Het Nokia N73 Topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 44.722 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels doet mijn camera het alweer niet.

De telefoon begint me steeds meer tegen te vallen.

als ik zo wat op google rond zit te snuffelen zijn er meer mensen met zelfde probleem. maar zonder oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik weet niet of het al eens langs gekomen is. Ik kwam net Shozu tegen. Daarmee kun je vanaf je telefoon foto's en videos uploaden naar allemaal verschillende diesten zoals youtube, blogger, je live space en nog een aantal, ook is het mogelijk om het naar een ftp te sturen :D.
Ik ben het nu aan het proberen en tot nu toe is het top.

Verder bieden ze zogenaamde ZuCasts aan, maar die heb ik nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:38:
Inmiddels doet mijn camera het alweer niet.

De telefoon begint me steeds meer tegen te vallen.

als ik zo wat op google rond zit te snuffelen zijn er meer mensen met zelfde probleem. maar zonder oplossing.
5 eec om een foto te makken is te lang moet 1 sec zijn of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
1 seconden is te kort, de AutoFocus moet ook nog tijd hebben om zich te kunnen focussen ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb op het moment een SE W810i, maar we willen een 2e abbo afsluiten ( voor me din ) maar zij wil haar D500 houden en ik wil wel eigenlijk iets nieuws naar een jaar, bied deze N73 mij veel meer aan dan de W810i ?

Ik heb het al gevonden, het verschilt eigenlijk meer heel weinig met wat je er mee kunt doen.

[ Voor 20% gewijzigd door -Thunder- op 22-03-2007 13:22 . Reden: halen=houden ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:15:
1 seconden is te kort, de AutoFocus moet ook nog tijd hebben om zich te kunnen focussen ;)
hoeveel sec moet het dan zijn ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
-Thunder- schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:17:
Ik heb op het moment een SE W810i, maar we willen een 2e abbo afsluiten ( voor me din ) maar zij wil haar D500 halen en ik wil wel eigenlijk iets nieuws naar een jaar, bied deze N73 mij veel meer aan dan de W810i ?
Google is your friend.

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:18:
[...]
hoeveel sec moet het dan zijn ???
Daar zullen geen secondes aan verbonden zijn. Ligt er gewoon aan hoe jij drukt, als je gewoon goed de autofocus gebruikt en daarna meteeen doordrukt heb je binnen 5 seconden een foto gemaakt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:
[...]
Ik zie het fototoestel als een leuke bijkomstigheid voor minder belangrijke foto's en "just for fun".Daarnaast heb ik een normaal fototoestel voor vakantie's enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:
[...]
Uhm hebben wij het nou over het zelfde?

Mijn probleem is dat mijn camera random niet meer opstart en dus alleen zwart beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nokia naar de reparatie moet, haal er dan alles vanaf en uit!
Het meisje wat mij heeft geholpen bij de NSP, heeft mij aan de balie alleen m'n batterij en simkaart terug gegeven. (wist ik veel)
Ondertussen heb ik mijn telefoon terug, maar zonder screenprotector, gelukkig met geheugenkaart, maar volgens de jongen die mij hielp had ik daarmee ontzettend veel geluk gehad!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een update van mijn kant betreffende screenprotectors. Ik heb dus een setje goedkope op Ebay besteld en zie hieronder het resultaat... Met de beste wil van de wereld krijg ik het niet mooier. De bubbeltjes die je nu nog ziet zijn er niet meer uit te duwen. En ik weet zeker dat ik hem goed heb aangebracht. Heb namelijk ook nog een PDA met wel een goed merk protector er op en die zit wel goed. Goedkoop is dus in dit geval duurkoop. Ga nu maar een Brando o.i.d. bestellen.

Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/5946/dscf0025md5.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:33:
Nog even een update van mijn kant betreffende screenprotectors. Ik heb dus een setje goedkope op Ebay besteld en zie hieronder het resultaat... Met de beste wil van de wereld krijg ik het niet mooier. De bubbeltjes die je nu nog ziet zijn er niet meer uit te duwen. En ik weet zeker dat ik hem goed heb aangebracht. Heb namelijk ook nog een PDA met wel een goed merk protector er op en die zit wel goed. Goedkoop is dus in dit geval duurkoop. Ga nu maar een Brando o.i.d. bestellen.

[afbeelding]
Ok welk merk screenprotectors is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:40:
[...]

Ok welk merk screenprotectors is dit?
Deze is van het merk E-cultor. Was 4 stuks voor €3,35 incl. verzendkosten. Echt een buil val ik me er dus niet aan. Maar goed wilde ff melden dat je dus maar beter niet aan dit soort rommel kunt beginnen. Dan is een Brando van €7,- beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:43:
[...]

Deze is van het merk E-cultor. Was 4 stuks voor €3,35 incl. verzendkosten. Echt een buil val ik me er dus niet aan. Maar goed wilde ff melden dat je dus maar beter niet aan dit soort rommel kunt beginnen. Dan is een Brando van €7,- beter ;)
Ik heb nu ong 5 maanden een brando, er komen nu krasjes in.... Heb nieuwe besteld via e-bay van het merk Durasec, 5x ClearTec display beschermers. Dit is de dunnere variant van de HighTec display beschermers, welke mijn eerste was.. Deze was té dik wat mindere beeldkwaliteit betekende, ben erg nieuwschierig wat deze dunnen doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb nog gewoon het standaard folietje eroverheen zitten van Nokia. Als die is "versleten" dan koop ik wel een Brando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb nu een week de N73 Music edition. Zonder de 2 gig geheugen en oordoppen.
Maar nu naar een week werkt de rechter knop dat muziek noot logotje niet meer.

Zijn er meer mensen waarbij hij niet werkt. ? In het begin ging hij naar de mp3 speler nu dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ik ook, dat blauwe in de hoek was een stickertje daar weer bovenop. die eraf en je merkt er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:27:
Hallo,
Ik heb nu een week de N73 Music edition. Zonder de 2 gig geheugen en oordoppen.
Maar nu naar een week werkt de rechter knop dat muziek noot logotje niet meer.

Zijn er meer mensen waarbij hij niet werkt. ? In het begin ging hij naar de mp3 speler nu dus niet meer.
Denk dat je software dan neit goed is. Een keer resetten? In de TS staat wel ergens de resetcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:30:
[...]

Denk dat je software dan neit goed is. Een keer resetten? In de TS staat wel ergens de resetcode.
:D Klaar. Licht reset en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Graag gedaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
Ik lees hier dat verschillende mensen hun N73 hebben laten unlocken bij een Nokia Service Point. Wat zijn de voorwaarden hiervoor, kan ik mijn gelockede T-mobile N73 (helemaal nieuw) daar ook gratis unlocken?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia n73i komt ook nog
http://megaforum.uz/index.php?showtopic=9097

http://www.mml.com.tw/topicdetail.php?f=192&t=97034

[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En wat kan die meer dan de normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:36:
En wat kan die meer dan de normale?
ik kan dat niet lezen als jij dat wel kan mag je dat posten ???

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

TuLPMaN schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:15:
Ik lees hier dat verschillende mensen hun N73 hebben laten unlocken bij een Nokia Service Point. Wat zijn de voorwaarden hiervoor, kan ik mijn gelockede T-mobile N73 (helemaal nieuw) daar ook gratis unlocken?
Onmogelijk!

Unlock kan alleen gedaan worden door de provider waarvan de SIMlock is.
Zeker net zoals de 8800i, de N70i, de 6630i etc.. etc...

Dit is gewoon een chinees namaak model, imo

[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 22-03-2007 17:46 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuLPMaN schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:15:
Volgens mij wel. Ik heb vorig jaar mijn branded T-Mobile N70 gewoon laten overschrijven met 'gewone' firmware bij een NSP. Dat kan gewoon gratis als je garantie hebt. Voordeel daarvan is dat je dan al die T-Mobile meuk kwijt bent en je via internet kan updaten. Dinsdag mijn N70 via de Nokia site geupdate. Werkte perfekt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maar dan is `ie niet SIMlock vrij

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:48:
[...]

Vreemd inderdaad ..vandaag een telefoontje van T-mobile wanneer het precies uitkomt voor de levering aankomende maandag :? _/-\o_

Ik heb er zelfs nog naar gevraagd of er leverings problemen waren voor de N73 zwarte uitvoering en daar werd verrast op gereageerd ...van ''U krijgt hem maandag Meneer'' en van ''bij ons niet bekend''...

Nou ben ik bang dat ik toch misschien een andere kleur krijg .....we zullen zien O-)
Ik ben eigenlijk heel benieuwd of je die N73 al binnen hebt.

Net nog gebeld met de klantenservice. Er zijn nog steeds leveringsproblemen met de N73 bij T-Mobile. :( Vooral vanwege de grote vraag naar dit toestel. Ze konden me niet vertellen hoe lang het nog gaat duren. Er is pas geleden nog een vracht verstuurd naar wachtende abonnees. Maar volgens T-Mobile zou ik mijn N73 uiterlijk over 11/2 week moeten hebben. Helaas heb ik dan wel 51/2 week moeten wachten. :'(
Ik vindt het wel raar dat er mensen hier in dit topic hun T-Mobile N73 binne 2 weken hebben gehad. Zelfs de mensen die hem na mij hebben besteld. |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:47:
Maar dan is `ie niet SIMlock vrij
Nee dat klopt de SIMlock is er dan niet uit. Ik denk ook niet dat Nokia gaat meewerken aan het eruit slopen van de SIMlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedenavond,

Ik wil een filmpje converteren van wmv naar mp4 zodat mijn N73 deze afspeelt. alleen nou vraag ik me af op welke resolutie kan ik dit het beste doen? ik hoor het wel

groetee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:33:
goedenavond,

Ik wil een filmpje converteren van wmv naar mp4 zodat mijn N73 deze afspeelt. alleen nou vraag ik me af op welke resolutie kan ik dit het beste doen? ik hoor het wel

groetee
320 bij 240

Aan T-mobile gebruikers,
Het ligt eraan of je je abbonement verlengt hebt of als je een nieuwe klant bent van t-mobile.
Niewe klanten gaan voor en hebben hem vrij snel in huis. Mensen die hun contract verlengen bij t-mobile moeten wat langer wachten. Ik heb mijn contract verlengt en heb mijn toestel nu 3 weken. Ik moest iets van 5 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Deel 6 anyone? :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen graag zou ik mijn mail real-time in de gaten willen laten houden door mijn Nokia. Ik wil dus niet steeds zelf moeten kijk naar mail, of inloggen, maar gewoon een signaaltje krijgen direct op het moment dat er mail binnen komt. Heb PIT van T-Mobile, dus het continue open hebben staan van een internetverbinding is geen bezwaar.

Nu weet ik dat het met een outlookadres, of Gmail makkelijk kan via POP3. Maar kun je je Hotmail ook in de gaten houden via POP3?

En heb ik voor een realtime Email controle een progje nodig, of kan de Nokia dit zelf?

Sorry voor als het al aan bod is gekomen trouwens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet gaat hotmail niet.
Enkel IMAP/POP3.

Je kunt je telefoon instellen dat er elke x-aantal minuten wordt gechecked op e-mail.
Echter kan dit wel je batterij sneller doen leeglopen omdat er dan steeds een connectie instant dan wel opgebouwd moet worden, ook kan het aardig in de kosten gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://megaforum.uz/index.php?showtopic=9097
fotos van n73i
http://www.mml.com.tw/topicdetail.php?f=192&t=97034

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:01:
Voor zover ik weet gaat hotmail niet.
Enkel IMAP/POP3.

Je kunt je telefoon instellen dat er elke x-aantal minuten wordt gechecked op e-mail.
Echter kan dit wel je batterij sneller doen leeglopen omdat er dan steeds een connectie instant dan wel opgebouwd moet worden, ook kan het aardig in de kosten gaan lopen.
Dank voor je info! Maar realtime is dus niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geduld, hij komt eraan, degene die deze aanmaakt had tentamenweek.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:46
zou een mod of iemand eens naar het niveau van de posten van 'djcool' willen kijken aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:21:
zou een mod of iemand eens naar het niveau van de posten van 'djcool' willen kijken aub?
niveau wat is daar dan mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel World Series of Poker Texas Hold'em, maar hij is te groot voor het beeldscherm.
Kan ik hem passend in mijn scherm krijgen?

En is er een manier om taken/notities van andere dagen in het begin scherm te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:49:
[...]

Ik ben eigenlijk heel benieuwd of je die N73 al binnen hebt.

Net nog gebeld met de klantenservice. Er zijn nog steeds leveringsproblemen met de N73 bij T-Mobile. :( Vooral vanwege de grote vraag naar dit toestel. Ze konden me niet vertellen hoe lang het nog gaat duren. Er is pas geleden nog een vracht verstuurd naar wachtende abonnees. Maar volgens T-Mobile zou ik mijn N73 uiterlijk over 11/2 week moeten hebben. Helaas heb ik dan wel 51/2 week moeten wachten. :'(
Ik vindt het wel raar dat er mensen hier in dit topic hun T-Mobile N73 binne 2 weken hebben gehad. Zelfs de mensen die hem na mij hebben besteld. |:(
Ik heb hem sinds maandag binnen ,dus binnen 2 werk dagen [met het weekend er tussen]
Vreemd verhaal inderdaad 8)7
Tis de zwarte versie ME edition zonder SD kaartje en met een HS-23.
Ik heb wel gewoon mijn contract vernieuwd,dus die reden gaat in mijn geval ook niet op.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:40:
[...]

Ik heb hem sinds maandag binnen ,dus binnen 2 werk dagen [met het weekend er tussen]
Vreemd verhaal inderdaad 8)7
Tis de zwarte versie ME edition zonder SD kaartje en met een HS-23.
Ik heb wel gewoon mijn contract vernieuwd,dus die reden gaat in mijn geval ook niet op.
Heel vreemd dan ja, ik heb ook contract T-Mobile verlengt. Zelfde versie als jij besteld en dat al 3 weken geleden..
Morgen maar weer even bellen, aangezien ik van de status op de site niet veel wijzer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-mail van T-Mobile:

U geeft aan dat u onlangs uw T-Mobile contract heeft vernieuwd in combinatie met een Nokia N73, maar dat u dit toestel nog niet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is.

Uit onze gegevens blijkt dat uw toestel momenteel in bestelling is. Door de grote aanvraag voor de Nokia N73 duurt het helaas langer voordat u uw toestel ontvangt. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Om u in het ontstane ongemak tegemoet te komen, geven wij u een korting van 10 euro. Dit bedrag treft u aan op een eerstkomende factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
vraagje over POI van tomtom en de gallery,

flitspalen en dergelijke toegevoegd aan tomtom maar nu komen de plaatjes van de flitspalen ook in mijn gallery terecht....
Meer mensen dit probleem of een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Is geen probleem, dat doet ie standaard. De tunes van MSN komen ook bij Tracks te staan. Oplossing is om een aparte map te maken (genaamd TomTom oid) en daar die plaatjes in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 04:19:
E-mail van T-Mobile:

U geeft aan dat u onlangs uw T-Mobile contract heeft vernieuwd in combinatie met een Nokia N73, maar dat u dit toestel nog niet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is.

Uit onze gegevens blijkt dat uw toestel momenteel in bestelling is. Door de grote aanvraag voor de Nokia N73 duurt het helaas langer voordat u uw toestel ontvangt. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Om u in het ontstane ongemak tegemoet te komen, geven wij u een korting van 10 euro. Dit bedrag treft u aan op een eerstkomende factuur.
hmm, en hoelang geleden besteld..?
Dan ga ik ook even een klacht indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:02:
[...]
hmm, en hoelang geleden besteld..?
Dan ga ik ook even een klacht indienen.
Hehe, ik krijg 2 maanden gratis :)

Nu alleen mijn telefoon nog!

[edit]Nog steeds geen verzendbarcode bekend. Hij moet nu toch wel bij TNT aangemeld worden, willen ze hun afspraak nakomen.[\edit]

[ Voor 46% gewijzigd door davhor op 23-03-2007 12:29 ]

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:29:
En is er een manier om taken/notities van andere dagen in het begin scherm te krijgen?
Het ligt eraan wat voor programma je gebruikt voor het maken van taken en notitties. In Outlook 2002 zijn dat 2 verschillende dingen alleen bij Taken kun je een begin en einddatum aangeven dat betekent dat je de taken te zien krijgt op de dagen waarop jij dat hebt aangegeven en wanneer je de taak niet hebt voltooid. Bij notities kan dit niet en zie je deze dus alleen op de dag zelf. Sorry, maar dit is misschien meer info voor een topic over Outlook

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
ThaFreak81 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:40:

flitspalen en dergelijke toegevoegd aan tomtom maar nu komen de plaatjes van de flitspalen ook in mijn gallery terecht....
klein vraagje: welke tomtom heb je????
ik heb benelux en wil graag kaart van duitsland toevoegen maar krijg het nog niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
hoe verstuur ik een visite kaartje? ik ben die optie niet tegengekomen, weet iemand toevallig hoe ik dat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:23:
[...]

ik heb benelux en wil graag kaart van duitsland toevoegen maar krijg het nog niet voor elkaar.
Ik heb hetzelfde probleem met die extra kaarten en heb de vraag hier ook al eerder voorbij zien komen. Er is helaas nog niemand geweest die hier antwoord op kon geven. Hopelijk nu wel: wie helpt ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
davhor schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:04:
[...]

Hehe, ik krijg 2 maanden gratis :)

Nu alleen mijn telefoon nog!

[edit]Nog steeds geen verzendbarcode bekend. Hij moet nu toch wel bij TNT aangemeld worden, willen ze hun afspraak nakomen.[\edit]
Hmm, ik krijg 5 maanden 20% korting op mijn abonnementskosten en 3 maanden gratis Pocket Internet Totaal.

Lang leve de Dealer Helpdesk 8)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-12-2010
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met die extra kaarten en heb de vraag hier ook al eerder voorbij zien komen. Er is helaas nog niemand geweest die hier antwoord op kon geven. Hopelijk nu wel: wie helpt ons?
ik heb op mijn N73 de map benelux staan op het sd kaartje nadien heb ik de sd in de laptop gezet en gewoon de map benelux+ en duitsland naar het kaartje gekopieerd en het draait als een trein
op de n73 staat dus nu benelux benelux+ en duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Laatst online: 13-09 15:00
Mensen,

Misschien ietwat offtopic vraagje maar ik lees dat een aantal mensen de N73 bij T-mobile hebben gekocht. Zit hier zo;n vreselijk logo op van T-mobile en is deze branded ? (op de site van T-mobile zijn deze foons namelijk allemaal zonder T-mobile logo maar dat betwijfel ik af en toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb gisteren nog T-Mobile gebeld, ze zijn allemaal met een simlock. Logo weet ik niet

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

Ik heb net bij het NSP in Utrecht de volgende versie software laten laden:
V 3.0704.1.0.1 ; 19-01-2007; RM-133 (c) NokiaN73(02)

Echter blijft het probleem met bluetooth connectie tussen de qstarz ontvanger en m'n N73 bestaan.

toch een andere (lees holux) ontvanger gaan proberen.

Gegroet, wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

THE_BASE schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:45:
[...]Hmm, ik krijg 5 maanden 20% korting op mijn abonnementskosten en 3 maanden gratis Pocket Internet Totaal.
Lang leve de Dealer Helpdesk 8)
Baas boven baas! _/-\o_

Scheelt niet super veel met mijn tegemoetkoming denk ik. Net overigens nog even gebeld voor mijn barcode, maar nog niks bekend. Als ik maandag nog geen barcode heb ga ik de klachtenafdeling weer bellen.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Niet online
firefighter2 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:23:
[...]

ik heb benelux en western europe draait als een tierelier.....benelux moet er nog af want western europe heeft ook volledige dekking....
gewoon in de root van het kaartje geplaatst en ze werken gewoon

sommige maps werken niet of niet al te best met tt6, maybe dat dat het probleem is ??

[ Voor 8% gewijzigd door ThaFreak81 op 23-03-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Weet iemand trouwens hoe je normale smileys in je smsjes stop met deze telefoon? Met mijn oude ging het makkelijk maar met deze nieuwe kan ik het niet vinden. Tevens staat er niets in de gebruiksbeschrijving en op internet vind ik ook geen antwoord :|

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
ThaFreak81 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:23:
[...]

ik heb benelux en western europe draait als een tierelier.....benelux moet er nog af want western europe heeft ook volledige dekking....
gewoon in de root van het kaartje geplaatst en ze werken gewoon

sommige maps werken niet of niet al te best met tt6, maybe dat dat het probleem is ??
heb je deze kaarten gewoon aangeschaft en stonden deze op een dvd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RommelD schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:38:
Weet iemand trouwens hoe je normale smileys in je smsjes stop met deze telefoon? Met mijn oude ging het makkelijk maar met deze nieuwe kan ik het niet vinden. Tevens staat er niets in de gebruiksbeschrijving en op internet vind ik ook geen antwoord :|
N73 ondersteunt geen smileys zoals..alleen de standaard : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

SeeS schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:19:
Mensen,

Misschien ietwat offtopic vraagje maar ik lees dat een aantal mensen de N73 bij T-mobile hebben gekocht. Zit hier zo;n vreselijk logo op van T-mobile en is deze branded ? (op de site van T-mobile zijn deze foons namelijk allemaal zonder T-mobile logo maar dat betwijfel ik af en toe)
Gebruikerservaring: T-Mobile simlocked & T-Mobile branded.
Voorop, direct onder het scherm en boven de toetsen logo #1, en achterop boven "Nokia" en onder dat zilveren dingetje logo #2.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Niet online
firefighter2 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:51:
[...]

heb je deze kaarten gewoon aangeschaft en stonden deze op een dvd???
van werk gekregen dus niet aangeschaft, maar tis dus de legale versie ;)
tt6 + benelux zat in een pakket en western europa zat op dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje,

Kom er niet echt uit hoe ik erachter moet komen hoever ik precies in mijn bundel zit, ik kan wel zien hoeveel minuten ik gebeld heb via het logboek, maar ik wil ook weten (vanzelfsprekend) hoeveel smsjes ik verstuurd heb, en dat lukt niet echt.

Kortom, hoe kom ik erachter hoever ik in mijn bundel zit (bel met vodafone)

En is het niet in te stellen dat je ook met de toetsjes kan navigeren? want dat knopje in het midden werkt echt op me zenuwen :P druk steeds fout

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Krusell Classic tas is gemaakt van zorgvuldig geselecteerd buffelleer en zijn speciaal ontworpen om perfect om uw telefoon te passen. Een belangrijke eigenschap is de strakke pasvorm. De voorzijde is geheel transparant. Elke Krusell tas wordt geleverd met het gepatenteerde Multidapt® systeem waarmee verschillende clips gebruikt kunnen worden. De Krusell Classic tas wordt geleverd inclusief de SpringClip.

Heeft iemand ervaring met deze tas/hoes voor over de telefoon. Ik twijfel nog over de aankoop omdat ik niet weet of het plastic over het scherm reflecterend werkt zodat ik niets op het scherm zie? De case is te koop bij GSMPlaza. Helaas ligt de hoes niet bij belcompany etc. Dus kan niet testen.

Dit is de link: http://gsm.gpsplaza.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
ThaFreak81 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:22:
[...]

van werk gekregen dus niet aangeschaft, maar tis dus de legale versie ;)
tt6 + benelux zat in een pakket en western europa zat op dvd
kun je mij een overzicht doen van de bestandsnamen die in de map western europe staan??
ik heb nl mijn map uitgepakt op de c schijf en moet nu alle bestanden weer bij elkaar zoeken.

alvast bedankt

[ Voor 25% gewijzigd door firefighter2 op 23-03-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
badluckboy schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:13:
hoe verstuur ik een visite kaartje? ik ben die optie niet tegengekomen, weet iemand toevallig hoe ik dat kan doen?
bliep O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaFreak81 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:40:

Vrij simpel op te lossen. Selecteer alle icoontjes van tomtom op je computer, linker muisknop-->eigenschapen en dan bij kenmerken verborgen aanvinken.

Werkt prima ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej,

Vraagje.. ik heb mn firmware geupdate van mn N73 naar de laatste versie alleen werkt de sneltoets naar sms links onder niet meer.. Weet iemand wat ik hier aan kan doen..?

Gr,

Swannum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt me echt heel fijn om spelletjes te kunnen en ondertussen toch nog naar muziek te kunnen blijven luisteren..

is iemand van jullie hier al een handige app voor tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel heel erg makkelijk, je had het zelf ook kunnen vinden. Je gaat naar telefoonboek, je kiest een contactpersoon uit en klikt deze aan, zodra naam, telnr enz tevoorschijnkomen kies je linkertoets en dan zenden, dan kies je een methode om te verzenden. Dat was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 22:53
Swaptor schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:59:
[...]

Gebruikerservaring: T-Mobile simlocked & T-Mobile branded.
Voorop, direct onder het scherm en boven de toetsen logo #1, en achterop boven "Nokia" en onder dat zilveren dingetje logo #2.
Dan heb ik zeker geluk gehad. Heb mijn N73 ruim 3 weken geleden in een T-Mobile shop gehaald: geen logo maar wel sim-locked. Geen uiterlijke kenmerken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 10:37
Ik heb mijn t-mobile n73ME black een week en hier zitten geen logos of t-mobile software op. Echter werkt mijn trilfunctie alleen als je met het toestel schud.... |:(

Heb gebeld (binnen 8 dagen na ontvangst) met de klantenservice en hij moet worden opgeruild. Ik vraag me wel af hoe lang DAT gaat duren en of ik niet veel beter naar een NSP kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zo, ben alweer druk bezig met deel 6!
Ik verwacht dat hij vanavond of morgen klaar zal zijn, hier alvast een kleine teaser (als je dat zo mag noemen :P )

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1acc53cae4f1a9d7197bfcbb4885d072/thumb.jpg

Tot morgen! :)

Ik zie opeens dat het achtergrond van het plaatje van de N73 geen rode achtergrond heeft zoals de rest. Even aanpassen dus :X .
Stomme Samsung 931BW die te bright is en stomme Ati Vista Drivers :(

[ Voor 23% gewijzigd door DaannO op 24-03-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
heb sinds gisteren het programma smart2go van nokia dat standaard in de N95 zit zonder problemen draaien op de N73 volledige navigatie en simulatiemodus
en alle mappen van de wereld zijn er bijna ook bij te krijgen
en dit is allemaal GRATIS te verkrijgen en door NOKIA vrijgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nokia geeft navigatie software gratis weg :?

http://www.telecomwereld.nl/n0001688.htm

Hier is meer info te lezen, het klopt dat hij op meerdere N-toestellen zal werken en ook nog gratis is... Zo zo.. dan zeg ik maar gedag tegen tomtom :P

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:49:
Stomme Samsung 931BW die te bright is en stomme Ati Vista Drivers :(
Ik snap niet waarom massaal samsung wordt gekocht. Telkens lees ik dat de juiste instellingen zeer moeilijk te vinden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
hier kan je de driver voor de nokia en alle kaarten en de mapuploader vinden

http://www.smart2go.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karel22 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:50:
hier kan je de driver voor de nokia en alle kaarten en de mapuploader vinden

http://www.smart2go.com/en/
Ik vind het heerlijk, k heb zelf geen auto maar het is echt super handig als iemand je moet wegbrengen..
Ik heb hem getest en hij werkt prima. kaart via de pc gedownload (zorg wel dat je in dataopslag modes zit) en kan prima navigeren.

Kan alleen niet testen of de route beschrijvingen kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:55:
[...]

Ik vind het heerlijk, k heb zelf geen auto maar het is echt super handig als iemand je moet wegbrengen..
Ik heb hem getest en hij werkt prima. kaart via de pc gedownload (zorg wel dat je in dataopslag modes zit) en kan prima navigeren.

Kan alleen niet testen of de route beschrijvingen kloppen...
ben het al twee dagen aan het testen alles loopt zoals het moet lopen
al een paar keer getest samen met de tomtom 910 met een zeer goed resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds problemen dat mijn camera niet opstart.(programma start wel op, maar krijg alleen zwart beeld, of het beeld blijfthangen).

Gister kreeg ik toevallig een melding te zien voordat het camera programma opstarte, er stond iets over dat de camera al in gebruik was door een ander programma.

Ik heb al mijn custom software verwijderd , alle overbodige programma's afgesloten met een taskmanager en nog steeds problemen.

Zijn er echt geen andere mensen met die probleem?

/update
Nu weer ff geprobeerd, hij werkte. Toen sloot ik hem weer af en starte de camera opnieuw en nu blijft het beeld weer hangen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Is er een optie dat je op de N73 kan zien wat er op de achtergrond draait voor prog‘s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard niet volgens mij, er zijn verschillende (betaalde) tools voor
Zoals: Taskman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:55:
Is er een optie dat je op de N73 kan zien wat er op de achtergrond draait voor prog‘s ?
Je kunt de menu-knop iets langer inhouden, dan komt er wel een overzichtje met progjes die draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karel22 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:41:
[...]

ben het al twee dagen aan het testen alles loopt zoals het moet lopen
al een paar keer getest samen met de tomtom 910 met een zeer goed resultaat
Hallo ,

Ben het aan het proberen maar bij start navigatie start de telefoon opnieuw op.
ik heb een me , heeft iemand een idee hoe dit kan.

Gr. Rookie80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:45
Heb sinds gisteren een N73 music edition prima telefoon maar heb 1 probleem en vraag me af of
meerdere mensen dat niet hebben.
Ben sinds ik hem heb heel slecht bereikbaar en kan soms gewoon niet bellen.
Krijg soms ineens een SMS met de tekst vodaphone service u heeft 1 oproep(en) gemist van 06xxxxx etc etc maar ik heb dus gewoon niks gezien of gehoord en degene die mij dan probeert de bellen zegt dat ik niet te bereiken was.
Als ik iemand bel komt er of te staan netwerk bezet of het duurt heel lang en er gebeurt niks springt hij gewoon weer terug de contactenlijst.
Vreemd zou het toch aan de provider liggen lijkt me wel erg toevallig .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd ook een paar keer gehad dat mijn telefoon niet over ging terwijl ik wel een oproep gemist melding kreeg. Heel vaag.

Ik heb hoop dat er snel een nieuwe firmware komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Ik heb nu een vaag probleem met mijn n73 en begin te denken dat er iets mis mee is. Ik kan bepaalde software niet draaien, zonder dat het na verloop van tijd crashed: LCG Jukebox, brainchallenge, Diamnond rush, etc.

Dit zijn toch programma's welke de N73 gewoon aan moet kunnen?

Moet ik hiermee naar de servicedesk, of naar de dealer? (ben verzekerd)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmmz.. voor de mensen met Vodafone:

Er waren dit weekend, met name vrijdag tot zaterdagmiddag problemen met het netwerk van Vodafone, oproepen kwamen niet aan en bellen ging moeizaam. Probleem zou nu opgelost moeten zijn en ligt dus niet aan je nieuwe Nokia N73! ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:45
Hmm heb het net nog gehad kan niet bellen en gebeld worden nu heb ik mijn simkaart maar in mijn oude telefoon gedaan kijken of dat goed gaat anders ben ik toch bang dat het aan mijn N73 ligt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo, ook even Smart2go geinstalleerd, werkt perfect! Ziet er netjes uit.

Nu is mijn vraag, als ik een Bluetooth GPS reciever koop, kan ik dan gewoon netjes (gratis) navigeren zoals met TomTom? Of heeft Smart2Go netwerkmogelijkheden nodig, zodat ik op internet moet om te navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook plaatjes/filmpjes opslaan zonder dat ze gezien worden in de galerij maar wel via bestandsbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nope kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Rivanov schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:54:
[...]

N73 ondersteunt geen smileys zoals..alleen de standaard : )
En hoe voeg je die in? Deze gebruikte ik ook namelijk met mijn 6230 maar zie nu nergens waar ik ze in kan voeren :'(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freeware van Nokia die ook op de n73 past en werkt met behulp van gps :D

Nokia Sports tracker en Nokia Wellnes diary

http://www.e-series.org/archives/308

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:30:
[...]

Hallo ,

Ben het aan het proberen maar bij start navigatie start de telefoon opnieuw op.
ik heb een me , heeft iemand een idee hoe dit kan.

Gr. Rookie80
Ja heb ik ook alles gaat goed tot ik daaadwerkelijk wil gaan navigeren, dan bevriest het scherm.
Ik doe dit alles zonder netwerkverbinding kan je zo ook echt navigeren of moet je of heeft Smart2Go netwerkverbinding nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Ja heb ik ook alles gaat goed tot ik daaadwerkelijk wil gaan navigeren, dan bevriest het scherm.
Ik doe dit alles zonder netwerkverbinding kan je zo ook echt navigeren of moet je of heeft Smart2Go netwerkverbinding nodig
gwoon tomtom erop en alles werkt als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Op de site staat:

What is the difference between route planning and turn-by-turn navigation?
Route planning calculates and displays a route between two locations.

Turn-by-turn navigation guides you to your destination using voice instructions (e.g. “turn left in 300 metres”).

And our optional navigation upgrade brings you professional navigation with GPS.

Dus als je echt wil navigeren moet je betalen keuze uit 7 dagen ,30 dagen, 1 jaar enz zie bij navigatie toevoegen dan accepteren dan aankopen, dan kiezen wat je wil aankopen en de prijzen komen tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee, ik zie bij het opnieuw installeren van de Updater (die mijn telefoon ineens niet meer kan vinden, maar pcsuite wel???) dat er een n73IE komt of al is?
Weet iemand hier meer van? van de n73 IE bedoel ik :?
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.