Ok dat is al tijden bekend, maar dan moet je dus met een paar man zijn die ook daadwerkelijk ubers op deze manier willen doenVerwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 02:46:
http://www.youtube.com/watch?v=zyOq2LKND4w
interesting ... lvl 60 in half uur
2 of 3 hammerdins moeten dat makkelijk kunnen. Nou wie wilt
[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 10-02-2007 08:49 ]
Dim vision: max
Confuse: 10
Alle andere curses: 1
Eerst iedereen dimmen om rust in de tent te krijgen, stilte voor de storm, dat wel. Dan confuse casten op een stuk van de vijanden. Rangers die in de buurt staan krijgen nog een attract over zich heen, zodat die gezellig afgemaakt worden. Indien een boss er staat: lifetap op boss: confuse de minions, ze vallen de boss aan en leven langer door de lifetap. Ik weet niet of dit bij andariel gaat werken, hoelang zouden die monsters er om heen overleven?
Supporting merc en misschien een golem kunnen belangrijk zijn, de merc iig, ,dus die krijgt van mij een bak met crushing blow erbij. Killen zal ie! Iron golem voor thorns en IM curse om de lonely bosses te pakken?
Het is dat ik het vandaag nog druk heb ook, ik sta te popelen om dit uit te proberen
Ik wil wel in die huisjes staan om xp te vangenPheno79 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 08:46:
[...]
Ok dat is al tijden bekend, maar dan moet je dus met een paar man zijn die ook daadwerkelijk ubers op deze manier willen doen
2 of 3 hammerdins moeten dat makkelijk kunnen. Nou wie wilt
ik doe ook meej hoor. heb een hammerdin en heb nog wel 3 chars voor het leechen ^^.XthinkZ schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:56:
[...]
Ik wil wel in die huisjes staan om xp te vangen.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Op scl moet ik dat ook kunnen doen, maar goed, daar speel ik vrij weinigmrboomblaster schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:14:
[...]
ik doe ook meej hoor. heb een hammerdin en heb nog wel 3 chars voor het leechen ^^.
IGoTACurseForU is in het leven geroepen om de cursemancer uit te proberen. En hij heeft zijn eerste tempban al te pakken, met dank aan bliz.
Mijn broer heeft al een tempban van 2 dagen, het moet toch niet gekker worden.
[ Voor 27% gewijzigd door Pheno79 op 10-02-2007 14:48 ]
count me in too,mrboomblaster schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:14:
[...]
ik doe ook meej hoor. heb een hammerdin en heb nog wel 3 chars voor het leechen ^^.
ideale manier om met nieuxe keyset aan mijn smiter te beginne, kan ik met mijn hammerdin effe lekker ubers pakke....
*Don_holio
Dag 1: het regent. Verdomme, mijn paraplu vergeten.
Mijn grijze lange haren worden zeiknat. Na wat bange gezichten in het dorp trek ik er op uit. Vijand in zicht en met mijn te grote stok sla ik die zombie neer. Skellie time! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, was het motto ooit. En hup een stokje met bone armor. Mooi. Veiligheid voorop. Grot in (hehe, daar is het wel droog). Wat meekloppen, skellie af en toe weer oproepen en kloppen maar weer. He, een hoofdje met clay golem, die uit de grond getrokken monster mag ook meedoen.
Na het opeens licht werd in de grot en ik weer in het dorp was, waren ze iets blijer, al keken ze raar op van mijn golem. Weer verder. 1 of andere heks schoot wat pijlen op me, maar een amplify en wat ge-ren en ze lag een beetje maf te gillen en verdween. Raar....
In het dorp wilde Sharyn met me mee. Lekker mokkel, ze moet alleen niet zo irritant heen en weer om me rennen. Maar ze is erg goed met pijl en boog en schiet de verblinden 1 voor 1 met gemak neer. Na een heks die firewalls kan casten (countess) en een lelijk monster met een iets te grote hamer (smith) ben ik nu op weg naar Andariel.
Ik voel dat ik nog eventjes door moet, er liggen 2 spreuken op mijn tong, maar ik spreek ze nog verkeerd uit. lvl 17, ik probeer me ze te herinneren.
There's a new leader in town, and Andy has to know it
ben zelf met m'n pyromaan begonnen. Hij heeft alleen nog maar van die kleine lucifers, en dat is niet genoeg om hem lang warm te houden. Daarom besteed ie nu veel aandacht aan warmth. daarnaast moet ie een goeie stok (cane) vinden om het vuur mee aan te steken. hij is daarvoor al wel een paar keer dichtbij geweest; hij ziet telkens wel een cain, maar geen cane...
dat gaat vast komen. voorlopig blijft het bij een kleine vuurbal die hij kan maken...
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik ben van plan een guide te maken als het echt kan, nu is het gewoon een vaag experiment, waar ik wel heil in zie, anders ga ik mijn tijd er niet in verdoenkwakke01 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 21:24:
dagboeklache..
ben zelf met m'n pyromaan begonnen. Hij heeft alleen nog maar van die kleine lucifers, en dat is niet genoeg om hem lang warm te houden. Daarom besteed ie nu veel aandacht aan warmth. daarnaast moet ie een goeie stok (cane) vinden om het vuur mee aan te steken. hij is daarvoor al wel een paar keer dichtbij geweest; hij ziet telkens wel een cain, maar geen cane...
dat gaat vast komen. voorlopig blijft het bij een kleine vuurbal die hij kan maken...
Morgen misschien weer een stukje dagboek
De regen is opgehouden. Natuurlijk, vanaf nu ben ik toch in de catacombes te vinden, dus droog was ik toch wel geweest. Nou, eens kijken waar die Andariel zich verstopt heeft. Hier en daar wat verblinden, soms wat weaken op een baasje en we komen er wel door. Opeens herinner ik me life tap en confusion nog, dat zal leuk voor de komende confrontatie zijn. Sjees, hoeveel trappen zijn hier wel niet, kon andy geen lift laten bouwen of zo?
Opeens vliegt het groen me om de oren. Is het de hulk? Nee, het is een iets te wilde mokkel voor me, dat zal andy wel zijn...Mijn clay golem stort ter aarde na 3 klappen, ok, ze is dus nog sterk ook nog. Even naar town om mana in te slaan, clay golem terug te halen. I'm ready to rumble!
Life tap op andy, confuse op de gastjes om haar heen en ze is al zo goed als dood. Alleen net niet genoeg, ze slaat wild om haar heen en opeens is er niemand meer behalve ik en sharyn, hmm, even naar wat veiligere gebieden renne om die laaste kwart van haar leven te verwijderen. Life tap, golem er naast en laat Sharyn maar haar werk doen.

En nu sta ik hier, in Lut Gholein, het erg warm te hebben. En waar is het strand?
mooi pheno, ook erg leuk. ik zal deze d2blog in scherp in de gaten gaan houdenPheno79 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:23:
Dag 2, ochtend:
En nu sta ik hier, in Lut Gholein, het erg warm te hebben. En waar is het strand?
keep up the good work, give hell hell.
Ik ben al blij als ik duriel solo'en kan. Iets zegt me dat ik daar IM ga gebruiken....en Decreptify, veel decreptify...en natuurlijk town portals, veel town portals....afhankelijk van je merc zijn bij bosses is lastig, als je lowlevel bent, maar ik wil normal soloén. Ancients, oeh, dat wordt echt gosu actie. Jammer dat je geen filmpjes kan makenmrboomblaster schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:42:
[...]
mooi pheno, ook erg leuk. ik zal deze d2blog in scherp in de gaten gaan houden. mocht je ooit nog hulp nodig in normal of nm kan je me wel wispen hoor want heb nog wel een eenzame verlaten pala daar.
keep up the good work, give hell hell.
fraps, dat wil wel werkenPheno79 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:25:
[...]
Ik ben al blij als ik duriel solo'en kan. Iets zegt me dat ik daar IM ga gebruiken....en Decreptify, veel decreptify...en natuurlijk town portals, veel town portals....afhankelijk van je merc zijn bij bosses is lastig, als je lowlevel bent, maar ik wil normal soloén. Ancients, oeh, dat wordt echt gosu actie. Jammer dat je geen filmpjes kan maken
He, leuke prog, ik ga het eens uitproberen
Edit, alleen ziet ie het spel niet...zeker Direct3D nodig...
[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 11-02-2007 13:54 ]
maar die optie zit toch ook in D2, je kan kiezen voor direct draw of direct3dPheno79 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:47:
[...]
He, leuke prog, ik ga het eens uitproberen
Edit, alleen ziet ie het spel niet...zeker Direct3D nodig...
dus in principe zou het moeten werken
wat je ook ffies kan doen is op youtube filmpjes checken, er wil nog wel is
bij staan welk progsel ze er voor gebruiken, fraps zet namelijk standaard als
je een trial hebt fraps.com in beeld
je zou deze eens een kans kunnen geven: http://www.planetgamecam.com/ .Frunz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:15:
[...]
maar die optie zit toch ook in D2, je kan kiezen voor direct draw of direct3d
dus in principe zou het moeten werken
wat je ook ffies kan doen is op youtube filmpjes checken, er wil nog wel is
bij staan welk progsel ze er voor gebruiken, fraps zet namelijk standaard als
je een trial hebt fraps.com in beeld
zelf niet getest ofzo. schijnt dat de demo onbeperkt te gebruiken is.
hoe ga je dat doen? ben beetje nieuwsgierig...Pheno79 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:13:
Nou ja, ik ga eerst maar eens wat hrs dupen, ik heb fg nodig en heb niets tradewaardig
je pakt google en je zoekt hoe je het moet doen. Heel bnet weet het ongeveer, gezien de effectieve tijd dat ik vandaag heb kunnen spelen, dus zo moeilijk zal het niet zijndenyos schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:17:
[...]
hoe ga je dat doen? ben beetje nieuwsgierig...
En blijkbaar wordt dupen gewaardeerd, gezien de hoeveelheid trademateriaal (ist, fg, whatever) die mensen hebben. Ik wil ook weleens wat kunnen traden, zeker nu ik wat apartere builds ga proberen. Alleen voor homu wordt er 8 fg gevraagd, dat heb ik niet eens. In +-20 minuten heb je geduped, twv homu, 80 pgems duren heel wat meer tijd, tijd die ik liever aan een echte build spendeer dan domweg rondrennen. Ik heb fg om 5 hrs te kopen, die natuurlijk duped zijn, maar in +-20 minuten heb ik ze al dubbel en dwars eruit.
If you can't beat them, join them. Ik ren al maanden om spullen te vinden, die (en ik heb getuigen) echt niet vallen, ook niet op baal hell als first drop. Ik wil spelen en niet constant mf'en.
Pak alle head's op
Alle wand's op pakken.
Malah verkoop ook nog wel eens +3 curses + AD/Decript/enz/enz/
Als summoner paktje ik een +2 summon op @ NM
Spirit sword is nog wel beter
Maaaruh ben benieuwd naar jou volgende dag
Wordt de Curse een nonboost char ?
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Gisteren bijna niets kunnen doen, alleen die morgen was het enigszins lagvrij. Maar ja, op de screenshots zie je al een ping van 600+ Ik was meer aan het "dimmen" onderweg dan wat anders.Derr_Hans schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:52:
Dan ga je untwinked.
Pak alle head's op
Alle wand's op pakken.
Malah verkoop ook nog wel eens +3 curses + AD/Decript/enz/enz/
Als summoner paktje ik een +2 summon op @ NM
Spirit sword is nog wel beter
Maaaruh ben benieuwd naar jou volgende dag
Wordt de Curse een nonboost char ?
Ik loop solo, zeker in normal, ik wil eerst weten of bepaalde technieken/taktieken gaan werken. Als ik mezelf laat boosten of uberhaupt wps laat geven dan kan ik dat niet weten. Nightmare zal ik ook solo'en. Hoe het op hell gaat? I don't know. Ik verwacht geen "IGoTACurseForU: Ubers are sissies" met deze build, al zou het wel ongelofelijk cool zijn. Misschien ben ik wel zo gek om het te proberen.
Laat mephi zijn gastjes oproepen, en confusen zodat ze hem aanavllen, onbeperkte toevoer, maar volgens mij doen die gasten niet genoeg damage om 1 van de ubers maar 1k life af te snoepen
Ik denk wel dat ik een nithlathak keyrunner hier van kan maken, dim vision zorgt ervoor dat die k*t tombvipers niet eens schieten. Probleem is dan alleen: hoe ga ik ze killen? Op normal maar eerst uitproberen, lifetap op nithlathat en confuse om alles om hem heen, het lijkt me erg grappig om te zien
Maar eerst: "IGoTACurseForU: Desert Strike" Coming soon on a forum near you!
PS Ik dupen, tsssss, was gewoon in een sarcastische bui na al die megalag de hele dag. Ik heb meer failed games gehad dan daadwerkelijke speelbare games
2 keer een cold attack van de summoner was iets te veel van het goede
zowiezo zijn er nog maar weinig games waarin je leuk kan levellen btw, er zit continue een pk-er in
dus ik heb de test barb maar eff gepakt... die is nu lvl 17 en kan travincal solo-en
Oh, pvm doet ie gewoon met een crushflange en een hasarus shield btw
nog 1 level dus, en dan kan hij z'n jewelled eth full plate armor aan. Dat is dan weer 50maxdam extra
hij zit nu met dual wield op 2x 200 dam en met alle huidige items op 6xx life. (moet de birdquest op nm nog, en heel hell...) dus ik denk dat ik me daar maar op ga focussen voorlopig; heb ik iig een projectje, want het wordt anders een beetje saai imho...
ik ga iig nog een zooi low lvl life charms overzetten op de barb, zodat ik iig 1K life heb op lvl 18; dat lijkt met redelijk onverwacht toch
(ps. dudu is nu lvl 87 en ama 88)
[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 12-02-2007 10:42 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
2x sc 20 life
1x sc 19 life
1x sc 19 life + 3% cold res
hmm, 2x20sc life ong. 25 fgPheno79 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:56:
Vage vraag: is dit wat waard:
2x sc 20 life
1x sc 19 life
1x sc 19 life + 3% cold res
1 sc 19 life 8 fg
1sc 19 life 3%CR ong 12 fg?
-edit- en voor de 1e 2 is dus al 30fg geboden
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 12-02-2007 11:23 ]
Lol, ik denk dat ik maar ga leven van donaties, heb nu in 12 uur tijd 20fg erbij

Nou ja, cursemancer ook weer blij. En ik moet iemand nog een skullers geven, dat had ik beloofd en dat maakt schuld
Edit:
al 30fg op de sc20s. Jammer dat ik nu niet online kan op mijn werk
[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 12-02-2007 11:26 ]
17 life en 17AR charns nog wat waard SmallCharm ^^
Wil ook FG
jaja duped i know maar heb een legit eth viper in begin gevonden.
Zit op merc niets te doen.
Kan men wind druid die aan.
Die staat al een helepoos op lvl 72
Ama doet het nog steeds goed
Barb / Hunger Bear moeten allemaal nog wat resist hebben.
Als ik een CoH in een wirefleece kan fixen voor amazon dan gaat de treachery naar barb.
Slaat hij ook wat sneller
Necro nog wat GoldFind stuff zorgen en redelijke res op hell en dan maar Gold gaan farmen om te gokken
[ Voor 102% gewijzigd door Derr_Hans op 12-02-2007 12:58 ]
... maar je hebt toch fg's dedlDerr_Hans schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:51:
GoGo Pheno..
17 life en 17AR charns nog wat waard SmallCharm ^^
Wil ook FGdan kan ik een zod in viper kieperen.
jaja duped i know maar heb een legit eth viper in begin gevonden.
Zit op merc niets te doen.
Kan men wind druid die aan.
Die staat al een helepoos op lvl 72
Ama doet het nog steeds goedlvl 76 Firestorms en Frost Nova's om je oren
Barb / Hunger Bear moeten allemaal nog wat resist hebben.
Als ik een CoH in een wirefleece kan fixen voor amazon dan gaat de treachery naar barb.
Slaat hij ook wat sneller
Necro nog wat GoldFind stuff zorgen en redelijke res op hell en dan maar Gold gaan farmen om te gokken.
waarom perse in een wirefleece? als je nou om een dusk had gevraagd, dan had ik je er één kunnen geven...
Ik ben mijn merc aan het bedenken tussen het schrijven (werk) door. Act 2 merc kan dia etc wel killen denk ik, maar een act 1 merc killed monsters weer veel sneller. Maar dan heb ik weer een golem nodig die de aandacht afleidt bij de bosses. Een act 5 barb, kan die ook 2 wapens dragen? Ik heb die nog nooit gehuurd
[ Voor 76% gewijzigd door Pheno79 op 12-02-2007 14:17 ]
mijn necro tactieken:Pheno79 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:22:
... knip ...
de summoner waar ik nu mee bezig bent: max mastery/melee skel, bijna max corpse explosion. 1 punt in amplify damage en life tap als curses. ben nu bezig om een redelijke iron golem te maken.
dit werkt erg lekker, heb nu 13 skels, 6 mages van alle skils, iron golem gemaakt van een unique flying axe, might hassan erbij. Bij normaal spelen kan je bijna niet dood gaan, alleen bij zeer aanvallend spelen wil ik wel eens een bijna dood ervaring hebben.
1 van mijn vorige was ook een summoner, maar dan met mages. Max mastery/mages. ook had ik poisen dagger/nova gemaxed om zelf te killen. plus een paar punten in lower resist. Als armor dan bramble (thorns en poisen damage). als merc een colc merc, defiance merc kan ook. dit is iets moeilijker dan met melee skels omdat je zellf iets vaker word aangevallen.
cursemencer heb ik ook geprobeerd, maar dit is erg moeilijk op hell. wat ik er nog van weet is dat je veel gebruik moet maken van dim vision om alles een beetje op afstand te houden en dan met attract hopen dat de monster dood gaan. anders heel hard rennen, of zorgen dat je zelf wat klappen kan uitdelen. Anders is corpse explosion je grote vriend.
met een pure bonemencer maakt het niet zoveel uit welke curse je gebruikt, zolang je alles maar op afstand weet te houden is mijn ervaring. merc maakt ook niets zoveel uit, zolang het maar een melee anval heeft en veel leech om te tanken.
mijn volgende char word waarschijnlijk weer een necro, maar ik weet nog niet wat. iemand een tip? heb denk ik zo'n beetje alles wel een keer geprobeerd.
PS: dit zijn allemaal hardcore offline ervaringen. Online is te veel lag (speel alleen nog maar hardcore). Heb alleen een tooltje om offline te mulen.
Gister overigens mijn allereerste soj gevonden na al die jaren spelen. was me toch een party blij toen ik langs die grijze ouwe jurk was geweest om een ring te id-en.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Het jezelf moeilijk maken is juist leuk, met de standaard cookiebuilds is het ook 2 vingers in je neus spelen, dat is imho erg saai. Oh, nofi natuurlijk-PassY- schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:12:
[...]
mijn necro tactieken:
knip
cursemencer heb ik ook geprobeerd, maar dit is erg moeilijk op hell. wat ik er nog van weet is dat je veel gebruik moet maken van dim vision om alles een beetje op afstand te houden en dan met attract hopen dat de monster dood gaan. anders heel hard rennen, of zorgen dat je zelf wat klappen kan uitdelen. Anders is corpse explosion je grote vriend.
knip
mijn volgende char word waarschijnlijk weer een necro, maar ik weet nog niet wat. iemand een tip? heb denk ik zo'n beetje alles wel een keer geprobeerd.
Een andere saaie necro build is een "prisonmancer", boneprison etc max, en bonespiritten maar. Volgens mij op hell ook wel viable, alleen duurt het driekwartjaar voordat je iemand dood hebt
Misschien is de oude mojomancer nog wat? IM icm met een clay golem? Werkte in 1.09 goed, ik weet niet wat het nu nog doet.
Of je gaat volledig als punchback: boneramor en synergies max, max block en max IM casten. Geen golem nodig, jij bent de golem
Misschien werkt dit ook als dueler. Al weet ik niet of IM gecast mag worden in legit duels.
Ik weet niet wat ik heb met zelfmoordenaars, die sacrificer wordt er ook al zo een
de standaard builds zijn inderdaad saai, maar ik had nog nooit de "perfecte" necro gemaakt qua stats verdeling. en ik ben nu toch goed in de buurt gekomen met mijn summoner.Pheno79 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:28:
[...]
Het jezelf moeilijk maken is juist leuk, met de standaard cookiebuilds is het ook 2 vingers in je neus spelen, dat is imho erg saai. Oh, nofi natuurlijkDie necro lvl 90 is dan ook echt niet meer leuk, hij komt overal wel doorheen, het is dat ik hem niet als kerstboom heb uitgerust, anders zou hij het ook nog sneller kunnen ook.
Een andere saaie necro build is een "prisonmancer", boneprison etc max, en bonespiritten maar. Volgens mij op hell ook wel viable, alleen duurt het driekwartjaar voordat je iemand dood hebt
Misschien is de oude mojomancer nog wat? IM icm met een clay golem? Werkte in 1.09 goed, ik weet niet wat het nu nog doet.
Of je gaat volledig als punchback: boneramor en synergies max, max block en max IM casten. Geen golem nodig, jij bent de golemicm Dim vision kun je de aanvallen nog doseren ook. Thorns merc en zoveel mogelijk "attacker takes damage" spullen aan. Ik weet niet of het werkt, maar ik twijfelde tussen de cursemancer en deze om uit te proberen
Misschien werkt dit ook als dueler. Al weet ik niet of IM gecast mag worden in legit duels.
Ik weet niet wat ik heb met zelfmoordenaars, die sacrificer wordt er ook al zo een
die IM en golem build werkte niet echt lekker in 1.10. maar het is weer het proberen waard
wat ook erg leuk was, was een necro met pijl en boog.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
idd, alternatieve builds zijn leuker !-PassY- schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:45:
[...]
de standaard builds zijn inderdaad saai, maar ik had nog nooit de "perfecte" necro gemaakt qua stats verdeling. en ik ben nu toch goed in de buurt gekomen met mijn summoner.
die IM en golem build werkte niet echt lekker in 1.10. maar het is weer het proberen waard
wat ook erg leuk was, was een necro met pijl en boog.
dus ik ga toch maar weer overnieuw met mn vuursteentje --> heb alle gear immers al klaar; hoj/dragon/phoenix/guilaume/silkies
moet nu alleen weer zelf een manald zoeken (k geef te snel dingen weg

maar eerst de pk-barb, die moet nu toch eens een oortje gaan scoren binnenkort... hij kan verdorie izu al aan...
Manald zat, ik dump die wel in een Hx/Hx gamekwakke01 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:51:
[...]
idd, alternatieve builds zijn leuker !
dus ik ga toch maar weer overnieuw met mn vuursteentje --> heb alle gear immers al klaar; hoj/dragon/phoenix/guilaume/silkies
moet nu alleen weer zelf een manald zoeken (k geef te snel dingen weg)
maar eerst de pk-barb, die moet nu toch eens een oortje gaan scoren binnenkort... hij kan verdorie izu al aan...
Dusk is ook goedkwakke01 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:53:
[...]
... maar je hebt toch fg's dedlen voor lowlvl chars kan een 17/17 best interessant zijn hoor, (had ie ook maar 3 max gehad
zag een topique voor een 3/18/20; laatste bod stond op 115 fg's...)
waarom perse in een wirefleece? als je nou om een dusk had gevraagd, dan had ik je er één kunnen geven...
Wire Fleece staat net iets sexier op een ama
Als je er 1 heb
Heb geen FG tenzij iemand een donatie gedaan heeft..
Hans

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 12-02-2007 16:11 ]
lol, thx pheno, als ik dan met mn sorc begin alleen nog even een pk-vrije game vindenPheno79 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:53:
[...]
Manald zat, ik dump die wel in een Hx/Hx game
Verwijderd
Kijk wel uit voor die mafkezen met 40x 2/15/15 sc's in hun inv and 100% perf gearkwakke01 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:10:
[...]
lol, thx pheno, als ik dan met mn sorc begin alleen nog even een pk-vrije game vinden(of tevens met mn barb inloggen
)
Kan ook wel even mijn kickassa tevoorschijn halen, volgens mij powned mijn shadow zo'n noobish tppk'erkwakke01 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:10:
[...]
lol, thx pheno, als ik dan met mn sorc begin alleen nog even een pk-vrije game vinden(of tevens met mn barb inloggen
)
En whisperen om even een normal rush te krijgen is meestal ook geen probleem, mijn hydrasorc kan tele'end 3 mules naar nm brengen, dus 1 sorc moet ook wel lukken
Anecdote : vroeger een assa gemaakt met 1 punt in blade shield. Cast in town en meteen van skill switchen. De shadow warrior doet alleen je actieve skills na, dus die deed geen blade shield. Een echte pkér (dus niet tppk) dacht dat ie mijn warrior moest hebben, gezien alleen shadow masters blade shield casten. Geen mafketel die daar een punt in stopt. Hij viel de verkeerde aan sloeg haar neer, dacht klaar te zijn. En 1 dragonflight was genoeg om hem die fout heel erg af te straffen
Edit, 33 fg al, veel meer zal het niet meer worden, toch al met al een leuke trade. Als ie nog doorgaat, zul je zien dat die drie zich allemaal terug trekken
Heeft iemand een 100% legit ist uit hellforge of zo? Ik wil zo min mogelijk dupes. Dan heb ik al een hoto en een coh 100% legit, tweede hoto op komst (teringflail)
Een cham zal ik wel duped moeten kopen, of heeft iemand die toevallig wel legit?
Dan is mijn kickassa gear zo goed als af, wat res charms en skillers na gelaten.
Gear:
last wish pb (68%cb)
coh
ummed storm
chamed guilaemes face
tg
laying
shadowdancers
11/10/5 anni (of was het 10/11/5
16/19 torch
manald 7% ml
dwarf
+3 amu 27 str.
Volgens mij kan die amu weer af, moet ik nog even narekenen als ik non-strbugged een spel in kom.
[ Voor 34% gewijzigd door Pheno79 op 12-02-2007 16:32 ]
tuurlijk; daarom ook de 1K life zodat het iig geen 1 hit kill is. Heb al een voorproefje gehad toen ik lvl 12 was tegen een lvl 18 charger.. kreeg niet het gevoel dat ik hem veel pijn deed met een 4sox ed-ed eth bastard sword en een shadowfang.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:18:
[...]
Kijk wel uit voor die mafkezen met 40x 2/15/15 sc's in hun inv and 100% perf gear
mss toch beter de crushflange erbij dan voor de 33% CB en de extra str? of een bloodrise (heb ik ook nog liggen) of een soxed cleglaw??
cleglaw is wel lekker, want ik heb 5 puntjes in sword mastery gedaan
de full set up :
angelic amu (75 life)
angelicv ring (200+AR)
cathan ring (6% LL)
3*8maxdam mask
rubied BP (+65 life; dit wordt over 1/10 xp-balk een 50maxdam eth full plate)
4soxed eth bastard sword met ed/psn jewels én een shadowfang (9% LL/ML)
bloodfists
hsarus belt
hsarus boots
(op de switch hasrus shield & crushflange)
[ Voor 18% gewijzigd door kwakke01 op 12-02-2007 16:34 ]
Wat valt er te leechen als het dood iskwakke01 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:27:
[...]
tuurlijk; daarom ook de 1K life zodat het iig geen 1 hit kill is. Heb al een voorproefje gehad toen ik lvl 12 was tegen een lvl 18 charger.. kreeg niet het gevoel dat ik hem veel pijn deed met een 4sox ed-ed eth bastard sword en een shadowfang.
mss toch beter de crushflange erbij dan voor de 33% CB en de extra str? of een bloodrise (heb ik ook nog liggen) of een soxed cleglaw??
cleglaw is wel lekker, want ik heb 5 puntjes in sword mastery gedaankan ik daar weer een maxdam in doen, of een pskull voor de leech
Edit: goh, een eerlijke/snelle/no nonsense trader
[ Voor 36% gewijzigd door Pheno79 op 12-02-2007 19:03 ]
M'n SoJ is gepoofed die ik getrade had.
Kun je zulke dingen niet voor de zekerheid "permen" oid?
nope, enigste beetje werkende is temp permen. tis jmmr maar helaas. altijd naar als dat gebeurt.RedHat schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:34:
wOEI....
M'n SoJ is gepoofed die ik getrade had.
Kun je zulke dingen niet voor de zekerheid "permen" oid?
Ook een ist gepoofed...
Maar dat zegt misschien wewl wat mrboom... Van de 10 ists is 1 ist gepoofed.
Dat wil dus zeggen dat de rest die ik heb legit is lijkt mij? Als in 1x soj+ist poofed
Verwijderd
Soms poofen spullen pas laterRedHat schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:17:
Mja idd...
Ook een ist gepoofed...
Maar dat zegt misschien wewl wat mrboom... Van de 10 ists is 1 ist gepoofed.
Dat wil dus zeggen dat de rest die ik heb legit is lijkt mij? Als in 1x soj+ist poofed
klopt ja. toen ik een tijd geleden voor het eerst weer begonnen met d2 had ik een aardige sorc gemaakt. occulus spirit monarch enz. was het na een 3 weken ineens weg

dito hiero!
Trouwens die stomme dupers maken het moeilijk voor idereen. Die keer dat je eens iets leuk vindt maakt alle man je uit voor duper als je het wil traden!
F*cking Cry-babies!
*Don_holio
Mja, daarom houd ik mijn legit spullen ook. Gisteren dus een 4s flail door broer gevonden. En een pul uit nm, dus voor een volgende hoto of armor upgrade hebben we iig weer wat.yago schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 02:30:
[...]
dito hiero!
Trouwens die stomme dupers maken het moeilijk voor idereen. Die keer dat je eens iets leuk vindt maakt alle man je uit voor duper als je het wil traden!
F*cking Cry-babies!
Ik heb nu 2x hoto legit, maar ja, ik ga geen filmpjes maken van hoe ik de runes gevonden heb. Dus laten zien dat ie legit is, is nogal lastig. En dan nog, je krijgt er maar een fractie van wat het waard was er voor
Nu nog die ist, dan heb ik zelfs een legit CoH in een archon plate met 510 def. Niet ubergosu, maar wel een light armor, dus ik merk niet aan stamina en snelheid. Last wish en pride zijn dan mijn duped meuk, maar die zijn dan ook zo goed als niet legit te maken met die hrs erin. Wat bliz bezielt om dat soort runewords te verzinnen weet ik niet, dan hadden ze de dropkans bij hf wat beter moeten maken....
Gisteren mijn broer maar even door hell met zijn pala getrokken. Combi necro/kicksin gezien mijn kicksin echt iedereen in een paar sec er uit stampt. Het laatste gedeelte (met "gosu"lag) even met necro gedaan, een veel veiliger gevoel als je de ancients en anya moet doen
Daarna nog even een andere char van hem door nm, dit keer met firesorcje. Chaos gaat nog net, met al die fire immunes....Kan infi dat wegnemen of werkt infi eigenlijk alleen maar lekker met lightening?
Als ik kijk dan haalt het 85% max res naar beneden, een oblivion knight heet op nm 100% res. Dus dan nog maar 15%. Of reken ik verkeerd? En moet ik dan die 1/5 penalty nog meerekenen? Dus dan 100%-17%? Pala-n00b dat ik ben
vlgns mij 85% eraf, en vervolgens doe je nog maar 1/5 van de dam dus als je 5K firedam doet, komt er maar 1K over...Pheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 08:39:
[...]
Mja, daarom houd ik mijn legit spullen ook. Gisteren dus een 4s flail door broer gevonden. En een pul uit nm, dus voor een volgende hoto of armor upgrade hebben we iig weer wat.
Ik heb nu 2x hoto legit, maar ja, ik ga geen filmpjes maken van hoe ik de runes gevonden heb. Dus laten zien dat ie legit is, is nogal lastig. En dan nog, je krijgt er maar een fractie van wat het waard was er voor![]()
Nu nog die ist, dan heb ik zelfs een legit CoH in een archon plate met 510 def. Niet ubergosu, maar wel een light armor, dus ik merk niet aan stamina en snelheid. Last wish en pride zijn dan mijn duped meuk, maar die zijn dan ook zo goed als niet legit te maken met die hrs erin. Wat bliz bezielt om dat soort runewords te verzinnen weet ik niet, dan hadden ze de dropkans bij hf wat beter moeten maken....
Gisteren mijn broer maar even door hell met zijn pala getrokken. Combi necro/kicksin gezien mijn kicksin echt iedereen in een paar sec er uit stampt. Het laatste gedeelte (met "gosu"lag) even met necro gedaan, een veel veiliger gevoel als je de ancients en anya moet doen
Daarna nog even een andere char van hem door nm, dit keer met firesorcje. Chaos gaat nog net, met al die fire immunes....Kan infi dat wegnemen of werkt infi eigenlijk alleen maar lekker met lightening?
Als ik kijk dan haalt het 85% max res naar beneden, een oblivion knight heet op nm 100% res. Dus dan nog maar 15%. Of reken ik verkeerd? En moet ik dan die 1/5 penalty nog meerekenen? Dus dan 100%-17%? Pala-n00b dat ik ben
lekker hoor dat je eindelijk een normale trade hebt gedaan
na ja, toch weer fg's erbij. daarnaast een 14/10/5 anni verkocht voor 22 fg; m'n dudu heeft hem toch niet nodig
heb nu alleen nog een pala torch en een assa torch die ik niet kwijt kan... krijg bijna de neiging om er een char voor te maken

gister totaal niet gespeeld ook, alleen maar aan het traden geweest; dat MOET echt anders

-edit-
arreat:
This aura does not lower an enemy's magic or poison resistance. Conviction will remove immunities which will allow you or your party members to damage monsters that were previously untouchable with immunities. There is a cap of -150% resistance and you will not be able to remove some monster's immunities in hell level.
This aura, when breaking an immunity, will only function at 1/5 effectiveness.
dus als ze immune zijn gaat er idd maar 1/5*85% af... anders gewoon het volle percentage, en doe je gewoon de dam die je moet doen
[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 13-02-2007 09:19 ]
Gister ok niet gespeeld, ook niet echt getradekwakke01 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:15:
[...]
vlgns mij 85% eraf, en vervolgens doe je nog maar 1/5 van de dam dus als je 5K firedam doet, komt er maar 1K over...
lekker hoor dat je eindelijk een normale trade hebt gedaangister pg's verkocht 60; voor 12 fg vodt ik wel een mooie deal
kijk ik even later nog eff in het topic, is er 20 geboden
als die F#cking losers nu meteen zeggen dat ze gosu gaan overbieden
)
na ja, toch weer fg's erbij. daarnaast een 14/10/5 anni verkocht voor 22 fg; m'n dudu heeft hem toch niet nodig
heb nu alleen nog een pala torch en een assa torch die ik niet kwijt kan... krijg bijna de neiging om er een char voor te maken
gister totaal niet gespeeld ook, alleen maar aan het traden geweest; dat MOET echt anders
-edit-
arreat:
This aura does not lower an enemy's magic or poison resistance. Conviction will remove immunities which will allow you or your party members to damage monsters that were previously untouchable with immunities. There is a cap of -150% resistance and you will not be able to remove some monster's immunities in hell level.
This aura, when breaking an immunity, will only function at 1/5 effectiveness.
dus als ze immune zijn gaat er idd maar 1/5*85% af... anders gewoon het volle percentage, en doe je gewoon de dam die je moet doen
Meer gemuled en gedumped, Hans blij met pgems ik met stuff waaronder 4sox dusk, 6sox phase en 10/15 ama torch
Even de runes voor een minder legit CoH dan pheno
Dan de treachery van ama naar beserker/leaper barb voor de IAS.
Dan is men ama klaar
CoH / ICE bow / RazorTail / Dual Resist (31%CR & 28% FR) + 30% frw Scarab Boots
Zit ze in de +res @ hell waar dus nog wel verbetering in zit.
---
Bij het dumpen kwam ik er achter dat ik die 2curse amu had, pheno free for u en ook nog 19% all res.
---
da's meer als met traden
Ik heb nu res@hell van 24/42/-1/-9. Met een anni switch van mijn trapsin broer, een natures peace en een ist en eens een keer mijn storm te ummen kan ik dit op 75/75/71/75 krijgen. Het lastigste is die legit ist krijgen. Om nu een duped te halen als je een legit selffound ber hebt vind ik ook wat triest. De rest heb ik al, dus deze res halen is te doen.
Een cham legit krijgen wordt lastiger
Nu mijn inventory nog optimaliseren:
In mijn inventory heb ik nu een torch, anni, 1 antidote drankje en een portalboekje.
Ik wil de 3de frame van hit recovery halen, daar heb ik 86% FHR voor nodig. Ik heb er van items 60%.
Ik heb dus 26% fhr nodig (nog 4x5% sc). Extra mod moet 14% lightres zijn om full res te halen. Het liefst 4x10ligthres/5fhr scs
Dan heb ik 6x1slot en 2x2slots in gebruik. Lifeskiller time
Ik heb dan aan +skills:
3(torch)+1(anni)+2(soh)+3(amu). Ik heb al 1MA killer met +/-25 life.
Dat is talon lvl 30 = 6 kicks
Ik heb dan nog ruimte voor 8 gcs en 3 scs
Nog 6 MA skillers te gaan om 7 kicks te halen....
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een build zo goed als perfect heb. Breakpoints, alle mods die leuk zijn (prevent, freeze, blind, life tap, cannot be frozen, 100% cb, open wounds), full res, en flink wat +skills om daar wat breakpoints te halen. Cool. Mijn howler kan shout, bo en bc nog geven, scheelt weer een skiller
Shadowmaster is met mijn prebuf gear lvl 33, nog 2 levels om die 75% res op hell te halen. Venom doet 830-850 poisondamge in 0.4 sec. Fade kan me 60% extra res geven, als er een idioot is die lvl 20 conviction gebruikt. En natuurlijk 4 extra 10% lightres scs, want [galm]Ubermemphi, ik kom je halen!!![/galm]
ben m'n dudu nu aan het verfijnenPheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:58:
Mijn laatste IGoTHappyFeet needs:
Ik heb nu res@hell van 24/42/-1/-9. Met een anni switch van mijn trapsin broer, een natures peace en een ist en eens een keer mijn storm te ummen kan ik dit op 75/75/71/75 krijgen. Het lastigste is die legit ist krijgen. Om nu een duped te halen als je een legit selffound ber hebt vind ik ook wat triest. De rest heb ik al, dus deze res halen is te doen.
Een cham legit krijgen wordt lastigerMaar goed, cannot be frozen in mijn helmpje is wel zo aardig.
Nu mijn inventory nog optimaliseren:
In mijn inventory heb ik nu een torch, anni, 1 antidote drankje en een portalboekje.
Ik wil de 3de frame van hit recovery halen, daar heb ik 86% FHR voor nodig. Ik heb er van items 60%.
Ik heb dus 26% fhr nodig (4x5% sc). Extra mod moet 14% lightres zijn om full res te halen. Het liefst 4x10ligthres/5fhr scs
Dan heb ik 6x1slot en 2x2slots in gebruik. Lifeskiller time
Ik heb dan aan +skills:
3(torch)+1(anni)+2(soh)+3(amu). Ik heb al 1MA killer met +/-25 life.
Dat is talon lvl 30 = 6 kicks
Ik heb dan nog ruimte voor 8 gcs en 3 scs
Nog 6 MA skillers te gaan om 7 kicks te halen....
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik een build zo goed als perfect heb. Breakpoints, alle mods die leuk zijn (prevent, freeze, blind, life tap, cannot be frozen, 100% cb, open wounds), full res, en flink wat +skills om daar wat breakpoints te halen. Cool. Mijn howler kan shout, bo en bc nog geven, scheelt weer een skillerIk heb 4k life met die bo, en kan nog een natures peace met lvl 5 oak opgooien in town. Die ook poison res geeft, skip sc poison res need
![]()
Shadowmaster is met mijn prebuf gear lvl 33, nog 2 levels om die 75% res op hell te halen. Venom doet 830-850 poisondamge in 0.4 sec. Fade kan me 60% extra res geven, als er een idioot is die lvl 20 conviction gebruikt. En natuurlijk 4 extra 10% lightres scs, want [galm]Ubermemphi, ik kom je halen!!![/galm]
moet er weer een t-god op, want een goldwrap is alleen lekker icm de baba (die inmiddels een 19%gold-jewel heeft gekregen) de 2 nagels (30+27) kan ik vervangen door een FCR/resist ring en een dwarf, en de gheeds kan uit m'n stash als ik moet rushen. Dan is er ruimte genoeg voor de skillers
de low life sc's heb ik op de testbarb gezet, en m'n ama heeft een 18 en een 19 life sc.
resist heb ik , als ik de t-god heb, niet echt nodig, aangezien ik altijd nog cyclone armor heb
door alle swiches heb ik wel nog maar 14xx life op m'n druid, maar gelukkig maakt oak een hoop goed
broer blij met een guillaumes en nog een GA. Je moet wat met fg he
Nu kan ik eens beginnen om die scs te krijgen, ik heb nog geen offer gezien, ze zullen ook wel lastig te vinden zijn....
Ik heb een aantal jaar terug een pure poisonmancer gemaakt in 1.10. Dit was toen mijn duurste char, omdat ie erg gear afhankelijk was. Dit zou je eens kunnen proberen. Ik weet nog goed dat ik heel lang had gespaard voor een bepaald wit uniek stafje...-PassY- schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:12:
[...]
...
...
Naja ik vond dat iig wel een leuke build
kwakke01 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:43:
goeie post dedl @d2jsp, heeft je 10 fg opgelevert
da's meer als met traden
Denk ik zet jou naam er ook bij wellicht helpt het voor je
Maar idd 10FG is meer als een trade
lol
Gister waren hans en ik aan het mulen.
Bleef een hoop liggen en heeft hans een post geplaatst @ d2jsp.
TeamDCDatis had een topic over gratis wegegven dus ik dacht, ach waaorm niet.
Hans en Ik mule verhaal en 10FG rijker
Oh zo, ik snapte het al niet. Ik flikker die shop van me ook dicht, daar komt weinig op af. Ik open wel een free give away topic daar en dan kan men wat van die spullen indien gewild de spullen ophalen. Al die mules zitten bomvol met meuk, daar heb ik zo weinig aanDerr_Hans schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:18:
[...]
lol
Gister waren hans en ik aan het mulen.
Bleef een hoop liggen en heeft hans een post geplaatst @ d2jsp.
TeamDCDatis had een topic over gratis wegegven dus ik dacht, ach waaorm niet.
Hans en Ik mule verhaal en 10FG rijker
Zonde van de ruimte op de mules
Had ik ook heb 23 pgems aan hans gegevenPheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:26:
[...]
Oh zo, ik snapte het al niet. Ik flikker die shop van me ook dicht, daar komt weinig op af. Ik open wel een free give away topic daar en dan kan men wat van die spullen indien gewild de spullen ophalen. Al die mules zitten bomvol met meuk, daar heb ik zo weinig aan
Heb wat stuff nu dus gepakt. Wil nog een hoto en cta hebben
Hoto voor druid en Cta voor Ama vanwege low life
Heb 15 FG moet ik wel wat voor kunnen krijgen.
Heb nu een 6sox phase
Had ik ook heb 23 pgems aan hans gegevenPheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:26:
[...]
Oh zo, ik snapte het al niet. Ik flikker die shop van me ook dicht, daar komt weinig op af. Ik open wel een free give away topic daar en dan kan men wat van die spullen indien gewild de spullen ophalen. Al die mules zitten bomvol met meuk, daar heb ik zo weinig aan
Heb wat stuff nu dus gepakt. Wil nog een hoto en cta hebben
Hoto voor druid en Cta voor Ama vanwege low life
Heb 15 FG moet ik wel wat voor kunnen krijgen.
Heb nu een 6sox phase
Dan heb ik een 4frame BearAttack
Zo, mijn mules gaan ook weer wat leger op deze manier. Apart dat er nu wel zat mensen reageren, stelletje wolven
[ Voor 52% gewijzigd door Pheno79 op 13-02-2007 14:44 ]
3keer gereageerd zelfsPheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:42:
Jewels zijn voor jouw hans, maar dat snapte je al
Zo, mijn mules gaan ook weer wat leger op deze manier. Apart dat er nu wel zat mensen reageren, stelletje wolven
Die krijg je dan ook
ben even bezig de rest af te handelen
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=308334
The uncle sam build
Lol, die eerste had ik gisteren genoemd, coole naam zeg: matador-PassY- schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:16:
wellicht dat jullie deze al kennen, maar er staan wel leuke builds tussen.
The uncle sam buildje moet er maar op komen
hehe deze guide kende ik al ja, vond de PowerNecro's een veel leuker idee-PassY- schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:16:
wellicht dat jullie deze al kennen, maar er staan wel leuke builds tussen.
The uncle sam buildje moet er maar op komen
Lollerz. geschifte gast iig. Al zullen sommige builds (matador) nog kunnen werken ookDerr_Hans schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:41:
[...]
hehe deze guide kende ik al ja, vond de PowerNecro's een veel leuker idee

Edit, zo mules weer een stukje leger, alleen die verdomde gotters moeten nog online komen
Eindelijk weer wat ruimte in die mules, charsi stond al ongelukkig te kijken wat ze met die troep aan moest. Al zal ze nog een zooi krijgen
[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 13-02-2007 15:57 ]
Mocht je chancies overhouden gooi die maar bij de lava gout'sPheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:55:
[...]
Lollerz. geschifte gast iig. Al zullen sommige builds (matador) nog kunnen werken ook
Edit, zo mules weer een stukje leger, alleen die verdomde gotters moeten nog online komen
Eindelijk weer wat ruimte in die mules, charsi stond al ongelukkig te kijken wat ze met die troep aan moest. Al zal ze nog een zooi krijgen
- wou je die +2curses 19% all res amu nog hebben ?
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 13-02-2007 16:03 ]
thx, als je wilt kan je ze op de got-pker zettenPheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:42:
Jewels zijn voor jouw hans, maar dat snapte je al
op naar de nm quests... (en als iemand nog een nm ancients mule heeft
Lvl req? Later heb ik +3 curses op het oog namelijkDerr_Hans schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:02:
[...]
Mocht je chancies overhouden gooi die maar bij de lava gout's
- wou je die +2curses 19% all res amu nog hebben ?
Oh ja, daar had ik ooit acc gegevens van....komt vanavond welkwakke01 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:05:
[...]
thx, als je wilt kan je ze op de got-pker zettenheb inmiddels @ normal alle quests als het goed is...
op naar de nm quests... (en als iemand nog een nm ancients mule heeft)
Nu weer eens meedoen met Lays voor een macbook, appletje voelt zich zo eenzaam
[ Voor 9% gewijzigd door Pheno79 op 13-02-2007 16:07 ]
uhmm lol geen idPheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:05:
[...]
Lvl req? Later heb ik +3 curses op het oog namelijk
Dan heb ik nog even te gaan
Nou ja, vanavond is mijn broer toch even online met mijn account, gezien hij die ga/guil graag wilde hebben. Hij heeft ondertussen maar eens een mailtje gestuurd naar Bliz, waarom hij na 3 dagen nog steeds getemped is. Open wireless connection ftw
Zal als ik vanavond er ben even kijkenPheno79 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:15:
[...]
Dan heb ik nog even te gaan
Nou ja, vanavond is mijn broer toch even online met mijn account, gezien hij die ga/guil graag wilde hebben. Hij heeft ondertussen maar eens een mailtje gestuurd naar Bliz, waarom hij na 3 dagen nog steeds getemped is. Open wireless connection ftw
aaaaaah, vandaar dat ik mark al een tijdje niet gezien heb
windows vista rightDerr_Hans schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:32:
[...]
Zal als ik vanavond er ben even kijken
aaaaaah, vandaar dat ik mark al een tijdje niet gezien heb
W ill
I nstall
N eedless
D ata
O n
W hole
S ystem
Nee Bnet:kwakke01 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:00:
[...]
windows vista right
W ill
I nstall
N eedless
D ata
O n
W hole
S ystem
Bliz
no
entertainment
today
Fail to comply with lag will result in continuous and prolonged FTJ's
if you encounter such a problem, contact a moderater in-game at blizzard@ftj.lag
Verwijderd
Veel succes met hopen dan!piet konijn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:02:
yes, net immortal king's stone crusher gevondenmijn 2e item in de set, ik blijf hopen op de soul cage ooit...
Nee, maar is nogal lastig om te vinden... Je kan beter proberen een redelijk hoge rune te vinden (hell helforge?) en deze te traden voor de soulcage. Volgens mij is een Soulcage nu een Um/Mal waard?
Verwijderd
Ik wil weer ff verder met m'n barb. De Skills die ik wilde maxen heb ik nu allemaal gemaxed (BO, Mastery, WW, Shout). Nu heb ik nog een aantal skillpunten over. Zal ik deze in Iron Skin doen om m'n def. te verhogen of in Concentrate om m'n attack te verbeteren? Met BO, BC en Shout zit ik al op z'n 11k def. terwijl al m'n res. maxed zijn (en ik een behoorlijke dam. reduction heb).
battle cry is ook nog een handige skill, vooral bij bosses, haalt met een beetje +skills al een hele hoop defence van ze weg.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:29:
Ff een vraagje.
Ik wil weer ff verder met m'n barb. De Skills die ik wilde maxen heb ik nu allemaal gemaxed (BO, Mastery, WW, Shout). Nu heb ik nog een aantal skillpunten over. Zal ik deze in Iron Skin doen om m'n def. te verhogen of in Concentrate om m'n attack te verbeteren? Met BO, BC en Shout zit ik al op z'n 11k def. terwijl al m'n res. maxed zijn (en ik een behoorlijke dam. reduction heb).
berserk is ook een must-have, weet niet of je hem al hebt, maar erg handig tegen physical immumes
faster run walk is ook een must have, hij verhoogt namelijk je base speed, dus als je nog frw items hebt gaat de bonus over je base speed. je gaat hier dus flink harder van lopen
de rest heb ik gestopt in iron skin, barb is een melee char dus hoe meer defence hoe beter. (zit zelf op 23k en op 30k met concentrate)
concentrate zou ik niet boosten, het beetje extra dmg wat je er mee doet en die kleine defence winst voor 1 seconde vind ik het niet waard, cker niet als je toch genoeg raakt (battle cry helpt daar erg goed), want dan kan je gewoon lekker blijven ww-en, wat toch je main skill is
je zei dat je al full resist had, natural resist is dus niet nodig. als je uberrunz doet zou je kunnen overwegen het toch te doen
Ik denk dus dat het te maken heeft dat 1 processor de 2e sessie in de wacht zet en daarom timeouts krijgt.
@Pheno. leuk verhaaltje over je necro ^^. (Wat dit spel allemaal niet met mensen doet
Tip: river of flame hell. De hoogste uniques/sets heb ik daar gevonden, de pit zuigtpiet konijn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:02:
yes, net immortal king's stone crusher gevondenmijn 2e item in de set, ik blijf hopen op de soul cage ooit...
Het enige wat ik daar vind zijn gheed charms, daar heb ik er al 3 van....in de river heb ik eschuta, soulcage, tal rasha meuk en nog meer gevonden.
Gisteravond niet online geweest, maar de items komen wel. Of mijn broer heeft ze gegeven, dat weet ik niet
Ik run meestal koeien, daar vallen er altijd wel een paar flawless. Of je maakt een supersnelle mulerusher, dan kun je mules naar de hellforge normal brengen en heb je in een uur flink wat pgemsVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:01:
is er eigenlijk een plaats om het best pgems te gaan farmen ?
Als je twee cdkeys hebt, natuurlijk.....
Was er gister ook nietPheno79 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:56:
[...]
Tip: river of flame hell. De hoogste uniques/sets heb ik daar gevonden, de pit zuigt
Het enige wat ik daar vind zijn gheed charms, daar heb ik er al 3 van....in de river heb ik eschuta, soulcage, tal rasha meuk en nog meer gevonden.
Gisteravond niet online geweest, maar de items komen wel. Of mijn broer heeft ze gegeven, dat weet ik niet
Ik kon gister namelijk een Wii ophalen en daar ben ik uitermate zoet mee geweest.
Dit moment alleen Sports / Play + extra nunchuck / Red Steel (kost al euro's genoeg
Zal waarschijnlijk vanaaf en morgen ook niet zijn.
Dit omdat men din wil bowlen en tennisen en ik dat op dit moment niet erg vind.
Vrijdag + zaterdag ben ik er zowiezo nooit
Kan ik je mij Account gegevens sturen pheno ?
Mag je de lava gout / chancies wel op men mule plaatsen.
Kan ik er zondag waarschijnlijk wel gebruik van maken
Geen haast, ik geef ze wel een keer. De mules worden niet gedelete hoor, een paar er van mogen nog de hellforge doenDerr_Hans schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:35:
[...]
Was er gister ook niet
Ik kon gister namelijk een Wii ophalen en daar ben ik uitermate zoet mee geweest.
Dit moment alleen Sports / Play + extra nunchuck / Red Steel (kost al euro's genoeg)
Zal waarschijnlijk vanaaf en morgen ook niet zijn.
Dit omdat men din wil bowlen en tennisen en ik dat op dit moment niet erg vind.
Vrijdag + zaterdag ben ik er zowiezo nooit
Kan ik je mij Account gegevens sturen pheno ?
Mag je de lava gout / chancies wel op men mule plaatsen.
Kan ik er zondag waarschijnlijk wel gebruik van maken
En de Wii is cool
Ik ben al een eind met zelda, en raymann is echt te maf voor woorden. [konijn]AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH[/konijn]
[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 14-02-2007 09:43 ]
Als ik ga beginnen denk ik dat ik maar voor een poisonnecro ga. Maar dat is enkel handing als ik redelijk snel enigma kan verdienen zodat ik er wel mee kan runnen.
Heeft geen signature.
op hc zijn hrs 1,5 fg. pgems gaan voor 0.2fg pers tuk. Een cheap enigma heb je dus voor 15 pgems...dommerick schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:48:
Zijn de runewords zoals enigma nog steeds zo goedkoop? Anders is het maybe wel een optie om te beginnen met spelen. Niet full time maar toch af en toe een paar lvltjes doen is altijd wel leuk. Ik heb het vroeger iig vrij actief gespeeld. Het is dat alles expired is, want ik had een lightning sorcerer die wel aardig equipped was
Als ik ga beginnen denk ik dat ik maar voor een poisonnecro ga. Maar dat is enkel handing als ik redelijk snel enigma kan verdienen zodat ik er wel mee kan runnen.
Op scl weet ik de prijzen niet.
Verwijderd
offtopic: cute avatar phenoPheno79 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:58:
[...]
op hc zijn hrs 1,5 fg. pgems gaan voor 0.2fg pers tuk. Een cheap enigma heb je dus voor 15 pgems...
Op scl weet ik de prijzen niet.
als je een makkelijk begin char wilt haal dan een paladin, enigma, magefist, wizzy, cheap spirit shield en je bent er klaar voor.
als hammer bedoel je dan??Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:18:
[...]
offtopic: cute avatar pheno
als je een makkelijk begin char wilt haal dan een paladin, enigma, magefist, wizzy, cheap spirit shield en je bent er klaar voor.
vergt net iets meer skill dan een summoner denk ik, of niet/
Die reactie krijg ik vaker, was het beest helemaal vergetenVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:18:
[...]
offtopic: cute avatar pheno
Ik geloof dat Hans en ik hetzelfde van plan zijn met een TeamDCDatis topic, we staan ook netjes onder elkaar
Ik mag daar alleen niet meer reageren, anders breek ik een topicregel
*start Henny Huisman's surpise show tune....
Nah, met een hammerdin heb je nog def en meer life ook, skillneeds hammerdin < summonner skillneeds. Maar goed, beiden zijn cookies. Volgens mij kan me moeder dan nog hellbaal solo'enkwakke01 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:44:
[...]
als hammer bedoel je dan??
vergt net iets meer skill dan een summoner denk ik, of niet/
[ Voor 25% gewijzigd door Pheno79 op 14-02-2007 12:13 ]
Zoals jullie vast wel weten is mijn furyzon bijna lvl 90. Nu zat ik te denken aan een MF sorc of een Hammerdin. Omdat ik 3 jaar geleden een amazon had, een sorc, een barb, wil ik nu wat anders.
Nu was mijn allereerste char een palladin, die heb ik al vrij snel weggegooit omdat ik hem verneukt had. Maar goed, het word dus een palladin .
Wat moet mijn palladin kunnen? Alles tegen de grond krijgen.
Wat mag het kosten? Nouja, ik heb redelijk wat "funds" om dingen te kopen.
Dus als iemand tips heeft voor een palladin build die alles moet kunnen (pvm) en een beetje levend blijven in pvm dat zou mooi zijn.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.