voor de ME versie ? welke de 49 ?DaveD1109 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:28:
Voor mensen met een music versie of een omgetunde![]()
Er is een update beschikbaar
Omgetunde?!DaveD1109 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:28:
Is deze ook al online beschikbaar?DaveD1109 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:28:

N73 Music edition v 3.0649.0.0.31 07-12-2006 RM-133.
jup
[ Voor 11% gewijzigd door DancePlaza op 01-02-2007 23:32 ]
Van het kastje naar de muur lopen...
Changelog? En heb je hem zelf al geupdate?DancePlaza schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:23:
[...]
N73 Music edition v 3.0649.0.0.31 07-12-2006 RM-133.
jup
Ik ook maar eens, eerst een backup maken.
[ Voor 16% gewijzigd door DaannO op 01-02-2007 23:35 ]
geen changlog tot nu toe..DaannO schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:24:
[...]
Changelog? En heb je hem zelf al geupdate?
Ik ook maar eens, eerst een backup maken.
ps. ik weet niet of het op got mag. maar ik heb hier een tut liggen om een bestaande n73 om te zetten naar n73 Music edition. voordelen zijn zowiezo beter geluid heb ik gelezen..
Nope, dat mag hier niet. Alleen een SP mag dat doen.DancePlaza schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:36:
[...]
geen changlog tot nu toe..ik ben nu bezig..
ps. ik weet niet of het op got mag. maar ik heb hier een tut liggen om een bestaande n73 om te zetten naar n73 Music edition. voordelen zijn zowiezo beter geluid heb ik gelezen..
hoppa update is geluktDaannO schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:43:
[...]
Nope, dat mag hier niet. Alleen een SP mag dat doen.
Die tutorials zijn hier al meerdere keren over het forum gegaan, maar steeds verwijderd omdat dat hier niet toegestaan is. En voor degene die het willen doen heeft Google vast ook wel een antwoord.DancePlaza schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:36:
[...]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
dat is mooi ;-) verander ik hem nu . moest wachten op de 49 versie thnx btw
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 00:19 ]
Weet iemand hoe ik de n73 uitelkaar krijg? de video op youtube is verwijderd
DaveD
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:23:
Voor de tweaker-chickies, we hebben vandaag de N73 in roze binnen gekregen bij de BelCompany!

Piccie? Mag ik hem komen ruilen?
[ Voor 11% gewijzigd door hbt68 op 02-02-2007 09:45 ]
kijk hier eens om hem uit mekaar te halenDaveD1109 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:23:
http://thenokiablog.com/2...okia-n73-faceplate-cover/
De N73 heeft geen 'timed' profiles.PhilipsFan schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:27:
Ik ben ook benieuwd naar de mogelijkheid van 'Timed profiles'. Kan een N73-eigenaar bevestigen dat de N73 dit kan? Anders is het waarschijnlijk wel mbv software toe te voegen...
Bij mij is het geluid na inspelen echt en stuk verbeterd. Nog steeds niet zo goed als de HB70 (De SE dopjes van de W800i) maar 't komt in de buurt.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:35:He ik lees dat jij je HS-20,AD-41 hebt "in laten spelen" bedoel je daarmee dat je hem gewoon een tijd lang hebt laten spelen, waarna het geluid wat beter is geworden? Want ik had hem laatst gekocht en vond het geluid echt bedroevend slecht, heb toen maar gelijk andere dopjes eraan gehangen.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Afgelopen weekend is mijn mobiel gestolen,
erg jammer maar het zij zo. Nu wil ik een nieuwe mobiel gaan kopen en zit ik te twijfelen tussen mijn oude Sony Ericsson K800i of de Nokia N73 (event. music edition).
Heb wel het een en ander zitten lezen maar goed, wat is nou de juiste keuze:S zou iemand mij over kunnen halen voor de N73?
of toch beter de K800i?
Of misschien wel een Nokia N80 met wifi, als er wat mee te doen is!?
Alvast bedankt,
Groetjes,
Jeroen
Heb wel het een en ander zitten lezen maar goed, wat is nou de juiste keuze:S zou iemand mij over kunnen halen voor de N73?

Alvast bedankt,
Groetjes,
Jeroen
Sinds vandaag krijg ik opeens de melding: Let op: actieve doorschakelingen. Dit gebeurd als ik iemand wil bellen.
Hoe kan ik dit uitzetten en wat is dit?
[ Voor 13% gewijzigd door Jeroennl op 02-02-2007 16:57 ]
het betere geluid komt door de betere oordopjes van de music edition en niet door de software, want die is voor zover ik het weet gelijk.DancePlaza schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:36:
[...]
Dat is enkel alleen een melding dat je verbinding hebt met degene die je wil bellen das niets anders als normaalJeroennl schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:23:
Sinds vandaag krijg ik opeens de melding: Let op: actieve doorschakelingen. Dit gebeurd als ik iemand wil bellen.
DaveD
Thnx!! ziet er wel risky uit. iemand hier hem al voorzien van een andere cover?karel22 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:14:
[...]
kijk hier eens om hem uit mekaar te halen
DaveD
Verwijderd
Ik heb ook interesse in zo een filmpjeDaveD1109 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:23:
Heb op die van mij nu de music versie.
Zit alleen nog te wachten op mijn black cover die ik heb gekocht via ebay.
Vraag me af of ze bij de nokia service points zo vriendelijk zijn om de cover erop te zetten
weet iemand dat toevallig?
Vraag me af of ze bij de nokia service points zo vriendelijk zijn om de cover erop te zetten
DaveD
heb de mijne voorzien van de zwarte orginele cover en toetsen. en dat is zonder enige problemen verlopen en was binnen de 10 min gefixtDaveD1109 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:46:
[...]
Thnx!! ziet er wel risky uit. iemand hier hem al voorzien van een andere cover?
ik zeg wel ORGINELE is te koop in nederlandse webshop voor nog geen 25 euro dus waarom dan een risico nemen met de namaakprutsen uit hong kong
bij nsp hier in belgie vroegen ze 43 euro voor de cover en 35 euro voor de toetsen + nog eens plaatsingskostenDaveD1109 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:03:
Heb op die van mij nu de music versie.
Vraag me af of ze bij de nokia service points zo vriendelijk zijn om de cover erop te zettenweet iemand dat toevallig?
je kan de orginele veel goedkoper krijgen.
Verwijderd
In nederland voor nog geen 25 euro voor een originele complete setje? Geloof ik niks van....karel22 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:04:
[...]
heb de mijne voorzien van de zwarte orginele cover en toetsen. en dat is zonder enige problemen verlopen en was binnen de 10 min gefixt
ik zeg wel ORGINELE is te koop in nederlandse webshop voor nog geen 25 euro dus waarom dan een risico nemen met de namaakprutsen uit hong kong
welke webshop is dat dan?Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:10:
[...]
In nederland voor nog geen 25 euro voor een originele complete setje? Geloof ik niks van....
DaveD
24.95 euro ipv 43 euro bij nsp en de toetsen 19.95 euro ipv 35 euro bij nsp en ORIGINEEL van nokiaVerwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:10:
[...]
In nederland voor nog geen 25 euro voor een originele complete setje? Geloof ik niks van....
kijk maar eens op GSMpunt.nl
Ga je voor de camera -> K800i.jeroen150586 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:01:
Afgelopen weekend is mijn mobiel gestolen,erg jammer maar het zij zo. Nu wil ik een nieuwe mobiel gaan kopen en zit ik te twijfelen tussen mijn oude Sony Ericsson K800i of de Nokia N73 (event. music edition).
Heb wel het een en ander zitten lezen maar goed, wat is nou de juiste keuze:S zou iemand mij over kunnen halen voor de N73?of toch beter de K800i?
Of misschien wel een Nokia N80 met wifi, als er wat mee te doen is!?
![]()
Alvast bedankt,
Groetjes,
Jeroen
Ga je voor functionaliteit -> N73.
Ik heb de K800i zakelijk en de N73 prive en het zijn beide toptoestellen.
De K800i moet het echt van zijn camera hebben en de N73 van symbian, applicaties etc.
It's your choice!
Dus de cover gewoon bij een nokia service point vandaa? en hun hebben hem erook voor je opgezet?karel22 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:05:
[...]
24.95 euro ipv 43 euro bij nsp en de toetsen 19.95 euro ipv 35 euro bij nsp en ORIGINEEL van nokia
DaveD
Ja, daar kost alleen de A-cover al € 25, de Slide Assy kost daar dan ook nog eens is € 25 en C-cover kost dan € 30. Alles bij elkaar voor € 80 en dan mag je het er zelf op bouwen. Ik denk dat je het bij een NSP goedkoper kan krijgen.
-
Het is heel makkelijk, althans, als het systee mhet zelfde is als de N70 (ongetwijfeld), de cover is allemaal klik systeem, en de camera cover slider, de gsm zelf bestaat uit 4 delen:Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:46:
[...]
Ik heb ook interesse in zo een filmpje
back ding-cover, waar batterij en sim in zitten, printplaat, waar je cpu en intern geheugen op zit, en last but not least, het scherm met nog een printplaat. deze zitten aan mekaar met 6 kleine schroefjes, het maakt contact met een aantal 'contact' punten (de print platen), en je kan het ook maar op 1 manier weer inmekaar zetten.
Ik heb toevallig 2weken geleden een N70 met succes uit mekaar gehaald en inmekaar gezet (achteraf was het niet eens nodig
ik heb mijn cover van ebay en de verkoper had een zeer positieve feedback op zijn site staan.
Ik betaal voor de volledige case dus front back en toetsen 29 euro met verzend kosten.
en zo aan de foto's en de feedback te zien gaat het om orgineel uitziende zoniet dan wel heel erg goede replica spullen.
Ik betaal voor de volledige case dus front back en toetsen 29 euro met verzend kosten.
en zo aan de foto's en de feedback te zien gaat het om orgineel uitziende zoniet dan wel heel erg goede replica spullen.
DaveD
Eigenlijk betekend dit dat je doorschakelingen (naar je voicemail) geactiveerd worden als je een gesprek begint. Als iemand je dan belt (terwijl je in gesprek bent) dan wordt ie doorgeschakeld naar je VM. Tenzij je wisselgesprek hebtJeroennl schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:23:
Maar mijn VM staat uit. En zie het vandaag ook pas voor het eerst terwijl ik niks aan instellingen veranderd heb.
N70 en N73 zijn totaal anders in elkaar gezet. Daarbij is de N73 frontcover een stuk moeilijker te openen dan de N70. Over de N70 doe ik 2 minuten en over de N73 soms wel 10 minuten.Mister_X schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:16:
[...]
Het is heel makkelijk, althans, als het systee mhet zelfde is als de N70 (ongetwijfeld), de cover is allemaal klik systeem, en de camera cover slider, de gsm zelf bestaat uit 4 delen:
back ding-cover, waar batterij en sim in zitten, printplaat, waar je cpu en intern geheugen op zit, en last but not least, het scherm met nog een printplaat. deze zitten aan mekaar met 6 kleine schroefjes, het maakt contact met een aantal 'contact' punten (de print platen), en je kan het ook maar op 1 manier weer inmekaar zetten.
Ik heb toevallig 2weken geleden een N70 met succes uit mekaar gehaald en inmekaar gezet (achteraf was het niet eens nodig)
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 02-02-2007 23:08 ]
-
Heb je een URL naar het object?DaveD1109 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:18:
ik heb mijn cover van ebay en de verkoper had een zeer positieve feedback op zijn site staan.
-
Een kennis van mij heeft ook een complete behuizing gekocht op eBay, maar daarvan waren de knopjes en het toetsenbord niet origineel. De behuizing van hem en die in de vermelde URL zijn echt.
Het enige wat mij bij het toetsenbord van jouw URL opvalt is dat het zwarte muzieklogo er niet opzit, maar het normale N73 logo. Aangezien het echte zwarte toetsenbordje alleen in de ME uitvoering te verkrijgen is, denk ik dat dit toetsenbord ook een namaak is.
Het enige wat mij bij het toetsenbord van jouw URL opvalt is dat het zwarte muzieklogo er niet opzit, maar het normale N73 logo. Aangezien het echte zwarte toetsenbordje alleen in de ME uitvoering te verkrijgen is, denk ik dat dit toetsenbord ook een namaak is.
-
Ik ben gister maar is langs het NSP geweest voor een update.
Tevens hebben ze ff gecheck waarom me toetjes zo kraakten.
Heb nu de versie:
V 3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c)Nokia N73 (02)
Slaat die laatste 02 er nou op dat ik me N73 nog niet kan updaten via de pc??
Verder werkt alles weer toppie, en heb ik geen last meer van vastlopers
Heb nu de versie:
V 3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c)Nokia N73 (02)
Verwijderd
ja je ken hem nu zelf updaten via de pc lees de vorige topics dooradinsx schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:32:
Heb nu de versie:
V 3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c)Nokia N73 (02)
Verwijderd
Persoonlijk vond ik dit makkelijker om te volgen:karel22 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:14:
[...]
kijk hier eens om hem uit mekaar te halen
http://n73.eu/index_en.php?p=clanky/12

Edit: Video is Verwijdert!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 00:44 ]
Verwijderd
Je kan dus WEL updaten nu via pc, maar je hebt al de laatste versie.adinsx schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:32:
Heb nu de versie:
V 3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c)Nokia N73 (02)
Verwijderd
Ik betaal iets van 25 euro met verzendkosten. Deze verkoper had ook een zeer goede feedback op Ebay en werd getipt door Siezze die ook wat bij hem heeft gekocht. Deze is ook een perfecte look a like van de originele N73 ME.DaveD1109 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:18:
http://cgi.ebay.nl/Full-H...35005QQrdZ1QQcmdZViewItem
Verwijderd
Ahaa, je hebt dus 25 voor alleen de voorkant over. Ik heb gevraagd aan ricom repairs of ze dat hadden en of ze mijn zilveren voorkant erafwilden halen en een zwarte ME frontje erop wilden zetten en wat dat koste.... Ze mailde me uiteindelijk terug (niet zo snel als iemand hier beweerde) dat dat wel kon maar heel lelijk was. Ik kon beter hele behuizing zwart nemen. Nou aangezien de voorkant al 25 euro is pfff.....karel22 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:05:
[...]
24.95 euro ipv 43 euro bij nsp en de toetsen 19.95 euro ipv 35 euro bij nsp en ORIGINEEL van nokia
Waar zie jij een muziek logo dan?Ginz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:30:
Een kennis van mij heeft ook een complete behuizing gekocht op eBay, maar daarvan waren de knopjes en het toetsenbord niet origineel. De behuizing van hem en die in de vermelde URL zijn echt.
DaveD
Verwijderd
ja en beter geluid wat ik hoorde ik ja de mijne veranderen in de n73 ME versieVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 07:19:
Kan iemand de musicplayer van N73 ME fotograveren? Deze schijnt mooier te zijn dan de standaard musicplayer van een N73?
Kreeg vandaag van Orange een nieuwe telefoon, kijk ik naar de sofware versie zie ik dit :
V 3.0638.0.0.43
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (14)
Kan ook geen Nederlandse taal kiezen.
Best raar dat ze deze versie weggeven !
V 3.0638.0.0.43
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (14)
Das ook erg raar!macmouse schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:08:
Kreeg vandaag van Orange een nieuwe telefoon, kijk ik naar de sofware versie zie ik dit :
V 3.0638.0.0.43
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (14)
DaveD
Vind het ook niet zo heel erg, alleen is het irri dat er geen NL woordenboek in zit. Gelukkig is dit mijn zakelijke telefoon .
Ahh, ik had super mooie filmpjes van me D500, kwaliteit was gewoon top.
Heb ik het omgezet met die prog van pc suite en de kwaliteit op de N73 is zo bagger dat je haast niks ziet van de filmpjes....?
Als je het in divx omzet, krijg je dan wel goed/zelfde kwaliteit?
(zo ja, wtf download je divx voor n73, ik vind niks en wat ik vind met google krijg ik er niet opt
)
Heb ik het omgezet met die prog van pc suite en de kwaliteit op de N73 is zo bagger dat je haast niks ziet van de filmpjes....?
Als je het in divx omzet, krijg je dan wel goed/zelfde kwaliteit?
(zo ja, wtf download je divx voor n73, ik vind niks en wat ik vind met google krijg ik er niet opt
Nergens, dat is `t `m nou juist.
De zwarte ME uitvoering van het toetsenbord is er alleen maar met het muzieklogo. Aangezien ik die niet zie bij het toetsenbord dat jij via eBay ga kopen, denk ik dat die niet origineel is.
-
Kan ik ook een snelkoppeling van TOM TOM in mijn menu zetten ?
ik heb een snelkoppeling van tomtom bij mijn actief standby modus
Verwijderd
Wat hij bedoelt, of althans wat IK wel wilde weten: waar zie jij de muzieklogo op de N73 ME? Heb je een pic ervan?Ginz schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:14:
[...]
Nergens, dat is `t `m nou juist.
De zwarte ME uitvoering van het toetsenbord is er alleen maar met het muzieklogo. Aangezien ik die niet zie bij het toetsenbord dat jij via eBay ga kopen, denk ik dat die niet origineel is.
is er al een infrarood remote control voor de n73? Want ik kan op internet alleen maar voor de s60 2nd edition programma's vinden, en het werkt niet op de 3rd edition van de n73...
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:32:
[...]
Wat hij bedoelt, of althans wat IK wel wilde weten: waar zie jij de muzieklogo op de N73 ME? Heb je een pic ervan?

-
En aangezien er alleen maar een zwarte toetsenbord is voor de ME, zijn alle zwarte toetsenbordjes waar geen muziektoontje op staat niet origineel.... Denk ik
-
Verwijderd
Heeft iemand dan pics van de muziekspeler die mooier uit zou zien dan de normale N73? Ik ken niemand met een N73 ME namelijk
Verwijderd
Ik twijfel er niet aan dat de hele cover nep is inclusief de keypad, de reactie van siezze dat het heel echt uitzag, plus de talloze reacties op Ebay, daar vertrouw ik op.Ginz schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:32:
En aangezien er alleen maar een zwarte toetsenbord is voor de ME, zijn alle zwarte toetsenbordjes waar geen muziektoontje op staat niet origineel.... Denk ik
Nee, de covers ziet er als echt uit. Mijn kennis heeft ook zo'n setje gekocht. Bij nadere inspectie kwam ik er achter dat de covers gewoon origineel zijn, maar zijn toetsenbord dus niet.
Maarja, wat maakt het uit... als het er maar leuk uitziet.
Ik ben er ook pas een paar maanden geleden achtergekomen dat mijn behuizingen van mijn T610 ook niet origineel zijn, terwijl ik altijd had gedacht dat ze origineel waren. Heel goed naagemaakt dus.
Maarja, wat maakt het uit... als het er maar leuk uitziet.
Ik ben er ook pas een paar maanden geleden achtergekomen dat mijn behuizingen van mijn T610 ook niet origineel zijn, terwijl ik altijd had gedacht dat ze origineel waren. Heel goed naagemaakt dus.
-
Ja de mijne kraken ook, vooral de linker boven toetsen. Hebben ze het bij jou opgelost? Zo ja, wat hebben ze aan gedaan?adinsx schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:32:
Verwijderd
Dat zeg ik toch? Dat ze heel echt uitzien... Dus hoezo neeGinz schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:41:
Nee, de covers ziet er als echt uit. Mijn kennis heeft ook zo'n setje gekocht.
Hoe weet je dat zo zeker dat het originele zijn? Kan het niet gewoon een topkwaliteit namaak zijn? (afgezien van de keypad dan he).Bij nadere inspectie kwam ik er achter dat de covers gewoon origineel zijn, maar zijn toetsenbord dus niet.
Verwijderd
volgens mij nog niet ben ook een hele tijd aan het zoeken ir remote softwareGamepie56 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:35:
is er al een infrarood remote control voor de n73? Want ik kan op internet alleen maar voor de s60 2nd edition programma's vinden, en het werkt niet op de 3rd edition van de n73...
Verwijderd
ok paar keer geprobeerd maar ik kan met geen enkele mogelijkheid mijn N73 connecten met mijn PC kan dus geen backups op de PC maken, niet meer syncen en geen firmware updaten en dus ook geen software installeren
dat zuigt
vriend van me heeft ook een N73 met hetzelfde probleem. als ik hem aansluit op de kabel (zonder toetsenbord blokkering en op standaard profiel) geeft hij soms wel dat menu om te kiezen wat voor connectie het is PC suite maar dan gebeurd er niks software van nokia software op PC geupdate maar niks
meer mensen dat probleem?
vriend van me heeft ook een N73 met hetzelfde probleem. als ik hem aansluit op de kabel (zonder toetsenbord blokkering en op standaard profiel) geeft hij soms wel dat menu om te kiezen wat voor connectie het is PC suite maar dan gebeurd er niks software van nokia software op PC geupdate maar niks
hmm.. jammerVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:05:
[...]
volgens mij nog niet ben ook een hele tijd aan het zoeken ir remote software
Verwijderd
Ik had het probleem ook, en toen bleek dat er helemaal geen pcsuite geinstalleerd was.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 02:56:
ok paar keer geprobeerd maar ik kan met geen enkele mogelijkheid mijn N73 connecten met mijn PC kan dus geen backups op de PC maken, niet meer syncen en geen firmware updaten en dus ook geen software installerendat zuigt
vriend van me heeft ook een N73 met hetzelfde probleem. als ik hem aansluit op de kabel (zonder toetsenbord blokkering en op standaard profiel) geeft hij soms wel dat menu om te kiezen wat voor connectie het is PC suite maar dan gebeurd er niks software van nokia software op PC geupdate maar niks![]()

De vraag of je pcsuite wilt kiezen op je foon staat helemaal los met hoe je pc functioneert. Flikker alles van nokia van je pc af (ook de cable drivers). download de laatste nieuwste pcsuite hier: http://www.nokia.nl/nl/su...are/pcsuite/download.html (wel nederlands selecteren he)
Doorloop de stappen opnieuw en sluit je foon pas aan als daar daadwerkenlijk om word gevraagd, niet eerder. Pas na 1 succesvolle aansluiting zal het voortaan easy gaan. (wel dezelfde usb aansluiting blijven gebruiken, anders moet je telkens al die stappen overnieuw doen, hij onthoud alleen de stappen van die ene usbaansluiting)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 09:37 ]
Verwijderd
het heeft altijd gewerkt en zo ineens doet hij moeilijk.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 09:34:
[...]
Ik had het probleem ook, en toen bleek dat er helemaal geen pcsuite geinstalleerd was.![]()
De vraag of je pcsuite wilt kiezen op je foon staat helemaal los met hoe je pc functioneert. Flikker alles van nokia van je pc af (ook de cable drivers). download de laatste nieuwste pcsuite hier: http://www.nokia.nl/nl/su...are/pcsuite/download.html (wel nederlands selecteren he)
Doorloop de stappen opnieuw en sluit je foon pas aan als daar daadwerkenlijk om word gevraagd, niet eerder. Pas na 1 succesvolle aansluiting zal het voortaan easy gaan. (wel dezelfde usb aansluiting blijven gebruiken, anders moet je telkens al die stappen overnieuw doen, hij onthoud alleen de stappen van die ene usbaansluiting)
Verwijderd
Klopt deed ie bij mij ook ineens, maar oplossing is gewoon alle nokia zooi van je pc gooien en pc suite downloaden en alles opnieuw installeren en alles werkt weerVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:04:
[...]
het heeft altijd gewerkt en zo ineens doet hij moeilijk.
Tuurlijk weet ik dat nooit zeker, maar ik heb wel vergelijkingsmateriaal... En de behuizing van het setje van eBay ziet er 100% identiek uit als een originele, die via de officieële kanalen geleverd worden. in tegenstelling dus tot de losse knopjes en het toetsenbord.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:50:
[...]
Hoe weet je dat zo zeker dat het originele zijn? Kan het niet gewoon een topkwaliteit namaak zijn? (afgezien van de keypad dan he).
-
Verwijderd
een vraagje ondersteund de N73 html?
Als ik mijn email open op de telefoon heb ik wel een een email met bijlage in html
Is dit mogelijk? zo ja moet ik iets doen met instellingen of??
Thanks
Als ik mijn email open op de telefoon heb ik wel een een email met bijlage in html
Is dit mogelijk? zo ja moet ik iets doen met instellingen of??
Thanks
Verwijderd
nou heb dat dus zojuist gedaan (waren 5 items) stond echt niks meer op en nokia map was na reboot ook weg. opnieuw aangesloten en toen het proggie erom vroeg foon aangesloten maar mooi niksVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:31:
[...]
Klopt deed ie bij mij ook ineens, maar oplossing is gewoon alle nokia zooi van je pc gooien en pc suite downloaden en alles opnieuw installeren en alles werkt weer
Ik heb een Peak 2GB mini SD card aangeschaft (zie lijstje in OP). Deze heb ik in de telefoon geformatteerd en daarna gebruikt, o.a. via PCsuite, om bestanden uit het telefoongeheugen naar de kaart te zetten. Tevens een mapje MP3s overgezet.
Ineens was echter de helft van de bestanden/directories weg
en daaropvolgend gaf de telefoon aan dat het kaartje niet leesbaar was, en begon zonder bevestiging te formatteren. Daarna: "geen geheugenkaart".
Als ik nu probeer de geheugenkaart via een cardreader te formatteren lukt dit niet: het geheel wordt niet meer herkend door XP. Een ander SD-kaartje werkt probleemloos.
De telefoon geeft nu aan met de kaart erin: geheugenkaart beschadigd. Daarna volgt meteen de vraag of ik wil formatteren maar dit lukt niet.
Iemand tips? Wat is er mogelijk misgegaan en had ik een andere volgorde van gebruiken moeten volgen, zoals eerst formatteren onder XP of zo? Zodat ik bij een nieuwe niet weer dit probleem krijg.
Deze kaart gaat iig terug, DOA binnen 8 dagen.
Ineens was echter de helft van de bestanden/directories weg
Als ik nu probeer de geheugenkaart via een cardreader te formatteren lukt dit niet: het geheel wordt niet meer herkend door XP. Een ander SD-kaartje werkt probleemloos.
De telefoon geeft nu aan met de kaart erin: geheugenkaart beschadigd. Daarna volgt meteen de vraag of ik wil formatteren maar dit lukt niet.
Iemand tips? Wat is er mogelijk misgegaan en had ik een andere volgorde van gebruiken moeten volgen, zoals eerst formatteren onder XP of zo? Zodat ik bij een nieuwe niet weer dit probleem krijg.
Deze kaart gaat iig terug, DOA binnen 8 dagen.
[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 05-02-2007 11:13 ]
Verwijderd
ik heb gewoon een Transcend 2 gig geen probleem mee voor die 17 euro
werkt prima waarom zo duur kaart terwijl het ook goedkoper kan duur koop is nooit goedkoop zeg ik dan maar he
en ik heb der een ME versie van gemaakt geluid is idd beter ja
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 11:25 ]
De NSP's in Brabant deugen ook voor geen meter. In Raamsdonkveer zou het me 17 euro kosten om hem te updaten en in Eindhoven stonden ze me met gote ogen aan te kijken waar ik het dan wel niet over had. En dan zou ik mijn phone ook nog eens een week kwijt zijn. Waarom zit er geen NSP in Tilburg??? Iemand hier ook lastige ervaringen mee?
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Verwijderd
als jij nog garantie op je telefoon hebt mag het nix kosten. valt het onder garantieKnoezelbos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:25:
De NSP's in Brabant deugen ook voor geen meter. In Raamsdonkveer zou het me 17 euro kosten om hem te updaten en in Eindhoven stonden ze me met gote ogen aan te kijken waar ik het dan wel niet over had. En dan zou ik mijn phone ook nog eens een week kwijt zijn. Waarom zit er geen NSP in Tilburg??? Iemand hier ook lastige ervaringen mee?
Hmm, hier totaal geen probleem op Hoogvliet. Gewoon telefoon afgegeven (ze hadden niet eens een bon nodig oid). Kon zelf meekijken wat ze allemaal deden e.d. (Zelfs koffie gehad) En binnen 5 á 10 minuten stond ik weer buiten met een N73 met de laatste firmware.Knoezelbos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:25:
En nee, mijn toestel hier niet gekocht oid. Kwam er voor het eerst. Gewoon opgezocht via de site van Nokia
Verwijderd
en ik heb me software nu veranderd van de N73 N73 ME gemaakt top ( ook geen last meer met echo probleem die ik met de software van de N73 wel had )
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 17:19 ]
Verwijderd
Die in den haag deugt ook niet hoor, voor een simpele update van firmware zou ik hem 10 dagen kwijt zijn. Voor een update buiten de garantieperiode moest ik dacht ik 30 euro of zo betalen. Echt niet goed snik hoor...Knoezelbos schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:25:
De enige die het goed doet en "klaar terwijl u wacht" hanteert is ricom repairs en die zit in schiedam.
Verwijderd
Je ging wel van de laatste firmware van N73 naar de laatste firmware van N73 ME?Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:19:
en ik heb me software nu veranderd van de N73 N73 ME gemaakt top ( ook geen last meer met echo probleem die ik met de software van de N73 wel had )
Verwijderd
ja dat klopt alleen produkt cde veranderen en dan update doen op de nokia site simpel ging allemaal goedVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:23:
[...]
Je ging wel van de laatste firmware van N73 naar de laatste firmware van N73 ME?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 19:00 ]
zitten er nog grote verschillen tussen beide dan?Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:59:
[...]
ja dat klopt alleen produkt cde veranderen en dan update doen op de nokia site simpel ging allemaal goedfirmeware van de ME is v.3.0649.0.0.31
Verwijderd
ik vind het geluid stuk beter en ik ben van me echo af. je hebt ander mp3 playerpascalheister schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:38:
[...]
zitten er nog grote verschillen tussen beide dan?
Verwijderd
Ik zat er ook aan te denken om de music versie te kopen. Alleen vroeg ik em af of er nog een verschil in koptelefoon is? Ik heb de TS gelezen, maar daar krijg ik bij beide koptelefoons hetzelfde resultaat.
Verwijderd
na ik heb de normaal N73 alleen met software van de ME en frondjes is ook lo te koop maar vind het prima zo enig verschil is dat je der een 2 gig kaartje bij krijgt bij de N73 MEVerwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:58:
Ik zat er ook aan te denken om de music versie te kopen. Alleen vroeg ik em af of er nog een verschil in koptelefoon is? Ik heb de TS gelezen, maar daar krijg ik bij beide koptelefoons hetzelfde resultaat.
Ik heb een probleem met het updaten van de firmware.
Ik heb de N73 vandaag gehaald. Gewoon een non branded, sim-lock vrij.
Hij geeft aan dat ik de volgende firmware heb: V2.0628.0.0.1 dus met een update zou hij gewoon moeten aangeven dat er een update is.
Maar dat geeft hij dus niet aan, hij geeft aan dat er geen updates zijn.
Ik heb de laatste versies van de updater en pcsuite gedownload en geinstalleerd.
Iemand mischien een idee wat het kan zijn?
Hij geeft van de updater ook alleen maar aan dat ik de engelse versie kan downloaden door mijn windows...maar dat zou het probleem net mogen zijn toch?
Ik heb de N73 vandaag gehaald. Gewoon een non branded, sim-lock vrij.
Hij geeft aan dat ik de volgende firmware heb: V2.0628.0.0.1 dus met een update zou hij gewoon moeten aangeven dat er een update is.
Maar dat geeft hij dus niet aan, hij geeft aan dat er geen updates zijn.
Ik heb de laatste versies van de updater en pcsuite gedownload en geinstalleerd.
Iemand mischien een idee wat het kan zijn?
Hij geeft van de updater ook alleen maar aan dat ik de engelse versie kan downloaden door mijn windows...maar dat zou het probleem net mogen zijn toch?
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Verwijderd
wachten waarop ? je moet ff de firmware laten doen die versie had ik dus ook en kost nix als je garantie nog hebtWeerz schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:23:
57.02![]()
Dacht dat ik naar de firmware moest kijken...damn..nouja...dan maar wachten.
Thx
Dit topic is gesloten.