Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:53:
hoi lui, ik ben niet zo erg thuis in die bogen. welke lijkt jullie het beste dan?

goldstrike of wws, die char heeft geloof ik nogal weinig str (70), rest is half dex half vit.

mijn acc op d2jsp is markdlv :)

Over vroegah op d2jsp, toen was een hr gewoon 130 forum gold :D. Was je dik 300 forum gold kwijt voor een goede enigma. eni archon 15/15 775 was gewoon 1500 fg ofzo :)

Ik heb zelf 5 cd-keys. Ik heb er een keertje wat extra gekocht voor 2 hrs per stuk. Ja, die waren toen dus nog 100fg per stuk ofzo :)
WWS doet AMP damage en %DS per lvl heeft 40% All res
Goldstrike doet meeeer damage maar alleen als er bij de wws geen AMP en DS getriggerd word.
Zou voor WWS gaan ik heb er ook nog 1 met 2Sheals dus 40% ias en schiet ook lvl 20 magic arows.
Daarbij heb je de brood nodige 40% all res

Upped doet ie nog leuker ;)
@scl deed ik er bijna 1K damage mee zonder de 1xx%DS megerekend, Avg damage ligt ook hoog omdat als je de WWS upped de minimale en maximale damage dicht bij elkaar ligt.

De perfecte shoot heeft dus 3x de damage Normal+DS+Amp.
Gooi er een Forti op en WarTravs en damage is zeer netjes.

WWS met 2sheals is af te halen 153% enDam.

Wil je het helemaal leuk doen koop een faith voor hem i.c.m. forti.
Tenzij hij redelijk untwinked wil spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Derr_Hans op 07-02-2007 16:16 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:37:
[...]

hier ook, vind het spel juist niet meer leuk als ik al precies weet hoe ik van a naar b moet, als je char dan eenmaal af is, is het redelijk voorspelbaar geworden en speel je alleen nog maar om te traden ;(
No shit :')

Ik heb, als mijn kicksin af is en leuk doorspeelt op hell, mijn echte leuke build nog te maken. De sacrificer leeft nog steeds, al is ie even in de koelkast gezet. Ik heb iig spullen om flink wat ll te krijgen, wat ook wel nodig zal zijn. Tal mask/crown of thieves, een vaag wapen met 14ll, dracul voor de life tap. Leechen zal ik, totdat ik er bij neerval :)
Dat is mijn vaagste build dat ik ga maken, mezelf verwonden om massive damage te doen. 1 foute inschatting (of een amplify van een te aardige teamspeler) en ik ben dood :D

Kortom, ik ben al bezig met een excelsheet om te kunnen berekenen wat bepaalde damage voor mijn leven zou betekenen.

Een spel maak je zelf saai als je cookie builds bouwt ;)
Ik heb nu 1 cookie (necro) de rest hangt er maar een beetje bij, maar is niet extreem speciaal. Mijn pala gaat daar verandering brengen, het lijkt me iig een uitdaging op hardcore :) 8% of damage given...Dan moet je geen botd zerker hebben of zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi lui, ik ben niet zo erg thuis in die bogen. welke lijkt jullie het beste dan?

goldstrike of wws, die char heeft geloof ik nogal weinig str (70), rest is half dex half vit.

Over vroegah op d2jsp, toen was een hr gewoon 130 forum gold :D. Was je dik 300 forum gold kwijt voor een goede enigma. eni archon 15/15 775 was gewoon 1500 fg ofzo :)

Ik heb zelf 5 cd-keys. Ik heb er een keertje wat extra gekocht voor 2 hrs per stuk. Ja, die waren toen dus nog 100fg per stuk ofzo :)
skystrike vind ik zelf wel grappig met meteor on striking, maar je moet het willen :)

En over d2jsp, duping maakt alles goedkoper, het aanbod is groter dan de vraag zelfs....
Probleem is dat de lag op bnet ook met de dag erger wordt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Pheno79 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:14:
Probleem is dat de lag op bnet ook met de dag erger wordt :|
Klopt. Sinds een week duurt het gewoon 5 tot 10 seconden om je wachtwoord te valideren met inloggen. Dan heb ik het nog neit eens over het creeeren van een new game. Afgelopen nacht toevallig nog ff een game gestart rond 03:00 en toen ging het flitsend snel. Lijkt wel of er meer spelers komen / meer geduped wordt / of er minder servers online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:12:
[...]

No shit :')

Ik heb, als mijn kicksin af is en leuk doorspeelt op hell, mijn echte leuke build nog te maken. De sacrificer leeft nog steeds, al is ie even in de koelkast gezet. Ik heb iig spullen om flink wat ll te krijgen, wat ook wel nodig zal zijn. Tal mask/crown of thieves, een vaag wapen met 14ll, dracul voor de life tap. Leechen zal ik, totdat ik er bij neerval :)
Dat is mijn vaagste build dat ik ga maken, mezelf verwonden om massive damage te doen. 1 foute inschatting (of een amplify van een te aardige teamspeler) en ik ben dood :D

Kortom, ik ben al bezig met een excelsheet om te kunnen berekenen wat bepaalde damage voor mijn leven zou betekenen.

Een spel maak je zelf saai als je cookie builds bouwt ;)
Ik heb nu 1 cookie (necro) de rest hangt er maar een beetje bij, maar is niet extreem speciaal. Mijn pala gaat daar verandering brengen, het lijkt me iig een uitdaging op hardcore :) 8% of damage given...Dan moet je geen botd zerker hebben of zo :X
Same here, heb dan een Winddruid en een Summoner.

Daarnaast een Hunger Bear en deze leech al als een idioot :) 1xx% maar -75% damage.
Dus wordt een CB build gebaseerd op 5 a 4 frame attack, dus een wat aparte build in vergelijking met andere.

Mijn Bowazon @ HC heeft nu de bijna uitgestorven Freeze Arrow als skill.
Niet apart ook niet geheel standaard.

Spearazon zo wie zo al uitgestorven, maar daan ook nog gebaseerd op "hit cuases monsters to flee" items nu 90% HCMTF. Gebruikt als skill CS voor bosses en verder alleen FEND en LS, LS heeft een Next Delay en werkt het best als de monster ver uit elkaar zijn vandaar de HCMTF ;)

Beserker barb is ook niet apart maar mijne is ook niet super standaard beserker want hij gebruikt LEAP ATTACK om de eerste genade klap te geven voor dat hij beserk gaat :)

Dat waren ze wel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CNS schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:20:
[...]
Klopt. Sinds een week duurt het gewoon 5 tot 10 seconden om je wachtwoord te valideren met inloggen. Dan heb ik het nog neit eens over het creeeren van een new game. Afgelopen nacht toevallig nog ff een game gestart rond 03:00 en toen ging het flitsend snel. Lijkt wel of er meer spelers komen / meer geduped wordt / of er minder servers online zijn.
Ik dacht dat het aan de (in bruikleen zijnde) router lag, maar iedereen heeft er dus last van :D
Een nieuw spel aan maken gaat soms meteen al de mist in, als je net bnet op komt.
Nog even en het inloggen gaat mis en is het gedaan met diablo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

je hoeft je niet te verontschuldigen hoor ;)

zou zelf de wws nemen die ik aan der_hans heb gegeven ;) daar zitten al 2 sheals in :D

wws heeft 40%resall, en deadly strike per lvl
http://www.diabloii.co.uk/items/witchwild_string_111 (direct linken mag niet :( )

en hr's zijn nu allemaal duped en te koop voor rond de 2 fg p/s eni vanaf 3 fg dus ;) alleen de perfecte rolls zijn nog fg waard, en als je iemand kan overtuigen dat jouw item legit is, zijn de normale dingen nog fg waard --> griffon/soj/bk/mara/tyriel's/nw/df --> als je die vindt moet je bijna een .avi aan je ts hangen om te bewijzen dat ie legit is...

als je soxed armors @hcl nodig hebt, dan moet je eff in mn profile op d2jsp kijken; kwakke01

op dit moment alleen de cookie winddruid en de javazon; moest binnenkort toch maar eens weer met m'n pala/sorc aan de slag...

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 07-02-2007 16:38 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ok, en wat is relaxter lijkt jullie, WWS of harmony in een razor bow?

Ik heb nog een legit DF30, legit Soj en legit mara30.....helaas kan ik totaal niet bewijzen dat ze legit zijn....heb ze allemaal zelf gevonden, maar ja....

Wat betaal je @ HCL voor een modale forti of faith?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:23:
[...]

Same here, heb dan een Winddruid en een Summoner.

Daarnaast een Hunger Bear en deze leech al als een idioot :) 1xx% maar -75% damage.
Dus wordt een CB build gebaseerd op 5 a 4 frame attack, dus een wat aparte build in vergelijking met andere.

Mijn Bowazon @ HC heeft nu de bijna uitgestorven Freeze Arrow als skill.
Niet apart ook niet geheel standaard.

Spearazon zo wie zo al uitgestorven, maar daan ook nog gebaseerd op "hit cuases monsters to flee" items nu 90% HCMTF. Gebruikt als skill CS voor bosses en verder alleen FEND en LS, LS heeft een Next Delay en werkt het best als de monster ver uit elkaar zijn vandaar de HCMTF ;)

Beserker barb is ook niet apart maar mijne is ook niet super standaard beserker want hij gebruikt LEAP ATTACK om de eerste genade klap te geven voor dat hij beserk gaat :)

Dat waren ze wel,
Hydrasorc (nog niet af), geen backup skill, puur vuur met alle synergies (firebolt, fireball en fire mastery) al max. Ik moet alleen hydra zelf nog maxxen :D Misschien de overgebleven skillpoint in tele (ik heb manaprobs als ik tele) of in meteor. Ze gaat 3 mules in nm verder helpen tot aan hell. Met een solo ancients, om het af te leren.

Howler barb verveelt zich. Alles max op beserk en warcry na. Overgebleven punten gaan dus daarin :)
helpt zo nu en dan een bo te geven en wat cows te openen :)
Ik moet baal nog met hem, dan kan hij ook hellcows openen, oeps, vergeten....

Kicksin is nu bijna af en geeft me echt een "happy feeling" als ik er mee speel. Elke kick is weer genieten van het vuurwerk wat daar vanaf spat. Skillpoints te over, dragonflight misschien nog wat extra geven, tis een lekkere opener. En anders maar in cloak of shadow :D

Summoner, de cookiebuild die met twee vingers in de neus overal doorloopt. 3 bijna doodervaringen vanaf het begin dat ie gemaakt is, alles gesolo'd. En geen reroll van levels gedaan als ik op hell anya gloams, serpents en die moonlords rolde. Ik moest, ik zou....daardoor een bijna doodervaring rijker...
Maar nu wordt hij saai op lvl 90, exp gaat niet hard (ben nog 2/6 van lvl af) en loopt nog steeds untwinked rond met een ali, wealth, rhyme combi rond. Niet eens een torch :)

Kicksin is iig erg leuk nu, niet mega extreem, maar zoveel zie ik ze niet meer, de meeste mensen maken een lightsorc, winddruid of een smiter :O :+

Mogelijke builds voor later:
- sacrificer: in progress
- cursemancer (maar daar moet ik nog eens over nadenken), blind, terror en attract iig als belangrijke curse
- firedruid, al zou ik niet weten hoe die op hell kan overleven, maar ik wil armageddon/fissure/volcano nu eens goed in actie zien (als dat kan) :D
- .... :?
-

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:46:

Ik heb nog een legit DF30, legit Soj en legit mara30.....helaas kan ik totaal niet bewijzen dat ze legit zijn....heb ze allemaal zelf gevonden, maar ja....

faith is 3 - 10 fg ofzo :)
Ligt aan de bow +3 GMB bow is aan te raden en een +2 all faith.
Zelfde geld voor de Forti ;)

Harmony is ook leuk hoor :) heeft alleen geen ias en @ hell heb je immunes waardoor de damage ook omlaag gaat. Je heb geen DS en geen AMp damage tenzij je Atma's amu heb. Zou zelf de harmony gebruiken als prebuff voor valk en als je gaat rennen de vigor.

@ scl had ik dus een WWS en Harmony en de harmony killed goed hoor ook in hell maar de WWS net iets sneller :) van wegen de AMP dat de Physical immunity weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:48:
[...]

Mogelijke builds voor later:
- sacrificer: in progress
- cursemancer (maar daar moet ik nog eens over nadenken), blind, terror en attract iig als belangrijke curse
- firedruid, al zou ik niet weten hoe die op hell kan overleven, maar ik wil armageddon/fissure/volcano nu eens goed in actie zien (als dat kan) :D
- .... :?
-

-
- Zou zelf nog een Ranger (paladin met bow) heb nu dus een ICE bow met free lvl 18 holy freeze.
Zat te denken aan max fana / synergize holy freeze en een might merc voor de ietse pietse extra damage.
- Een healing charger, max prayer met insight polearm en Salvation :)
Chargers hebben niet veel aan damage aura's ;) en charge zelf heeft veel AR bonus :)
met een prayer merc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Rudy_V schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:46:

forti betaal je de lo --> dus rond de 2fg voor lo en de 4sox armor vind je zelf ;)
hmm, ik kan voor je vouchen; weet alleen niet of het helpt; mss iets (bij tollo hebben we ze mooi gefoold ;) )

alleen voor een gemaakte forti die goed is betaal je meer dan de kostprijs. heb bv zelf een forti @30 gemaakt in een sup bone weave NON-eth met 15xx def die zou voor meer moeten gaan dan zeg 10 fg.. maar het aanbod is groot, en iedereen heeft bijna alles al zo ongeveer :/

@roy, ranger pala met buriza (heb ik van de week gevonden) :P

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 07-02-2007 17:12 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Waaah ik zie net dat mijn gosu sorc (de zwarte madam) velopen is. Streep die DF30 maar door dan. Coldskiller +39 en +35 life ook weg :'(

1 voordeeltje: de COH en de merc forti en infinity die ze aanhad kosten tegenwoordig niks meer :P.

Hardcore bowazon: fortitude of chains of honor, wat vinden jullie? Resists van COH zijn wel uber.

Hmmm ik krijg bijna zelf weer zin om te gaan spelen, maar eigenlijk heb ik het veel te druk....

Die sacrificer lijkt me echt een megatof idee, vooral hardcore..... je bent een held als je hell solod met dat char.... ik heb alleen weinig ervaring met melee paladins..... nooit hell mee gesolood. Mijn ubersmiters zijn allemaal geboost naar hell en gechaost....

[ Voor 23% gewijzigd door M_V op 07-02-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Is er ebige manier om een expired char terug op te roepen?
Mijn "keybearer" is expired (zie m nog wel staan) en had zo'n 20 destr keys bij zich.... ook zijn er enkele ander mules verstreken... KUTZOOI!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

yago schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:01:
Is er ebige manier om een expired char terug op te roepen?
Mijn "keybearer" is expired (zie m nog wel staan) en had zo'n 20 destr keys bij zich.... ook zijn er enkele ander mules verstreken... KUTZOOI!
Zoals al ergens eerder schreef zijn er zat mensen die er wat voor over hebben hun accounts niet te laten verlopen.
Maar eenmaal verlopen is dus pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mja, was ik ook achter... gelukkig zit "the good stuff" elders... wel jammer van die keys...

Schat zo'n 20 destr, 5 hate 2 terror's.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:57:
Die sacrificer lijkt me echt een megatof idee, vooral hardcore..... je bent een held als je hell solod met dat char.... ik heb alleen weinig ervaring met melee paladins..... nooit hell mee gesolood. Mijn ubersmiters zijn allemaal geboost naar hell en gechaost....
Ik ben niet zo van de pala's, zeker niet die overpowered hammerdins en smiters, 1x een lowbudget hammerdin gemaakt en het is zoooo saai :)
het zal leuk zijn om te mfén, maar een beetje weerstand vind ik nog wel leuk :D

De sacrificer wordt nog gemaakt, het is mijn volgende project, ik MAG niet eens gosu items hebben met die gast, hoe meer damage ik doe, hoe meer problemen ik krijg met die rode bol :D

En hardcore hell, dat moet wel he.
Build had ik zelf zo in gedachte:
sacrifice, fana, redemption: max (synergies dus)
Holy shield max (zo min mogelijk "externe damage" pakken).

Def merc vatten, might merc zou namelijk mijn dood betekenen. Of exile voor mezelf lvl 16 defiance, 7 replenish en lifetap. Dan kan ik souldrainers pakken voor gloves ipv draculs. Crown of thieves (12ll) of een tal mask (dual leech). Ik heb een barastar die ik dan met een amn socket, voor nog meer life leech. Of demon limb, met extra fire dam. 24%ll, door alleen het wapen, gloves en mask. Dan nog lifetap en replenish. Ik ken slechter :)

Pff, ik heb het meeste wel op mule liggen, ben benieuwd of ik overleef in een solo hell baal :D
835% dam op het wapen, dus je kunt nagaan dat ik mijn rode bal op en neer zie gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
heb nog niet met een necro gespeeld dus vraag ik 't maar even.
Is volgende tiara een goeie?

+2 skills
+100 AR
7% lifesteal
7% manasteal
+16 dext
+32 poison resist

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:34:
heb nog niet met een necro gespeeld dus vraag ik 't maar even.
Is volgende tiara een goeie?

+2 skills
+100 AR
7% lifesteal
7% manasteal
+16 dext
+32 poison resist
Alleen als je een melee nec bent? Denk niet dat ie heel veel doet, of je moet iemand vinden met toevallig een dex probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Rudy_V schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:57:
Waaah ik zie net dat mijn gosu sorc (de zwarte madam) velopen is. Streep die DF30 maar door dan. Coldskiller +39 en +35 life ook weg :'(

1 voordeeltje: de COH en de merc forti en infinity die ze aanhad kosten tegenwoordig niks meer :P.

Hardcore bowazon: fortitude of chains of honor, wat vinden jullie? Resists van COH zijn wel uber.

Hmmm ik krijg bijna zelf weer zin om te gaan spelen, maar eigenlijk heb ik het veel te druk....

heb je m'n pw-s nog? dan kan je op stap met m'n hc winddruid lvl 86.
zolang je oak/creeper/bear/cyclone aanhebt, heb ik hem nog niet in de problemen gekregen :D

nieuw truukje geleerd overigens, je kan skills/ias gloves gewoon KOPEN bij anya _/-\o_ *O*

gewoon continue de nitha-portal nemen en meteen terug naar anya en kijken wat ze aanbied in de trade. na een keer of 20 begon ik me af te vragen hoeveel geduld je eigenlijk moest hebben voor deze onzin (had toen al wel 3 ma gloves en 3 P&M gloves voor bij zien komen, maar geen java's.

na een keer of 30 was het raak! 2java/20 ias :D voor iets van 30K gold ofzo :P

ben nu alleen wel 50% fireres kwijt, dus die staat nu op -18 ofzo :X (had laying)

oh, btw, het rush char op de got-pk account is expired :X het char waar alle gear op stond stond ook op expired, maar daar kon ik nog mee inloggen dus die is gered :) maar wel sonde, want het rushchar stond al in hel... de testbarb is er gewoon nog, want die is al permed... maar dus wel klote van het rush char... iedereen exit trouwens als ie iemand hostile met de testbarb (lvl 12) :?

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 08-02-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 00:02:
[...]

nieuw truukje geleerd overigens, je kan skills/ias gloves gewoon KOPEN bij anya _/-\o_ *O*
No shit.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 00:02:
[...]

heb je m'n pw-s nog? dan kan je op stap met m'n hc winddruid lvl 86.
zolang je oak/creeper/bear/cyclone aanhebt, heb ik hem nog niet in de problemen gekregen :D

gewoon continue de nitha-portal nemen en meteen terug naar anya en kijken wat ze aanbied in de trade. na een keer of 20 begon ik me af te vragen hoeveel geduld je eigenlijk moest hebben voor deze onzin (had toen al wel 3 ma gloves en 3 P&M gloves voor bij zien komen, maar geen java's.

na een keer of 30 was het raak! 2java/20 ias :D voor iets van 30K gold ofzo :P

ben nu alleen wel 50% fireres kwijt, dus die staat nu op -18 ofzo :X (had laying)

oh, btw, het rush char op de got-pk account is expired :X het char waar alle gear op stond stond ook op expired, maar daar kon ik nog mee inloggen dus die is gered :) maar wel sonde, want het rushchar stond al in hel... de testbarb is er gewoon nog, want die is al permed... maar dus wel klote van het rush char... iedereen exit trouwens als ie iemand hostile met de testbarb (lvl 12) :?
LOL ja ze willen niet dood natuurlijk ;)

Gister bijna 2x dood gegaan @ nm baal runs :P
1ste keer door NM baal zelf en de 2de keer door Gloams.
Heb dan ook maar 584 life en -2% light res, vit op 100 en nu gaat hij naar 125.

Damage is oke, vooral als pheno komt met kicksin :) Might/Concentration doe ik physical ook een stuk meer damage :) bijna net zo veel als cold damage.

--
Rudy:

Zou als je faith (15% all res) of wws (40%all res) voor forti gaan. Die damage i.c.m. faith (40-45% res) of wws (65-70% res) is leuk,Neem daarnaast een all res helm met UM of een leuke all res ama circlet. Vond zelf Tal Mask met UM goed werken @ SCL de dual leech en 15% + um = 30% werkt goed.

Kan ook voor dream circlet gaan 5-20% all res.

Nat's boots voor resist, lavagout of laying wellicht vind je leuke resist + passive gloves met ias. Lava gout voor de extra 101%AR en fire res en Laying voor de fire res en extra "baal" damage.
Bow gloves met een multi/strafe/guide arrow zon is niet nodig.

Razor Tail voor xtra pierce :)
En DEX is damage :) @SCL ong.390 dex @ lvl 80 dus 390% extra damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:05:
[...]

Damage is oke, vooral als pheno komt met kicksin :) Might/Concentration doe ik physical ook een stuk meer damage :) bijna net zo veel als cold damage.

--
Ik heb nog geen concentration :D
Mijn merc levelt nu lekker mee, moet nog een guillaemes face voor hem regelen, dan pleur ik er misschien tijdelijk een amethyst erin zodat hij die eth cv kan dragen. Die ram ik er dan wel weer uit met een hel rune, als hij genoeg str heeft om het te dragen. Holy freeze, concentration, might, kan hem nog een bramble geven. Ik weet niet of ik na guillaemes hem die dream van hans geef. Het wordt een echt aurafeestje iig :+

2 unlegit rws in bezit, pride en last wish, de rest is gewoon legit. Nu nog een legit cham zien te vinden, maar ja, hoe kan iemand dat bewijzen? Ze hebben het steeds over dat items alle "proofs"kunnen doorstaan, nu ben ik wel benieuwd wat die proofs zijn.

Ik zie iig dat ik die shaadows voor een koopje heb gehad, de rest vraagt er echt 20+ fg voor, ik heb er 10 voor betaald :X

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 08-02-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:15:
[...]

Ik heb nog geen concentration :D
Mijn merc levelt nu lekker mee, moet nog een guillaemes face voor hem regelen, dan pleur ik er misschien tijdelijk een amethyst erin zodat hij die eth cv kan dragen. Die ram ik er dan wel weer uit met een hel rune, als hij genoeg str heeft om het te dragen. Holy freeze, concentration, might, kan hem nog een bramble geven. Ik weet niet of ik na guillaemes hem die dream van hans geef. Het wordt een echt aurafeestje iig :+

2 unlegit rws in bezit, pride en last wish, de rest is gewoon legit. Nu nog een legit cham zien te vinden, maar ja, hoe kan iemand dat bewijzen? Ze hebben het steeds over dat items alle "proofs"kunnen doorstaan, nu ben ik wel benieuwd wat die proofs zijn.

Ik zie iig dat ik die shaadows voor een koopje heb gehad, de rest vraagt er echt 20+ fg voor, ik heb er 10 voor betaald :X
Dacht dat je pride al had :) dan was het hawk met concentration of die andere pala :P

Wat zal een frenzy/double swing barb doen met 2x LastWish items :) Dat is een lvl 34 might en 120% CB minimaal :P

Dat is ctc 40% Cbolt :) 20% life tap en 12% fade :) + 400%enDam van lvl 34 might
i.c.m. Forti doe je 700% extra damage boven op de mastery en frenzy bonus en de last wish zelf heeft minimaal 330% enDam :)

Dit zal toch best kont moeten schoppen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:00:
[...]

Dacht dat je pride al had :) dan was het hawk met concentration of die andere pala :P

Wat zal een frenzy/double swing barb doen met 2x LastWish items :) Dat is een lvl 34 might en 120% CB minimaal :P

Dat is ctc 40% Cbolt :) 20% life tap en 12% fade :) + 400%enDam van lvl 34 might
i.c.m. Forti doe je 700% extra damage boven op de mastery en frenzy bonus en de last wish zelf heeft minimaal 330% enDam :)

Dit zal toch best kont moeten schoppen toch ?
Denk niet dat de Might stacked.. volgens mij kun je beter Beast+Last Wish

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:49:
[...]

Waarom niet ?
als 2 dreams stack en HOJ en 2xDragon ook stack waarom might niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:50:
[...]

Waarom niet ?
als 2 dreams stack en HOJ en 2xDragon ook stack waarom might niet ??
Nouja er staat me iets van bij dat dream bugged is, het krijgt namelijk ook bonus van synergies terwijl dat eigenlijk niet hoort te werken met gained-thrue-item skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:09:
[...]

Nouja er staat me iets van bij dat dream bugged is, het krijgt namelijk ook bonus van synergies terwijl dat eigenlijk niet hoort te werken met gained-thrue-item skills
;) alle aura's doen dat, geloof dat holyfreeze van doom + ice dat ook doen op een paladin.
CTC Mods kan je ook synergizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:49:
[...]

Might stacked niet volgens mij. Net zoals 2x concentration niet stacked. Daarom is het altijd zo dom dat bv twee mensen dezelfde aura gebruiken, doe dan cleansing aan of zo. Of mij part blessed aim, maar niet 2x concentration :D

Dream is idd gebugged, of dat express is gedaan weet ik niet, gezien ook die holy fire meuk gebugged is.

Als iemand een tweede last wish heeft kunnen we het zo testen, die barb van me draagt het wel even om te zien wat het doet met de damage :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pheno79 op 08-02-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:25:
[...]

Might stacked niet volgens mij. Net zoals 2x concentration niet stacked. Daarom is het altijd zo dom dat bv twee mensen dezelfde aura gebruiken, doe dan cleansing aan of zo. Of mij part blessed aim, maar niet 2x concentration :D

Dream is idd gebugged, of dat express is gedaan weet ik niet, gezien ook die holy fire meuk gebugged is.

Als iemand een tweede last wish heeft kunnen we het zo testen, die barb van me draagt het wel even om te zien wat het doet met de damage :)
Might + might merc stack niet nee.
Might paladin + last wish ook niet.

Maar 2x lastwish zou moeten stacken op de zelfde char :)
Bramble en Edge op een act1 merc stacked ook.

Zou zeggen koop een lastwish erbij :P en test het even.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 08-02-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:05:
[...]

lol, de testbarb is lvl 12 en heeft ook 500 life :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:52:
[...]

lol, de testbarb is lvl 12 en heeft ook 500 life :D
Mja, ik heb 300+ vita met die kicksin, ik rpop altijd zoveel mogelijk in vita. 60 str base, 200+ door items. Dex 80 base, 180 door items. Maar die punten had ik gewoon nodig, wist ik veel dat ik die items kon krijgen :D

AL zou je een ama wel vitaloos door hcl moeten kunnen stoppen, in principe moet niemand bij je in de buurt komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:01:
[...]

Mja, ik heb 300+ vita met die kicksin, ik rpop altijd zoveel mogelijk in vita. 60 str base, 200+ door items. Dex 80 base, 180 door items. Maar die punten had ik gewoon nodig, wist ik veel dat ik die items kon krijgen :D

AL zou je een ama wel vitaloos door hcl moeten kunnen stoppen, in principe moet niemand bij je in de buurt komen :D
Gewoon knockback op een van je items duwen, dan komt alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:03:
[...]

Gewoon knockback op een van je items duwen, dan komt alles goed :)
Precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
BarryW: Kun jij misschien ff msn: gashendel@hotmail.com of battle.net /w *redhat.nl ? :) dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:01:
[...]

Kan ook vita loos, SCL had ik maar 80 vit omdat ik dood gaan toch best vervelend is. @ hcl heb ik -2 light res @ NM en gloams, ja die raken wel eens :)

Bij baal stond ik gewoon naast heb, met al die grabbers moet ik wel dicht bij staan want straks valt er een shako ofzo en heb ik nix :P

Maar Resist blijf een probleem vandaar iets meer vita om toch niet dood te gaan in Hell.
Knockback ook niet zo zeer nodig, Freez Arrow stopt ze wel :) lvl 18 holy freeze slowed ze ook en met 25% Frost Nova slowed ze al voordat ze in holy freeze range komen. Knockback alleen goed voor die frenzy lui.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 08-02-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:55:
[...]

Kan ook vita loos, SCL had ik maar 80 vit omdat ik dood gaan toch best vervelend is. @ hcl heb ik -2 light res @ NM en gloams, ja die raken wel eens :)

Bij baal stond ik gewoon naast heb, met al die grabbers moet ik wel dicht bij staan want straks valt er een shako ofzo en heb ik nix :P

Maar Resist blijf een probleem vandaar iets meer vita om toch niet dood te gaan in Hell.
Knockback ook niet zo zeer nodig, Freez Arrow stopt ze wel :) lvl 18 holy freeze slowed ze ook en met 25% Frost Nova slowed ze al voordat ze in holy freeze range komen. Knockback alleen goed voor die frenzy lui.
zit een beetje na te denken over een nieuwe build... denk dat ik een vuurtje wil gaan stoken >:)

enchant sorc met phoenix, dragon en HoJ... rest van de items moet ik nog over nadenken, maar denk dat ik enchant ga maxen dan. Infi op merc, of een runeword pole (pride? destruction?)

hmm, nog eff verder dromen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:14:
[...]

zit een beetje na te denken over een nieuwe build... denk dat ik een vuurtje wil gaan stoken >:)

enchant sorc met phoenix, dragon en HoJ... rest van de items moet ik nog over nadenken, maar denk dat ik enchant ga maxen dan. Infi op merc, of een runeword pole (pride? destruction?)

hmm, nog eff verder dromen...
en je resists ??
Phoenix/Dragon/Hoj geven geen resists.

Energy Shield zou je kunnen helpen, suc6 iig.

Zelf @ scl een ES / enchantless sorc in progress gehad :P
Demon Limb (lvl 22 enchant charges) Synergizen met Maxed Warmth en Fire Mastery
Energy Shield met een +3ES + memory Staff voor ES prebuff

Bijna total immunity heb je maxed telekenises en lvl 37~40 ES en genoeg MDR / PDR.
Gladiator's Bane/Iron Pelt + Gerkes Shield

Maxed warmth en insight heb je haast geen last van mana burn :) Dan heb je ook geen resist nodig :P

Tenzij je de MDR/PDR via jewelry kan krijgen (dwarf + nature)

MDR / PDR komt voor Resist en voor Damage reduction.

Minimum:
Slvl 40 ES: 20 PDR/MDR
Slvl 37 ES: 32 PDR/MDR
Slvl 35 ES: 40 PDR/MDR

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 08-02-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:24:
[...]

MDR / PDR komt voor Resist en voor Damage reduction.
Alleen komt volgens mij ES voor die reductions, zo uit mijn hoofd. Eerst pakt ES/TK de damage, daarna wordt er met DR%/MDR% en DR/MDR gerekend en daarna de resists. Daarna dacht ik pas absorb. Al zal ik het bewijsstukje nog even moeten zoeken, maar er zijn hier wat mensen mee bezig geweest :)

Edit, ach, gevonden :D

Eerst:

1. Check Defense (see to-hit calculations)
2. Check Blocking (shield block is applied at 1/3 when the defender is running)
3. Determine damage done by the attacker, if the attack hits
4. Apply damage modification mechanics:
1. XvX
2. Energy Shield
3. Bone Armor and Cyclone Armor
4. DR and MDR
5. Resistances
6. % Absorb
7. Direct Absorb

Is er geen runeword of item die cyclone armor/bone armor charges heeft :?

[ Voor 28% gewijzigd door Pheno79 op 08-02-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinity heeft cyclone charges.

vind mijn pvp old skool nova ES sorc erg leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:39:
[...]

Alleen komt volgens mij ES voor die reductions, zo uit mijn hoofd. Eerst pakt ES/TK de damage, daarna wordt er met DR%/MDR% en DR/MDR gerekend en daarna de resists. Daarna dacht ik pas absorb. Al zal ik het bewijsstukje nog even moeten zoeken, maar er zijn hier wat mensen mee bezig geweest :)

Edit, ach, gevonden :D

Eerst:

1. Check Defense (see to-hit calculations)
2. Check Blocking (shield block is applied at 1/3 when the defender is running)
3. Determine damage done by the attacker, if the attack hits
4. Apply damage modification mechanics:
1. XvX
2. Energy Shield
3. Bone Armor and Cyclone Armor
4. DR and MDR
5. Resistances
6. % Absorb
7. Direct Absorb

Is er geen runeword of item die cyclone armor/bone armor charges heeft :?
Druid/Necro Armor ctc lvl 15 Cyclone/Bone armor
O idd infinity

ES -> MDR/PDR -> daarom met genoeg MDR/PDR geen %DR of Resists nodig :)
1000 damage - 95% is 50 damage over - 20 van de MDR/PDR en je neemt 30 damage op je life.
Dan is 1k damage een hoop van 1 monster ;)

van je mana gaat 950 - 25% 712 mana af.
Sorcs krijgen 4 per energy en frostburns geeft 40% mana extra enz. enz. een massive life pool dus.
Max Warmth geeft je een enorme manaregen en i.c.m. prayer/insight merc helemaal ;)

Die 30 life is zo terug met prayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:57:
[...]

O idd infinity

1000 damage - 95% is 50 damage over - 20 van de MDR/PDR en je neemt 30 damage op je life.

van je mana gaat 950 - 25% 712 mana af.
Sorcs krijgen 4 per energy en frostburns geeft 40% mana extra enz. enz. een massive life pool dus.
Max Warmth geeft je een enorme manaregen en i.c.m. prayer/insight merc helemaal ;)

prayer insight combi klinkt goed. dus energy vullen ipv life?
Die 30 life is zo terug met prayer :)
hmm klinkt goed; iron pelt heb ik; bane ook (maar lvl 85...) maar ga dan wel voor de HoJ optie, firedam zal het zijn! liefste natuurlijk een dragon armor aan :P lvl 30 fireaura; heeft die dus een synergy??

[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 08-02-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:02:
[...]

hmm klinkt goed; iron pelt heb ik; bane ook (maar lvl 85...) maar ga dan wel voor de HoJ optie, firedam zal het zijn! liefste natuurlijk een dragon armor aan :P lvl 30 fireaura; heeft die dus een synergy??
Stacked wel Dragon Dragon + HoJ (weapon armor en shield )
Op switch een Demon limb en in stash wat ort + chippies om te rechargen :)

Max FM , Max Warmth, Max Telekenises, Max ES en een Memory+3ES staff in stash.
lvl 40 is moeilijk aan te komen hoor :) hoop prebuffen. lvl 35 is stuk makkelijker

Memory in ES staff kan +9 ES geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:08:
[...]

Stacked wel Dragon Dragon + HoJ (weapon armor en shield )
Op switch een Demon limb en in stash wat ort + chippies om te rechargen :)

Max FM , Max Warmth, Max Telekenises, Max ES en een Memory+3ES staff in stash.
lvl 40 is moeilijk aan te komen hoor :) hoop prebuffen. lvl 35 is stuk makkelijker

Memory in ES staff kan +9 ES geven.
heb op mn ama nu ook lvl 41 LF, dus dat moet lukken ;)

...en enchant? tel nu al 80 skillpoints, excl prereq's :X

shield wordt phoenix, want die geeft -28% fireres, en edam voor de attack

-edit- is er al een gotter met een enchanter (naast barry; die heeft er 1 geloof ik)

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 08-02-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:57:
[...]

O idd infinity

%dr is max 50, alle dr die je hard erboven hebt telt ook nog mee. Dus teveel dr bestaat niet :)
wel teveel %dr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:15:
[...]

heb op mn ama nu ook lvl 41 LF, dus dat moet lukken ;)

...en enchant? tel nu al 80 skillpoints, excl prereq's :X

shield wordt phoenix, want die geeft -28% fireres, en edam voor de attack
Enchant doe je via demon limb :P mis je wel wat damage maar dan ben je wel de BESTE tank die er is :P lvl 40 ES en de PDR/MDR waardes in de 30 regio zit je zo safe als maar kan :P

Alleen POSION resist MAXEn meer niet want dat vangt ES niet op.

Demon Limb scheel je 20 points anders kan je Telekenisis/ES niet goed gebruik van maken wanneer je melee bent. Cast de enchant, switch naar HoJ en als je MELEE gaat telt de Fire mastery 2x voor enchant.

enchant normaal 200 damage + 200% FM = 600 fire damage die 600 wordt nog een keer door FM geboost 600 + 200% ;) = 1800 damage plus de HolyFire die ook +200% gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:30:
[...]

%dr is max 50, alle dr die je hard erboven hebt telt ook nog mee. Dus teveel dr bestaat niet :)
wel teveel %dr.
nee maar veel nut heeft het niet :P als je 50 damage over heb na ES wordt het 25 damage :)

Als je string of ears zou gebruiken 15% DR en 10 MDR

50 -15% = 42.5 Physical Damage of 50 - 10mdr = 40 elemental damage.
Maar 1000 damage is een hoop, meeste monsters halen dat niet. En je heb geen last van Lower Resist en van uber mephi's aura :P.

ES bechouw alle elemental damage alsof je 0% res all heb :)

BTW alle elemental damage die na de ES / MDR berekeningen door komt word wel naar res gekeken. Dus alleen string is 10 dus 40 damage en -50% all ress is 60 damage taken.

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 08-02-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen wat voor equipment heb ik nodig voor Zmiter die in zijn eentje ubers lunnen runnen?
wapen? armor? charms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:15:
hey mensen wat voor equipment heb ik nodig voor Zmiter die in zijn eentje ubers lunnen runnen?
wapen? armor? charms?
rescharms

guilaume
heavens light 2 shieled
draculs
hoz
gores
carrion ring
resall ring
GA

en that's it.

veel in life stoppen zodat je ruim boven de 1K zit (rond de 2K is goed safe)

ik zat @ scl rond de 900 life :X en heb ze gesolo-ed; alleen lilith is dan een bitch, vandaar liever 2 K

nu snel naar huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen runewords?? doom botd of exile enigema ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:00:
geen runewords?? doom botd of exile enigema ???
Nee, zo saai en simpel is een smiter nu eenmaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
damn zeg als ik altijd lees hoe jullie je builds maken en uitrekenen en vaak zonder guids of iets voel ik me vaak echt een noob hiero. damn, ik ben altijd bang dat ik mun chars verneuk en houdt me vaak aan de guide.

zo wil ik graag een leuke pala avenger te maken. lijkt me wel wat met zowat elke element als attack. berg poison sc meej zuilen en slaan maar.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
mrboomblaster schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:21:
damn zeg als ik altijd lees hoe jullie je builds maken en uitrekenen en vaak zonder guids of iets voel ik me vaak echt een noob hiero. damn, ik ben altijd bang dat ik mun chars verneuk en houdt me vaak aan de guide.

zo wil ik graag een leuke pala avenger te maken. lijkt me wel wat met zowat elke element als attack. berg poison sc meej zuilen en slaan maar.
geen rw's idd totaal zinloos; deze build is zo koek als het zijn kan. Gewoon zorgen voor CB (guilaume/gore/heavens) en klaar is klara 1punt smite, 20 hs, 20 fana, genoeg in convict om met + skills op lvl 25 te komen óf salvation boven de 125% zetten rest is bijzaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben een fact freak. Breakpoints van fhr, fcr dat soort dingen. En uitzoeken maar :D
En dan uitproberen, op hcl merk je snel zat of het werkt: niet, dan ben je dood :D

Ik vind persoonlijk guides soms grappig, maar ik probeer het liever zelf uit, als ik me aan guides moet houden dan is voor mij de lol eraf. Uniek zijn lukt ook niet, iemand heeft een build altijd wel al gedaan. Dus die illusie heb ik niet.
Maar een eigen saus over mijn chars vind ik wel leuk. Mijn kicksin heeft mindblast, ik lees overal 1 point wonder, ik max dat ding gewoon (stun, yeah baby). Mijn speelstijl, elke char dat stun kan maken zal het krijgen van me :D

Dus guides volgen is zeker niet n00b, als je gewoonweg wilt weten welke build viable voor wat is ;)
Er zijn ook mensen die het zelf gaan uitzoeken, ik haal daar de lol uit het spelletje, zoals je weet is traden voor mij geen lolletje ;)
Als ik wel eens wat goeds kon traden, dan zou ik echt helemaal losgaan met vage items die ik wil hebben, maar die elite trademeuk moet nog vallen :D

Puur avenger, maxxen die slet, en een superdamage wapen zoeken :) Sommige builds zijn niet lastig, bij een pala kan ik niet veel verzinnen wat veel uitrekenen moet betekenen. Ik vind dat dan ook het saaiste char zelf. Op mijn sacrificer na natuurlijk, er zullen ook vast guides zijn, maar ik wil het zelf uitzoeken. En er dan achter komen dat damage toch net anders was en je rode bol op is :D

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 08-02-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Pheno79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:01:
[...]

Ik ben een fact freak. Breakpoints van fhr, fcr dat soort dingen. En uitzoeken maar :D
En dan uitproberen, op hcl merk je snel zat of het werkt: niet, dan ben je dood :D

Ik vind persoonlijk guides soms grappig, maar ik probeer het liever zelf uit, als ik me aan guides moet houden dan is voor mij de lol eraf. Uniek zijn lukt ook niet, iemand heeft een build altijd wel al gedaan. Dus die illusie heb ik niet.
Maar een eigen saus over mijn chars vind ik wel leuk. Mijn kicksin heeft mindblast, ik lees overal 1 point wonder, ik max dat ding gewoon (stun, yeah baby). Mijn speelstijl, elke char dat stun kan maken zal het krijgen van me :D

Dus guides volgen is zeker niet n00b, als je gewoonweg wilt weten welke build viable voor wat is ;)
Er zijn ook mensen die het zelf g
aan uitzoeken, ik haal daar de lol uit het spelletje, zoals je weet is traden voor mij geen lolletje ;)
Als ik wel eens wat goeds kon traden, dan zou ik echt helemaal losgaan met vage items die ik wil hebben, maar die elite trademeuk moet nog vallen :D

Puur avenger, maxxen die slet, en een superdamage wapen zoeken :) Sommige builds zijn niet lastig, bij een pala kan ik niet veel verzinnen wat veel uitrekenen moet betekenen. Ik vind dat dan ook het saaiste char zelf. Op mijn sacrificer na natuurlijk, er zullen ook vast guides zijn, maar ik wil het zelf uitzoeken. En er dan achter komen dat damage toch net anders was en je rode bol op is :D
hmm zit een beetje te prutsen enzo en zat te denken, werken de aura's net zoals die van dream ook als synergie voor vengance.

anders wil ik dit wel een van mun duurste builds maken.

skillz:

20 conviction
20 vengance
10 fire resist
10 cold resist
10 lightning resist
20 holy shield

gear:

helm: dream
wapen: botd in BA
shield: phoenix
armor: dragon
belt: verdungon
gloves: nog niet over uit mss laying of beats of draculs
boots: denk iets van triple res boots met fhr
ring1: raven
ring2: dual leech of soj
amu: hmm mara of metal grid

inv:
anni
torch
9x palacombat ^^

heb nog een ST liggen met 4 sox en 45 res voor die phoenix.
resistance zal mun grootste prob worden denk. maar goed heb nog wel sc met 10% ~ 11% resist liggen.

might merc:

wapen: doom (freeze aura)
armor: forty
helm: andy of gaze

zal dit een beetje werken? tis wel duur maja lijkt me grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k... heb t gehad met hc.. =)

ik kom wel terug als er een ladder reset is... en of d3 komt =)

zover iedereen bedankt voor hun spullen/hulp

vooral de meeste eer gaat naar tollo ;)
nog veel succes in de toekomst met je gezin en kindje =)) je zult m lekker zien opgroeien...
mocht je ooit iets nodig hebben kun je me altijd mailen oid..
(van.wezel@hotmail.com)

daarnaast heb ik nog twijfels bij een meisje die zeer leuk is en ik ook erg leuk vind... (stop hier meer tijd in) maar ik kan moeilijk een relatie beginnen omdat ik niet snel verliefd word..... en omdat ik na 4 maanden nog steeds niet weet of ik wel of niet iets met haar wil.... ( ze staat al 4 maanden te wachten ja.. )

ik verdeel me fg nu over een paar mensen...

maar mannen het was wel een leuke tijd..

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:49:

nog veel succes in de toekomst met je gezin en kindje =)) je zult m lekker zien opgroeien...
(van.wezel@hotmail.com)

daarnaast heb ik nog twijfels bij een meisje die zeer leuk is en ik ook erg leuk vind... (stop hier meer tijd in) maar ik kan moeilijk een relatie beginnen omdat ik niet snel verliefd word..... en omdat ik na 4 maanden nog steeds niet weet of ik wel of niet iets met haar wil.... ( ze staat al 4 maanden te wachten ja.. )

ciao
HUH?

waarom stop je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:49:

(van.wezel@hotmail.com)

ciao
Tss, ik open nog vaker een cow voor je :P

Veel succes in de toekomst, en we zien je wel terug. De vraag is niet of D3 komt, maar wanneer :)
En je klinkt al verliefd, dus twijfelen....sta open om verliefd te zijn en je leven wordt een stuk makkelijker ;)

--------------------------------------------------------------------

Dedl, we gaan je bugged naar act 3 brengen, de summoner is best dood nu. Hoef je alleen maar in town te staan, tollo en ik doen de rest :)

Wps daarna is geen probleem, reviva heeft alles, dus met de fighting meatshield van tollo, de physieke auw van mij en jouw cold schieten we alles af :D

En nu eens mijn nek in de tijgerbalsem leggen, ik kan alleen vooruit kijken, ik geloof dat ik een nekkramp heb, het zou die hoofdpijn iig verklaren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:11:
[...]

Tss, ik open nog vaker een cow voor je :P

Veel succes in de toekomst, en we zien je wel terug. De vraag is niet of D3 komt, maar wanneer :)
En je klinkt al verliefd, dus twijfelen....sta open om verliefd te zijn en je leven wordt een stuk makkelijker ;)

--------------------------------------------------------------------

Dedl, we gaan je bugged naar act 3 brengen, de summoner is best dood nu. Hoef je alleen maar in town te staan, tollo en ik doen de rest :)

Wps daarna is geen probleem, reviva heeft alles, dus met de fighting meatshield van tollo, de physieke auw van mij en jouw cold schieten we alles af :D

En nu eens mijn nek in de tijgerbalsem leggen, ik kan alleen vooruit kijken, ik geloof dat ik een nekkramp heb, het zou die hoofdpijn iig verklaren :')
lol pheno, wat heb je dan gedaan ;)

heb mn phoenix, HoJ en dragon binnen btw; sorc is lvl 8 al :P maar dat kom wel goed...

heb de hoj & phoenix eff op mn dudu gezet; redemtion, cyclone, oak, creeper, thorns, fire aura, hurricane, insight... ziet er iig gezellig uit

... en dan te bedenken dat ik net 2 mules met zut heb weggegeven aan ene weasel... en dan stopt ie ermee :'(

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 08-02-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoiets als een leven, I guess :')
Kan het me ook wel voorstellen, het is dat ik te verslaafd ben :+

Maar goed, Japanse cursus, dus ik zal ook wat minderen, wil ik dat wat onder de knie krijgen :)
En als C&C 3 uit is, moet ik even in een weekje het verhaal uitspelen, even oldschool rush rts'en :+
Als mijn laptop het trekt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:13:
[...]

lol pheno, wat heb je dan gedaan ;)

heb mn phoenix, HoJ en dragon binnen btw; sorc is lvl 8 al :P maar dat kom wel goed...
Weet ik niet, ik heb al maanden hoofdpijn en sinds gisteren begint mijn nek ernstige kuren te vertonen.
Ik heb wat pillen die bij een olifant de pijn moet stillen, dus het gaat wel :D

O Rushservice :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humz.. heb t genoeg van battle net... laat hun die server maar s ff fixen.. om de 10 min ftj... join bug.. of bnet restricted....

daarna ga ik elke keer weer dood in een pack souls.. (3x atm) terwijl ik verdomme max light res heb..

20 max light res ( phoenix en t gods... ) 95% @ hell

dan klopt er gewoon iets niet...

dus dan is er zowieso lagg in het spel... want ik kan gewoon niet instant doodgaan zo :z

en dan nog die tppkers... en de moeilijkheidsgraad vanaf lvl 90 om naar 99 te gaan vind ik zwaar overrated... die mogen ze best bijstellen zodat er vaker ladder resets komen ... ik vind t gewoon niet leuk zo -.- zal wel 1 jaar duren voordat alles geresetted zal zijn.

en ja.. vind dat ik genoeg gegamed heb.. morgen weer school voor een introductie dag.. wss dat ik maandag weer (opnieuw) moet beginnen met de opleiding die 1 jaar duurt ipv 2 jaar.. dus kan ik meteen doorstromen naar t hbo en dan zie ik wel weer...

mjah :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:36:
[...]

humz.. heb t genoeg van battle net... laat hun die server maar s ff fixen.. om de 10 min ftj... join bug.. of bnet restricted....

daarna ga ik elke keer weer dood in een pack souls.. (3x atm) terwijl ik verdomme max light res heb..

dus dan is er zowieso lagg in het spel... want ik kan gewoon niet instant doodgaan zo :z

en dan nog die tppkers... en de moeilijkheidsgraad vanaf lvl 90 om naar 99 te gaan vind ik zwaar overrated... die mogen ze best bijstellen zodat er vaker ladder resets komen ... ik vind t gewoon niet leuk zo -.- zal wel 1 jaar duren voordat alles geresetted zal zijn.

en ja.. vind dat ik genoeg gegamed heb.. morgen weer school voor een introductie dag.. wss dat ik maandag weer (opnieuw) moet beginnen met de opleiding die 1 jaar duurt ipv 2 jaar.. dus kan ik meteen doorstromen naar t hbo en dan zie ik wel weer...

nou, iig veel plezier met je neiuwe opleiding dan, en laat die meid niet lopen hé als je 'd'r leuk vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
[...]

Zo snel moet je niet opgeven he!
Als HC je niet zint kan je nog steeds op SC ladder terecht, heb nog wel wat stuff voor je en boomblaster wil je ongetwijfeld ook wel helpen. Moest je je bedenken dan wisp je dus maar ik rush je wel... (dat is eens een welkome afwisseling).
Heb zelf zeven jaar gestudeerd en ben pas klaar van sept 2006, geloof me ik deed 't direct weer overnieuw maar ik genoot er nog meer van!
Daarom dus ook mijn advies, ga voor dat meisje, je bent nog jong! toch!?

PS: wat moet ik FT zetten voor mara 30?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
yago schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 01:11:
[...]

Zo snel moet je niet opgeven he!
Als HC je niet zint kan je nog steeds op SC ladder terecht, heb nog wel wat stuff voor je en boomblaster wil je ongetwijfeld ook wel helpen. Moest je je bedenken dan wisp je dus maar ik rush je wel... (dat is eens een welkome afwisseling).
Heb zelf zeven jaar gestudeerd en ben pas klaar van sept 2006, geloof me ik deed 't direct weer overnieuw maar ik genoot er nog meer van!
Daarom dus ook mijn advies, ga voor dat meisje, je bent nog jong! toch!?

PS: wat moet ik FT zetten voor mara 30?
hmm niet voor te weinig weg doen hoor want tis wel potdomme een mara 30. ik denk dat je er toch zker wel een 80 a 90 fg voor zou moeten krijgen, ik denk dat sommig mensen ook zo de prijs proberen te drukken door te zeggen dat het dupe shit is. maar laat je eigen niet gek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrboomblaster schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 01:18:
[...]

hmm niet voor te weinig weg doen hoor want tis wel potdomme een mara 30. ik denk dat je er toch zker wel een 80 a 90 fg voor zou moeten krijgen, ik denk dat sommig mensen ook zo de prijs proberen te drukken door te zeggen dat het dupe shit is. maar laat je eigen niet gek maken.
HCL heb ik 500fg aangeboden gekregen voor mijn mara30.. maar dat is omdat hij een perf freak is en 100% zeker weet dat mn mara's legit is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:14:
[...]

HCL heb ik 500fg aangeboden gekregen voor mijn mara30.. maar dat is omdat hij een perf freak is en 100% zeker weet dat mn mara's legit is :9
Ah mooi, dan kun jij als rijke stinkerd wel even een GoT guild daar maken :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Mark, heel jammer dat je tijdelijk stopt. Bnet is idd klote, maar toch.....
Tnx voor de hulp en de goede wensen voor mijn klenie mennekke. Jij moet als de sodemieter naar je vriendin en stoppen met dat twijfelende gekloot (spreek uit ervaring :) ). Laat haar niet laten schieten, joh!
Je bent altijd welkom mocht je je bedenken (en dat ga je doen :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
mijn 2e character in hell gekregen (assa) maar ook niet echt vlot speelbaar. ik heb geen killer gear, iemand wat over? heb eventueel te ruil: eth spirit shroud, hwanin armor, enkele skiller amu's, moonfall (149%/9), valryrie wing (+2, 161%, 4 mana), hellmouth (177%), aldur's (helm & wapen).

geen idee eigenlijk wat ik zou nodig hebben, maar alleszins meer resists (charms, rings), leuke helm/circlet, toffe belt.

wat ik nu heb:
- 2x kenshi's katar's (niet speciaal, voor de +skills), 2x shadow katar's op switch
- iron pelt (100%, 18/12 dam/magic red)
- +2 MA/+20IAS gloves
- shadow helm
- shadow amu
- natalya's soul
- shimmering ring en gc (+15 res all)
- rest suckt, zelfs de charms

skills: 20 in dragon tail, 8 shadow master, rest ongeveer overal 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:51:
[...]

Tnx voor de hulp en de goede wensen voor mijn klenie mennekke. Jij moet als de sodemieter naar je vriendin en stoppen met dat twijfelende gekloot (spreek uit ervaring :) ). Laat haar niet laten schieten, joh!
Waezel (mark) :) was kort maar krachtig..
En idd je klink alsof je "smoorverliefd" bent.
Niet laten schieten die griet, desnoods spring je voor de kogel :)

Maaruh, mocht je weer terug komen met ladder reset of niet.
Whisper maar :)

Thx voor de Baal runs, GL en HF.
kom af en toe langs in de "officiele Diablo2/LOD Deel ?? topics :)

---

Pheno is goed, wacht wel in town :P
Zal wel zondag worden vanavond gaat deze jongen wii'en op de wii van neef die komt langs.
Volgende week hopelijk eigen wii sta nu 1ste op lijst :)

---

Piet -
Dragon Tail is toch die FIRE Kick ?
Om meer damage te doen is alle fire damage in die kick in begrepen.
Ook als je "fist of Fire" skill neemt.

Helaas is er heel veel Fire Immunes @ hell
Zou dus ook voor wat CB zorgen.
Venom ??? altijd handig tegen Immunes.

Gebruik +skills voor prebuff met fade/venom/Shadow Warrior/Master.

Traps Death Sentry voor de CE ..
Kill een monster leg een trap en CE all the way ;)

Avengers, dual Dream fully synergized, Doom Axe +2skills om lvl 25 Convition te krijgen en Holy Freeze lvl 12 mag je ook synergizen als de aantal skills het toelaat ;) en extra tot -60% cold res.

Zo heb je massive Light Damage, Leuke Cold Damage en heerlijke Physical damage.
Met Posion Charms kan je ook een 4de damage creeren.

Niemand is immune voor je en Vengeance is Slow Zeal zal sneller killen.

About guids, lees ze wel zo doe je een hoop op.
Zie wat, bouw het volgens me eigen style.

[ Voor 42% gewijzigd door Derr_Hans op 09-02-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel + uitbreiding net geinstalleerd, ben nu een lvl 4 barbarian :O.

Vind het tot nu toe beetje 'duister', had wel wat lichter gemogen.
en praten van poppetjes is beetje sloom, rest is het wel redelijk aardig.
iemand beginner tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:07:
[...]

Ah mooi, dan kun jij als rijke stinkerd wel even een GoT guild daar maken :P :+
Heb hem niet verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:09:

iemand beginner tips?
:) Skills, niet van alles wat.

Kies wat je wil want hell is niet lief ;)

Barb's Battle Orders zeker maxen.
Str niet belangrijk zolang je maar je items kan dragen die je wil en nog wil hebben.
Arreats Summit site staan alle items.

Suc6 laat weten of je een vraag heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
Derr_Hans schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:59:Piet -
Dragon Tail is toch die FIRE Kick ?
Om meer damage te doen is alle fire damage in die kick in begrepen.
Ook als je "fist of Fire" skill neemt.

Helaas is er heel veel Fire Immunes @ hell
Zou dus ook voor wat CB zorgen.
Venom ??? altijd handig tegen Immunes.

Gebruik +skills voor prebuff met fade/venom/Shadow Warrior/Master.

Traps Death Sentry voor de CE ..
Kill een monster leg een trap en CE all the way ;)
voor traps reken ik op m'n SM (cast @ 20, kan nog omhoog). prebuff = venom & fade (soms bos) @ 13.

heb niks van crushing blow, enkel rattlecage op merc (gaat misschien een minuut mee op hell :) dus die laat ik meestal thuis). voor ik dtail maxte had ik één en ander opgezocht daarover: de kick zelf is physical damage, area of effect damage is fire afgeleid uit de physical. bij fof wordt per level 3% van de physical omgezet in fire damage (dus bij slvl 34 fof blijft er niks van physical over en wordt alles geconverteerd in fire damage) maar die gebruik ik quasi niet.

m'n manier van spelen zit (denk ik) wel goed, enkel de items willen niet vallen... (heb tot nog toe alles zelf gevonden, niks gertrade of zo). daarom: ruilen?. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:15:
mijn 2e character in hell gekregen (assa) maar ook niet echt vlot speelbaar. ik heb geen killer gear, iemand wat over? heb eventueel te ruil: eth spirit shroud, hwanin armor, enkele skiller amu's, moonfall (149%/9), valryrie wing (+2, 161%, 4 mana), hellmouth (177%), aldur's (helm & wapen).

geen idee eigenlijk wat ik zou nodig hebben, maar alleszins meer resists (charms, rings), leuke helm/circlet, toffe belt.

wat ik nu heb:
- 2x kenshi's katar's (niet speciaal, voor de +skills), 2x shadow katar's op switch
- +2 MA/+20IAS gloves
- shadow helm
- shadow amu
- natalya's soul

Ik ga even uit van een niet rijk iemand:

Uit ervaring in hell nu:

[Main skills:]
dragon tail of talon: max. Primaire aanval, pijn verzekerd
dragon flight: 1 punt. Je merc kwijt of hangt ie weer achter een muurtje? Shadow die de verkeerde pakt? Nu niet meer :)
Shadow master: max. She's a mean , black, killing machine

De rest van je skills in traps of als je puur kicksin wilt spelen: mindblast (max, de stun is crowd control!!!).

[Attributes]
Vita, vita, vita, als je genoeg hebt om je gear aan te doen (al bug je het door charms). Ik heb shadows aan(160 str req.) maar ik heb maar base 70~80 (geheugen laat me in de steek).
Energy: never nooit niet met geen enkele build!!! ok, een full ES/TK zou misschien kunnen, maar dan ben je wel een haas als je tegen manaburners kijkt :)

[Merc]
2 opties: act 2 holy freeze (meer crowd control) of act 2 might (meer damage)
Beiden in nightmare af te halen :) Als je ze koopt dan zijn ze rond je eigen level, wat ik altijd doe is eerst mezelf zo hoog mogelijk maken en dan pas zo'n rokkendrager halen, scheelt weer tijd :)

gear op merc: als hij maar damage doet en overleeft, iets wat de mijne nog niet kan :D
(VenomWard, een pike met 5% ll en een normal helm met 36 life, hoe zou het komen.....)

[Gear]
Boots:
Goblin toe, Gore riders: beiden crushing blow, beiden uppen als je ze als endgame wilt gebruiken
Shadowdancers: veel str nodig, maar die damage en die + dex O+ (wel duur)

Rare elite mag ook natuurlijk, als het maar damage doet :)

Belt:
Thundergod vigors: light absorb, +vita, +20 str, max lightres met 10%. Verkoop lichaamsdelen hiervoor! Dit is het duurste item van deze gear denk ik, naast shadow, maar die is niet perse nodig :)

Gloves:
Laying of hands: + 350% damage to demons (bye bye baal). Happen gaan er uit zijn balk. En het geeft nog 50% fire res ook :)
VenomGrip: 5% crushing blow, ook niet verkeerd

Armor:
Shaftstop: DR% als je het niet uit andere gear kan halen!
Het moet iig een light armor zijn, zodat je snel kan rennen/vluchten indien nodig
Chains ofHonor is het mooist, maar ja....ber rune

Helm:
Guilaemes: 35% crushing blow, +15str. Socket erin en je kunt hem nog wat res geven (of iets anders)

Wapens:
Mja, een schild dat ik aan kan bevelen is stormshield, maar die moet je ook maar net hebben...
Ga je dual claw dan zou ik bij de skills blocking maxxen en 2x bartuc ofzo gaan dragen. Ik heb een bartuc voor je, indien nodig. Niet zo duur volgens mij. bartuc kun je zo halen bij me, ik heb hem op switch om fade, venom en shadowmaster te prebuffen. Die kan ik vervangen voor Jade talon Die heb ik 1x en ik zal kwakke lief aankijken voor die tweede :D

Duur: storm met een last wish phaseblade runeword. When will the hurting stop _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ringen:
mana leech, life leech of rare dual leech ring.
Ik heb manald voor de mana, dan kan ik iig door blijven fietsen en het is totaal niet moeilijk te vinden :) Heb er nog wel 1 voor je ergens.
Res ringen of rare ringen met hoge light fire res, soms is ormus aardig na de gidbinn quest....
Ikzelf heb nu dwarfstar, voor de +vita en fire absorb.

Charms: mja, anni is duur, een torch voor een assa niet zo erg. Maar wel res en + attribs.
Als je mazzel hebt kom je uberdc tegen op hell, de kicksin moet moes van hem maken. Ik zou dat als laatste prioriteit stellen overigens :)
De rest gaat natuurlijk in vita/res charms, of skillers als je die toevallig vindt. Niet duur trouwens, shadowskillers en ma skillers zijn echt een koopje.

------------------------------------------------------------------------------------------
Waarom werkt dit: crushing blow, belangrijk, zo hoog mogelijk!
Damage reduction, liefst max (50%)
faster hit recovery: 86% is een breakpoint (shadow en guil geven al 60), zo dus gehaald
Fade geeft op lvl 10/11 al ~50 all res en 10% DR%

Ruimte voor eigen speelstijl omdat je skillpoints over hebt :D
Je bent niet onoverwinnelijk, maar je doet pijn, je hebt crowd control en je kunt snel vluchten als het je echt te heet onder de voeten wordt (omg, hoe flauw is die woordgrap).

Bartuc en manald heb ik iig voor je, als ik nog wat tegenkom denk ik aan je :)
Al zal de eesrtvolgende guilaem op mijn merc komen, crushing blow met een eth cv pride O+

Applaus voor mezelf voor de langste post door mij met inhoud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:23:
[...]

voor traps reken ik op m'n SM (cast @ 20, kan nog omhoog). prebuff = venom & fade (soms bos) @ 13.

heb niks van crushing blow, enkel rattlecage op merc (gaat misschien een minuut mee op hell :) dus die laat ik meestal thuis). voor ik dtail maxte had ik één en ander opgezocht daarover: de kick zelf is physical damage, area of effect damage is fire afgeleid uit de physical. bij fof wordt per level 3% van de physical omgezet in fire damage (dus bij slvl 34 fof blijft er niks van physical over en wordt alles geconverteerd in fire damage) maar die gebruik ik quasi niet.

m'n manier van spelen zit (denk ik) wel goed, enkel de items willen niet vallen... (heb tot nog toe alles zelf gevonden, niks gertrade of zo). daarom: ruilen?. :)
Heb niet veel met assa's
Kan verder ook niets er over zeggen.

Welke armor heb je ? met +skills ? anders een Duress 15% CB 15% all res (alleen een UM nodig als hoogste rune)
Guilimens Face ? 35% CB. Heb je al 50% cb. Zou iig de champs en bosses sneller moeten gaan liggen.

Deadly strike ? doet 2x de physical damage weet alleen niet of dat ook mee genomen wordt in Dragon Tail. Zo zou je wel de splash damage kunnen verhogen. Gore's + Guilimens face.

Up de Gore's voor meer kick damage.

Gebruik je echt alleen de Kick's ? welke boots heb je ?
Anders mooie rare's, gamble boots die hoogste damage heeft in normal versie en up ze als ze het waard zijn voor betere damage.

Duress / Guilimens zou je nog wel zonder al te veel moeite moeten kunnen krijgen.
Um valt zelfs uit HF NM. Guilimens is ook te vinden in NM geloof ik.

String of Ears voor de %DR en de DR van Fade Hopen op een 15% van strings + 15 fade (met +SKILLS) heb je 30% DR. Zo kan je ook nog de Duress dragen. Geen storm, neem dan de Unique shield die max 20%DR heeft ;)

Claw/Claw sins attacken sneller dan sword/shield sins.
ook voor kick's ? dat weet ik niet maar dacht het wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 09-02-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat Teleporten is toch wel héél handig

Dus als iemand nog een enigma voor trade heeft, houd ik me zwaar aanbevolen :)

scl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:09:

iemand beginner tips?
Je begint in softcore, probeer veel poppetjes uit, en lees guides, zeker als beginner.
Linkjes staan in de startpost, arreat kun je heel veel uit halen (staan ook basics van bv skills, en items in). Maar ook het diabloii.net forum is een aardige, bezoek zeker dit subforum:
http://forums.diabloii.net/forumdisplay.php?f=90

Als beginnende char heb je nog niets, een barb kan lastig zijn op hell niveau. (wat niet eigenlijk).
De eerste keer kloot je gewoon wat aan, ziet de filmpjes en wat je moet doen om een quest te voltooien. Dat is het belangrijkst. Zeker niet laten rushen, probeer eerst rustig door normal te komen om alles goed te snappen. De tips voor builds kun je later nog krijgen, je eerste char is meestal niet goed opgebouwd (en dat boeit ook niet). Ik weet mijn eerste assa nog toen de uitbreiding uitkwam, ik heb een uur met mijn broer (eerste druid) bij baal normal lopen dansen :D OMG dat was erg leuk :D

Van je fouten leer je, je volgende build zal dan ook een stuk beter worden.

Tip voor een char: necro met summoning tree (kan bijna niet misgaan, je hebt niet eens goede gear nodig). Een barb en pala kunnen ook, gezien ze wat meer kunnen hebben. Even afgezien van het feit of ze het op hell zouden redden.

Je hebt nu een barb, max battle orders en doe 1 punt in de skill erboven (battle commands) je wordt meteen de vriend van de party :) Waarom 1 punt: battle commands geeft +1 to all skills voor iedereen die in de radius stond, dit zal nooit meer worden. Alleen de tijd dat het effect zal duren wordt langer als je meer punten daar zou investeren. Nu is er zoiets als een synergie, een skill die een andere skill beter kan maken, die staan ook genoemd bij desbtreffende skills. Battle orders is bv een synergie van battlecommands en wat zien we bij de beschrijving: +5 sec per punt. Dus 20 battle order punten geven 100 sec extra aan de skill battle commands :)

Edit: sjees, weer een lang verhaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
piet konijn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:15:

wat ik nu heb:
- +2 MA/+20IAS gloves
- shadow helm
- shadow amu
- natalya's soul

Dragon Tail wordt meestal gebruikt icm Tiger Strike, prop er daar es 20 in zou ik persoonlijk zeggen ;)
Fire Immunes zijn dan geen probleem... Physical Immunes zijn dan wel erg lastig, misschien biedt dan Venom icm Blade Fury uitkomst of je gaat voor die Lightning skill(naam kwijt).

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
Pheno79 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:49:Bartuc en manald heb ik iig voor je, als ik nog wat tegenkom denk ik aan je :)
kan ik zeker gebruiken :). kan wel enkel datgene aanbieden wat ik heb genoemd + pgems die ik wel ergens op m'n andere chars bij houd.
Applaus voor mezelf voor de langste post door mij met inhoud :+
daar waren we op aan het wachten :9

@ der_hans: ik ben arm, echt arm :). hoewel ik het spel al een tijd speel, heb ik nog niet echt veel rijkdom weten te vergaren (mijn hoogste rune is ergens een lum of 2) en van andere gear is het ook niet te vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piet konijn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:27:
[...]

kan ik zeker gebruiken :). kan wel enkel datgene aanbieden wat ik heb genoemd + pgems die ik wel ergens op m'n andere chars bij houd.

[...]

@ der_hans: ik ben arm, echt arm :). hoewel ik het spel al een tijd speel, heb ik nog niet echt veel rijkdom weten te vergaren (mijn hoogste rune is ergens een lum of 2) en van andere gear is het ook niet te vet.
1 Tip: d2jsp

daar kun je van een paar pgems gewoon hr's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:27:
[...]

[...]

Ik hoef niets van je, bartucs en een manald vind ik zo wel :) manald valt minimaal 4x per week, dus dat stelt niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sensei_D schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:25:
[...]

Dragon Tail wordt meestal gebruikt icm Tiger Strike, prop er daar es 20 in zou ik persoonlijk zeggen ;)
Fire Immunes zijn dan geen probleem... Physical Immunes zijn dan wel erg lastig, misschien biedt dan Venom icm Blade Fury uitkomst of je gaat voor die Lightning skill(naam kwijt).
Probleem met die chargers is dat ze tijd kosten, met mindblast heb je die natuurlijk wel, maar je hebt ze dan toch al doodgeschopt.
Maar het is een speelstijl, de skillpoints zijn er iig voor.
1 kick = 20
master = 20

En in principe ben je klaar met je standaard aanval :)

oh in mijn relaas nog 1 ding vergeten: Iron Maiden. 1 punt in balde fury is genoeg :)
Ranged attack, dus dan pak je geen IM damage. Ik zou in 1 kick dood zijn nu denk ik, dus zogauw als ik die knights zie gaat blade fury aan.

Edit, zo mijn laatste fg uitgeven voor een barb torch. Even die battle orders nog wat omhoog krijgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 09-02-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
woei, gelukt om enigma te krijgen voor 3ist.. Prolly duped maarja who cares anyway..
Mijn tpénde amma heeft alle bosses in een paar prikken neer. Erg lekker dus.

Ik heb nog wel bartucs over op SCL

/w *redhat.nl dan geef ik wel.

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 09-02-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Met veel plezier deze post gelezen. Hulde.....als je hier geen hulp met humor vind weet ik het ook niet meer _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CNS schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:52:
[...]
Met veel plezier deze post gelezen. Hulde.....als je hier geen hulp met humor vind weet ik het ook niet meer _/-\o_ _/-\o_
Ik moet vaker thuis werken :)

BTW, Hawk, 7 flawless topaz nog nodig? Gisteren mijn mules even opgeruimd, volgens mij kun je die wel gebruiken. 8 als je nog 1 topaz hebt, ik heb er twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
Pheno79 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:03:Ik hoef niets van je, bartucs en een manald vind ik zo wel :) manald valt minimaal 4x per week, dus dat stelt niet veel voor.
nah, deze met 2 duimen hier heeft precies minder geluk dan :). ben je online, nu?

*edit: SCL, toch he?

[ Voor 3% gewijzigd door piet konijn op 09-02-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:20:
[...]

nah, deze met 2 duimen hier heeft precies minder geluk dan :). ben je online, nu?

*edit: SCL, toch he?
Oh ja, daar spelen mensen ook nog. Ik zal even kijken, ik heb daar ook geen ruk van kunnen verkopen, dus ik zal het vast wel ergens hebben. *pheno op scl (geloof ik).

Ik heb daar een trapsin, die zal vast bartucs vast hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Pheno79 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:07:
[...]

Probleem met die chargers is dat ze tijd kosten, met mindblast heb je die natuurlijk wel, maar je hebt ze dan toch al doodgeschopt.
Maar het is een speelstijl, de skillpoints zijn er iig voor.
1 kick = 20
master = 20

En in principe ben je klaar met je standaard aanval :)
Mja chargen kost tijd idd dus je moet een beetje van de speelstijl houden, maar bij max TS en DTail is het wow effect erg groot wanneer een complete groep met 1 gechargde kick neervalt :D
Imho is DTail echt voor een Martial Artist itt DTalon welke voor pure kickers is.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sensei_D schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:29:
[...]
Mja chargen kost tijd idd dus je moet een beetje van de speelstijl houden, maar bij max TS en DTail is het wow effect erg groot wanneer een complete groep met 1 gechargde kick neervalt :D
Imho is DTail echt voor een Martial Artist itt DTalon welke voor pure kickers is.
Dat is waar, ik schop alleen keet.

Piet, iig veel plezier met bartuc, venomgrip, kira (je wilde res, je krijgt res :P ) en de iets betere nat boots :)

Op scl is het zoals gezegd een onbeperkte lening, mocht ik hcl ooit zat zijn. Als D3 of dé diablo 2 killer uitkomt wss. Gezien Titan Quest dat niet is geworden (wel mooi, maar ik mis de diablo feeling) zal dat nog wel even duren. Al vond ik de optie in TQ dat je je golem commandos kon geven wel heel erg fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu weer heel wat anders. Iedereen hier heeft vast wel eens een necro gemaakt. En anders maar niet :P

Ik wil eerst wat info verzamelen voordat ik aan iets ga beginnen:
- welke taktiek vond je het beste werken? Dit mag om p&b gaan, of summoning. Ik ben vooral geinteresseerd in de supporting curses die je bij je taktiek gebruikte.
- Zijn er mercs met auras die in bepaalde omstandigheden wel heel erg lekker werkte icm met een curse en aanvalstaktiek?

Voor de goede gokkers: ja, cursemancer time 8)
Er zijn heel weinig guides te vinden, de meeste stammen nog uit pre 1.09. Maar ik heb zelf natuurlijk al wat ideeen. Ik ben zelfs wat optimistisch :D Ik ben serieus van mening dat het kan werken. Geen cookiebuild snelheid met killen, maar wel lol terwijl monsters voor je killen. Attract, confuse, dim vision, life tap en decryp moeten me helpen als ik het goed heb bedacht (arreat summit zit echt geheel vol met info), maar misschien hebben jullie andere ideeen. En wat is beter dan het te vragen aan mensen die ook een necro hebben/hadden?
Dus kom maar op met tips! Er is al iemand geweest die hell met een dimmer heeft uitgespeeld (maar heel veel rennen en niet killen, dat is saai imho). Nu eens een killer Cursemancer maken :D

Deze build gaat nog maffer maar vooral chaotischer worden dan die sacrificer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
Pheno79 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:48:Piet, iig veel plezier met bartuc, venomgrip, kira (je wilde res, je krijgt res :P ) en de iets betere nat boots :)
jup, merci: in plaats van enkel warme boter snijd ik nu ook al boter uit de koelkast :) een hele verbetering. die venom grip gebruik ik voor het moment niet, heb +2 MA/+20IAS gloves, mis precies teveel anders. kira is nu nog slechts 9 leveltjes af :P . kan ik eindelijk spelen zonder elke 10 seconden te moeten back-offen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Woei. Ali Babba gevonden, daar gaan m'n enigste 2 legit ists in (2x gevonden bij countess)... 100% legit ali ist ist....

Armor word voor m'n sorc denk ik Skullers Ire Russet Armoe. Samen met stormshield, changeguards, wartravs, belt met MF en 2xnagelring + Tal Rasha ammulet denk ik..

Skills: Blizzard, TP, Frozen Orb denk ik... Dat is heel wat MF.. Stel, sorc = lvl 90, dan heeft babba al 140 MF, skullders had ook aardig wat MF... Misschien e.e.a. socketen met ist. Oja, en een shako 'ist' natuurlijk...

De rest vanists zij van trade... Maargoed, de 2e 100% legit's stop ik in babba :)

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 09-02-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een goei wapen voor een smiter? iedereen zegt grief ma das enkel ladder, ik speel op't moment non ladder dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
waar ik het op het moment meej doe is een mf summoner. mun resist def en dergelijk is een ware nachthengst voor op hcl. ik zal hier mijn build neerzetten hoe ik het zou doen op hcl. tis wel een standard build maar goed

skill tree

summon:

max skell warriors
max skell mastery
1 clay golem
1 blood golem
1 iron golem
1 fire golem
1 golem mastery
1 summon resist
1 mage skell
1 revive

p&b:

10-15 CE
1 bone armor
max bone wall

curses:

1 life tap om je skellies en merc in leven te houden bij bosses
1 attract om monsters dichter bij de lijken te krijgen voor CE ook al heeft die al een flinke radius
1 decripfy in samen werking met je clay golem heb je lkkre langzame bosses

met alle prerequired kom je op iets van 94

gear

omdat dit alles op hcl gaat gebeuren gooi ik alles op overleving ook al weet ik dat je als summoner niet geraakt kan/mag worden but you never no
helm

vampire gaze: mdr en dr zijn de enigste bruikbare mods

rockstopper: volgens mij best wel een ondergewaardeerd ding maar vanwegen de DR, 30% FHR, +15 vit en res toch best wel een waardevolding imho ( en betaalbaar)

armor

fortitytude: 200% ed en chilling armor is echt lkkr. de DR, life per lvl res en meer max li zijn gewoon hele aardige extra's

belt

verdungo: vit, DR en FHR

gloves

weinig keus hier denk ik. gloves van trang lijkt me goede keus: skills, poi res, fcr

boots

Sandstorm Trek: str, vit, fhr en frw zijn erg lkkre mods

marrowwalks raad ik zelf niet aan want die +1-2 skellies is nix tegen over +10 - 15 vit van sands

triple res boots met rhr en frw is ook wel leuk en ook duur

ring1: raven frost vanwegen de cannot be frozen mod want een summoner die niet kan summonen of cursen is zo goed als dood. dex is een leuk extratje

ring2: rare ring met str, dex en res. als je toevallig een soj hebt slingeren zou je die ook aan kunnen doen ;)

ammy als je res te kort komt metal grid en voor de rijkerds een mara.

rare met skillz fhr dex str en res

maar wat ik nog zelf niet getest heb maar lijkt me wel bruikbaar een crafted safety ammy:
liefst met skillz.

vaste mods van safety ammys:
+ (1-10)% Increased Chance Of Blocking
Magic Damage Reduced By (1-2)
Damage Reduced By (1-4)

shield

Homunculus: skillz res 40% Increased Chance of Blocking

stormshield: str, DR, res, fbr

sanctuary: massive resist, fhr, fbr 20% blocking, def vs missles dex en mdr

wapen:

op het moment heb ik zelf een low axe beast. alle mods op dat ding zijn geen ruk waard voor een summoner behalve str en een Level 9 Fanaticism Aura

dit in samen werking met de aura's van mun merc slopen ze best hard.

merc gear:

helm:

andy visage: skillz, ias. str, ll

armor:

fortity in een mooie eth bugged armor

wapen:

pride. dit geeft een lvl 16-20 concentration wat ook weer tegoede komt aan de skellies

geef dit alles aan een might merc en je hebt one smashing army of death

als ik van uit ga dat je geen skillz krijgt van items, lvl 79 might merc hebt met een pride lvl 20 conc

lvl 9 fana van je beast dan doen je skellies gemiddeld 487 dmg. 1919 hitpoints en 6814 ar dat is dus zonder skillers torch etc.

nouja hoop dat je er wat aan hebt ook al is het een beetje standard built :/ maar goed ben nu een maal een jesus frea... bedoel guide freak!

schrijf,- en spelvauten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:51:
[...]

Igg een reactie hierop, ben langs haar geweest vandaag, en heb gewoon aangegeven dat ik een open relatie wilde, en nog niets vasts, ivm school etc. ze ging hiermee akkoord en vond het ook dat ik gelijk had, we doen het gewoon zowieso rustig opbouwen..

en daarnaast, ik vind het gewoon allemaal oneerlijk dat d2jsp gedoe, hoe komen sommigen aan fucking 300.000 fg? =/

Ja ik kan het wel snappen als je op runescape pk's doet en een bank acount van 1500 mil, 45 party harts, 100 santa hat hebt... maar ik vind t gewoon sucky van die dupers.. ( natuurlijk wil je de beste hr's laat blizzard deze dan ook 'niet te vaak' dropable maken, gewoon 1x in de 5000 runs?
en niet 1x in de 100.000....

en dan nog die lagg, ik irriteer me er mateloos aan, verlies er gemakkelijk 3 uur per dag mee, (niet dat ik ook 3 uur langer t wil blijven doen) wil juist 3 uur eerder ermee stoppen...

en dan nog die dupers... vond ik laast nog een legit soj... huppa gewoon 3 fg erop geboden.. ja maar dat is het helaas niet waard... ik scheld elk persoon die zegt: nice dupe, 3 fg for it! gewoon vierkant uit... als er dan een admin bijkomt moet die helemaal opflikkeren, (ik moest zelfs meer bewijs leveren voor die russiankiller zaak LOL :X )

en er mag zelfs niet eens gepost worden over scammers in de trade forum wtf? |:(
waarom maken ze gewoon niet even 1 2 3 een simpel scammer topic in dezelfde trade topics waar het van toepassing is?...

zzzz.... d3 mocht dit ooit komen, en ZONDER betaling, doe ik hieraan mee natuurlijk, graag wil ik ook in de ontwikkelteam van blizz komen ( heb zeer veel vette ideeën voor d3 ^_^ )

Misschien moeten we een eigen clannetje ( ik zit veel op fok!/ en af en toe gewoon hier) Fok!/GoT usertags aanmaken?... nu heeft het geen nut meer, wel in de ladderreset, en ik zou t top vinden als blizz die nu ging doorvoeren.. om zowieso van de dupes af te zijn, en iedereen weer gelijk begint, zonder tppk hacks en al die shit.. en maphack mogen ze best legaal invoeren.... en minimaal 30 games per uur .. en geen fucking 15 8)7

als ik wil pindle runnen wil ik alleen pindle en diablo runnen... niet countess/andy/summomer/meph/diablo/pindle/shenk om die ftj's te voorkomen die gewoon elk willekeurig moment komen...

wanneer gaat blizzard dit nou eens snappen? heel hun forum ligt vol met deze verhalen.. ze moeten luisteren naar de d2 gamers die gewoon (nog) een leven hebben, niet naar de wow (no-lifers)...

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=1KzTHaatmtE

maak die eens zou ik zeggen? :+

deze neggro is nog maar erg zwak zal ik je vertellen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:27:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=1KzTHaatmtE

maak die eens zou ik zeggen? :+

deze neggro is nog maar erg zwak zal ik je vertellen
Die kende ik al, kost me teveel fg ben ik bang :D

Het gaat me niet om een uberkiller, ik wil een cursemancer maken. Dus geen of heel weinig minions ;) ik zal morgen wel het idee wat ik heb typen, ik ga nu pitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
sorry don kreeg weer ff een temp ban aan de broek :X we gaan de volgende keer weer fijn verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
dacht al zoiets... niet erg.. was toch de laatste run!

Thx for the forti en tot binnekort!

edit: vind ik me toch niet een destr key in deze game... lol

[ Voor 25% gewijzigd door yago op 10-02-2007 00:41 ]

*Don_holio

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.