Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre
Kaart was maar 26 euro, dus dat valt nogal mee. Transcend kost bij de shop waar ik een complete computer heb besteld naast dit ding 29 euro dus veel maakt het niet uit.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:24:
ik heb gewoon een Transcend 2 gig geen probleem mee voor die 17 eurowerkt prima waarom zo duur kaart terwijl het ook goedkoper kan duur koop is nooit goedkoop zeg ik dan maar he
en ik heb der een ME versie van gemaakt geluid is idd beter ja
Verwijderd
ik heb hem voor 17 euro dus maakt degelijk wel uitstefijn schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:05:
[...]
Kaart was maar 26 euro, dus dat valt nogal mee. Transcend kost bij de shop waar ik een complete computer heb besteld naast dit ding 29 euro dus veel maakt het niet uit.
Verwijderd
ondertussen is het kaartje in prijs verlaagd, hij is nu ipv €17.- wat ik 2 geleden aangaf naar €13.90 gezakt !!Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:20:
[...]
ik heb hem voor 17 euro dus maakt degelijk wel uit
Ga zo door Transcend.
Verwijderd
Er is dus geen verschil in koptelefoon? itt tot de TS?Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:14:
[...]
na ik heb de normaal N73 alleen met software van de ME en frondjes is ook lo te koop maar vind het prima zo enig verschil is dat je der een 2 gig kaartje bij krijgt bij de N73 ME
Verwijderd
Er zijn 2 verschillende versies van de Nokia N73 ME in omloop, je hebt namelijk de ene met 2GB kaart erbij en de andere zonder 2GB kaart erbij, en het grappige is dat het gewoon op de doos staat, die heb ik dan, er staat op BENELUX ME w/o miniSD (w/o = with out) .....Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:21:
[...]
Er is dus geen verschil in koptelefoon? itt tot de TS?
Verwijderd
Die is inderdaad ook anders, zoals TS zegt.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:21:
[...]
Verwijderd
en volgens mij is de headset anders die je derbij krijgtVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:21:
[...]
Bij mij staat ook niet/wel dat er een 2gb kaart erbij geleverd wordt. Dus gewoon niet beschreven. Maar ik heb er wel gewoon een 2GB kaart erbij. (stond ook op de website waar ik hem vandaan heb gehaald. Dat was op 29-11-2006) Misschien is het nu de N73 ME wel veranderd.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:33:
[...]
Er zijn 2 verschillende versies van de Nokia N73 ME in omloop, je hebt namelijk de ene met 2GB kaart erbij en de andere zonder 2GB kaart erbij, en het grappige is dat het gewoon op de doos staat, die heb ik dan, er staat op BENELUX ME w/o miniSD (w/o = with out) .....
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Onzin. Ben in eindhoven geweest. Vriendelijke bediening en ze zeiden dat ze altijd proberen hem binnen 48 uur klaar te hebben. Na 2 dagen kreeg ik hem ook terug.Knoezelbos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:25:
De NSP's in Brabant deugen ook voor geen meter. In Raamsdonkveer zou het me 17 euro kosten om hem te updaten en in Eindhoven stonden ze me met gote ogen aan te kijken waar ik het dan wel niet over had. En dan zou ik mijn phone ook nog eens een week kwijt zijn. Waarom zit er geen NSP in Tilburg??? Iemand hier ook lastige ervaringen mee?
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 19:10 ]
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Verwijderd
grtjs jjw
Door de waarschuwingsgeluiden uit te zetten bij je instellingen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:50:
Beste N73 gebruikers, het zal vast besproken zijn maar nog niet gevonden. Maar is er een mogelijkheid om het geluid van de foto opname uit te zetten??
grtjs jjw
Ik ga hem straks dus ook update....die jongen vertelde over de telefoon dat 95% goed gaat.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:21:
Ik heb vandaag mijn N73 weggebracht naar een NSP hier in Laren na een mislukte update. Weet iemand hoe lang ik hem nu kwijt ben? In de winkel konden ze het mij niet vertellen.
Maar als het mis gaat ben je hem 2 weken kwijt ong.
Nou maar hopen dat hij bij mij wel goed gaat.....maar wel raar dat het mis kan gaan
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Verwijderd
Het gaat meestal goed so dont worry, blijf echter wel af van je telefoon en kabel tijdens het proces want de verbinding kan dan zomaar wegvallenWeerz schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:29:
[...]
Ik ga hem straks dus ook update....die jongen vertelde over de telefoon dat 95% goed gaat.
Maar als het mis gaat ben je hem 2 weken kwijt ong.
Nou maar hopen dat hij bij mij wel goed gaat.....maar wel raar dat het mis kan gaan
Verwijderd
na ik heb helemaal geen last gehad .geen probleem 3 keer gedaan achtermekaar en het is nu ME versieWeerz schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:59:
Ik raak helemaal niks aan...heb een speciale versie dus de NSP mag het doen voor mij...
Maar daar kan het dus ook mis gaan
Verwijderd
rtsp://........
Verwijderd
Bedankt voor de fotosVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
hierbij de pics van de player van de N73 ME
Verwijderd
Tsjabbie, hoe doe jij dat dan als je N73 kapot gaat? Hoe verklaar je de N73 ME te hebben terwijl het eigenlijk een N73 is?Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:20:
[...]
ik heb hem voor 17 euro dus maakt degelijk wel uit
Verwijderd
dat is het risico die je zelf neemtVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:09:
[...]
Tsjabbie, hoe doe jij dat dan als je N73 kapot gaat? Hoe verklaar je de N73 ME te hebben terwijl het eigenlijk een N73 is?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 17:15 ]
Nog een vraagje, ik zie veel themes die je kan downloaden, maar die hebben niet z‘n menutje wat ik wel heb als ik op de hoofdpagina/wallpaper zit, dus die rij met contacten,berichten agenda etc, hoe verwijder ik die als het kan ?
Verwijderd
kan alleen zo menu ->instrument-> thema's en daar je thema kiezenTuzla schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:42:
Ik heb mijn branded laten unlocken op schiphol nokia punt, 30 min wachten & free.
Nog een vraagje, ik zie veel themes die je kan downloaden, maar die hebben niet z‘n menutje wat ik wel heb als ik op de hoofdpagina/wallpaper zit, dus die rij met contacten,berichten agenda etc, hoe verwijder ik die als het kan ?
Verwijderd
nee is geen ander manier om naar de NSP en daar je firmware te laten doen. dan krijg je alleen (02) tezien als hun je firmware geupdate hebben. en ken je hem verder update naar de 49 versie . en nee als ze het niet druk hebben ken je der op wachten altans ik had hem met 1 uur weer in me handrobvanpraat schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:30:
Ik heb vandaag m'n N73 binnen gekregen, maar ik zag dat het de oude eerste firmware was. Maar ik kan hem niet updatenIk heb 57.02 als code. Hij is overigens niet simlock, ik heb hem namelijk los gekocht! Is er geen andere manier om hem te updaten dan hem naar zo'n NSP te brengen? Want ik wil hem eigenlijk niet voor een dag of meer kwijt zijn. Ik wil best een uurtje wachten, want het is maar een paar minuutjes werk!
Verwijderd
Dat vraagt tuzla niet tsjabbieVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:11:
[...]
kan alleen zo menu ->instrument-> thema's en daar je thema kiezen
@Tuzla: Die 6 iconen kunnen wel weg maar ik kan me niet herinneren hoe....
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 18:33 ]
Verwijderd
ohhh die op je telefoon staan die 6 voorwerpen menu->instrumenten->instelling->dan telefoon ->standby-modus uitzettenVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:29:
[...]
Dat vraagt tuzla niet tsjabbie
@Tuzla: Die 6 iconen kunnen wel weg maar ik kan me niet herinneren hoe....
Verwijderd
maar dan knippert het blauwe lampje niet meer en tevens heb je geen energiespaarmodus meer? toch?Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:35:
[...]
ohhh die op je telefoon staan die 6 voorwerpen menu->instrumenten->instelling->dan telefoon ->standby-modus uitzetten
Verwijderd
dat blauw lampje is slaap stand je lampje blijft gewoon knipperen alleen je icons zijn van je blad afVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:41:
[...]
maar dan knippert het blauwe lampje niet meer en tevens heb je geen energiespaarmodus meer? toch?
Verwijderd
Ik krijg steeds de melding van bestand beschadigd...
Ligt het aan de resolutie van het swf-je?
Ik wil een N73 ME gaan kopen, voor diegene die hun originele toestel hebben geflasht naar een N73 ME of een originele N73 ME hebben: klopt het dat de Music Player in het geheugen meedraait, en zo ja is deze af te sluiten? Het lijkt me namelijk alleen maar geheugen vreten als je hem niet gebruikt..

[ Voor 33% gewijzigd door AvWijk op 06-02-2007 20:30 ]
Verwijderd
weet iemand of het mogelijk is om de mp3 player van de ME op een gewone n73 te krijgen? en waar zijn leuke/ gratis games te downloaden ?
alvast bedankt !
op telecomtelecom.nl zijn ook goede/goedkopere screenprotectors te krijgen btw, bevalt goed tot nu toe
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 23:23 ]
Ben vandaag op schiphol geweest bij de NSP, half uurtje kwam ik terug en voila helemaal geupdate.robvanpraat schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:30:
Ik heb vandaag m'n N73 binnen gekregen, maar ik zag dat het de oude eerste firmware was. Maar ik kan hem niet updatenIk heb 57.02 als code. Hij is overigens niet simlock, ik heb hem namelijk los gekocht! Is er geen andere manier om hem te updaten dan hem naar zo'n NSP te brengen? Want ik wil hem eigenlijk niet voor een dag of meer kwijt zijn. Ik wil best een uurtje wachten, want het is maar een paar minuutjes werk!
Dus je bent hem geen dag kwijt
Nu is het gewoon (02)
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Dammm hij ziet er geliktVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:27:
nog een paar pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan niet wachten tot mijn behuizing en toetsen binnen zijn

DaveD
Verwijderd
Probeer is de zijde van dat klepje die los zit als eerst vast te duwen en dan pas de kant die aan je toestel vast zit.Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:56:
Laat ik 1x mijn N73 (waarover ik zeer tevreden ben) vallen zit meteen het luikje los die je Mini SD kaart tegenhoudt. Vet KUT-met-peren!! Nu knalt steeds die kaart eruit, terwijl er nix is afgebroken. Erg jammer
Als dat nou niet lukt moet je gewoon ff naar de NSP en natuurlijk nie zeggen dat je hem hebt laten vallen.
DaveD
Verwijderd
Het is juist de kant die aan het toestel vastzit (met dat verloopstukje/stangetje eraan). Die komt steeds omhoog. De kant waarmee je hem vast haakt aan de andere kant is nix mis mee...DaveD1109 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:31:
[...]
Probeer is de zijde van dat klepje die los zit als eerst vast te duwen en dan pas de kant die aan je toestel vast zit.
Als dat nou niet lukt moet je gewoon ff naar de NSP en natuurlijk nie zeggen dat je hem hebt laten vallen.
Verwijderd
Hey ja verrek! haha heb ik em al die tijd er los in gehadjohnnyv.nl schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:53:
Maar hoe kan de kaart er zomaar uitschieten, die moet je namelijk ín de slot vastklikken.
Verwijderd
dan zal nooit je geheugen kaart hebben gewerkt neem ik aanVerwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:49:
[...]
Hey ja verrek! haha heb ik em al die tijd er los in gehadhij blijft nu mooi dicht zitten
Verwijderd
juist welVerwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:54:
[...]
dan zal nooit je geheugen kaart hebben gewerkt neem ik aan
Verwijderd
Ik heb de mijne vandaag binnengekregenDaveD1109 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:10:
[...]
Dammm hij ziet er geliktuit hoor in het zwart
![]()
Kan niet wachten tot mijn behuizing en toetsen binnen zijn
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
Verwijderd
volgens mij is dat geen probleem probeer het is dan weet je het meteen hahahaArjan81 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:46:
Als je gebeld wordt kan je dan ook nog in je telefoonboek zoeken naar een ander nummer om dit door te geven aan de beller.
Version 3.0649.0.0.31 - MUSIC EDITION
30-11-2006
RM-133
Official Nokia changelog
Implemented Improvements between 3.0638.0.0.30 and 3.0649.0.0.31
Audio – call waiting: Very quiet call waiting tone.
Audio – headset: Headset hissing noise.
Audio – tuneplayer: Unhandled aborts.
Browser – Security: RSA signing vulnerability.
Browser – OSS browser: OSS browser will not release memory after browsing several pages even after History turned off.
Bluetooth – UI: BT UI stops responding after pressing right softkey twice fast.
Call – establishment: "Call Not Allowed" displayed when attempting to make a call.
Call – Video call: "App closed: Video call" is showing after the alerting video call is interrupted.
Camera – stability: Camera freezes after taking picture.
Camera – Video Recorder: Video does not shut down when slide closed.
Camera – Video Recorder: Recorded video suffers from visible mains flicker.
Camera – Video Recorder: Video recording saving sometimes fails.
Contacts – voice dialling: name is mirrored when the contact is in Hebrew.
Gallery – Icon List: Wrong toolbar icons in gallery when started with video as last taken item.
Gallery – Review: Review key does not open media gallery.
Gallery – Zoom: Cannot zoom more than 50% in Gallery.
Memory – free memory: Gallery crashes when exiting from free memory.
MMS – Images: First thumbnail not shown when inserting image into MMS.
OMA – Device Management: 405 is returned for REPLACE command. (CMCC)
Phone – Stability: ASIC causing reboot.
Profiles – Silent mode: N73 failed to power off when the profile was set to “Silent”.
Settings – Say Callers name: Reboot happening with combination of 3D Audio, MP3, Say callers name and 3D effects.
Settings – Settings wizard: wrong region info in setting wizard. (Taiwan)
UI – Active Idle: Bold text in active idle.
UI - General Settings: Cangjie input method is not available to choose in phone general setting option. (China)
Visual Radio -basic functionality: Volume cannot be muted with IHF.
Voice command – voice tags: Problem creating new voice tag.
Known problems
Not yet known
Known fixes
Same as 3.0649.0.0.1
Not yet known
New problems / regressions
None yet known
Changes
You can not now exit the Music Player, even by using the equaliser trick
This firmware is available via Nokia's online update service at http://www.europe.nokia.com/softwareupdate
Wanneer en waar had je hem besteld? Laat het ff weten of het makkelijk ging en hoe je het hebt gedaan het omzetten van de behuizing.Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:01:
[...]
Ik heb de mijne vandaag binnengekregenZiet er goed uit. Kan niet wachten om hem in mekaar te zetten, weet alleen niet of ik wel tijd heb vanavond.
DaveD
Heb ook deze firmware op mijn n73 en volgens mij is de accu veel sneller leeg dan de firmware van de gewone n73.DaannO schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:43:
De complete changelog van de firmware voor de Music Edition is beschikbaar en staat in de ts:
[...]
ik heb een vermoeden dat dat door de music player komt.
DaveD
Ja. Al moet je dit dus wel doen via het menu, en niet via de actieve snelkoppelingen op je hoofdscherm.Arjan81 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:46:
Als je gebeld wordt kan je dan ook nog in je telefoonboek zoeken naar een ander nummer om dit door te geven aan de beller.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Ah ik heb hem door.Swaptor schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:04:
[...]
Ja. Al moet je dit dus wel doen via het menu, en niet via de actieve snelkoppelingen op je hoofdscherm.
Aktief standby activeren via menu (linkerselectietoets) en dan via de snelkoppelingen het tel. boek in. Thank you
Als ze nou gewoon optie tel. boek ertussen zetten.

Is er dan geen manier om dat proces te killen als je 'm niet gebruikt? Vind het zelf wel vreemd dat ik hem niet gewoon in mijn tasklist kan killen (met C), zoals dat bij alle andere apps wel kan.DaveD1109 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:04:
[...]
Heb ook deze firmware op mijn n73 en volgens mij is de accu veel sneller leeg dan de firmware van de gewone n73.
ik heb een vermoeden dat dat door de music player komt.
Tevens heb ik dan nog de vraag hoe je die <> knop boven de C aan kunt passen. Kun je daar geen andere toepassing onder zetten dan de music player?
Lekker!
Verwijderd
Je drukt dus de <> in en dan instellingen en daar verander je wat je wilt openen ipv de standaard toepassingen.Napsju schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:57:
[...]
Is er dan geen manier om dat proces te killen als je 'm niet gebruikt? Vind het zelf wel vreemd dat ik hem niet gewoon in mijn tasklist kan killen (met C), zoals dat bij alle andere apps wel kan.
Tevens heb ik dan nog de vraag hoe je die <> knop boven de C aan kunt passen. Kun je daar geen andere toepassing onder zetten dan de music player?
In ME moet je handmatig de muziekspeler stoppen. Je doet dit in de muziekspeler zelf via het menuutje.
Lekker!
Check even de firmware release. Daar staat in dat het niet mer mogelijk is om hem uit te zetten.Napsju schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:57:
[...]
Is er dan geen manier om dat proces te killen als je 'm niet gebruikt? Vind het zelf wel vreemd dat ik hem niet gewoon in mijn tasklist kan killen (met C), zoals dat bij alle andere apps wel kan.
En paar weken geleden heb ik ze gebeld om het mogelijk was om langs te komen en te wachten. Geen probleem zeiden ze. Duurt max. een uur en je kunt met een ge-update foon naar buiten.
Dus vandaag maar even gebeld of het schikte vandaag. Wist mij de medewerker, overigens wel beleefd en vriendelijk, mede te delen dat zij de snelle reparatie service (dus ook updaten van firmware) hebben stop gezet vanuit het hoofd kantoor voor alle filialen, omdat ze het daardoor veel te druk zouden krijgen en de techneut (1 in Alkmaar) hier niet genoeg tijd voor heeft. Ik kon hem achterlaten en dat de volgende dag of later weer ophalen. Dit was met ingang van afgelopen maandag ingesteld. De medewerker vond dit ook erg jammer, maar ja hij kan er natuurlijk ook niets aan doen.
BTW, op de website staat het volgende:
- Het Nokia Care Point gaat verder dan het leveren van toestellen alleen en verbindt de zakelijke markt met alle telecomdiensten, mobiele en vaste telefonie, netwerkbeheer, inbouw op locatie, integratie van telecom en IT, installatie en onderhoud en een eigen klaar-terwijl-u-wacht GSM reparatiedienst.
Anyway, ik ga maar even verder kijken voor een ander bedrijf.
het gaat hier om de software die op de n95 staat
http://www.allaboutsymbian.com/
Nou weet ik nog niet of het daadwerkelijk ook goed gaat werken op de n73 maar tog het is het proberen waard tog?
DaveD
Krijg hem niet geinstaleerd krijg een fout melding.janzeeschuimers schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:16:
Er schijnt nu eindelijk een programma te zijn om je scherm te draaien voor symbian serie 60 3rd edition.Dit zit al standaard op mijn e60 maar schijnt nu te downloaden voor andere s60 3rd ed. zoals de n73. http://www.telefon-treff....180c724bf&threadid=271813
DaveD
Changelog zal waarschijnlijk volgende week volgen. Of hij al beschikbaar is, weet ik niet.
Bel nog is even met de Repairafdeling van dat filliaal. Hij zal je weten te vertellen wat er aan de hand is en hoe lang het gaat duuren. Waarschijnlijk is het al klaar.Nixadus schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:55:
Na regelmatig deze topic bij te houden, leek het mij wel een goed idee om langs een Service punt te gaan voor een Firmware update. Ik woon in Noord Holland en derhalve lag Reistma in Alkmaar voor mij voor de hand. Ook het feit dat ze als erg positief vermeldt staan was wel erg prettig.
En paar weken geleden heb ik ze gebeld om het mogelijk was om langs te komen en te wachten. Geen probleem zeiden ze. Duurt max. een uur en je kunt met een ge-update foon naar buiten.
Dus vandaag maar even gebeld of het schikte vandaag. Wist mij de medewerker, overigens wel beleefd en vriendelijk, mede te delen dat zij de snelle reparatie service (dus ook updaten van firmware) hebben stop gezet vanuit het hoofd kantoor voor alle filialen, omdat ze het daardoor veel te druk zouden krijgen en de techneut (1 in Alkmaar) hier niet genoeg tijd voor heeft. Ik kon hem achterlaten en dat de volgende dag of later weer ophalen. Dit was met ingang van afgelopen maandag ingesteld. De medewerker vond dit ook erg jammer, maar ja hij kan er natuurlijk ook niets aan doen.
BTW, op de website staat het volgende:Ik vindt dit best wel jammer dat een goed bedrijf dat goed te naam staat, vooral om zijn snelle service, dit zomaar overboord gooit en dus in zijn klantvriendelijkheid bespaart.
- Het Nokia Care Point gaat verder dan het leveren van toestellen alleen en verbindt de zakelijke markt met alle telecomdiensten, mobiele en vaste telefonie, netwerkbeheer, inbouw op locatie, integratie van telecom en IT, installatie en onderhoud en een eigen klaar-terwijl-u-wacht GSM reparatiedienst.
Anyway, ik ga maar even verder kijken voor een ander bedrijf.
Maar geef even een belletje.
Verwijderd
Updaten die hap!!DaannO schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:46:
Er is een nieuwe firmware voor de N73: SW 3.0704.1.0.1
edit: hij geeft aan dat ik al over de nieuwste software beschik en kan dus niet updaten, nog ff wachten dus..
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 13:21 ]
Vaag ik ook nie!Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:10:
[...]
Updaten die hap!!
edit: hij geeft aan dat ik al over de nieuwste software beschik en kan dus niet updaten, nog ff wachten dus..
DaveD
Ik heb een vraag over de software versie die jij op dit moment hebt. Is het mogelijk door 2 sec. op # te drukken te wisselen tussen de profielen "normaal" en "stil". Ik heb nu nog een Music Edition met een oudere software versie waarbij dit wel mogelijk is. Een vriend van mij heeft een "gewone" N73 en deze functie is verloren gegaan na een software update.DaveD1109 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:09:
Ik heb V.3.06.49.0.0.31 en kan niet updaten grrrrrrrrr
Verwijderd
ik heb een gewone N73 met de laatste firmware en ik kan gewoon switchen tussen stil en algemeen met de # toets hoor...tomvb schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:22:
[...]
Ik heb een vraag over de software versie die jij op dit moment hebt. Is het mogelijk door 2 sec. op # te drukken te wisselen tussen de profielen "normaal" en "stil". Ik heb nu nog een Music Edition met een oudere software versie waarbij dit wel mogelijk is. Een vriend van mij heeft een "gewone" N73 en deze functie is verloren gegaan na een software update.
Verwijderd
ja ik kan dat ook.heb de ME versie software. de laatste firmware dus geen probleemVerwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:28:
[...]
ik heb een gewone N73 met de laatste firmware en ik kan gewoon switchen tussen stil en algemeen met de # toets hoor...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 16:57 ]
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Waarschijnlijk staat het nummer 2x in je lijst dan geeft hij geen naam weer. ff 1 wissen en het is opgelost.Metalfreak schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:45:
Ik heb een klein probleempje met mijn N73, heb de laatste firmware erop staan, daardoor werkt 'ie al veel lekkerder dan eerst. Maar nu smste een bepaald persoon mij, en bij de afzender zag ik niet haar naam staan, maar het telefoonnummer. Het telefoonnummer staat echter wel aan die persoon gekoppeld, heb het zelfs nog eens geprobeerd extra toe te voegen vanuit dat smsje, maar de volgende keer dat die persoon mij smst staat het gewoon weer als nummer in mijn lijst. Bij andere personen heb ik daar absoluut geen last van... Ik meende al dat ze een nieuw nummer had, maar het bleek dus gewoon hetzelfde te zijn als al in mijn telefoonlijst stond. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn
Verwijderd
dupliceren verwijderenArjan81 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:00:
[...]
Waarschijnlijk staat het nummer 2x in je lijst dan geeft hij geen naam weer. ff 1 wissen en het is opgelost.
Dat heb ik dus al 3x nagekeken en is dus niet het geval...Arjan81 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:00:
[...]
Waarschijnlijk staat het nummer 2x in je lijst dan geeft hij geen naam weer. ff 1 wissen en het is opgelost.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Verwijderd
Na een jaar lang de MDA vario, voelt het wel weer veilig en vetrouwd om met een nokia te werken. Alle negatieve punten die ik op internet las vallen erg mee, hij kraakt niet en ik vind m vrij (ook de camera) snel.
Weet 1 van jullie of tmobile er een mini sd bij levert, zoja dan ga ik morgen maar weer langs. Zo niet dan koop ik maar ff een 2 giga. Bedankt alvast!
Same hereVerwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:10:
[...]
Updaten die hap!!

Ik ben eens benieuwd naar de changelog.
Verwijderd
kijk eens helemaal onderaan je telefoonlijst bij (unknown) of (naamloos), dit had ik ook, heb deze verwijderd en nu doet ie et primaMetalfreak schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:14:
[...]
Dat heb ik dus al 3x nagekeken en is dus niet het geval...
Ik heb effe verder gelezen. De reden dat de applicatie niet installeert heeft te maken met het feit dat hij niet gecertificeerd is. De enige manier om hem te certificeren is door het zelf te doen. Er werd deze link aangeboden met een beschrijving. --> http://mobiles.schuetzner.de/blog/?p=79DaveD1109 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:24:
[...]
Krijg hem niet geinstaleerd krijg een fout melding.
Ziet er duidelijk uit maar een beetje veel werk
Uiteindelijk is dit dan het resultaat.
http://dailymotion.alice.it/soueldi/video/1838589
Ziet er gers uit. Ga nu dat duits even verder ontcijferen om te kijken of er geen makkelijkere manier is om deze tool op mijn N73 te plaatsen.
Edit:
Kwam wel deze waarschuwing tegen verderop in het topic http://www.telefon-treff....180c724bf&threadid=271813
I haven't officialy released this application yet.
Some have get the application signed for testers and they unsigned it.
An official release is expected for soon (maybe this month)
I'm actually working for a better compatibility, with more devices like 3250, and adding more functions (like hotkeys). Please wait an offical release before taking this unsigned version.
(komt van My-Symbian forum)
Echter ik lees verderop reacties dat mensen het werkend hebben op hun telefoon. Dus het werkt wel.
[ Voor 29% gewijzigd door Arjan81 op 08-02-2007 21:33 ]
Kan iemand uitleggen hoe je van een Normale N73 naar de N73 ME gaat!? Is er iets van een tutoral voor?Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:09:
[...]
na ik heb helemaal geen last gehad .geen probleem 3 keer gedaan achtermekaar en het is nu ME versie
Groetjes jeroen
EEN TOPTELEFOON!!!
Verwijderd
Als ik mijn telefoon opstart krijg ik de melding dat hij iets wil installeren, alleen krijg ik daarna de melding dat het niet gecertificeerd is. Als ik nu naar toepassing ga en ik wil die toepassingen verwijderen dan kan dat niet ook niet met de C-knop. Iemand enig idee hoe ik deze toch kan verwijderen?
Lekker!
Verwijderd
das dus het probleem....dat werkt dus niet....Napsju schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:06:
Kijk eens bij app. mgr in je map tools? Daar staat dan mogelijk een nog niet geinstalleerd programmabestand. Deze kun je verwijderen met je C en het zou opgelost moeten zijn.
Verwijderd
Ik had dat telkens ook na een update, en het was opgelost nadat ik dat programma dat hij niet kan installeren er via nokia pc suite opnieuw op had zet.Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:42:
[...]
das dus het probleem....dat werkt dus niet....
Bij mij was het telkens officesuite en Ybrowser.
Verwijderd
dan moet je ff kijken naar bestanden beheer dan zie je wat je geinstaleerd hebbadluckboy schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:49:
en als je niet meer weet wat je geinstalleerd had, wat dan? of als je het niet meer wilt installeren?
Verwijderd
Ik kon bij toepassingbeheer zien welke programma's dat zijn. Bovenaan de lijst stonden een paar .sis bestanden met een onherkenbare naam. Als ik die wilde installeren vroeg hij of ik het programma wil installeren, met de naam erbij. Als ik dan ja klikte zei hij "bestand beschadigd" ofzoiets. Installeerde ik hem dan opnieuw vanaf de pc was het opgelost. Heb dat zo 3x gehad ofzo. 2x na een update en 1x na een reset.badluckboy schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:49:
en als je niet meer weet wat je geinstalleerd had, wat dan? of als je het niet meer wilt installeren?
Eventueel kun je het die programma's daarna er alsnog van af halen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 17:54 ]
Hé, echt geweldig dit! Lijkt me super makkelijk, vooral voor het surfen op internet, echt bedankt voor de tip!Arjan81 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:17:
[een heel verhaaltje over het programmatje RotateMe]
Maar heb meteen ff verder gezocht, vond dit ook op het My-Symbian forum:
Vrijdag de 23ste dus... Dan wacht ik nog wel gewoon ff netjesYou have only to wait 15 days for final release, it will be freeware and more stable. This is a beta version and it missed of future features such as hotkyes and compatibilty with all 3rd edition devices. It works fine with N73 and N80.
In Nokia Phone Browser\Nokia N73\Contacten staat niks
Verbinding is wel goed want de andere dir's ziet hij wel gewoon (met inhoud).
Die worden normaal niet meegeleverd. Heb vandaag een 2 GB mini-sd kaartje gekocht voor 14,95 dus dat is ook niet echt een ramp.Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:15:
Weet 1 van jullie of tmobile er een mini sd bij levert, zoja dan ga ik morgen maar weer langs. Zo niet dan koop ik maar ff een 2 giga. Bedankt alvast!
(Ik zit namelijk op kamers en het zou wel handig zijn dat ik ook thuis een oplader heb, want anders vergeet ik die vrijwel elke week mee te nemen natuurlijk
Mag ik vragen welk merk / type en waar dan wel? Excl. verzendkosten zeker?Bigfoot schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:01:Heb vandaag een 2 GB mini-sd kaartje gekocht voor 14,95 dus dat is ook niet echt een ramp.
Lekker!
Die was bij Digital Services in Hilversum, ik heb hem afgehaaldNapsju schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 03:49:
[...]
Mag ik vragen welk merk / type en waar dan wel? Excl. verzendkosten zeker?

Verwijderd
De andere browser doet het wel gewoon, en mijn e-mail kan ik ook nog steeds binnenhalen.
Kan iemand mij verder helpen?
Da's echt erg netjes. Lijkt me vooral handig voor filmpjes etcFabianNL schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 18:29:
[...]
Hé, echt geweldig dit! Lijkt me super makkelijk, vooral voor het surfen op internet, echt bedankt voor de tip!
Maar heb meteen ff verder gezocht, vond dit ook op het My-Symbian forum:
[...]
Vrijdag de 23ste dus... Dan wacht ik nog wel gewoon ff netjes
Best toch even wachten tot de final idd.
* stoicz kruist 23 februari aan in z'n agenda
Verwijderd
ja die heb ik ook werkt goed .en ze zijn nog goedkoper geworden !?Bigfoot schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 08:57:
[...]
Die was bij Digital Services in Hilversum, ik heb hem afgehaald
[afbeelding]
Er staat nog steeds op de linkDaveD1109 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:41:
Ik las net dat vanaf zaterdag nokia hun navigatie software gratis gaat weggeven.
het gaat hier om de software die op de n95 staat
http://www.allaboutsymbian.com/
Nou weet ik nog niet of het daadwerkelijk ook goed gaat werken op de n73 maar tog het is het proberen waard tog?
http://www.smart2go.com/en/index_html
Coming soon....
[ Voor 7% gewijzigd door rob1985 op 10-02-2007 17:45 ]
Wie kan me helpen?
Volgens mij kan je die gewoon gebruiken hoor... Ik heb dat volgens mij namelijk ook al wel eens gedaan? Ach, test het uit, je kan er nooit iets aan slopen volgens mij...robvanpraat schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 01:23:
Bij mij zit in de doos nog een convertertje voor stroom denk ik...maar waar is die voor? Ik heb nog zo'n oude oplader liggen van de 3310 en 3510, maar die levert slechts 3.7V output en die van de N73 levert 5volt...Kan het dan kwaad dat ik die oude oplader ook gebruik?
(Ik zit namelijk op kamers en het zou wel handig zijn dat ik ook thuis een oplader heb, want anders vergeet ik die vrijwel elke week mee te nemen natuurlijk
Enige is misschien dat ie minder snel oplaad (neem tenminste aan dat dat zo'n oude, dikke lader is? Niet zo'n snelle, reis lader).
Verwijderd
als ik word gebeld of ik krijg een sms dan zie ik alleen het nummer van wie het afkomstig is, dus geen naam, terwijl deze wel in de contacten staat....wat moet ik doen om de naam van het nummer te laten tonen???
Alvast bedankt...groetjes Luusje
Dit topic is gesloten.