Het Nokia N73 Topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 44.748 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Laat me raden, EA 3d games. Ligt dan niet aan je telefoon hoor :>
ThaFreak81 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:25:
werkt de N73 goed met de originele tomtom muis, neem aan van wel maar zag hem alleen niet in de openingspost erbij staan....
Chuckiej in "Het Nokia N73 Topic Deel 5"

Werkelijk waar 3 seconden zoekwerk |:(

[ Voor 72% gewijzigd door pagani op 26-02-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ahhh, why zijn veel java games die ik op me n73 instaleer maar voor de helft op t scherm te zien :|
Links boven, kan je ze normaal spelen, maar niet fullscreen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:56
Ik hoop dat ik goed genoeg gezocht heb in de meerdere topics so here goes:

Ik heb sinds vandaag een N73 Music Edition gekocht bij een Hi 50 Abbo van 1 jaar maar ik heb daar geen 2GB mini-SD kaartje bij gekregen. Dit terwijl er in de startpost staat dat dit wel moet gebeuren. Nou zijn mijn vragen:
Moet ik gewoon terug gaan naar de Hi-winkel? En
Waar kan ik nog meer "bewijs" vinden dat er een 2GB kaartje bij hoort? (Ik kan moeilijk zeggen dat een paar tweakers het gezegd hebben).

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen want ik vind t wel een btje zonde dat ik dan geen SD kaartje gekregen heb.

Bij voorbaat dank.

PS: Ik heb bij mijn aankoop geen enkele accessoire gekregen overigens: Geen "betere" headset (heb gewoon de normale) en geen geheugenkaartje. Ik vroeg aan de verkoper wat het verschil was tussen de normale en Music Edition en die zei dat er alleen wat extra software stond op de telefoon.

[ Voor 18% gewijzigd door tikkietrugjaap op 26-02-2007 17:53 ]

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het in een primafoon gekocht? Ik werk daar zelf namelijk en bij de ME editie zit geen 2gb kaartje idd. De n73 word idd geleverd met een ME doos, maar ook op de website kun je zien dat het kaartje er niet bijgeleverd word.

Wat games betreft moet je games hebben met een resolutie van 240x320, zoek daar maar eens op bij de bekende programs.

Iemand nog een idee waarom games zo schokkerig zijn? Ik draai dan ook echt alleen de game zelf _/-\o_ En nee het ligt niet aan de game want een maat van me met de k800i heeft het niet. |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Nee ik heb hem niet bij Primafoon gekocht maar bij een Hi-shop. Ik geloof dat dat 2 verschillende winkels zijn. Maar het is dus normaal dat er geen geheugenkaart en geen "betere" headset bij zit?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-12-2010
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:12:
Heb je het in een primafoon gekocht? Ik werk daar zelf namelijk en bij de ME editie zit geen 2gb kaartje idd. De n73 word idd geleverd met een ME doos, maar ook op de website kun je zien dat het kaartje er niet bijgeleverd word.

Wat games betreft moet je games hebben met een resolutie van 240x320, zoek daar maar eens op bij de bekende programs.

Iemand nog een idee waarom games zo schokkerig zijn? Ik draai dan ook echt alleen de game zelf _/-\o_ En nee het ligt niet aan de game want een maat van me met de k800i heeft het niet. |:(
bij de ME versie is steeds een 2 gig kaart standaard bij en ook een andere headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoe sluit je programma's echt helemaal af op de N73? Ik wil een filmpje bekijken maar dan zegt hij dat er teveel geheugen in gebruik is??

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:34:
Hoe sluit je programma's echt helemaal af op de N73? Ik wil een filmpje bekijken maar dan zegt hij dat er teveel geheugen in gebruik is??
langere tijd de menu-knop indrukken, dan zie je wat openstaat. Vandaar uit dan afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:08
tikkietrugjaap schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:51:
[...]
Waar kan ik nog meer "bewijs" vinden dat er een 2GB kaartje bij hoort? (Ik kan moeilijk zeggen dat een paar tweakers het gezegd hebben).

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen want ik vind t wel een btje zonde dat ik dan geen SD kaartje gekregen heb.
Bij mij zat het volgende in de doos:
  • N73 Music Edition
  • Accu
  • Oplader
  • Diverse boekjes
  • cd-rom
  • Afstandsbediening
  • Oordopjes
  • USB-kabel
  • Converter voor 'oude' Nokia opladers (sjeez, helemaal onderin!)
  • 2GB Mini-SD kaart
Heb de boekjes er nog eens op nagezocht, maar er staat inderdaad nergens in dat er een kaart bij hoort te zitten. Maar hij zat er echt in. Heb je wel _heel_ goed gekeken? Als hij er niet in zat en ze blijven bij de winkel volhouden dat hij er niet bijhoort, dan zou ik 'm terugbrengen (als dat nog kan tenminste) en een nieuwe bestellen. Ik heb 'm bij een webshop besteld en vooraf geinformeerd of de kaart erbij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PhilipsFan
Die oordopjes die erin zaten, waren dat andere dan bij de gewone N73 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30
tikkietrugjaap schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:51:
Ik hoop dat ik goed genoeg gezocht heb in de meerdere topics so here goes:

Ik heb sinds vandaag een N73 Music Edition gekocht bij een Hi 50 Abbo van 1 jaar maar ik heb daar geen 2GB mini-SD kaartje bij gekregen. Dit terwijl er in de startpost staat dat dit wel moet gebeuren. Nou zijn mijn vragen:
Moet ik gewoon terug gaan naar de Hi-winkel? En

Bij voorbaat dank.

PS: Ik heb bij mijn aankoop geen enkele accessoire gekregen overigens: Geen "betere" headset (heb gewoon de normale) en geen geheugenkaartje. Ik vroeg aan de verkoper wat het verschil was tussen de normale en Music Edition en die zei dat er alleen wat extra software stond op de telefoon.
Heb je wel een N73 ME, want de gewone N73 wordt tegenwoordig ook in zwart geleverd. Wat van teken heb je onder de rode toets dan? (een muzieknoot) Zo niet, dan heb je de gewone zwarte uitvoering. Waar geen 2GB mini-sd geheugenkaart bij zit.

PS: bij www.hi.nl heb ik effe gekeken voor jou. Maar dat is gewoon de zwarte uitvoering van de N73. Dus niet de Music edition.

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 26-02-2007 22:02 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
k heb een Probleem met mijn Nokia N73 Hij geeft om de haverklap de meling "toebehoren niet ondersteund" Ik kan op dat moment wel de gene die ik bel horen maar ze horen mij niet. Ik moet de telefoon dan opnieuw opstarten om hem weer aan het werk te krijgen.
Het probleem is ontstaan na het aansluiten van de headset.
Er blijft nu bij de toebehoren staan dat de koptelefoon in gebruik is..
Heeft iemand een idee?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet in de doos zitten vanaf Nokia.

Inhoud van het verkooppakket
Nokia N73 Music Edition
Nokia Batterij BP-6M (1100 mAH)
Nokia Lader AC-4
Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-23
Nokia Datakabel CA-53
CD-ROM: Nokia PC Suite & Adobe Photoshop Album Starter Edition
Gebruikersdocumentatie: Gebruikershandleiding, Beknopte handleiding, Aansluitingshandleiding en folder over extra toepassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 23:03

blaaat945

..?

pinokkia schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:59:
[...]

Heb je wel een N73 ME, want de gewone N73 wordt tegenwoordig ook in zwart geleverd. Wat van teken heb je onder de rode toets dan? (een muzieknoot) Zo niet, dan heb je de gewone zwarte uitvoering. Waar geen 2GB mini-sd geheugenkaart bij zit.

PS: bij www.hi.nl heb ik effe gekeken voor jou. Maar dat is gewoon de zwarte uitvoering van de N73. Dus niet de Music edition.
Volgens mij is er hier al eerder over gesproken in dit topic... de ME wordt zowel met als zonder 2 gig geleverd... dit staat op de doos vermeld...
ik heb vorige week ook de ME aangeschaft en bij stond op de de doos 'without mc'...

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo !!

Een dringende vraag, ik mag in april een nieuwe telefoon uitkiezen. Nu heb ik m'n oog laten vallen op de N95, schitterend apparaat maar de N73 is, naar mijn idee, ook een prima toestel en vele malen goedkoper. Wat raden jullie me aan? Gewoon wachten op de N95 en de prijs accepteren of een 1jarig abbo'tje met de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
sunoke schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:06:
Ik ben zelf niet zo onder de indruk van het tv kijken op de N73 via Orange. Baggerkwaliteit, en af en toe valt de verbinding weg. Dit kan liggen aan het feit dat Orange zegt dat ik op de plek waar ik het tv kijken geprobeerd heb geen UMTS beschikbaar is, maar de telefoon geeft aan dat ik via 3G verbonden ben met vol bereik (ik zit wel op zolder). Al met al niet iets waar ik 7,50 per maand voor over zou hebben.
Ik heb dat TV kijken in verschillende gebieden geprobeerd in de Randstad. Omgeving Den Haag kan ik probleemloos kijken zonder onderbrekkingen en omgeving Leiden heb ik wel last van die onderbrekkingen en dan valt de verbinding dus weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ik heb op de doos gekeken en er staat inderdaad w/o (without) miniSD. Ik heb echter wel een ME versie want onder mijn rode knop zit een knop met een muzieknoot.

Ik denk dat ik het gewoon laat zitten en een Hi Speed Mini SD van SanDisk koop voor 40euro.

Bedankt voor het advies in ieder geval.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
blaaat945 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:22:
[...]

Volgens mij is er hier al eerder over gesproken in dit topic... de ME wordt zowel met als zonder 2 gig geleverd... dit staat op de doos vermeld...
ik heb vorige week ook de ME aangeschaft en bij stond op de de doos 'without mc'...
Klopt inderdaad dat een paar pagina`s terug is besproken. 8)7 Bij mij zit er wel een mini-sd geheugenkaart erbij. Maar wel weer zonder adapter. Ik heb deze N73 ME vanaf 29-11-2006. Nu is mijn vraag aan de bezitters van de N73 ME (die N73 ME besteld hebben bij (www.2call.nl): hebben jullie met of zonder adapter geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:00:
@PhilipsFan
Die oordopjes die erin zaten, waren dat andere dan bij de gewone N73 zitten?
Ehm, ik heb geen idee, ik heb namelijk geen gewone N73 ;) Heb het nog niet eens uitgepakt. Het is gewoon een setje grijze oordopjes waar Nokia op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

tikkietrugjaap schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:35:
Ik heb op de doos gekeken en er staat inderdaad w/o (without) miniSD. Ik heb echter wel een ME versie want onder mijn rode knop zit een knop met een muzieknoot.

Ik denk dat ik het gewoon laat zitten en een Hi Speed Mini SD van SanDisk koop voor 40euro.

Bedankt voor het advies in ieder geval.
Ik heb precies hetzelfde, maar ik twijfel toch echt wel of het wel echt de ME is. Heel leuk en aardig dat er een muzieknootje staat, maar ik vind dit geen 100% bewijs dat het ook echt een ME is. voor hetzelfde geld zit er gewoon alleen een ME-cover omheen.
Als ik op de muzieknooit klik, kom ik wel in de muziekspeler, maar ik weet niet of dat bij de normale N73 ook is.

Onder de batterij staan ook enkele gegevens over de telefoon, bij mij is dat:
Model: N73-1 Type: RM-133

En na wat zoeken is dit volgens mij toch echt een gewone N73, met een ME hoesje.

Volgens mij is het toch de ME bij de normale versie zitten onder die knop snelkoppelingen en bij de ME de muziekspeler... :)
Echter ik had ook geen kaartje van 2gig. Heb er daarom gewoon 1 besteld voor 30 euro ofzo en dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit, aangezien de phone toch gratis was. :)

[ Voor 13% gewijzigd door eXe op 27-02-2007 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

RommelD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:37:
Is er nu al iemand over uit of het nog uit maakt welk mini-sd kaartje je koopt voor de N73? Dus dan vooral kijkend naar de snelheid. (merk je het met gebruik in je telefoon?)

En kan de N73 ook 4 gig mini-sd kaartjes aan? Dus deze:
http://www.supermemory.nl...bf4a241ab9eeb76c02442bd8c
Iemand enig idee?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
eXe schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:12:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, maar ik twijfel toch echt wel of het wel echt de ME is. Heel leuk en aardig dat er een muzieknootje staat, maar ik vind dit geen 100% bewijs dat het ook echt een ME is. voor hetzelfde geld zit er gewoon alleen een ME-cover omheen.
Als ik op de muzieknooit klik, kom ik wel in de muziekspeler, maar ik weet niet of dat bij de normale N73 ook is.

Onder de batterij staan ook enkele gegevens over de telefoon, bij mij is dat:
Model: N73-1 Type: RM-133

En na wat zoeken is dit volgens mij toch echt een gewone N73, met een ME hoesje.

Volgens mij is het toch de ME bij de normale versie zitten onder die knop snelkoppelingen en bij de ME de muziekspeler... :)
Echter ik had ook geen kaartje van 2gig. Heb er daarom gewoon 1 besteld voor 30 euro ofzo en dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit, aangezien de phone toch gratis was. :)
Ja ik ga dat nu ook doen. Ik denk er echter aan om Hi Speed Mini SD te nemen....of heeft dat geen meerwaarde? Iemand enig idee?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 15:51
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:45:
[...]

Ja ik ga dat nu ook doen. Ik denk er echter aan om Hi Speed Mini SD te nemen....of heeft dat geen meerwaarde? Iemand enig idee?
Heb geen bewijs of benchmarks maar ik zou zeggen dat het geen meerwaarde heeft. Ik vraag me af of de N73 de snelheid van standaard minisd kaartjes al volledig kan benutten, laat staan 'extra snelle'. Natuurlijk helpt het wel wanneer je hem vult via een cardreader of iets dergelijks maar denk niet dat je het verschil zal merken in het gebruik van je N73. (Heb zelf overigens een normale 2gig minisd kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe krijg je trouwens voor elkaar dat hij nieuwe woorden onthoud bij sms-en? Ik was gewend dat als je een woord zelf moet spellen bij T9 dat hij dat nieuwe woord ook onthoud, maar dat doet ie dus niet.

Verder ben ik ook gewend dat hij woorden die je vaak gebruikt, die onder één combinatie staan, bovenaan de lijst komen. Maar ik typ behoorlijk vaak 'al' en vrijwel nooit 'aj' en toch komt hij altijd aanzetten met aj als eerste, ook nadat ik iets van 100x achter elkaar al had getypt.

Dat zijn toch heel normale sms functies die je wel mag verwachten in een moderne telefoon, of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:45:
[...]

Je hebt geen ME. Nokia had een fout gemaakt met het verpakken van de zwarte N73 want ze hebben hem perongeluk in een ME doos gedaan ipv een Normale doos. Je kan even je firmware erop na kijken en kijken in de ts of je een van de ME firmwares hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

m0ridin schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:58:
[...]

Heb geen bewijs of benchmarks maar ik zou zeggen dat het geen meerwaarde heeft. Ik vraag me af of de N73 de snelheid van standaard minisd kaartjes al volledig kan benutten, laat staan 'extra snelle'. Natuurlijk helpt het wel wanneer je hem vult via een cardreader of iets dergelijks maar denk niet dat je het verschil zal merken in het gebruik van je N73. (Heb zelf overigens een normale 2gig minisd kaart).
Jij heb dus geen vertragingen gemerkt met gebruik van data vanaf het kaartje ipv van het intern geheugen van de telefoon?

En weet jij of de n73 de 4 gig kaartjes ondersteunen? (alle episodes van Futurama op je telefoon is natuurlijk erg fijn bij bushaltes _/-\o_ )

Beetje lopen zoeken op het net en krijg nog niet echt een eenduidig antwoord of 4 gig werkt. Bij 1 meisje faalde het en hier: http://forums.mobymemory....ForumID=82&MessageID=5208
zeggen ze dat het moet werken omdat het ook bij de 6280 werkt.

Echter hier:
http://forums.mobileburn....thread.php?t=19225&page=2
wordt verteld dat het niet werkt omdat de 4 gig kaartjes SDHC zijn en dat die niet compatible zijn met oude kaarten en apparaten.

Dus... wieowie heeft het getest of kan het testen of het werkt? O-) _/-\o_ :D

[ Voor 25% gewijzigd door RommelD op 27-02-2007 15:15 ]

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zo, gister me Black N73 in ontvangst mogen nemen :P
Zat in een Music Edition doosje, maar was niet een ME uitvoering helaas (was verkeerd verpakt ofzo). Wel een 2Gig kaartje (incl sd-adapter) voor E14 erbij genomen :)

Anyway, mijn eerste indrukken:
- wat is dat ding traaaaaaaaaag!!! Veel trager dan mijn 6280. Duurt soms echt seconden om een menuutje te openen.. (iemand nog tips? kon niks vinden in de startpost)
- geen toetsenblokkering..??? (opgelost dmv de FAQ ;) )

-maybe to be continued- :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 08:55
Ben misschien ook van plan de N73 Black aan te schaffen, dit omdat ik mijn abbo weer kan verlengen. Ik twijfel tussen de N73 en de K800i. Is de N73 echt zo traag, met opstarten, menu's en een nieuw SMS bericht openen? Als hij echt zo veel trager is kan ik beter voor de K800i gaan denk ik, dan vooral omdat hij sneller is?
Mijn vraag: Is de telefoon echt zo sloom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 11:35

rCk

VeeGee schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:15:
Ben misschien ook van plan de N73 Black aan te schaffen, dit omdat ik mijn abbo weer kan verlengen. Ik twijfel tussen de N73 en de K800i. Is de N73 echt zo traag, met opstarten, menu's en een nieuw SMS bericht openen? Als hij echt zo veel trager is kan ik beter voor de K800i gaan denk ik, dan vooral omdat hij sneller is?
Nee mijn vader heeft er een en het valt reuze mee

Daarintegen heb ik een k800i, en ik vind die veel handiger in gebruik. Verder kan je als je de k800i na 1 februari en voor een bepaalde datum, vér na deze week. Het aankoopsbewijs + die waardebon van de sony ericsson site halen en een gratis 1 gigabyte kaartje krijgen, wat ook mooi is.
(Voor bon te bekijken ga naar de site van de k800i en scroll wat naar beneden voor die actie.)

Dus n73 valt reuze mee qua snelheid/sloomheid , weet niet hoe dat zit als er dus een kaartje ingeplaatst is maar dat weten de anderen wel, maar waar ik voor koos : k800i (daarbij zit ook het m2 geheugen wat het nieuwe snelle geheugen is, net zoals eerdere K series met nieuw geheugen kwam)

Maar de n73 is daarintegen, voor de zakelijkere personen handiger. (Met oog op sommige zakelijke functies die er ook op zitten, overigens niet van levensbelang)

De rest die zelf een n73 hebben kunnen nog wat toevoegen aan wat ik net had vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
WTF, als ik themes er op wil zetten krijg ik nu elk x certificaat fout, neem contact op met de leverancier ?????

Iemand die hier wat op tegen heeft, geen een theme krijg ik er meer op. Vroeger ging het goed, heb toen paar gewist en nu krijg ik er geen een meer op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik heb de N73 nu een week en tot nu toe bevalt hij prima. Ook qua snelheid waar ik e.e.a. over heb gehoord. Ik was ook bang dat hij erg traag zou zijn, maar het valt me mee (ik heb de eerste firmware versie zelfs). Misschien komt het ook omdat ik een MDA Vario had en die 'snelheid' gewend was. Verder heb ik wel wat 'hickups' met de datakabel die slecht contact maakt (hier hebben meer mensen last van lees ik). Als ik de telefoon gewoon oppak met de kabel erin geeft Windows aan dat ie los of vast gekoppeld wordt.

Nu heb ik nog wel 2 vragen:

1) Ik gebruikte een minisd kaartje met wat muziek en fotos erop. Toen ik die er voor het eerst in deed, scande hij automatisch naar media. Nu heb ik een nieuw geheugenkaartje en alles van de oude kaart hierop gezet, maar foto's verschijnen niet in de Galerij. Hoe kan ik hem opnieuw laten scannen naar media op m'n geheugenkaart? Vind dit een beetje knullig, maar kan nergens een optie hiervoor vinden :/

2) Hoe kan ik smsjes van mijn MDA Vario met WM5 naar de N73 overzetten?

Ik heb de volgende software uitgeprobeerd: Jeyo Mobile Extender voor WM5 en de beta versie voor Symbian OS. Het probleem met de laatste versie is dat hij meteen verlopen is, ik krijg dus geen mogelijkheid tot een trial o.i.d. De WM5 versie haalt wel netjes de smsjes binnen, maar ik kan er vervolgens vrij weinig mee.
Verder heb ik wel software gezien waarmee je smsjes naar text bestanden kan exporteren, maar ik wil ze dan graag naar de N73 importeren en voor dat laatste heb ik niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik mag mij nu een trotse eigenaar van de Nokia n73 noemen. Ik ben van plan er een 2GB mini sd kaart bij te kopen en vraag me nu één ding af. Ik wilde een Sandisk miniSD 2GB kaart kopen, tot ik de Sandisk miniSD Ultra II 2 GB tegenkwam. Nou is de vraag of ik er veel profijt van zal hebben als ik de Ultra kaart koop, of is dit verschil nauwelijks of niet merkbaar t.o.v. de 'gewone' kaart?

Vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:15:
ik vind het wel mee vallen . en anders ga je naar de winkel en probeer je het voor je juiste foon neemt .vind hem niet zo traag valt best mee .alleen het opstraten duurt ff maar dat is normaal bij deze foon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
De k800i is een featurephone, geen smartphone. Wat betreft de 1gb kaart die je bij die telefoon kunt krijgen na wat papieren rompslomp: in het k800 topic zegt men dat dit nog wel even kan duren. En M2 is alleen te gebruiken op Sony producten, mini SD is een standaard die door meer fabrikanten ondersteund wordt.

Mijn ervaring met de N73 qua sloomheid: Ik vind de telefoon snel genoeg. Voor deze telefoon heb ik gebruik gemaakt van wat andere smartphones, en deze valt me in vergelijking qua snelheid niet tegen. Wel vind ik de manier van contacten selecteren wat omslachtiger dan in WM5 voor de smartphone: daar kun je vanaf je today scherm gewoon voor kees 5337 invoeren, en meestal is die naam dan al bij het tweede teken in je lijst met matches zichtbaar. Die selecteren en bellen maar... Op de N73 is dat wat omslachtiger: of het nummer draaien, of Contacts opstarten en daar met 2x5, 2x3, 2x3, 4x7 kees intypen en dan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Ik ben hiervoor een programma'tje tegengekomen dat precies datzelfde kiesgedrag als van WM5 nabootst op een Symbian. Alleen waar...... Ik ga vandaag wel even zoeken.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:49
Elk moment kan mijn Nokia N73 afgeleverd worden door AMP Pakketservice. Heb 'm bij Hi besteld..top die 24-uurs levering! De tijdsindicatie van aflevering lag tussen 8:44 en 11:44, dus ze kunnen elk moment op de stoep staan! Can't wait! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
  • Laatst online: 07:56
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:36:
Ook ik mag mij nu een trotse eigenaar van de Nokia n73 noemen. Ik ben van plan er een 2GB mini sd kaart bij te kopen en vraag me nu één ding af. Ik wilde een Sandisk miniSD 2GB kaart kopen, tot ik de Sandisk miniSD Ultra II 2 GB tegenkwam. Nou is de vraag of ik er veel profijt van zal hebben als ik de Ultra kaart koop, of is dit verschil nauwelijks of niet merkbaar t.o.v. de 'gewone' kaart?

Vriendelijke groet
In de N73 merk geen verschil in snelheid tussen de miniSD en de miniSD Ultra II. Je merkt alleen het veschil als je de kaartjes in een cardreader gebruikt. Een miniSD Ultra II werkt dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

People in de startpost staat vermeld dat je via www.ownskin.com heel makkelijk thema's kan installeren maar ik denk dat je er ook even bij moet zetten dat je via deze site ook in 3 stappen je EIGEN FULLSCREEN WALLPAPER kan maken.

ff 1 seconden aanmelden, werkt echt superfijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Voor de mensen met een oude branded firmware, het lijkt erop dat de nieuwe Nokia Software Updater wel branded firmwares kan upgrade. Met de vorige versie kreeg ik vooralsnog een melding dat er geen firmware beschikbaar is, met de nieuwe versie krijg ik echter gewoon de nieuwste firmware.

Ik ga even mijn spul backuppen en daarna de firmware update.
Update volgt.

Edit:
Zojuist gelukt.
Had nog de eerste firmware, heb nu de laatste firmware (3.0704.1.0.1). Tevens unbranded.

[ Voor 13% gewijzigd door DarkFire1985 op 28-02-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Heersch :) Ga ik ook meteen even doen!

Is er nog steeds niemand die kan bevestigen of de 4 gb kaartjes werken?

Net op de nokia site gevonden:

Q: What size Mini SD card should I use for my Nokia N73 ?

A: Nokia N73 supports up to and including 2 GB mini SD cards only.

Ga denk ik dan toch voor een ultra versie van de 2 gb. Is toch lekker dat ie 9 mb/s leest en 10 mb/s schrijft ipv 4 mb/s voor beide. (ondanks dat de prijs bijna het dubbele is)

[ Voor 60% gewijzigd door RommelD op 28-02-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

DaannO schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:50:
[...]

Je hebt geen ME. Nokia had een fout gemaakt met het verpakken van de zwarte N73 want ze hebben hem perongeluk in een ME doos gedaan ipv een Normale doos. Je kan even je firmware erop na kijken en kijken in de ts of je een van de ME firmwares hebt. :)
Nou heb ik ook gister mijn N73 ME binnen gehad, er zat ook geen MiniSD bij, op de verpakking staat bij het IMEI nummer: Benelux ME w/o MiniSD. Ook heb ik de eerste ME software bijgeleverd. Er zijn dus inderdaad versies zonder MiniSD erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb 'm binnen! Keek meteen naar Firmware en dat is versie 3.0638.0.0.1
Hij is wel branded (C5.02) maar ik kan 'm dus toch updaten?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Laatst online: 18-02 07:51
Rivanov schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:00:
Ik heb 'm binnen! Keek meteen naar Firmware en dat is versie 3.0638.0.0.1
Hij is wel branded (C5.02) maar ik kan 'm dus toch updaten?
Ik heb mijn branded net geupdate, ik zou zeggen probeer het en je ziet het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10 09:54

PQR

probeer m'n firmware te updaten, maar steeds als ik de firmware checker opstart, wordt de verbinding met mijn telefoon verbroken. heb net op aanraden van nokia ( het update programma kwam daar mee) de nieuwste pc suite geinstalleerd.

heb mijn firmware tot nu toe altijd zonder problemen zelf kunnen flashen. meer mensen die dezelfde problemen hebben?

het rare is ook dat als ik de firware checker weer afsluit, de verbinding met de telefoon na een minuutje of zo weer zelf in de benen komt.

[ Voor 16% gewijzigd door PQR op 28-02-2007 12:10 ]

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bij mij ziet hij nog geen Update. Later nog maar 's kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn N73 TOMTOM geinstalleerd. Nu moet ik een gps-ontvanger hebben. Welke is goed, wat kost deze en waar haal ik deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Ik heb voor 65 euro (excl. thuislader) de Sirf3 ontvanger van TomTom bij de PDA wereld in Baarn gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://www.pda-wereld.nl/shop/images/TomTom%20MKII.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand ervaring met de Apacer 2gb MiniSD? Die staat namelijk niet in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn abonnement verlengen en daarbij een nieuwe telefoon kiezen,
mijn oog viel op de N73 en ik ben van plan deze te gaan bestellen, mede dankzij de info in de openingspost hier..super!
Ik heb alleen de volgende vraagjes:

- Ik verleng bij T-Mobile, zitten op deze telefoon logo's als ik hem krijg..en zo ja, waar? of evt. foto..
- Is de software die erop zit T-Mobile branded?, en is deze firmware dus niet te updaten..?

alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:43:
Ik kan mijn abonnement verlengen en daarbij een nieuwe telefoon kiezen,
mijn oog viel op de N73 en ik ben van plan deze te gaan bestellen, mede dankzij de info in de openingspost hier..super!
Ik heb alleen de volgende vraagjes:

- Ik verleng bij T-Mobile, zitten op deze telefoon logo's als ik hem krijg..en zo ja, waar? of evt. foto..

alvast bedankt:)
voorkant: tussen het scherm en het toetsenbord in
achterkant: bovenaan de lens cover

* Is er trouwens al iemand die werkende IR remote software heeft gevonden voor de n73? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Voor alle mensen bij wie de PC niet helemaal meewerkt bij het updaten van de software:

(Is ergens eerder in dit topic al eerder genoemd, maar ik had er toen ook overheen gelezen :p )

- Verwijder ALLE (dus ook de Cable driver enzo) software van nokia d.m.v. Configuratiescherm - Software.
- Installeer Nokia Software Updater en Nokia PC Suite opnieuw.
- Update beide programma's.
- Wees er zeker van dat je maar een en dezelfde USB slot gebruikt.

Nu zou de Nokia Software Updater het goed moeten doen. N.B. sluit je telefoon pas aan op je kabel op het moment dat de Software Updater daarom vraagt!

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:39:
:O Nu heb ik dus alles overgezet naar mijn nieuwe geheugenkaart, thema's die ik via mij own skin heb gedownload staan er echter niet meer op, kan ik tenminste niet vinden.
Nu heb ik geprobeerd ze opnieuw te downloaden maar nu geeft hij bij het installeren als hij in principe helemaal klaar is aan KAN NIET INSTALLEREN. Wat is dit nu weer???? Moet ik iets aanpassen aan de geheugenkaart nu? maakt echter geen verschil of ik hem nu opsla op de geheugenkaart of op de telefoon zelf. Iemand die weet hoe het kan? het lukte me voordat ik de kaart omzette prima
Ik heb dat dus ook, hoe kan dit en kan iemand ons helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:03
Iemand een idee waar je losse beeldschermpjes kunt bestellen ?
Mijne heeft het niet overleefd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
roma0803 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 06:55:
Ik ben hiervoor een programma'tje tegengekomen dat precies datzelfde kiesgedrag als van WM5 nabootst op een Symbian. Alleen waar...... Ik ga vandaag wel even zoeken.
Daar zou ik je erg dankbaar voor zijn. Heb de N73 nu een paar dagen en bevalt goed, maar een paar dingen mis ik echt t.o.v. mijn 6230:
  • Snelzoeken van contacts (waar jouw programma hopelijk een oplossing voor is)
  • Automatisch vergrendelen van toetsenbord (gebruik nu autolock, dat werkt goed)
  • Zelf toevoegen van voice tags. Dat voicedialling systeem is erg mooi maar werkt alleen goed met Engelse uitspraak
  • Een goede kalender. Zelfs mijn 6230 gaf de leeftijd van iemand aan bij een verjaardag. Tevens erg onhandig dat je een memo niet kunt laten herhalen, dat wil alleen bij afspraken. AquaCalendar geprobeerd, maar die was ook niet handig. Ik wil gewoon graag een kalender zoals op die vorige generatie Nokia's
  • Timed profiles. Hier zal vast wel een applicatie voor zijn, weet iemand daar iets van?
Lijkt heel negatief, maar ik vind het echt een super telefoon verder. Snelheid is prima, al is ie niet zo snel als een 'normale' telefoon. Maar die mooie spellen en relatief goede camera en scherm maken veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Ga gewoon naar de winkel en kopen met die handel. Je oude tel kan je gewoon via V&A of Marktplaats verkopen. GoT is geen ruilforum!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:37:
[...]

Ik heb dat dus ook, hoe kan dit en kan iemand ons helpen
Dat had ik ook toen ik van geheugenkaart wisselde, je thema staat er dan nog op, maar hij leest hem niet daarom kan je hem niet weer opnieuw installeren. probeer hem te vinden in toepassingsbeheer en hem te wissen en dan moet je hem als het goed is weer erop kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
PQR schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:08:
probeer m'n firmware te updaten, maar steeds als ik de firmware checker opstart, wordt de verbinding met mijn telefoon verbroken. heb net op aanraden van nokia ( het update programma kwam daar mee) de nieuwste pc suite geinstalleerd.

heb mijn firmware tot nu toe altijd zonder problemen zelf kunnen flashen. meer mensen die dezelfde problemen hebben?

het rare is ook dat als ik de firware checker weer afsluit, de verbinding met de telefoon na een minuutje of zo weer zelf in de benen komt.
Ik heb de N73 van mijn baas een aantal keer geupdate via NSU, maar daarbij heb ik gemerkt dat het normaal is dat - tijdens het updateproces - de verbinding met Nokia PC Suite wordt verbroken. Ik doe het als volgt: eerst schakel ik de bluetooth op de N73 uit (is namelijk automatisch verbonden met de pc via bluetooth) en wacht ik tot de PC Suite de verbinding daadwerkelijk verbroken heeft. Vervolgens start ik NSU en sluit ik, nadat NSU daarom gevraagd heeft, de N73 aan middels de USB-kabel. De N73 wordt nu door PC Suite herkend en daarmee verbonden. Vervolgens ga ik verder met NSU en wordt de verbinding met PC Suite dus automatisch verbroken. Het update-proces gaat nu wel gewoon verder en de N73 wordt ook als zodanig door NSU herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanavond mijn Nokia N73 in bezit gekregen. Eerste indruk: WOW. Mooi apparaat, lekker groot, helder beeldscherm, ongekende mogelijkheden.

Nu heb ik een vraagje aan de doorgewinterde internetters op hun N73. Ik heb een PIT abo bij T-Mobile en wil dus lekker internetten en msn-en. Ik heb uit de startpost Windows Live Messenger gevist, en draait als een tierelier. Maar welke webbrowser gebruiken jullie? Ik heb nu eens een halfuurtje zitten surfen met de ingebakken webbrowser en die valt me helemaal niet tegen. Maar hoor ook goede verhalen over Opera. Wat is in het kort de meerwaarde om bijvoorbeeld over te stappen van standaard naar Opera?

Alvast bedankt voor jullie input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 11:06
Hmm iemand met een branded phone tegenwoordig al geprobeerd te updaten met de NSU?
Kreeg vandaag de melding dat ik de laatste firmware gewoon kon updaten.
En jawel hoor... Keurig nieuwe firmware.
Heb nu deze..

V 3.0704.1.0.1
19 - 01 - 2007
RM - 133
Nokia N73 (57.01)

Unbranden hoeft dus blijkbaar ook niet meer...

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:45:
Heb vanavond mijn Nokia N73 in bezit gekregen. Eerste indruk: WOW. Mooi apparaat, lekker groot, helder beeldscherm, ongekende mogelijkheden.

Nu heb ik een vraagje aan de doorgewinterde internetters op hun N73. Ik heb een PIT abo bij T-Mobile en wil dus lekker internetten en msn-en. Ik heb uit de startpost Windows Live Messenger gevist, en draait als een tierelier. Maar welke webbrowser gebruiken jullie? Ik heb nu eens een halfuurtje zitten surfen met de ingebakken webbrowser en die valt me helemaal niet tegen. Maar hoor ook goede verhalen over Opera. Wat is in het kort de meerwaarde om bijvoorbeeld over te stappen van standaard naar Opera?

Alvast bedankt voor jullie input.
hoe heb je dat msn gefixt? gewoon met betaalde abo? eerst kon je die software gewoon gebruiken, nu moet je toch speciaal abonnement fixxen?

ennuh qua browser, ik gebruik gewoon de ingebouwde - beperkingen hiervan hebben wat mij betreft vooral te maken met algehele performance beperkingen van de n73 - echt multitasken en -vensteren zit er gewoon niet lekker in (maar het blijft ook een mobiel) - ik zou zeker opera een kans geven als je er over in zit, hoor daar goede dingen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
DaannO schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:50:
[...]

Als ik *#0000# doe krijg ik het volgende te zien:

V3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (02)

Volgens mij is dat wel een ME Editie hoor.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn Nokia N73 ME uitgepakt maar tot mijn verbazing zit er geen miniSD bij.

firmware versie:

v3.0705.1.0.31
26-01-2007
rm-133
nokia n73 (02)

Op de site waar ik het toestel heb besteld staat er duidelijk bij dat het toestel met miniSD kaart wordt geleverd.

http://www.algebeld.nl/in...ID=54&BrandTypeColour=170

Heb ik iets gemist, of zijn ze gewoon vergeten de miniSD erbij te leveren, op de doos staat wel benelux ME w/o miniSD. Ik begrijp het niet meer helemaal, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:52:
Ik heb net mijn Nokia N73 ME uitgepakt maar tot mijn verbazing zit er geen miniSD bij.

firmware versie:

v3.0705.1.0.31
26-01-2007
rm-133
nokia n73 (02)

Op de site waar ik het toestel heb besteld staat er duidelijk bij dat het toestel met miniSD kaart wordt geleverd.

Heb ik iets gemist, of zijn ze gewoon vergeten de miniSD erbij te leveren, op de doos staat wel benelux ME w/o miniSD. Ik begrijp het niet meer helemaal, iemand een idee?
Als jij hem besteld hebt MET miniSD kaartje dan hoor je die ook te krijgen, ongeacht wat er op de doos staat.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Krijg ik gister de melding, onvoldoende geheugen vrij voor het ontvangen van SMS-bericht....? Waar slaat dat op!! Het was niet dat ik smsjes moest verwijderen, nadat ik ze er allemaal had uitgegooit kreeg ik de melding nog... Moest ik weer applicaties afsluiten, er draaide er maar 1, search... Hoevel geheugen is er nodig om een SMSje te ontvangen :?

Vind dat wel een beetje slecht eerlijk gezegd :(

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia

firmware versie:

v3.0705.1.0.31
26-01-2007
rm-133
nokia n73 (02)

Effe gewoon bellen naar algebeld.nl en uitleggen dat je geen mini-sd geheugenkaartje heb gekregen. Uit mijn ervaring met die webshop. Doen ze niet moeilijk daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
roma0803 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 06:55:
Dit misschien: http://www.bermin.net/mobytoday.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

firmware versie:

v3.0705.1.0.31
26-01-2007
rm-133
nokia n73 (02)

w/o = without = zonder

Dus: Benelux ME zonder MiniSD

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Een vraagje, hebben meer mensen het dat wanneer ze een persoon bellen ze continu een geluid horen? De omschrijving is wat moeilijk, zeg maar een zachtere versie van het geluid dat je krijgt wanneer je gebeld wordt of een sms krijgt en je telefoon ligt naar electronische apparatuur, zover ik weet is dit een ontvangstfrequentie geluid.

Had hier bij mijn vorige telefoon (d600) geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Paar dagen geleden klaagde ik dat mijn N73 nogal traag was. Na het toepassen van een andere theme (dan de standaard groene die geselecteerd is) lijkt ie iets sneller, qua opbouw van menuus e.d. Klinkt misschien vaag, maar ga maar s een menu openen, sluiten, (ander) menu openen e.d. Net of je vista op een P II draait ;)

En klopt het dat het "next"-knopje op de standaard bijgeleverde koptelefoon het niet doet? Volume doet het wel, maar ik kan niet skippen..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Laatst online: 06-06 15:12
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar is het mogelijk dat de N73 in de toekomst wel A2DP-compatible wordt, d.m.v. een softwareupdate o.i.d.? Dan heb ik het over een N73 die nu al in het bezit is, niet over evt. latere versies ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
macmouse schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:21:
Iemand een idee waar je losse beeldschermpjes kunt bestellen ?
Mijne heeft het niet overleefd !
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=2241

Of bedoel je iets anders?

Hier zijn iig veel onderdelen te verkrijgen voor je N73:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=868&gid=2

(Voor alle duidelijkheid: Heb nog nooit besteld bij ze, dus kan je nix garanderen over leverbetrouwbaarheid!)

[ Voor 28% gewijzigd door BvdH op 01-03-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Holy crap he. Die gasten hebben gewoon genoeg onderdelen (lijkt het) om een complete N73 in elkaar te zetten. Wist helemaal niet dat onderdelen los verkocht werden joh. Handig.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
BvdH schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:46:
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar is het mogelijk dat de N73 in de toekomst wel A2DP-compatible wordt, d.m.v. een softwareupdate o.i.d.? Dan heb ik het over een N73 die nu al in het bezit is, niet over evt. latere versies ervan!
Ik heb een N73 aangeschaft ten gunste van een 6233. Die laatste is recentelijk dmv een firmware update voorzien van A2DP, ik gok erop dat ze dat ook met de N73 gaan doen (en zeker met de music edition, hey wat is nu een music edition zonder draadloze hoofdtelefoon?) Hopelijk doen ze ook meteen dat andere protocol voor de bediening van de mediaspeler (AVRCP).

Ik heb een Plantronics Pulsar 590 bluetooth draadloze hoofdtelefoon, die wil ik dan gaan gebruiken. Het werkt nu al met een SonyEricsson W710i, inclusief bediening. SonyEricsson is daar toch wat sneller mee dan Nokia blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vandaag een Apacer 2gb MiniSD kaartje gekocht. Heerlijk veel ruimte nu! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:39

DancePlaza

ninja

BvdH schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:47:
[...]

http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=2241

Of bedoel je iets anders?

Hier zijn iig veel onderdelen te verkrijgen voor je N73:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=868&gid=2

(Voor alle duidelijkheid: Heb nog nooit besteld bij ze, dus kan je nix garanderen over leverbetrouwbaarheid!)
heb al verschillende onderdelen bij ze besteld wel goede ervaringne met hun :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwam de volgende site tegen, met een top 10 van gratis programma's voor symbian 3rd edition..misschien wel handig:

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assass schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:43:
[...]

hoe heb je dat msn gefixt? gewoon met betaalde abo? eerst kon je die software gewoon gebruiken, nu moet je toch speciaal abonnement fixxen?

ennuh qua browser, ik gebruik gewoon de ingebouwde - beperkingen hiervan hebben wat mij betreft vooral te maken met algehele performance beperkingen van de n73 - echt multitasken en -vensteren zit er gewoon niet lekker in (maar het blijft ook een mobiel) - ik zou zeker opera een kans geven als je er over in zit, hoor daar goede dingen over
Hoi, ik heb de Windows Live Messenger link uit de startpost gebruikt. Dit in combinatie met mijn Pocket Internet Totaal abonnement bij T-Mobile (9,50 euro per maand, onbeperkt en zonder datalimiet) en het werkt prima. Volgens mij kost het verder niks extra als alleen je GPRS/UMTS verbinding.

Als er iemand is die me kan verbeteren hou ik me aanbevolen!

EDIT: Deze link dus: link uit de startpost

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:50:
[...]

Effe gewoon bellen naar algebeld.nl en uitleggen dat je geen mini-sd geheugenkaartje heb gekregen. Uit mijn ervaring met die webshop. Doen ze niet moeilijk daarover.
Klopt heb gisteren een mail gestuurd en de miniSD wordt nageleverd, prima service. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:23

Fjeze

AllesPerfect!

Heeft iemand dit programma al getest? is denk ik toch wel een uitkomst voor de telefoon!
Vervult een optie die door veel mensen volgens mij toch wel gemist wordt.
ik hoop morgen (anders na het weekend pas :() mij N73 ME binnen te krijgen, dus kan het helaas nog niet zelf uit proberen.
Kunnen jullie nog meer programma's aanraden?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tikkietrugjaap schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:19:
Holy crap he. Die gasten hebben gewoon genoeg onderdelen (lijkt het) om een complete N73 in elkaar te zetten. Wist helemaal niet dat onderdelen los verkocht werden joh. Handig.
Hier nog een zeer uitgebreid en duidelijk filmpje over hoe je hem uit elkaar kunt halen. Weet niet zeker of het al in dit topic is gepost. Zo ja; sorry voor de dubbelpost.

LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervangils
  • Laatst online: 19-06-2014
Iemand misschien een idee hoe ik snel mijn RSS feeds van mijn mac naar de N73 kan zetten? (geen zin om 25 keer een url in te typen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
N-E-R-D schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:52:
[...]

Heeft iemand dit programma al getest? is denk ik toch wel een uitkomst voor de telefoon!
Vervult een optie die door veel mensen volgens mij toch wel gemist wordt.
ik hoop morgen (anders na het weekend pas :() mij N73 ME binnen te krijgen, dus kan het helaas nog niet zelf uit proberen.
Kunnen jullie nog meer programma's aanraden?
Bij mij deed ie helemaal niks (N73 Music Edition, nieuwste firmware)

Ik gebruik nu de volgende programma's regelmatig:
  • Autolock (automatische toetsvergrendeling)
  • Handy Taskman (betere task manager dan de originele)
  • Y-Browser (betere file browser dan de originele)
  • Calcium (betere rekenmachine dan de ingebouwde)
Programma's waar ik nog niet over uit ben: Papyrus en AquaCalendar. Ik zoek naar een uitgebreidere kalender dan de ingebouwde (die is nogal spartaans) maar AquaCalendar is me veel te onoverzichtelijk. Papyrus lijkt beter, maar ik heb 'm nog maar net.

Ik zoek nog naar een programma om het zoekgedrag in de telefoonlijst weer 'normaal' te maken en een dingetje voor timed profiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb pas geleden de Nokia N73ME gehaald en heb een paar vraagjes. Ik heb de antwoorden op deze vragen niet kunnen vinden dus ik doe het maar hier.

1. Ik ben niet zo tevreden met de headset/oordopjes die ik bij deze telefoon heb gekregen, aangezien ik gewend ben aan Shure in-ear dopjes. Bestaat er een mogelijkheid om mijn huidige oordopjes te gebruiken op de N73? Zo ja, hoe?

2. Ik zit er aan te denken een TomTom pakket aan te schaffen, maar ik vind ze inclusief de GPS ontvanger aan de dure kant. Is er een mogelijkheid om TomTom te gebruiken op mijn nokia zonder zo een GPS ding?

3. Tot slot een makkelijke/domme vraag, bestaat er een mogelijkheid om de kleur van de letters/cijfers tijdens een smsje te veranderen? Ik tik nu namelijk grijs/zwart tegen een zwarte achtergrond en dat leest soms irritant.

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen klaagt over een langzame N73.
Misschien handig om te vermelden, dat Symbian based telefoons niet al te snel zijn tegenover de Samsung d900 ofzo. Ik had een LG SL55 en die was behoorlijk wat sneller als mijn N6600 en N73, dat had ik ook wel verwacht, maar de SL55 is gewoon een bagger toestel vanwege de beperkte functies :)

S200 is die van LG, ofzoiets.

-Edit 4-

S5200 :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Ik heb voor mijn gewone N73 een hd-41 gekocht via eBay. Dit is een afstandsbediening met een standaard 3.5 mm jack. Een aanrader wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:21:
Hey ik heb pas geleden de Nokia N73ME gehaald en heb een paar vraagjes. Ik heb de antwoorden op deze vragen niet kunnen vinden dus ik doe het maar hier.

1. Ik ben niet zo tevreden met de headset/oordopjes die ik bij deze telefoon heb gekregen, aangezien ik gewend ben aan Shure in-ear dopjes. Bestaat er een mogelijkheid om mijn huidige oordopjes te gebruiken op de N73? Zo ja, hoe?
Nokia AD-41, die zat er bij mijn N73 Music Edition gewoon bij in. Is een afstandbediening met play/stop/next/prev/volume/bellen. Past een normaal setje oordopjes aan.
2. Ik zit er aan te denken een TomTom pakket aan te schaffen, maar ik vind ze inclusief de GPS ontvanger aan de dure kant. Is er een mogelijkheid om TomTom te gebruiken op mijn nokia zonder zo een GPS ding?
Wat precies wil je er dan mee doen? Tomtom loopt wel zonder gps-muis, maar dan kun je alleen de kaarten bekijken. Navigeren lukt dan natuurlijk nooit.
3. Tot slot een makkelijke/domme vraag, bestaat er een mogelijkheid om de kleur van de letters/cijfers tijdens een smsje te veranderen? Ik tik nu namelijk grijs/zwart tegen een zwarte achtergrond en dat leest soms irritant.
Je kunt toch een ander theme kiezen? 'Stave' heeft zwarte letters op een groene achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:32:
Ik heb voor mijn gewone N73 een hd-41 gekocht via eBay. Dit is een afstandsbediening met een standaard 3.5 mm jack. Een aanrader wat mij betreft.
Ik krijg geen hits op Ebay op dit typenummer. Klopt deze wel? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:10:
[...]

Ik krijg geen hits op Ebay op dit typenummer. Klopt deze wel? Alvast bedankt!
Zal wel AD-41 zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:51
Lijkt mij inderdaad dat je de AD-41 bedoelt. Deze wil ik ook gaan bestellen alleen staan er bij sommige HS-20 of HS-28 headphones bij. Welke is hiervan de betere? Zie dat de HS-20 sleeves heeft.. comfortabeler dan normaal? Heb nu Sennheiser MX 350, en voor me N73 ff nix want die is dus naar de klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Laatst online: 13-02 12:30
Al eerder gaf ik in dit forum aan dat ik tijdens het smsen soms problemen ondervind met mijn toetsen. Het toestel werkt verder perfect, maar af en toe reageren de toetsen niet als ik een sms aan het typen ben. Heb hem vorige week naar de laatste firmware geupdate, maar dit heeft het probleem helaas niet verholpen. Zijn er meer mensen met dit probleem? Of weet iemand wat ik er aan kan doen? Het is namelijk vrij irritant wanneer je steeds moet wachten of op andere toetsen moet drukken voordat je de gewenste letter in kan toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus....

Heb m'n N73 nu een paar dagen binnen, een zwarte besteld via Hi (verlenging) en kreeg een ME echter met het goedkopere hoofdtelefoontje en zonder mini SD kaartje......ik zeg GAAF....wat een stoer mobieltje. Geluid zou wel wat beter kunnen maar dit ligt bijna 100% zeker aan het goedkope hoofdtelefoontje, ik las hierboven ergens dat je die ook los kunt bestellen..komt misschien nog wel (ps wat kost ie eigenlijk?).

Vandaag maar eens wat spulletjes besteld voor mn fone
1e mini SD kaartje merk TwinMOS 1GB 150x (22.5/17MB R/W), dit is geloof ik tot nu toe wel de snelste. (wil tomtom6 erop gaan draaien en wilde snelheidsprobleempjes iig uitsluiten).Afbeeldingslocatie: http://www.komplett.nl/img/p/50/315768.jpg deze
2e Holux GPSlim 236, dit vooral vanwege zn erg goede shipset en leuk prijsje (tip aan allen, check nav4all hier kost een oem versie € 69,50. (tomtom6 heb ik nog liggen).Afbeeldingslocatie: http://www.holux.com/product/images/gpslim236_s.png
3e houder voor in auto, nog niet besteld maar wil eerst ff jullie mening check um hier
Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaza.nl/images/small/1/7/2893607.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
hammy87 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:03:
[...]

Lijkt mij inderdaad dat je de AD-41 bedoelt. Deze wil ik ook gaan bestellen alleen staan er bij sommige HS-20 of HS-28 headphones bij. Welke is hiervan de betere? Zie dat de HS-20 sleeves heeft.. comfortabeler dan normaal? Heb nu Sennheiser MX 350, en voor me N73 ff nix want die is dus naar de klote
Die bedoelde ik inderdaad.
Geen idee welke bijgeleverde oortjes beter zijn, ik gebruik mijn eigen MDR-EX71 of Creative EP-630. De eerste is wat handiger qua snoer (kort, voorbereid op afstandsbediening), de tweede vind ik iets beter klinken. De oortjes die ik er bij had waren de HS-20 maar die heb ik nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Voor mensen die nog twijfelen voor een gps-muis, Holux 236 GPSslim _/-\o_

Ik zou bijna durven te zeggen : niet goed en ik betaal je geld terug.

Je koopt er naast een extra accutje van €12, of meer en hij kan je tot Israel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
[b]dickertjedap schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:25

3e houder voor in auto, nog niet besteld maar wil eerst ff jullie mening check um hier
[afbeelding]
In halforts heb je ook een universele, met zuignap voor €18.50, ik heb het zelf getest en het past perfect met de N73, ik heb het niet gekocht omdat ik niet echt geloof in de betrouwbaarheid van die zuignappen, maar verder was het een heel nette car-houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:51
Voor mensen die nog twijfelen voor een gps-muis, Holux 236 GPSslim

Ik zou bijna durven te zeggen : niet goed en ik betaal je geld terug.

Je koopt er naast een extra accutje van €12, of meer en hij kan je tot Israel krijgen.
Denk dat ik de Holux 240 via ebay koop, lekker klein en via ebay voor de helft voor wat ik er hier voor zou moeten betalen.

Iemand die weet of de HS-28 beter is als de HS-20 icm de AD-41?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:19:
[...]

In halforts heb je ook een universele, met zuignap voor €18.50, ik heb het zelf getest en het past perfect met de N73, ik heb het niet gekocht omdat ik niet echt geloof in de betrouwbaarheid van die zuignappen, maar verder was het een heel nette car-houder.
de houder waar ik naartoe verwijs heeft naast een microfoon ook een oplader en een speakertje, tevens een aansluiting om je gps-ontvanger te kunnen opladen, dit alles lijkt me wel handig met tomtom draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Is het mogelijk een gewone N73 met de ME firmware te flashen? Dacht het wel toch of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:56:
[...]

Hoi, ik heb de Windows Live Messenger link uit de startpost gebruikt. Dit in combinatie met mijn Pocket Internet Totaal abonnement bij T-Mobile (9,50 euro per maand, onbeperkt en zonder datalimiet) en het werkt prima. Volgens mij kost het verder niks extra als alleen je GPRS/UMTS verbinding.

Als er iemand is die me kan verbeteren hou ik me aanbevolen!

EDIT: Deze link dus: link uit de startpost
Komen de kosten GPRS/UMTS nog bovenop je €.9,50 p/mnd die je voor je internetbundel betaalt, of bevat die bundel deze kosten al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
BvdH schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:39:
[...]

Komen de kosten GPRS/UMTS nog bovenop je €.9,50 p/mnd die je voor je internetbundel betaalt, of bevat die bundel deze kosten al?
Komop 1 keer googlen en je hebt het gevonden... T-Mobile heeft hier eindeloos reclame voor gevoert.. PIT voor 9,50 per maand, onbeperkt internet op je mobiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
LaZZ schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:08:
[...]

Komop 1 keer googlen en je hebt het gevonden... T-Mobile heeft hier eindeloos reclame voor gevoert.. PIT voor 9,50 per maand, onbeperkt internet op je mobiel..
Dat je nog antwoord geeft joh..

Je zegt zelf dat het €.9,50 kost. Verder kost het niks extra, alleen je GPRS/UMTS!
Vandaar dat ik vraag of dat er nog bovenop komt, want je zegt zelf dat dat nog extra kosten zijn!!

[[Sorry verkeerd gelezen, het kost niks extra als alleen je GPRS/UMTS!]]

[ Voor 29% gewijzigd door BvdH op 02-03-2007 09:17 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.