Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: zune
Heb het toch net voor mijn vakantie voor elkaar om de software werken onder vista te krijgen.

je moet de instructies van modaco uitvoeren en dan bij punt 8 de zune.msi file verplaatsen naar C:windows/system32. vervolgens start>cmd GEEN ENTER maar ctrl+shift+enter en dan type je zune.msi.

opnieuw opstarten de zune.exe starten en alles werkt.

kan ik toch nog met een gerust hart op vakantie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Pff wat ik nou weer heb. Ik kan dat ding helemaal niet installeren.

Ik heb gewoon alles gedaan met de net localgroup commands en windows update, maar ik krijg nog steeds een No Zune software update found melding.

Kan het zijn dat ik de verkeerde installer gebruik? (ben die cd kwijtgeraakt :()

[ Voor 75% gewijzigd door T-mo-T op 12-07-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:46:
Heb het toch net voor mijn vakantie voor elkaar om de software werken onder vista te krijgen.

je moet de instructies van modaco uitvoeren en dan bij punt 8 de zune.msi file verplaatsen naar C:windows/system32. vervolgens start>cmd GEEN ENTER maar ctrl+shift+enter en dan type je zune.msi.

opnieuw opstarten de zune.exe starten en alles werkt.

kan ik toch nog met een gerust hart op vakantie 8)
Nice vandeweek even op m'n Vista-laptop installen!
T-mo-T schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:39:
Pff wat ik nou weer heb. Ik kan dat ding helemaal niet installeren.

Ik heb gewoon alles gedaan met de net localgroup commands en windows update, maar ik krijg nog steeds een No Zune software update found melding.

Kan het zijn dat ik de verkeerde installer gebruik? (ben die cd kwijtgeraakt :()
Eerst gewoon proberen te installeren zonder alle codes enzo!

Als dat niet werkt pas aan de codes beginnen en echt goed kijken of je alles goed invult!
Bij mij werkte 't ook pas na tig keer namelijk! Software is gewoon overal te downloaden :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Mm met die localgroup commands was het nog steeds niet gelukt. Tot ik via een torrentsite een link tegenkwam van "Zune Software Full.rar". Deze installeerde vreemdgenoeg zonder problemen. :9

In ieder geval, tot zover doet hij het nu, alleen krijg ik de firmware update niet aan de gang. Krijg steeds de melding "unable to find updates", terwijl ik toch echt de 1.3 firmware nog op mijn Zune heb staan. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Gaat weer lekker. :z

Kan iemand misschien zijn Firmware uploaden zodat ik hem handmatig kan doen? Volgens mij staat hij in Program Files\Zune\Firmware. Het bestand wat er bij mij instaat heet Zune01010322.cab 6581kb groot.

[ Voor 21% gewijzigd door T-mo-T op 13-07-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Bah! Gisteren te horen gekregen dat mijn Zune pas die dag is opgestuurd, nadat ik 2 weken geleden al betaald heb. Nouja, hij is onderweg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Vannacht gewonnen op Ebay; de Altec Lansing M604, speciaal voor de Zune.

Afbeeldingslocatie: http://www.zunetotal.com/imagenes/noticias/altavoces-altec.jpg

Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:10
Sagaris schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:54:
Vannacht gewonnen op Ebay; de Altec Lansing M604, speciaal voor de Zune.

[afbeelding]

Yay!
Kosta? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Geen matches
Prijs waarvoor ik hem heb is 88 dollars, maar daar komt dan weer zo'n 50 dollar verzendkosten bij. :x Als je hem regulier in een winkel zou kopen zou je 150-200 dollar kwijt zijn.

Note hoe ik zei dollar zei, niet in Europa te koop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:13
Geen matches
Dit kwam net voorbij in mijn feed reader :P

Afbeeldingslocatie: http://hideapod.com/wp-content/images/order.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hahahahaha! Buiten het feit dat het voornamelijk is gemaakt om de Zune te bashen... ik vind hem grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 08:30
Geen matches
Ja, meer en meer ontdekken de Mac-ers dat je voor de helft van de prijs, twee keer zo veel harde schijfruimte voor je geld krijgt.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Microsoft heeft z'n doel bereikt naar het schijnt...

Microsoft sells 1 million Zunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hoe synchroniseren jullie filmpjes naar jullie Zune? Want bij mij blijft hij maar op 0% Converting staan.

Dit is het filmpje, just so you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Geen matches
Het is me gelukt! Filmpjes staan erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Geen matches
Sagaris schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:43:
Het is me gelukt! Filmpjes staan erop.
Wat was het probleem dan, en hoe heb je het opgelost? Dan heeft iemand er ook later nog wat aan ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Geen matches
True, gewoon het programma even uitzetten en weer aanzetten deed het bij mij. Probleem was dat hij niet wilde converteren, ofja, misschien wilde hij wel maar verder dan 0% kwam hij niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Sagaris op 29-07-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c70070540 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:57:
[...]

Wat was het probleem dan, en hoe heb je het opgelost? Dan heeft iemand er ook later nog wat aan ;)
Ik had ook heel veel problemen met Synchronisatie en Converteren. Een goude tip is (kan zijn) om eens een andere USB poort te gebruiken. Sinds ik mijn Zune sync op een andere USB poort heb ik nog geen 1 freeze of iets dergelijks gehad. Schijnt bij meer mensen zo te zijn, proberen waard zeg ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hahaha, dat zou het ook kunnen zijn, ik heb namelijk 3 poorten naast me keer en pleur me Zune in een willekeurige. Dus dat zou het ook kunnen zijn.

En dan heb ik nog één vraagje (ja, ik ben lastig, sorry :P):

Hoe zet je je Zune hélemáál uit? Dus niet die 3 seconden op de Play/Pause knop drukken, want als je dan ergens anders op drukt gaat hij weer gewoon aan. Ik bedoel dat hij zich weer helemaal opnieuw moet starten. Ik heb het idee dat dat minder stroom verbruikt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Sagaris schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:45:
Hahaha, dat zou het ook kunnen zijn, ik heb namelijk 3 poorten naast me keer en pleur me Zune in een willekeurige. Dus dat zou het ook kunnen zijn.

Hoe zet je je Zune hélemáál uit? Dus niet die 3 seconden op de Play/Pause knop drukken, want als je dan ergens anders op drukt gaat hij weer gewoon aan. Ik bedoel dat hij zich weer helemaal opnieuw moet starten. Ik heb het idee dat dat minder stroom verbruikt namelijk.
Wel via de play en dan drie seconden drukken uitzetten, maar dan OOK je Hold button omzetten :) dat gebruikt dan net zo veel/weinig stroom. Dan als hij na 12 uur volgens mij niet aangezet wordt gaat hij in deep sleep oftewel gewoon uit.

Ook als je alleen muziek luisterd de Hold knop omzetten dat scheelt ook qua batterij gebruik. Raar eigenlijk zou je zeggen, maargoed het zij zo :P

Ik kwam er vandaag achter dat de USB oplader van mijn Blackberry ook werkt om de Zune mee op te laden *O* (Input 100-240V, ~0.15A. Output DC +5.0V, 0.5A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:45:

De Back knop (linker knopje) en de Volume Down knop (op de ring naar beneden) tegelijk indrukken en ingedrukt houden. Dan gaat die volledig uit. Je bent dan wel je positie kwijt waar je was gebleven, want als je hem weer aan drukt start de Zune opnieuw op.

Sorry voor de echo ;) (Dit staat waarschijnlijk al tig keer in de thread, maar gemak dient de mens _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Geen matches
Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd ja, maar het kan geen kwaad om hte meerdere keren in het topic te hebben staan. :P

Iig heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarvoor denk je dat er 'n search-functie op GoT is!? :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Geen matches
En je denkt dat ik die niet gebruikt heb? ;)

En me speakers zijn vandaag binnengekomen! Jeuhj! Hij heeft een Amerikaanse stekker. Boooo! Dus morgen maar eens richting stad fietsen om daar verandering in te brengen.

*edit: Andere kabel gekauft, hij werkt. Zaaaalig. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 01-08-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ga over paar weken naar amerika en weet redelijk zeker dat ik mijn stervende iPod ga vervangen door een mooie witte Zune, maar ik zit met een probleempje. Kan je de remote die in t travelpack zit ook los kopen? ik gebruik bij mn iPod ook een remote, en dat vind ik toch wel ideaal voor op de fiets enzo.

Heb al meerdere sites gezocht en gegoogled, maar kan m nergens los vinden... :|

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
Geen matches
*edit: Andere kabel gekauft, hij werkt. Zaaaalig. 8)
[/quote]

Waarmee is de kwaliteit van de speaker te vergelijken? Met de tweaters van de pc of komen er echt zalige tonen uit deze toverdoos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Geen matches
Die vind ik moeilijk, hij is zeker beter dan mijn pc/laptop boxen, maar die zijn nou niet geweldig. Meer kan ik je eigenlijk niet zeggen, je zult wat op internet moeten snuffelen. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hebben jullie dit al gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Geen matches
Om eerlijk te zijn, het is best grappig. A combination of a phone and an iron. Hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Heeey!
Momenteel ben ik in Amerika, Moab , Utah,
www.radioshack.com heeft een leuke aanbieding voor de Zune! 200 dollar!
ik denk dat ik hem maar effe ga halen!
tevens ga ik dan daar bij de toy a rus een traveler kit kopen voor 34 dollar! en bij de wallmart een Car kit!

Is wel grappig, de prijzen varieren in iedere winkel weer!
amazon geeft opeens voor 180 dollar een zune weg! (moet je wel een card aanschaffen)!

ik heb topics gelezen! en ben erg nieuwschierig! iig ik heb de software al gedowned!\

Weet iemand toevallig of het in de toekomst mogelijk wordt te sharen met pc etc?
of wat de extra features worden?

[ Voor 10% gewijzigd door niekosniekos op 15-08-2007 06:32 ]

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

Geen matches
jammer dat ik er pas over een week ben, en de aanbieding dan al is afgelopen.

Ik ga wel ff langs de Toys 'r Us, dat traveler pack wil ik toch wel hebben, en die is erg goedkoop daar :)

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:27

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Geen matches
Heyster schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:42:
Ja, meer en meer ontdekken de Mac-ers dat je voor de helft van de prijs, twee keer zo veel harde schijfruimte voor je geld krijgt.
Hoezo, het is toch gewoon voor beide apparaten 250 dollar voor 30 gb? Je krijgt vooral wifi, een groter scherm, en een ingebouwde radio extra.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Heyster
Hertog schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:56:
[...]

Hoezo, het is toch gewoon voor beide apparaten 250 dollar voor 30 gb? Je krijgt vooral wifi, een groter scherm, en een ingebouwde radio extra.
Mijn Ipod mini heeft na de montage van 2 nieuwe batterijen nog steeds geen zin in zich m.b.v. 220V of USB op te laden. Maar ik denk het vandaag de dag normaal is, dat met name portables, het na 2 jaar begeven. Maar ook de prijzen zakken dagelijks. Daarom maak ik me geen zorgen over wat gaat komen.
Over 1 jaar hebben we een Zune voor $ 200 met een 30GB flashgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
ff een vraagje.
min broer neemt een zune mee uit china. zijn er eventuele language instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Geen matches
Hij is voor zo ver ik weet (en ook volgens wikipeda) alleen in Amerika te verkrijgen en zal dus niet als zijnde Chinees ingesteld zijn (en dus import). Kijk je wel uit voor knockoffs als deze? ;)

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik heb mijn zune gemold (batterij werkt niet meer en scherm is kapot) voor de rest werkt alles nog ... Iemand intresse in een onderdeel?
Ligt eraan welke kleur je hebt :)

• kyddil
Geen matches
CLB schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:35:
Ligt eraan welke kleur je hebt :)
Ik heb de witte, maar had ook de case van de zwarte besteld.. dus heb wit en zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En 't scherm is kapot... Bedoel je daar barsten mee of zien ze er van de buitenkant nog goed uit!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Geen matches
CLB schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:10:
En 't scherm is kapot... Bedoel je daar barsten mee of zien ze er van de buitenkant nog goed uit!?
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/8799/screen2ay0.jpg

geen barsten, maar hij laat alles zo zien... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
kyddil schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:32:
Ik heb mijn zune gemold (batterij werkt niet meer en scherm is kapot) voor de rest werkt alles nog ... Iemand intresse in een onderdeel?
Ben je er op gaan staan of heeft de Zune ook net als de ipod problemen met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Heyster schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:51:
[...]

Ben je er op gaan staan of heeft de Zune ook net als de ipod problemen met de batterij?
ik had de zune opengemaakt, en de batterij viel eruit, is los geplaatst zeg maar, ik denk dat er een kabelbreuk is want als ik de zune aan de oplader doe werkt het wel.. maar kan hem gewoon niet meer aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-08 10:18
Nog n Zuner hier.... Ik heb mijn oortjes kapotgemaakt... weet iemand een goede vervanging? Het geluid mag natuurlijk ook beter zijn .^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Laatst online: 29-08 10:18
Geen matches
ok, bedankt ik ben nogal nieuw hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 08:04
Tweede generatie zune en een flash model?
een flash speler is natuurlijk heel leuk maar ik vond ze nogal lelijk.
Ik hoop dat het nep is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

master007 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:20:
Tweede generatie zune en een flash model?
een flash speler is natuurlijk heel leuk maar ik vond ze nogal lelijk.
Ik hoop dat het nep is..
Ik las het ook. Zeer weinig spannends. Zie nauwelijks verschil met de eerste Zune. De specs zullen ook wel weinig verrassend zijn. Ik verwacht geen .ogg van Microsoft, om maar iets te noemen.

Tis dat Microsoft de fabrikant is, anders werd er niet eens aandacht aan besteed, gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Laatst online: 18-09 14:28
hey kyddil, heb je die kapotte zune nog? Zoja, mail me maar even op tim AT technid PUNT nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wat die nieuwe Zunes moeten gaan kosten... En of die echt zo lelijk wordt :X
Heb net even geGoogled, maar kon 't niet vinden!? Zit er 'n 1,8" of 2,5" HD in...!?
Zit er namelijk over te denken om m'n notebook-HD te uppen en dat is 'n 100GB 2,5 incher dus...

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 03-09-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Ik kan me niet voorstellen dat er nog een 2,5" hdd inzit. Die grote lompe dingen zijn een tijd terug al afgezworen in DAP-land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik denk 't ook niet, maar vind ook geen concrete bron die 't wel weet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Laatst online: 18-09 14:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 10:55
Geen matches
Is het mogelijk om met deze speler bestanden te selecteren op bestandsnaam, ipv een IDv3 tag?
Wat ik hiermee bedoel, als ik een bestand naam met 'Madonna - Jump.mp3' , zie ik die dan ook op die manier terugkomen in de speler? Of ben ik verplicht om een IDv3 tag in te vullen, om het nummer zichtbaar te maken in de library?

Dit was bij mijn Iriver Ihp120 mogelijk, wat echt heerlijk was omdat ik vrijwel nooit correct IDv3 tags heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm nieuwe 80GB HD kost zo'n 210 dollar en dan moet die er nog in worden gezet...
Nieuwe iPods zijn vandaag gepresenteerd en 'n 80GB iPod voor 249,- klinkt ook wel weer erg leuk! :9

Ben benieuwd naar nieuwe Zune geruchten en of er eventueel 'n Zunephone komt.... _/-\o_
Eigenlijk wil ik nu wel 'n 80GB iPod, maarja das alleen voor de capaciteit! MS schiet op 7(8)7

• apNia

apNia

Geen matches
arnoman >> vind ik ook, maar helaas.. het is al-met-al het beste om je ID3 tags gewoon op orde te hebben... goeie gewoonte, alhoewel ik het ook 10x liever in een filesystem achtige manier opspoor... wellicht komt er ooit nog een firmware die dat doet, maar reken er voorlopig niet op :)

• arnoman
apNia schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:01:
arnoman >> vind ik ook, maar helaas.. het is al-met-al het beste om je ID3 tags gewoon op orde te hebben... goeie gewoonte, alhoewel ik het ook 10x liever in een filesystem achtige manier opspoor... wellicht komt er ooit nog een firmware die dat doet, maar reken er voorlopig niet op :)
Hmm erg jammer. Ik heb iets te veel muziek om dat allemaal te gaan ordenen.. Zune => exit

• apNia

apNia

Geen matches
No offence (serieus). Maar als je zo veel muziek hebt, ben je waarschijnlijk een groots muziekfanaat en is het geen gek idee om die dingen netjes te gaan ordenen. Er is geloof ik ook software die je hele library doorraust en aan hand van online libs je iD3s goed zet.

Something to think about :)

• arnoman
Geen matches
apNia schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:31:
No offence (serieus). Maar als je zo veel muziek hebt, ben je waarschijnlijk een groots muziekfanaat en is het geen gek idee om die dingen netjes te gaan ordenen. Er is geloof ik ook software die je hele library doorraust en aan hand van online libs je iD3s goed zet.

Something to think about :)
Ik kom voor mijn werk regelmatig in Rusland en heb zodoende behoorlijk wat Russische muziek, over het algemeen zijn die nummers met IDv3-tags in het cyrillisch-schrift. Daarom onderverdeel ik de muziek liever altijd in genre en type, dmv mappen.

Ahfijn, ik zal er nog even over nadenken ;-)

Ik krijg echter net een reactie van een verkoper op Marktplaats die ik over deze kwestie had aangesproken en die reageerd het volgende:" ja er hoeft geen I'd tag aan toegevoegt te worden, de speler herkent de titel." Audiohandel.nl reageerde als volgt: "Het is inerdaad mogelijk om een bestandnaam te selecteren ipv een IDv3 Tag,"
hoe zit het nou 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door arnoman op 06-09-2007 11:53 ]

• Heyster
"Het is inerdaad mogelijk om een bestandnaam te selecteren ipv een IDv3 Tag,"
hoe zit het nou 8)7
Naar mijn ervaring zie je de bestanden zonder tag wel in de Zun software, maar met Sync'en worden ze niet op de Zune geknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geruchten over de oordopjes die bij de Zune 2 geleverd zullen worden.

Als dit waar is ben ik benieuwd of de Zune nog een competitieve prijs neer kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:40
RoD schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:09:
Geruchten over de oordopjes die bij de Zune 2 geleverd zullen worden.

Als dit waar is ben ik benieuwd of de Zune nog een competitieve prijs neer kan zetten.
lijkt me sterk..de meeste mensen geven meer om het imago of uiterlijk van het ding. geluidskwaliteit en features komen daarna pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
m3gA schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:15:
[...]

lijkt me sterk..de meeste mensen geven meer om het imago of uiterlijk van het ding. geluidskwaliteit en features komen daarna pas.
Inderdaad. En aangezien Microsoft zo nodig de concurrentie met Apple aan wil gaan lijkt het me dat ze kwaliteit beter op de tweede plaats kunnen zetten. Dat is niet waar je de winst op pakt.

Edit: Niet dat ik daar persoonlijk een voorstander van ben.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 07-09-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik het beste een Zune bestellen als ik dat graag bij een webshop wil doen en niet via Ebay?? Of is dat niet mogelijk..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I want rumours about the Zune II (wil wel weer 'n nieuwe namelijk)

en competieve prijs in vergelijking met wat....
de iPod classic 80GB kost inderdaad niks: 249,- maar momenteel is de Zune daar al 'n concurrent van!
de iPod touch 8GB kost al 299,- dus als er 'n Zune II uitkomt kan die ook makkelijk zo'n prijs hebben!

www.zunescene.com

Apple vs Zune Prices
80GB iPod (New) vs 80GB Zune $249
4GB Nano (Fatty) vs 4GB Flash Zune $149
8gb Nano (Fatty) vs 8gb Flash Zune $199
160GB iPod (New) vs no info $349
16GB iPod Touch vs no info $399

@ Tubbo.nl: Zunespeler.nl als die nog bestaat, anders Marktplaats ofzo :)
@ Hieronder: Nou eBay en Marktplaats 't zelfde noemen vind ik wel heel ver gaan 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 07-09-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:27:
I want rumours about the Zune II (wil wel weer 'n nieuwe namelijk)

@ Tubbo.nl: Zunespeler.nl als die nog bestaat, anders Marktplaats ofzo :)
Zunespeler ligt half down en Marktplaats is net zoals Ebay.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:25:
Waar kan ik het beste een Zune bestellen als ik dat graag bij een webshop wil doen en niet via Ebay?? Of is dat niet mogelijk..?
Als je even gezocht had, had je dit gevonden: www.mmport.nl

Niet goedkoop nee, maar als je persé bij een webshop wilt kopen moet je er wat voor over hebben bij de Zune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:02:
[...]

Als je even gezocht had, had je dit gevonden: www.mmport.nl

Niet goedkoop nee, maar als je persé bij een webshop wilt kopen moet je er wat voor over hebben bij de Zune.
Die was ik al tegen gekomen :P. Maar zo te zien zijn er niet zoveel andere webshops, dus dan word het toch maar eBay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:21:
[...]

Die was ik al tegen gekomen :P. Maar zo te zien zijn er niet zoveel andere webshops, dus dan word het toch maar eBay :P
Dat klopt. De webshops moeten de Zune ook importeren, aangezien hij hier nog niet te krijgen is. Daar hebben klaarblijkelijk maar weinig shops zin in. Voor garantie moet het ding ook teruggestuurd worden naar de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het topic begint eindelijk weer op gang te komen, ik mistte het Zune topic al. Ik zit nou te denken om de iPod touch te gaan kopen, maar wil nog ff kijken of er nog wat op het gebied van Zune komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam dit net weer tegen:
CLB schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:24:
Whiej m'n Zune is er!

Alleen hij ligt op Schiphol dus ga 'm nu ophalen!
Ben benieuwd wat ik moet gaan betalen >:)
Heb m'n Zune nu dus al 10,5 maand en ben er nog steeds zeer content mee :)
In 't begin 2 daagjes last van de software and that's it! Superplayer! En geen krassen/ putjes _/-\o_

@ Hieronder: Nou niet na 'n speelfilmpje van 1,5 uur hoor!
Als ik 'n LOTR ga kijken van 'n kleine 3 uur red ik 't net, of net niet....
Sowieso lijkt 't net alsof ik er 'n uberbatterij in heb zitten als ik dat zo hoor en lees hier op the Gathering. Mensen die 2 uur muziek kunnen afspelen en alweer 'n lege batterij hebben... Ik niet :9

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 09-09-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Geen matches
Ik heb hem nu een maand, maar hij heeft wel een paar krasjes, geen flauw idee waar die vandaan komen. Ineens zit het scherm van mijn telefoon die ik pas 2 maanden heb ook hélemaal vol krassen, terwijl ik hetzelfde model daarvoor voor een half jaar helemaal krasloos heb gehouden. Hmmm...

Maar voor de rest ben ik er érg tevreden over, filmpje kijken in de trein. Heeeerlijk! Kan het zijn dat de batterij bijna leeg is als julli een film hebben gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Heyster schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:53:
[...]

Naar mijn ervaring zie je de bestanden zonder tag wel in de Zun software, maar met Sync'en worden ze niet op de Zune geknalt.
Ik krijg echter net een reactie van een verkoper op Marktplaats die ik over deze kwestie had aangesproken en die reageerd het volgende:" ja er hoeft geen I'd tag aan toegevoegt te worden, de speler herkent de titel." Audiohandel.nl reageerde als volgt: "Het is inerdaad mogelijk om een bestandnaam te selecteren ipv een IDv3 Tag,"
hoe zit het nou 8)7
Is het nu wel of niet mogelijk om IDv3 tag-loze muziekbestanden terug te vinden en af te spelen op de Zune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hij is op amazon voor 170 dollar te koop, 125 euro ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:12:
hij is op amazon voor 170 dollar te koop, 125 euro ofzo xD
Alleen de bruine willen ze shippen naar Nederland, omdat die van de leverancier BlueProton komt. De andere kleuren worden door Amazon aangeleverd en die willen dus niet shippen naar Nederland -.-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga m'n Zune binnenkort doorverkopen ivm de aanschaf van een iPod Touch (ik ben namelijk over gestapt op een MacBook Pro als laptop en daar wil de Zune helaas niet mee syncen, vandaar de keus voor een iPod).

Nu was mijn vraag aan jullie, hoeveel is een Zune tegenwoordig nog waard? Hijs op een paar minieme krasjes na nieuwstaat, het betreft de zwarte versie. Het gaat me niet erom het maximale eruit te halen, gewoon ongeveer te weten wat het waard is en een redelijke prijs ervoor te vragen aan een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reclame voor een V&A advertentie is ook SPAM en dus niet toegestaan...

[ Voor 74% gewijzigd door DeeD2k2 op 11-09-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Waarom voor een classic? Dan vind ik de Zune gaver.. Toch grappig dat wij (de eersten ongeveer om de Zune te bestellen hier op GoT) hem ook tegelijk doorverkopen :P

Ik heb mijne echter voor 190 euro geimporteerd. 200 eu is dan geen vrienden prijsje meer :P
offtopic:
Als je um verkoopt laat ff weten voor hoeveel met PM of zo. Dan weet ik wat ik kan krijgen eventueel. Alvast bedankt!

[ Voor 27% gewijzigd door DeeD2k2 op 11-09-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 16:27

Hertog

Aut bibat, aut abeat

[quote]CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:27:
Apple vs Zune Prices
80GB iPod (New) vs 80GB Zune $249
4GB Nano (Fatty) vs 4GB Flash Zune $149
8gb Nano (Fatty) vs 8gb Flash Zune $199
160GB iPod (New) vs no info $349
16GB iPod Touch vs no info $399
Leuk, maar zo blijven ze achterlopen... Als je op die site kijkt sluiten alle 'Zune2' modellen perfect aan bij de vorige generatie iPods. Juist de 'no info' punten zijn de zaken waar de nieuwe iPods het van moeten hebben: belachelijk veel ruimte, of een compleet nieuwe interface. Als MS daar geen Zune tegenoverzet, wordt het nooit een iPod killer. Feitelijk blijven ze achterlopen op deze manier.

Ik begrijp nog steeds niet waarom ze het niet voor elkaar krijgen de Origami zoals die op de 'uitgelekte' video's langs kwam uit te brengen voor de prijs van bijvoorbeeld de iPod Touch. Zo'n Zune zou een serieuze concurrent zijn voor een iPod. Een iPod-achtige speler met een paar verbeteringen is dat niet..

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Laatst online: 20-08 19:29
Geen matches
Reacties op een advertentie kunnen gewoon in de V&A zelf...

[ Voor 61% gewijzigd door DeeD2k2 op 11-09-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om terug te komen op Arnoman z'n vraag:
arnoman schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:33:
Is het mogelijk om met deze speler bestanden te selecteren op bestandsnaam, ipv een IDv3 tag?
Wat ik hiermee bedoel, als ik een bestand naam met 'Madonna - Jump.mp3' , zie ik die dan ook op die manier terugkomen in de speler? Of ben ik verplicht om een IDv3 tag in te vullen, om het nummer zichtbaar te maken in de library?

Dit was bij mijn Iriver Ihp120 mogelijk, wat echt heerlijk was omdat ik vrijwel nooit correct IDv3 tags heb
Kan dus wel gewoon, syncen en ook gewoon afspelen op m'n Zune :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:50:
[...]

offtopic:
Waarom voor een classic? Dan vind ik de Zune gaver.. Toch grappig dat wij (de eersten ongeveer om de Zune te bestellen hier op GoT) hem ook tegelijk doorverkopen :P

Ik heb mijne echter voor 190 euro geimporteerd. 200 eu is dan geen vrienden prijsje meer :P
offtopic:
Als je um verkoopt laat ff weten voor hoeveel met PM of zo. Dan weet ik wat ik kan krijgen eventueel. Alvast bedankt!
waar heb je hem gekocht en komt er dan geen douane belasting e.d. bij?

• arnoman
Is het bij de Zune mogelijk om zonder tussenkomst van speciale drivers of software muziek te kopieren naar de speler. M.a.w. kan je hem b.w.v.s. gebruiken als externe schijf en dan zonder aanvullende handelingen de bestanden afspelen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Kijk eens in de topicstart.

• arnoman
Daar staat inderdaad wat geschreven over de Zune software, echter word daar niets vermeld over de niet muziekspeler functionaliteiten van de speler. Ik heb het hier over de Zune als externe HD te gebruiken

• RoD
  • Niet online

RoD

Het staat er wel in hoor, kijk eens bij tips & trucs. Daar wordt ook gelinked naar dit topic op Zunescene, waar je een overzicht krijgt.

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:31:
[...]

waar heb je hem gekocht en komt er dan geen douane belasting e.d. bij?
Ik heb hem in Amerika gekocht, naar een kennis laten shippen en die hem mee laten nemen per vliegtuig naar Nederland. Omdat je een 'gift' mee mag nemen, zonder heffingen etc, heb ik dus geen extra kosten moeten betalen.

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

Geen matches