Ik heb sinds een maand of 2 een 6233. Het gebruik van Nokia PC Suite (versie meegeleverd op CD-ROM, 6.6 volgens mij) werkte prima en ook synchroniseren met Outlook werkte vlekkeloos!
Maar... Zojuist heb ik de nieuwste versie van Nokia PC Suite geinstalleerd (6.8) en nu kan hij geen verbinding krijgen met mijn telefoon. Windows maakt wel de melding dat er berbinding is. (sleutel wordt gebruikt en kan ook bestanden verzenden en ontvangen), maar PC Suite blijft zoeken en vindt mijn telefoon niet.
Wanneer ik mijn telefoon verwijder in de Windows software vindt PC Suite mijn telefoon wel, ik kan dan een code opgeven die ik moet accepteren op mijn telefoon, dat lukt. Maar dan zou ik op volgende moeten kunnen klikken en dat kan niet.
Voorheen heeft dit op precies dezelfde manier gewerkt. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik heb dit topic een beetje doorgebladerd maar kon er niets over vinden.
Hier wat gegevens:
Laptop: IBM Thinkpad
Bluetooth stickje van Canyon
Gegevens PC Suite:
Besturingssysteem:
Microsoft Windows XP
Build 2600
Service Pack 2
Taal: Nederlands
Taal voor niet-Unicode-programma's: Nederlands
Landinstelling: Nederlands
Invoertaal: Nederlands
Nokia PC Suite:
Versie 6.82.22.0
Connectivity Cable Drivers:
Niet geïnstalleerd
PC Connectivity Solution:
Versie 6.43.9.0
Microsoft Outlook:
Versie 11.0
Build 8118
Bluetooth-stack:
Microsoft Bluetooth-stack
Versie 5.1.2600
Build 2180
Alvast bedankt
Maar... Zojuist heb ik de nieuwste versie van Nokia PC Suite geinstalleerd (6.8) en nu kan hij geen verbinding krijgen met mijn telefoon. Windows maakt wel de melding dat er berbinding is. (sleutel wordt gebruikt en kan ook bestanden verzenden en ontvangen), maar PC Suite blijft zoeken en vindt mijn telefoon niet.
Wanneer ik mijn telefoon verwijder in de Windows software vindt PC Suite mijn telefoon wel, ik kan dan een code opgeven die ik moet accepteren op mijn telefoon, dat lukt. Maar dan zou ik op volgende moeten kunnen klikken en dat kan niet.
Voorheen heeft dit op precies dezelfde manier gewerkt. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik heb dit topic een beetje doorgebladerd maar kon er niets over vinden.
Hier wat gegevens:
Laptop: IBM Thinkpad
Bluetooth stickje van Canyon
Gegevens PC Suite:
Besturingssysteem:
Microsoft Windows XP
Build 2600
Service Pack 2
Taal voor niet-Unicode-programma's: Nederlands
Landinstelling: Nederlands
Invoertaal: Nederlands