Ik ben niet van plan om hem 's nachts te gaan gebruiken, dus daar heb ik niet zoveel problemen mee
. Ik ben alleen nog aan't overwegen ofdat ik dit toestel neem of een ander toestel, want voor het abonnement dat ik op ogen heb moet ik toch best wat bijbetalen voor zo'n N73.
Verwijderd
Heb al eens eerder gevraagd of iemand weet of animatie themas ook werken op N73, maar nog geen antwoord gekregen deze themas zijn leuker dan de gewone themas, maar ik krijg ze niet geinstalleerd wel op een 6630
terwijl de bnlx nog v22 aanbiedt: http://www.nokia.nl/nl/support/software/pcsuite/index.htmlDaannO schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:08:
De changelog van de ME edition staat inmiddels in de TS. Heb hem net ook zelf geupdate en de nieuwe meuktracker: Nokia PC Suite 6.82 release 27 werkt nu perfect met Vista.
[ Voor 38% gewijzigd door hbt68 op 18-03-2007 20:46 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:41:
Heb al eens eerder gevraagd of iemand weet of animatie themas ook werken op N73, maar nog geen antwoord gekregen deze themas zijn leuker dan de gewone themas, maar ik krijg ze niet geinstalleerd wel op een 6630 de 66630 2rd themas n73 3rd themas 3 edition
Mede Tweakers
wat doe ik fout of is het onmogelijk ?
ik kan geen mp3 of wat dan ook als sms tone in te stellen ?
er staan alleen nokia tones , bij de n70 kan dit wel
ik ga gewoon via Instrumenten->Profielen->Keuze Profiel->Aanpassen->BerichtenGeluidje
wie weet het
ik ga gewoon via Instrumenten->Profielen->Keuze Profiel->Aanpassen->BerichtenGeluidje
wie weet het
Ik heb de N73 net besteld bij T-Mobile.
Echter nog wel 1 vraagje, want ik zie in diverse geheugenshops micro en mini SD kaartjes. Op een enkele site vond ik echter terug dat er een m*SD kaartje in moest. Ik neem aan dat dit de miniSD kaart is, omdat die het meest gangbaar is? En dus zou deze http://www.memoryshop.nl/.../kingston-minisd-2gb.html prima werken? Nogal noodzakelijk voor het draaien van TomTom erop.
Verwijderd
in een N73 gaat mini SD.
Micro SD is nog een slag kleiner denk even groot als je nagel van je pink
Micro SD is nog een slag kleiner denk even groot als je nagel van je pink
gewoon even het mp3 of ringtone dat je wil gebruiken om als sms toon in te stellen kopieren of verplaatsen naar het gsm geheugen en dan verder via Instrumenten->Profielen->Keuze Profiel->Aanpassen->BerichtenGeluidje dan zul je het kunnen gebruiken als sms toonGhostface schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:48:
Mede Tweakers
wie weet het
Verwijderd
http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/2/ als je de geïnstalleerd krijgt met firmwareVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:21:
[...]
Ja weet ik maar bestaan deze themas dan niet voor 3rd e generatie toestellen
19-01-07 dan vraagt ie geldig certificaat dat zegt ie ook als je een programma wil installeren
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:38 . Reden: Antwoord hoort ónder de quote en niet erin. ]
Thanks , ze staan nu op de memory kaart ! thank you , ga het gelijk proberenkarel22 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:08:
[...]
gewoon even het mp3 of ringtone dat je wil gebruiken om als sms toon in te stellen kopieren of verplaatsen naar het gsm geheugen en dan verder via Instrumenten->Profielen->Keuze Profiel->Aanpassen->BerichtenGeluidje dan zul je het kunnen gebruiken als sms toon
graag gedaan zal nu wel lukkenGhostface schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:09:
[...]
Thanks , ze staan nu op de memory kaart ! thank you , ga het gelijk proberen
kan ik toch nog iets goed voor iemand naargelang het antwoord dat ik hier een paar dagen geleden kreeg
karel22 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:52:
[...]
hallo waar kan ik het changelog vinden wat bedoel je met TS
De TS is de Topic Start. Dus de eerste post van dit topic. Neem die eens door.
Uit de ts ook:
quote:
• Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.
Karel de TS had ik ook wel doorgenomen , alleen staat er nergens in dat stukje dat het bestandje op telefoon geheugen moest staan !!karel22 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:23:
[...]
graag gedaan zal nu wel lukken
kan ik toch nog iets goed voor iemand naargelang het antwoord dat ik hier een paar dagen geleden kreeg
karel22 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:52:
[...]
hallo waar kan ik het changelog vinden wat bedoel je met TS
De TS is de Topic Start. Dus de eerste post van dit topic. Neem die eens door.
Uit de ts ook:
quote:
• Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.
Wat is traag? Ook sirf 3 wordt soms traag gevonden. Ligt eraan waarnaar je kijkt.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:48:
[...]
Het klopt wat je zegt, het is een goed merk maar wat ik bedoel onder rotzooi dat deze gewoon zwaar verouderd is en niet meer geschikt is voor tomtom 6. Hij is gewoon te traag. Vandaar de prijs zo laag is.
Inderdaad is sirf 2 minder gevoelig. Maar nieuwe chipsets doen het ook beter dan sirf3.
http://www.gpspassion.com/fr/articles.asp?id=175&page=1
De leadtek zal heus wel met tt6 werken en het is maar hoeveel geld je ervoor over hebt.
Verwijderd
Haai allemaal,
Nogmaals de vraag of het mogelijk is om via de bluetooth poort van de N73 het internet op te gaan via een bluetooth dongle op USB poort van de PC of via de bluetooth poort op de Livebox van Orange.
Verder heb ik het probleem dat wanneer ik met de N73 verbinding met de GPS muis en de Cark-112 carkit hebt dan valt de Carkit regematig uit en gaat weer automatisch aan. Ik heb al de nieuwste firmware op de N73 staan, V 3.0704.1.0.1 - RH133 - (57.01) van 19-01-2007
Iemand hier een oplossing voor?
Tenks
Nogmaals de vraag of het mogelijk is om via de bluetooth poort van de N73 het internet op te gaan via een bluetooth dongle op USB poort van de PC of via de bluetooth poort op de Livebox van Orange.
Verder heb ik het probleem dat wanneer ik met de N73 verbinding met de GPS muis en de Cark-112 carkit hebt dan valt de Carkit regematig uit en gaat weer automatisch aan. Ik heb al de nieuwste firmware op de N73 staan, V 3.0704.1.0.1 - RH133 - (57.01) van 19-01-2007
Iemand hier een oplossing voor?
Tenks
Weet iemand hoe ik het geluid van de beller kan opschroeven? Het maximale geluid is niet voldoende buiten tussen de auto's. Is het nog softwarematig te verhogen?
Kan niet denk ik, maximale geluid is maximale geluid.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Gister viel me mobiel uit omdat de batterij leeg was, 's avonds onder de oplader getieft. Alleen toen ik hem vanmorgen aan wou zetten doet ie dat dus gewoon niet..
wat te doen?
wat te doen?
Verwijderd
Ik heb een probleempje met thema's, heb er vandaag een hele berg geinstalleerd en opzich werkend gekregen. Alleen als ik vervolgens na nog wat thema's erop gezet te hebben een wat ouder thema wil activeren dan is die in de lijst niet meer vindbaar.
Staat echter nog wel ergens op het geheugen kaartje want nog een keer installeren gaat niet.
Heeft iemand anders dit ook weleens gehad en is er een oplossing voor?
Staat echter nog wel ergens op het geheugen kaartje want nog een keer installeren gaat niet.
Verwijderd
ik had het zelfde probleem toen ik die vorige firmware erop had ??? 3.0638.0.0.1Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:10:
Ik heb een probleempje met thema's, heb er vandaag een hele berg geinstalleerd en opzich werkend gekregen. Alleen als ik vervolgens na nog wat thema's erop gezet te hebben een wat ouder thema wil activeren dan is die in de lijst niet meer vindbaar.
30-10-2006
met 19-01-2007 kan ik de geinstalleerde themas verwijderen
de themas die ik met firmware
3.0638.0.0.1 die kan ik echter niet verwijderen !!!
30-10-2006
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:06 ]
Verwijderd
Ik heb net de laatste firmware erop geknalt en ga nu eens kijken of het beter wordtVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:59:
[...]
ik had het zelfde probleem toen ik die vorige firmware erop had ??? 3.0638.0.0.1
30-10-2006
vind zelf het geluid hard genoeg maar als workaround kun je hem nog altijd op de luidspreker zettenQUILIX schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:36:
Weet iemand hoe ik het geluid van de beller kan opschroeven? Het maximale geluid is niet voldoende buiten tussen de auto's. Is het nog softwarematig te verhogen?
moet je hem niet onder je oplader tiefen maar gewoon het kabeltje aansluitenVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:07:
Gister viel me mobiel uit omdat de batterij leeg was, 's avonds onder de oplader getieft. Alleen toen ik hem vanmorgen aan wou zetten doet ie dat dus gewoon niet..
wat te doen?

(aan de onderkant van je toestel)

Maar lijkt me niet dat deze even goed werken, of wel?Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:11:
[...]
Of je haalt er gewoon 5 voor €3,35 incl. verzendkosten op Ebay. Ook prima spul.
Iemand wel een antwoord op mijn vraag? Wil ze namelijk snel bestellen.
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Wat was je vraag over die protectors ook alweer?RommelD schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:33:
[...]
Maar lijkt me niet dat deze even goed werken, of wel?
Iemand wel een antwoord op mijn vraag? Wil ze namelijk snel bestellen.
Heb een vraag over het volgende:
Ik heb min emailprovider bekend gemaakt (casema) en heb t-mobile z'n smtp-server in het account getikt en dat werkt goed>> het versturen van foto-video-email, maar ik heb een vraag over de het pop3 gedeelte, ik kan mijn gebruikersnaam inbrengen, maar weet echt niet hoe ik een hoofdletter "S" kan maken voor mijn email-wachtwoord, er zit nl. een hoofletter "S" in mijn email-wachtwoord, wie kan me hiermee helpen?
De nokia 73 vind ik totnutoe een prachtding..
Ik heb min emailprovider bekend gemaakt (casema) en heb t-mobile z'n smtp-server in het account getikt en dat werkt goed>> het versturen van foto-video-email, maar ik heb een vraag over de het pop3 gedeelte, ik kan mijn gebruikersnaam inbrengen, maar weet echt niet hoe ik een hoofdletter "S" kan maken voor mijn email-wachtwoord, er zit nl. een hoofletter "S" in mijn email-wachtwoord, wie kan me hiermee helpen?

neen was niet voor jou bedoeld dit was het antwoord dat ik kreeg op een domme vraagGhostface schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:58:
[...]
Karel de TS had ik ook wel doorgenomen , alleen staat er nergens in dat stukje dat het bestandje op telefoon geheugen moest staan !!
en is het nu gelukt met de sms tonen
Verwijderd
Lijkt me erg stug wat je daar beweerd , heb namelijk nog de antenne die bij tomtom 3 geleverd werd en draai nu tomtom 6 en nog steeds geen problemen.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:48:
[...]
Het klopt wat je zegt, het is een goed merk maar wat ik bedoel onder rotzooi dat deze gewoon zwaar verouderd is en niet meer geschikt is voor tomtom 6. Hij is gewoon te traag. Vandaar de prijs zo laag is.
Is deze reactie uit eigen ervaring of is het een mening die je geeft (vergelijking specificaties).
Gr. Rookie80
Is het ook mogelijk om in één keer al je sms'jes te wissen? Heb nu een inbox en outbox van iets van 700 smsjes en wil hem ff leegmaken. Kan dat ineens of moet je sms voor sms de boel wissen?
Verwijderd
opties>markeren>alles markeren>verwijderenOscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:34:
Is het ook mogelijk om in één keer al je sms'jes te wissen? Heb nu een inbox en outbox van iets van 700 smsjes en wil hem ff leegmaken. Kan dat ineens of moet je sms voor sms de boel wissen?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Dik 3 weken geleden via de T-Mobile site mijn abo verlengd met een N73. Mijn status staat nog steeds op: Order ontvangen en dat al 3 weken.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:46:
[...]
misschien een beetje offtopic:
Ik heb ook 2 weken geleden besteld, maar nog niet binnen.
Kon jij op de T-Mobile site wel de orderstatus bekijken?, bij mij lijkt die niet goed bijgewerkt.
Hoor het graag van je..
Ook blijft de leveringstijd een vaag iets. De een heeft hem binnen een paar dagen en sommige (waaronder ikzelf) wachten al meerdere weken. Maar ja, we kunnen alleen maar afwachten...
Probeer het 's via #..dat is namelijk bij smsen ook hoofdletter.apacer schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:03:
Heb een vraag over het volgende:
Ik heb min emailprovider bekend gemaakt (casema) en heb t-mobile z'n smtp-server in het account getikt en dat werkt goed>> het versturen van foto-video-email, maar ik heb een vraag over de het pop3 gedeelte, ik kan mijn gebruikersnaam inbrengen, maar weet echt niet hoe ik een hoofdletter "S" kan maken voor mijn email-wachtwoord, er zit nl. een hoofletter "S" in mijn email-wachtwoord, wie kan me hiermee helpen?![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voor de mensen die in-ears gebruiken bij hun N73: hoe is het geluid? Zit er op de equalizer ook een optie "bas" of iets dergelijks? Of kun je zelf met de balkjes schuiven? Ik heb nu de sony W810i met Megabass, en dat is geweldig!
Mvg, Thomas
Mvg, Thomas
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Hoi ....Thx man!Rivanov schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:34:
[...]
Probeer het 's via #..dat is namelijk bij smsen ook hoofdletter.
Heb nog wat uploads gevonden aangaande de N73 (gevonden via FTD), maakt het nog leuker om hem te gebruiken!
Verwijderd
inbox optie merkerring scroll naar rechts alle markeren en verwijderenOscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:34:
zijn die er? je kunt niet je eigen oordopjes aansluiten namelijk, tis alleen de headset van nokia gebruiken.. of niets gebruiken..thomaskroon schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:38:
Voor de mensen die in-ears gebruiken bij hun N73: hoe is het geluid? Zit er op de equalizer ook een optie "bas" of iets dergelijks? Of kun je zelf met de balkjes schuiven? Ik heb nu de sony W810i met Megabass, en dat is geweldig!
Mvg, Thomas
Ja dat kan! Er zit zo'n "kastje" bij met een nokia aansluiting, maar in dat kastje zit een 3,5 mm aansluiting waar je dus elke koptelefoon in kunt pluggen! Maar volgens mij ben ik de eerste die dit gaat proberen over 3 wekenGamepie56 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:13:
[...]
zijn die er? je kunt niet je eigen oordopjes aansluiten namelijk, tis alleen de headset van nokia gebruiken.. of niets gebruiken..
Verwijderd
Mooie post op FTD van ene Bounzer heapacer schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:42:
[...]
Hoi ....Thx man!Ik wist deze echt niet..gebruikte hem nooit, loopt als een trein die N73.
Heb nog wat uploads gevonden aangaande de N73 (gevonden via FTD), maakt het nog leuker om hem te gebruiken!

Even over die prachtpost van je ... kan ie nog een keer?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:07:
[...]
Mooie post op FTD van ene Bounzer hejaja dat was ik
Verwijderd
Hij staat er nog steeds ruimschoots op hoor, met genoeg par2. Die haal je zelfs zonder payserver nog wel naar binnenPoeh schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:40:
[...]
Even over die prachtpost van je ... kan ie nog een keer?(had em gemist)
Na de firmware update van 2.0628.0.0.1 naar 3.0704.1.0.1 is de fotokwaliteit veel slechter geworden. De foto’s zijn onscherp en zijn heel erg blokkerig, net alsof er een nog zwaardere compressie op losgelaten is. De instellingen zijn ongewijzigd en goed ingesteld (op de hoogste kwaliteit).
Ik heb al geprobeerd om dat op te lossen met een softe en harde reset. Toen dat niet hielp heb ik ook nog een keer de firmware opnieuw opgezet. Maar dat hielp ook niet. De foto's blijven sterk gecomprimeerd waardoor ze blokkerig zijn (ook als je ze op pc bekijkt).
Iemand ook dezelfde problemen? Oplossing? Had dit bericht eerder geplaatst, maar helaas niemand die hetzelfde probleem heeft. Alvast bedankt!
Ik heb al geprobeerd om dat op te lossen met een softe en harde reset. Toen dat niet hielp heb ik ook nog een keer de firmware opnieuw opgezet. Maar dat hielp ook niet. De foto's blijven sterk gecomprimeerd waardoor ze blokkerig zijn (ook als je ze op pc bekijkt).
Iemand ook dezelfde problemen? Oplossing? Had dit bericht eerder geplaatst, maar helaas niemand die hetzelfde probleem heeft. Alvast bedankt!
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:11:
[...]
Hij staat er nog steeds ruimschoots op hoor, met genoeg par2. Die haal je zelfs zonder payserver nog wel naar binnendus jij haalt un film binnen op je n73 ??? en als die corrupt is kan je die dus gewoon maken dan zou je die dus moeten converteren naar jpeg op een cd zetten en weer naar de pc dan heb je kans dat ie het doet
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 22:45 ]
Verwijderd
Thomas,thomaskroon schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:38:
Mvg, Thomas
Ik heb de N73 sinds 3 weken en hij bevalt me goed.
Op de telefoon zit idd een equalizer en je kunt zelf 'met de balkjes schuiven'.
Voor deze telefoon heb ik een jaar een W800i (bijna idem aan jouw w810i) gehad, de Nokia kan qua geluid niet aan de W800i tippen! Ik gebruik de N73 icm met de in ear plugs van de W800i. Daarmee is het geluid goed. Maar de bas die je met de MEGABASS functie van de w800i kreeg haal je niet met de n73.
Desondanks ben ik toch erg tevreden over mijn n73.
pluspunten tov w800i
-super groot en helder scherm!!!!! W800i is ernaast echt heel slecht
-met de w800i had ik met foto's al geen klagen, maar dit slaat echt alles! super!(overdag)
-Smartphone, dus werk icm TomTom. Ideaal! ook veel andere toepassingen
-goed stereogeluid uit de speakers
-Super videokwaliteit
minpunten tov w800i
-ligt minder degelijk in de hand
-vraag me af of de joystick het 2 jaar volhoud...(achteraf misschien 1jarig abbo moeten doen)
-iets lomper
-fotokwaliteit 's avonds. Flitser kan niet als 'zaklamp' gebruikt worden
Toch is de geluidskwaliteit van de n73 niet slecht! het is echt wel goed, alleen de 'megabass' functie mis ik af en toe wel is...
Ik heb hem icm een afstandsbediening wat dan wel weer ideaal is: http://i.expansys.com/i/b/b142852.jpg
Al met al een fijn telefoontje en zker een vooruitgang tov je W810i!
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben
Greetz,
Frank
Hallo,
Ik heb een vraagje over het update-geheel,
Als je met de Nokia Software Updater mijn telefoon update, wat update ik dan precies?
De firmware? of de OS? (Symbian)
Of heb ik het allemaal helemaal verkeerd begrepen uit de startpost en
is firmware en OS hetzelfde?
Alvast Bedankt
Als je met de Nokia Software Updater mijn telefoon update, wat update ik dan precies?
Alvast Bedankt
Heb de AD-41 sinds enkele dagen, via ebay gekocht. Btje neppert (een knop doet het maar), maar kan nu tenminste me eigen oordopjes gebruiken, echt stukken beter dan die HS-20 die erbij zitten.Ja dat kan! Er zit zo'n "kastje" bij met een nokia aansluiting, maar in dat kastje zit een 3,5 mm aansluiting waar je dus elke koptelefoon in kunt pluggen! Maar volgens mij ben ik de eerste die dit gaat proberen over 3 weken
Kan je met die AD-49 wel naar volgend nummer enz? en met de echte AD-41? miss dan toch maar een echte halen

Verwijderd
je installeert via windows update hotfixes voor je windows xp. Heb je dan een andere versie dan windows xp na de installatie van de hotfixes? Je blijft dus precies zelfde symbian hebben, alleen zijn de foutjes eruitgesloopt of weggepoetst.Bjornson schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:03:
Hallo,
Alvast Bedankt
Verwijderd
quote van Runnerf:
Flitser kan niet als 'zaklamp' gebruikt worden
Er bestaat een programmaatje SpotOn (s60 v3) waarmee je de flitser als 'zaklamp' kunt gebruiken..
Er bestaat een programmaatje SpotOn (s60 v3) waarmee je de flitser als 'zaklamp' kunt gebruiken..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 00:02 ]
Is perfect gelukt , dank je wel , en sorry ik begreep je eerdere reactie verkeerdkarel22 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:16:
[...]
neen was niet voor jou bedoeld dit was het antwoord dat ik kreeg op een domme vraag
en is het nu gelukt met de sms tonen
Is het ook mogelijk om de batterij status op te vragen (aka hoeveel % power er nog in zit) Dat kon bij mijn oude telefoon (SE D750i) door op de volume knop te drukken, of via het menu. Ik heb dit nog niet kunnen vinden in de N73.
Verder is het een top toestel tot nu toe (heb hem een dag)
Verder is het een top toestel tot nu toe (heb hem een dag)
je hebt toch gewoon de blokjes...?????
weet ik, maar die geven niet het precieze aan zeg maar.
Aan de hand van de kon ik zien wanneer ik op moest laden of niet om de dag door te komen, ook al was de batterij status rood
Edit:
Laat maar, heb al een applicatie gevonden waarmee het kan
Aan de hand van de kon ik zien wanneer ik op moest laden of niet om de dag door te komen, ook al was de batterij status rood
Edit:
Laat maar, heb al een applicatie gevonden waarmee het kan
[ Voor 19% gewijzigd door Isengrim op 20-03-2007 09:44 ]
Wil je dat delen met ons..?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Inderdaad..die applicatie wil ik ook wel!
ik vroeg me af of het mogelijk was om de snelkoppelingen te wijzigen?
in het active menu gedeelte?
menu->instellingen->telefoon->standby modus -> actief standby (pagina 121 in de handleiding)
menu->instellingen->telefoon->standby modus -> actief standby (pagina 121 in de handleiding)
Is dit freeware en waar kan je het downen? Kan hem namelijk niet als download vinden met google.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:58:
quote van Runnerf:
Welke screen protector van Brando hebben jullie gehaald?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:40:
[...]
Wat was je vraag over die protectors ook alweer?
Dus:
Ultra Clear Screen Protector 8 euro
of de
Screen protector Brando 7 euro
[ Voor 29% gewijzigd door RommelD op 20-03-2007 11:24 ]
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Ik heb hier even 2 vragen voor jullie, ze zijn vast al wel gesteld, en ik heb een groot deel van de onderwerpen door gebladerd maar ik kan het zo snel niet vinden.
1. op mijn n73 heb ik onder het operater logo(naam) een rijtje met snelkoppelingen, die kan ik wel veranderen maar ik wil eigenlijk de hele rij weg hebben, hij irriteert mij op mijn achtergrond. Dus mijn vraag aan jullie is, weten jullie hoe ik dit weg kan krijgen ?
2. dit is een wat meer voorkomende vraag, maar nog niet echt met een duidelijk antwoord. Welke TomTom versie moet ik hebben voor op mijn N73, ik snap dat het om versie 6 gaat dat is mij duidelijk, maar kan er zomaar ieder tom tom 6 pakket op of welke moet ik hebben. Ik had tomtom6 pda maar die wilde niet installeren op de n73.
1. op mijn n73 heb ik onder het operater logo(naam) een rijtje met snelkoppelingen, die kan ik wel veranderen maar ik wil eigenlijk de hele rij weg hebben, hij irriteert mij op mijn achtergrond. Dus mijn vraag aan jullie is, weten jullie hoe ik dit weg kan krijgen ?
2. dit is een wat meer voorkomende vraag, maar nog niet echt met een duidelijk antwoord. Welke TomTom versie moet ik hebben voor op mijn N73, ik snap dat het om versie 6 gaat dat is mij duidelijk, maar kan er zomaar ieder tom tom 6 pakket op of welke moet ik hebben. Ik had tomtom6 pda maar die wilde niet installeren op de n73.
Verwijderd
Zie 4 posts terugVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:05:
Ik heb hier even 2 vragen voor jullie, ze zijn vast al wel gesteld, en ik heb een groot deel van de onderwerpen door gebladerd maar ik kan het zo snel niet vinden.
Ook ik heb de knoop maar doorgehakt, weg bij KPN en over naar Vodafone met N73 (zwart).
Als het goed is krijg ik een unbranded (verzekerde de verkoper mij).
Kan iemand dat bevestigen?
Als het goed is krijg ik een unbranded (verzekerde de verkoper mij).
Kan iemand dat bevestigen?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
dat in/uit schakelen wist ik al, maar ik bedoel dat ik die snelkoppelingen kan veranderen. Dus ipv dat ie internet opent, dat ie een bijv de calculator start.Isengrim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:18:
in het active menu gedeelte?
Hmm, zondag telefoon opgeladen, en dat programma'tje geeft 100% batterystatus aan. Beetje vreemd.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Eerste optie in het menu "Actief Standby" kun je wijzigen in aan of uit
Verwijderd
http://www.outbank.de/index.php?id=29RommelD schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:23:
[...]
Is dit freeware en waar kan je het downen? Kan hem namelijk niet als download vinden met google.
[...]
Heb de Screen protector Ultra Clear voor Nokia N73 van GPSPlaza. Erg tevreden over! Eerst dacht ik dat er groen laagje op zat maar dat bleek de laatste laag die verwijderd moest wordenWelke screen protector van Brando hebben jullie gehaald?
Dus:
Ultra Clear Screen Protector 8 euro
of de
Screen protector Brando 7 euro
Trouwens had screen protector eerder in huis dan foon; het scherm moet echt stofvrij zijn want anders zie je alles eronder dat lijkt me super irri
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 15:02 ]
Ik denk niet dat de knoppen voor volgend nummer nodig zijn, ik neem aan dat dat wel kan door een volumeknop op het toestel zelf in te houden, toch? Zo werkt dat in ieder geval wel bij mijn W810i! En als dat niet is, lijkt me de AD-49 het makkelijkst! Ik kan er nog niet meer over zeggen, moet nog tot 7 april wachten tot ik mijn abonnement kan verlengen
Verwijderd
ja inderdaad, bij T-Mobile zijn ze ook niet echt duidelijk..Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:00:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Dik 3 weken geleden via de T-Mobile site mijn abo verlengd met een N73. Mijn status staat nog steeds op: Order ontvangen en dat al 3 weken.
Ook blijft de leveringstijd een vaag iets. De een heeft hem binnen een paar dagen en sommige (waaronder ikzelf) wachten al meerdere weken. Maar ja, we kunnen alleen maar afwachten...
laat maar weten wanneer jij hem hebt ontvangen
Verwijderd
Ik heb hem gelukkig bij de t-mobile winkel verlengt en kon hem 2 min. later mee naar huis nemen. superhandig hoor. ben als ik het nu zo zie bij jullie blij dat ik het niet via de telefoon gedaan heb want dat was ik eerst van plan maar ik had toevallig zo'n winkel onderweg gezien dus gelijk ff gestopt en geregeld.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:05:
instellinen telefoon standby modus actief standby uit
tom tom weet ik niks van
Dat begrijp ik.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:19:
[...]
je installeert via windows update hotfixes voor je windows xp. Heb je dan een andere versie dan windows xp na de installatie van de hotfixes? Je blijft dus precies zelfde symbian hebben, alleen zijn de foutjes eruitgesloopt of weggepoetst.
Maar mijn vraag was: als je met de NSU je telefoon update, wat update je dan? de firmware of de symbian? Of is dat dus hetzelfde.. (wat ik begrepen heb uit de startpost is dat niet hetzelfde)
Verwijderd
je firmware is dan geupdateBjornson schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:03:
[...]
Dat begrijp ik.
Maar mijn vraag was: als je met de NSU je telefoon update, wat update je dan? de firmware of de symbian? Of is dat dus hetzelfde.. (wat ik begrepen heb uit de startpost is dat niet hetzelfde)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 18:15 ]
TomTom NAVIGATOR 6Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:05:
Zou het moeten doen...
waar is het proggie: "all tunes mobile S30 v3" voor?
Verwijderd
Kleine vraag: Hoe kan je ervoor zorgen dat dat opstartfilmpje met het handengeschud niet meer afgespeeld wordt?
Ook vroeg ik me af waar ik kan zien hoeveel smsjes ik gestuurd heb(ja tellen kan ook) en hoeveel minuten er naar me gebeld is en ik gebeld heb. Bvd.
En dat kan ik dus niet vinden, fyi: inst.--> telefooninst.--> welkomstnotitie/logo veranderen doet dus niks bij mij.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:18:
[...]
Klein antwoord: Dat kan je instellen ergens in je instellingen. Ff zoeken dus.
Ook vroeg ik me af waar ik kan zien hoeveel smsjes ik gestuurd heb(ja tellen kan ook) en hoeveel minuten er naar me gebeld is en ik gebeld heb. Bvd.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 21:25 ]
Verwijderd
Klein antwoord: Dat kan je instellen ergens in je instellingen. Ff zoeken dus.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:43:
Kleine vraag: Hoe kan je ervoor zorgen dat dat opstartfilmpje met het handengeschud niet meer afgespeeld wordt?
Verwijderd
Zijn hetzelfde. Denk nou niet dat je een ander OS krijgt omdat er foutjes eruit gesloopt worden bij elk firmware update.Bjornson schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:03:
[...]
Dat begrijp ik.
Verwijderd
vroeger had je msdos daar windows op werkteVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:23:
[...]
Zijn hetzelfde. Denk nou niet dat je een ander OS krijgt omdat er foutjes eruit gesloopt worden bij elk firmware update. os is een Symbian 9.1 is het besturingsprogramma van de firmware
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 22:46 ]
Menu --> Toepassingen --> LogboekVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:43:
[...]
En dat kan ik dus niet vinden, fyi: inst.--> telefooninst.--> welkomstnotitie/logo veranderen doet dus niks bij mij.
Verwijderd
Die oplossing is alleen voor het kijken hoeveel je gebeld hebt en hoeveel data je hebt verzonden/ontvangen.
De aantallen smsjes kun je zien als je een smsje hebt geopend, bovenaan. Beetje gaar dat het niet in het logboek staat......
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 23:25 ]
Verwijderd
Beantwoordt dit je vraag: http://www.symbian.com/files/rx/file6972.pdfBjornson schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:03:
[...]
Dat begrijp ik.
Wat ik eruit begrijp is dat Symbian 60 3rd edition draait op Symbian OS 9.1
De N73 is een Symbian OS 9.1 S60 3rd edtion telefoon. Bij een update wordt de S60 3rd geupdatet dit zegt volgens mij iets over hoe de OS9.1 is ingericht. Als ik het niet goed heb dan moet iemand me maar verbeteren...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 05:59 ]
Toppie, prog werkt goed. Altijd handig in je tentje op de campingVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:09:
[...]
http://www.outbank.de/index.php?id=29
[...]
Heb de Screen protector Ultra Clear voor Nokia N73 van GPSPlaza. Erg tevreden over! Eerst dacht ik dat er groen laagje op zat maar dat bleek de laatste laag die verwijderd moest worden
Trouwens had screen protector eerder in huis dan foon; het scherm moet echt stofvrij zijn want anders zie je alles eronder dat lijkt me super irri
Bounzer, zou jij toch nog maals je 2 posts willen posten? Ik heb namelijk thuis geen internet gehad de laaste 2 dagen
[ Voor 13% gewijzigd door RommelD op 21-03-2007 09:03 ]
daarop een volgende vraag van mij,
ik heb dus tomtom6 op mijn n73 werkend met een beneluxkaart.
alleen ik heb ook andere kaarten oostenrijk enz.
deze kan ik helaas nog niet werkend krijgen.
weet iemand hoe dat moet???
als ik de kaarten naar de geheugenkaart kopieer en dan kaartwisselen kies wordt er geen andere kaart gevonden dan benelux.
ook een 2e geheugenkaart met installatiebestanden en andere kaart erop werkt niet.
dan vind hij geen enkele kaart meer
weet iemand raad????
gr fire
Wat ik vrij irritant vindt aan de N73 is dat deze maar 1 afspraak laat zien, terwijl ik gewoon alle afspraken van de week wil zien. Weet iemand hier een goede oplossing/software voor?
[ Voor 3% gewijzigd door art-core op 21-03-2007 10:06 ]
Als je op 1 dag meerdere afspraken hebt laat hij er meerdere zien.art-core schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:06:
Wat ik vrij irritant vindt aan de N73 is dat deze maar 1 afspraak laat zien, terwijl ik gewoon alle afspraken van de week wil zien. Weet iemand hier een goede oplossing/software voor?
Als je over een week bedoeld, dit doet hij inderdaad niet.
Ik mis dit ook + meerder ToDo's laten zien + meerdere memo's. Er is ruimte zat op dat scherm.
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag ook een N73 Music Edition. Maar zonder die headset en 2gb geheugen kaart zoals word aangegeven in de startpost.
Zijn er verschillende releases van de music edition? of hebben ze mij opgelicht ?
Zijn er verschillende releases van de music edition? of hebben ze mij opgelicht ?
Verwijderd
Kijk even een paar reacties terug daar staat je antwoord wel. Is de versie without mini sd.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:57:
Ik heb sinds vandaag ook een N73 Music Edition. Maar zonder die headset en 2gb geheugen kaart zoals word aangegeven in de startpost.
Zijn er verschillende releases van de music edition? of hebben ze mij opgelicht ?:P
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 17:08 ]
Verwijderd
Dag allemaal!Flipmo2K schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:38:
[...]
Van de QStarz website:
[...]
Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar hoorde al van anderen dat een firmware upgrade het euvel zou moeten verhelpen. Heb dit zelf vanmiddag pas gedaan, dus kan je niet aan resultaten helpen... Morgen weet ik meer.
Helaas heb ik exact hetzelfde probleem.:
Uitvallen van connectie tussen tomtom6 en Qstarz elke 30 seconden.
Firmware update is echter voor mijn toestel nog niet beschikbaar.
gpsplaza heeft de volgende pragmatische oplossing(?):opruilen voor een Holux.
Ik ben benieuwd.....
Ik heb ook begrepen dat je de telefoon kan upgraden naar ME edition, echter heb ik geen berichten gevonden dat dit het nokia-bluetooth-probleem kan oplossen.
iemand nog suggesties?
Groet, wouter
Ik heb hier ook problemen mee, en ik lijk niet de enige te zijn. Echter, een duidelijk patroon zit er niet in. Exact dezelde configuraties lijken bij de één wel problemen te hebben, maar bij de ander niet. Ik zit er over te denken om mijn N73 via de winkel naar Nokia op te sturen, helaas ben ik 'm dan wel 2-3 weken kwijt. Maar op deze manier is navigeren vrijwel onmogelijk.
Verwijderd
Sinds vanochtend heb ik een probleem met mijn camera.
Gister avond werkte hij nog prima. Als ik hem nu opstart start hij gewoon op alleen is het beeld zwart, menu enzo krijg je wel te zien.
Ook werkt de flash niet icm SpotOn (deed het eerst wel)
Zijn er meer mensen met die probleem?
Ik heb mijn firmware opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds krijg ik geen beeld
Inmiddels doet hij het alweer. Ik heb de geheugen kaart verwijderd en daarna de camera opgestart en hij deed het gewoon weer
Gister avond werkte hij nog prima. Als ik hem nu opstart start hij gewoon op alleen is het beeld zwart, menu enzo krijg je wel te zien.
Ook werkt de flash niet icm SpotOn (deed het eerst wel)
Zijn er meer mensen met die probleem?
Ik heb mijn firmware opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds krijg ik geen beeld
Inmiddels doet hij het alweer. Ik heb de geheugen kaart verwijderd en daarna de camera opgestart en hij deed het gewoon weer
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 09:41 ]
Ik heb een N73 bij T-mobile besteld. Deze komt als het goed is één deze dagen binnen. 
Kreeg te horen dat er een nieuwe levering is geweest. Dus ook hoop voor de overige wachtende.
Hoogstwaarschijnlijk is deze telefoon 'branded'. Is het dan wel mogelijk om zelf de firmware te updaten?
Kreeg te horen dat er een nieuwe levering is geweest. Dus ook hoop voor de overige wachtende.
Hoogstwaarschijnlijk is deze telefoon 'branded'. Is het dan wel mogelijk om zelf de firmware te updaten?
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Het is hier iemand gelukt om zijn branded telefoon te upgraden via NSU, mij is het vooralsnog niet gelukt. Hij ziet maar geen nieuwere firmware versie.
zelf updaten lukt wel, mits er een nieuwere branded firmware is....
Verwijderd
de os 9.1 moet geupdatet worden want dat is nieuwe toch daarom zijn er ook zo veel software fouten in de firmware dus wat nokia doet is altijdVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 05:57:
[...]
Beantwoordt dit je vraag: http://www.symbian.com/files/rx/file6972.pdf
Wat ik eruit begrijp is dat Symbian 60 3rd edition draait op Symbian OS 9.1
De N73 is een Symbian OS 9.1 S60 3rd edtion telefoon. Bij een update wordt de S60 3rd geupdatet dit zegt volgens mij iets over hoe de OS9.1 is ingericht. Als ik het niet goed heb dan moet iemand me maar verbeteren...
een andere firmware op de markt brengen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 12:35 ]
Dit topic is gesloten.