Ik zit verschrikkelijk te twijfelen tussen een Nokia N73, N80 en een Samsung D900. Wat zouden jullie kiezen en waarom?. Alvast bedankt!
Wat doet die D900 in dat rijtje, zoek eerst maar eens uit of je een symbian telefoon wilt of nietVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 01:14:
Ik zit verschrikkelijk te twijfelen tussen een Nokia N73, N80 en een Samsung D900. Wat zouden jullie kiezen en waarom?. Alvast bedankt!
Verwijderd
1. Je moet eerst eens het programma hebben gebruikt op je mob (laden duurt wel lang de eeerste keer)MrJames schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:06:
[...]
Ik heb hem ook geinstalleerd maar als ik mappen wil downloaden krijg ik te zien dat er 'no device or memory card detected' terwijl mijn N73 aangesloten is.
2. Prog afsluiten
3. Tel aan Usb kabel, optie mass storage ipv pc suite
4. wacht tot ie connected is
5. Start map uploader en als het goed is moet hij hem nu wel vinden en kun je de map downloaden
Zie aantal berichten geleden.. wie helpt?JoostdeSuproost schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:05:
Waar heb je die 2 GB gekocht?
Verwijderd
Waarmee?JoostdeSuproost schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:06:
[...]
Zie aantal berichten geleden.. wie helpt?
Aan wie vraag je dit? Ik heb al gepost waar ik de mijne gekocht heb. En je plaatst rare berichten op deze manier.JoostdeSuproost schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:05:
Waar heb je die 2 GB gekocht?
ben nu aan het updaten naar de laatste versie, hoop dat het goed gaat :-)
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Ik zit nu ook op 3.0704.
Alleen moest twee keer backup van memory kaart terug zetten, met tussen door een door toestel gegenereerde reset, voordat ik mijn folders en de rest weer had staan als eerst.
Alleen moest twee keer backup van memory kaart terug zetten, met tussen door een door toestel gegenereerde reset, voordat ik mijn folders en de rest weer had staan als eerst.
Verwijderd
Sorry maar kan iemand me nog even helpen? Ik dacht dat ik alles al op de geheugenkaart had staan. De juiste melding die ik krijg is: ONVOLDOENDE GEHEUGEN VOOR ONTVANGST SIM BERICHTEN! WIS ENKELE GEGEVENS.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:45:
[...]
Ik heb de programmas op het telefoon geheugen en de fotos/ringtones en videos op de card staan. Dit lijkt mij de beste combinatie
Taskman is te downloaden via een link die hier niet mag staan omdat hij ergens gratis wordt aangeboden terwijl het via de officiele kanalen geld kost.
Misschien is dit namelijk totaal iets anders.
Graag zou ik willen weten hoe ik het op de geheugenkaart kan krijgen zoals jij schrijft, dat leek jou de beste combie toch? En nog een vraagje over de taskmanager:
vBar 2.2, gratis task manager is deze oke voor mij N73?
Alvast enorm bedankt, blijf namelijk constant de melding krijgen en heb alle handleidingen al doorgezocht.
Kijk eens bij menu --> berichten ---> opties ---> SIM-berichtenVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:30:
[...]
Sorry maar kan iemand me nog even helpen? Ik dacht dat ik alles al op de geheugenkaart had staan. De juiste melding die ik krijg is: ONVOLDOENDE GEHEUGEN VOOR ONTVANGST SIM BERICHTEN! WIS ENKELE GEGEVENS.
Misschien is dit namelijk totaal iets anders.
Graag zou ik willen weten hoe ik het op de geheugenkaart kan krijgen zoals jij schrijft, dat leek jou de beste combie toch? En nog een vraagje over de taskmanager:
vBar 2.2, gratis task manager is deze oke voor mij N73?
Alvast enorm bedankt, blijf namelijk constant de melding krijgen en heb alle handleidingen al doorgezocht.
Probeer deze te verwijderen.
Doe dan menu --> berichten ---> opties ---> instellingen ---> overige en zet gebruikt geheugen op je sd kaart.
Dit moet denk ik wel het een en ander oplossen.
Ik draai Handy Taskman. Van vbar 2.2 weet ik niets.
Suc6 verder
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Verwijderd
Hartstikke bedankt, probleem opgelost en achteraf ozo simpel. Maar ja je moet het maar weten.Arjan81 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:47:
[...]
Kijk eens bij menu --> berichten ---> opties ---> SIM-berichten
Probeer deze te verwijderen.
Doe dan menu --> berichten ---> opties ---> instellingen ---> overige en zet gebruikt geheugen op je sd kaart.
Dit moet denk ik wel het een en ander oplossen.
Ik draai Handy Taskman. Van vbar 2.2 weet ik niets.
Suc6 verder
Weet jij ook of de mappen die ik zelf heb aangemaakt in berichten op de sim komen te staan of op de telefoon?
Bedankt!!!!!!!!!!!
Weet iemand of het mogelijk is om een nokia N73 te synchroniseren d.m.v. Activesync op de Outlook / Exchange server?
Zou het niet weten. Kwestie van even kijken in bestandsbeheer.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:03:
[...]
Hartstikke bedankt, probleem opgelost en achteraf ozo simpel. Maar ja je moet het maar weten.
Weet jij ook of de mappen die ik zelf heb aangemaakt in berichten op de sim komen te staan of op de telefoon?
Bedankt!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Enorm bedankt voor je hulp!Arjan81 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:19:
[...]
Zou het niet weten. Kwestie van even kijken in bestandsbeheer.
Verwijderd
Ik heb onlangs een Nokia N73 gekocht en ben momenteel aan het kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn met deze telefoon. Nu zit ik met het probleem dat wanneer ik me datakabel aan de pc link en hij aangeeft of er massaopslag, pc suitte of iets anders geselecteerd moet worden en ik bijv. massaopslag kies, hij heel lang bezig is om de massaopslagmodus activeren. Toen ik heb net had heb ik het een keer geprobeerd en toen deed hij het wel. Op een of andere manier krijg ik het niet meer voor elkaar om nu me telefoon aan me pc te linken waardoor de andere extra opties en updates ook niet mogelijk zijn.
Hoe los ik dit op?
Hoe los ik dit op?
Kun je niet gewoon op dat moment beginnen met data transfer? Je hoeft als het goed is niet te wachten
Ja, is mogelijk. Ik doe dat icm outlook 2000/exchange server. Je kunt gewoon instellen wat je wel en niet wilt synchroniseren. Tip: onderhoud al je contacten in outlook, en sync ze met je mobiel. Werkt perfect, en nieuwe contacten kun je gewoon vanaf je pc toevoegen.Bigfoot schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:17:
Weet iemand of het mogelijk is om een nokia N73 te synchroniseren d.m.v. Activesync op de Outlook / Exchange server?
Maar als ik dat via outlook 2000 doet, kom je dan niet in de knoei met bijv. je msn of email contacten ? Ik wil die niet allemaal in mijn telefoon hebben.R Kuipers schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:04:
[...]
Ja, is mogelijk. Ik doe dat icm outlook 2000/exchange server. Je kunt gewoon instellen wat je wel en niet wilt synchroniseren. Tip: onderhoud al je contacten in outlook, en sync ze met je mobiel. Werkt perfect, en nieuwe contacten kun je gewoon vanaf je pc toevoegen.
Nog een andere vraag:
Als je software update, ben je dan ook al je programmas enzo kwijt, ofwel, moet je dat opnieuw installeren weer ?
Kweenie of dit al voorbij is gekomen inmiddels maar mensen met productcode 0539338 kunnen inmiddels via NSU hun firmware bijwerken naar v3.0368.0.0.1. De MVN verander dan (das iig bij mij gebeurd) van 57.02 naar 57.01.
Verwijderd
csteelooper: Dat is goed nieuws. Als ik het goed begrijp kunnen mensen hun branded N73 dus nu ook updaten!
Mich: Bij mij wil hij telkens na een restart sommige programma's niet opnieuw installeren (meestal 1 of 2). Deze moet ik dan opnieuw installeren op mijn telefoon. Als je, je backup terug zet en hij zegt aan het einde van: "kan niet alle programma's installeren" ofzoiets weet je dat dit bij jou ook het geval is. Je kan dan in toepassingsbeheer zien welke programma's dit zijn. Die staan dan boovenaan met asl naam iets van a0000***.sis.
Wanneer je deze probeert te installeren zie je welk programma het is. Mogelijk kan hij hem dan niet installeren en zegt hij "bestand beschadigd" of iets dergelijks. Dan moet je hem via pcsuite onieuw installeren.
ps. Mooie ava!
Mich: Bij mij wil hij telkens na een restart sommige programma's niet opnieuw installeren (meestal 1 of 2). Deze moet ik dan opnieuw installeren op mijn telefoon. Als je, je backup terug zet en hij zegt aan het einde van: "kan niet alle programma's installeren" ofzoiets weet je dat dit bij jou ook het geval is. Je kan dan in toepassingsbeheer zien welke programma's dit zijn. Die staan dan boovenaan met asl naam iets van a0000***.sis.
Wanneer je deze probeert te installeren zie je welk programma het is. Mogelijk kan hij hem dan niet installeren en zegt hij "bestand beschadigd" of iets dergelijks. Dan moet je hem via pcsuite onieuw installeren.
ps. Mooie ava!
Ik weet niet of dit al eerder gemeld is maar je kan met smartmovie zonder te converteren filmpjes bekijken avi. enz...
http://www.lonelycatgames.com/?app=smartmovie
Misschien dat de TS dit ook kan toevoegen in de software lijstje??
http://www.lonelycatgames.com/?app=smartmovie
Misschien dat de TS dit ook kan toevoegen in de software lijstje??
[ Voor 20% gewijzigd door MrJames op 14-02-2007 19:08 ]
Het is me gelukt...maar heb je de mogelijkheid om in te zoomen?Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:26:
[...]
1. Je moet eerst eens het programma hebben gebruikt op je mob (laden duurt wel lang de eeerste keer)
2. Prog afsluiten
3. Tel aan Usb kabel, optie mass storage ipv pc suite
4. wacht tot ie connected is
5. Start map uploader en als het goed is moet hij hem nu wel vinden en kun je de map downloaden
Mijn huis vind tie niet...
Inzoomen kan met *, uitzoomen met #, met 0 kan je "vogel perspectief". En ja huisnummers klopt idd niet veel van heb ik ook al gemerkt.
Iemand al een route kunnen uitstippelen? Lukt me niet echt, wel startpunt en eindpunt ingeven maar verder.......
Iemand al een route kunnen uitstippelen? Lukt me niet echt, wel startpunt en eindpunt ingeven maar verder.......
Ook voor de Music Edition is vanaf nu een nieuwe versie te halen bij Nokia.
v3.0705.1.0.31.
Heb net mijn Parallels Windows XP image dus maar weer eens tevoorschijn gehaald, om mijn toestel te updaten.... Zo zonde van de schijfruimte op mijn MacBook Pro.
v3.0705.1.0.31.
Heb net mijn Parallels Windows XP image dus maar weer eens tevoorschijn gehaald, om mijn toestel te updaten.... Zo zonde van de schijfruimte op mijn MacBook Pro.
Lekker!
Die gooien we erin. Dus over een maandje kunnen we de update online verwachten.Napsju schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:23:
Ook voor de Music Edition is vanaf nu een nieuwe versie te halen bij Nokia.
v3.0705.1.0.31.
Verwijderd
Thnx voor de steun. Ik heb inderdaad nog steeds geen antwoord. Ik heb ook contact opgenomen met Nokia, geen reactie.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:29:
[...]
Heb je vraag al een aantal keren voorbij zien komen, ik weet het niet... Iemand anders??
Ik ga maar eens proberen de firmware te upgraden.
Dus binnen 2 weken brengen ze een nieuwe firmware uit voor het zelfde toestel.Napsju schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:43:
Hoe bedoel je? Ik heb 'm net via die softwareupdater van Nokia zelf geflashed....
Verwijderd
Ben al tijden bezig om alle delen (1tm5) door te ploegen maar kan het niet echt vinden. Ben niet zo'n techneut (ondertussen en dankzij deze site wel aan het worden) maar wat is nu DE oplossing op de traagheid van de N73 op te lossen. Hij blijft als ik de telefoon aanstaat constant op het Nokia teken hangen. Bericht openen duurt ook enorm lang, erg vervelend en ik weet dat het op te lossen is want volgens mij ben ik het al eens ergens tegen gekomen... maar ik kan het niet meer vinden. Sorry als ik dubbele vragen stel...
Druk na het invoeren van start en eindpunt even op opties dan Route weergeven.hammy87 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:45:
Inzoomen kan met *, uitzoomen met #, met 0 kan je "vogel perspectief". En ja huisnummers klopt idd niet veel van heb ik ook al gemerkt.
Toestel berekent nu de route die je vervolgens puntsgewijs op je scherm ziet.
Vervolgens wederom opties en je kan simulatie starten, of de route weergeven op de kaart.
De telefoon is van nature niet zo snel idd. Er zijn wel wat opties om hem iets te versnellen. Opstarten duurt gewoon lang is niets aan te doen.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:01:
Ben al tijden bezig om alle delen (1tm5) door te ploegen maar kan het niet echt vinden. Ben niet zo'n techneut (ondertussen en dankzij deze site wel aan het worden) maar wat is nu DE oplossing op de traagheid van de N73 op te lossen. Hij blijft als ik de telefoon aanstaat constant op het Nokia teken hangen. Bericht openen duurt ook enorm lang, erg vervelend en ik weet dat het op te lossen is want volgens mij ben ik het al eens ergens tegen gekomen... maar ik kan het niet meer vinden. Sorry als ik dubbele vragen stel...
Download om te beginnen maar eens het programma sms accelerator
http://europe.nokia.com/A4162158
En sla je berichten op je sd kaart op.
menu --> berichten ---> opties ---> instellingen ---> overige en zet gebruikt geheugen op je sd kaart
Dit heb je als het goed is vanmiddag al gedaan
Extra Tip:
Voor een langere gebruiksduur van je batterij kan je ook nog iets wijzigen. Moet je alleen doen als geen UMTS gebruikt. (videobellen, internetten, etc.)
Menu --> instrumenten --> instellingen --> netwerk en dan netwerkmodus op gsm zetten.
Niet schrikken de N73 start opnieuw op maar je hoeft geen pincode in te voeren.
Dit moet hem wel iets versnellen. Anders moet je nog wennen aan een smartphone is gewoon iets langzamer.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:32:
Ik heb onlangs een Nokia N73 gekocht en ben momenteel aan het kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn met deze telefoon. Nu zit ik met het probleem dat wanneer ik me datakabel aan de pc link en hij aangeeft of er massaopslag, pc suitte of iets anders geselecteerd moet worden en ik bijv. massaopslag kies, hij heel lang bezig is om de massaopslagmodus activeren. Toen ik heb net had heb ik het een keer geprobeerd en toen deed hij het wel. Op een of andere manier krijg ik het niet meer voor elkaar om nu me telefoon aan me pc te linken waardoor de andere extra opties en updates ook niet mogelijk zijn.
Hoe los ik dit op?
Nee, als ik me datakabel erinplug, krijg ik wel de opties tot massastorage, maar vervolgens word er geen link gelegt naar de computer, en blijft hij eeuwig de opslagmodus activeren, kan zo dus niks erop zetten terwijl ik wel een 1GB kaartje erin heb zitten.Bigfoot schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:56:
Kun je niet gewoon op dat moment beginnen met data transfer? Je hoeft als het goed is niet te wachten
Wie kan mij helpen hiermee plz??
Al eens opnieuw geinstalleerd?Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:09:
[...]
[...]
Nee, als ik me datakabel erinplug, krijg ik wel de opties tot massastorage, maar vervolgens word er geen link gelegt naar de computer, en blijft hij eeuwig de opslagmodus activeren, kan zo dus niks erop zetten terwijl ik wel een 1GB kaartje erin heb zitten.
Wie kan mij helpen hiermee plz??
En het is ook verstandig om in Apparaatbeheer de N73 te verwijderen...'installatie ongedaan maken'
ik heb ooit een sis geinstalleerd (spelletje, c2doom) - sinds update staat deze nog steeds in mijn toepassingenlijst, als niet geinstalleerd op geheugenkaart - maar ik kan er niks mee: deleten wil niet wat ik ook probeer (ook niet via bestandbeheer ofzo) en installeren lukt ook niet
hoe krijg ik dat verrotte bestand weg?
hoe krijg ik dat verrotte bestand weg?
Verwijderd
Hoi ik heb een vraagje, ik ga vaak naar hardstyle feesten en ik maak best vaak foto's en filmpjes maar met me motorola v3 zijn ze echt van bagger kwaliteit. Kan iemand mij misschien vertellen welke telefoon ik het best kan halen voor top kwaliteit?? (het is vaak donker bij die feesten, met veel lasers, en veel bass;) ik dacht zelf aan de n73 (music edition?) of de k800i van sony ericsson..
groetjes tommy
groetjes tommy
Verwijderd
Ik heb gisteren de software ge-update. ik had nog versie 2.0x, nu naar 3.xxx, alles doet het weer!Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:29:
[...]
Heb je vraag al een aantal keren voorbij zien komen, ik weet het niet... Iemand anders??
Verwijderd
zou ik voor de N73 ME gaanVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 03:27:
Hoi ik heb een vraagje, ik ga vaak naar hardstyle feesten en ik maak best vaak foto's en filmpjes maar met me motorola v3 zijn ze echt van bagger kwaliteit. Kan iemand mij misschien vertellen welke telefoon ik het best kan halen voor top kwaliteit?? (het is vaak donker bij die feesten, met veel lasers, en veel bass;) ik dacht zelf aan de n73 (music edition?) of de k800i van sony ericsson..
groetjes tommy
Verwijderd
wat is het verschil tussen de n73 en de n73 ME? dan of zijn die het zelfdezou ik voor de N73 ME gaan
Google ?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:18:
[...]
wat is het verschil tussen de n73 en de n73 ME? dan of zijn die het zelfde
Edit: Zélfs in de startpost staat er wat over...
[ Voor 9% gewijzigd door stoicz op 15-02-2007 10:23 ]
Verwijderd
Bedankt, ik heb inderdaad mijn berichten e.d. al overgezet. Melding die ik constant kreeg is nu verdwenen... gelukkig!! Ja ik weet het ik heb ook een Vario telefoon maar die liep constant vast en dat duurde een uur met opstarten. Batterij leeg binnen no time. Ben verder erg tevreden maar vroeg me af of er opties waren... Hartstikke bedankt, ik internet toch niet veel op de telefoon dus dan zet ik hem ook maar om naar gsm ja. Toppie jullie!!Arjan81 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:29:
[...]
De telefoon is van nature niet zo snel idd. Er zijn wel wat opties om hem iets te versnellen. Opstarten duurt gewoon lang is niets aan te doen.
Download om te beginnen maar eens het programma sms accelerator
http://europe.nokia.com/A4162158
En sla je berichten op je sd kaart op.
menu --> berichten ---> opties ---> instellingen ---> overige en zet gebruikt geheugen op je sd kaart
Dit heb je als het goed is vanmiddag al gedaan
Extra Tip:
Voor een langere gebruiksduur van je batterij kan je ook nog iets wijzigen. Moet je alleen doen als geen UMTS gebruikt. (videobellen, internetten, etc.)
Menu --> instrumenten --> instellingen --> netwerk en dan netwerkmodus op gsm zetten.
Niet schrikken de N73 start opnieuw op maar je hoeft geen pincode in te voeren.
Dit moet hem wel iets versnellen. Anders moet je nog wennen aan een smartphone is gewoon iets langzamer.
Verwijderd
Nou, ik heb dus een ME..
Wat een drama, mensen aan de andere kant hoorde zichzelf galmen dus nieuwe software erop bij het servicepunt.
2 dagen later, zelfde probleem dus nieuwe speaker en microfoon in het servicepunt.
2 dagen later, zelfde probleem en nu ook geen foto meer te maken met de camera..
dus opsturen naar hongarije voor level 3 reparatie. Krijg ik em gister terug zit er geen ME software op en internet is op geen enkele manier aan de gang te krijgen (ik heb zelf 3 jaar in een telecom winkel gestaan dus ik weet hoe dat moet).
Ik bel dus maar weer naar de servicelijn van nokia, willen ze dat ik nog een keer naar het servicepunt ga.
Dus ik roep dat het tijd word voor een nieuwe telefoon en ineens lijkt dat te kunnen en gaat aftersales me zo bellen.. ben benieuwd wat ze willen..
I'll keep u posted
Wat een drama, mensen aan de andere kant hoorde zichzelf galmen dus nieuwe software erop bij het servicepunt.
2 dagen later, zelfde probleem dus nieuwe speaker en microfoon in het servicepunt.
2 dagen later, zelfde probleem en nu ook geen foto meer te maken met de camera..
dus opsturen naar hongarije voor level 3 reparatie. Krijg ik em gister terug zit er geen ME software op en internet is op geen enkele manier aan de gang te krijgen (ik heb zelf 3 jaar in een telecom winkel gestaan dus ik weet hoe dat moet).
Ik bel dus maar weer naar de servicelijn van nokia, willen ze dat ik nog een keer naar het servicepunt ga.
Dus ik roep dat het tijd word voor een nieuwe telefoon en ineens lijkt dat te kunnen en gaat aftersales me zo bellen.. ben benieuwd wat ze willen..
I'll keep u posted
Verwijderd
ik wil over 2 weken een N73 aanschaffen, maar ik heb eigenlijk een paar vragen waar jullie me vast wel antwoord op kunnen geven.(dat hoop ik tenminste
)
* hoe is de videokwaliteit?heb nu een k750i en die kwaliteit is niet echt gewelig...
* ik wil ook divx filmpjes of films omgezet naar telefoon formaat op mijn N73 zetten, en ik vraag me af hoe de kwaliteit dan is.loopt dit lekker soepel en is het geluid een beetje te doen?
* hoe is de foto kwaliteit?( en dan voor al ten opzichte van mijn k750i? ik weet het dat is een 2 mp camera en dit een 3 mp maar dat zegt ook niet veel meer tegenwoordig.)
* heeft iemand al emulators getest op zijn N73?en zo ja loopt dat een beetje?
*is de blauwe ruis bij avondopnamen al opgelost met de nieuwe firmware?ik las op een site dat iemand de nieuwste heeft geinstalleerd en dat de ruis is verdwenen!
* hoe is de videokwaliteit?heb nu een k750i en die kwaliteit is niet echt gewelig...
* ik wil ook divx filmpjes of films omgezet naar telefoon formaat op mijn N73 zetten, en ik vraag me af hoe de kwaliteit dan is.loopt dit lekker soepel en is het geluid een beetje te doen?
* hoe is de foto kwaliteit?( en dan voor al ten opzichte van mijn k750i? ik weet het dat is een 2 mp camera en dit een 3 mp maar dat zegt ook niet veel meer tegenwoordig.)
*is de blauwe ruis bij avondopnamen al opgelost met de nieuwe firmware?ik las op een site dat iemand de nieuwste heeft geinstalleerd en dat de ruis is verdwenen!
Verwijderd
Het lukt me nog steeds niet, heb bij apparaatbeheer gekeken maar daar staat niks. Wat moet ik opnieuw installeren?? Ben nog niet bekend echt bekend met de telefoon en de complete werking, kan iemand me dit stap voor stap uitleggen misschien zodat me datakabel het weer doet en hij de opslagmodus ook activeert zodat ik weer spullen op me geheugenkaart kan zetten?MrJames schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:36:
[...]
Al eens opnieuw geinstalleerd?
En het is ook verstandig om in Apparaatbeheer de N73 te verwijderen...'installatie ongedaan maken'
bedankt
Absoluut voor de K800i gaan! Heb zelf de N73 vanwege de smartphone mogelijkheden maar als het me puur om de camera zou gaan dan had ik de K800i genomen. Ten eerste een stuk sneller en ten tweede vooral bij slecht licht een heel stuk beter! Enige verschil tussen de N73 normaal en ME editie is trouwens de kleur (zwart vs zilver), een andere music player en wat extra accesoires (geheugenkaart en headset geloof ik). Verder identiek.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 03:27:
groetjes tommy
Verwijderd
Je kunt beter voor de foto's een k800i nemen. Het is niet dat de foto's van de N73 slecht zijn, maar de k800i heeft een veel betere flitser en reageert sneller waardoor er savonds betere foto's genomen kunnen worden. Een vriend van me heeft een k800i en die maakt in de avond gewoon een stuk heldere/betere foto's. Overdag bieden de beide camera's van de k800i en de N73 wel vergelijkbare resultaten. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag of de Carl Zeiss echt optimaal presteert op de laatste software update. Eigenlijk toch vreemd dat zo'n merk zulke slechte kwaliteit foto's levert savonds: Lees blauwe ruis. Het moet eigenlijk niet kunnen met zo'n merk aan je zijde! Iemand hoopvol dat dit ooit perfect gaat werken?
Inderdaad, in het donker en zelfs in de schemering foto's maken met de N73 wil niet echt lukken. Naast de blauwe ruis zijn de foto's enorm blurry. Kan de blauwe ruis misschien het gevolg zijn van de soort flitser die de N73 gebruikt (LED als ik me niet vergis)?
Leuke vergelijking: http://www.gsmarena.com/kg920_k800_n73_photo-review-125.php
[ Voor 13% gewijzigd door Poeh op 15-02-2007 15:46 ]
Nee, want ik heb ook last van blauwe ruis als ik niet flits...Poeh schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:44:
Inderdaad, in het donker en zelfs in de schemering foto's maken met de N73 wil niet echt lukken. Naast de blauwe ruis zijn de foto's enorm blurry. Kan de blauwe ruis misschien het gevolg zijn van de soort flitser die de N73 gebruikt (LED als ik me niet vergis)?
ik ben mee gaan doen in de volgende thread:
http://discussions.europe...id=28192&jump=true#M28192
daar gaat het over de kwaliteit in het algemeen, en de jpeg compressie. Maar het heeft mij nog niet tot nieuwe inzichten kunnen brengen.
Verwijderd
Is er misschien via PC Suite een makkelijke manier...?
thanks
Verwijderd
CardreaderVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:24:
hoe kan ik zonder gegevens te verliezen mijn gegevens op mijn huidige geheugenkaart (512) overzetten naar mijn nieuwe van 2gb? Kan iemand me dat uitleggen voordat ik alles kwijt ben of alles weer zo wordt als het was. Namelijk dat alles op mijn sim kwam te staan?
Is er misschien via PC Suite een makkelijke manier...?
thanks
Verwijderd
Scherp +2R Kuipers schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:14:
[...]
Nee, want ik heb ook last van blauwe ruis als ik niet flits...
Verwijderd
zo een gleuvending waar je kaartjes van bijv je telefoon in kan proppen, een cardreader kan deze lezen en schrijven. Wil je nog meer weten, google dan ff eropVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:24:
sorry maar wat is cardreader?
Verwijderd
Ozo, ja ik snap het, doe het nu alleen via de usb kabel, moet toch ook goed komen?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:26:
[...]
zo een gleuvending waar je kaartjes van bijv je telefoon in kan proppen, een cardreader kan deze lezen en schrijven. Wil je nog meer weten, google dan ff erop
Bedankt voor julie hulp!
Verwijderd
Kopiëren - plakken naar je PC en dan overzetten op je nieuwe cardVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:43:
[...]
Ozo, ja ik snap het, doe het nu alleen via de usb kabel, moet toch ook goed komen?
Bedankt voor julie hulp!
Sorry voor het herhalen van mezelf, maar er moet toch een manier zijn?stoicz schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:03:
Ik ben nog altijd opzoek naar een goede tutorial voor het omzetten van AVI files (300 - 700 MB groot) naar m'n telefoon om ze daar te kunnen afspelen in een optimaal formaat.
Wie kan me helpen?

(SUPER uit de openingspost werkt niet meer, nieuwe versie en blabla...)
Of ben ik de enige die een filmpje wil kijken op z'n toestel?

Verwijderd

Nu heb ik geprobeerd ze opnieuw te downloaden maar nu geeft hij bij het installeren als hij in principe helemaal klaar is aan KAN NIET INSTALLEREN. Wat is dit nu weer???? Moet ik iets aanpassen aan de geheugenkaart nu? maakt echter geen verschil of ik hem nu opsla op de geheugenkaart of op de telefoon zelf. Iemand die weet hoe het kan? het lukte me voordat ik de kaart omzette prima
Ik krijg net paar games van een vriend, ik installeer ze op n73, alles is normaal maar de beeld is maar klein / voor de helft steeds pff
probeer deze eens bij gaat het zonder problemen en goede kwaliteit van 800mb naar 90 mbstoicz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:20:
[...]
Sorry voor het herhalen van mezelf, maar er moet toch een manier zijn?
http://www.rock-your-mobi...ct-video-converter-ns.php
het is wel een trial voor 15 dagen maar is zeer goedstoicz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:20:
[...]
Sorry voor het herhalen van mezelf, maar er moet toch een manier zijn?
Verwijderd
Sinds kort heb ik ook een n73 en alles beviel perfect. Tot ik hoorde van mensen dat hij enorm kraakte. Na een paar keer getest te hebben kwam ik erachter dat hij wel erg gevoelig geluid opneemt. Bij de geringste beweging die ik met mijn hand of vinger aan de telefoon maak lijkt het net of dat geluid tientallen keren wordt versterkt, dit doet echt zeer aan je oren. Nu heb ik ook net met mijn thuistelefoon naar mijn gsm gebeld. Als ik opneem hoor ik eerst een harde kraak/piep. Als ik mijn hand aan de gsm heel erg stil hou zonder te bewegen is er niks aan de hand, alleen als ik hem over pak naar bv mijn linkse hand of als ik hem even anders beetpak met mijn vingers wordt dit geluid irritant veel versterkt.
Het helpt niet als ik het belvolume naar beneden doe, tijdens het bellen heb ik hem al op minimaal gezet maar dat helpt niet. Ik vind het raar omdat mijn stem wel gewoon normaal klinkt in de andere telefoon, alleen het verpakken van de gsm wordt erg veel versterkt.
Het zal misschien een simpele instelling zijn, ik weet het niet, ik heb alles al doorzocht. Iemand dit al eerder gehad? Of zou het gewoon een defect aan de telefoon zijn?
Het helpt niet als ik het belvolume naar beneden doe, tijdens het bellen heb ik hem al op minimaal gezet maar dat helpt niet. Ik vind het raar omdat mijn stem wel gewoon normaal klinkt in de andere telefoon, alleen het verpakken van de gsm wordt erg veel versterkt.
Het zal misschien een simpele instelling zijn, ik weet het niet, ik heb alles al doorzocht. Iemand dit al eerder gehad? Of zou het gewoon een defect aan de telefoon zijn?
Ik ben sinds 3 weken ook in het bezit van een N73. Bevalt tot nog toe prima. 1 keer een vastloper gehad, verder niets aan de hand. Heb hem op V3.0649.0.0.1 firmware lopen.
Heb sinds een paar dagen last van het feit dat tijdens het smsen de toetsen niet reageren. Ik kan drukken wat ik wil, maar moet meestal of even wachten, of een keer op sterretje drukken. Hierna kan ik dan weer even verder, waarna het probleem zich herhaald. Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand er een oplossing voor?
Heb sinds een paar dagen last van het feit dat tijdens het smsen de toetsen niet reageren. Ik kan drukken wat ik wil, maar moet meestal of even wachten, of een keer op sterretje drukken. Hierna kan ik dan weer even verder, waarna het probleem zich herhaald. Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand er een oplossing voor?
Misschien is het een softwarematig iets, dan zou je kunnen proberen om de nieuwste firmware (opnieuw) te installeren. Zoniet, zou ik teruggaan naar je shopVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:55:
Sinds kort heb ik ook een n73 en alles beviel perfect. Tot ik hoorde van mensen dat hij enorm kraakte. Na een paar keer getest te hebben kwam ik erachter dat hij wel erg gevoelig geluid opneemt. Bij de geringste beweging die ik met mijn hand of vinger aan de telefoon maak lijkt het net of dat geluid tientallen keren wordt versterkt, dit doet echt zeer aan je oren. Nu heb ik ook net met mijn thuistelefoon naar mijn gsm gebeld. Als ik opneem hoor ik eerst een harde kraak/piep. Als ik mijn hand aan de gsm heel erg stil hou zonder te bewegen is er niks aan de hand, alleen als ik hem over pak naar bv mijn linkse hand of als ik hem even anders beetpak met mijn vingers wordt dit geluid irritant veel versterkt.
Verwijderd
ik wil over 2 weken een N73 aanschaffen, maar ik heb eigenlijk een paar vragen waar jullie me vast wel antwoord op kunnen geven.(dat hoop ik tenminste )
Topicje gaat een beetje hard; was deze post (de mijne dan) ff kwijt, maar... JA, 'wij' kunnen de Nederlandse N73 nu updaten. De update voor KPN (C5.02) zit OOK al in NSU. Die zat bij de service centres in hetzelfde data package (RM-133 EMEA v3.05) als de update voor Benelux CV (57.02 -- voor softwareversies onder 3.x, daarna 57.01). Dus: Mensen met een ONGEBRANDE Benelux versie kunnen uppen en mensen met een KPN Branded foon kunnen uppen. Voda kon het geloof ik al; zal ff nakijken. Heb nog geen info voor Telfort/Orange/T-Mobile klanten.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:56:
csteelooper: Dat is goed nieuws. Als ik het goed begrijp kunnen mensen hun branded N73 dus nu ook updaten!
ps. Mooie ava!
Ik weet dat je via pc suite en outlook de gegevens van de telefoon naar outlook kunt halen, daar kunt bewerken en dan weer terug.
maar is er geen programma zodat ik dat in één keer op de telefoon kan doen via d ecomputer.
Oxygen manager is er eentje, alleen das een betaalde versie.
Weet iemand of er een freewareversie van een dergelijk programma is?
maar is er geen programma zodat ik dat in één keer op de telefoon kan doen via d ecomputer.
Oxygen manager is er eentje, alleen das een betaalde versie.
Weet iemand of er een freewareversie van een dergelijk programma is?
Verwijderd
Nou het blijkt maar om een aantal plaatjes te gaan en dan voornamelijk de plaatjes die ik eerder gedownload heb op mijn andere kaart. Nieuwe plaatjes kan ik zonder problemen installeren, eigen gemaakte skins willen dus niet meer en de skin die ik steeds op mijn toestel had wil ook niet meer. Beetje vreemd............ Maar goed, ik heb al weer wat nieuws nu. Zal nog eens proberen om een nieuwe skin te maken, kijke of dat wel lukt.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:39:
Nu heb ik dus alles overgezet naar mijn nieuwe geheugenkaart, thema's die ik via mij own skin heb gedownload staan er echter niet meer op, kan ik tenminste niet vinden.
Nu heb ik geprobeerd ze opnieuw te downloaden maar nu geeft hij bij het installeren als hij in principe helemaal klaar is aan KAN NIET INSTALLEREN. Wat is dit nu weer???? Moet ik iets aanpassen aan de geheugenkaart nu? maakt echter geen verschil of ik hem nu opsla op de geheugenkaart of op de telefoon zelf. Iemand die weet hoe het kan? het lukte me voordat ik de kaart omzette prima

Verwijderd
Ik heb een tijdje geleden mijn Firmware geupdate naar de V 3.60.38.0.0.1., En heb zelfs de
nokia [02] versie. Nu las ik hier al verschillende berichten over dat er weer nieuwere firmware versies beschikbaar zijn. Is het aan te raden om mijn telefoon weer te gaan updaten, of is er geen weselijk verschil.
Ook was het mogelijk om te updaten naar de ME firmware. Kan dit vanuit mijn huidige firmware? Of kan ik beter de standaard firmware voor de normale N73 installeren?
nokia [02] versie. Nu las ik hier al verschillende berichten over dat er weer nieuwere firmware versies beschikbaar zijn. Is het aan te raden om mijn telefoon weer te gaan updaten, of is er geen weselijk verschil.
Ook was het mogelijk om te updaten naar de ME firmware. Kan dit vanuit mijn huidige firmware? Of kan ik beter de standaard firmware voor de normale N73 installeren?
Weet je toevallig sinds wanneer het voor de branded KPN mogelijk is? want ik heb de mijne gister nog gechecked en toen vond NSU toch nog geen update... Niet dat er iets stuk is, maar ik hoop min of meer dat ze iets aan de Jpg compressie zouden hebben gedaan.csteelooper schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:07:
[...]
Topicje gaat een beetje hard; was deze post (de mijne dan) ff kwijt, maar... JA, 'wij' kunnen de Nederlandse N73 nu updaten. De update voor KPN (C5.02) zit OOK al in NSU. Die zat bij de service centres in hetzelfde data package (RM-133 EMEA v3.05) als de update voor Benelux CV (57.02 -- voor softwareversies onder 3.x, daarna 57.01). Dus: Mensen met een ONGEBRANDE Benelux versie kunnen uppen en mensen met een KPN Branded foon kunnen uppen. Voda kon het geloof ik al; zal ff nakijken. Heb nog geen info voor Telfort/Orange/T-Mobile klanten.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ik heb namens iemand een Nokia HS-20 besteld en reeds opgehaald bij een plaatselijke winkel, alleen blijkt deze headset niet op zijn 6233 te passen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 19:42 ]
Een HS-20 die niet op een 6233 past?!El-Loco schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:04:
Ik heb namens iemand een Nokia HS-20 besteld en reeds opgehaald bij een plaatselijke winkel, alleen blijkt deze headset niet op zijn 6233 te passen.
*knip*
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 19:43 ]
Verwijderd
Ik heb nu sinds kort een nokia N73, ik kan alleen echter geen mp3 gebruiken als ringtone?
Volgens het boekje moet ik erheen gaan, kiezen voor opties en dan "instellen als beltoon" selecteren.
Dit doe ik via bestandsbeheer, de bovenstaande optie staat er echter niet tussen?
Dit staat echter wel de pagina van de music edition, maar het lijkt me voor de zilvere "normale" ook geen probleem toch?
Volgens het boekje moet ik erheen gaan, kiezen voor opties en dan "instellen als beltoon" selecteren.
Dit doe ik via bestandsbeheer, de bovenstaande optie staat er echter niet tussen?
Dit staat echter wel de pagina van de music edition, maar het lijkt me voor de zilvere "normale" ook geen probleem toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 21:25 ]
Moet je via profielen doen, daar kan je alles van beltonen ed instellen. Dus niet via bestandsbeheer.
Verwijderd
Nee, ik ben er net achter het gaat dus via galerij daar is wel de optie "instellen als beltoon" beschikbaar. 
Ik heb net van de oude telefoon al me contacten in Outlook gezet en met behulp van pc suite alle contacten weer naar me nokia gezet.
Net kreeg ik een telefoontje, toen zag ik het nummer staan, maar niet de naam.
Dus toen gekozen voor het nummer opslaan bij die desbetreffende persoon(stond al precies hetzelfde nummer, maar nu overschreven).
Even later belde diezelfde persoon weer, toen herkende de telefoon die persoon weer niet?
Als ik vanaf me thuisnummer bel ziet hij echter wel wie er op dat moment belt?
Weet iemand wellicht wat dat zou kunnen betekenen?
Het is wel zo prettig als ik zie wie er belt, ik ken al die nummers namelijk niet uit me kop
Ik heb net van de oude telefoon al me contacten in Outlook gezet en met behulp van pc suite alle contacten weer naar me nokia gezet.
Dus toen gekozen voor het nummer opslaan bij die desbetreffende persoon(stond al precies hetzelfde nummer, maar nu overschreven).
Even later belde diezelfde persoon weer, toen herkende de telefoon die persoon weer niet?
Het is wel zo prettig als ik zie wie er belt, ik ken al die nummers namelijk niet uit me kop
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 00:10 ]
Verwijderd
dan staan der dubbel nummer in. dus dupliceren verwijderen .had ik ook wel eensVerwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:44:
Nee, ik ben er net achter het gaat dus via galerij daar is wel de optie "instellen als beltoon" beschikbaar.
Het volgende: Ik heb alle topics doorzocht en ben mijn 'probleem' hier ook al een aantal x tegen gekomen. Afzenders van sms'jes staan op achternaam - voornaam, terwijl ik dit als voornaam - achternaam wil hebben, zoals ik wel bij contacten kan instellen. Tot nu toe nog geen oplossing gevonden, jullie misschien?
en daar is ook nog geen oplossing voor ook dat ik tot nu toe begrepen heb... Behalve dan gewoon bij de contacten alles om te draaien (dus voornaam bij achternaam, of kom je dan ergens anders in de fout?) of gewoon alle info invullen bij Achternaam (of juist bij voornaam natuurlijk)
Verwijderd
Als ik de smsaccelarator installeer wordt m'n toestel dan geheel engels? sms nl veel maar heb nog geen enkele update uitgevoerd dus tel is nog NL talig.
Ben trouwens nieuw hier
Ben trouwens nieuw hier
misschien iets voor in de startpost? Dat het dus (nog) niet mogelijk is...FabianNL schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:49:
en daar is ook nog geen oplossing voor ook dat ik tot nu toe begrepen heb... Behalve dan gewoon bij de contacten alles om te draaien (dus voornaam bij achternaam, of kom je dan ergens anders in de fout?) of gewoon alle info invullen bij Achternaam (of juist bij voornaam natuurlijk)
nee, alles blijft hetzelfde!Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:55:
Als ik de smsaccelarator installeer wordt m'n toestel dan geheel engels? sms nl veel maar heb nog geen enkele update uitgevoerd dus tel is nog NL talig.
Ben trouwens nieuw hier
Verwijderd
Als ik tomtom via mijn mini sd heb geinstalleerd, is het dan mogelijk dat ik de software van mijn minisd afgooi zodat ik het kan gebruiken voor andere doeleinden zoals mp3? Zoiets stond wel in FAQ maar kon er niet uit opmaken of je dus je geheugen met tt software kan formatteren na installatie van TT. Werkt ie dan nog wel?
Verwijderd
Ik heb onlangs een 2e hands 6310i gekocht omdat in onze nieuwe auto een handsfree is geinstalleerd voor die telefoon. Op zich niets mis met de telefoon maar op het moment dat ik de telefoon in de handsfree zet geeft het toestel aan: Registratie kaart mislukt, geen kaart aanwezig, alleen simdiensten? je kan tussendoor wel gewoon bellen door het toestel weer opnieuw aan te zetten maar hij knalt er steeds weer uit. Weet iemand hoe dit kan? ben ik bij de poot genomen en een kapot toestel gekocht? of kan het simpel opgelost worden? lijkt mij namelijk dat het niet aan de handsfree ligt. Aan de kaart ligt het ook niet want als ik er een ander sim indoe blijft het probleem. Kan het een block zijn?
Wie kan mij helpen? Ik kan helaas niet terug gaan met de telefoon omdat ik hem al lang geleden heb gekocht via het internet en pas na tijden gebruikte toen we op vakantie gingen.
alvast bedankt voor een reactie!!
Verwijderd
Ik denk dat het niet mogelijk is en dat hij de namen pakt zoals ingevoerd bij je contacten. Ik heb het met contacten wel gehad. dat iemand mij een sms stuurde en alleen het nummer tevoorschijn kwam. Bleek dus ook inderdaad dubbel contact ingevoerd te hebben. Zowel op sim als op geheugenkaart. Dan pakt ie het namelijk ook niet. Je moet wel alles gelijk invoeren, dus alles op achternaam en niet een aantal op voornaam. Misschien je contacten nog eens nalopen of je ze niet dubbel hebt ingevoerd.....art-core schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:07:
[...]
misschien iets voor in de startpost? Dat het dus (nog) niet mogelijk is...

Is er iets te verzinnen om er een NL woordenboek in te zetten ?
Ik heb een Internet Edition en deze kan alleen engels..
Verwijderd
In deel 4 heeft iemand gereageert die dit zelfde zo ook had. Hij heef hem terug geflashed naar een Music edition.macmouse schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:53:
Is er iets te verzinnen om er een NL woordenboek in te zetten ?
De internet edition is niet verkrijgbaar in Nederland en er is dus ook geen IE firmware met NL woordenboek erin. Volgens mij kan je die er ook zomaar niet bij installeren.
@ popje78
Misschien dat je een Nokia SP kan contacteren om het een en ander uit te zoeken? Wat ik wel weet is dat op een gegeven moment toen bleek dat het einde van de voorraad van de veelgevraagde Nokia 6310i in zicht was, er vele soorten namaaktoestellen op de markt kwamen. De 6310(i) was voornamelijk zeer gewild op de zakelijke markt, waar deze toestellen gretig werden afgenomen.
Deze namaak toestellen zien er aan de buitenkant zeer goed uit, bijna niet van echt te onderscheiden. Echter, het binnenwerk is één grote meuk. Oude aan elkaar gesoldeerde printplaten, verkeerde antennes en een nep-accu met daarop in het groot NOKIA geschreven zijn enkele kenmerken van deze 'fake' toestellen. Imei nummers van deze toestellen leiden heel vaak tot andere types Nokia, voornamelijk uit exotische landen aan de andere kant van de wereld...
Misschien dat je een Nokia SP kan contacteren om het een en ander uit te zoeken? Wat ik wel weet is dat op een gegeven moment toen bleek dat het einde van de voorraad van de veelgevraagde Nokia 6310i in zicht was, er vele soorten namaaktoestellen op de markt kwamen. De 6310(i) was voornamelijk zeer gewild op de zakelijke markt, waar deze toestellen gretig werden afgenomen.
Deze namaak toestellen zien er aan de buitenkant zeer goed uit, bijna niet van echt te onderscheiden. Echter, het binnenwerk is één grote meuk. Oude aan elkaar gesoldeerde printplaten, verkeerde antennes en een nep-accu met daarop in het groot NOKIA geschreven zijn enkele kenmerken van deze 'fake' toestellen. Imei nummers van deze toestellen leiden heel vaak tot andere types Nokia, voornamelijk uit exotische landen aan de andere kant van de wereld...
[ Voor 10% gewijzigd door Le0032 op 18-02-2007 03:26 ]
Verwijderd
Heb je nog garantie op dat ding? Zo ja, ga dan ff langs een NSP en vertel daar over je probleem, zij kunnen dan uitsluiten of het aan de telefoon of aan de handsfree ligt.Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:14:
Omdat ik geen open of rescent topic meer kan vinden voor mijn probleem plaats ik het hier. Mocht dit een probleem zijn omdat het om een totaal andere telefoon gaat dan hoor ik het graag. Maar aangezien het algemeen is leek het mij geen probleem. Het gaat om het volgende:
Ik heb onlangs een 2e hands 6310i gekocht omdat in onze nieuwe auto een handsfree is geinstalleerd voor die telefoon. Op zich niets mis met de telefoon maar op het moment dat ik de telefoon in de handsfree zet geeft het toestel aan: Registratie kaart mislukt, geen kaart aanwezig, alleen simdiensten? je kan tussendoor wel gewoon bellen door het toestel weer opnieuw aan te zetten maar hij knalt er steeds weer uit. Weet iemand hoe dit kan? ben ik bij de poot genomen en een kapot toestel gekocht? of kan het simpel opgelost worden? lijkt mij namelijk dat het niet aan de handsfree ligt. Aan de kaart ligt het ook niet want als ik er een ander sim indoe blijft het probleem. Kan het een block zijn?
Wie kan mij helpen? Ik kan helaas niet terug gaan met de telefoon omdat ik hem al lang geleden heb gekocht via het internet en pas na tijden gebruikte toen we op vakantie gingen.
alvast bedankt voor een reactie!!
Edit; Bovenstaande reactie las ik te laat, dus sorrie voor dubbelop reactie
Verwijderd
Je kan tijdens het smsen woorden opslaan in je woordenboek om het later makkelijker te kunnen tikken. Nou heb ik dat een tijd gedaan en is het goed gegaan, maar nu lukt het me niet meer. de woorden die ik opsla pakt ie de volgende sms niet meer, als ik het woord in hetzelfde smsje nogmaals tik doet ie t wel.. De andere woorden die ik in eerste instantie een tijdje had gevoegd staan er nog wel.
Kan het zo zijn dat er maar x aantal woorden toe te voegen zijn? Is hier nog wat aan te doen?
Kan het zo zijn dat er maar x aantal woorden toe te voegen zijn? Is hier nog wat aan te doen?
Verwijderd
Test het eens uit door 1 opgeslagen woordje te wissen en een nieuwe woordje toe te voegen, werkt dit wel, dan is er blijkbaar een limiet aan het aantal woorden....Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:30:
Je kan tijdens het smsen woorden opslaan in je woordenboek om het later makkelijker te kunnen tikken. Nou heb ik dat een tijd gedaan en is het goed gegaan, maar nu lukt het me niet meer. de woorden die ik opsla pakt ie de volgende sms niet meer, als ik het woord in hetzelfde smsje nogmaals tik doet ie t wel.. De andere woorden die ik in eerste instantie een tijdje had gevoegd staan er nog wel.
Verwijderd
Ik heb een beltoon geactiveerd in een profiel, die beltoon is een standaard bijgeleverde ringtone om het maar zo te zeggen. Maar als ik gebeld wordt speelt mn toestel de nokia tune af. Dit was ook zo als ik een mp3 als ringtone had. Hoe krijg ik dit goed?
Bij het versturen en ontvangen van smsjes duurt het steeds langer, terwijl ik de sms-accelerator geinstalleerd heb, hebben meerdere mensen dat probleem dan alsnog? Aan het begin deed het zn werk wel, ging het wel snel, maar nu helaas niet meer..
Bij het versturen en ontvangen van smsjes duurt het steeds langer, terwijl ik de sms-accelerator geinstalleerd heb, hebben meerdere mensen dat probleem dan alsnog? Aan het begin deed het zn werk wel, ging het wel snel, maar nu helaas niet meer..
Verwijderd
Dit probleem doet zich bij mij ook voor!! Waar kan ik dan opgeslagen woorden verwijderen??Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 12:30:
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 14:29 ]
Verwijderd
Dat is klote en zou niet moeten kunnen. Kan je niet echt een fatsoenlijke oplossing geven. Als het echt ter erg wordt en je hebt geen oplossing zou ik een reset proberen of de firmware opnieuw (laten) installeren. Maar dan ben je wel weer een uur bezig alles weer fatsoenlijk te installeren.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:09:
Ik heb een beltoon geactiveerd in een profiel, die beltoon is een standaard bijgeleverde ringtone om het maar zo te zeggen. Maar als ik gebeld wordt speelt mn toestel de nokia tune af. Dit was ook zo als ik een mp3 als ringtone had. Hoe krijg ik dit goed?
/edit Hebben er meer mensen problemen dat af en toe de connector van de datakabel slechte verbinding maakt? Als ik dan aan die pinnetjes trek doet hij het weer gewoon goed. Ben alleen een beetje huiverig dat hij dit ooit gaat krijgen tijdens het updaten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 14:46 ]
http://www.nokia.nl/NL/support/serviceP.htmlSiender schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:08:
Waar zitten de nokia service points?
Heb ik ook. Die datakabels zijn niet handig. Bij mijn N70 was dat al zo. Nu heb ik sinds gisteren een N73 en ook die wil niet lekker erin klikken en vast blijven zitten.Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:41:
[...]
/edit Hebben er meer mensen problemen dat af en toe de connector van de datakabel slechte verbinding maakt? Als ik dan aan die pinnetjes trek doet hij het weer gewoon goed. Ben alleen een beetje huiverig dat hij dit ooit gaat krijgen tijdens het updaten.
Verwijderd
Als hij eenmaal connected is niet meer aankomen en dan is er niets aan de hand. En het loshalen gaat easy, naar beneden buigen en los is hij.. Geen problemen mee
Verwijderd
Nieuwe update beschikbaar voor de N73 
Het is diegeen die Daanno al noemde in de startpost
http://img266.imageshack.us/my.php?image=nokiaupdatedl4.jpg
Het is diegeen die Daanno al noemde in de startpost
http://img266.imageshack.us/my.php?image=nokiaupdatedl4.jpg
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 17:31 ]
Ik krijg dit:

Heb ook al geprobeert om de versie naar een n73 ME te krijgen maar dit lukte niet.
V3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (57.01)
Moet ik nu per see naar een nokia service point of is er nog een andere manier om dit te doen want dat service point ligt niet vlakbij waar ik woon.

Heb ook al geprobeert om de versie naar een n73 ME te krijgen maar dit lukte niet.
V3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (57.01)
Moet ik nu per see naar een nokia service point of is er nog een andere manier om dit te doen want dat service point ligt niet vlakbij waar ik woon.
Verwijderd
Jouw probleem is wat tussen de haakjes zit. (57.01) de 57 is branded Vodafone en de 01 heeft geen nederlands taal aan boord? Je zou een 02 moeten hebben als je hem in nederland heb gekocht...Siender schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:04:
Ik krijg dit:
[afbeelding]
V3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (57.01)
Dit topic is gesloten.