Ik heb de N73 nu een week en tot nu toe bevalt hij prima. Ook qua snelheid waar ik e.e.a. over heb gehoord. Ik was ook bang dat hij erg traag zou zijn, maar het valt me mee (ik heb de eerste firmware versie zelfs). Misschien komt het ook omdat ik een MDA Vario had en die 'snelheid' gewend was. Verder heb ik wel wat 'hickups' met de datakabel die slecht contact maakt (hier hebben meer mensen last van lees ik). Als ik de telefoon gewoon oppak met de kabel erin geeft Windows aan dat ie los of vast gekoppeld wordt.
Nu heb ik nog wel 2 vragen:
1) Ik gebruikte een minisd kaartje met wat muziek en fotos erop. Toen ik die er voor het eerst in deed, scande hij automatisch naar media. Nu heb ik een nieuw geheugenkaartje en alles van de oude kaart hierop gezet, maar foto's verschijnen niet in de Galerij. Hoe kan ik hem opnieuw laten scannen naar media op m'n geheugenkaart? Vind dit een beetje knullig, maar kan nergens een optie hiervoor vinden
2) Hoe kan ik smsjes van mijn MDA Vario met WM5 naar de N73 overzetten?
Ik heb de volgende software uitgeprobeerd: Jeyo Mobile Extender voor WM5 en de beta versie voor Symbian OS. Het probleem met de laatste versie is dat hij meteen verlopen is, ik krijg dus geen mogelijkheid tot een trial o.i.d. De WM5 versie haalt wel netjes de smsjes binnen, maar ik kan er vervolgens vrij weinig mee.
Verder heb ik wel software gezien waarmee je smsjes naar text bestanden kan exporteren, maar ik wil ze dan graag naar de N73 importeren en voor dat laatste heb ik niets kunnen vinden.