Sinds een maand ofzo nu heb ik mijn nieuwe Samsung NV10 en kan ik me eindelijk écht uitleven met een camera. Eindelijk kan ik dingen zoals sluitertijd goed met de hand instellen en ik heb dan ook 2 weken terug een rondje door Den Haag gemaakt toen het mooi donker was en ik denk dat sommigen ervan wel showcase c/q wallpaper waardig zijn 
Alle tips zijn welkom, want ik ben pas sinds een maand echt goed bezig dus met een beetje artistieke foto's nemen.
Alle foto's zijn clickable voor 1024*768 en 10 megapixel versies zijn op aanvraag

#1 Gebouw in voorburg (levels zijn wat getweakt om kleur weer naar boven te brengen)

#4 Haagse hogeschool

#5 Zelfde punt, ~80 graden naar rechts

#6 Rijswijkseplein: Strijkijzer in aanbouw

#8 Spuiplein

#9 Hofvijver

#10 Bocht van Guinea

#11 Bocht van Guinea

#12 Bocht van Guinea

#13 Neherkade

#14 Neherkade
Comments please
Alle tips zijn welkom, want ik ben pas sinds een maand echt goed bezig dus met een beetje artistieke foto's nemen.
Alle foto's zijn clickable voor 1024*768 en 10 megapixel versies zijn op aanvraag

#1 Gebouw in voorburg (levels zijn wat getweakt om kleur weer naar boven te brengen)

#4 Haagse hogeschool

#5 Zelfde punt, ~80 graden naar rechts

#6 Rijswijkseplein: Strijkijzer in aanbouw

#8 Spuiplein

#9 Hofvijver

#10 Bocht van Guinea

#11 Bocht van Guinea

#12 Bocht van Guinea

#13 Neherkade

#14 Neherkade
Comments please
[ Voor 28% gewijzigd door SchizoDuckie op 28-01-2007 16:42 . Reden: Op aanvraag van YellowCube wat fotos weggehaald. ]