Goedenavond,
Eigenlijk wou ik mijn topic de toepasselijke titel: "Je moeder schijt computer" geven. Door mijn zoveelste frustratie. Want ik heb het even ontzettend heel erg gehad met deze computer.
Hij houd namelijk van smurfen-schermen(oftewel bluescreens),
Ik heb het dus echt helemaal gehad. Dus ben ik eens gaan zoeken.
Die bluescreens komen door het geheugen of de harddisk, die ga ik uiterlijk vrijdag testen, eerder heb ik geen tijd.
Maar voor het laatste probleem kan ik geen oplossing vinden. Kabels allemaal nagekeken, er opnieuw ingedaan etc.
Ik hoop dat iemand mij van dit probleem kan verlossen, en anders word het misschien wel een nieuw mobo, want was el-cheapo. En nogal een miskoop vind ik zelf.
De specs kunt u hier vinden: http://tweakers.net/gallery/157420/sys
Alvast bedankt, en ik ga maar weer eens rebooten. Dan dan doet mijn DVD-fikker/speler het weer wel.
Eigenlijk wou ik mijn topic de toepasselijke titel: "Je moeder schijt computer" geven. Door mijn zoveelste frustratie. Want ik heb het even ontzettend heel erg gehad met deze computer.
Hij houd namelijk van smurfen-schermen(oftewel bluescreens),
En hij houd de laatste tijd van systeem-freezes van rond de 10 seconden, dan ziek ik wel beeld. Maar mijn muis die kan ik niet bewegen, en typen lukt ook niet. En dan is hij er na 10 seconden weer.. En dan leest hij ineens mijn DVD-fikker/Lezer niet meer. En de dvd die erin zit die blijft maar rondjes rennen. En hij gaat er met geen mogelijkheid uit, het lijkt net of mijn DVD-fikker/lezer niet meer in mijn PC zit. Terwijl hij er toch echt gewoon in zit.0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
of
0x000000D1 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Ik heb het dus echt helemaal gehad. Dus ben ik eens gaan zoeken.
Die bluescreens komen door het geheugen of de harddisk, die ga ik uiterlijk vrijdag testen, eerder heb ik geen tijd.
Maar voor het laatste probleem kan ik geen oplossing vinden. Kabels allemaal nagekeken, er opnieuw ingedaan etc.
Ik hoop dat iemand mij van dit probleem kan verlossen, en anders word het misschien wel een nieuw mobo, want was el-cheapo. En nogal een miskoop vind ik zelf.
De specs kunt u hier vinden: http://tweakers.net/gallery/157420/sys
Alvast bedankt, en ik ga maar weer eens rebooten. Dan dan doet mijn DVD-fikker/speler het weer wel.