Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

afwijkende PC-case schroeven

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.435 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Real_MaRsMaN
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04-2023
Ik werk als ICT-buitendienst medewerker bij een ROC en we gebruiken daar HP desktops met een eenvoudig toegankelijke PC-case. Op zich makkelijk, ware het niet dat ook de studenten dit inmiddels ontdekt hebben. Gevolg: regelmatig verdwijnen er geheugenstrips, harddisks, DVD-spelers en andere leuk-voor-thuis PC-onderdelen.

Nu willen we dit oplossen door de PC-kast dicht te schroeven. Alleen kunnen we dit niet met normale kruisschroefjes doen, want een kruiskopschroevendraaier heeft natuurlijk iedereen.

Weet iemand of er ook schroeven voor PC-cases te koop zijn met een afwijkende kop? Bijvoorbeeld een "mercedes-ster" o.i.d.

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 16:52
ik zou zeggen ga eens kijken in je plaatselijke doe het zelf zaak (gamma en dergelijke)

BOE

Verwijderd

Waarom niet gewoon een slotje? De HP dozen bij ons op school hebben een oogje voor een hangslot. De ict dienst heeft een loper om ze allemaal open te maken. Je kan dan ook gelijk de draden in het oog doen, zodat je muis en toetsenbord ook "veilig" zijn (iig niet meer zo makkelijk te stelen).

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zijn voldoende mogelijkheden om een PC dicht te maken maar hou er rekening mee dat open maken ook nog wel eens een uitdaging zal zijn, ook voor de beheerders.

Besides; als een student 4GB uit een grafisch werkstation wil jatten, kan dat alsnog binnen een minuut of 5 tenzij je een case-mod van een brandkast maakt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Real_MaRsMaN
MAX3400 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:32: