Het Nokia N73 Topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 44.734 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:05:
Ik heb nu al 3 jaar een sony ericsson K500i en ben nu van plan eens een nieuw mobieltje te kopen.
Ik ben tevreden over mijn sony ericsson. Maar ben nu aan het twijfelen tussen de K800 en de N73.
Ik neig momenteel meer naar de N73 omdat symbian meer mogelijkheden geeft (bvb gps muis etc) maar ik vraag me af hoe de snelheid van het symbian os zich verhoud tot dat van sony ericsson.
Ik sms namelijk redelijk veel en heb geen zin om me steeds te frustreren over de snelheid waarmee ik door de menu's kan navigeren.
De K800i is wat sneller dan de N73. Dit komt met name door Symbian. Aangezien dit een echt besturingssysteem is, vergt het wat meer dan een normaal systeem.

Sowieso is een smartphone (N73) langzamer dan een featurephone (K800i)

Maar ik vind met de snelheid echt niets mis van de N73!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nog wel op de latop staan. Moet ik een spiegeltje op Rapidshare zetten o.i.d.?

Laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 00:32
Ik heb een probleempje met m'n N73 denk ik. Hij wordt totaal niet meer gevonden door de Nokia Software Updater (NSU). Heb laatst versie van NSU en heb het al op 2 pc's geprobeerd en beide geen resultaat. De PC Suite herkent de telefoon wel gewoon en ik kan gewoon data overzetten...
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Iemand nog gelukt om een branded N73 te updaten via de NSU?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De juiste instellingen en het gratis programmatje heb ik op de computer in een file staan , instellings file moet je naar de map kopieëren als je het programma geinstaleerd hebt.

Als iemand even een modje hierop kan wijzen , dan wil ik het wel naar een mod toesturen om het in de start post te zetten (Ik ga het niet los naar iedereen maillen.(heb namelijk ook geen link meer waar het vandaan kwam))

Gr. Rookie80 :P
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 05:59:
[...]

Wat zijn de juiste instellingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:8)7

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entertainment schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:48:
een vraagje voor de N73 ME,, firmware: 3.0705.1.0.31 26-1-2007

Met de oudere firmware kon je je music player afsluiten via een ander menu. EN nu met de nieuwe firmware is dat zeg maar 'verholpen' dus niet meer mogelijk via de oude manier, is er nog een oplossing hiervoor???
Voor bijna alles is een oplossing.
Ik heb het programma Handy Taskman geinstalleerd.
Hierna kan je geowon de music player afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:17:
De juiste instellingen en het gratis programmatje heb ik op de computer in een file staan , instellings file moet je naar de map kopieëren als je het programma geinstaleerd hebt.

Als iemand even een modje hierop kan wijzen , dan wil ik het wel naar een mod toesturen om het in de start post te zetten (Ik ga het niet los naar iedereen maillen.(heb namelijk ook geen link meer waar het vandaan kwam))
Rookie80, wil jij mijn quote BOVEN jouw post doen, anders is het ietwat verwarrend om te lezen.

Kan je trouwens geen screenshot maken van de instellingen nadat je dat file geladen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:8)7

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yes! Ik heb nu eindelijk m'n N73 geunlocked (code van Vodafone UK gekocht voor 20 pond) en kan nu eindelijk volop dat ding gaan gebruiken!

Ben 'm gelijk maar naar ME aan 't flashen :).

[ Voor 15% gewijzigd door Flipmo2K op 12-03-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met synchronisatie.

Ik wil mijn contact vanuit outlook 2003 synchroniseren met de n73.

Nu heb ik een vervelend problemen. Wijzigingen in contacten op de n73 worden netjes gesynchroniseerd maar wijziging in outlook niet!

Ik heb alle instellingen al nagelopen maar zie niet wat ik fout doe, wie weet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb succesvol TomTom op mijn n73 geinstalleerd, het werkt goed
Ook heb ik een Qatrz BT-Q818 32 channel Bluetooth GPRS receiver gekocht.
Er gebeurt echter wel iets raars:
Na iedere ± 60-70 sec. valt hij 10 sec. weg ( "geen gprs apparaat" ).
Dit blijft zo gedurende de tijd dat TomTom aan blijft staan.
70 sec. aan, 10 sec. uit 70 sec. aan 10 sec. uit enz
Hier wordt ik niet goed van, zijn er meer mensen met dit probleem.
Ik dacht zelf:

Misschien ligt het aan de slaapstand?
Misschien ligt het aan een trage geheugenkaart?
Anders weet ik het ook niet!

Suggesties om dit irritante probleem op te lossen? graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:59:
Ook heb ik een Qstatrz BT-Q818 BT-Q818 32 channel Bluetooth GPRS receiver gekocht.
Ik dacht zelf:

Ik heb ook TomTom op mijn N73 staan, deze werkt perfect; geen gps apparaat gevonden betekent dus dat jouwn N73 zijn connectie met de bluetooth receiver verloren is gegaan (of geen connectie kunnen maken)

Slaapstand heb ik aanstaan
Mijn TomTom staat gewoon op een normale 2GB sd-kaartje van Take-MS (geen hoge leessnelheid etc)
Anders weet ik het ook niet meer :P

(mss route66 proberen ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:00:
[...]

Rookie80, wil jij mijn quote BOVEN jouw post doen, anders is het ietwat verwarrend om te lezen.

Kan je trouwens geen screenshot maken van de instellingen nadat je dat file geladen hebt?
Kan geen tabblad vinden met de instellingen , dus printscreen werkt ook niet..

Gr. Rookie80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:59:
Ook heb ik een Qatrz BT-Q818 32 channel Bluetooth GPRS receiver gekocht.
Ik dacht zelf:

Van de QStarz website:
Qstarz BT-Q818/BT-Q810 is featured with Auto On-Off function (Sleeping mode) for power saving. However Nokia N73/E50 does not support Sleeping mode, so it may interrupt the Bluetooth connection when pairing with Qstarz BT-Q818/BT-Q810 GPS receiver. For Nokia N73/E50 user, please consult Nokia service center for latest firmware update.
Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar hoorde al van anderen dat een firmware upgrade het euvel zou moeten verhelpen. Heb dit zelf vanmiddag pas gedaan, dus kan je niet aan resultaten helpen... Morgen weet ik meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:20
Mich schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:36:
Beste mensen, mijn fotoalbum doet het niet echt meer. Als ik hem open krijg ik alleen die 2 dingen van download een plaatje. Ook als ik in bij camera opties de optie "foto toevoegen aan album" op ja zet, dan zegt die dat die geen foto album kan vinden.

Hoe kan ik dit fixen ?

Hij slaat ze wel gewoon op trouwens
Ok, omdat er nog geen oplossing voor was en er meer mensen hier mee zitten ben ik nog even bezig geweest. Ik ben er nu achter dat ALLEEN de fotos van het nokia geheugen in de gallerij komen en niet van de geheugenkaart. Ergens moet je dit toch wel in kunnen stellen. Ik heb het vroeger ook ooit werkend gehad volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Flipmo2K schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:38:
[...]

Van de QStarz website:

[...]

Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar hoorde al van anderen dat een firmware upgrade het euvel zou moeten verhelpen. Heb dit zelf vanmiddag pas gedaan, dus kan je niet aan resultaten helpen... Morgen weet ik meer :).
Kan dat ook voor de Adapt 300 gelden? m'n vader heeft ook een soort gelijk probleem alleen dan wat langere tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:19:
[...]

Kan geen tabblad vinden met de instellingen , dus printscreen werkt ook niet..

Gr. Rookie80
Jammer, ik wil het bestand wel graag hebben. We hebben er nog wel over hoe we dit bestandje het beste kunnen verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Nog een vraagje, ik zit wat software dingetjes te downloaden, gewoon freeware of trials, maar als die dan wil beginnen met installeren ( na vaak 3 of 4x op doorgaan te hebben gedruk vanwege veiligheids dingen enzo) zegt die: bestand beschadigd

bij elk dingetje zegt die dat, ik wordt er gek van.

ik ben er nu achter dat dit alleen is als ik hem op mijn geheugenkaart installeer. Hoezo mag dit niet ? In het nokia geheugen zelf is er geen probleem. dit is met alle dingen dus die ik wil installeren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik heb de laatste tijd op het internet verschillende Nokia's N73 gezien, waaronder de N73 Black Music Edition en de gewone N73 Black. Mijn vraag is bestaat er wel een gewone N73 Black?
Op de site van Nokia is de enige zwarte N73 een Music edition. Alle ander N73's zijn zilver met een gekleurde achtekant, maar geen zwarte achterkant.
Bij bijna alle online shops zie je wel advertenties voor een N73 Black maar dan of met een foto van de Music Edition of met een foto van een gewone N73.

Weten jullie of er een geheel zwarte N73 bestaat die geen Music edition is?
O fis dit gewoon nepperij? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:39:
Hoi iedereen,

Ik heb de laatste tijd op het internet verschillende Nokia's N73 gezien, waaronder de N73 Black Music Edition en de gewone N73 Black. Mijn vraag is bestaat er wel een gewone N73 Black?
Op de site van Nokia is de enige zwarte N73 een Music edition. Alle ander N73's zijn zilver met een gekleurde achtekant, maar geen zwarte achterkant.
Bij bijna alle online shops zie je wel advertenties voor een N73 Black maar dan of met een foto van de Music Edition of met een foto van een gewone N73.

Weten jullie of er een geheel zwarte N73 bestaat die geen Music edition is?
O fis dit gewoon nepperij? :'(
Ik moet je teleur stellen, de zwarte is niet in normaal te krijgen. Wel de Music Edition.
Maar wat is er nou de probleem met de Music Edition, het is gewoon de zelfde N73 alleen met meer
extra erop. Deze heb ik nu een paar dagen en ben er blij mee. Ik heb ook gelijk de nieuste filmware opgehaald. :9 tot nu toe is de Music Edition TOP.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:58:
[...]

Ik moet je teleur stellen, de zwarte is niet in normaal te krijgen. Wel de Music Edition.
Maar wat is er nou de probleem met de Music Edition, het is gewoon de zelfde N73 alleen met meer
extra erop. Deze heb ik nu een paar dagen en ben er blij mee. Ik heb ook gelijk de nieuste filmware opgehaald. :9 tot nu toe is de Music Edition TOP.
Volgens mij zag ik laatst een tv-reclame voor de N73 met de ondertitel 'nu ook in zwart'. Ik weet dat, want ik had een paar dagen eerder een N73ME besteld vanwege de zwarte kleur (vond de witte en rode ook niet zo).

Waarom zou je geen ME willen? Ik kan wel een paar redenen verzinnen waarom ik liever een normale editie had gehad:
  • Bij de ME blijft de muziekspeler constant draaien. Geen groot probleem, maar kost wel een beetje geheugen.
  • Bij de ME is de rechterknop (onder de rode knop) voor de muziekspeler. Bij de normale editie kun je deze knop zelf programmeren.
Echter, de Music Edition heeft ook een paar voordelen:
  • Bijgeleverde geheugenkaart van 2GB
  • Bijgeleverde afstandbediening en oordopjes
  • De muziekspeler is mooier en heeft meer mogelijkheden
Al met al is er niks mis met de Music Edition, hij bevalt mij ook prima, maar als je (zoals ik) de muziekfuncties toch niet gebruikt, dan ben je iets beter (en iets goedkoper) af met een normale editie. Geheugenkaartje koop je er los bij voor 2 tientjes ofzo. Mijn argument om voor de ME te gaan (zwarte kleur) is dus vervallen. De andere 'nadelen' zou je eventueel kunnen oplossen door te flashen naar een niet-ME firmware, maar dat heb ik nog niet aangedurfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Nokia heeft nieuwe kleuren op de markt gebracht, o.a. Pink en Black. Er is dus wel een gewone zwarte N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen 2 vragen hij is al vaker gesteld de de nokia software updater herkent mijn toestel niet(n73)
wat kan dit zijn?

en als ik bel met mijn koptelefoontje hoor ik niet dat ik een wisselgesprek heb,dus niet dat piepje tussendoor! weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zojuist mijn toestel uit mijn tas gehaald, bloedjeheet!

Ik heb gelezen dat het met UMTS te maken kan hebben, maar zo vaak gebruik ik dat niet. Ik heb PIT van T-Mobile, wordt afgeknepen tot 64 kbp/s. Is het niet verstandiger, ook voor de standbytijd van het toestel, UMTS uit te schakelen, of is 64 kbp/s sneller dan GPRS?

Meerdere mensen gehad dat het toestel enorm heet werd? Toestel was vanmorgen om 8.00 uur met 4 streepjes, na een uur nog 1 streepje. Had alleen Windows Live Messenger aanstaan...

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhilipsFan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:20:
[...]

Volgens mij zag ik laatst een tv-reclame voor de N73 met de ondertitel 'nu ook in zwart'. Ik weet dat, want ik had een paar dagen eerder een N73ME besteld vanwege de zwarte kleur (vond de witte en rode ook niet zo).

Waarom zou je geen ME willen? Ik kan wel een paar redenen verzinnen waarom ik liever een normale editie had gehad:
  • Bij de ME blijft de muziekspeler constant draaien. Geen groot probleem, maar kost wel een beetje geheugen.
  • Bij de ME is de rechterknop (onder de rode knop) voor de muziekspeler. Bij de normale editie kun je deze knop zelf programmeren.
Echter, de Music Edition heeft ook een paar voordelen:
  • Bijgeleverde geheugenkaart van 2GB
  • Bijgeleverde afstandbediening en oordopjes
  • De muziekspeler is mooier en heeft meer mogelijkheden
Al met al is er niks mis met de Music Edition, hij bevalt mij ook prima, maar als je (zoals ik) de muziekfuncties toch niet gebruikt, dan ben je iets beter (en iets goedkoper) af met een normale editie. Geheugenkaartje koop je er los bij voor 2 tientjes ofzo. Mijn argument om voor de ME te gaan (zwarte kleur) is dus vervallen. De andere 'nadelen' zou je eventueel kunnen oplossen door te flashen naar een niet-ME firmware, maar dat heb ik nog niet aangedurfd.
Ik heb bij T-mobile de Nokia N73 Black besteld. Zo stond hij aangegeven.., ik heb nog gevraagd of er een geheugenkaart bij geleverd wordt maar dat is niet het geval.
Ik heb hem net bekeken op de site nog en nu ik goed keek zag ik er inderdaad een music knop opzitten, boven de 'c' knop
Hij is van dezelfde prijs als de zilvere N73, dus ik zou nou niet weten welke ik ontvang. Ik denk gewoon een zwarte normale versie.
Ik heb hem nog niet ontvangen (hoop eind v/d week) dan kan ik het laten weten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:59:
Zojuist mijn toestel uit mijn tas gehaald, bloedjeheet!

Ik heb gelezen dat het met UMTS te maken kan hebben, maar zo vaak gebruik ik dat niet. Ik heb PIT van T-Mobile, wordt afgeknepen tot 64 kbp/s. Is het niet verstandiger, ook voor de standbytijd van het toestel, UMTS uit te schakelen, of is 64 kbp/s sneller dan GPRS?

Meerdere mensen gehad dat het toestel enorm heet werd? Toestel was vanmorgen om 8.00 uur met 4 streepjes, na een uur nog 1 streepje. Had alleen Windows Live Messenger aanstaan...
Ik kan wel bevestigen dat het toestel in de UMTS mode wel wat warmer wordt, maar heet kan ik het niet noemen. Heb hem zelf eigenlijk altijd in mijn broekzak. Ook ik heb PIT en gebruik veel Windows Live Messenger. Echter doe ik gemakkelijk 3 tot 4 dagen met een accu. Daarbij bel ik 30 minuten per dag en stuur iets van 15 smsjes. Dit is het eerste toestel in tijden van Nokia (en geloof me, heb er heel wat gehad) waarbij ik weer eens zeer te spreken ben over de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:12:
[...]

Ik kan wel bevestigen dat het toestel in de UMTS mode wel wat warmer wordt, maar heet kan ik het niet noemen. Heb hem zelf eigenlijk altijd in mijn broekzak. Ook ik heb PIT en gebruik veel Windows Live Messenger. Echter doe ik gemakkelijk 3 tot 4 dagen met een accu. Daarbij bel ik 30 minuten per dag en stuur iets van 15 smsjes. Dit is het eerste toestel in tijden van Nokia (en geloof me, heb er heel wat gehad) waarbij ik weer eens zeer te spreken ben over de accuduur.
Hmm, heb net PIT laten annuleren (kan binnen 8 dagen), gebruik het toch niet zo vaak. Kan er altijd weer op. Daarnaast heb ik UMTS uitgeschakeld (PIT of data gaan toch over GPRS). Eens kijken hoelang ik nu met de batterij doe. Vind het maar vreemd, hij was wel warm van de week, maar zo warm als vanmorgen is echt apart.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Trouwens! Heeft iedereen zo'n blauwe gloed over zijn beeldscherm, wat betreft foto's. Eenmaal op de PC zijn ze prima, maar tijdens het 'maken' is er een blauwe gloed.

En hoe kan ik instellen dat de toetsenverlichting wat langer aanblijft of weer aangaat wanneer je een toets indrukt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:44
Er bestaat ook een edit-knop, THE_BASE ;)

Toevallig was het gisteren ook een van de warmste dagen van het jaar tot nu toe. Wellicht heeft dat ook met de warmte van de tel te maken. Had je hem in een zwarte tas, in de auto, of in de zon oid?
Ik heb geen klachten vwb het warm worden, nooit gemerkt.

Voor de toetsblokkering kun je autolock gebruiken, anders is automatische toetsblokkering niet mogelijk. Hiermee kun je zelf instellen hoe lang het duurt voordat hij blokkeert ed.

[ Voor 23% gewijzigd door A_A_R op 13-03-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
THE_BASE schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:11:
Trouwens! Heeft iedereen zo'n blauwe gloed over zijn beeldscherm, wat betreft foto's. Eenmaal op de PC zijn ze prima, maar tijdens het 'maken' is er een blauwe gloed.

En hoe kan ik instellen dat de toetsenverlichting wat langer aanblijft of weer aangaat wanneer je een toets indrukt? 8)7
Bij dag foto's is de blauwe gloed bijna niet te zien maar zodra de flits erbij komt is het smurf foto's.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
A_A_R schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:14:
Er bestaat ook een edit-knop, THE_BASE ;)

Toevallig was het gisteren ook een van de warmste dagen van het jaar tot nu toe. Wellicht heeft dat ook met de warmte van de tel te maken. Had je hem in een zwarte tas, in de auto, of in de zon oid?
Ik heb geen klachten vwb het warm worden, nooit gemerkt.

Voor de toetsblokkering kun je autolock gebruiken, anders is automatische toetsblokkering niet mogelijk. Hiermee kun je zelf instellen hoe lang het duurt voordat hij blokkeert ed.
Jah, die edit-knop heb ik ook door nu 8)

Maar het ging om vanmorgen, maar ik heb nu gewoon UMTS uitgezet, gebruik ik toch niet. En vanmorgen om 8.00 niets aan de hand, beetje SMS'en, WLM'en en om 9.00 gewoon erg warm en batterij ineens bijna leeg. Heb nu een andere batterij (nieuwe) erin gedaan, kijken hoever ik daarmee kom.

En het ging niet om de toetsenblokkering, maar om de toetsenverlichting. Die gaat na een x-aantal seconden (in te stellen) uit, maar als je normaal wat aanraakt, gaan ze weer aan, bij deze Nokia dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:44
THE_BASE schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:33:
[...]

Jah, die edit-knop heb ik ook door nu 8)

Maar het ging om vanmorgen, maar ik heb nu gewoon UMTS uitgezet, gebruik ik toch niet. En vanmorgen om 8.00 niets aan de hand, beetje SMS'en, WLM'en en om 9.00 gewoon erg warm en batterij ineens bijna leeg. Heb nu een andere batterij (nieuwe) erin gedaan, kijken hoever ik daarmee kom.

En het ging niet om de toetsenblokkering, maar om de toetsenverlichting. Die gaat na een x-aantal seconden (in te stellen) uit, maar als je normaal wat aanraakt, gaan ze weer aan, bij deze Nokia dus niet.
Aha, toetsverlichting.... Dat kun je instellen bij telefooninstellingen -> Weergave. Er zit een sensor op de tel die bepaalt of de toetsverlichting aanmoet, dus als het licht genoeg is zal het niet aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is onderstaand kaartje geschikt voor de N73?

''Transcend Mini SD card 2GB'' (Dit is dus niet die 80x die op de eerste pagina staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Deze kan ook in de TS:

Apacer 2GB Mini Secure Digital Hi-Speed

(heb 'm zelf en werkt perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:17:
[...]

Ik heb bij T-mobile de Nokia N73 Black besteld. Zo stond hij aangegeven.., ik heb nog gevraagd of er een geheugenkaart bij geleverd wordt maar dat is niet het geval.
Ik heb hem net bekeken op de site nog en nu ik goed keek zag ik er inderdaad een music knop opzitten, boven de 'c' knop
Hij is van dezelfde prijs als de zilvere N73, dus ik zou nou niet weten welke ik ontvang. Ik denk gewoon een zwarte normale versie.
Ik heb hem nog niet ontvangen (hoop eind v/d week) dan kan ik het laten weten.. ;)
Heb ik inderdaad ook gezien bij T-Mobile. De vraag is nu, is het de ME waar T-Mobile de extra's uit heeft laten halen of is er echt een volledig zwarte uitvoering die verder gelijk is aan de 'gewone' N73?
Ook op ander sites wordt ik niet echt wijzer, omdat de een de Black aangeeft als een zilver toestel met een zwarte achterkant en de andere als een volledig zwarte. Nokia geeft op de site echter aan dat er maar een zwarte bestaat en dat is de ME.
Als je je toestel binne hebt hoor ik graag van welke het is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Rivanov schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:52:
Deze kan ook in de TS:

Apacer 2GB Mini Secure Digital Hi-Speed

(heb 'm zelf en werkt perfect)
Ik hanteer altijd een beetje de regel dat te veel links in de Ts onoverzichtelijk is. Nou is dit al niet zo een overzichtelijke ts, iets wat met het volgend deel wordt opgelsot, dus dan hou ik het liever minimalistisch met de benodigde dingen erin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Hallo, Ik heb een aantal skins gedownload van de site. In het begin van deze topic staat precies hoe deze er af te halen. Dus niet via de thema's maar via toepassingsbeheer. Werkte in eerste instantie prima. Totdat ik perongeluk de thema's van nokia pc suite erop heb gezet was ik alles kwijt. De huidige skin accepteert hij niet en geeft aan kan niet installeren. Nu staan er nog een aantal andere skins/thema's op mijn toestel, ook gedownload. Deze wil ik kwijt maar kan ze nu ineens nergens meer vinden. Wel bij mijn thema's (geeft aan dat ze op geheugenkaart staan) maar daar kan ik niet verwijderen. Echter bij toepassingsbeheer staan ze niet meer... Snap er niets van maar wil graag het volgende. Wil mijn oude skin weer kunnen installeren en ik wil graag de skins die ik niet gebruik verwijderen.
Kan iemand mij helpen.. ik heb het topic al doorzocht... :z
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Ik heb sinds eind van de middag weer is een probleem met me N73.

Gister avond wilde ik me geheugenkaartje (Sandisk 1GB) er even uithalen om aan iemand te laten zien welke erin zat.

dus ik druk op het aan/uit knopje, selecteer 'Geheugenkaart verwijderen' en druk op ja.

Er komt in beeld, verwijder de geheugenkaart en druk op OK.

Nu vergat ik dat laatste stukje, ik haalde de geheugenkaart er dus uit.
(vergat op OK te drukken) en stopte ehm er daarna weer in.

Niks geen probleem dacht ik, ik heb zelfs vandaag nog wat foto's gemaakt.

Echter kreeg ik dus zo straks steeds de melding 'toepassingen worden gesloten'
ga naar geheugenkaart verwijderen etc...

Wat ik ook doe
-telefoon opnieuw uit/aan
met of zonder geheugenkaart.

Hij bleef het doen.
Nu heb ik de telefoon zover dat ie niet meer die melding geeft, maar hij herkend ook niet dat ik de geheugenkaart erin heb gedaan :(
Als ik kijk bij Menu->instrumenten->geheugen
staat er 'Geen geheugenkaart geplaatst' :?

Hoe kan dit en hoe is het op te lossen???

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
adinsx schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:01:
Ik heb sinds eind van de middag weer is een probleem met me N73.

Gister avond wilde ik me geheugenkaartje (Sandisk 1GB) er even uithalen om aan iemand te laten zien welke erin zat.

dus ik druk op het aan/uit knopje, selecteer 'Geheugenkaart verwijderen' en druk op ja.

Er komt in beeld, verwijder de geheugenkaart en druk op OK.

Nu vergat ik dat laatste stukje, ik haalde de geheugenkaart er dus uit.
(vergat op OK te drukken) en stopte ehm er daarna weer in.

Niks geen probleem dacht ik, ik heb zelfs vandaag nog wat foto's gemaakt.

Echter kreeg ik dus zo straks steeds de melding 'toepassingen worden gesloten'
ga naar geheugenkaart verwijderen etc...

Wat ik ook doe
-telefoon opnieuw uit/aan
met of zonder geheugenkaart.

Hij bleef het doen.
Nu heb ik de telefoon zover dat ie niet meer die melding geeft, maar hij herkend ook niet dat ik de geheugenkaart erin heb gedaan :(
Als ik kijk bij Menu->instrumenten->geheugen
staat er 'Geen geheugenkaart geplaatst' :?

Hoe kan dit en hoe is het op te lossen???

Alvast bedankt _/-\o_
Mijn problemen (fotos van geheugenkaart niet in gallery, geen programma's meer kunnen installeren op geheugenkaart) zijn allemaal opgelost door die kaart te formateren :P

Dus probeer dat maar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Mijn problemen (fotos van geheugenkaart niet in gallery, geen programma's meer kunnen installeren op geheugenkaart) zijn allemaal opgelost door die kaart te formateren :P

Dus probeer dat maar is
Daar heb ik weer net even geen trek in, er staan nogal wat foto's op die ik juist nog niet op pc heb gezet. (niet super belangrijke overigens.)
En een hele mp3 collectie.

tevens herkend de telefoon dus de geheugenkaart niet en zou ik eerste even iemand moeten zoeken met een kaartlezen.

Iemand nog andere oplossingen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
THE_BASE schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:35:
[...]

Hmm, heb net PIT laten annuleren (kan binnen 8 dagen), gebruik het toch niet zo vaak. Kan er altijd weer op. Daarnaast heb ik UMTS uitgeschakeld (PIT of data gaan toch over GPRS). Eens kijken hoelang ik nu met de batterij doe. Vind het maar vreemd, hij was wel warm van de week, maar zo warm als vanmorgen is echt apart.
Vraagje aan jou. :+
Is het surfen met PIT van Tmobile goed te doen? (snel genoeg?)
Ze hebben een leuke aanbieding incl. PIT maar ik vraag me af of er veel snelheidsverlies is t.o.v. aanbieders zonder afgeknepen UMTS voor wat betreft het surfen. Aangezien ik niet van plan ben video te gaan streamen of zo maakt het me voor andere toepassingen niet echt uit.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Ik ben zelf totaal niet te spreken over de accuduur van mijn N73. Vanmiddag om 3 uur was hij leeg terwijl ik hem om 7.30 van de lader had gehaald. Helemaal niets geks mee gedaan, alleen wat muziek geluisterd op de weg naar college (1/2 uur tot 3/4 uur) en een filmpje gekeken van 12 minuten ofzo. Ook draait op de achtergrond Mail for Exchange. Ik werk uitsluitend in de umts modus en de telefoon wordt niet echt warm.
Ik zal hem straks eens flashen met de laatste firmware en hoop dat dat het probleem oplost, anders moet ik er mee terug en daar heb ik totaal geen zin in.

Afgezien van het bovenstaande probleempje ben ik verder uitermate tevreden met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, ik heb sinds een paar dagen ook de Nokia N73. Hij bevalt me prima, behalve1 ding, waar ik, de T-mobile shop & de helpdesk niet uitkomen.
Ik heb een T-mobile Internet Totaal pakket, maar als ik web&walk, of msn, of via Opera internet, hij vraagt bijna om de minuut (of als ik iets aanklik) de hele tijd: Serververbinding nodig. Tot stand brengen? En als ik op Live Messenger zit, krijg ik ook steeds na ong 1/2 minuten telkens de melding: Network disconnected, try again? En dan meld msn dus af, en moet ik weer opnieuw verbinding maken met het netwerk en wordt ik weer aangemeld. Heel irritant! En dan nog iets, als ik bel met iemand, wordt stééds de verbinding verbroken vanuit mijn kant. Dan zegt hij dat er problemen zijn met de verbinding.. Ik snap er niks van, ik heb ook (volgens mij) alle instellingen goed. Ik heb internet op automatisch staan, en onbeperkt online blijven (zodat ie dus niet na 1 minuut automatisch de verbinding verbreekt, ik dacht eerst dat het aan zoiets lag).
Kent iemand dit probleem, of weet iemand wat ik hier aan kan doen? Súper bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 12-09 22:26
Hello,

Sinds afgelopen week heb ik ook de N73 Pink via T-Mobile met 2 GB intern.

Nu wil ik mijn alarm toon instellen, ik heb wat liedjes op mijn mini-sd staan maar ik kan deze niet benaderen voor mijn alarm, waarom kan ik alleen maar ringstones instellen?

Als ik fotos nemen zijn deze maar max 500KB groot, hoe kan dit? Ik heb de camera op 3.2 Megapixel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds afgelopen weekend de N73 en wil het internet op via de livebox van Orange. Deze heeft een bluetooth poort. Is dit mogenlijk en hoe moet ik de N73 instellen??

Wie o wie helpt me.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis inhoud?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 12-09 22:26
Inzip, maar ik kan toch de foto zien op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kans is vrij groot dat ik morgen een N73 haal. Maar ik ben een Mac gebruiker. Iemand die weet waar er gratis plugins zijn om te syncen met Macjes?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Versteegrob schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:54:
Hello,

Sinds afgelopen week heb ik ook de N73 Pink via T-Mobile met 2 GB intern.

Nu wil ik mijn alarm toon instellen, ik heb wat liedjes op mijn mini-sd staan maar ik kan deze niet benaderen voor mijn alarm, waarom kan ik alleen maar ringstones instellen?

Als ik fotos nemen zijn deze maar max 500KB groot, hoe kan dit? Ik heb de camera op 3.2 Megapixel staan.
Zware jpg compressie... Ten minste, dat is wat ik gelezen heb. Andere mogelijkheden lijken me uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn n73 en nu heb ik vanaf deze site geupdate met de automatische toetsenblokkering.
Nu werkt dit wel, maar ik wil hem even instellen en wijzigen.
Heeft iemand een idee waar hij dit bestandje op je telefoon opslaat. Heb geen geheuigenkaart nog dus daar staat hij niet op. En ook verder gezocht en niks kunnen vinden.

En de verlichting is inderdaad uit en gaat ook niet aan door de lichtsensor af te stellen, dit is enkel en alleen de sterkte van je display zelf @ A_A_R

Hoop dat iemand mij kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:37:
[...]

Vraagje aan jou. :+
Is het surfen met PIT van Tmobile goed te doen? (snel genoeg?)
Ze hebben een leuke aanbieding incl. PIT maar ik vraag me af of er veel snelheidsverlies is t.o.v. aanbieders zonder afgeknepen UMTS voor wat betreft het surfen. Aangezien ik niet van plan ben video te gaan streamen of zo maakt het me voor andere toepassingen niet echt uit.
Hmm, ben erg tevreden, moet wel zeggen dat het zonder PIT, dus UMTS sneller gaat. Kost alleen losse data i.p.v. een vast bedrag per maand. Maar ik gebruik ook vrijwel geen videostreaming. Alleen surfen op nieuwssites en WLM. En dat gaat prima mét en zonder PIT.

Ohjah, kan iemand aub Windows Live Messenger for Symbian S60 online zetten ergens. Ik ben het kwijt! :(

[ Voor 6% gewijzigd door THE_BASE op 13-03-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:25:

houder voor in auto, nog niet besteld maar wil eerst ff jullie mening check um hier
[afbeelding]
Heb je ondertussen de houder ook al binnen en hoe bevalt die??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens als ik bel met mijn standaard nokia head set dan hoor ik niet of ik een wissel gesprek heb?
weet iemand of je hier wat aan kan doen? bij n70 hoorde je gewoon piepje maar bij n73 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:36:
Heeft iemand een idee waar hij dit bestandje op je telefoon opslaat.
Menu - toepassingen en in deze map moet hij staan........ (in toepassingen worden alle programmas opgeslagen, tenzij je het op de geheugencard hebt gezet. Maar aangezien jij die nog niet hebt moet het in de map toepassingen staan)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een nieuwe headset te kopen, aangezien de bijgeleverde het niet goed meer doet. In de startpost staat dit type: HS-20, AD-41 (Nokia Music headset HS-20, AD-41).
Weet iemand van jullie waar deze het voordeligst is te verkregen en of dit idd de headset is waarmee je ook de muziek kan bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
THE_BASE schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:44:
Hmm, ben erg tevreden, moet wel zeggen dat het zonder PIT, dus UMTS sneller gaat. Kost alleen losse data i.p.v. een vast bedrag per maand. Maar ik gebruik ook vrijwel geen videostreaming. Alleen surfen op nieuwssites en WLM. En dat gaat prima mét en zonder PIT.
Okay. Bedankt voor het antwoord. :)
Gaan de kosten voor die 'losse data' trouwens gewoon van je bundel af? (worden niet apart geboekt?)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:08:
[...]

Okay. Bedankt voor het antwoord. :)
Gaan de kosten voor die 'losse data' trouwens gewoon van je bundel af? (worden niet apart geboekt?)
Kosten voor data bij T-Mobile (0,15 ct. p/m of 2,38 euro per MB) gaan uit de Flex-bundel. Bij Relax heb je alleen belminuten, dus gaan ze niet uit je bundel.

Owh, mochten mensen zoeken naar Windows Live Messenger for Symbian S60, dan heb ik die op een mirror op mijn server gezet:

Link! http://home.tiscali.nl/adsl686826/Files/WLM_S60.zip

[ Voor 20% gewijzigd door THE_BASE op 14-03-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:13:
[...]

Heb je ondertussen de houder ook al binnen en hoe bevalt die??
Ik heb deze en ben er tot nog toe tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Vögel schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:53:
Ik ben van plan een nieuwe headset te kopen, aangezien de bijgeleverde het niet goed meer doet. In de startpost staat dit type: HS-20, AD-41 (Nokia Music headset HS-20, AD-41).
Weet iemand van jullie waar deze het voordeligst is te verkregen en of dit idd de headset is waarmee je ook de muziek kan bedienen?
Ik heb de HS-20, AD-41 bij T for Telecom gekocht voor €29,95. Je kan inderdaad je mp3-speler ermee bedienen. Bij mij werkt de pauze-knop niet, tenminste, niet als pauze. Bij mij stopt de muziek helemaal, alsof je op de stop-knop gedrukt hebt. Als je op de play-knop (= pauzeknop) gedrukt hebt gaat de muziek niet weer spelen :/

Kan je trouwens de speaker ook uitschakelen? Ik vind het nogal irritant dat als de stekker van je headset 'afbreekt' de muziek keihard uit de ingebouwde speakers knalt :/ De hele wereld hoeft niet te horen naar wat voor meuk ik luister :P Bij mijn vorige telefoon (6230) bleef het gewoon stil als de headset ontkoppeld werd.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 13:50
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:08:
De kans is vrij groot dat ik morgen een N73 haal. Maar ik ben een Mac gebruiker. Iemand die weet waar er gratis plugins zijn om te syncen met Macjes?
Geen enkel probleem om te syncen met de plugin die je kunt vinden op http://www.mactomster.de/isync/. Werkt als een speer met iSync :)

[edit] Zie dat hier nu geld voor gevraagd wordt :'( was eerst niet het geval. Zal thuis even kijken welke versie ik nu heb draaien op m'n mac.

[ Voor 15% gewijzigd door Marcel op 14-03-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Omdat mijn oude N70 gestolen is, belde T-Mobile me net op met de mededeling dat ik een nieuwe telefoon krijg namelijk de N73. Ik heb gekozen voor zwart, dus dit is zeker weten een music edition??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hoeft niet! Je hebt 'n 'normale' zwarte en 'n 'ME' zwarte ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Zojuist Windows Live Messenger geïnstalleerd. Werkt als een trein!

Heb Hi 25 ..gewoon via Internet Everywhere inloggen. Gaat super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:32:
[...]

Geen enkel probleem om te syncen met de plugin die je kunt vinden op http://www.mactomster.de/isync/. Werkt als een speer met iSync :)

[edit] Zie dat hier nu geld voor gevraagd wordt :'( was eerst niet het geval. Zal thuis even kijken welke versie ik nu heb draaien op m'n mac.
Sinds gister is er een nieuwe update uit voor OSX Tiger, het gaat om 10.4.9.
Het wel erg fijne aan deze update is dat de N73 nu ook te gebruiken is met iSync zonder een dergelijke plugin te downloaden. Bespaart je weer wat centen! ;)

Ik heb zelf nu een paar dagen de zwarte N73. Het betreft uiteindelijk niet de Music Edition, maar is verder precies hetzelfde. Op de verpakking en de boekjes staat ook her en der ME vermeld, maar wordt gewoon geleverd zonder het extra geheugen en de speciale headphones.
Oftewel Nokia verpakt de N73 Zwart in de doos van de ME, maar laat de extra's eruit.

Verder een super telefoon en helemaal nu je hem probleemloos kunt syncen met je mac! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:58
Na lang zoeken en reviews lezen ben ik van plan om deze telefoon te nemen bij het verlengen van mijn abbo. Alleen heb ik nog een vraag, ik heb op dit moment een SE D750i en doordat daar een joystickje op zit komt er stof onder de behuizing terecht, waardoor ik nu overdag opstraat amper nog wat op mijn scherm zie. Is dit ook het geval bij de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Weet iemand wat de gemiddelde levertijd is voor een N73 van de T-Mobile site? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Rivanov schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:11:
Zojuist Windows Live Messenger geïnstalleerd. Werkt als een trein!

Heb Hi 25 ..gewoon via Internet Everywhere inloggen. Gaat super!
wacht maar tot je proeftijd voorbij is dan piep je wel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

vraagje: ik volg dit topic niet erg goed, omdat het zo hard gaat en het simpelweg te tijdrovend wordt

maar zou het niet leuk zijn als iemand die er een beetje goed 'in' zit te zijner tijd een lijstje kan bijwerken met alle must-haves qua software? zou leuk zijn, nu is het altijd nog een beetje in de wilde weg zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
assass schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:18:
[...]

wacht maar tot je proeftijd voorbij is dan piep je wel anders ;)
Hoe bedoel je met proeftijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Is er misschien een mogelijkheid om bij een alarm instelling (gebruik hem als wekker) de trilfunctie uit te zetten als het alarm afgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
earthknake schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:07:
Weet iemand wat de gemiddelde levertijd is voor een N73 van de T-Mobile site? :)
Ik had hem na twee dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu bijna 2 weken geleden de zwarte N73 besteld in de online shop van T-Mobile..schiet niet echt op dus.
Ik heb ze gemaild en er waren leveringsproblemen vanuit Nokia, ze verwachten hem eind deze week te leveren , hoop ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:24:
[...]

Hoe bedoel je met proeftijd?
Volgens mij is die WLM een trial. Maar dan installeer je hem toch gewoon opnieuw ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hij geeft niets aan dat het een trial is. Dus ik weet ook niet..merk het wel!

Zoveel zal ik het toch niet gaan gebruiken aangezien dat niet echt heel goedkoop is! ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 14-03-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:30:
[...]

ik heb nu bijna 2 weken geleden de zwarte N73 besteld in de online shop van T-Mobile..schiet niet echt op dus.
Ik heb ze gemaild en er waren leveringsproblemen vanuit Nokia, ze verwachten hem eind deze week te leveren , hoop ik :|
telfort is die ook al niet leverbaar :/
de gewone grijze in dit geval

[ Voor 3% gewijzigd door ThaFreak81 op 14-03-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:42:
Hij geeft niets aan dat het een trial is. Dus ik weet ook niet..merk het wel!

Zoveel zal ik het toch niet gaan gebruiken aangezien dat niet echt heel goedkoop is! ;)
Als je PIT van Tmobile hebt kost het toch gewoon niks extra? Over komen er dan nog kosten bovenop de 9,50 p.m.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een halve middag mn nieuwe n73 nu en ik heb er ondertussen wat muziek opgezet en een backup gemaakt. Alleen weigert de telefoon nu verbinding te maken zowel met pc suite als NSU.
Iemand een oplossing?

Edit: nadat ik de kabel derin doe en PC suite selecteer, gebeurt er soms niks en soms krijg ik foutmeldingen van windows. Apparaatbeheer geeft overigens ook een rood kruis aan bij mn n73.

Edit 2: Het lijkt opgelost te zijn. :P gewoon alles uninstallen en weer opnieuw installeren...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Hou me op de hoogte of hij binnenkomt. Ik heb 26 februari mijn toestel besteld, maar kreeg vandaag te horen dat er wat fout was gegaan met de bestelling intern. Sinds afgelopen maandag zijn er leveringsproblemen voor de N73 en kan ik nog 4 weken wachten waarschijnlijk. Schiet dus helemaal niet op!!!!
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:30:
[...]

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer tom tom erop te zetten op mijn 1 gb scandisk geheugen.
Zodra ik bestanden naar het kaartje wil kopieren in de telefoon, dan zegt hij: u kunt hier geen item toevoegen. kies een andere locatie.....??!!
wat doe ik fout? heb wel de laatste firmwire en een lege 1 gb kaartje en tom tom 6 navigator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:02:
ik probeer tom tom erop te zetten op mijn 1 gb scandisk geheugen.
Zodra ik bestanden naar het kaartje wil kopieren in de telefoon, dan zegt hij: u kunt hier geen item toevoegen. kies een andere locatie.....??!!
wat doe ik fout? heb wel de laatste firmwire en een lege 1 gb kaartje en tom tom 6 navigator
bij mij werke het door het toestel op mass storage te zetten en niet via pcsuite !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:19:

Verder een super telefoon en helemaal nu je hem probleemloos kunt syncen met je mac! :)
Aaaight relaxed. Jammer alleen dat weer een ander gozer van de Vodafone winkel mij wist te vertellen dat ik pas vanaf juni een nieuwe telefoon kan kiezen. Vrij bagger dus, aangezien mijn huidige K700i best wel aan het einde van zijn Latijn is.

Oh well, dan maar even de oudere Nokia van mijn pa gebruiken tot die tijd. Zakt de prijs ook nog eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 13:53
Ik heb 'm ook sinds vandaag *O*

Via T-Mobile besteld (op 19 februari, dat wel :S) gevraagd om "een zwarte" krijg een doosje thuis met daarop "ME T-Mobile NL w/o mini SD"

Hieruit maak ik op dat ik dus een Music Edition heb (staat ook voor op het doosje, dus dat zal dan wel)

Alleen, in het doosje tref ik een HS-23 headset aan, ipv de AD-41

Wat denken jullie? Hoort dit zo, of foutje van Nokia, en bij wie moet ik zijn om m'n AD-41 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:45
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:51:
[...]

Als je PIT van Tmobile hebt kost het toch gewoon niks extra? Over komen er dan nog kosten bovenop de 9,50 p.m.?
Voor die 9.50 kan je gewoon onbeperkt en zoveel internetten als je wilt.
Verder vind ik het ook gewoon perfect werken, achja, het is geen normaal internet zoals je gewend bent op de PC, maar goed te doen!

Enige nadeeltje is dat het nogal veel van je telefoon vraagt, Hyves kan ie bijvoorbeeld gewoon niet aan (niet dat ik die site veel bezoek, maar toch) en dan kapt je explorer er gewoon opeens doodleuk mee. Ook wil ie nog wel eens de musicplayer afsluiten als je een beetje een 'zware' site bezoekt, wel jammer. Al is dit hopelijk met de nieuwste firmware wel opgelost... ervaring iemand? O-)
Rivanov schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:42:
[over MSN op de mobiele...] Hij geeft niets aan dat het een trial is. Dus ik weet ook niet..merk het wel!

Wat ik begrepen heb kan je hem 2 maanden onbeperkt gebruiken, daarna moet je ervoor gaan betalen. Aangezien iedereen een Chinese versie heeft (ofja, iig bedoelt is voor de Chinese markt) is betalen niet eens mogelijk voor ons, of je moet ff op en neer naar China. Opnieuw installeren zal geen oplossing zijn, telefoon updaten zal wel helpen denk ik? Maarja, weet ik ook allemaal niet. Tot nu toe heb ik pas net een maandje MSN erop staan, dus heb er zelf geen ervaring mee.
Isengrim schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:47:
Na lang zoeken en reviews lezen ben ik van plan om deze telefoon te nemen bij het verlengen van mijn abbo. Alleen heb ik nog een vraag, ik heb op dit moment een SE D750i en doordat daar een joystickje op zit komt er stof onder de behuizing terecht, waardoor ik nu overdag opstraat amper nog wat op mijn scherm zie. Is dit ook het geval bij de N73?
Stof onder de behuizing heb ik tot nu toe geen last van gehad, verder vind ik het schermpje sowieso echt schitterend! Veruit het duidelijkste die ik tot nu toe ooit op een telefoon gezien heb! Ik raad je alleen wel een screen protector aan... Maar nee, geen stof dus onder de behuizing :)

[ Voor 18% gewijzigd door FabianNL op 14-03-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38
kingjotte schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:25:
Ik heb 'm ook sinds vandaag *O*

Via T-Mobile besteld (op 19 februari, dat wel :S) gevraagd om "een zwarte" krijg een doosje thuis met daarop "ME T-Mobile NL w/o mini SD"

Hieruit maak ik op dat ik dus een Music Edition heb (staat ook voor op het doosje, dus dat zal dan wel)

Alleen, in het doosje tref ik een HS-23 headset aan, ipv de AD-41

Wat denken jullie? Hoort dit zo, of foutje van Nokia, en bij wie moet ik zijn om m'n AD-41 te krijgen?
Ik heb precies dezelfde. Wel een muzieknoot onder de rode knop maar geen SD kaart en geen goeie headset. Dit hoort is mij hier verteld.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
tikkietrugjaap schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:37:
[...]

Ik heb precies dezelfde. Wel een muzieknoot onder de rode knop maar geen SD kaart en geen goeie headset. Dit hoort is mij hier verteld.
in de winkel hebben wij deze versie ook

ik ga er zelf nog steeds vannuit dat w/o voor with out mini sd staat !!

dus wel de music version qua software alleen niet qua extra's zoals Headset & Mini Sd

[ Voor 43% gewijzigd door Ghostface op 14-03-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Zo eindelijk mijn telefoon weer kunnen maken.
Ik was er met de auto overheen gereden, en dat vond het beeldscherm niet zo leuk.
Heb het frontje rondom en het scherm zelf vervangen voor een nieuwe en hij werkt nu weer helemaal top...
Afbeeldingslocatie: http://i142.photobucket.com/albums/r85/DashPC/Nokia%20N73%20ombouw/IMG_0114Large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i142.photobucket.com/albums/r85/DashPC/Nokia%20N73%20ombouw/IMG_0112Large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i142.photobucket.com/albums/r85/DashPC/Nokia%20N73%20ombouw/IMG_0138Large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i142.photobucket.com/albums/r85/DashPC/Nokia%20N73%20ombouw/IMG_0140Large.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door macmouse op 15-03-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe je N73 onder je auto is gekomen, maar ik wil je feliciteren met je rare smaak kwa kleuren voor je mobiel :D

edit: Kun je me zeggen waar je de covers hebt besteld?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Rare smaak ? Vind het juist erg cool deze combi :)
En me Adapt AD 500 is ook in de (bijna) zelfde kleurstelling.
Alles komt bij telecomtelecom.nl vandaan, erg goede en snelle service..

en hem onder de auto krijgen is niet zo moeilijk, gewoon een kwestie van op je schoot leggen,
uitstappen, niet doorhebben dat hij van je af glijd en later weer vrolijk instappen en wegrijden.
He, wat ligt daar nou ? O-)

[ Voor 37% gewijzigd door macmouse op 15-03-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb een probleem!

Ik lees in de TS dat er een nieuwere firmware is voor mijn N73 ME dan er geinstalleerd is.

Gegevens:
V3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (W2.01)

Met de update tool van nokia.com (dutch) krijg ik het bericht dat er geen nieuwere versie bestaat :?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W2.01 verraadt dat je een branded versie hebt als ik me niet vergis. de firmware die in de TS staat is voor een unbranded versie...

Voor degene die geïneteresseerd zijn in freeware van Nokia check this out! alleen de spellen (.jar)werken ook op mijn N73 en zijn in het Nederlands.

http://www.nokia.de/de/se...fone/produkte/245662.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:17:

Zou je het bestand hier ( http://www.uploading.com/ ) willen uploaden en dan de url hier posten? DaannO neemt het vanzelf wel in de startpost op...

(heb hem ff getest en het werkt niet in Opera 9.20 maar wel uitstekend in IE7, heb geen FF)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 05:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Ik wil nog maals vragen waarom mijn realplayer mijn geripte videobestand niet kan zien, dus degene met de H264 codec. Mijn Smartmovie kan hem niet afspelen omdat hij geen codec heeft.

Weet iemand anders dan nog een programma zoals Smartmovie die wel de H264 codec kan afspelen? Tevens is het geluid extreem zacht als ik met koptelefoon een film kijk met Smartmovie, op de luidsprekers is het geluid wel goed :?

Ik heb het antwoord gevonden, bij de instellingen van SUPER moet je bij H264 profile Baseline 1.2 selecteren!

Heb nu wonderschone filmpjes zonder haperingen! De juiste instellingen zijn:

Output Container - MP4

Output Video CODEC - H.264/AVC

Output Audio Codec - AAC

Video Scale Size - 320x240

Aspect - 4:3

Frame/Sec - 14.985 (has less frameskip than 15fps)

Bitrate Kbps - 384 (192 - 384 its up to you really)

H264 Profile - Baseline 1.2 (needed to be selected otherwise won't work with your phone)

Sampling Frequency - 44100

Channels - 2

Bitrate Kbps - 128

** Uncheck 'Use Direct Show**

** Uncheck 'Hi Quality' **

** Uncheck 'Top Quality' **

Lijkt me handig als dit ook in de openingspost wordt geplaatst :*) _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door RommelD op 15-03-2007 13:40 ]

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:47:
[...]

Aaaight relaxed. Jammer alleen dat weer een ander gozer van de Vodafone winkel mij wist te vertellen dat ik pas vanaf juni een nieuwe telefoon kan kiezen. Vrij bagger dus.
Gewoon bellen naar vodafone, overal moest ik > €100,- bijbetalen maar toen ik belde was hij gratis én mijn abonnement kon van €35,- naar €27,50.
davhor schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:58:
Hou me op de hoogte of hij binnenkomt. Ik heb 26 februari mijn toestel besteld, maar kreeg vandaag te horen dat er wat fout was gegaan met de bestelling intern. Sinds afgelopen maandag zijn er leveringsproblemen voor de N73 en kan ik nog 4 weken wachten waarschijnlijk. Schiet dus helemaal niet op!!!!

[...]
Er zijn al een tijdje leverings problemen, ik heb 5 weken moeten wachten. Maar het was zeker de moeite waard :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mensen, aangezien ik druk aan het leren ben voor tentamens (volgende week een week lang), heb ik geen tijd om nu al een nieuwe ts te openen. Ik wel gem graag helemaal omgooien en overzichtelijker maken zoals het N80 topic. Dus eind volgende week (misschien wel eerder als ik tijd heb) is het nieuwe deel er. Excuus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:29:
[...]
Ik heb de HS-20, AD-41 bij T for Telecom gekocht voor €29,95. Je kan inderdaad je mp3-speler ermee bedienen. Bij mij werkt de pauze-knop niet, tenminste, niet als pauze. Bij mij stopt de muziek helemaal, alsof je op de stop-knop gedrukt hebt. Als je op de play-knop (= pauzeknop) gedrukt hebt gaat de muziek niet weer spelen :/

Kan je trouwens de speaker ook uitschakelen? Ik vind het nogal irritant dat als de stekker van je headset 'afbreekt' de muziek keihard uit de ingebouwde speakers knalt :/ De hele wereld hoeft niet te horen naar wat voor meuk ik luister :P Bij mijn vorige telefoon (6230) bleef het gewoon stil als de headset ontkoppeld werd.
Haha dat is precies de reden waarom ik een nieuwe headset nodig heb. Mijn headset lijkt continu af te breken terwijl ie gewoon in het toestel zit :) Maar thnx anyway. Ik was al bij een aantal winkels langs geweest maar die hadden hem niet. T fo Telecom ben ik nog niet geweest:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 01:52:
W2.01 verraadt dat je een branded versie hebt als ik me niet vergis. de firmware die in de TS staat is voor een unbranded versie...

Voor degene die geïneteresseerd zijn in freeware van Nokia check this out! alleen de spellen (.jar)werken ook op mijn N73 en zijn in het Nederlands.

http://www.nokia.de/de/se...fone/produkte/245662.html
Voor zover ik weet is hij niet branded, dus ik snap het niet helemaal. In de TS staat niets over een verband tussen W2.01 en het branded zijn van de telefoon, of ik kan echt niet lezen (er staat .02).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Vögel schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:34:
[...]

Haha dat is precies de reden waarom ik een nieuwe headset nodig heb. Mijn headset lijkt continu af te breken terwijl ie gewoon in het toestel zit :) Maar thnx anyway. Ik was al bij een aantal winkels langs geweest maar die hadden hem niet. T fo Telecom ben ik nog niet geweest:p
Heel toevallig ook op zoek naar een HS-20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davhor schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:58:

[...]
ik kreeg vandaag ook te horen dat ik rekening moet houden met leveringstijd van 4 weken, dat gaat dus nog wel 2 weken duren aangezien ik hem 2 weken geleden heb besteld. Of langers zelfs :(
pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:51:
[...]

Voor zover ik weet is hij niet branded, dus ik snap het niet helemaal. In de TS staat niets over een verband tussen W2.01 en het branded zijn van de telefoon, of ik kan echt niet lezen (er staat .02).
als je xx.01 de xx zijn branded . moet je laten doen dan krijg je na de update alleen de 01 en dan kan je hem thuis zelf update . had het met mijn N73 ook xx.02 en na de update alleen de 02 . dus NOGMAALS naar de winkel toe >:)
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.