X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=6781, dan heb ik nl. een verloopstekkertje nodig voor de oude adapter! Dank.
Het is inderdaad een nieuwe, kleine aansluiting. Bij mij zat er een verloopstekkertje helemaal onderin de doos van de N73. Heb er nog eentje bijbesteld voor 3 euro op ebay voor in de auto.BvdH schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:59:
Even een vraagje, heb momenteel een 6230i, ga binnenkort de N73 aanschaffen. Is de AC/DC-aansluiting voor het opladen hetzelfde als die van de 6230i, of is het een zgn. 'nieuwe' aansluiting?
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=6781, dan heb ik nl. een verloopstekkertje nodig voor de oude adapter! Dank.
Top!, thanx 4 your info!!PhilipsFan schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:10:
[...]
Het is inderdaad een nieuwe, kleine aansluiting. Bij mij zat er een verloopstekkertje helemaal onderin de doos van de N73. Heb er nog eentje bijbesteld voor 3 euro op ebay voor in de auto.
Nog één vraagje, waar heb je op gezocht op ebay? is wel een strak plan, ga er nl. geen 12 euri voor neertellen!
[ Voor 14% gewijzigd door BvdH op 02-03-2007 10:25 ]
Probeer deze es:BvdH schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:22:
[...]
Top!, thanx 4 your info!!
Nog één vraagje, waar heb je op gezocht op ebay? is wel een strak plan, ga er nl. geen 12 euri voor neertellen!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=250084627659
Top, exact wat ik zoek !BvdH schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:47:
[...]
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=2241
Of bedoel je iets anders?
Hier zijn iig veel onderdelen te verkrijgen voor je N73:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=868&gid=2
(Voor alle duidelijkheid: Heb nog nooit besteld bij ze, dus kan je nix garanderen over leverbetrouwbaarheid!)
Bedankt
Al m'n berichten kwijt! Nja, scheelt dat ik het toestel pas 1,5 dag heb dus nog niet veel erop stond. Maar goed, ik weet wat ik in het vervolg moet doen als ik geheugenkaart eruit wil halen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Maar goed nu vergeet je het ook niet snel weer
Verwijderd
En zoja, waar die te vinden is.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er 1 gezien van digitalchocolat.com of zo. Zag er mooi uit maar werkenlijk geen idee hoe je hem kan bemachtigen op een eerlijke manier....Vögel schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:45:
Heeft hier iemand enig idee of het mogelijk is om een pokerspelletje te downloaden voor de N73?
En zoja, waar die te vinden is.
Verwijderd
Als ik het kabeltje van de oplader verwijder trilt de telefoon wel gewoon.
Volgens mij schakelt de trilfunctie sowieso uit als je 'm aan de oplader hangt. Dat had m'n Samsung D500 ook..Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:12:
Ik heb vandaag gemerkt dat tijdens het opladen mijn telefoon niet trilt ( stil profiel ), is het mogelijk om dit te veranderen zodat de telefoon wel trilt?
Als ik het kabeltje van de oplader verwijder trilt de telefoon wel gewoon.
Over het pokerspelletje, ik heb er één opstaan maar dat was maar een 3-dagen Trial. Wil ook wel ergens een volledige hebben!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ik zoek me dus ook al de pleuris naar een beetje grafisch leuke game...Over het pokerspelletje, ik heb er één opstaan maar dat was maar een 3-dagen Trial. Wil ook wel ergens een volledige hebben!
Iemand suggesties en eventueel een linkje?
Moet ik die avi nog compressen o.i.d? En met welk programma?
Daarvoor kun je bijv. divx converter gebruiken.
Grafisch leuk spel is overigens Splinter Cell Double Agent, maar die is wel vrij kort... Verder zijn Medal of Honor, Ducati 3d experience en Dogz wel ok.
[ Voor 62% gewijzigd door pagani op 02-03-2007 16:54 ]
welke krijg je nu als het goed is bij je N73 Music Edition?
Fly or Die
De skip-button doet het iig niet met de HS-23. Ik heb er 2 van; beide geprobeerd, maar nee.. ze weigeren te skippen.
Iemand die het wel werkend heeft gekregen?
Zie ook:
Anyone?Scipionyx schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:58:
[...]
En klopt het dat het "next"-knopje op de standaard bijgeleverde koptelefoon het niet doet? Volume doet het wel, maar ik kan niet skippen..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Oplossing:Rivanov schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:46:
Ik heb de Divx Player op m'n gsm geinstalleerd en nu wil ik Avi bestanden afspelen. Ik had een willekeurige avi op m'n geheugenstick gezet maar die speelt ie niet af. Als ik de Player opstart en ik doe Browse Files dan vind hij alleen de 2 demo avi's.
Moet ik die avi nog compressen o.i.d? En met welk programma?
- Open het programma
- Browse files
- In dit scherm nog een keertje op menu klikken > rescan file system
Dan komen naast die 2 demo's ook jouw avi's te staan
Suc6 en laat ff weten of dit hielp (bij mij iig wel!)
Verwijderd
Iemand die dit ook kan bevestigen en wellicht een oplossing weet?
Oke wat meer gevonden, product code wijzigen naar 0539239 Euro 2
Moet ik dat Euro 2 er dan achter typen??
[ Voor 18% gewijzigd door LaZZ op 02-03-2007 21:05 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Verwijderd
1. Is er een mogelijkheid om te zien hoelang een gesprek duurt? Bij mijn oude samsung vond ik het wel handig dat ik gelijk bij ophangen of tijdens het bellen kon zien hoeveel minuten er al al waren verstreken.
2. Is het ook mogelijk om wat langer op te nemen met die dictafoon? 1 minuut is een beetje kort, bestaat hier geen programmatje voor, die de opneem tijd kan verlegen? (sound recorder heb ik het dus over)
Ja, bij Instellingen en dan onder BellenVerwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:15:
Ben er weer met een tweetal (domme) vragen.
1. Is er een mogelijkheid om te zien hoelang een gesprek duurt? Bij mijn oude samsung vond ik het wel handig dat ik gelijk bij ophangen of tijdens het bellen kon zien hoeveel minuten er al al waren verstreken.
Nee, gewoon enkel de code.LaZZ schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:02:
Moet ik dat Euro 2 er dan achter typen??
Lekker!
Verwijderd
Iets preciezer graag? Ik heb nu wel voor elkaar gekregen dat ik na het ophangen de tijd in beeld zie, maar is er geen mogelijkheid om een klokje te laten lopen tijdens het bellen? Voor de mensen onder ons die op hun minuten moeten letten is het wel handig om te zien of je nou 1 uur 30 aan het bellen bent of 1 uur 45
Ja, ook ik heb soms het probleem met MSN dat hij maar een paar contacten online aangeeft, de laatste tijd werkt het weer echter helemaal perfect. Beetje vreemd maar ach, het werkt eigenlijk 9 van de 10 keer gewoon goed. Dusja, blijven proberen of gewoon geduld hebben of iets?
Verder: voor de mensen die een poker spel willen hebben op hun GSM moeten me maar ff mailen fabianhuisman apenstaartje hotmail punt com
Verder: de next-knop op de headset werkt bij mij ook niet, en die werkt bij helemaal niemand. Ik had een tijdje geleden daarover al gezocht op google en vond ik verschillende (engelse) forums hetzelfde probleem dat ie gewoon bij niemand werkt dus.
Verder: heb ondertussen maar gewoon RotateMe zelf 'gesigned' en dit werkt echt zo perfect! Geniaal programmatje wat eigenlijk gewoon standaard op je N73 moet staan! Ik gebruik het eigenlijk alleen voor het internetten (heb toch PIT) en ja, super dus
/edit: en ik kan nog steeds m'n firmware niet updaten hoor.. Heb een branded toestel van T-mobile, maar kan er nog steeds niks mee dus. Toch maar een keer langs een NSP.... ik blijf het alleen nog wel ff uitstellen, want die dingen zitten voor mij echt té ver weg

[ Voor 11% gewijzigd door FabianNL op 02-03-2007 22:29 ]
Verwijderd
Ik heb ook de instellingen van de site gebruikt. Ik krijg: "multimedia onbekend of ongeldig adres. controleer het adres" Ik heb 3 x geprobeerd en na een firmware update nog een keer from-scratch. Tot nu toe geen resultaat.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:55:
Heb net via de nokia site MMS instellingen gedownload voor Telfort en ik vesrtuur net een sms, maar hij staat nog steeds in de outbox en nog niet bij verzonden. Dit is al een paar minuten zo. Kan het zijn dat het niet verstuurd wordt omdat er iets mis is bij de ontvanger?
Edit: Als ik het aan mezelf stuur dan krijg ik mislukt
Je zou toch zeggen dat Nokia de goede instellingen via de site verstuurd? Is er iemand die ook een N73 icm Telfort gebruikt en die wel mms kan versturen?
Verwijderd
Het voorval:
Ik heb nog geen GPS ontvanger en wilde deze dan ook vandaag (via internet) gaan aanschaffen. Maar ik heb eerst nog een vraag over de TomTom software (deze staat reeds al op mijn mobiel). Wanneer ik deze opstart zie ik het TomTom logo bovenin, en onder zie ik een wereldbolletje draaien. Deze blijft draaien en komt niet in een volgend scherm (menu ofzo?). Heeft dit te maken met dat ik geen GPS heb, als in; hij zoekt naar satteliet maar kan niks vinden. Of is dit softwarematig een fout en start ie hem niet op ?
Voor het beste resultaat is het nodig om mijn firmware te updaten naar de versie van 19-01-2007? Dit zal ik dan ook doen binnenkort via PC Suite.
Moet ik nog iets instellen?
Verwijderd
Je hebt geen abbo voor beeldbellen.Rivanov schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 09:32:
Iemand enig idee hoe ik kan beeldbellen? Heb abonnement van Hi en als ik wil beeldbellen zegt ie: Netwerk niet ondersteund.
Moet ik nog iets instellen?
Verwijderd
Als jullie er niet uitkomen hebben we ook nog de klantenserviceVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:59:
[...]
Ik heb ook de instellingen van de site gebruikt. Ik krijg: "multimedia onbekend of ongeldig adres. controleer het adres" Ik heb 3 x geprobeerd en na een firmware update nog een keer from-scratch. Tot nu toe geen resultaat.
Ga erheen, neem je tellie mee en vertel over je sms of mms probleem. Soms staan de instellingen bij HUN niet goed, soms ligt het aan je telefoon.
Verwijderd
Betreft een sandisk 1gb kaart
Verwijderd
root is het begin van de map. Dus geen system of andere mapnamen maar daarvoor nog. Voorbeeldje: geen C:\mapnaam maar C:\Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:00:
WAt is de root map op je SD-kaartje? Gewoon de system neem ik aan? Ik zie nergens root staan namelijk![]()
Betreft een sandisk 1gb kaart
Verwijderd
3.0705.1.0.31 (26-01-2007)
en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over het toestel.
ik heb nog geen problemen gehad met vastlopers of andere rare verschijnselen.
nu heb ik alleen 2 vraagjes:
* is het mogelijk om het blauwe lampje dat blijft knipperen uit te zetten?
* bij mijn k750i kon ik zien hoe lang ik gebeld heb, hoeveel sms/mms ik verstuurd heb, hoeveel data er verstuurd is, alleen in de n73 kan ik dat nergens terug vinden.
is dit eigenlijk wel mogelijk?en zo nee is daar dan weer een progje voor?
ik hoop dat jullie me kiunnen helpen met mijn vragen.
Verwijderd
Heb jij misschien ook antwoord op mijn andere vraag? Wat krijg je te zien als je TomTom opstart zonder een gps module? Kom je dan verder dan het opstart scherm of niet ?
Dat kan, dit kun je aanpassen bij Menu -> Instrum. -> Instell. -> Telefoon -> Weergave -> Slaapstand (aan). Als je de slaapstand uitzet, zal het beeldscherm ook niet uitgaan, maar op de screensaver blijven staan. Dit heeft wel invloed op het energiegebruik (stijgend), waardoor je standby-tijd naar beneden gaat. Het lampje geeft aan of de telefoon aan- of uitstaat.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:19:
[...]
nu heb ik alleen 2 vraagjes:
* is het mogelijk om het blauwe lampje dat blijft knipperen uit te zetten?
Via het logboek (volgens mij bij Menu -> Persoonlijk -> Logboek) kun je zien hoe lang je hebt gebeld sinds de laatste reset (waarbij de timers op nul worden gezet dus) en hoeveel gegevens je hebt verzonden via GPRS/3G. Je kunt hier niet zien hoeveel sms/mms-berichten je hebt verzonden.[...]
* bij mijn k750i kon ik zien hoe lang ik gebeld heb, hoeveel sms/mms ik verstuurd heb, hoeveel data er verstuurd is, alleen in de n73 kan ik dat nergens terug vinden.
is dit eigenlijk wel mogelijk?en zo nee is daar dan weer een progje voor?
ik hoop dat jullie me kiunnen helpen met mijn vragen.
Verwijderd
software niet goed geinstalleerd moet ook werken zonder gps alleen kan ie niet localiseren waar je bent zonder GPS , dus opnieuw installerenVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 08:59:
Als ik het goed begrijp werkt TomTom Mobile 6 niet goed op mijn huidige mobiel met deze firmware versie? V3.0638.0.0.1 30-10-2006 rm-133 (57-01).
Het voorval:
Ik heb nog geen GPS ontvanger en wilde deze dan ook vandaag (via internet) gaan aanschaffen. Maar ik heb eerst nog een vraag over de TomTom software (deze staat reeds al op mijn mobiel). Wanneer ik deze opstart zie ik het TomTom logo bovenin, en onder zie ik een wereldbolletje draaien. Deze blijft draaien en komt niet in een volgend scherm (menu ofzo?). Heeft dit te maken met dat ik geen GPS heb, als in; hij zoekt naar satteliet maar kan niks vinden. Of is dit softwarematig een fout en start ie hem niet op ?
Voor het beste resultaat is het nodig om mijn firmware te updaten naar de versie van 19-01-2007? Dit zal ik dan ook doen binnenkort via PC Suite.
Je kan echter wel gewoon 1 berichtje openen en dan staat er rechts boven volgens mij 1/324 (als je 324 berichtjes iig hebt opgeslagen natuurlijk). En aangezien je toch eigenlijk oneindig veel ruimte hebt, is dit misschien wel een soort van 'oplossing' daarvoorrclahsen schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:44:
*knip* Je kunt hier niet zien hoeveel sms/mms-berichten je hebt verzonden.
Bij mijn instellingen kan ik maximaal instellen dat hij 999 verzonden berichten opslaat. Waar dit bizar lage getal vandaan komt weet ik niet, maar meer kan ik niet invullen. Verder telt een bericht dat 1 bericht lang is net zo zwaar als een bericht dat 4 smsjes lang is. Echt veel heb je dus niet aan die teller.FabianNL schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:49:
En aangezien je toch eigenlijk oneindig veel ruimte hebt, is dit misschien wel een soort van 'oplossing' daarvoor
Medal Of Honor
Need for Speed Carbon
/edit: Hmm..Need For Speed wordt niet ondersteund zegt ie!
Verwijderd
Heel even een vraagje tussendoor:
Kijk, ik had 3 maanden geleden een Nokia N73 gekocht van Telfort en nu wordt heel vaak lastig gevallen door een telefoongek!
Ik belde Telfort, en ik vroeg: kunnen jullie deze nummer blokkeren?
Maar ze konden dat niet zeiden ze!!
Ze zeiden wel dat ik minimaal 5 tijdstippen moest hebben van het gesprek, en degene 2 minuten aan de lijn moet houden... Dat lukt me echt nooit weetje.

Dus ik ben nog niet verder gekomen...
Weet een van jullie wat ik moet doen om deze probleem op te lossen?
Telfort moet die nummer toch blokkeren als ik het juiste tijdstip heb van die telefoon-freak? Of ik heb ook recht op een nieuw nummer denk ik... Ik weet het niet meer hoor...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 14:03 ]
Verwijderd
Bij mij onthoud ie maar 20 verzonden berichten, wel onthoud ie oneindig veel ingekomen berichten. Zo uit je zinnetje maak ik op dat ik verzonden berichten kan opschroeven naar meer dan 20? Ga ik ff zoeken dan...Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:06:
[...]
Bij mijn instellingen kan ik maximaal instellen dat hij 999 verzonden berichten opslaat. Waar dit bizar lage getal vandaan komt weet ik niet, maar meer kan ik niet invullen. Verder telt een bericht dat 1 bericht lang is net zo zwaar als een bericht dat 4 smsjes lang is. Echt veel heb je dus niet aan die teller.
Edit: ik kan het niet vinden, waar moet ik kijken?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 14:06 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 22:35 ]
Verwijderd
Handige programma genaamd Handy BlacklistVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:00:
Hey!...![]()
Heel even een vraagje tussendoor:
Kijk, ik had 3 maanden geleden een Nokia N73 gekocht van Telfort en nu wordt heel vaak lastig gevallen door een telefoongek!
Ik belde Telfort, en ik vroeg: kunnen jullie deze nummer blokkeren?
Maar ze konden dat niet zeiden ze!!![]()
Ze zeiden wel dat ik minimaal 5 tijdstippen moest hebben van het gesprek, en degene 2 minuten aan de lijn moet houden... Dat lukt me echt nooit weetje.En daarna pas gaan ze een onderzoek starten hebben ze gezegt...
Dus ik ben nog niet verder gekomen...
Weet een van jullie wat ik moet doen om deze probleem op te lossen?
Telfort moet die nummer toch blokkeren als ik het juiste tijdstip heb van die telefoon-freak? Of ik heb ook recht op een nieuw nummer denk ik... Ik weet het niet meer hoor...
Ik had die versie ook. Bij mij deed tomtom 6 Europa (il)legaal het er perfect op. Dus waarschijnlijk niet goed geinstalleerd.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 08:59:
Als ik het goed begrijp werkt TomTom Mobile 6 niet goed op mijn huidige mobiel met deze firmware versie? V3.0638.0.0.1 30-10-2006 rm-133 (57-01).
Het voorval:
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
maar die software moet je toch subscriben ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:56:
[...]
Hoi, ik heb de Windows Live Messenger link uit de startpost gebruikt. Dit in combinatie met mijn Pocket Internet Totaal abonnement bij T-Mobile (9,50 euro per maand, onbeperkt en zonder datalimiet) en het werkt prima. Volgens mij kost het verder niks extra als alleen je GPRS/UMTS verbinding.
Als er iemand is die me kan verbeteren hou ik me aanbevolen!
EDIT: Deze link dus: link uit de startpost
Verwijderd
Ik heb de N80, volgens mij verschilt het verder niet (zelfde OS namelijk), maar ik kan het aanpassen bij de applicatie 'Berichten':Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:01:
[...]
Bij mij onthoud ie maar 20 verzonden berichten, wel onthoud ie oneindig veel ingekomen berichten. Zo uit je zinnetje maak ik op dat ik verzonden berichten kan opschroeven naar meer dan 20? Ga ik ff zoeken dan...
Edit: ik kan het niet vinden, waar moet ik kijken?
Opties -> Instellingen -> Overige -> Aantal opgesl. ber. -> 20. Dit kun je dan aanpassen naar 999.
Verwijderd
ok thnx voor je vragen!rclahsen schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:44:
[...]
Dat kan, dit kun je aanpassen bij Menu -> Instrum. -> Instell. -> Telefoon -> Weergave -> Slaapstand (aan). Als je de slaapstand uitzet, zal het beeldscherm ook niet uitgaan, maar op de screensaver blijven staan. Dit heeft wel invloed op het energiegebruik (stijgend), waardoor je standby-tijd naar beneden gaat. Het lampje geeft aan of de telefoon aan- of uitstaat.
[...]
Via het logboek (volgens mij bij Menu -> Persoonlijk -> Logboek) kun je zien hoe lang je hebt gebeld sinds de laatste reset (waarbij de timers op nul worden gezet dus) en hoeveel gegevens je hebt verzonden via GPRS/3G. Je kunt hier niet zien hoeveel sms/mms-berichten je hebt verzonden.
maar ik zie onder menu geen optie logboek staan...
waar staat dit precies dan?
Dat is idd altijd het grote probleem... Op internet verschijnen allemaal maar RARs vol met onzin en zooi met games voor alle verschillende telefoons bij elkaar gegooit ongeveer... Dus allemaal uit proberen is ongeveer dan de enige oplossing...Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:47:
Die rars zijn overal te vinden, het is nog maar de vraag of ze allemaal fullscreen werken op de N73
Al werkt gewoon kijken naar de bestandsgrootte ook best goed!
/edit: verder was subscribe bij MSN bij mij ook niet nodig, al blijk je dat wel te krijgen na een paar maanden gebruik te hebben ofzo, maar dat weet ik ook niet zeker.
[ Voor 13% gewijzigd door FabianNL op 03-03-2007 17:26 ]
Verwijderd
met dit programma verschijnt er een foto van degene die je een sms stuurt.
alleen is hij voor de 2nd edition wel te vinden, maar niet voor de 3rd.
en het programma "smscounter", ook een heel handig programma, maar alleen voor de 2nd series.
iemand een idee?
Verwijderd
Gevonden! Bedanktrclahsen schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:43:
[...]
Ik heb de N80, volgens mij verschilt het verder niet (zelfde OS namelijk), maar ik kan het aanpassen bij de applicatie 'Berichten':
Opties -> Instellingen -> Overige -> Aantal opgesl. ber. -> 20. Dit kun je dan aanpassen naar 999.
Verwijderd
Ik heb sinds vanmiddag deze telefoon en hij bevalt me tot nu toe nog prima!
Maar ik heb een vraagje wat betreft het openen van een filmpje op dit toestel, kan je met het aparte windows programma PC suite gewoon een file wat op windows .avi is naar het toestel zenden via de datakabel ? Ik heb het bestand al is hernoemd naar .rm, .3gp en .mp4, maar geen van deze extensies lukken, hij zegt dat hij hem niet kan openen?
Bij voorbaat dank
Verwijderd
edit: dan hoef je dus niet te renamen naar .3gp o.i.d.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 19:10 ]
Verwijderd
Thanks, heb het avietje naar 3gp geconverd.Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:10:
Probeer het even met een progje als Smartmovie. Hiermee kun je .avi files afspelen op je Nokia. Is met google wel te vinden.
edit: dan hoef je dus niet te renamen naar .3gp o.i.d.
Verwijderd
Ja, Bedankt...
Erg jammer dat het een Probeer-Versie is...

Die is niet zo geavanceerd als Handy Blacklist maar ik kan ermee leven.

Verwijderd
zo duur is het programma ook weer niet en je kan het eeuwenlang gebruikenVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 20:59:
[...]
Ja, Bedankt...![]()
Erg jammer dat het een Probeer-Versie is...Ik heb maar Best Blacklist gedownload.
Die is niet zo geavanceerd als Handy Blacklist maar ik kan ermee leven.
Verwijderd
edit: Zijn er mensen die een 4gb (wel erg veel, maar wel mooi) werkende hebben op hun N73? Ben benieuwd of het mogelijk is.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 23:42 ]
Verwijderd
Ah het is me gelukt !pinokkia schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:21:
[...]
Ik had die versie ook. Bij mij deed tomtom 6 Europa (il)legaal het er perfect op. Dus waarschijnlijk niet goed geinstalleerd.
Gewoon die 4 mapjes in de root copiëren en dan de maps er op zetten (heb er TomTom 5 maps op zitten) en dan de installer draaien ! Hij startte nu gewoon op !
Heb een Adapt AD-300 besteld, deze komt waarschijnlijk dinsdag binnen. Dus dan kan ik laten weten of hij werkt. (Daar ga ik natuurlijk wel vanuit !)
Ik heb het hier over de HS-23.Scipionyx schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:58:
[...]
En klopt het dat het "next"-knopje op de standaard bijgeleverde koptelefoon het niet doet? Volume doet het wel, maar ik kan niet skippen..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Volgens mij werkt het bij mij muziek niet, maar als je in de Radio app. zit en je hebt zenders ingeprogrammeerd staan dan kan je wel met die knop 'er door heen lopen'Scipionyx schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:00:
Kan iemand dit ff testen/bevestigen aub?
[...]
Ik heb het hier over de HS-23.
Die knop is er ook voor om een oproep te beantwoorden en te beeindigen
Die Adapt AD-300 werkt wel hoorVerwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 02:01:
[...]
Ah het is me gelukt !
Gewoon die 4 mapjes in de root copiëren en dan de maps er op zetten (heb er TomTom 5 maps op zitten) en dan de installer draaien ! Hij startte nu gewoon op !
Heb een Adapt AD-300 besteld, deze komt waarschijnlijk dinsdag binnen. Dus dan kan ik laten weten of hij werkt. (Daar ga ik natuurlijk wel vanuit !)
[ Voor 39% gewijzigd door Rickes op 04-03-2007 12:24 ]
Ja, dat kan ik bevestigenScipionyx schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:00:
Kan iemand dit ff testen/bevestigen aub?
[...]
Ik heb het hier over de HS-23.
Verwijderd
Hij zegt dat hij hem niet kan vinden terwijl alles wel netjes is aangesloten en geinstalleerd.
Alles werkte eerst perfect tot op een dag hij het ineens niet meer deed en had toen verder niks verandert
Iemand een oplossing?
ik maakt perfect contact met nokia pc suite.
als ik dan toepassingenbeheer open kan ik wel toepassingen installeren naar de telefoon toe maar ik kan ze niet meer verwijderen via dit programma.
zodoende zit ik nu met redelijk wat thema's op mijn telefoon die ik niet meer kan verwijderen.
iemand een oplossing hiervoor???
dank alvast
Is hier misschien iemand die de installer van 1.3.0en nog heeft? Zou geweldig zijn!
Lekker!
Applicaties verwijderen kun je via Menu->Tools->App. Mgr. op je telefoon.firefighter2 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:51:
iemand misschien een oplossing voor mijn probleempje?
ik maakt perfect contact met nokia pc suite.
als ik dan toepassingenbeheer open kan ik wel toepassingen installeren naar de telefoon toe maar ik kan ze niet meer verwijderen via dit programma.
zodoende zit ik nu met redelijk wat thema's op mijn telefoon die ik niet meer kan verwijderen.
iemand een oplossing hiervoor???
dank alvast
Eeh, restoren? Je bedoelt resetten (weer in originele staat herstellen).Napsju schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:13:
Mijn N73 is na een aantal vage spelletjes geinstalleerd te hebben een beetje van slag. Geen probleem, dacht ik, aangezien NSU (Nokia Software Updater) toch makkelijk alle firmware weer kan restoren. Dit heb ik al eens eerder gedaan met zowel mijn 6680 als N73. Nu heb ik net een update gedownload van de laatste NSU (1.3.20en) en heb nu het probleem dat ik niks meer kan restoren. Hij komt gewoon met de melding dat de software al up-to-date is en geen upgrade behoeft.
Is hier misschien iemand die de installer van 1.3.0en nog heeft? Zou geweldig zijn!
Resetten kan via *#7370#. Maak wel eerst een backup van belangrijke data enzo zodat je die na de reset weer kan restoren.
Verwijderd
Net even dane elec 2 gig besteld (mini-sd). Ik las dus dat er een adapter voor de stroom onderin de doos zit? Ik heb wel 5 van die "oude" laders. Die kan ik dus met die adapter ook gaan gebruiken?
Dus:
- Resolutie
- Bitrate (kbps), is nu 1008.
- Sampling freq., is nu 22050.
- Frame/Sec, is nu 25.
- Bitrate (kbps) voor het geluid, is nu 96.
En is de beste video codec MPEG-4? Of is een ander beter?
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Yep, adaptertje er in en dan kun je je oude type lader aansluiten als je wil.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 08:34:
Sinds dit weekend ook een N73, en heb van user Siezze hier al een en ander gekregen.
Net even dane elec 2 gig besteld (mini-sd). Ik las dus dat er een adapter voor de stroom onderin de doos zit? Ik heb wel 5 van die "oude" laders. Die kan ik dus met die adapter ook gaan gebruiken?
M'n N73 is branded, maar las paar pagina's terug dat het wel iemand was gelukt om met zijn branded N73 toch te updaten via NSU.
Toch maar een keer mailen naar de Nokia Service Center in Eindhoven. Hoelang het duurt voordat hun dat ding hebben geupdate.
Verwijderd
Voor niets gaat de zon op! (prijs is incl. BTW & verzending)Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:09:
jammer dat zo´n eenvoudig dingetje 15 euro kost..
Maar ik snap je punt
Verwijderd
Ja komt vaker voor, heb ik ook gehad erg irritant. Je moet alles van Nokia (PC suite + drivers) van je PC halen en de nieuwste downloaden en installeren, daarna werkt het weer! En wanneer hij connected is (optie PC suite op je tel selecteren) er vervolgens niet te veel aanzitten want die kabel aansluiting is vrij gevoelig en dan ben je die connectie zo weer kwijt (maar dan de boel niet weer verwijderen en opnieuw erop zetten, gewoon ff prutsen met die kabel en je tel)Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:30:
Op de een of andere manier heb ik problemen met het aansluiten van mijn mobiel op mijn pc met die bijgeleverde USB kabel.
Hij zegt dat hij hem niet kan vinden terwijl alles wel netjes is aangesloten en geinstalleerd.
Alles werkte eerst perfect tot op een dag hij het ineens niet meer deed en had toen verder niks verandert
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Dat standby gebeuren op de desktop van je foon. Maar vind die icoontje maar lelijk en ik heb dat ook helemaal niet nodig. Maar die eerste paar agenda punten vind ik dan weer wel erg handig.
Is het mogelijk met een tweakje die icoontje weg te krijgen? Maar wil eigenlijk wel die agenda punten blijven zien.
x
hebben jullie ook een beetje een gammel uitziend joystickje??
ik bedoel dat wanneer deze niet wordt bediend een beetje speling rondom heeft???
iemand hier al eens klachten over gehad of defect gehad.
telefoon is 4 dagen oud.
als anderen het niet hebben moet ik nl terug naar de winkel.
gr fire
Ook als ik per ongeluk op de rode knop druk na de telefoon van de toetsenblokkering te hebben gehaald zie ik nergens dat ik een oproep gemist heb. Er komt geen klein telefoontje meer te staan rechtsboven.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Bvd.
Prima.
Ik heb precies hetzelfde, erg matige kwaliteit, dat joystickje. Ik had toch iets meer verwacht hiervan.firefighter2 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:30:
klein vraagj',
hebben jullie ook een beetje een gammel uitziend joystickje??
ik bedoel dat wanneer deze niet wordt bediend een beetje speling rondom heeft???
iemand hier al eens klachten over gehad of defect gehad.
telefoon is 4 dagen oud.
als anderen het niet hebben moet ik nl terug naar de winkel.
gr fire
Verwijderd
edit: ik had een verkeerde quote gebruikt, ik reageer dus hierbij op de post van sunoke
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 21:40 ]
Verwijderd
ik heb dezelfde vraag, want de link in de OP is van toepassing op de oudere versie van SUPER.RommelD schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:18:
Weet iemand wat de juiste instellingen zijn voor het ripprogramma SUPER om een mooie rip te krijgen voor de N73?
Dus:
- Resolutie
- Bitrate (kbps), is nu 1008.
- Sampling freq., is nu 22050.
- Frame/Sec, is nu 25.
- Bitrate (kbps) voor het geluid, is nu 96.
En is de beste video codec MPEG-4? Of is een ander beter?
Het setting bestand wat je daar kunt downloaden is voor de oude versie..
Verwijderd
Zo snel deze Nokia reageerd , zo stabiel tie is en het joystickje voelt in het begin een beetje fragiel , maar het is uitermate functioneel ! Gewoon doen !
Verwijderd
Hij lijkt op het eerste erg gammel die joystick maar hij werkt nog steeds goed (sinds okt 2006)-ET- schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 07:13:
Nadat ik dit weekend mijn SPV C600 een wasmachine beurt heb gegeven, ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Nu is mijn oog op de N73 gevallen. Echter het grootste nadeel van mijn SPV was dat het joystickje slecht of bijna niet reageerde naar verloop van tijd (nee, dit is niet de reden dat hij gewassen is). Nu vroeg ik mij af, gezien de N73 ook zo'n joystickje heeft, of dit probleem zich bij de N73 ook voordoet?
* -ET- is er wel uit, denk ik
als ik bij toepassingen beheer blader door de geinstalleerde bestanden kom ik 10 keer een toepassing tegen met de naam: Search-localplugins-it versie 2.11 tegen
kan ik 9 van deze 10 toepassingen verwijderen?
waarvoor is deze toepassing??
gr marc
Verwijderd
Verwijderd
dat houdt verband met het zoekprogramma wat op de n73 zit. Kun je gewoon verwijderen en eventueel later ook weer downloaden en terugzettenfirefighter2 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:37:
[klein vraagje van deze kant,
als ik bij toepassingen beheer blader door de geinstalleerde bestanden kom ik 10 keer een toepassing tegen met de naam: Search-localplugins-it versie 2.11 tegen
kan ik 9 van deze 10 toepassingen verwijderen?
waarvoor is deze toepassing??
gr marc
Verwijderd
Ik haal de stekker er altijd uit door het volgende te doen:topper schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:50:
Ik heb 'm nu 4 dagen maar heb problemen met de hoofdtelefoon- en usb-aansluiting, krijg de kabel er erg moeilijk uit en nu doet nog maar één kant van de hoofdtelefoon het. bij mijn vorige nokia moest ik de stekker inknijpen als ik 'm van mijn telefoon wilde halen, dat hoeft nu niet meer??
- het toestel met het scherm naar boven houden.
- dan de stekker tenopzichte van de mobiel naar achter duwen
- dan gaat hij vanzelf los en hoef je helemaal niet te trekken
Heb ik trouwens uit de handleiding van mn oude K750i
Dit topic is gesloten.