Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Dit 'technisch' weer vraagt om een terrasje buiten. Wanneer worden de stoelen buiten gezet? En welke schaars geklede dames komen de bestellingen opnemen?Alleen toegang mét startbewijs én carnavalskledij!
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Is de kroeg al bijna een week niet open geweest, daar moet snel verandering in komen!!!!!
Ben nog even aan het nagenieten van ASOT550
Ik was het, sorrèhMOmax schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:55:
Hmmm, even uitrusten hier. Docking server heeft geen werk... biertje graag!

Verwijderd
Volgens mij is het tekort aan werk een beedje van de baan.
ik reserveer voor vanavond wel vast wat chinees, doe mij nummertje 109 maar
Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 23:14 ]
Gefeliciteerd in ieder geval das een beste score. Ik zit maar op 4.6 miljoen.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Denk dat jij jouw score dit jaar wel gaat verdubbelen, nu je een 580 Grote-Power-Uier hebt
Hierbij zijn 2 draadjes van de fan connector affgebroken en ik ben sinds de verhuizing mijn soldeerbout kwijt.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Not just an innocent bystander
Laat ik beginnen met een rondje van mij, ter ere van mijn verjaardag en Chef, hebbie nog een rondje bitterballen?
Valt me wel tegen, heb nu net 1 week 1 koe minder aan staan, maar dat was wel mijn 24/7 koe. Scheelt stiekem toch wel een hoop puntjes ookal was het maar een single core... Ach, wie weet als essent aardig genoeg is bij de afrekening dat ik deze eens wat vaker aan laat staan.
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Waar blijft die

Nog steeds startbewijs en carnavalskledij

* Victor zoekt verfrommeld papiertje wat ooit zijn startbewijs was.
Gisteren m'n beste single leg ooit gegooid, denk ik. (boven de 40 gaat het geheugen toch achteruit dacht ik te weten)

De stand staat nog op het bord:

Meestal als de punten goedgaan, lukken de dubbels niet, of omgekeerd, wel dubbels maar geen punten.
DNS kaputt of is ie nu weer gemaakt?
edit is gemaakt dus.
[ Voor 15% gewijzigd door Cow_tipping op 05-06-2012 12:49 ]
DPC Chef-kok :)
Moet je de kast even open zettenXanquezer schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:53:
dns topless laten werken?
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Kijk Xav heeft dat zelfs door
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Momenteel draai ik distributed.net Linux AMD64/Stream v2.9110.519 client met een AMD Radeon HD 6530D (AMD Fusion A6-3650 APU). Kan ik eindelijk mijn iGPU eens gebruiken
Maar ik ga er vanuit dat het aantal berekeningen op deze iGPU wat aan de beperkte kant gaan zijn.
Biertje?
Hoeveel key/sec doet die AMD6530, wel benieuwd naar eigenlijk
Hardware: AMD Fusion "Llano" A6-3650 @ 2,6 GHz, HD 6530D @ 443 MHz en dual channel DDR3-1600.
Software: distributed.net Linux AMD64/Stream v2.9110.519
Ik krijg er gemiddeld 204 Mkeys/s uitgeperst. Ik vermoed dat de resultaten met een hoger geklokte A8 iGPU wel een stuk beter zijn dan dit.
[ Voor 15% gewijzigd door Yen op 14-06-2012 18:50 ]
Stop de verwelking!
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren

Biertje is erg smakelijk zo op de avond
Is er ook nog bittergarnituur aanwezig?? ^_^
[ Voor 98% gewijzigd door Camulos op 14-06-2012 21:37 ]
Nog Nvidia kaartjes hier die staan te nietsen? Geef ze wat voer en gooi ze op GFN short op primegrid
Challenge begint pas om 01:09u maar als je geen zin hebt om te wachten, zet je koe gewoon aan met nul buffer en het komt goed
Oh ja en OC-en is niet verstandig bij GFN, applicatie is enorm gevoelig voor OC, grote kans op errors dan.
[ Voor 43% gewijzigd door Arjant2 op 20-06-2012 18:56 ]
Verwijderd
Bestaat er een DPC Counter Strike (source) clan? Ik zat een tijd terug in een server met een aantal nederlandse gasten die allemaal DPC voor hun naam hadden staan. Heb een aantal leuke potjes gehad in die server
Er zullen vast meer teams zijn die ook nog aan dat soort dingen meedoet, maar ik ken ze zo niet, of je moet een naam van tenminste 1 of 2 weten te herinneren.
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
OMG onder welke steen kom jij vandaan?!

* Cow_tipping schuift een kratje Palm naar Noord Holland
* Ercewee schuift dat kratje door naar Zuid-Holland en neemt het ervan.Cow_tipping schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:17:
* Cow_tipping schuift een kratje Palm naar Noord Holland
*proost
Zo. Toch wel waard om onder die steen vandaan te komen.
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
(ik kan het weten want ik doe mee aan een beachvolleybaltoernooi in Dommelen)
En, hebben ze in Zuid-Holland ook computers, of ben je nog steeds aan het ontwerpen?
Iig goed om je weer eens te zien.
Stop de verwelking!
"Wie is dat varken wat jou dit geflikt? Ik wil het weten!"
De dochter neemt de telefoon en belt even.
Een half uur later stopt een Ferrari voor de deur, een volwassen en nette man stapt uit, lichtjes grijzend en gekleed in Versace-kostuum. Hij wandelt naar de voordeur en belt aan. Ze laten hem binnen in de woonkamer, hij zit neer bij vader, moeder en dochter en vertelt hen:
"Goedemorgen, uw dochter heeft mij geinformeerd over het probleem. Helaas kan ik niet met haar trouwen omwille van mijn persoonlijke familiale situatie, maar ik zal ervoor zorgen dat het kindje niks tekort komt. Als het een meisje is, dan laat ik haar 2 supermarkten, een huis in de stad, een villa op het strand en een miljoen euro op een bankrekening. Als een jongen wordt geboren, dan schenk ik hem twee fabrieken en twee miljoen op een bankrekening. Als het een tweeling wordt, dan krijgt elk een fabriek en een miljoen euro. Als het daarentegen een miskraam wordt..."
Op dit moment onderbreekt de vader hem, legt een stevige hand op zijn schouder en zegt:
"Als dat gebeurt, dan neuk je haar NOG eens."
Maarre... nieuws! Op de Facebook-pagina van WCG aandacht voor ons!
https://www.facebook.com/...org/posts/363425010392277
Of nou ja, liever gezegd: chelloocom.1eenhoorn
Kan ik alvast een gratis rondje voor de PrimeGridders bestellen?!
Uiteraard zullen ze pas vanavond de kroeg inrollen (of zie ik daar nu al wat Brabanders die zingen "ik loop hier alleen in een te stille stad... "
Maar doe mij maar een dubbele espresso, dat biertje volgt nog wel
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Geef deze Import-brabo er ook maar 1devino schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 07:53:
Brabander present!
Maar doe mij maar een dubbele espresso, dat biertje volgt nog wel
Mag ikook een dubbele Espresso en het mandje met Speculooskoekjes?

[ Voor 5% gewijzigd door Xanquezer op 18-07-2012 18:58 ]
Ik heb vaak "Programmeur Contest" voorbij zien komen. Zal wel door mijn werk komen ;PVictordeHolland schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:48:
Google AdWords wil mij altijd servers aansmeren als ik op GoT zit, hoe zou dat nu komen (a).
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Waar heb ik nu weer op lopen googlen... Niet op routers iig!quote: reclamePowerRouter - de toekomst
Stop de verwelking!

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Stop de verwelking!
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Whatever
Waarschijnlijk op zonnepanelen ofzo, volgens mij zijn dat inverters.Xaverius schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:15:
[...]
Waar heb ik nu weer op lopen googlen... Niet op routers iig!
Neerlands hoop in bange dagen. Doneer hier uw CPU-cycles, doe mee met de Distributed Computing competities en raak verslaafd aan stats en /5 !
ligt een dikke laag stof hier
Hier kom... de werkeloze zal zich eens nuttig maken

En dat was op zichzelf weer een referentie naar de opvolger van het gedateerde Wilhemus, genaamd:Pyrus schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:17:
Nee, dat is geen typefout. Dat is (misschien onbedoeld) een referentie naar een cultureel fenomeen uit eind jaren '70(zie wikipedia)
Wien Neêrlands bloed (Wikipedia: Wien Neêrlands bloed)
Enne, wie heeft al dat stof zo doen opwarrelen? Ik krijg er een droge keel van!
Doet mij maar een kleintje pils bij m'n 12-uurtje.
ik kom uit omgeving nijmegen!
Ik kom van over de rivier, zeg maar omgeving Arnhem.
Stop de verwelking!
Zoetermeer
Whatever
Emmen waar ken ik dat plaatsje ook weer van?JeffreyH-8 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:58:
Ik kom uit klazienaveen, een dorpje dichtbij Emmen
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Heb je misschien zelf in de Hoofdstraat gewoond ?Read schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:37:
[...]
Emmen waar ken ik dat plaatsje ook weer van?
Bijdeweg : Ben zelf een Harekiet.
Daar las ik "ben zelf harakiri"MAB The Frisian schreef op zondag 23 september 2012 @ 01:08:
Bijdeweg : Ben zelf een Harekiet.

maar ff voor de non-Friezen.. waar woont een harekiet?
Hier een Tukker (omgeving Enschede)
Stop de verwelking!
~~[html]De zomerhitte slaat toe. Hoe hou jij je koe koel??~~[/html]