Het Nokia N73 Topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 44.730 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:10:
Ik heb net een N73 aangeschaft en krijg iets niet voor elkaar. Waarschijnlijk is het iets heel simpels, maar ik heb van alles geprobeerd..wat is nou het geval..
als ik word gebeld of ik krijg een sms dan zie ik alleen het nummer van wie het afkomstig is, dus geen naam, terwijl deze wel in de contacten staat....wat moet ik doen om de naam van het nummer te laten tonen???

Alvast bedankt...groetjes Luusje
Je moet ervoor zorgen dat een nummer maar één keer is vermeld bij je Contacten. Als je bijvoorbeeld het vaste telefoonnummer van je ouders zowel onder "Pa" als onder "Ma" hebt staan, weet de telefoon niet van wie het afkomstig is en zal dan dus alleen het nummer tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

Is er niemand die weet of je die functie om de beller zijn naam uit te laten spreken harder kan zetten?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:57:
Ik heb zojuist thuis m'n telefoon wel kunnen updaten (in Tilburg heb ik Vista draaien en thuis XP)...maar ik heb nog niet de nieuwste :? Ik heb nu de 3.0638.0.0.1 firmware van 30-10-2006, maar er zijn al veel nieuwere versies. Waarom krijg ik die er niet op? NSU geeft aan dat dit de nieuwste versie is:s
dat is hier al 1000x uitgelegt als je xx(02) ect heb staan moet je het laten doen waar de xx staan nog 2 cijvers zo ja laten doen zo nee ken je hem zelf updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijntje schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:32:
Is er niemand die weet of je die functie om de beller zijn naam uit te laten spreken harder kan zetten?
kan je niet harder zetten en ik vind het geen gehoor dus bij mij staat die uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:34:
[...]

dat is hier al 1000x uitgelegt als je xx(02) ect heb staan moet je het laten doen waar de xx staan nog 2 cijvers zo ja laten doen zo nee ken je hem zelf updaten ;)
Als je zo gaat reageren moet je wel gelijk hebben! Ik had gewoon een xx.02 versie die ik dus met succes heb kunnen updaten. Nu heb ik een 57.01 versie. Ik heb overigens al meer mensen met een xx.02 mensen zien updaten, dus dan is die 1000x verkeerd uitgelegd, het heeft blijkbaar met iets anders te maken!
Dus leg me nu nog maar eens uit waarom ik niet verder kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-12-2010
robvanpraat schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:44:
[...]

Als je zo gaat reageren moet je wel gelijk hebben! Ik had gewoon een xx.02 versie die ik dus met succes heb kunnen updaten. Nu heb ik een 57.01 versie. Ik heb overigens al meer mensen met een xx.02 mensen zien updaten, dus dan is die 1000x verkeerd uitgelegd, het heeft blijkbaar met iets anders te maken!
is omdat je nu op de hoogst mogelijke software versie zit die voor uw 57-01 beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
karel22 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:14:
[...]

is omdat je nu op de hoogst mogelijke software versie zit die voor uw 57-01 beschikbaar is
de versie V30649.0.0.31
is voorlopig de hoogste voor de 02 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:44:
[...]

die kan je alleen maar laten doen dan krijg je een (01) versie ik had de 57 (02) die was ook niet te updaten dus laten doen nu heb ik alleen de (02) versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karel22 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:15:
[...]

de versie V30649.0.0.31
is voorlopig de hoogste voor de 02 versie
dat is de N73 ME versie v30649.0.0.1 is de laatste versie voor de normaal N73

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:19:
[...]

dat is de N73 ME versie v30649.0.0.1 is de laatste versie voor de normaal N73

;)
Volgens de TS: Het Nokia N73 Topic Deel 5 is V 3.0704.1.0.1 de laatste versie voor de N73. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Zo heb mijn behuizing ME binnen vanuit Hong kong binnen 7 dagen en hij is geheel zoals de orginele hoor dus ook met music button :) Er komt echter bij het ombouwen meer kijken dan alleen de behuizing omzetten.
Je moet ook diverse contact puntjes over plaatsen en daar word het juist ingewikkeld!
Mijn vriendin is er nu mee bezig aangezien zij voor electricien heeft geleerd en ik alleen maar te ruw doe als ik zoiets moet doen :D

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Je weet dat een electriciën zich meestal bezig houd met 230 of 380 volt en dat ze soms met kabel bezig zijn die dikker is dan een telefoon?

Ik hoop en geloof vast wel dat je vriendin het kan, maar ik denk dat over het algemeen een modeltrein reparateur er nog meer kijk op heeft dan een electriciën.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoicz schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:03:
Ik ben nog altijd opzoek naar een goede tutorial voor het omzetten van AVI files (300 - 700 MB groot) naar m'n telefoon om ze daar te kunnen afspelen in een optimaal formaat.

Wie kan me helpen?
wil ik ook weten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals:

Ik krijg sinds een dag de melding als ik mijn browser opstart: Web: al in gebruik. Hoe kan ik dit verhelpen?

De andere browser doet het wel gewoon, en mijn e-mail kan ik ook nog steeds binnenhalen.

Kan iemand mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Ginz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 00:25:
Je weet dat een electriciën zich meestal bezig houd met 230 of 380 volt en dat ze soms met kabel bezig zijn die dikker is dan een telefoon?

Ik hoop en geloof vast wel dat je vriendin het kan, maar ik denk dat over het algemeen een modeltrein reparateur er nog meer kijk op heeft dan een electriciën.
Weet ik ook. ze is ook gewoon verpleegster tegenwoordig.
Maar alles is gelukt hoor ik raad alleen echt iedereen het af om te doen want er komt meer bij kijken als alleen de behuizing en om nou te zeggen dat ie in het zwart mooier is.................

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb een vraagje, ik heb een Nokia N73 en een carkit C7KW, werkt mooi en heb daar ook geen problemen mee.
Maar het probleem doet zich voor dat als ik de N73 via bluetooth op de carkit aansluit het geluid via het officiele externe speakertje van Nokia er vol en goed eruit komt, ( redelijk vol ), maar sluit ik de N73 via de Poppoort aan dan komt het geluid via de box er veel harder en veel scheller uit ( en dat is ook het probleem ) door het hele schelle geluid ( heel erg hoge tonen via de box onder het praten ) houd je dit 5 minuten vol en dan heb je enorme koppijn van de hoge tonen.

Ik heb al van alle geprobeerd en de enigste oplossing die ik nu nog zie is de box van nokia afdekken met iets zodat het geluid weer normaal is en de hoge tonen hopelijk gedempt worden......

Heeft iemand dit ook, en zoja ...een andere oplossing hiervoor ?????

Voor de rest was het even wennen van 6230i naar N73, maar na een paar dagen wil ik niet meer terug.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
SUPER. Zie de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 00:25:

wij doen ook zwakstroom hoor... }:|

edit: vraagje, in de behuizing zie je 2 vierkante magnetische dingetjes met 2 polen. Waar dienen ze voor?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:01:
[...]

Weet ik ook. ze is ook gewoon verpleegster tegenwoordig.
Maar alles is gelukt hoor ik raad alleen echt iedereen het af om te doen want er komt meer bij kijken als alleen de behuizing en om nou te zeggen dat ie in het zwart mooier is.................
Je hebt gelijk, het overzetten van diverse contactpunten was wat lastiger maar onmogelijk is het niet, je hebt alleen wat meer geduld nodig...

Edit: nou ja.... ik zou het ook niemand aanraden :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi weet iemand hoe je de operator logo kan wijzigen? kan het nergens vinden en het moet toch te doen zijn? overigens met themes gaat het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:54:
[...]

Je hebt gelijk, het overzetten van diverse contactpunten was wat lastiger maar onmogelijk is het niet, je hebt alleen wat meer geduld nodig...

Edit: nou ja.... ik zou het ook niemand aanraden :X
ik heb de volledige cover zoals middenbehuizing frontcover toetsen en backcover via een nsp laten komen en daar zit in de behuizing alles voor gemonteerd is dan enkel gewoon frontcover eraf halen 7 torxboutjes los en het complete binnenwerk van de n73 over te leggen in de zwarte behuizing 6 boutjes zijn onmiddelijk zichtbaar de 7de bout zit onder display
10 min werk en de prijs viel ook mee 63euro voor de hele handel en alles ORIGINEEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je eigenlijk toepassingen goed afsluiten? Ik heb het idee dat sommige open blijven staan, waardoor mijn telefoon een stuk trager wordt. Is er een soort taskmanager waar je kan selecteren welke je wilt afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoicz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 20:52
Idd, heb ik reeds getest (anders zou ik m'n vraag ook niet stellen :)).

Maar blijkbaar werkt die config file niet met de nieuwe versie van SUPER, en is er nergens een oudere (werkende !) versie te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karel22 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:54:
[...]

ik heb de volledige cover zoals middenbehuizing frontcover toetsen en backcover via een nsp laten komen en daar zit in de behuizing alles voor gemonteerd is dan enkel gewoon frontcover eraf halen 7 torxboutjes los en het complete binnenwerk van de n73 over te leggen in de zwarte behuizing 6 boutjes zijn onmiddelijk zichtbaar de 7de bout zit onder display
10 min werk en de prijs viel ook mee 63euro voor de hele handel en alles ORIGINEEL
Dat is niet slecht nee, maar ja, had ik dat eerder geweten.... ik wist alleen dat de webwinkel stukken duurder was dan 63 euro en dan ook nog eens zetten zij hem niet in elkaar en heeft de middenbehuizing geen contactjes...

welk nsp eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:38:
Hoe kun je eigenlijk toepassingen goed afsluiten? Ik heb het idee dat sommige open blijven staan, waardoor mijn telefoon een stuk trager wordt. Is er een soort taskmanager waar je kan selecteren welke je wilt afsluiten?
menu button lang ingedrukt houden dan zie je je running programs. Je zou eens Handy Taskman moeten downloaden, ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:56:
[...]

Dat is niet slecht nee, maar ja, had ik dat eerder geweten.... ik wist alleen dat de webwinkel stukken duurder was dan 63 euro en dan ook nog eens zetten zij hem niet in elkaar en heeft de middenbehuizing geen contactjes...

welk nsp eigenlijk?
nsp in antwerpen de ombouw heb ik wel zelf gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan81 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:15:
[...]

Ah ik heb hem door.

Aktief standby activeren via menu (linkerselectietoets) en dan via de snelkoppelingen het tel. boek in. Thank you

Als ze nou gewoon optie tel. boek ertussen zetten. |:(
Gisterenavond uitgevonden dat ie het ook doet als je tijdens je gesprek op de middenknop drukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghmfranken
  • Laatst online: 14-09 17:16
Er is een nieuwe Mail for Exchange v1.5.0. Deze natuurlijk geïnstalleerd. Bij het opstarten van Mail for Exchange krijg ik nu echter de melding dat het apparaat niet wordt ondersteund. Ik kan mijn profiel dus niet meer bewerken :?

Blijkbaar zijn ze er bij Nokia toch niet echt blij mee dat Mail for Exchange ook veel gebruikt wordt op de N Serie en willen ze alleen dat de E Serie over deze geweldige functionaliteit beschikt. 8)7

Dus voor allen die ook v1.5.0 willen installeren op hun N73 een waarchuwing (of ben ik de enige met dit probleem?)

Overigens is het wel mogelijk om de oude v1.3.1 te downloaden door in de link het versienummer te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:53:
[...]

edit: vraagje, in de behuizing zie je 2 vierkante magnetische dingetjes met 2 polen. Waar dienen ze voor?
Waar bedoel je precies?

Die pennetje die verbinding maken met de slide assy? Die detecteerd of de slide open of dicht is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:19:
[...]

Je moet ervoor zorgen dat een nummer maar één keer is vermeld bij je Contacten. Als je bijvoorbeeld het vaste telefoonnummer van je ouders zowel onder "Pa" als onder "Ma" hebt staan, weet de telefoon niet van wie het afkomstig is en zal dan dus alleen het nummer tonen.
Zo he, dat was echt simpel....was vergeten dat ik sommige nummers ook onder ICE had ingevuld...nu maar gewoon notitie bij naam dat zij ook ICE zijn... (In Case of Emergency)
Je hebt me blij gemaakt. Dank je wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig voor degene die de instellingen wizard zoeken. de mijne was verdwenen na dat ik had gereset. Instellingen of settings wizard voor de n73 staat niet op de nokia site maar je kunt die voor de n80 gebruiken. zelf heb ik dit geprobeerd en ben zeer tevreden met het resultaat. volgens mij is ie zelfs verbeterd... :) http://europe.nokia.com/A4164073?model=N80

Iemand enig idee? kan met kabel geen verbinding meer maken met m'n laptop met windows xp. heb al diverse malen pcsuite opnieuw geïnstalleerd en echt alles van nokia eraf gegooid ;( Het lijkt of windows de pcsuite niet juist meer installeert. Eerst werkte het wel maar op een gegeven moment is ie er mee opgehouden. Volgens mij toen ik een nokia update wilde proberen, die er niet was. Is er een nokia pcsuite forum?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Ik zit met het volgende probleem, gisteren heb ik eindelijk me firmware kunnen updaten, voor de update wel even een backup gemaakt. Na de update was me telefoon helemaal leeg (fabrieksinstellingen). Dus ik heb de backup terug gezet.
Maar nu mis ik een aantal programma's (o.a. handyclock). Ze staat niet meer in de map waar ik ze eerst had geplaatst. Me TomTom staat er wel gewoon op.

Nu komt het vreemde, in handyclock had ik alarmen ingesteld. Deze gaan nog wel af, dus ergens moet die software nog actief zijn.

Ik heb al gekeken bij Toepassing beheer en daar staat niks tussen...

Wie o wie weet raad?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een poging:

Ik krijg sinds een dag de melding als ik mijn browser opstart: Web: al in gebruik. Hoe kan ik dit verhelpen?

De andere browser doet het wel gewoon, en mijn e-mail kan ik ook nog steeds binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi weet iemand hoe je de operator logo kan wijzigen? kan het nergens vinden en het moet toch te doen zijn? overigens met themes gaat het dus niet..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:49:
hoi weet iemand hoe je de operator logo kan wijzigen? kan het nergens vinden en het moet toch te doen zijn? overigens met themes gaat het dus niet..........
Volgens mij maakt de N73 geen gebruik van operatorlogo's

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abonnement verlengd incl een N73 toestel via klantenservice echter wacht ik nu anderhalve week maar nog geen toestel, meer mensen problemen met levering (Vodafone) ? Deze week nog maar eens een paar keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Ik vroeg me af of er ook software bestaat voor het symbian os voor voice modulator ( je weet wel zo'n zelfde stem als in scream) dat moet wel bestaan maar ik kan het niet vinden :S iemand die hier meer over weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silva schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:29:
Ik vroeg me af of er ook software bestaat voor het symbian os voor voice modulator ( je weet wel zo'n zelfde stem als in scream) dat moet wel bestaan maar ik kan het niet vinden :S iemand die hier meer over weet ?
Lijkt me leuk, maar ik kan het ook niet vinden. Volgens mij zijn er alleen headsets voor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:02:
Abonnement verlengd incl een N73 toestel via klantenservice echter wacht ik nu anderhalve week maar nog geen toestel, meer mensen problemen met levering (Vodafone) ? Deze week nog maar eens een paar keer bellen.
Ik wou hem ook bestellen via vodaphone...alleen ze hebben hem niet meer.
Wanneer ze hem krijgen is ook onbekend en de shops zijn ook leeg....een enkeling heeft hem nog.
Ben gewoon naar T for Telecom gegaan, en die doen ook verlengingen...en kreeg hem gelijk mee...non branded. Dus zou zeggen ga naar een gewone belshop zoals Belcompany, T for telecom, Phonehouse....het enigste wat jammer is is dat ie wat duurtde in aanschaf is dan.

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 08:38

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik wil graag een goede koptelefoon aanschaffen voor bij mijn N73.

In mijn zoektocht kwam ik uit op de volgende koptelefoon:

* Sennheiser pmx60

Deze koptelefoon heeft een weerstand van 24ohm.
Kan ik deze zonder problemen gebruiken met mijn N73?

pdf met specs
http://www.sennheiser.nl/...B.pdf/$File/PMX_60_GB.pdf

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:14:
[...]

Waar bedoel je precies?

Die pennetje die verbinding maken met de slide assy? Die detecteerd of de slide open of dicht is.
Nee nee, als je de behuizing openschroeft... zie je 2 identieke vierkante magnetische blokjes met elk 2 polen in de middenbehuizing zeg maar (je ziet ze alleen als de printplaat eraf is. Ze zitten elk op een andere plek. 1 boven en 1 onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 20:56:
[...]

Nee nee, als je de behuizing openschroeft... zie je 2 identieke vierkante magnetische blokjes met elk 2 polen in de middenbehuizing zeg maar (je ziet ze alleen als de printplaat eraf is. Ze zitten elk op een andere plek. 1 boven en 1 onder.
Dat zijn de speakers :|

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
ghmfranken schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:10:
Er is een nieuwe Mail for Exchange v1.5.0. Deze natuurlijk geïnstalleerd. Bij het opstarten van Mail for Exchange krijg ik nu echter de melding dat het apparaat niet wordt ondersteund. Ik kan mijn profiel dus niet meer bewerken :?

Blijkbaar zijn ze er bij Nokia toch niet echt blij mee dat Mail for Exchange ook veel gebruikt wordt op de N Serie en willen ze alleen dat de E Serie over deze geweldige functionaliteit beschikt. 8)7

Dus voor allen die ook v1.5.0 willen installeren op hun N73 een waarchuwing (of ben ik de enige met dit probleem?)

Overigens is het wel mogelijk om de oude v1.3.1 te downloaden door in de link het versienummer te veranderen.
Heb ik ook geprobeerd, maar bij terug zetten van 1.3.1 zegt ie system error try later again.
Ik heb geen idee wat er aan de exchange kant ingesteld moet worden. mijn bedrijf levert wel push mail voor q9100, maar mijn accoutn zal daar wel niet op ingesteld staan. is dat de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Heeft iemand overgins al Nokia PC Suite voor Vista gesignaleerd? Ik moet nu steeds switchen naar xp, en das niet handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
DaannO schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:59:
[...]

Volgens de TS: Het Nokia N73 Topic Deel 5 is V 3.0704.1.0.1 de laatste versie voor de N73. ;)
DaannO schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:59:
[...]

alleen nog niet bij nokia beschikbaar vandaag

Afbeeldingslocatie: http://i26.photobucket.com/albums/c144/hb88xx/N73/n73-649-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hbt68 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:56:
[...]

[...]

alleen nog niet bij nokia beschikbaar vandaag

[afbeelding]
Klopt, hij komt er aan. Bij NSP is hij al beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:56:
[...]

menu button lang ingedrukt houden dan zie je je running programs. Je zou eens Handy Taskman moeten downloaden, ideaal :)
Wat doet dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=UB4XKI6D

Links: openstaande programma's, hiermee kun je ze écht sluiten. Standaard taskmanager van Nokia sluit ze niet altijd af.

Rechts: diverse info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Laatst online: 20:11

Arjan81

Rotterdam

DaannO schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:48:
Heeft iemand overgins al Nokia PC Suite voor Vista gesignaleerd? Ik moet nu steeds switchen naar xp, en das niet handig. :)
Ik draai het gewoon onder Vista. Alleen volgens mij werkt het niet zo top. Bij het maken van een backup verloor hij steeds verbinding op de een of andere manier.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:53:
[...]

wij doen ook zwakstroom hoor... }:|

De vierkante units zijn speakers! (eentje onder en eentje boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
Audi_S2 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:57:

* Sennheiser pmx60

pdf met specs
Ik gebruik nu al jaren met veel plezier de Creative EP-630 in-ear koptelefoon. Gekocht via e-bay. Fantastisch geluid voor een spotprijs! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Ik zit er aan te denken een N73 aan te schaffen. En wel incombinatie met Telfort mobiel internet voor 17,50 per maand+plus nog een spraak abo. Nu is/gaat Telfort echter over naar het UMTS netwerk van KPN en zal internet via HSDPA(?) gaan. In dit topic en ook op de site van nokia is mij echter niet duidelijk of dit toestel HSDPA ondersteunt. Is daar al meer over bekend?

En verder natuurlijk de vraag of het scherm zig een beetje leent voor browsen en uitzendinggemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi_S2 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:57:

* Sennheiser pmx60

pdf met specs
Dat kan inderdaad wel maar ik kan deze koptelefoon niet echt aanraden. Als je eenmaal goede earbuds hebt gehad zoals de creative EP-630 of de Sennheiser CX-300 dan klinkt dit gewoon veel minder goed heb ik gemerkt. Het geluid is best aardig maar ontzetten vlak. Er zit gewoon geen diepte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:33:
[...]
Ben gewoon naar T for Telecom gegaan, en die doen ook verlengingen...en kreeg hem gelijk mee...non branded. Dus zou zeggen ga naar een gewone belshop zoals Belcompany, T for telecom, Phonehouse....het enigste wat jammer is is dat ie wat duurtde in aanschaf is dan.
Het is telefonisch afgehandeld, en het nieuwe contract heb ik al. Tevens kost dit me niets terwijl het in alle shops > 100,- bijbetalen was. De week daarvoor was ik al bij diverse langsgelopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Arjan81 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:23:
[...]

Ik draai het gewoon onder Vista. Alleen volgens mij werkt het niet zo top. Bij het maken van een backup verloor hij steeds verbinding op de een of andere manier.
Dat backup probleem heb ik ook en Vista kent niet alle BT devices die N73 ondersteund of Nsuite installeert er de drivers nog niet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
mca2 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:24:
Ik zit er aan te denken een N73 aan te schaffen. En wel incombinatie met Telfort mobiel internet voor 17,50 per maand+plus nog een spraak abo. Nu is/gaat Telfort echter over naar het UMTS netwerk van KPN en zal internet via HSDPA(?) gaan. In dit topic en ook op de site van nokia is mij echter niet duidelijk of dit toestel HSDPA ondersteunt. Is daar al meer over bekend?

En verder natuurlijk de vraag of het scherm zig een beetje leent voor browsen en uitzendinggemist.
N73 support geen HSDPA, geen idee of ze dat met firmware kunnen updaten of dat het hardware matig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De update van UMTS naar HSDPA op netwerkniveau, dus op de zendmasten is softwarematig. Theoretisch zou het dus mogelijk zijn. Toch zou ik er niet op hopen...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Als ik op de web snelkoppeling van mijn actief standby druk, dan gaat ie automatisch naar mijn homepage. Hoe kan ik dit eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst Top dit forum. Heb hier al veel weetjes, oplossingen en leuke dingen van geleerd. Maar zit nog steeds met de volgende vraag: Mijn N73 geeft aan dat het sim geheugen vol is en ik enkele items moet wissen. Ik kan me alleen niet voorstellen want ik heb volgens mij niets op mijn sim staan. Hij geeft deze melding na het downloaden van een eigen theme. Maar deze heb ik op mijn geheugenkaart opgeslagen zoals ik met alles doe. Wat moet ik doen want ik kan in de telefoon geen weg vinden om of te checken wat er op mijn sim staat of op mijn telefoon. Ik weet alleen dat ik bijna alles op mijn geheugenkaart heb staan. Kan iemand me helpen. Ik heb de telefoon nog niet zo lang maar kom er na heel veel proberen gewoon echt niet uit.
Alvast bedankt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:52:
Allereerst Top dit forum. Heb hier al veel weetjes, oplossingen en leuke dingen van geleerd. Maar zit nog steeds met de volgende vraag: Mijn N73 geeft aan dat het sim geheugen vol is en ik enkele items moet wissen. Ik kan me alleen niet voorstellen want ik heb volgens mij niets op mijn sim staan. Hij geeft deze melding na het downloaden van een eigen theme. Maar deze heb ik op mijn geheugenkaart opgeslagen zoals ik met alles doe. Wat moet ik doen want ik kan in de telefoon geen weg vinden om of te checken wat er op mijn sim staat of op mijn telefoon. Ik weet alleen dat ik bijna alles op mijn geheugenkaart heb staan. Kan iemand me helpen. Ik heb de telefoon nog niet zo lang maar kom er na heel veel proberen gewoon echt niet uit.
Alvast bedankt. :'(
Waarschijlijk moet je openstaande programma's sluiten ipv verwijderen. Dit doe je door je menu knop ff langer dan normaal in gedrukt te houden. Hier zie je vervolgens je running programs die je dan kunt sluiten.

Om te kijken wat je geheugen status is: ga naar menu - opties - gegevens geheugen en kies de optie telefoon of geheugencard. (ja het is zó simpel :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen haakjes, de N73 is sinds kort ook in het zwart verkrijgbaar. Dit is niet de Music Edition maar gewoon de N73 in een zwart jasje. Voor de geïnteresseerden scheelt dat een bestelling uit korea en een boel gekloot met het wisselen van de cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:58:
[...]

Waarschijlijk moet je openstaande programma's sluiten ipv verwijderen. Dit doe je door je menu knop ff langer dan normaal in gedrukt te houden. Hier zie je vervolgens je running programs die je dan kunt sluiten.

Om te kijken wat je geheugen status is: ga naar menu - opties - gegevens geheugen en kies de optie telefoon of geheugencard. (ja het is zó simpel :9 )
Hartstikke bedankt, ja voor mij is het nog niet zo simpel helaas...
Maar, ik zie nu dat mijn telefoongeheugen erg vol staat en mijn geheugenkaart erg weinig. Kan ik dit makkelijk omzetten. Zal ongetwijfeld ook erg makkelijk zijn maar ik weet het echt niet. Ik heb ook even gecheckt en had ook aardig wat running programs, afsluiten op de juiste manier is dus een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:09:
[...]

Hartstikke bedankt, ja voor mij is het nog niet zo simpel helaas...
Maar, ik zie nu dat mijn telefoongeheugen erg vol staat en mijn geheugenkaart erg weinig. Kan ik dit makkelijk omzetten. Zal ongetwijfeld ook erg makkelijk zijn maar ik weet het echt niet. Ik heb ook even gecheckt en had ook aardig wat running programs, afsluiten op de juiste manier is dus een must.
1. Je leert het snel hoor, no worries
2. Wat wil je omzetten? video files/ringtones zijn makkelijk te verplaatsen naar de memorycard. Programmas zul je moeten deïnstalleren en opnieuw installeren maar dan op je memorycard. (shoot me if I'm wrong :P )
3. Om je running programs beter in de gaten te houden en echt goed af te sluiten moet je eigenlijk Handy Taskman downloaden. Is naar mijn mening beter dan de nokia standaard die je nu hebt (waarin je dus de running programs ziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:16:
[...]

1. Je leert het snel hoor, no worries
2. Wat wil je omzetten? video files/ringtones zijn makkelijk te verplaatsen naar de memorycard. Programmas zul je moeten deïnstalleren en opnieuw installeren maar dan op je memorycard. (shoot me if I'm wrong :P )
3. Om je running programs beter in de gaten te houden en echt goed af te sluiten moet je eigenlijk Handy Taskman downloaden. Is naar mijn mening beter dan de nokia standaard die je nu hebt (waarin je dus de running programs ziet).
Nou ik dacht dat ik alle ringtones, en afbeeldingen foto's e.d al op mijn geheugenkaart had gezet maar denk het dan niet. Als ik de kaart in mijn pc stop staan ze er namelijk wel op.
Het maakt me eigenlijk niet uit, van mij mag alles wel op mijn geheugen of is dat onverstandig...
Oke, die Taskman, waar kan ik die safe downloaden dan? Ja ik blijf je nu bestoken met vragen.. het spijt me... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:21:
[...]

Nou ik dacht dat ik alle ringtones, en afbeeldingen foto's e.d al op mijn geheugenkaart had gezet maar denk het dan niet. Als ik de kaart in mijn pc stop staan ze er namelijk wel op.
Het maakt me eigenlijk niet uit, van mij mag alles wel op mijn geheugen of is dat onverstandig...
Oke, die Taskman, waar kan ik die safe downloaden dan? Ja ik blijf je nu bestoken met vragen.. het spijt me... >:)
Ik heb de programmas op het telefoon geheugen en de fotos/ringtones en videos op de card staan. Dit lijkt mij de beste combinatie

Taskman is te downloaden via een link die hier niet mag staan omdat hij ergens gratis wordt aangeboden terwijl het via de officiele kanalen geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avkooi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-09 14:30
Even voor de geïnteresseerden: de "gratis" routeplanner cq. kaartapplicatie van Nokia is (eindelijk ;-) beschikbaar! Kijk maar op www.smart2go.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds zit ik met het volgende probleem:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:23
Is dat hetzelfde als deze http://mobilesearch.nokia.com/index.html ?

* zie het al is hetzelfde 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door hammy87 op 13-02-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:25:
Nog steeds zit ik met het volgende probleem:

Heb je vraag al een aantal keren voorbij zien komen, ik weet het niet... Iemand anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:45:
[...]

Ik heb de programmas op het telefoon geheugen en de fotos/ringtones en videos op de card staan. Dit lijkt mij de beste combinatie

Taskman is te downloaden via een link die hier niet mag staan omdat hij ergens gratis wordt aangeboden terwijl het via de officiele kanalen geld kost.
Kun je me misschien uitleggen hoe ik dit op een simpele manier kan doen zonder dat ik bestanden kwijt raak?

Kan ik daarop googelen? en is het vertrouwd????
Sorry voor al mijn vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vBar 2.2, gratis task manager is deze oke voor mij N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 08:38

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:30:
[...]

Dat kan inderdaad wel maar ik kan deze koptelefoon niet echt aanraden. Als je eenmaal goede earbuds hebt gehad zoals de creative EP-630 of de Sennheiser CX-300 dan klinkt dit gewoon veel minder goed heb ik gemerkt. Het geluid is best aardig maar ontzetten vlak. Er zit gewoon geen diepte in.
Tommeh bedankt voor je reactie. Ik ben op zoek naar een nek koptelefoon. Mijn vriendin heeft de Sennheiser pmx 40 en deze klinkt goed vindt ik. De pmx 60 zou alleen maar beter moeten klinken.
Helaas heb ik hem nog niet kunnen luisteren. Ik wil graag hardlopen met mijn mp3speler en de in-ear koptelefoons zijn hier ongeschikt voor denk ik.

ps. Welke telefoonhouder gebruiken jullie in de auto? Ik heb het alleen nodig voor navigate.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

avkooi schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:54:
Even voor de geïnteresseerden: de "gratis" routeplanner cq. kaartapplicatie van Nokia is (eindelijk ;-) beschikbaar! Kijk maar op www.smart2go.com
Zo ik heb hem erop geknalt.

Eerst bij www.smart2go.com de applicatie downloaden. Kan hier http://www.smart2go.com/en/download
Dan installeren op je telefoon. Start de applicatie 1 keer.

(De vista gebruikers schakelen nu om naar XP. Om de maps te installeren heb je de functie massaopslag nodig werkt weer eens niet op hasta la vista. Wat een troep |:( )

Download nu via www.smart2go.com de mapdownloader hier: http://www.smart2go.com/en/help/maploader en installeer deze op je pc. Download via dit programma de map Nederland en stort hem op je SD Kaart. Veel plezier!

Zo nu even ermee spelen.

Tip: Gaat je telefoon niet in massaopslag. Kijk of je berichten niet op de SD kaart worden opgeslagen anders even menu --> berichten --> opties --> instellingen --> overige --> gebruikt geheugen (HIER) telefoongeheugen van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net de nieuwe firmware geupdate via NSU (v3.0704.1.0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Arjan81 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:05:
[...]

Zo ik heb hem erop geknalt.

Eerst bij www.smart2go.com de applicatie downloaden. Kan hier http://www.smart2go.com/en/download
Dan installeren op je telefoon. Start de applicatie 1 keer.

(De vista gebruikers schakelen nu om naar XP. Om de maps te installeren heb je de functie massaopslag nodig werkt weer eens niet op hasta la vista. Wat een troep |:( )

Download nu via www.smart2go.com de mapdownloader hier: http://www.smart2go.com/en/help/maploader en installeer deze op je pc. Download via dit programma de map Nederland en stort hem op je SD Kaart. Veel plezier!

Zo nu even ermee spelen.

Tip: Gaat je telefoon niet in massaopslag. Kijk of je berichten niet op de SD kaart worden opgeslagen anders even menu --> berichten --> opties --> instellingen --> overige --> gebruikt geheugen (HIER) telefoongeheugen van maken.
Navigatie is extra betaalde service, map bekijken graits!!
En via BT geen SD of phone herkenning dus download maps werkt dan niet.

[ Voor 3% gewijzigd door hbt68 op 13-02-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Upbeat schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:23:
Als ik op de web snelkoppeling van mijn actief standby druk, dan gaat ie automatisch naar mijn homepage. Hoe kan ik dit eruit halen?
Je wilt dat je gewoon je bookmarks te zien krijg dus als je internet opstart?
Internet opstarten, ff naar je bookmarks toe gaan, dan rechts op Opties > Instellingen > Homepage, en daar kan je dan vervolgens voor Bookmarks kiezen!

En nee Davus, ik heb ook echt geen flauw idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Leuk programma lijkt me dat Smart2Go, dus alle kaarten van de wereld zijn dus gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:12:
heb net de nieuwe firmware geupdate via NSU (v3.0704.1.0.1)
Toppiejoppie dan hang ik em er ook ff aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

hbt68 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:40:
[...]

Navigatie is extra betaalde service, map bekijken graits!!
En via BT geen SD of phone herkenning dus download maps werkt dan niet.
Idd de maps zijn goed gedetailleerd en het plannen van een route werkt ook prima. Navigatie is betaald idd. Maar je kan virtueel een route plannen en dan geeft hij puntsgewijs je route weer of je kan een simulatie starten. Dit is gewoon gatis toch? Immers ik heb Netwerkgebruik uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dal673
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 11:51
Ook ik heb de laatste firmware net op mijn N73 gezet:

V 3.0704.1.0.1
19-01-2007

In de TS zag ik dat er van deze versie nog geen changelog beschikbaar is.

Via deze duitse site heb ik de volgende changelog gevonden:

Firmwareänderungen zwischen 3.0649.0.01 und 3.0704.1.0.1 (SB-046/07.02.07)

* Minor CellMo update to improve production variant creation on the line. (This change has no affect whatsoever on enhancements made to the previous SW release and consequently no regression will be experienced while utilizing 3.0704.1.0.1 SW release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
smart2go installeert licence manager erbij, wat is dat precies? ik verwijder smart2go nou, moet ik licence manager ook verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dal673 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:10:

V 3.0704.1.0.1
19-01-2007

* Minor CellMo update to improve production variant creation on the line. (This change has no affect whatsoever on enhancements made to the previous SW release and consequently no regression will be experienced while utilizing 3.0704.1.0.1 SW release)
Ik snap nou even niet goed waarom ik nu aan het updaten ben :?
Er zal toch wel gewoon een changelog komen met verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 11-09 11:37
FabianNL schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:51:
[...]

Je wilt dat je gewoon je bookmarks te zien krijg dus als je internet opstart?
Internet opstarten, ff naar je bookmarks toe gaan, dan rechts op Opties > Instellingen > Homepage, en daar kan je dan vervolgens voor Bookmarks kiezen!

En nee Davus, ik heb ook echt geen flauw idee!
Dank je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Ik wil de nieuwe update installeren maar me pc connect niet met me N73.
PC opnieuw gestart
PC Suite opnieuw geinstalleerd.
Ook heb ik de nieuwe updater geinstalleerd.

ik krijg hem niet aan de praat. Weet er iemand een oplossing hiervoor??
Ik word er een beetje ziek van, echt ziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:05:
Ik wil de nieuwe update installeren maar me pc connect niet met me N73.
PC opnieuw gestart
PC Suite opnieuw geinstalleerd.
Ook heb ik de nieuwe updater geinstalleerd.

ik krijg hem niet aan de praat. Weet er iemand een oplossing hiervoor??
Ik word er een beetje ziek van, echt ziek van.
Krijg je die foutmelding met onbekende hardware gevonden op je computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dal673 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:10:

V 3.0704.1.0.1
19-01-2007

Thnx, ik wacht nog even de complete changelog af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:29:
[...]

Krijg je die foutmelding met onbekende hardware gevonden op je computer?
Dat heb ik de eerst gekregen. pc opnieuw gestart, pc suite opnieuw geinstalleerd en daarna kreeg iets met phone parted....gevonden is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:47:
[...]

Dat heb ik de eerst gekregen. pc opnieuw gestart, pc suite opnieuw geinstalleerd en daarna kreeg iets met phone parted....gevonden is....
Batterij paar seconden loshalen, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Pc Suite en updater weer voor de zoveelste keer opnieuw geinstalleerd.
Daarna ben ik naar de apparaatbeheer gegaan en daar stonden heel veel gele vraag tekens. Dus heb ik op een andere USB poortje aangesloten. Er was dus iets met de USB-controller.
Ik heb USB-1.0 en USB-2.0. dus op een usb-1.0 aangesloten en alles werkte weer, en weer aangesloten op een usb-2.0 poortje en daarop werkte het ook.

Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
Mensen, ik wil de n73 updaten, maar krijg hem niet goed geinstalleerd!

Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/119728.jpg

Gebruik de cd, heb de nieuwste pc suite en geprobeerd hem te configureren met USB 1.1 en USB 2.0 poort, beide geen resultaat

Heb hem geprobeerd op te starten met en zonder pc suite. toetsen vergrendelen heb ik niet aan.

iemand?

[ Voor 15% gewijzigd door rudyman85 op 13-02-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Die krijg ik ook telkens, maar pc suite werkt gewoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Rudyyy schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:40:
Mensen, ik wil de n73 updaten, maar krijg hem niet goed geinstalleerd!

[afbeelding]

Gebruik de cd, heb de nieuwste pc suite en geprobeerd hem te configureren met USB 1.1 en USB 2.0 poort, beide geen resultaat

Heb hem geprobeerd op te starten met en zonder pc suite. toetsen vergrendelen heb ik niet aan.

iemand?
Je mobiel moet niet aangesloten zijn.
Je moet eerst in apparaatbeheer in deel 'Poorten (COM & LPT)' zijn. Maak het lijstje open en daar moet je 'Nokia N73 USB' zien staan. Klik op je rechtermuisknop en doe 'Installatie ongedaan maken'.
En probeer nu eens...wat is de resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
MrJames schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:52:
[...]

Je mobiel moet niet aangesloten zijn.
Je moet eerst in apparaatbeheer in deel 'Poorten (COM & LPT)' zijn. Maak het lijstje open en daar moet je 'Nokia N73 USB' zien staan. Klik op je rechtermuisknop en doe 'Installatie ongedaan maken'.
En probeer nu eens...wat is de resultaat?
Nokia N73 USB' staat er niet bij.

EDIT: het is gelukt, heb de software en drivers opnieuw geinstalleerd, nu werk update service wel !
Bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door rudyman85 op 13-02-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bat266
  • Laatst online: 24-08 06:41
ik heb een heel ander probleem, bij het updaten van mijn telefoonsoftware geeft de updater in eerste instantie aan dat er nieuwe software is en als ik dan ga update zegt ie dat er geen updates gevonden worden door netwerk problemen. Ik heb firewall en viruscanner uit gezet en weet niet meer waar het nog aan kan liggen iemand een idee?

Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Is bij jullie de installatie van smart2go ook zo enorm sloom (4 minuten minimaal). Of is mijn telefoon weer gaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Mich schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:27:
Is bij jullie de installatie van smart2go ook zo enorm sloom (4 minuten minimaal). Of is mijn telefoon weer gaar ?
Hier ook het zelfde, duurde bij mij ongeveer 10 minuten.

EDIT01: En nu wil de MapLoader niet werken.

EDIT02: MapLoader werkt wel maar nu krijg ik 'no device re memory card detected' terwijl mijn N73 aangesloten is. Meer mensen met hetzelfde probleem?

[ Voor 25% gewijzigd door MrJames op 13-02-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Is er ook een programma waarmee ik men sms-en en contacten kan backuppen op de pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Mich schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:26:
Is er ook een programma waarmee ik men sms-en en contacten kan backuppen op de pc ?
Er zit een optie in de Pc Suite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:23
Heb smartogo geinstalleerd, kan ook gewoon lekker door nederland vliegen. Alleen snap ik niet hoe de routeplanner werkt, staat startpunt en eindpunt allebei ingevuld en dan? doe dan terug maar dan krijg je weer gewoon de map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

hammy87 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:04:
Heb smartogo geinstalleerd, kan ook gewoon lekker door nederland vliegen. Alleen snap ik niet hoe de routeplanner werkt, staat startpunt en eindpunt allebei ingevuld en dan? doe dan terug maar dan krijg je weer gewoon de map...
Ik heb hem ook geinstalleerd maar als ik mappen wil downloaden krijg ik te zien dat er 'no device or memory card detected' terwijl mijn N73 aangesloten is.
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.