Het Nokia N73 Topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 44.731 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de N73 kan maximaal 2GB aan mini-SD aan of ook 4GB mini-sd?

heeft iemand dit al geprobeerd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:35
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:51:
[...]

Als je PIT van Tmobile hebt kost het toch gewoon niks extra? Over komen er dan nog kosten bovenop de 9,50 p.m.?
Maar ik heb geen T-Mobile. Heb Hi..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:28:
de N73 kan maximaal 2GB aan mini-SD aan of ook 4GB mini-sd?

heeft iemand dit al geprobeerd? :D
wat ik hier al eerder heb gelezen ken die maar 2 gig aan 4 gig niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:20:
Er zijn al een tijdje leverings problemen, ik heb 5 weken moeten wachten. Maar het was zeker de moeite waard :D
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:45:
ik kreeg vandaag ook te horen dat ik rekening moet houden met leveringstijd van 4 weken, dat gaat dus nog wel 2 weken duren aangezien ik hem 2 weken geleden heb besteld. Of langers zelfs :(
pff
Gatver. Ik wil eigenlijk niet zo lang wachten. Door alle enthousiaste verhalen wil ik hem gewoon NU hebben. >:)

Heb de screenprotector en mini-SD kaart al 2 weken thuis liggen. Nou nog maar ff geduld dan.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:57:
[...]

Heel toevallig ook op zoek naar een HS-20?
Ja heel toevallig wel ja :) Net bij t for telecom geweest maar die gasten kunnen alleen die ene bestellen met een lcd schermpie. En die is 70 euri. Das me net ff te gortig. En ook nog eentje dat werkt met bluetooth maar dat vind ik niet nodig.
Iemand een goede site waar je die hs 20 kunt bestellen? (Als de hs-20 maar diegene is met een afstandsbedieningkje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey peeps,

Weet iemand of er een duo sim lezer (switchen tussen 2 simkaarten) is voor de N73? Heb ff een stukje gesurft maar kan er vrij weinig over vinden....

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Vögel schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:09:
[...]

Ja heel toevallig wel ja :) Net bij t for telecom geweest maar die gasten kunnen alleen die ene bestellen met een lcd schermpie. En die is 70 euri. Das me net ff te gortig. En ook nog eentje dat werkt met bluetooth maar dat vind ik niet nodig.
Iemand een goede site waar je die hs 20 kunt bestellen? (Als de hs-20 maar diegene is met een afstandsbedieningkje..)
Wil je mij even mailen op piet [.] kanarie [@] gmail [.] com ? :) Ik heb er 1 voor je. € komen we wel uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 05:25:
[...]

Zou je het bestand hier ( http://www.uploading.com/ ) willen uploaden en dan de url hier posten? DaannO neemt het vanzelf wel in de startpost op...

(heb hem ff getest en het werkt niet in Opera 9.20 maar wel uitstekend in IE7, heb geen FF)
De link voor de instellings file staat hier.....

De link voor het programma staat hier...

Gr. Rookie80 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Gebruiken hier eigenlijk veel mensen een screen protector met hun N73? Ik ben bang dat een waas over je scherm krijgt als je hem erop plakt. Iemand positieve ervaringen? Dus geen verandering van het beeld?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:19:
Gebruiken hier eigenlijk veel mensen een screen protector met hun N73? Ik ben bang dat een waas over je scherm krijgt als je hem erop plakt. Iemand positieve ervaringen? Dus geen verandering van het beeld?
Ik heb er toevallig vanmiddag een paar besteld en zal deze begin volgende week binnen krijgen. Ik zal mijn ervaring posten als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmm, ik heb nog gewoon dat Nokia plakkertje erop. En anders heb je van die screenprotectors voor iPod Video, is ook best.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingjotte schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:25:
Ik heb 'm ook sinds vandaag *O*

Via T-Mobile besteld (op 19 februari, dat wel :S) gevraagd om "een zwarte" krijg een doosje thuis met daarop "ME T-Mobile NL w/o mini SD"

Hieruit maak ik op dat ik dus een Music Edition heb (staat ook voor op het doosje, dus dat zal dan wel)

Alleen, in het doosje tref ik een HS-23 headset aan, ipv de AD-41

Wat denken jullie? Hoort dit zo, of foutje van Nokia, en bij wie moet ik zijn om m'n AD-41 te krijgen?
Waarschijnlijk hoort dit zo. T-Mobile als grote operator kan Nokia opdracht geven om dingen te wijzigen aan accessoires en dergelijke. Als je op de Nokia site kijkt kan je dit ook lezen:

'Denk eraan dat de beschikbaarheid en de geheugencapaciteit van de MMCmobile-kaart in het verkooppakket kan variëren naargelang de markt en/of je netwerkoperator/serviceprovider.'

Ik heb de headset gevonden op http://www.inktshopper.nl/prodmem.odb?artcod=30390
daar kost ie 22.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
bij telfort zijn ze iig weer op voorraad, vandaag verstuurd hopelijk morgen binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:11

Arjan81

Rotterdam

Weet iemand nou hoe het zit met rotate me dit programma zou op 23 februari uitkomen. Maar ik ben het nog nergens tegen gekomen. Toch wel makkelijk als je wilt internetten.

http://dailymotion.alice.it/video/x13enx_rotateme-on-n73

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Weet iemand of ik die snelkoppelingen op het hoofdblad kan veranderen, cq verwijderen of 1 toevoegen? ik kan het niet vinden in de handleiding.

edit: nevermind, heb het gevonden.

[ Voor 11% gewijzigd door Distortion op 15-03-2007 20:13 ]

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:00:
[...]

De link voor de instellings file staat hier.....

De link voor het programma staat hier...

Gr. Rookie80 ;)
Dank je d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

misschien kent iedereen het al: http://www.tunein.fm/index.html - voor een leuk radio programma'tje (via internet - scheelt weer een antenne kabeltje) wap naar wap.tunin.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07

-ET-

Phone Home

Is het mogelijk om in het 'home screen'/buroblad altijd de eerst volgende afspraak uit je agenda te laten zien. IPV geen agenda items VDG?

Vraag was ook al een keer in deel 3 gesteld. Maar ik heb niet een antwoord gevonden.

[edit]

vaag nu doet hij het wel :?

[ Voor 8% gewijzigd door -ET- op 16-03-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyby_Wire schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:02:
Weet iemand of ik die snelkoppelingen op het hoofdblad kan veranderen, cq verwijderen of 1 toevoegen? ik kan het niet vinden in de handleiding.

edit: nevermind, heb het gevonden.
hier ben ik ook erg beniewd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Niet online
Arjan81 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:57:
Weet iemand nou hoe het zit met rotate me dit programma zou op 23 februari uitkomen. Maar ik ben het nog nergens tegen gekomen. Toch wel makkelijk als je wilt internetten.

http://dailymotion.alice.it/video/x13enx_rotateme-on-n73
unsigned programma: http://hyperupload.com/do...otateme_unsigned.rar.html

hij is dus unsigned maar moet dus signed worden, omdat symbian het programma nog niet heeft goed gekeurd oid!

Hoofdprogramma waarmee je dat voor elkaar kunt krijgen is http://rapidshare.com/files/17350364/Signer_eng___KAZI.zip

en je hebt het volgende programma nodig voor stap 1 https://www.symbiansigned...quest_30_10_2006_v2.0.exe

Heb het zelf nog niet geprobeerd aangezien mijn n73 nog niet binnen is, maar het zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:46:
[...]

hier ben ik ook erg beniewd naar!
Instellingen - Telefoon - Standby-modus. Zet hier Actief sandby op aan. Ga dan weer naar Instellingen - Telefoon - Standby-modus en dan naar beneden en Toep actief standby. Daar kan je de programma's aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
Vögel schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:09:
[...]

Media markt heeft ze in de schappen liggen.
Is die HS-6, 70,- euro of die HS69? die laatste zoek ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
weet iemand of het ook mogelijk is om een melding van een nieuw bericht als klein regeltje bij de agenda items te krijgen.

ik krijg nu standaard een pop-up schermpje aan de onderkant,.

ik meende nl dat ik het ergens heb gezien op een afbeelding.

gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Misschien dat als je de popup weg klikt..dus zonder te openen..dat ie 'm dan naar de agendaitems brengt.

/edit: getest..nee dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 16-03-2007 13:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond mijn contract verlengd bij T-mobile en gelijk de N73 BLACK besteld,maandag komen ze hem afleveren..dat betekend dat ze weer op voorraad zijn...dus waarschijnlijk goed nieuws voor diegene die er op wacht :)

kan ik eindelijk mijn mda compact hard tegen de muur gooien :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 07:10
Geen problemen hier, ik heb een Brando (?) screenprotector. Past perfect en je blijft alles goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb gewoon het standaard folietje wat erop zat toen ik 'm binnenkreeg er nog op zitten. Werkt perfect! Zit alleen rechtsboven (bij de batterij-indicator) een klein blauw driehoekje. Maar verder merk je er helemaal niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(alleen!) dat blauwe driehoekje kan er af! ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop gewoon een screenprotector via gpsplaza (http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp) zoals in de topicstart staat. Goedkoop en super kwaliteit, laat geen resten achter na het eraf halen. Makkelijk schoon te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
raad ook zeker een screenprotector aan! Zie je helemaal niks van eigenlijk, maar werkt perfect! Heb nog totaal geen krasjes ook op m'n protector en makkelijk schoon te maken. Hoef je iig niet zo panisch met je telefoon om te gaan :)

Verder heb ik RotateMe ook maar gewoon zelf gesigned, heb ook nog niks op internet er over gevonden verder en tja, nu werkt het toch ook gewoon perfect! Echt een heerlijk programmaatje voor als je (uitgebreid) wilt gaan internetten!

-ET- schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:33:
Is het mogelijk om in het 'home screen'/buroblad altijd de eerst volgende afspraak uit je agenda te laten zien. IPV geen agenda items VDG?

Vraag was ook al een keer in deel 3 gesteld. Maar ik heb niet een antwoord gevonden.

[edit]

vaag nu doet hij het wel :?
Waar het misschien aan kan liggen is, is dat je agenda items geïmporteerd zijn van of een andere telefoon of misschien een andere applicatie, ze staan dan opzich wel gewoon goed in je N73 maar ze komen niet op je 'bureablad' te staan en ook aanpassen gaat niet. Dat was iig het probleem bij mij toen ze ik telkens te zien kreeg 'geen agenda items vnd' terwijl m'n agenda wel vol stond die dag. ( had ze toen geïmporteerd van een 6230i )

[ Voor 46% gewijzigd door FabianNL op 16-03-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of de maximum volume van de media player van de nokia N73 harder kan?

en als dit niet kan is er misschien een andere mediaplayer die hier wel in staat is?

ik hou van harde muziek O+

met vriendelijke dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:20:
Gisterenavond mijn contract verlengd bij T-mobile en gelijk de N73 BLACK besteld,maandag komen ze hem afleveren..dat betekend dat ze weer op voorraad zijn...dus waarschijnlijk goed nieuws voor diegene die er op wacht :)

kan ik eindelijk mijn mda compact hard tegen de muur gooien :X
In de T-Mobile shop in Groningen vertelden ze me van de week dat Nokia lever problemen zou hebben met de zwarte uitvoering en dat het zo'n 4 weken zou duren voordat ze weer op vooraad zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem , laat even weten of het gelukt is..

Gr. Rookie80 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Niet online
zo eindelijk me N73 binnen, staat de alleroudste software er nog op :/ had verwacht dat er al wat nieuwere software op zou zitten
vanavond gelijk maar eens proberen up te daten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Ik heb een vraagje, kan je ook een album erbij plaatsen van de CD van 538,
Zoja, hoe doe ik dat. Het is toch leuk als je de 538 cd afspeeld dat je ook de album foto krijgt te zien.
Groetjes Ger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 10:58
Na de firmware update van 2.0628.0.0.1 naar 3.0704.1.0.1 is de fotokwaliteit veel slechter geworden. De foto’s zijn onscherp en zijn heel erg blokkerig, net alsof er een nog zwaardere compressie op losgelaten is. De instellingen zijn ongewijzigd en goed ingesteld (op de hoogste kwaliteit).
Iemand ook dezelfde problemen? Oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Newtequser schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:27:
Na de firmware update van 2.0628.0.0.1 naar 3.0704.1.0.1 is de fotokwaliteit veel slechter geworden. De foto’s zijn onscherp en zijn heel erg blokkerig, net alsof er een nog zwaardere compressie op losgelaten is. De instellingen zijn ongewijzigd en goed ingesteld (op de hoogste kwaliteit).
Iemand ook dezelfde problemen? Oplossing?
Hmm, hier is het beter geweest. Er is eerst wel wat blokkerig te zien wanneer je in de gallerij kijkt, maar dat verdwijnt. En op de computer zijn ze om te zoenen :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isengrim schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:16:
[...]

In de T-Mobile shop in Groningen vertelden ze me van de week dat Nokia lever problemen zou hebben met de zwarte uitvoering en dat het zo'n 4 weken zou duren voordat ze weer op vooraad zouden zijn.
Vreemd inderdaad ..vandaag een telefoontje van T-mobile wanneer het precies uitkomt voor de levering aankomende maandag :? _/-\o_

Ik heb er zelfs nog naar gevraagd of er leverings problemen waren voor de N73 zwarte uitvoering en daar werd verrast op gereageerd ...van ''U krijgt hem maandag Meneer'' en van ''bij ons niet bekend''...

Nou ben ik bang dat ik toch misschien een andere kleur krijg .....we zullen zien O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De changelog van de ME edition staat inmiddels in de TS. Heb hem net ook zelf geupdate en de nieuwe meuktracker: Nokia PC Suite 6.82 release 27 werkt nu perfect met Vista. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben naar een nokia survice point gegaan en die zeiden me dat er een update van de n73 uitkomt op 28 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-12-2010
DaannO schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:08:
De changelog van de ME edition staat inmiddels in de TS. Heb hem net ook zelf geupdate en de nieuwe meuktracker: Nokia PC Suite 6.82 release 27 werkt nu perfect met Vista. :)
hallo waar kan ik het changelog vinden wat bedoel je met TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
karel22 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:52:
[...]

hallo waar kan ik het changelog vinden wat bedoel je met TS
De TS is de Topic Start. Dus de eerste post van dit topic. Neem die eens door. :)

Uit de ts ook:
• Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.

[ Voor 51% gewijzigd door DaannO op 16-03-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Mensen ,

als t-mobile zegt dat er problemen zijn met leveringen is dat meer dat hun problemen hebben

want de N73 black en andere zijn gewoon volop op voorraad bij de meeste bekenende winkels

ik gok er eerder op dat t-mobile ze niet op voorraad heeft met hun "huistijl" software bij hun levaranciers van software !

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben naar een nokia survice point gegaan en die zeiden me dat er een update van de n73 uitkomt op 28 maart......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook een Nokia N73.
Ben opzich zeer tevreden over dit toestel al ben ik nog druk bezig met het uitzoeken hoe allerlei functies werken.

Op mijn vorige toestel (Samsung D500) zat er een 'wekker-functie', die stelde ik in dat elke morgen ma t/m vr het alarm om 07.15uur afging.

Kan dit ook met de Nokia N73?
Ben heel de avond al aan het zoeken maar kan de functie niet vinden...

Hopelijk is er hier iemand die mij met mijn 'probleem' kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het Alarm van de klok kan dat niet.
Je kunt wel een afspraak maken in je agenda die herhaald wordt op dat tijdstip op bepaalde dagen.
Dan gaat om die tijd ook een ingesteld signaal af.
Je moet hier echter wel je telefoon voor aan laten staan. In uitgeschakelde functie werkt alleen het alarm dat je kunt instellen bij de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin bij mij kan het wel hoor, ik moet hem wel dagelijks instellen, maar voor het slapen gaan: Klok, opties, alarm instellen. Moet lukken, en je kan ook bij opties je wekkertoon veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 00:20:
Hallo,

Ben opzich zeer tevreden over dit toestel al ben ik nog druk bezig met het uitzoeken hoe allerlei functies werken.

Op mijn vorige toestel (Samsung D500) zat er een 'wekker-functie', die stelde ik in dat elke morgen ma t/m vr het alarm om 07.15uur afging.

Zit er volgens mij niet op. Er zijn echter diverse symbian programma's te krijgen die dit wel kunnen.
Handy alarms gebruik ik, en die werkt perfect. Als je handy clock hebt kun je hetzelfde, daar zit handy alarm bij inbegrepen.

Je hebt best veel alternatieven die goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 00:20:
Hallo,

Op de telefoon zelf zit die funtie niet. HANDY CLOCK moet je downloaden, is een aanrader! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:48:
[...]

Vreemd inderdaad ..vandaag een telefoontje van T-mobile wanneer het precies uitkomt voor de levering aankomende maandag :? _/-\o_

Ik heb er zelfs nog naar gevraagd of er leverings problemen waren voor de N73 zwarte uitvoering en daar werd verrast op gereageerd ...van ''U krijgt hem maandag Meneer'' en van ''bij ons niet bekend''...

Nou ben ik bang dat ik toch misschien een andere kleur krijg .....we zullen zien O-)
Dus je hebt hem via de webshop besteld, dan hoop ik hem ook snel te krijgen :) want eerst was het eind van deze week, en toen opeens 4 weken. We zullen zien, kan niet wachten na alle verhalen hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Ik had 2 weken geleden een N73 zwarte versie besteld via de webshop van T-Mobile. Gisteren heb ik het eindelijk thuis gekregen. Na opening zag ik dat het een Music Edition was. Op de doos staat tevens "N73 Music Edition w/o SD Card".

Maar toen ik het pakket opende zat er geen SD kaart in.

Moet dat er wel bij inzitten? Wat betekent w/o trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 13:50
w/o = without...
Heb ook deze variant. Het is de ME variant zonder de ME extra's

[ Voor 78% gewijzigd door Marcel op 17-03-2007 12:08 . Reden: iets meer toelichting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb nu ook de Handy Clock geïnstalleerd. Prachtig programmatje! Werkt perfect! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QUILIX schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:03:
Ik had 2 weken geleden een N73 zwarte versie besteld via de webshop van T-Mobile. Gisteren heb ik het eindelijk thuis gekregen. Na opening zag ik dat het een Music Edition was. Op de doos staat tevens "N73 Music Edition w/o SD Card".

Maar toen ik het pakket opende zat er geen SD kaart in.

Moet dat er wel bij inzitten? Wat betekent w/o trouwens?
misschien een beetje offtopic:

Ik heb ook 2 weken geleden besteld, maar nog niet binnen.
Kon jij op de T-Mobile site wel de orderstatus bekijken?, bij mij lijkt die niet goed bijgewerkt.
Hoor het graag van je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:46:
[...]

misschien een beetje offtopic:

Ik heb ook 2 weken geleden besteld, maar nog niet binnen.
Kon jij op de T-Mobile site wel de orderstatus bekijken?, bij mij lijkt die niet goed bijgewerkt.
Hoor het graag van je..
Ik had het zakelijk besteld voor mijn stichting. Dus ik weet niet hoe het met de prive bestellingen zit. Normaal gesproken duurt het 2 dagen (had ook een D900 besteld), maar de N73 was niet in voorraad dus moest ik 2 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbt68 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:24:
[...]

Media markt heeft ze in de schappen liggen.
Is die HS-6, 70,- euro of die HS69? die laatste zoek ik nog.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo thuis in die types. Maar die met het lcd-schermpje was 69,95 euri bij T for telecom. Daar konden ze m voor me bestellen.

Anyway, op naar de mediamarkt dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Welke screen protector van Brando hebben jullie gehaald?

Dus:

Ultra Clear Screen Protector 8 euro
of de
Screen protector Brando 7 euro :>

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel raar probleem met mijn Nokia N73, ik kan wel zelf een gesprek starten ( dus gewoon iemand bellen ) , maar niet een gesprek aannemen/beantwoorden.

Als iemand mij belt druk ik op de groene knop en dan zie ik bovenin een groen telefoontje, maar ik hoor dan helemaal niks en diegene die mij belt hoort mij ook niet. Heel erg vervelend omdat ik dus geen gesprekken kan aannemen op deze manier. Ook valt de telefoon dan uit ( ik zie een wit scherm met blauwe tekst nokia ) en keert na een minuut weer terug naar het hoofdscherm, soms wordt het scherm eerst helemaal zwart en keert dan weer terug naar het hoofdscherm.

Is dit probleem bekend? Is dit op te lossen met een firmware update, en zo ja welke moet ik dan hebben voor een N73 Music Edition.

Hopelijk is er een oplossing voor anders kan mijn telefoon terug naar de fabriek en daar voel ik eigenlijk weinig voor. :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:19:
Ik heb een heel raar probleem met mijn Nokia N73, ik kan wel zelf een gesprek starten ( dus gewoon iemand bellen ) , maar niet een gesprek aannemen/beantwoorden.

Als iemand mij belt druk ik op de groene knop en dan zie ik bovenin een groen telefoontje, maar ik hoor dan helemaal niks en diegene die mij belt hoort mij ook niet. Heel erg vervelend omdat ik dus geen gesprekken kan aannemen op deze manier. Ook valt de telefoon dan uit ( ik zie een wit scherm met blauwe tekst nokia ) en keert na een minuut weer terug naar het hoofdscherm, soms wordt het scherm eerst helemaal zwart en keert dan weer terug naar het hoofdscherm.

Is dit probleem bekend? Is dit op te lossen met een firmware update, en zo ja welke moet ik dan hebben voor een N73 Music Edition.

Hopelijk is er een oplossing voor anders kan mijn telefoon terug naar de fabriek en daar voel ik eigenlijk weinig voor. :(
mechien is de software niet goed geïnstalleerd O-)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
het zou erg jammer zijn, als dat een bekend probleem van deze telefoon is...
uit de startpost:
Ik heb veel problemen, hoe reset ik mijn N73?
De resetcode is *#7370# LET OP!! Hiermee kun je ook programma’s die erop staan verliezen. Zoals F-secure antivirus.
dat zou ik eerst proberen, blijft je telefoon het dan nog niet goed doen, dan evt de firmware updaten (het ligt natuurlijk niet aan de firmware, maar wellicht helpt het)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:40:
Welke screen protector van Brando hebben jullie gehaald?

Dus:

Ultra Clear Screen Protector 8 euro
of de
Screen protector Brando 7 euro :>
Of je haalt er gewoon 5 voor €3,35 incl. verzendkosten op Ebay. Ook prima spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:19:

Heeft ie het wel goed gedaan en sinds wanneer treed dit probleem op? (na een firmwareupdate?) Nokia Software Updater controleert trouwens welk nieuwste firmware voor je toestel beschikbaar is, daar hoef jij niet naar te zoeken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:20:
[...]

Heeft ie het wel goed gedaan en sinds wanneer treed dit probleem op? (na een firmwareupdate?) Nokia Software Updater controleert trouwens welk nieuwste firmware voor je toestel beschikbaar is, daar hoef jij niet naar te zoeken of zo.
Nee, naar mijn weten heeft hij het niet goed gedaan, maar in eerste instantie dacht ik dat het met bereik te maken had. Ik kwam er later achter dat dit niet het geval was en dus het probleem bij de telefoon zit.

Ik had blijkbaar al de nieuwste firmware, maar heb deze er nog eens overheen geinstalleerd. Het eerste telefoontje kon ik gewoon normaal aannemen. Hopelijk blijft dit zo , anders zal ik inderdaad een reset proberen. :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Als ik een nieuwe ringtone heb gehaald bij Jamba en een sms gestuurd kan ik de sound niet downloaden. ik krijg gewoon geen verbinding. :? Zelf heb ik orange maar ik krijg de instellingen niet goed. Kan iemand mijn helpen of een goeie tip geven voor de N73.

Groetjes Ger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:09
Ik zou zeggen kijk eens op de Orange site hoe je het een en ander in moet stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:20:
Hallo.

Als ik een nieuwe ringtone heb gehaald bij Jamba en een sms gestuurd kan ik de sound niet downloaden. ik krijg gewoon geen verbinding. :? Zelf heb ik orange maar ik krijg de instellingen niet goed. Kan iemand mijn helpen of een goeie tip geven voor de N73.

Groetjes Ger.
Verbouw gewoon MP3s tot ringtone en upload ze met bluetooth of je datakabel... fuck jamba, kost je klauwen vol geld!

En voor Orange instellingen moet je de klantenservice (1200) bellen, die sturen je dan met alle plezier een sms met daarin de juiste instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:01:
[...]

Verbouw gewoon MP3s tot ringtone en upload ze met bluetooth of je datakabel... fuck jamba, kost je klauwen vol geld!

En voor Orange instellingen moet je de klantenservice (1200) bellen, die sturen je dan met alle plezier een sms met daarin de juiste instellingen
Bedankt Voor de TIP, hier heb ik wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er wel eens iemand een thema kunnen installeren met
firmware
v 3 .0704.1.0.1
19-01 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:25:
heeft er wel eens iemand een thema kunnen installeren met
firmware
v 3 .0704.1.0.1
19-01 2007
Ik wel iig. Ik gebruik het Mask theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakda
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-11-2022
Net mn N73 ME binnen, mooi ding maar wel wat vragen (heb de thread doorgespit en kwam t niet tegen):
Kan je bij ontvangst van een sms ook trillen aanzetten, en hoe pas je het geluidsniveau aan van t sms geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakda schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:17:
Net mn N73 ME binnen, mooi ding maar wel wat vragen (heb de thread doorgespit en kwam t niet tegen):
Kan je bij ontvangst van een sms ook trillen aanzetten, en hoe pas je het geluidsniveau aan van t sms geluid?
- Trillen bij sms kun je in je profiel instellen
- Geluid bij inkomende sms is gekoppeld aan volume vd beltoon volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat kan de n73 ook niet installeren ???? ligt dit aan de firmware ?????? of moet ik nog iets doen als die firmware van 19-01 2007 erop staat?? ik hoop dat dit zo snel mogelijk door nokia opgelost zal worden !!! :( :( 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:03:
weet er iemand of de maximum volume van de media player van de nokia N73 harder kan?

en als dit niet kan is er misschien een andere mediaplayer die hier wel in staat is?

ik hou van harde muziek O+

met vriendelijke dank
YES, ZOU IK OOK GRAAG WILLEN WETEN, IS MIJ OOK EEN BEETJE TE ZACHT. OF EEN ANDER BETER BESTUURBAAR PROGRAMMAATJE? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:49:
[...]

YES, ZOU IK OOK GRAAG WILLEN WETEN, IS MIJ OOK EEN BEETJE TE ZACHT. OF EEN ANDER BETER BESTUURBAAR PROGRAMMAATJE? _/-\o_
JE CAPS LOCK STAAT NOG AAN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:24:
[...]
nee dat kan de n73 ook niet installeren ???? ligt dit aan de firmware ?????? of moet ik nog iets doen als die firmware van 19-01 2007 erop staat?? ik hoop dat dit zo snel mogelijk door nokia opgelost zal worden !!! :( :( 8)7 |:(
Het ligt dus niet aan de firmware, want die heb ik ook. Wat je zou kunnen proberen is een backup te maken via Menu->Tools->Memory->Options->Backup Phone Mem. en dan een harde reset uitvoeren (*#7370#, ja, 12345), en het dan nog eens te proberen. Je kunt ook eerst precies vertellen wat je doet om het theme geïnstalleerd te krijgen, misschien dat je iets fout doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen klein vraagje aan jullie. Ben aan het stoeien met de Smartmovie Mobile Video Converter.

Welke instellingen gebruiken jullie om Avi's te converteren?

Screen size uiteraard 240x320, maar verder? Bitrate en audio instellingen?

Als iemand even zijn/haar goed werkende instellingen hier zou willen posten? Alvast heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:06:
[...]

CAPS LOCK IS AUTOPILOT FOR COOL

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:34:
[...]
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:06:
[...]

Ja dat weet ik........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:34:
[...]
?? En dat weet ik dus weer niet.....?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kun je met dit programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:16:
Mensen klein vraagje aan jullie. Ben aan het stoeien met de Smartmovie Mobile Video Converter.

Als iemand even zijn/haar goed werkende instellingen hier zou willen posten? Alvast heel erg bedankt _/-\o_
Lees even een klein stukje terug, daar staan de juiste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens goed alle specificaties doorgelezen van de N73, maar wat is nu het grote verschil tussen een gewone cameralens en die van Carl Zeiss. Daar zijn ze nogal trots op namelijk bij de N73, maar maakt het zo'n groot verschil?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heeft iemand ervaring met deze gps modulle , vind het namelijk een koopje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:15:
[...]

Wat kun je met dit programma?
volgens mij is het een theme genaamd mask...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:38:
[...]

volgens mij is het een theme genaamd mask...
haha ok dan :) (kon het al niet terug vinden in mijn toepassingenmapje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:16:

Wanneer ik:

- Optimize for N73
- 240x320
- Bitrate 384kbps
- geluid frequency 44100hz en 128 kbps

invoer, dan komt er een geconverteerd bestand van alsnog dik 400MB uit en is hij 2 uur aan het converteren, lijkt me niet helemaal goed. Wat doe ik fout?

edit: het gaat dus om een avi van 700MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:17:
Hallo,

Het is een oud model, vandaar de lage prijs. Sirf II terwijl tegenwoordig III de nieuwste is. Het precieze verschil weet ik niet, langzamere fix, minder satelieten of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
nou ik heb m'n n73 verkocht en een k800i van sony ericsson gekocht. Ik was die traagheid zat. Gister kwam er een ferrari enzo langsrijden bij ons in het dorp, ik trek die camera... opstarten..opstarten.. .foutmelding van te weinig geheugen..-_-.. dus moest ik opnieuw opstarten.. tegen die tijd is een ferrari echt wel weer weg.

Zo heb ik heel vaak dat ie plaatjes niet kan zoomen of dergelijke omdat ie niet genoeg geheugen heeft, ik draaide geen extra programmatjes en had memorystick van 2 gb.

De k800i is echt 10 keer sneller, dat is echt wel lekkerder, enige nadeel dat het geen smartphone is.. maar of dat noodzakelijk is? Want ik heb gekozen voor de n73, smartphone, kan je leuk tomtom op draaien enzo. maar tomtom was ook wel heel traag vergeleken met een echte tomtom..

[ Voor 10% gewijzigd door Boyd op 18-03-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:01:
[...]

Wanneer ik:

- Optimize for N73
- 240x320
- Bitrate 384kbps
- geluid frequency 44100hz en 128 kbps

invoer, dan komt er een geconverteerd bestand van alsnog dik 400MB uit en is hij 2 uur aan het converteren, lijkt me niet helemaal goed. Wat doe ik fout?

edit: het gaat dus om een avi van 700MB
Probeer M3 eens? Is pasgeleden iets over gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:17:
Hallo,

Sorry dat ik het moet zeggen, het is ROTZOOI wat je nu laat zien.
Koop gewoon een goeie zoals van G-SAT BT359S GPS Receiver.
Ik heb deze ook draaien op mijn N73 samen met TOMTOM 6 :9
Klik hier voor meer info.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik twijfelde tussen een N73,K800i en een PDA-achtige telefoon.
In de winkel bleek al snel dat de N73 niks voor mij is vanwege de mini toetsjes. Ik heb erg grote handen en ik zou de toetsen met mijn nagels moeten bedienen. Geen beginnen aan dus. Hier moet je als potentiële koper dus wel rekening mee houden. (geen kolenschoppen hebben :P)

(Bij de K800i was het iets beter, maar ik ben uiteindelijk toch maar voor een SPV M700 (HTC 3600) bij Orange gegaan)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:09:
[...]

Sorry dat ik het moet zeggen, het is ROTZOOI wat je nu laat zien.
Koop gewoon een goeie zoals van G-SAT BT359S GPS Receiver.
Ik heb deze ook draaien op mijn N73 samen met TOMTOM 6 :9
Klik hier voor meer info.
Mag ik vragen waar je dat ROTZOOI op baseert , leadtek is namelijk een erg bekend merk.
Graag wat meer info.

Gr. Rookie80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:43:
[...]

Mag ik vragen waar je dat ROTZOOI op baseert , leadtek is namelijk een erg bekend merk.
Graag wat meer info.

Gr. Rookie80
Het klopt wat je zegt, het is een goed merk maar wat ik bedoel onder rotzooi dat deze gewoon zwaar verouderd is en niet meer geschikt is voor tomtom 6. Hij is gewoon te traag. Vandaar de prijs zo laag is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een super mooi topic is dit zeg !!!

Heb sinds een aantal dagen de N73 en ben via via op dit forum terecht gekomen.
Ben al heel wat dingetjes tegen gekomen die van pas kwamen en ik niet wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:48:
Wat een super mooi topic is dit zeg !!!

Heb sinds een aantal dagen de N73 en ben via via op dit forum terecht gekomen.
Ben al heel wat dingetjes tegen gekomen die van pas kwamen en ik niet wist...
Welkom bij de club Scalune ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik me hier stevig op verkijk, maar ik had wat foto's gezien die gemaakt waren met de Nokia N73, namelijk deze:

Link
Link
Link
Link

Nou vond ik de kwaliteit hiervan niet echt "denderend" te noemen. Met name door die Carl Zeiss lens zou je toch op z'n minst haarscherpe foto's verwachten ( 3 megapixel-waardig ). Is het zo dat de foto's er allemaal zo uitzien of is dit door het .JPG bestandsformaat? Ik dacht namelijk dat de foto's veel scherper zouden zijn t.o.v. S.E K800i of de Samsung D900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:48:
[...]

Het klopt wat je zegt, het is een goed merk maar wat ik bedoel onder rotzooi dat deze gewoon zwaar verouderd is en niet meer geschikt is voor tomtom 6. Hij is gewoon te traag. Vandaar de prijs zo laag is.
Zwaar verouderd is overdreven, niet samenwerken met tomtom6 geloof ik niks van aangezien ik hier ergens een 2ehands oud leadtekje heb liggen die prima werkt met mijn tomtom6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 03:09
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:03:
Misschien dat ik me hier stevig op verkijk, maar ik had wat foto's gezien die gemaakt waren met de Nokia N73, namelijk deze:

Link
Link
Link
Link

Nou vond ik de kwaliteit hiervan niet echt "denderend" te noemen. Met name door die Carl Zeiss lens zou je toch op z'n minst haarscherpe foto's verwachten ( 3 megapixel-waardig ). Is het zo dat de foto's er allemaal zo uitzien of is dit door het .JPG bestandsformaat? Ik dacht namelijk dat de foto's scherper zouden zijn.
Wat verwacht je dan? De scherpte van een digitale camara? 8)7 Nou 1 ding kan ik wel zeggen: deze N73 maakt vele malen betere foto`s (overdags) dan mijn nokia N70 en de N91 bij elkaar. Ik moet wel toegeven dat vooral s`avonds echt belabberde foto`s maakt.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.