[mazda 2] steeds verschillende problemen na grote beurt

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 16.205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hahhaa het verhaal was al eerder bekend maar Donker wil het niet begrijpen en zie alleen maar $$$$$ en ik zie een auto die ergens vanaf gedonderd was en met een schade is verkocht (nou spuitwerk was ook niet geweldig die begon geel te worden hmmm foutje kan gebeuren hahaha) en ik hoor nooit meer wat hoor. O shit sssshhhhtt ik moet nog naar die dealer. Donker moet gewoon ophouden en hij kan het geld niet terughalen bij de importeur tja en dan ga je zeuren bij de klant. Hij moet gewoon ermee ophouden en kappen want ik ga het toch niet betalen. Als je de oplossing wist in het begin ga je niet zeiken en dan doe je gewoon je werk en dan ga je niet aan klooien. En trouwens tijdens mijn waterpomp die na 2 jaar stuk was gegaan voor 2 weken is er ook geen auto berekend. hmmmm vreemde zaak. Donker geeft me een donker vermoeden dat er meer aan de hand is.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:18

Destruction

(ex-)Automonteur

Tipje van mijn kant, ruil die auto in voor een fiets. Als ik al lees dat je je 2 jaar lang laat afschepen door een dealer, en dan met een nieuwe auto binnen een week ook weer problemen hebt, is het misschien maar beter als je voortaan alles waar een motor in zit vermijdt.

Zoals iemand anders ook al aangaf. Andere auto, andere dealer, zelfde itsalex. Ik zie een patroon :P

(b.t.w was jij ook niet diegene die allemaal problemen had met een 106 XS?)

[ Voor 25% gewijzigd door Destruction op 16-05-2008 12:02 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ja dat was ik ook die problemen had met een 106 xs. Maar die had echte problemen. Maar waarom ik? Die 106 xs dat was echt franse troep. Gewoon starten en dan de koppeling in houden en 10 seconden wachten en je kon weer starten. Er waren hiervan meer 106 cq 206 uit 2003 die dezelfde problemen hadden. Dat weet ik van een kennis. Het probleem van deze Mazda 2 is dat het van Ford vandaan komt en het rare is dat de auto niet van de serie was waar de EAC code bekend van was. Dat was namelijk de serie van 2003-2004.

Maar ik rij nu in een Mazda 3 bijna 1 jaar oud en tot heden aan toe prima en geen problemen behalve dat ze met mijn radio aan het kloten zijn en dat de dealer ook kloten is maar ja daar hebben we het niet over. Nou ja .... Eerst nog even de ellende van Donker afwachten.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1 2 3 Laatste