is zou hem graag willen hebben. Wat de gek er voor geeft
Zelf net een 4s superior flail gevonden in ws3 hell. Nu die vex weer, ik heb nog een pul
Dan kan ik die eens of verkopen, want ik heb al biedingen staan op martial arts life skillers, 1 van 43 life, 1 van 39 en 1 van 37. Dat voor rond de 37 fg, en ik heb maar 36
Mijn merc heeft nu 183 str, ik heb guillaumes voor hem, mist hij dus nog 2 str voor eth cv. De haat.....
Maar goed, over 1 level heeft hij dus 20% deadly strike, 35% cb.Ik kan hem ook gaze geven dan heeft hij iig life leech. Ik heb nog steeds de runes voor forti, alleen zon'n to-bug eth sascred armor wilt niet vallen
En last but not least: blackhorns face. Baal kan wel aardig zijn....
Maar met wat leuke enh dam jewels zou je zelf een leuke beer kunnen maken. Kortom, het zal niet hard verkopen, maar iemand die er naar op zoek is zou hem graag willen hebben. Wat de gek er voor geeft
Zelf net een 4s superior flail gevonden in ws3 hell. Nu die vex weer, ik heb nog een pul
Dan kan ik die eens of verkopen, want ik heb al biedingen staan op martial arts life skillers, 1 van 43 life, 1 van 39 en 1 van 37. Dat voor rond de 37 fg, en ik heb maar 36
Mijn merc heeft nu 183 str, ik heb guillaumes voor hem, mist hij dus nog 2 str voor eth cv. De haat.....
Maar goed, over 1 level heeft hij dus 20% deadly strike, 35% cb.Ik kan hem ook gaze geven dan heeft hij iig life leech. Ik heb nog steeds de runes voor forti, alleen zon'n to-bug eth sascred armor wilt niet vallen
En last but not least: blackhorns face. Baal kan wel aardig zijn....
[ Voor 52% gewijzigd door Pheno79 op 17-02-2007 08:48 ]
Verwijderd
iemand interesse om hell act 4 ( river + chaos ) in een bijna full game voor mij lvl 5 paladin ?
dus de meeste mensen uit got natuurlijk in die game
dus de meeste mensen uit got natuurlijk in die game
Gvd, skillerbod verloren. Ik heb maar al mijn fg opgebruikt voor wat meuk voor mijn broer.
Zo heb je 90 fg, zo heb je 0.0
Zo heb je 90 fg, zo heb je 0.0
En zo ben je nog gescammed voor 20 fg ook.
En zo wordt je topic daarover gesloten en verwijderd, zodat niemand kan zien wie het gedaan heeft. Aardige lui daar op d2jsp.
En zo wordt je topic daarover gesloten en verwijderd, zodat niemand kan zien wie het gedaan heeft. Aardige lui daar op d2jsp.
Iemand tips voor gear smiter?
Zakarum Eth Zodded
Grief
CoH
Sandtrek boots?
Shako? (DR+Life/Mana+skills)?
Belt, gloves, iemand tips?

Ga m'n smiter maken, lvlén en dat soort ongein
Zakarum Eth Zodded
Grief
CoH
Sandtrek boots?
Shako? (DR+Life/Mana+skills)?
Belt, gloves, iemand tips?
Ga m'n smiter maken, lvlén en dat soort ongein
whilaim face
exile
coh
grief pb/ lw pb
gore
thundergods
rare ias/dex/str/res gloves
zo bouwen veel mensen een smiter
guillaume's face (liefst coa)
HoZ (hoeft niet eth)
gore riders
grief
verdungo (life + DR)
draculs
raven frost
dan heb je nog een ring vrij en een amu en je armor
highlords is een goede (IAS) voor je amu, of een mara, maar dan mis je ias
voor armor kan je voor forti gaan of voor dures (had geloof ik veel CB)
voor die extra ring zou ik voor resist en life gaan
edit: @hieronder 2x verdungo
HoZ (hoeft niet eth)
gore riders
grief
verdungo (life + DR)
draculs
raven frost
dan heb je nog een ring vrij en een amu en je armor
highlords is een goede (IAS) voor je amu, of een mara, maar dan mis je ias
voor armor kan je voor forti gaan of voor dures (had geloof ik veel CB)
voor die extra ring zou ik voor resist en life gaan
edit: @hieronder 2x verdungo

[ Voor 5% gewijzigd door Frunz op 18-02-2007 19:45 ]
guillaumes
gores
verdungo
raven (x2)
verdungo
grief
exile
forti
mara's
draculs
Zo maak je een smiter....
gores
verdungo
raven (x2)
verdungo
grief
exile
forti
mara's
draculs
Zo maak je een smiter....
[ Voor 3% gewijzigd door yago op 18-02-2007 19:09 ]
*Don_holio
Als iemand nog een Grief + Zakarum over heeft houd ik me aanbevolen scl europe.
Ben op iig zwaar op zoek alleen alle zaka's zijn zwaar overpriced dus als iemand er nog 1 over heeft...
Ben op iig zwaar op zoek alleen alle zaka's zijn zwaar overpriced dus als iemand er nog 1 over heeft...
heavens light is erg relaxed, astereon's ward kan geloof ik ook. en anders iets met ias en +skillsVerwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:59:
en weet iemand het beste wapen voor een smiter op non ladder?
dmg is niet belangrijk, alleen van astereons en grief krijg je nog xtra dmg, maar het hangt toch voornamelijk op je CB
Giref is het beste wapen voor een Smiter voor zover ik weet. Volgens mij door de Ignore Defense (bijna altijd raak) en CB inclusief vage extra dmg die je niet terugzien in het stat scherm.
En RedHat, had een temp ban te pakken. Ik pm je zo wel weer.
[ Voor 34% gewijzigd door XthinkZ op 19-02-2007 00:32 ]
ehhh, smite heeft zelf al ignore, en grief heeft geen CB ^^XthinkZ schreef op maandag 19 februari 2007 @ 00:31:
Giref is het beste wapen voor een Smiter voor zover ik weet. Volgens mij door de Ignore Defense (bijna altijd raak) en CB inclusief vage extra dmg die je niet terugzien in het stat scherm.
grief geeft max 400 extra dam, die erg lekker is voor de smite. de ignore is voor met ZEAL...
ik zelf zweer bij een 2shealed heavens, die 33% CB geeft en 3 skills, als je een pure smiter maakt, is dít je weapon...
Ik heb d2 gezien. Geen lekkere runs te zien de laatste tijd, gescammed, 0 tradewaar (fg of runes).
Van mij hoeft het niet meer. Ik laat mijn chars nog even bestaan, misschien dat ik de cursemancer nog eens wat laat doen, maar ik heb even geen zin meer.
Ubertrist met kicksin ging iig, gezien niemand ubertrist wil doen ben ik maar solo gegaan. Alleen lilith was een bitch eigenlijk, met die rotpoison die maar niet weg lijkt te gaan. Nou ja, na een tiental sec stopte zij iig wel
En Baal in een huisje tegen een muur schoppen en daarna helemaal losgaan is eigenlijk een best lekker gevoel. Merc hield het geen 20 sec uit, maar mijn schaduw hield die minions iig wel bezig 
Torch was crap, maar goed, een free torch game is zo gemaakt.
Van mij hoeft het niet meer. Ik laat mijn chars nog even bestaan, misschien dat ik de cursemancer nog eens wat laat doen, maar ik heb even geen zin meer.
Ubertrist met kicksin ging iig, gezien niemand ubertrist wil doen ben ik maar solo gegaan. Alleen lilith was een bitch eigenlijk, met die rotpoison die maar niet weg lijkt te gaan. Nou ja, na een tiental sec stopte zij iig wel
Uhmm pheno ?Pheno79 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:16:
Ik heb d2 gezien. Geen lekkere runs te zien de laatste tijd, gescammed, 0 tradewaar (fg of runes).
Ubertrist met kicksin ging iig, gezien niemand ubertrist wil doen ben ik maar solo gegaan. Alleen lilith was een bitch eigenlijk, met die rotpoison die maar niet weg lijkt te gaan. Nou ja, na een tiental sec stopte zij iig welEn Baal in een huisje tegen een muur schoppen en daarna helemaal losgaan is eigenlijk een best lekker gevoel. Merc hield het geen 20 sec uit, maar mijn schaduw hield die minions iig wel bezig
jij kan niet stoppen, d2 blijft je roepen...
-in typische geesten/spoken taal-
"Rooooon start diablo 2 lod maaaar weeeer oooop, ik roeeeep je tooot mij toeeee"
Dat is wat je hoor en dat is waar jij steeds aan toegeeft
En bij de weg die anni is er dus niet en ik mis hem
Als ik men hunger bear nou gaat fixen.
Heb al een 6sox phase nu nog 5 sheals en een ber dan heb ik al 80% CB
Als ik de Rattle omruil voor een CoH/Duress heb ik of max res of 95% CB
En 4frame attack, dan uber ik wel met je mee
Hoop alleen dat men AR goed is
- Rayman Rabbitz is idd super op de wii ron
[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 19-02-2007 10:08 ]
Die anni krijg je nog wel, dat weet je zelf ook welDerr_Hans schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:04:
[...]
Uhmm pheno ?
jij kan niet stoppen, d2 blijft je roepen...
-in typische geesten/spoken taal-
"Rooooon start diablo 2 lod maaaar weeeer oooop, ik roeeeep je tooot mij toeeee"
Dat is wat je hoor en dat is waar jij steeds aan toegeeft
En bij de weg die anni is er dus niet en ik mis hem![]()
Als ik men hunger bear nou gaat fixen.
Heb al een 6sox phase nu nog 5 sheals en een ber dan heb ik al 80% CB
Als ik de Rattle omruil voor een CoH/Duress heb ik of max res of 95% CB
En 4frame attack, dan uber ik wel met je mee
Hoop alleen dat men AR goed is
- Rayman Rabbitz is idd super op de wii ron-
Beloven gaat bij mij heel ver.
Voor de rest roepen de konijnen me ook. En Zelda nog steeds
Gisteren na de scam weer volop met dat avontuur verder gegaan, hoe verder ik kom hoe beter het spel in elkaar zit. En het avontuur is weer lekker groot, je rent en warped wat af in Hyrule. En ik ben zo'n sicko die geen walkthrouogh pakt en alle hartjes, spookjes bugs en vissen wilt hebben, dus ik heb nog wel wat te doen. Maar gisteren een yeti tegen gekomen, on allen wel bekend. Hij heette dan wel geen Frozenstein...maar Yeto
Ik hoop dat ze Diablo 3 op de Wii maken, ik zou slapen voor de winkel....maar iets zegt me dat het niet gaat gebeuren. Maar dagdromen mag, een dual wielding barb met de Wiimote
Nou dan droom ik met je mee.
D2 is ook op de PS1/2 gekomen, dus wie weet
Tuurlijk weet ik dat ik die anni krijg
Ik gister blij "het is zondag anni dag" geen ron

Heb dan nog wel een coh in dusk
en dus +2 skills extra dat brengt men damage op 2432-2493 en dan tot bijna 9xx max damage physical/cold erbij. Anni zorg er voor dat ik de 25xx of de 26xx max damage krijg. 100% pierce en Splash damage gaat hard 
Deze Bowie is men beste tot nu toe
@ scl had ik geen CoH en Ice die was meer untwinked.
Die bear van me heeft die lava gouts nog nodig die ik ook van je zou krijgen, dat geeft me weer 101% ar meer.
Ik gister blij "het is zondag anni dag" geen ron
Heb dan nog wel een coh in dusk
Deze Bowie is men beste tot nu toe
Die bear van me heeft die lava gouts nog nodig die ik ook van je zou krijgen, dat geeft me weer 101% ar meer.
Na gescammed en 30 jb games had ik het helemaal gehad, je kan tegenwoordig steeds minder spelen en meer die "failed to join game" bericht bekijken. Het wordt met de dag erger, en als je dan eens een game hebt dan is het binnen een half uur bugged en moonwalken de monsters, NPC's etc weer. Nou ja, kijk naar wat er met je anni is gebeurd. Rollback en ik heb hem weer....Dat soort grappen hebben me al een anni en een tal armor gekost, omdat er een rollback of een interrupted langs kwam.Derr_Hans schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:55:
Nou dan droom ik met je mee.
Ik gister blij "het is zondag anni dag" geen ron![]()
Heb dan nog wel een coh in dusken dus +2 skills extra dat brengt men damage op 2432-2493 en dan tot bijna 9xx max damage physical/cold erbij. Anni zorg er voor dat ik de 25xx of de 26xx max damage krijg. 100% pierce en Splash damage gaat hard
Deze Bowie is men beste tot nu toe@ scl had ik geen CoH en Ice die was meer untwinked.
Edit: lava gouts en anni was het toch?
En Hans zijn dam jewels. Ik zal kijken of ik tijdens het koken een spel mag opstarten om te traden....
[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 19-02-2007 11:05 ]
gewoon doorgaan pheno; die lag is gewoon een extra feature nu iedereen bekend is met FEPheno79 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:03:
[...]
Na gescammed en 30 jb games had ik het helemaal gehad, je kan tegenwoordig steeds minder spelen en meer die "failed to join game" bericht bekijken. Het wordt met de dag erger, en als je dan eens een game hebt dan is het binnen een half uur bugged en moonwalken de monsters, NPC's etc weer. Nou ja, kijk naar wat er met je anni is gebeurd. Rollback en ik heb hem weer....Dat soort grappen hebben me al een anni en een tal armor gekost, omdat er een rollback of een interrupted langs kwam.
Edit: lava gouts en anni was het toch?
En Hans zijn dam jewels. Ik zal kijken of ik tijdens het koken een spel mag opstarten om te traden....
en met een summoner heb je daar toch geen last van; dus dan pak je toch gewoon weer je nec en ga je lekker pit-runs doen (verwacht blizzard nooit, dus er zullen nu vast goeie items vallen...)
ben gister bezig geweest (voor de 3e keer, telkens dood) om m'n sorc te levellen; heb maar eff zelf de quests gedaan met m'n druid, zodat ik daar iig niet mee gescammed kan worden...
hij is nu lvl 18 en heeft nu dus enchant.
heb er nog nix aan, want ik wil m'n zelfgemaakte 9 ES stick gaan gebruiken, en ES krijg ik pas op lvl 24... (en met 20 punten life is het spel wel erg spannend
nog eff voorzichtig dus tot iig lvl 24, heb ook al een gloom's trap belt en frosties liggen voor de nodige mana (+55% max mana
strakjes dus eerst ES boosten en de synergy; daarna weer terug naar warmth en enchant...
Verwijderd
Kan nog een leuke build worden denk ik zokwakke01 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:51:
[...]
gewoon doorgaan pheno; die lag is gewoon een extra feature nu iedereen bekend is met FE
en met een summoner heb je daar toch geen last van; dus dan pak je toch gewoon weer je nec en ga je lekker pit-runs doen (verwacht blizzard nooit, dus er zullen nu vast goeie items vallen...)
ben gister bezig geweest (voor de 3e keer, telkens dood) om m'n sorc te levellen; heb maar eff zelf de quests gedaan met m'n druid, zodat ik daar iig niet mee gescammed kan worden...
hij is nu lvl 18 en heeft nu dus enchant.
heb er nog nix aan, want ik wil m'n zelfgemaakte 9 ES stick gaan gebruiken, en ES krijg ik pas op lvl 24... (en met 20 punten life is het spel wel erg spannend)
nog eff voorzichtig dus tot iig lvl 24, heb ook al een gloom's trap belt en frosties liggen voor de nodige mana (+55% max mana)
strakjes dus eerst ES boosten en de synergy; daarna weer terug naar warmth en enchant...
Maarja.. heb nog niet echt gear voor mn java..
Heb al wel Enigma, CoH, Shako, Storm liggen.. vast ook nog wel waterwalks en raven ergens.. mis eigenlijk alleen titans, mara's, 1x soj/bk en tg's.
Hierna ga ik denk ik mijn droom build maken.. teleport barb puur voor de lol.. allout +%FCR.. zat te denken aan iig 2x wizzy en dan wat random fcr gear.. vraag me af hoe snel je bij minions kunt staan
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 13:31 ]
Mocht ik mijn zooi verkopen dan heb ik wel watVerwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:28:
[...]
Kan nog een leuke build worden denk ik zoIk heb gister voor het eerst weer eens gespeeld in.. een maand ofzo. Meteen mijn nieuwe javazon van 1 naar 53 geknalt! Zo fijn 2x keys hebben
Heb al wel Enigma, CoH, Shako, Storm liggen.. vast ook nog wel waterwalks en raven ergens.. mis eigenlijk alleen titans, mara's, 1x soj/bk en tg's.
Hierna ga ik denk ik mijn droom build maken.. teleport barb puur voor de lol.. allout +%FCR.. zat te denken aan iig 2x wizzy en dan wat random fcr gear.. vraag me af hoe snel je bij minions kunt staan
Ik heb even geturft vanmiddag
Vand e 73 geopende games, zijn er 52 failed.
edit: 81//59 nu.

Het duurt ook zoooooooo lang als ie failed, sta je gewoon weer 2 minuten tegen een zwart scherm aan te kijken.
Mocht iemand een Zakarum over hebben die hij/zij niet gebruikt ofzo wil ik hem wel kopen
Heb al een leuke grief, leuke dmg alleen mist ias maarja... (30 ias ofzo)
Het duurt ook zoooooooo lang als ie failed, sta je gewoon weer 2 minuten tegen een zwart scherm aan te kijken.
Mocht iemand een Zakarum over hebben die hij/zij niet gebruikt ofzo wil ik hem wel kopen
[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 19-02-2007 16:38 ]
Verwijderd
Daar is een oplossing voor.. in dit topic gepost door Kwakke geloof ikRedHat schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:34:
Het schonen van je logfiles helpt echt marginaal, dat heb ik als batch file er al in gezet in oktober. Het boeit weinig tot niets.Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:42:
[...]
Daar is een oplossing voor.. in dit topic gepost door Kwakke geloof ik
Maar van de 81 zijn er 59 failed, hoor ik net. 75%. Netjes Bliz en dupers!
Ik denk dat ftjs te maken hebben dat een server je eerst moet afmelden voordat je weer kan inloggen.RedHat schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:34:
Ik heb even geturft vanmiddag
Bij een lag heb je dus een probleem dat je wel uit het spel gaat, maar op de server er nog in zit = FTJ. Verder gok ik dat ze het zwarte scherm express zo lang hebben om de kans op een temp ban te verkleinen, omdat mensen anders als een gek steeds opnieuw proberen aan te melden.
De afmeld server is met alle servers in dezelfde realm verbonden. Maar het aanmaken van een game op bepaalde server gebeurd random.
Het probleem als je te snel achter elkaar probeert in te loggen (net geen temp ban) is dat hij je probeert aan te melden, maar omdat je nog niet afgemeld bent je geweigerd wordt. Erger is nog als dat op een lag server gebeurd, je daar dus ook niet afgemeld wordt.
FTJ's of niet is dus gewoon een kwestie van geduld en geluk.
Zow ff snel verzonnen. Maar zo zie ik het dus. Als ik aantal keer achter elkaar een ftj zie, ga ik ff wat anders doen zoals het forum checken. Meestal werkt het na x minuten wer wel goed.
[ Voor 18% gewijzigd door XthinkZ op 19-02-2007 17:24 ]
heb nog wel noob titans voor je liggen als je wiltVerwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:28:
[...]
Kan nog een leuke build worden denk ik zoIk heb gister voor het eerst weer eens gespeeld in.. een maand ofzo. Meteen mijn nieuwe javazon van 1 naar 53 geknalt! Zo fijn 2x keys hebben
Verwijderd
Weee... een geweldige avond/ochtend heb ik gehad 
Ist @ forge
Lem @ forge ( zocht ik )
3 anni's 10/13/9 15/20/9 10/13/5

Het is dus wel mogelijk in 2 verschillende games te zitten met 2 dezelfde ip's

15/20/9 anni
Uberen om 16:11 ( vandaag )

10/13/9 anni
Uberen om 23:50 ( gister )

10/13/5 anni
Uberen om 09:54 ( vandaag )
Ist @ forge
Lem @ forge ( zocht ik )
3 anni's 10/13/9 15/20/9 10/13/5

Het is dus wel mogelijk in 2 verschillende games te zitten met 2 dezelfde ip's

15/20/9 anni
Uberen om 16:11 ( vandaag )

10/13/9 anni
Uberen om 23:50 ( gister )

10/13/5 anni
Uberen om 09:54 ( vandaag )

tjeeezzz zo vaak de dclone gevonden 
laatst zat ik in een hell tradegame en werden er de hele tijd sojs verkocht... ik campen bij
andariel voor een half uur... toen maar opgegeven dat hij ooit nog zou komen
Verder is dat toch gewoon geluk (ja, ik weet dat er ergens op inet zo'n tutorial rondzweeft die je aanwijst hoe je games moet hoppen op zoek naar dezelfde ip etc etc etc... ik zie dat niet zo voor me met al die ftj...)
laatst zat ik in een hell tradegame en werden er de hele tijd sojs verkocht... ik campen bij
andariel voor een half uur... toen maar opgegeven dat hij ooit nog zou komen
Verder is dat toch gewoon geluk (ja, ik weet dat er ergens op inet zo'n tutorial rondzweeft die je aanwijst hoe je games moet hoppen op zoek naar dezelfde ip etc etc etc... ik zie dat niet zo voor me met al die ftj...)
Verwijderd
en weer uber op server 215
natuurlijk was die van me maat
ik hielp hem hiermee
anni: 16/19/6
toch wel netjes van hem
natuurlijk was die van me maat
anni: 16/19/6
Als je nog een anhi kwijt wilt voor mijn palladin houd ik me aanbevolen 
Tevens palla torch
Owja, heb een grief in verkeerde sword gemaakt
ti's een 34/398 (bijna max dmg dus)
Zit in dimensional blade ipv phase blase (enige is dus dat hij soms repaired moet worden volgens mij)
Maarja, weet niet of er nog meer nadelen aan zitten?
Wil hem ruilen (indirect denk ik, verkopen voor ists, en met die ists een pb kopen), gaat het me lukken denk je?
Tevens palla torch
Zit in dimensional blade ipv phase blase (enige is dus dat hij soms repaired moet worden volgens mij)
Wil hem ruilen (indirect denk ik, verkopen voor ists, en met die ists een pb kopen), gaat het me lukken denk je?
[ Voor 65% gewijzigd door RedHat op 19-02-2007 20:05 ]
Gebruik je Kiss of DChunter?Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:17:
en weer uber op server 215
natuurlijk was die van me maatik hielp hem hiermee
anni: 16/19/6toch wel netjes van hem
had zelf ook een dimblade grief; die heeft een VEEL lagere dex reqRedHat schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:24:
Als je nog een anhi kwijt wilt voor mijn palladin houd ik me aanbevolen
Tevens palla torch
nadeel is alleen dat een dimblade een base speed heeft van 0, en een phase van -30...
(maar dat merk je nauwelijks met maxed fana gelukkig
Als je fana hebt merk je dat niet, maar ik merkte het verschil erg goed met mijn kicksin toen ze even zo'n unique dim. blade vast had. Daarna pb en dat schoot toch een stuk sneller opkwakke01 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:25:
[...]
had zelf ook een dimblade grief; die heeft een VEEL lagere dex reqen gold vindt je toch wel ^^
nadeel is alleen dat een dimblade een base speed heeft van 0, en een phase van -30...
(maar dat merk je nauwelijks met maxed fana gelukkig)
Ik heb nog wel een Anhi voor je RedHat. Ik zie je vanzelf wel online.
krijg je de melding diablo walks the earth ook als je gewoon in town staat, of moet je daarvoor tussen de monsters lopen bij wijze van spreken?
Hey weasel dan kan je mij ook wel een anni doen
Verwijderd
je krijgt de meldingen overal jaShingen schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:07:
krijg je de melding diablo walks the earth ook als je gewoon in town staat, of moet je daarvoor tussen de monsters lopen bij wijze van spreken?
gisteravond had ik aangename verrassing... heb uur lang gespeeld zonder overdreven veel lag (hele tijd ping van ongeveer 140). Hoop dat dit niet 1malig was....
Verwijderd
Even een vraag:
Vraag over Diablo II:
Onder het motto beter laat dan nooit heb ik vorige week toch D2 gekocht. Nu kan ik geen verbinding maken met battle.net europe
.
'UNABLE TO CONNECT TO BATTLE.NET'
If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net. For more information, please visit www.battle.net/support/errormessages
Wel met Asia, West USA en East USA. (ik krijg dan te zien dat ik kan inloggen of een nieuw account kan aanmaken). Nou heb ik op blizzard.com wel een aantal oplossingen gevonden, maar die werken niet. Heb m'n firewall uitgezet, aangegeven registry-entries verwijderd. De game is volledig ge-update. Ik kan geen info vinden over de serverstatus van europe (ook niet van andere continenten btw) en voor de rest vind ik op diverse fora (voor zover online, diabloii.net forum is plat evenals het europa forum van blizzard.com) geen meldingen dat anderen hier last van hebben. Zijn er mensen die wel kunnen inloggen op battle.net europe en/of heeft iemand enig idee wat te doen? Ik kan wel op die andere continenten gaan zitten, maar zit het liefst op die van Europe.
Vraag over Diablo II:
Onder het motto beter laat dan nooit heb ik vorige week toch D2 gekocht. Nu kan ik geen verbinding maken met battle.net europe
'UNABLE TO CONNECT TO BATTLE.NET'
If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net. For more information, please visit www.battle.net/support/errormessages
Wel met Asia, West USA en East USA. (ik krijg dan te zien dat ik kan inloggen of een nieuw account kan aanmaken). Nou heb ik op blizzard.com wel een aantal oplossingen gevonden, maar die werken niet. Heb m'n firewall uitgezet, aangegeven registry-entries verwijderd. De game is volledig ge-update. Ik kan geen info vinden over de serverstatus van europe (ook niet van andere continenten btw) en voor de rest vind ik op diverse fora (voor zover online, diabloii.net forum is plat evenals het europa forum van blizzard.com) geen meldingen dat anderen hier last van hebben. Zijn er mensen die wel kunnen inloggen op battle.net europe en/of heeft iemand enig idee wat te doen? Ik kan wel op die andere continenten gaan zitten, maar zit het liefst op die van Europe.
Verwijderd
Waar heb je jouw versie gekocht, bij mij kan ik enkel op Europe, niet op andere realms.
Kijk op de achterkant van je doosje, bij mij staat er in de rij met logo's van blizzard, dolby surround, .. en bij het logo van battle.net : "playable op european servers". Misschien staat bij jouw het omgekeerde.
Kijk op de achterkant van je doosje, bij mij staat er in de rij met logo's van blizzard, dolby surround, .. en bij het logo van battle.net : "playable op european servers". Misschien staat bij jouw het omgekeerde.
Verwijderd
Had daar nog niet naar gekeken, maar daar staat inderdaad ook playable on european servers. Het wrange is dat juist die server niet werkt, en de andere wel...
Dit topic is gesloten.