Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

afwijkende PC-case schroeven

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.435 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:58:
[...]

Naargelang de lijm die je gebruikt zal dat perfect werken. Je kan proberen met velpon, maar ik vrees dat je toch naar de secondelijm gaat moeten gaan (staan wel vaker op een beurs, waar ze zo moeren mee aaneen plakken en die je daarna nooit meer vaneen krijgt), of met Loctite (kies wel die voor het juiste materiaal, deze is goed voor wat jij omschrijft). Zolang je ze er niet om een of andere reden die vijsjes zo hard ingedraaid hebt dat je schroefdraad verwrongen is, gaat die sterk genoeg zijn om het er zo weer uit te draaien.
Ik heb hier nog lockbond van bison liggen:
Afbeeldingslocatie: http://www.nedis.nl/images/products/PE-LOCKBOND.JPG
Is dat een goede?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

prima.
probeer het zelf eens.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hoe ver wil je gaan met de beveiliging?

e.2000,- uitgeven aan sloten, speciale schroeven, extra personeelsuren voor toezicht, of de schade gewoon nemen.

Gewoon een simpel hangslot door het zijpaneel/achterkant maken (2 gaten boren waar het doorheen kan) waar alle snoeren doorheen gaan, en de vrije brackets dichtplakken/plaatje er achter laten maken door de techniekgroep. Tie wrap gebruiken om de 'vleugeltjes' van de geheugenbankjes dicht te houden als mensn toch door de 5 1/4" brackets komen, en meer kan je niet doen tegen componentendiefstal.
Eventueel nog een lange staalkabel door alle sloten zodat alle kasten aan elkaar vast zitten.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

hangsloten wil ook niet hoor

er hoeft er maar 1ntje te zijn die de sleutel kwijt is en het feest kan beginnen

gebeurt bij ons op school ook met de lift daar zijn ook talloze sleutels van.
daar vervangen ze om het jaar het slot en dan heb je er niks meer aan. :)

Verwijderd

Cubefanatic schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:09:
Mja, wat is er eigenlijk mis met harde maatregelen? Mocht iemand betrapt worden dan gewoon direct einde opleiding, collegegeld houden, eventueel bijbetalen voor extra schade mocht het collegegeld het niet dekken. Dat is toch gewoon een kwestie van opvoeden...
Ik lach me rot 8)7

• VINK_jr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-01-2023
ik zit zelf op een ICT opleiding en ik heb mede leerlingen pc onderdelen zien stelen en mij lijkt het beste een hangslotje er op zoals al door enkelen hiervoor gezegt want dan is het toch wat moeilijker voor de mensen om er b.v een ram strip er uit te trekken als ze er niet in kunnen via de zijkant en de bezeltjes gewoon vast lijmen of schroeven (ik heb zelf gezien hoe leerlingen met complete pc naar buiten lieppen en de leeraren lietten ze gewoon door lopen 8)7 ) dus ook leeraren moetten beter opletten

http://specs.tweak.to/15309 mijn pc bakkie :P AMD3200+2GHz s939 @2422,9MHz 3xhyperx kingston DDR400 512mb asus a8m vm-csm s939 asus n6600 extreme 265mb PCIe16x @16x lian li G70 bigtower 1xcooremaster extr 380w 1x 300w goedkoopgevalleutje 280gb tot sata

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

[HK modus] Gewoon stroom op de kast zetten[/hk modus]

Nee ik zou inderdaad ook gewoon voor Torx o.i.d gaan.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:49:
[...]

Werkt dit ook voor een schroefje waar geen kopje meer opzit?
Want in mijn computer heb ik mijn schroef van me cd speler iets te vast aan gedraaid en nu zijn de gleufjes weg...
Normaal is een schroef zo:
[afbeelding]
en nu is ie zo:
[afbeelding]
Zou dit kunnen?
Sorry voor de offtopic maar plz reageer er ff op want er moet een nieuwe brander in mecomputer en deze wil er dus niet uit
Kun je niet gewoon een sleufje in dat kapotte schroefje zagen en daar weer een schroevendraaiertje inzetten?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Pagina: 1 2 Laatste