Is het mogelijk om een extra forum toe te voegen , voor alle auto-geile tweakers , voor plaatjes , discussies?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Tegen. Dat kan al in de kroeg.
Virussen? Scan ze hier!
Waarom nemen mensen niet gewoon genoegen met de forums die er zijn? Het zijn er nu meer dan genoeg. Elk onderwerp kan ergens terecht.
dan kun je voor alles wel een apart forum maken.... gewoon in SG en Kroeg plaatsen...
\o/
Sommige mensen vergeten dat dit forum oorspronkelijk is opgericht om over andere dingen dan computers te praten (die threads werden geclosed op WebWereld forum). (Dit stukje geschiedenis heb ik gehaalt uit een reaktie van Femme, weet alleen niet meer welke thread
).
Op zich zou er voor elk onderwerp waar belangstelling voor is een forum geopend kunnen worden. Het probleem is dat er waarschijnlijk mensen door aangetrokken worden die we liever niet op dit forum zien. Dit is althans de theorie achter het ontstaan van de problemen nadat OF werd opgericht (hoewel er voor OF ook problemen waren, juist daarvoor werd OF in het leven geroepen).
Verwijderd
En vergeet niet dat je met een apart forum voor auto's, voor muziek ED. weer langer op reactie moet wachten
Dat valt wel mee. Als de topics in bijv. Wetenschap & Levensbeschouwing in de GoT Kroeg gepost zouden worden dan zouden deze topics totaal ondersneeuwen, terwijl ze nu juist meer aandacht krijgen bij de groep bezoeker die geïnteresseerd is in dit soort topics.
Verwijderd
Volgens mij komt dat meer omdat die topics heel serieus zijn ed. Auto topics liggen meer in de lijn met gem. Got-Kroeg/SG topicOp zondag 04 februari 2001 08:54 schreef Femme het volgende:
Dat valt wel mee. Als de topics in bijv. Wetenschap & Levensbeschouwing in de GoT Kroeg gepost zouden worden dan zouden deze topics totaal ondersneeuwen, terwijl ze nu juist meer aandacht krijgen bij de groep bezoeker die geïnteresseerd is in dit soort topics.
Verwijderd
Ik kan wel snappen dat jullie een bepaalt soort personen willen weigeren hier, maar feit is dat de auto-topics je om de oren vliegen!
Ik vindt dat zulk soort dingen hier helemaal niet thuishoren. Er zijn nu al tig fora, dus ik denk dat het wel genoeg is. Er zijn wel genoeg fora op internet over auto's, en zo trekken we allemaal 'junk' aan die helemaal niet op GoT horen. Dit is een computer forum!
nou ener zijn al teveel forum's....
[SU] dicht , AF ( auto forum ) open
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Lijkt mij ook wel een goed idee. nu komen er tig topics over auto's in de kroeg. Kan beter een apart forum voor geopend worden.
SU kun je niet zien als een appart forum, je kunt er alleen topics posten en niet replien.Op zondag 04 februari 2001 16:58 schreef pier het volgende:
[..]
nou en![]()
[SU] dicht , AF ( auto forum ) open
Verder vind ik het geen goed idee, die auto topics kunnen ook wel in SG of GK.
Ik ben toch malle pietje niet!
Mannen lullen ook in een echte kroeg over hun auto's.Op zondag 04 februari 2001 17:04 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Lijkt mij ook wel een goed idee. nu komen er tig topics over auto's in de kroeg. Kan beter een apart forum voor geopend worden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
En dat is soms best vervelendOp zondag 04 februari 2001 18:01 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Mannen lullen ook in een echte kroeg over hun auto's.
Auto's?? Auto's?? Wa's dat?Op zondag 04 februari 2001 18:52 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
En dat is soms best vervelend
Oh ja zo'n belachelijk duur ding, waarmee je met 100 man in de rij gaat staan om 'snel' van A naar B te kunnen!!!
Nee daar heb ik het in de kroeg NOOIT over..
Ik ben tegen elk forum dat niet computer gerelateerd is.
En ik sta verder volledig achter Femme, en dat is geen geslijm, ik ben het dit keer met hem eens
En ik sta verder volledig achter Femme, en dat is geen geslijm, ik ben het dit keer met hem eens
Geniaal idee :
Splits de kroeg op in allerlei Sub-Fora..
- Muziek
- Uitgaan
- Auto's
- Sex
- Drank
- Scooters
- Andere Crap die nog aangevraagd moet worden.
Je klikt dan op de kroeg, en krijgt daar weer een keuze lijstje.
Zo vervuild de hoofd-index van GoT niet met al die vage Forums, en de anderen zijn ook tevreden, want die hebben dan hun "plekkie" om te posten. Tevens kunnen dan al die aanvragen die nog gaan komen voor andere forums ( Het "Wat is een PC eigenlijk ?" forum bijvoorbeeld.) gehonoreerd worden door weer een Sub-forum in de kroeg te kieperen.
Tevens mensen die toch alleen maar daar gaan posten restricties opleggen om niet in andere Fora te posten (afgezien van LA en SU en misschien SG) dan is iedereen blij.
LA is dan van toepassing als ze aan willen vragen ook in andere Fora te mogen posten. Bij misbruik gelijk weer uitzetten offcourse.
Maar ja, ik roep ook maar wat...
Splits de kroeg op in allerlei Sub-Fora..
- Muziek
- Uitgaan
- Auto's
- Sex
- Drank
- Scooters
- Andere Crap die nog aangevraagd moet worden.
Je klikt dan op de kroeg, en krijgt daar weer een keuze lijstje.
Zo vervuild de hoofd-index van GoT niet met al die vage Forums, en de anderen zijn ook tevreden, want die hebben dan hun "plekkie" om te posten. Tevens kunnen dan al die aanvragen die nog gaan komen voor andere forums ( Het "Wat is een PC eigenlijk ?" forum bijvoorbeeld.) gehonoreerd worden door weer een Sub-forum in de kroeg te kieperen.
Tevens mensen die toch alleen maar daar gaan posten restricties opleggen om niet in andere Fora te posten (afgezien van LA en SU en misschien SG) dan is iedereen blij.
LA is dan van toepassing als ze aan willen vragen ook in andere Fora te mogen posten. Bij misbruik gelijk weer uitzetten offcourse.
Maar ja, ik roep ook maar wat...
Aannames zijn fataal.
Hmm, volgens mij wordt er op die behoefte al ingespeeld door tweakertjes die hun eigen fora starten over wat ze leuk vinden.
Ik ben tegen
Ik ben tegen
Mooi toch al die fora?
Kan dit weer meer een computer-related forum worden.
Bannerstaren-forum is een goed voorbeeld daarvan.
Kan dit weer meer een computer-related forum worden.
Bannerstaren-forum is een goed voorbeeld daarvan.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
of anders een forum voor alle soorten voertuigen?
want auto's alleen is beetje overdreven... ik wil ook motoren zien hoor
\o/
www.autopech.net of . org
Dat is een autoforum.
Moet er alleen nog wat drukker worden.
Boys boys (with your toys
) blijf nou es eerlijk.
We roepen allemaal dat shit weg moet en dat het een pc forum is.
Houdt het dan ook zo.
Of wil je er een heel mannelijk tintje aan gaan geven aan dit forum ?
Dat is een autoforum.
Moet er alleen nog wat drukker worden.
Boys boys (with your toys
We roepen allemaal dat shit weg moet en dat het een pc forum is.
Houdt het dan ook zo.
Of wil je er een heel mannelijk tintje aan gaan geven aan dit forum ?
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Auto forum kun je vergeten, discussie is al eens eerder gevoerd. Daarmee zouden we een precedent scheppen voor allerlei andere onderwerpen. Want waarom wel een auto/motoren forum en geen sex, drank, tuinier, recepten etc. forum?
En dan ook meteen maar een foto-forum of niet? Want daar word de kroeg ook door overspoeld.Op zondag 04 februari 2001 17:04 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
slechte reden IMO,Op maandag 05 februari 2001 09:19 schreef Daniel Kegel het volgende:
Want waarom wel een auto/motoren forum en geen sex, drank, tuinier, recepten etc. forum?
als het volume auot-topics zo groot wordt kan je of die topics gaan verbieden of hun eige plaatsje geven.. anders gaat er een ander forum aan ten onder
Ik vind het aantal auto topics nog niet uit de hand lopen
*hint* , klik op het huisje bovenaan deze post
daar is een autoforum , alleen niet echt druk
daar is een autoforum , alleen niet echt druk
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ja, kunnen we het mooi over chip tuning hebben
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
* RobzQ denkt 'Schoenmaker blijf bij je leest' (oid)
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Pagina: 1