never mind probleem opgelost! Je moet het onbekende apparaat in je apparaatbeheer verwijderen en dan opnieuw de n73 aansluiten dan werkt t weer!!!Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:39:
ik zit ook met een probleem. Ineens wordt mn n73 niet meer herkend, sterker nog ik krijg de melding: het usb apparaat wordt niet herkend omdat er geen stuurprogrammas zijn. ik heb alles van nokia eraf gegooid en de nieuwste driver van pc suite gedownload en geinstalleerd maar nog steeds t zelfde. bij apparaatbeheer staan er allemaal vraagtekens maar bijwerken wilt ie niet omdat ie dan zegt dat er niets bij te werken valt omdat er geen beter stuurprogramma is... iemand???plz help!!!:S
Iemand die ons de juiste instellingen kan geven?Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:58:
[...]
ik heb dezelfde vraag, want de link in de OP is van toepassing op de oudere versie van SUPER.
Het setting bestand wat je daar kunt downloaden is voor de oude versie..
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Ik heb de juiste instellingen gevonden..RommelD schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:02:
[...]
Iemand die ons de juiste instellingen kan geven?
Een beetje rond gezocht op internet en gevonden.., heb het net zelf uitgeprobeerd en het werkt
Heb het filmpje gespeeld op de Nokia N70 van mijn broertje, aangezien ik mijn N73 nog moet ontvangen maar al wat aan het rondkijken ben.
Daarop deed hij het perfect, totaal geen haperingen en zag er mooi uit.
Hier een screenshotje van de settings: (misschien handig voor in de OP?)

Verwijderd
Kan iemand mij iets vertellen over de geluidskwaliteit (van de mp3 speler) ten opzichte van de SE W850i? Ik twijfel namelijk tussen deze twee toestellen omdat ik hem toch ook als mp3 speler wil gaan gebruiken.
Ik vind geluidskwaliteit prima! Dan heb ik het over de speakers zelf. Headset gebruik ik nooit..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Even een vraagje... Ik heb meerdere msn-apps geprobeerd (de officiele WLM-app (MIMM??), agile messenger, HIER-messenger), maar ze kunnen niet connecten met de msn-server (connecting server failed, try again later). Ik heb dit meerdere keren (over verschillende dagen) geprobeerd, maar zonder succes. GPRS-internet doet het wel gewoon (via opera en de standaardbrowser) en via mob.ebuddy.com kan ik wel gewoon msnen. Weet iemand wat ik fout doe? Ik heb de standaard GPRS-instellingen van kpn hi (proxyadres:10.10.100.20; proxynummer:5080). Werken deze apps via een soort proxy die ik moet instellen?? N73 ME; SW: 3.0638.0.0.30 als dat iets uitmaakt...
EDIT: geluidskwaliteit is idd prima, je kan het beste een converter kopen naar 3,5mm plug; icm LCG Jukebox (prima eq-settings) is het geluid echt perfect!
EDIT: geluidskwaliteit is idd prima, je kan het beste een converter kopen naar 3,5mm plug; icm LCG Jukebox (prima eq-settings) is het geluid echt perfect!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 17:02 ]
Verwijderd
Oke bedankt voor je reactie!Rivanov schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:59:
Ik vind geluidskwaliteit prima! Dan heb ik het over de speakers zelf. Headset gebruik ik nooit..
Sorry mijn fout, ik bedoelde eigenlijk voornamelijk met headset. Wel iemand die die gebruikt?
Vast bedankt voor de reacties!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 17:05 ]
Ik heb sinds gister de N73. Op het toestel werkt alles prima, maar heb een klein probleempje op mn pc nadat ik de N73 voor het eerst aan mn PC heb gehangen.
Ik heb eerste PC Suite geinstalleerd, alles op de cd behalve de Windows Media Player skin en de Adobe photoshop (nog iets...). Leuk programma, niet al te snel, dat is jammer.
Toen heb ik via muziek overbrengen een beetje gekeken welke muziek hij vond op mn pc, en dat ging allemaal goed. Toen zag ik dat je een preview kon beluisteren van het mp3tje, ik klikte een aan, drukte op play en er klonk redelijk zacht het liedje wat ik had geselecteerd.
Ik dacht: oh, mn boxen staan niet hard genoeg, maar na die ook op het hardste te hebben gezet, bleek dat het liedje nog steeds maar "normaal tot zacht" door de speakers kwamen. Ook in WinAmp, WMP, etc geen ander niveau.
Ik heb alle muziek instellingen nagekeken en alles staat op het hoogste niveau...
Kan het wezen dat de PC Suite iets heeft aangepast in geluidssterkte? is dat een bekend iets? en hoe verander ik dat?
... andere optie is dat mn boxen juist vandaag net gaar zijn geworden en er de brui aan hebben gegeven, maar dat toeval zou wel erg groot zijn
OPGELOST alweer, reboot bleek gewoon de oplossing
Ik heb eerste PC Suite geinstalleerd, alles op de cd behalve de Windows Media Player skin en de Adobe photoshop (nog iets...). Leuk programma, niet al te snel, dat is jammer.
Toen heb ik via muziek overbrengen een beetje gekeken welke muziek hij vond op mn pc, en dat ging allemaal goed. Toen zag ik dat je een preview kon beluisteren van het mp3tje, ik klikte een aan, drukte op play en er klonk redelijk zacht het liedje wat ik had geselecteerd.
Ik dacht: oh, mn boxen staan niet hard genoeg, maar na die ook op het hardste te hebben gezet, bleek dat het liedje nog steeds maar "normaal tot zacht" door de speakers kwamen. Ook in WinAmp, WMP, etc geen ander niveau.
Ik heb alle muziek instellingen nagekeken en alles staat op het hoogste niveau...
Kan het wezen dat de PC Suite iets heeft aangepast in geluidssterkte? is dat een bekend iets? en hoe verander ik dat?
... andere optie is dat mn boxen juist vandaag net gaar zijn geworden en er de brui aan hebben gegeven, maar dat toeval zou wel erg groot zijn

OPGELOST alweer, reboot bleek gewoon de oplossing
www.youtube.com/DerOllie
moet ik deze speciaal ergens downloaden of komen ze vanzelf weer terug???Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:45:
[...]
dat houdt verband met het zoekprogramma wat op de n73 zit. Kun je gewoon verwijderen en eventueel later ook weer downloaden en terugzetten
De 2006 versie in combinatie met die settingsfile zorgt voor de volgende instellingen en dat kan de N73 precies aanVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:18:
[...]
Ik heb de juiste instellingen gevonden..
Een beetje rond gezocht op internet en gevonden.., heb het net zelf uitgeprobeerd en het werkt![]()
Heb het filmpje gespeeld op de Nokia N70 van mijn broertje, aangezien ik mijn N73 nog moet ontvangen maar al wat aan het rondkijken ben.
[afbeelding]

Bij Orange is het zo dat je bij de gratis wap gateway via een proxy http verkeer aankan. Alles wat niet van die proxy gebruik maakt werkt niet en moet dus via de internet gateway. Ik verwacht dat het bij hi hetzelfde is.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:01:
Even een vraagje... Ik heb meerdere msn-apps geprobeerd (de officiele WLM-app (MIMM??), agile messenger, HIER-messenger), maar ze kunnen niet connecten met de msn-server (connecting server failed, try again later). Ik heb dit meerdere keren (over verschillende dagen) geprobeerd, maar zonder succes. GPRS-internet doet het wel gewoon (via opera en de standaardbrowser) en via mob.ebuddy.com kan ik wel gewoon msnen. Weet iemand wat ik fout doe? Ik heb de standaard GPRS-instellingen van kpn hi (proxyadres:10.10.100.20; proxynummer:5080). Werken deze apps via een soort proxy die ik moet instellen?? N73 ME; SW: 3.0638.0.0.30 als dat iets uitmaakt...
Verwijderd
update:Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:25:
Dus....
Heb m'n N73 nu een paar dagen binnen, een zwarte besteld via Hi (verlenging) en kreeg een ME echter met het goedkopere hoofdtelefoontje en zonder mini SD kaartje......ik zeg GAAF....wat een stoer mobieltje. Geluid zou wel wat beter kunnen maar dit ligt bijna 100% zeker aan het goedkope hoofdtelefoontje, ik las hierboven ergens dat je die ook los kunt bestellen..komt misschien nog wel (ps wat kost ie eigenlijk?).
Vandaag maar eens wat spulletjes besteld voor mn fone
1e mini SD kaartje merk TwinMOS 1GB 150x (22.5/17MB R/W), dit is geloof ik tot nu toe wel de snelste. (wil tomtom6 erop gaan draaien en wilde snelheidsprobleempjes iig uitsluiten).[afbeelding] deze
2e Holux GPSlim 236, dit vooral vanwege zn erg goede shipset en leuk prijsje (tip aan allen, check nav4all hier kost een oem versie € 69,50. (tomtom6 heb ik nog liggen).[afbeelding]
3e houder voor in auto, nog niet besteld maar wil eerst ff jullie mening check um hier
[afbeelding]
vandaag sd kaartje binnen, works like a charm, kan toegevoegd worden het lijst met kaartjes die compatible zijn met deze phone.
meteen ook tomtom6 geinstalled, draait ook erg netjes, ben blij verrast hoe snel de route berekend word, gps-ontvanger nog niet binnen kan dus nog niet navigeren .... maar zal niet lang meer duren (hoop ik).
Verwijderd
staan op de nokia-sitefirefighter2 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:36:
[...]
moet ik deze speciaal ergens downloaden of komen ze vanzelf weer terug???
Ik heb nu de Secure Digital Card Mini 2GB (Sandisk, Ultra II) en deze werkt ook perfect. Die kan dus ook in de start post. Tevens kan dus vermeld worden dat de 4 gb niet werkt zoals ik een stukje terug in het topic zei.
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Ik heb versie 2007 en daarmee is er geen AAC geluid beschikbaar. Is AC3 dan het beste alternatief? En ik heb nu net geript maar smart movie zegt dat h264 niet ondersteund wordtrobvanpraat schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:01:
[...]
De 2006 versie in combinatie met die settingsfile zorgt voor de volgende instellingen en dat kan de N73 precies aan
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door RommelD op 07-03-2007 09:21 ]
Net prison break geconvert, van 350 mb naar 445 kb....Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:18:
[...]
Ik heb de juiste instellingen gevonden..
Een beetje rond gezocht op internet en gevonden.., heb het net zelf uitgeprobeerd en het werkt![]()
[afbeelding]
Alles klokie?!
Verwijderd
Heb de volgende mini SD kaart in gebruik in combi met TomTom Navigator 6 en TomTom muis en het werkt super!
Net f een testritje van een uur gemaakt en diverse route gereden. Het herberekenen wanneer er fout wordt gereden is bijzonder snel!
Ook loopt TomTom zonder schokken gewoon super...
Dus wel een aanrader!
Secure Digital Card Mini 2GB Transcend (Mini-SD)
Net f een testritje van een uur gemaakt en diverse route gereden. Het herberekenen wanneer er fout wordt gereden is bijzonder snel!
Dus wel een aanrader!
gewoon realplayer gebruikenRommelD schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:07:
[...]
Ik heb versie 2007 en daarmee is er geen AAC geluid beschikbaar. Is AC3 dan het beste alternatief? En ik heb nu net geript maar smart movie zegt dat h264 niet ondersteund wordt
Welke firmware-versie heb je? (toets: *#0000#)Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:15:
Heb de volgende mini SD kaart in gebruik in combi met TomTom Navigator 6 en TomTom muis en het werkt super!
Dus wel een aanrader!
Verwijderd
hmm vreemd, ik had een filmpje van 175 mb naar 60 mb, dus jou grootte klopt al niet.ReVu schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:31:
[...]
Net prison break geconvert, van 350 mb naar 445 kb....Maar clip kon niet met mijn N73 afgespeeld worden met real player...
of als je de instellingen die robvanpraat gaf een paar posts terug gebruikt op de nieuwe versie van SUPER, werkt het dan?
Die heb ik dus aangehouden, nieuwe versie van super dus... 2007Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:53:
[...]
hmm vreemd, ik had een filmpje van 175 mb naar 60 mb, dus jou grootte klopt al niet.
of als je de instellingen die robvanpraat gaf een paar posts terug gebruikt op de nieuwe versie van SUPER, werkt het dan?
dat heb ik dus altijd, tomtom 6 krijg ik ook al niet werkend...
[ Voor 8% gewijzigd door ReVu op 07-03-2007 17:13 ]
Alles klokie?!
Ik heb sinds 2 dagen ook de N73 ME en bevalt erg goed moet ik zeggen!
nu heb ik alleen het volgende probleem, draai vista op mijn PC en volgens mij werken de drivers voor de datakabel niet echt onder vista.
ik krijg mijn telefoon maar niet met de PC verbonden via de kabel.
PC Suite doet het perfect via Bleutooth, alleen daar kan je niet alle functies mee benutten zoals het update van je telefoon.
hebben mensen het hier wel werkend onder Vista?
nu heb ik alleen het volgende probleem, draai vista op mijn PC en volgens mij werken de drivers voor de datakabel niet echt onder vista.
PC Suite doet het perfect via Bleutooth, alleen daar kan je niet alle functies mee benutten zoals het update van je telefoon.
Fly or Die
Ik heb ook een beetje hetzelfde, soms pakt ie hem wel via de USB kabel en soms niet. Maar Bluetooth werkt idd wel gewoon perfect.N-E-R-D schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:24:
gebruik jij ook windows vista?robvanpraat schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:51:
[...]
Ik heb ook een beetje hetzelfde, soms pakt ie hem wel via de USB kabel en soms niet. Maar Bluetooth werkt idd wel gewoon perfect.
Fly or Die
Jup, de home premium. Ik heb tevens de laatste firmware versie, daarvoor heb ik het nooit gehad met Vista. Dus mss is het de combinatie...
Heb ook vista sommige dingen doen het wel andere niet. De drivers zijn in elk geval niet optimaal.robvanpraat schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:29:
[...]
Jup, de home premium. Ik heb tevens de laatste firmware versie, daarvoor heb ik het nooit gehad met Vista. Dus mss is het de combinatie...
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Verwijderd
Ik heb gisteren een post geplaatst over mijn n73 waar ik succesvol TomTom had geplaatst.
Hij wilde alleen niet meer opladen na installatie.
Na verscheidene dingen te hebben geprobeerd kwam ik erachter dat de lader het niet meer deed.
Simpele oplossing natuurlijk maar dit check je altijd als laatste.
Bedankt mensen die me geholpen hebben!
Na verscheidene dingen te hebben geprobeerd kwam ik erachter dat de lader het niet meer deed.
ja duurt wel lang voordat de suite met vista compatitble is.
Ik heb ook allerlei Bluetooth apparaten die niet geinstalleerd worden, geen geschikte driver, waarschijnlijk modem e.d. van N73 op vista ultimate
Ik heb ook allerlei Bluetooth apparaten die niet geinstalleerd worden, geen geschikte driver, waarschijnlijk modem e.d. van N73 op vista ultimate
Wel grappig dat het dan net gebeurt na een install, wordt je lekker op het verkeerde been gezet.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:13:
Ik heb gisteren een post geplaatst over mijn n73 waar ik succesvol TomTom had geplaatst.
Dat had ik al geprobeerd maar deze ziet de file niet
Voor de mensen die graag de gesprekstijd zien na een gesprek en dit niet hebben kunnen vinden:
Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Bellen --> Samenvatting Na Oproep: AAN
Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Bellen --> Samenvatting Na Oproep: AAN
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ik heb een vraagje over de camera en dan over de camera waarmee je een foto van jezelf kunt maken. Deze maakt de foto goed maar op het moment dat de foto klaar is wordt het beeld als het ware omgedraaid, in spiegelbeeld. Vind dit enorm irritant want het lijkt namelijk misvormd... DIT BEN IK HELEMAAL NIET... kan iemand mij helpen? Op mijn andere telefoons kon ik dit namelijk uitzetten maar nu kan ik hier niets over vinden.
Korte vraag, heb sinds gisteren de Nokia N73 Music Edition. Ik heb 3G ingesteld en kan internetten met T-Mobile.
Kun je op de een of andere manier ook TV instellen via T-Mobile?
Zag op een site dat het wel met Orange kan.
Kun je op de een of andere manier ook TV instellen via T-Mobile?
Zag op een site dat het wel met Orange kan.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Versie is:ZeilDude schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:08:
[...]
Welke firmware-versie heb je? (toets: *#0000#)
V 3.0705.1.0.31
RM-133
(c) Nokia N73 (02)
nope krijg het ook niet werkend onder vista ultimate ene keer doet ie t wel andere x nietN-E-R-D schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:24:
ik was blij dat ik dualboot met xp heb
Verwijderd
Is er inmiddels iemand achter hoe het ECHO probleem kan worden opgelost.
Met het echo probleem bedoel, dat als je telefoon uit een bluetooth carkit komt er dan een echo te horen is aan de andere kant van de lijn, het probleem is al bij nokia bekend, maar nokia schijnt er tot op heden niets aan te doen. Ik zoek al een aantal maanden naar een oplossing, maar heb die tot op de dag van vandaag nog niet gevonden.
Er zijn diverse fora waar hierover gesproken wordt, maar nergens is er een succes story
http://www.3g.co.uk/3GForum/showthread.php?t=46178
http://discussions.europe...cessories&message.id=3799
Ik check wekelijks of er een nieuwe firmware uit is, maar ook dat biedt nog geen uitkomst
Het enige wat werkt is je telefoon opnieuw opstarten op het moment dat ie uit de carkit komt, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn....
Ik lees dat upgraden tot Music Edition zou helpen, de galm uitzetten bij 3D-tonen, maar dit alles werkt niet bij mij.
Met het echo probleem bedoel, dat als je telefoon uit een bluetooth carkit komt er dan een echo te horen is aan de andere kant van de lijn, het probleem is al bij nokia bekend, maar nokia schijnt er tot op heden niets aan te doen. Ik zoek al een aantal maanden naar een oplossing, maar heb die tot op de dag van vandaag nog niet gevonden.
Er zijn diverse fora waar hierover gesproken wordt, maar nergens is er een succes story
Ik check wekelijks of er een nieuwe firmware uit is, maar ook dat biedt nog geen uitkomst

Het enige wat werkt is je telefoon opnieuw opstarten op het moment dat ie uit de carkit komt, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn....
Ik lees dat upgraden tot Music Edition zou helpen, de galm uitzetten bij 3D-tonen, maar dit alles werkt niet bij mij.
Verwijderd
Yay mijn mams heeft uit Indonesie een N73 meegenomen! 
Weet iemand of je er een Nederlandse firmware op kan flashen? Er staat nu een Aziatische firm ware op samen met de Engelse taal erop. Ik wil hem gewoon naar flashen naar een nederlandse
Iemand ervaring ermee?
Weet iemand of je er een Nederlandse firmware op kan flashen? Er staat nu een Aziatische firm ware op samen met de Engelse taal erop. Ik wil hem gewoon naar flashen naar een nederlandse
Iemand ervaring ermee?
Verwijderd
Probeer het eens zo Menu-instrumenten-toepassingen beheer-toepassing selecteren-opties-verwijderen-ok.Dat moet lukken.firefighter2 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:51:
iemand misschien een oplossing voor mijn probleempje?
ik maakt perfect contact met nokia pc suite.
als ik dan toepassingenbeheer open kan ik wel toepassingen installeren naar de telefoon toe maar ik kan ze niet meer verwijderen via dit programma.
zodoende zit ik nu met redelijk wat thema's op mijn telefoon die ik niet meer kan verwijderen.
iemand een oplossing hiervoor???
dank alvast
Zoek maar eens hoe je hem kan tweaken naar een ME editie. Hiermee is het ook mogelijk om hem naar de gewone, standaard EURO 2 regio te flashen (Code 0529602). Omdat deze zaken hier verder niet besproken mogen worden zul je het hier mee moeten doen.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:11:
Yay mijn mams heeft uit Indonesie een N73 meegenomen!
Iemand ervaring ermee?
Waar komt je Nokia precies vandaan? Ik heb er zelf ook een in Indonesië gekocht. Om precies te zijn: een Nokia 6680 bij Oke Shop in Solo City.
Selamat panggilan..
/Edit: Toevoeging voor de startpost:
HS-3
HS-5
Beide headsets zijn een tijdje getest en werken prima met de N73.
[ Voor 6% gewijzigd door Napsju op 09-03-2007 00:54 ]
Lekker!
Verwijderd
hoi
ik heb ook sinds kort de een nieuwe n73
ik heb veel vragen;
-bij de nsu krijg ik de melding "het telefoon model word momenteel niet ondersteund"'wat is er aan de hand?
-in mijn web browser kan ik wel gewoon site s bezoeken,maar vodafone live doet het niet,terwijl hij wel staat ingesteld,weet iemand hier wat meer over,toestel is sim vrij?gekocht in bel winkel.
-Ik kan online geen filmpjes kijken ook niet via site m.youtube.nldie speciaal voor gsm is?
Waar kan ik best een geheugen kaartje kopen iemand tips ?
laatste vraag is het moeilijk om hem om te zetten in n73 me en geeft het echt een meerwaarde?
ik heb veel vragen;
-bij de nsu krijg ik de melding "het telefoon model word momenteel niet ondersteund"'wat is er aan de hand?
-in mijn web browser kan ik wel gewoon site s bezoeken,maar vodafone live doet het niet,terwijl hij wel staat ingesteld,weet iemand hier wat meer over,toestel is sim vrij?gekocht in bel winkel.
-Ik kan online geen filmpjes kijken ook niet via site m.youtube.nldie speciaal voor gsm is?
laatste vraag is het moeilijk om hem om te zetten in n73 me en geeft het echt een meerwaarde?
Verwijderd
Hoi, ik heb ook hetzelfde probleem. Zwaar irritant. En dat voor zo een duur toestel.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:03:
Met het echo probleem bedoel, dat als je telefoon uit een bluetooth carkit komt er dan een echo te horen is aan de andere kant van de lijn, het probleem is al bij nokia bekend, maar nokia schijnt er tot op heden niets aan te doen. Ik zoek al een aantal maanden naar een oplossing, maar heb die tot op de dag van vandaag nog niet gevonden.![]()
![]()
![]()
Ik check wekelijks of er een nieuwe firmware uit is, maar ook dat biedt nog geen uitkomst![]()
Mijn 6310i had absoluut geen problemen met bluetooth en galm etc.
Maar goed dat is ook wel weer appels met peren vergelijken. Toch blijft het irritant.
Ik reboot mijn telefoon ook altijd als ik uit mijn auto met bluetooth carkit stap.
Misschien een tip: ik selecteer de netwerk modus van GSM naar Dual mode en vice versa.
Dan hoef je geen pin op te geven als de telefoon herstart....
Echt een oplossing is het niet natuurlijk en ik baal er ook enorm van..!
Verwijderd
Andere mensen horen de echo, dus hunzelf 2x.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:47:
Hoe bedoelen jullie echo? Als je belt met andere mensen? Of hoe
Zelf heb ik er geen last van. Maar het is irritant.
Het treedt alleen op bij mensen die een bluetooth carkit of headset hebben.
Misschien ook wel met een bluetooth gps, maar dat weet ik niet zeker.
Duh, natuurlijk gebeurd het als je met mensen belt die een carkit hebben. Want die zetten jou op de speaker, en de microfoon van diegene vang jou stem weer op, dus hoor je jezelf praten. Lijkt me niet echt een probleem van de N73 zelf. Want ik heb er nooit last van, behalve dus als iemand je op de speaker zet.
Verwijderd
Nou dat is niet helemaal waar. Ik weet dat bij de E60 er ook problemen zijn met echo in de conversaties. Dit probleem ligt aan het toetsel en heeft niets te maken met carkit of bluetooth apparaten.
Verwijderd
0 ingedrukt houden en ik heb toch liveVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:59:
hoi
ik heb veel vragen;
Verwijderd
Het staat los waar het probleem vandaan komt, waar het om gaat is dat er nog niemand een oplossing heeft voor dit probleem.........Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:56:
Nou dat is niet helemaal waar. Ik weet dat bij de E60 er ook problemen zijn met echo in de conversaties. Dit probleem ligt aan het toetsel en heeft niets te maken met carkit of bluetooth apparaten.
Verwijderd
Het feit dat jij het probleem niet hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat het probleem niet bestaat.Gamepie56 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:53:
Duh, natuurlijk gebeurd het als je met mensen belt die een carkit hebben. Want die zetten jou op de speaker, en de microfoon van diegene vang jou stem weer op, dus hoor je jezelf praten. Lijkt me niet echt een probleem van de N73 zelf. Want ik heb er nooit last van, behalve dus als iemand je op de speaker zet.
Het probleem treedt ook niet op als ik bel met een carkit, maar als de telefoon uit de carkit komt, dan blijft er een echo over, heeft te maken met een bluetooth verbinding die niet goed wordt afgesloten of iets dergelijks. Het is dan pas verholpen na een reboot.
Verwijderd
Blijkbaar heb je zelf het probleem niet, want juist mensen die mij zonder carkit bellen en ik ook zonder carkit bel, dan juist horen ze die echo. Dus daar komt 0,0 carkit bij kijken.Gamepie56 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:53:
Tja en wanneer er een oplossing komt? Misschien pas over 10 firmwares.... wie zal het zeggen.
Verwijderd
Hoi allemaal,
Heb in een domme bui mijn software opnieuw geinstalleerd zonder backup te maken.
ben ik nu alles kwijt of is er nog redding mogelijk?
gr, Frans
Heb in een domme bui mijn software opnieuw geinstalleerd zonder backup te maken.
gr, Frans
Verwijderd
tja...........je zegt het zelf al. een domme bui. je bent alles kwijt en er is geen hoop dat je dit nog kan herstellen.........sorry joh succes.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:11:
Hoi allemaal,
gr, Frans
Meer mensen problemen dat Windows Live Messenger for Symbian 60 het niet meer doet?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Mijn glazen bol voorspelt serieuze problemen met een branded N73.
Dus: als er groot T-Mobile op de achterkant staat/stond gaat het inderdaad niet lukken.
Dus: als er groot T-Mobile op de achterkant staat/stond gaat het inderdaad niet lukken.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Verwijderd
Weet niemand de oplossing op mijn vraag???Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:35:
Ik heb een vraagje over de camera en dan over de camera waarmee je een foto van jezelf kunt maken. Deze maakt de foto goed maar op het moment dat de foto klaar is wordt het beeld als het ware omgedraaid, in spiegelbeeld. Vind dit enorm irritant want het lijkt namelijk misvormd... DIT BEN IK HELEMAAL NIET... kan iemand mij helpen? Op mijn andere telefoons kon ik dit namelijk uitzetten maar nu kan ik hier niets over vinden.
Verwijderd
Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb sinds kort ook een n73 me .
Nu ben ik op zoek naar een gratis programma om films te converteren naar n73 formaat , super heb ik al geprobeerd maar dat is geen succes nu heb ik video converter for nokia smartphones maar dat is een trial version.
Wie o wie heeft een oplossing.
Rookie80
Nu ben ik op zoek naar een gratis programma om films te converteren naar n73 formaat , super heb ik al geprobeerd maar dat is geen succes nu heb ik video converter for nokia smartphones maar dat is een trial version.
Rookie80
Dit is standaard-gedrag, en kan niet veranderd worden.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:34:
[...]
Weet niemand de oplossing op mijn vraag???
De foto die je uiteindelijk krijgt is hetzelfde die je zou krijgen als je 'm zou maken met de 'achterste' camera, aangezien je daar zelf je camera omdraait
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Beste mensen, mijn fotoalbum doet het niet echt meer. Als ik hem open krijg ik alleen die 2 dingen van download een plaatje. Ook als ik in bij camera opties de optie "foto toevoegen aan album" op ja zet, dan zegt die dat die geen foto album kan vinden.
Hoe kan ik dit fixen ?
Hij slaat ze wel gewoon op trouwens
Hoe kan ik dit fixen ?
[ Voor 6% gewijzigd door Mich op 09-03-2007 19:36 ]
Klopt is gewoon normaal. En als je het beeld bekijkt vanaf (dus bewegend) bekijkt dan is hij gespiegeld. Zodra je dan een foto maakt (waarom maak je trouwens foto met je VGA Camera maar oké dat zal mij een worst wezen) spiegelt de N73 de foto weer zodat hij niet in spiegelbeeld is. Oftewel niks geks.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:34:
[...]
Weet niemand de oplossing op mijn vraag???
En mocht je er nog steeds raar uit zien op de foto's kan je altijd nog plastische chirurgie overwegen
Ik heb dit probleem ook. Ookal eerder vermeld, maar nog geen antwoord op gekregen. Ik zoek een functie waarmee je het complete geheugen incl memory card kan scannen voor media zoals foto's zodat de "Galerij" ze weergeeft. Iemand een idee?Mich schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:36:
Beste mensen, mijn fotoalbum doet het niet echt meer. Als ik hem open krijg ik alleen die 2 dingen van download een plaatje. Ook als ik in bij camera opties de optie "foto toevoegen aan album" op ja zet, dan zegt die dat die geen foto album kan vinden.
Hoe kan ik dit fixen ?
Verwijderd
Sluit aan op je pc met kabel. PCSUITE kiezen. Dan staat je telefoon in "deze computer" en kan je rustig door het geheugen bladeren. Er zit 1 map met pics geloof ik (of een andere makkelijk herkenbare naam). Daar zitten de fotos dus in.manzana schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 02:19:
[...]
Ik heb dit probleem ook. Ookal eerder vermeld, maar nog geen antwoord op gekregen. Ik zoek een functie waarmee je het complete geheugen incl memory card kan scannen voor media zoals foto's zodat de "Galerij" ze weergeeft. Iemand een idee?
Ik heb trouwens wel een bugje ontdekt met de laatste firmware. Als je een muzieknr hebt dat ruim 1 uur duurt (de TMF Yearmix 2006) dan gaat de telefoon ietsjes flippen. Er staat dan 00.00 op de teller en dat blijft zo gedurende de nummer afspelen. Als je het dan stopzet en dan teruggaat naar de standbymodus blijft de muziekspeler zichtbaar en verdwijnt niet. Je kan wel toetsblokkering eropzetten en andere dingen doen maar de muziekspeler sluit zichzelf niet af.
Verwijderd
Ik zie trouwens dat er nu een nederlandse Nokia Software Updater uit is.... te vinden op http://www.nokia.com/A4176089
Verwijderd
Ik heb iets gelezen over M3, gemaakt door iemand die zich Mysh noemt. Dit zou een uberprogramma zijn. Hij is echter eigenlijk voor Sony Ericsson toestellen gemaakt maar hij schijnt prima te werken op N73....Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:42:
Hallo,
Rookie80
Ik heb een branded N73 (orange) gister laten updaten door een NSP, nu staat er het volgende als ik *#0000# intik:
v 3.0704.1.0.1
19-01-2007
RM-133
© Nokia N73 (57.01)
tussen de haakjes is 02 verandert in 01 en er staan dus nog steeds 2 cijfers voor .01, kan ik 'm nu zelf updaten als er een nieuwe software update is of is hij nu nog steeds branded?
v 3.0704.1.0.1
19-01-2007
RM-133
© Nokia N73 (57.01)
tussen de haakjes is 02 verandert in 01 en er staan dus nog steeds 2 cijfers voor .01, kan ik 'm nu zelf updaten als er een nieuwe software update is of is hij nu nog steeds branded?
Verwijderd
Give it a try!topper schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 08:58:
Ik heb een branded N73 (orange) gister laten updaten door een NSP, nu staat er het volgende als ik *#0000# intik:
v 3.0704.1.0.1
19-01-2007
RM-133
© Nokia N73 (57.01)
Ja dat snap ik, maar hiermee is ons probleem niet opgelost. Op de telefoon moet het fotoalbum weer werkenVerwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 07:57:
[...]
Sluit aan op je pc met kabel. PCSUITE kiezen. Dan staat je telefoon in "deze computer" en kan je rustig door het geheugen bladeren. Er zit 1 map met pics geloof ik (of een andere makkelijk herkenbare naam). Daar zitten de fotos dus in.
In afwachting van een unlockcode gebruik ik mijn telefoon nu maar als MP3 speler en fotocamera. Maar als ik in de gallery kijk, staan daar ook heel veel plaatjes die TomTom gebruikt maar die ik eigenlijk niet in de gallery wil hebben omdat het irritant is om daar de hele tijd door heen moeten scrollen.
Is er een mogelijkheid om die dingen niet in de gallery te hebben? Ook bij het kopiëren naar de PC via PC Suite (Afbeeldingen & Video's) worden al deze overbodige afbeeldingen meegekopieerd. Is er (naast handmatig kopiëren uiteraard) nog een mogelijkheid om dit aan te passen? Kon het namelijk niet vinden.
Is er een mogelijkheid om die dingen niet in de gallery te hebben? Ook bij het kopiëren naar de PC via PC Suite (Afbeeldingen & Video's) worden al deze overbodige afbeeldingen meegekopieerd. Is er (naast handmatig kopiëren uiteraard) nog een mogelijkheid om dit aan te passen? Kon het namelijk niet vinden.
album aanmakenFlipmo2K schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:57:
In afwachting van een unlockcode gebruik ik mijn telefoon nu maar als MP3 speler en fotocamera. Maar als ik in de gallery kijk, staan daar ook heel veel plaatjes die TomTom gebruikt maar die ik eigenlijk niet in de gallery wil hebben omdat het irritant is om daar de hele tijd door heen moeten scrollen.
Verwijderd
Als ik een album aanmaak blijf ik alle fotos nog steeds zien via de gallery. Is het niet mogelijk om alleen de mapjes zeg maar te zien dat wanneer je het mapje opent je dan pas die fotos die bij dat mapje horen te zien krijgt?
Verwijderd
Het lijkt me dat 1 van de fotos of videos corrupt is en dat de album daarom niet opent. Haal al je pics en videos eens weg van je telefoon?Mich schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:36:
[...]
Ja dat snap ik, maar hiermee is ons probleem niet opgelost. Op de telefoon moet het fotoalbum weer werken
Afgelopen week heb ik deze telefoon in mijn handen gehad.
Ik ben sinds jaar en dag Nokia fan geweest (en eigenlijk nog steeds).
Maar ik heb nu sinds een half jaar een Qtek S200. Werkt ook prima, maar na deze week ben ik gaan twijfelen. Ik heb te veel functies waar ik niets mee doe.. Ik sms & bel veel en gebruik hem voor in de auto...
Na het lezen van wat reviews ben ik toch geneigd om te kijken of ik deze ergens kan scoren.
Maar ik heb nog wel wat vraagjes die ik in de TS niet kon vinden en de bijgaande reviews ;-)
- Is de N73 sneller dan de N70? Ik heb ongeveer een jaar de N70 gehad en vond het een goede telefoon enkel hij was wat traag (te traag voor het werk wat ik er mee deed
)
- Is het gebruikersgemak wat verhoogd? Dus kan al die onzinnige troep die op telefoon staat eraf?
- Is de camera functie nog wat snel? Dat was ook 1 van mijn problemen bij de N70. Ik maakte een foto en het duurde met recht een 1minuut voordat ik goed foto's kon maken...
Ik ben sinds jaar en dag Nokia fan geweest (en eigenlijk nog steeds).
Maar ik heb nu sinds een half jaar een Qtek S200. Werkt ook prima, maar na deze week ben ik gaan twijfelen. Ik heb te veel functies waar ik niets mee doe.. Ik sms & bel veel en gebruik hem voor in de auto...
Na het lezen van wat reviews ben ik toch geneigd om te kijken of ik deze ergens kan scoren.
Maar ik heb nog wel wat vraagjes die ik in de TS niet kon vinden en de bijgaande reviews ;-)
- Is de N73 sneller dan de N70? Ik heb ongeveer een jaar de N70 gehad en vond het een goede telefoon enkel hij was wat traag (te traag voor het werk wat ik er mee deed
- Is het gebruikersgemak wat verhoogd? Dus kan al die onzinnige troep die op telefoon staat eraf?
- Is de camera functie nog wat snel? Dat was ook 1 van mijn problemen bij de N70. Ik maakte een foto en het duurde met recht een 1minuut voordat ik goed foto's kon maken...
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Heb vanochtend maar eens TomTom 6 er op geknald
En ik moet zeggen, draait als een tierelier, lekker snel en soepel! Mijn iPAQ kan eigenlijk wel de deur uit

Ik had de laatste jaren steeds een smartphone van Orange (de C serie), maar zit er nu toch aan te denken om deze telefoon te nemen bij mijn volgende abonnement
Verwijderd
Hallo Forum's
Wie kan mijn helpen met het uitzetten van de Operator logo naast de klok. Het staat wel in de handleiding maar niet hoe en waar ik het kan vinden. Ik zoek me rot. de Nokia N73 heeft zoveel instellingen tot ik even
wordt.
Alvast Bedankt
Wie kan mijn helpen met het uitzetten van de Operator logo naast de klok. Het staat wel in de handleiding maar niet hoe en waar ik het kan vinden. Ik zoek me rot. de Nokia N73 heeft zoveel instellingen tot ik even

Alvast Bedankt
Verwijderd
Ja dat kan..
Doe je geheugenkaartje in je pc.
Rechtermuisknop ---> Zoeken.
ff in je geheugenkaartje zoeken naar Afbeeldingen.
Als je ze hebt gevonden knip je ze ff allemaal aan.
Rechtermuisknop --> Eigenschappen.
En klik hierna even op verborgen.
Ze staan nu nog wel op je kaartje alleen je ziet ze niet meer in Galerij staan.
Suc6
Verwijderd
Reacties op dit bericht zijn verwijderd vanwege het ontbreken van meerwaarde
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 21:17 ]
Verwijderd
Heel erg bedankt , een beetje gezocht via google en werkt echt als een speer.
De juiste instelling heb ik ook kunnen vinden , kwaliteit is echt veel beter (geluid en video) dan elk ander programma dat ik heb gebruikt.
Misschien wat voor de openings post.
Gr. Rookie80
De juiste instelling heb ik ook kunnen vinden , kwaliteit is echt veel beter (geluid en video) dan elk ander programma dat ik heb gebruikt.
Gr. Rookie80
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 08:07:
[...]
Ik heb iets gelezen over M3, gemaakt door iemand die zich Mysh noemt. Dit zou een uberprogramma zijn. Hij is echter eigenlijk voor Sony Ericsson toestellen gemaakt maar hij schijnt prima te werken op N73....
Prachtig, werkt inderdaad. Ik doe dit bij filmpjes. Maar als ik ze dan opzoek via RealPlayer of Bestandsbeheer, dan zijn ze ook weg. Dus kan ik ze alsnog niet zien!Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:54:
[...]
Ja dat kan..
Doe je geheugenkaartje in je pc.
Rechtermuisknop ---> Zoeken.
ff in je geheugenkaartje zoeken naar Afbeeldingen.
Als je ze hebt gevonden knip je ze ff allemaal aan.
Rechtermuisknop --> Eigenschappen.
En klik hierna even op verborgen.
Ze staan nu nog wel op je kaartje alleen je ziet ze niet meer in Galerij staan.
Suc6
Iemand een idee hoe dit op te lossen, of moet ik verborgen uitvinken (en ze dus in de Gallerij tegenkomen
Nog even een aanvulling. Ik bedacht me dus dat er een ZipManager op het toestel zit. Ik heb dus mijn filmpjes in een ZIP-file gedaan.
Alleen wil Nokia het niet openen. Kan ook nergens een ZipManager op het toestel vinden. Heb trouwens de Music Edition...
Alleen wil Nokia het niet openen. Kan ook nergens een ZipManager op het toestel vinden. Heb trouwens de Music Edition...
Eeh, waarom zou je dat doen? Dit gaat waarschijnlijk niet werken omdat de speler van die bestanden .zip niet herkend en het levert je weinig op omdat die filmpjes hoogstwaarschijnlijk al lossy gecomprimeerd zijn, als je daar nog wat uit kan persen met .zip (lossless) doe je wat fout.THE_BASE schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:02:
Nog even een aanvulling. Ik bedacht me dus dat er een ZipManager op het toestel zit. Ik heb dus mijn filmpjes in een ZIP-file gedaan.
edit:
zipmanager kun je trouwens via "download!" installeren
[ Voor 5% gewijzigd door sunoke op 11-03-2007 20:09 ]
Hmm, maargoed, inmiddels wel een shareware programma'tje met key gevonden (google: handyzip n73). Maar inderdaad, hij pakt niet uit, het zijn té grote bestanden.sunoke schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:08:
[...]
Eeh, waarom zou je dat doen? Dit gaat waarschijnlijk niet werken omdat de speler van die bestanden .zip niet herkend en het levert je weinig op omdat die filmpjes hoogstwaarschijnlijk al lossy gecomprimeerd zijn, als je daar nog wat uit kan persen met .zip (lossless) doe je wat fout.
edit:
Dan moeten ze er toch maar bij in de gallerij vrees ik...
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:08:
Gr. Rookie8
heb je een linkje voor me...ben te lui om te zoeken
[...]
Verwijderd
quote]Yohst schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:03:
[/quote]

[/quote]
Niemand met een andere oplossing??Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:21:
[...]
Hoi, ik heb ook hetzelfde probleem. Zwaar irritant. En dat voor zo een duur toestel.
Mijn 6310i had absoluut geen problemen met bluetooth en galm etc.
Maar goed dat is ook wel weer appels met peren vergelijken. Toch blijft het irritant.
Ik reboot mijn telefoon ook altijd als ik uit mijn auto met bluetooth carkit stap.
Misschien een tip: ik selecteer de netwerk modus van GSM naar Dual mode en vice versa.
Dan hoef je geen pin op te geven als de telefoon herstart....
Echt een oplossing is het niet natuurlijk en ik baal er ook enorm van..!
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 20:42 ]
Verwijderd
ook zonder bleutooth blijf ik de echo houden heb nokia al mail gestuurd is algemeen bekend dus hoop dat het keer verholpen word is flink irri ik zelf heb der geen last van maar aan de andere kant van de lijn wel
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 21:05 ]
Verwijderd
Vrijdag gps-ontvanger binnen gekregen, ik zeg chapeau, kan iedereen de Holux GPSlim 236 aangebevelen, zelf in de huiskamer ontvangst van 3 sats en werkt perfect samen met de N73 en Tomtom 6.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:01:
[...]
update:
vandaag sd kaartje binnen, works like a charm, kan toegevoegd worden het lijst met kaartjes die compatible zijn met deze phone.
meteen ook tomtom6 geinstalled, draait ook erg netjes, ben blij verrast hoe snel de route berekend word, gps-ontvanger nog niet binnen kan dus nog niet navigeren .... maar zal niet lang meer duren (hoop ik).
ps ff een vraagje aan de zijkant, kun je pictogrammen toevoegen aan het burobladje van de N73?
ik zit al tijden met een heel vaag probleem
ik heb ooit een spelletje op mn telefoon gezet
doom oid
na een update was ik alles kwijt maar hier stond nog een bestandje (c2doom core) van op mn geheugenkaart
dit bestandje vind ik op geen enkele wijze terug op de geheugenkaart maar wordt wel vermeldt in de toepassingenbeheer (het heet overigens: e01f3d68.sis) als 'niet geinstalleerd'
ik kan het niet installeren, dat geeft 'kan niet installeren!'
maar ik kan het dus ook niet verwijderen
geen echt probleem zou je denken: maar door dit bestand wordt het opstarten van mijn n73 elke keer met 5-10 seconden ongeveer vertraagd,.. omdat automatisch geprobeerd wordt dit bestand alsnog te installeren
enig idee iemand wat ik hier tegen kan doen?
doom oid
na een update was ik alles kwijt maar hier stond nog een bestandje (c2doom core) van op mn geheugenkaart
dit bestandje vind ik op geen enkele wijze terug op de geheugenkaart maar wordt wel vermeldt in de toepassingenbeheer (het heet overigens: e01f3d68.sis) als 'niet geinstalleerd'
geen echt probleem zou je denken: maar door dit bestand wordt het opstarten van mijn n73 elke keer met 5-10 seconden ongeveer vertraagd,.. omdat automatisch geprobeerd wordt dit bestand alsnog te installeren
Verwijderd
Wat zijn de juiste instellingen dan?Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:08:
Gr. Rookie80
Verwijderd
Zoek eens in dit topic naar pictogrammen of snelkoppelingen of shortcuts of kijk in de startpost.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:43:
ps ff een vraagje aan de zijkant, kun je pictogrammen toevoegen aan het burobladje van de N73?
Verwijderd
Toevoegen niet, veranderen wel... via active standby in je menu. (menu-instellingen-telefoon-active standby)Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:43:
[...]
een vraagje voor de N73 ME,, firmware: 3.0705.1.0.31 26-1-2007
Met de oudere firmware kon je je music player afsluiten via een ander menu. EN nu met de nieuwe firmware is dat zeg maar 'verholpen' dus niet meer mogelijk via de oude manier, is er nog een oplossing hiervoor???
Met de oudere firmware kon je je music player afsluiten via een ander menu. EN nu met de nieuwe firmware is dat zeg maar 'verholpen' dus niet meer mogelijk via de oude manier, is er nog een oplossing hiervoor???
Ik heb hetzelfde, maar dan met Route 66. Ik zal vanavond eens in de 'verborgen bestanden' van mijn telefoongeheugen of geheugenkaart kijken. Pas als het weg is, kan ik het opnieuw installeren namelijk...assass schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:52:
ik zit al tijden met een heel vaag probleem
doom oid
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Nope, aangezien er een snelstart knop op de ME zit, is het altijd de bedoeling geweest dat je de music player gelijk op kan starten.Entertainment schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:48:
een vraagje voor de N73 ME,, firmware: 3.0705.1.0.31 26-1-2007
Ik heb dit weekend voor m'n vader een Adapt 300 gps ontvanger gekocht en dat ding werkt als een trein icm tomtom6 alleen na een bepaalde periode valt ineens de bluetooth verbinding weg(geen gps gevonden) voor een aantal minuten waarna hij zichzelf weer herstelt en dan gaat hij weer verder met navigeren.
Wat kan hiervoor de oplossing zijn?
Heb het bericht hier gepost en niet in het tomtom topic omdat het denk ik meer een N73 - gps reciever probleem is.
Wat kan hiervoor de oplossing zijn?
Heb het bericht hier gepost en niet in het tomtom topic omdat het denk ik meer een N73 - gps reciever probleem is.
http://www.google.nl/sear...00.S60.SymbianOS9.1&meta=
allemaal forums waar dit als attachment staat,.. moet je wel ff registreren
allemaal forums waar dit als attachment staat,.. moet je wel ff registreren
jho vraagje,
Ik heb gisteren de firmware geupdated, uiteraard eerst een backupje gemaakt.
na de update een restore gedaan.
Maar nu kan ik mijn games die in afgelopen week heb (Jamba) gekocht niet meer spelen. Ze staan er nog wel maar willen niet meer starten (gebeurd niks).
Iemand een oplossing?
Ik heb gisteren de firmware geupdated, uiteraard eerst een backupje gemaakt.
na de update een restore gedaan.
Maar nu kan ik mijn games die in afgelopen week heb (Jamba) gekocht niet meer spelen. Ze staan er nog wel maar willen niet meer starten (gebeurd niks).
Iemand een oplossing?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Verwijderd
Ik heb nu al 3 jaar een sony ericsson K500i en ben nu van plan eens een nieuw mobieltje te kopen.
Ik ben tevreden over mijn sony ericsson. Maar ben nu aan het twijfelen tussen de K800 en de N73.
Ik neig momenteel meer naar de N73 omdat symbian meer mogelijkheden geeft (bvb gps muis etc) maar ik vraag me af hoe de snelheid van het symbian os zich verhoud tot dat van sony ericsson.
Ik sms namelijk redelijk veel en heb geen zin om me steeds te frustreren over de snelheid waarmee ik door de menu's kan navigeren.
Ik ben tevreden over mijn sony ericsson. Maar ben nu aan het twijfelen tussen de K800 en de N73.
Ik neig momenteel meer naar de N73 omdat symbian meer mogelijkheden geeft (bvb gps muis etc) maar ik vraag me af hoe de snelheid van het symbian os zich verhoud tot dat van sony ericsson.
Ik sms namelijk redelijk veel en heb geen zin om me steeds te frustreren over de snelheid waarmee ik door de menu's kan navigeren.
T9 vaagheid! De meest standaard woorden herkent hij niet meer default zodra je (voor die ene keer) zelf 'n woord toevoegt, dus ik moet steeds de hash gebruiken bij veelgebruikte woorden als: dat, op, om ... Nu kon je bij oude Nokia's de cache van zelf toegevoegde woorden leeghalen door van taal te wisselen. Dat lijkt niet meer te werken. Zijn er andere manieren?
Ik weet in ieder geval dat ik nooit meer woorden toevoeg
Ik weet in ieder geval dat ik nooit meer woorden toevoeg

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dit topic is gesloten.