Hoi,
Ik heb een Fujitsu Siemen Lifebook 720. Deze heeft een sata schijf erin zitten.
Bij mijn normale windows cd kreeg ik een melding dat mijn HD niet gevonden kan worden.
Via dit forum kwam ik erachter dat ik de SATA drivers van de notebook moet installeren via een floppy disk.
Mijn lifebook heeft geen Floppy disk, dus heb deze ff gekocht. 25 euries bij mijn computer boer.
Heel veel verschillende SATA drivers gedownload en uiteindelijk heb ik de driver gevonden waar mijn computer op reageert.
Ik heb het volgende gedownload:
Intel(r) 82801FBM SATA AHCI controller (Mobile ICH6M)
Deze stond ook in mijn windows lijstje bij apparaat beheer, dus wist dat dit hem was.
Eindelijk ziet mijn XP cd, en mijn XP unattended eingelijk mijn HD.
Ik vrolijk al mijn partities verwijderen en 2 partities maken.
de C van 10Gb en de Dvan 30Gb.
Even formatteren en nu komt het probleem.
Kan iaStor.sys niet vinden. als ik dat negeer krijg ik nog een paar bestanden die niet gevonden kunnen worden:
iaAHCI.inf
iaAHCI.cat
Deze bestanden kan ik niet op een flop zetten want die is toch niet toegankelijk. Ik kan alleen opnieuw proberen of negeren.
Ik weet dat negeren niet het verstandigste is, en krijg ook nadat de computer opnieuw opstart 2 tellen het windows prof logo in beeld en daarna het mooie blauwe scherm.
De linkjes van andere pagina's komen vaak uit op niet gevonden pagina's.
Ik ben zelf nu al 2 dagen bezig maar het lukt me niet.
Kan iemand mij op weg helpen.
Misschien kan het via msn of gewoon via dit forum.
Ik denk dat ik geen andere keus heb om iets te slipstreamen via nlite. Zelf heb ik daar helemaal geen ervaring mee en via [XP] F6 tijdens unattended install kom ik op niet bestaande pagina's.
Ik heb een Fujitsu Siemen Lifebook 720. Deze heeft een sata schijf erin zitten.
Bij mijn normale windows cd kreeg ik een melding dat mijn HD niet gevonden kan worden.
Via dit forum kwam ik erachter dat ik de SATA drivers van de notebook moet installeren via een floppy disk.
Mijn lifebook heeft geen Floppy disk, dus heb deze ff gekocht. 25 euries bij mijn computer boer.
Heel veel verschillende SATA drivers gedownload en uiteindelijk heb ik de driver gevonden waar mijn computer op reageert.
Ik heb het volgende gedownload:
Intel(r) 82801FBM SATA AHCI controller (Mobile ICH6M)
Deze stond ook in mijn windows lijstje bij apparaat beheer, dus wist dat dit hem was.
Eindelijk ziet mijn XP cd, en mijn XP unattended eingelijk mijn HD.
Ik vrolijk al mijn partities verwijderen en 2 partities maken.
de C van 10Gb en de Dvan 30Gb.
Even formatteren en nu komt het probleem.
Kan iaStor.sys niet vinden. als ik dat negeer krijg ik nog een paar bestanden die niet gevonden kunnen worden:
iaAHCI.inf
iaAHCI.cat
Deze bestanden kan ik niet op een flop zetten want die is toch niet toegankelijk. Ik kan alleen opnieuw proberen of negeren.
Ik weet dat negeren niet het verstandigste is, en krijg ook nadat de computer opnieuw opstart 2 tellen het windows prof logo in beeld en daarna het mooie blauwe scherm.
De linkjes van andere pagina's komen vaak uit op niet gevonden pagina's.
Ik ben zelf nu al 2 dagen bezig maar het lukt me niet.
Kan iemand mij op weg helpen.
Misschien kan het via msn of gewoon via dit forum.
Ik denk dat ik geen andere keus heb om iets te slipstreamen via nlite. Zelf heb ik daar helemaal geen ervaring mee en via [XP] F6 tijdens unattended install kom ik op niet bestaande pagina's.